Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8504)

Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Andrius | 2011-09-27
Peugeot 406 V6(152Kw) universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortishkas,galingas,stabilus,pakankamai patikimas.
Mazoka vietos antroje eileje.
Per dvejus metus pakeiciau keleta pakabos traukuciu (po 40Lt) ir rankinio stabdzio kaladeles. Sumontuota 4-os kartos duju iranga. Vilniaus mieste sanaudos 11-14Ltr duju. Tikrai pries perkant si aparata buvo skeptishkai nusiteikes visu "prancuzu" atzvilgiu,taciau laikas parode,kad be reikalo. Salone variklio nesigirdi,trauka fantastishka.Nezinau ar tik man papuole gyvas egzempliorius ar isties sis modelis tikrai puikus.Pries tai turejau kelias audi(c4) 2.6 ir 2.8 varikliais.Tai galiu drasiai teigti,kad audi islaikymas man kainavo daugiau(galbut todel,kad niekada nededu pigiausiu detaliu "made in china"). V6 3.0 152kw 2x 40Lt pakabos traukes + darbas 60Lt. Duju iranga 3400Lt. Nebijokite ziureti galingesniu varikliu-v6 3.0 variklis(po 1999) sanaudos tik puslitriu ar litru didesnes nei 2.0,taciau zymiai tylesnis ir galingesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2011-09-26
T4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, pravazumas, praktiskumas, vertes islaikimas, detaliu kainos.
Kaina, vaziuokles bedos, vagiamas.
Nepakeiciama darbine masina, kuria priziurint galima nuvaziuoti, kad ir milijona km. Butent sita jau nuriedejusi daugiau kaip 450000km. Dusuliukas. Gali pavilkti didziulias priekabas su svoriais, uztraukti sena belarusa, taciau traukos ir greicio tiketis is sito modelio neverta. Variklis didesniu bedu neturejo, pakeisti purkstukai (nebrangiai) kelis kartus dirzas ir pann. smulkmes. Detales nera brangios, ju visur pilna. Gana silpna vieta siam modeliui vaziuokle. Taip pat daug bedu buvo su vairo stiprintuvu ir visu mechanizmu, nes subireja detales viena po kitos. dar sito auto kebulas rudyja labai smarkiai. Tokie automobiliai prasuka daug km ir spidometrai buna dazniausiai atsukti, kas paslepia visas bedas jo. Nerekomenduociau pirktijei automobilis nuvaziavo daugiau kaip 330000, nes cia yra ta riba kai prasideda visos didziosos bedos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lancia Lybra
1999 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Saulius | 2011-09-25
Lybra 2.4 JTD 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, ekonomiskas, maloniai valdos, komfortiskas, gera garso izoliacija
nepatiko sedesena nes sedi gan aukstai, bet tai ipratimo reikalas
Pirkau parvaryta is Italijos, eksploatuoju jau beveik metus laiko. Pirmiausiai i akis krenta automobilio isvaizda - tai isties gan isskirtinis masiniukas :) Zinoma, isvaizda - skonio reikalas. Asmeniskai man nelabai patinka priekis, bet galine universalo dalis tikrai graziai ir skoningai ziurisi. Nors visumoj automobilio formos tikrai idomios ir issiskiria is kitu auto mases. Visgi italiskas dizainas. Kazkas isimyles is pirmo zvilgsnio, kazkas nekes :) Manau kad sis modelis uz savo kaina ir uz tai ka gauni, tikrai lenkia dauguma klases konkurentu. Pakaba minksta, variklio trauka super, kebulas cinkuotas, + kad ir standartine komplektacija ji yra praktiskai 'pilna' (maniske LX komplektacijos - pilna BOSE aparatura, versta oda, 10 airbag, uztamsejantys, uzsilenkiantys veidr., cd changer, navi ir t.t.t.t.). Na tai is tiesu komfortiska masina, nors baze 156 alfos, bet pakaba Lybroj visiskai kitokia. Tai visgi auto skirtas komfortiskam, o ne sportiskai vaziavimui. Visumoj auto esu patenkintas, kelyje dar nepavede. 2.4 JTD 103 kW, smagus, trauka gera, dirba tyliai, ant kelio stabili ir valdosi labai lengvai. ekonomiskas, vidutines sanaudos ~6.5. trasoj jei nesmaugi, i 5 l. galima tilpt nors auto tikrai nemaza. nusipirkus keiciau turbo slegio davikliuka ~200 lt. + tepalai, filtrai.. daugiau nieko daryt nereikejo, technikine praejo pati. Tiesa, po biski pradeda lyst garsiukas is priekinio stabilizatoriaus (gumines ivores). Nieko stebuklingo, auto kaip auto. Jei nenusimanai automobiliu mazguose, geriau nuvaryk i servisa kad nenusipirktum uzdrozto problemu kratinio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jeep Grand Cherokee
1999 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
benas | 2011-09-25
jeep
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tvirtas,saugus,patikimas,mielas,malonus.
brangios padangos
Tai tikrai puikus automobilis.Nieko nekomentuosiu apie benzininius nes tikrai nebuvau susidures,tik apie 2.7 litro dyzeliuka automata.Sanaudos ekonomiskiausios uzmiestyje ir vaziuojant iki 100 km/val. greiciu,tiksliau tai butu nuo 90-95km/val.,sanaudos tokiu greiciu siekia 8.5-9 litru,paspaudus ekseleratoriu virsh 100km/val.greiciu kuro sanaudos dideja-taip.Miesto ribose 11-12litru,bet tai dyzeliukas-automatas.Pakabos yra dvieju tipu,taip viena yra labai minkshta,kuri musu bloguose keliuose automobiliukas kaip laivelis plaukioja-bet minkshta.Pakaba galima sukietinti,kad maziau plaukiotu,tuomet musu keliuose barskesime,taip kad teise rinktis.Saugumas-tai tikrai saugus ir tvirtas auto,didelis pliusas jam.Geras pravazumas,komfortiskas,patikimas visais sezonais. Variklis 2.7l dyzelis puikus,greiciu deze automatine-puiki,pagrindiniai minusai- nepatingekite du kartus metuose ar tris patikrinti greiciu dezeje tepalu lygi,stabdziu kaladeles priziureti,brangios padangos:),o kitas smulkes detales pirkti ne salone,o vilniuje yra autodaliu parduotuve amerikietiskiems automobiliams,ten tikrai pigiau ir tepalu varikliui geru turi 10w-40 sintetiniu,kuriais nenusivyliau. Tiesiog dekui siam auto sakau-kuris issaugojo gyvybe,ir vel su tokiu vazineju,gero ir saugaus kelio. 2.7l dyzelis nuostabus savo kantrumu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Carisma
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dovydas | 2011-09-23
Mitsubishi Carisma 1998 GDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus ir galingas variklis, manevringas, stabilus kelyje
Kieta pakaba, nepatogios aukštam žmogui sėdynės, nedaug vietos gale
Su Carisma važiavau 4 metus, pravažiuota apie 80 000km. Buvo su pilnu gamykliniu "stailingo" paketu - spoileris, slenksčiai, "sijonai" priekyje ir gale. Daugeliui atrodė gražiai, jei nebūtų buvę tos apdailos, nebūčiau ir pats pirkęs. Didelių gedimų kiek prisimenu nebuvo, išskyrus vienąkart kai užgeso kelyje, dėl kuro siurblio. Tačiau pakabą tekdavo beveik kas metus remontuoti, apie 200 litų kasmet (tekdavo važiuot ir žvyrkeliais). Šiaip automobilis pasirodė gan neblogas ir patikimas. Pabodo tik kieta pakaba, tačiau prie to prisidėjo ir žemo profilio padangos (205/50R15), galėjo skaičiuot visus kelio nelygumus. Jei vairuotojas aukštas, sėdynės nepatogios, o gale už vairuotojo vietos beveik nėra (pats esu 2,0m). Keista pasirodė, kad japonai priekyje sugalvojo įdėti garsiakalbius nukreiptus žemyn į kojų kilimėlius ir iš jų garso beveik negirdėti. Garso izoliacija, kaip tokiam automobiliui gan gera. Paskutiniaisiais metais atsirado rūdžių. Taip pat pradėjo klaksėti kondicionieriaus sklendės, kiek pavyko išsiaiškint, tai Mitsubishi bėda. Variklis 1,8l GDI, 92 kW. Variklis labai patiko, problemų nekėlė. Traukos važiuojant vienam ar dviese daug, tačiau pasikrovus jau nebesijaučia. Sąnaudos užmiestyje apie 6-6,5l/100km, autostradoje važiuojant 140 km/h 7,5-8l/100km, mieste taip pat 7,5-8l/100km. Aišku labai priklauso nuo važiavimo stiliaus, bet kaip pensininkas nesivažinėjau. Manau sąnaudos labai geros. Jei "drąskantis" po miestą gali pakilti iki 9-9,5l. Nustebino, kad borto kompiuteris labai tiksliai rodo kuro sąnaudas, keletą kartų žiūrėjau pagal supiltą kuro kiekį ir skirtumas buvo tik apie 0,1l/100km. Eksploatacija nėra labai brangi, nėra ir pigi. Kaip minėjau, pakaba per metus apie 200 Lt pareikalaudavo, dabar jau nebepamenu kokios konkrečiai detalės. Buvo sugedęs kuro siurblys - autolaužyne - 30 Lt. Daugiau viskas kaip ir visoms mašinoms - tepalai, filtrai. Nuvertėjimas nemažas, bet tai ne Mercedes, tad ir nėra reikalo tikėtis, kad gerai išlaikys kainą. 2007 pavasarį pirkta už 11500 Lt, sudėta aparatūra už maždaug 2000 Lt ir 2011 vasarą parduota už 6200 Lt. Kaina buvo viena didžiausių perkant, nes su "stailingo" paketu tuo metu Carism'ų nebuvo parduodama, perkant taip pat laukiau kol atsiras žmogus, kuriam patiks "stailingas" ir sumokės brangiau (parduodant žiūrint į skelbimus buvo galima nupirkti tvarkingą Carism'ą iki 5000 Lt). Jei GDI - atidžiai apžiūrėti variklį ir įvertinti jo būklę, nes GDI remontas kiek domėjausi brangus. Pačiam bėdų su varikliu nebuvo. Daugiau standartinė apžiūra kaip ir visiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 145
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2011-09-22
AR 145 1.9jtd ir benzinas boxer 1.7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9 jtd geras variklis ekonomiskas
genda, triuksmingas, sunku valdyti.
Dziugina grazi isvaizda, bet galas salyginai grazus, daug ir kam nepatinka. vazinejau su benzinu 1.7 boxer tai patigdavo variklio garsas bet per du metus taip ir nesutvarkiau iki galo nes vienas galas genda kitas yra tvarkomas.. labai prasti mazgai, kaip (generatorius, vandens pompa, kuro siurblys. vaziuokle. variklis problematiskas. bet skardos geros nerudyja. nestabili ant kelio. 1.9jtd variklis nerealus visi pliusai, greiciu deze nesuderinta su varilklio galingumu uzmiestyje vargina reike 6 begio.. ir garso izolecija vertinciau labai prasta.. o gedimai tokie patys iskyrus pati varikli... Reziume: prastas automobilis, jis genda ir labai daznai. bet nera labai brangus tvarkyti kai kurios detales brangios tiktai .. variklis 1.9 jtd labai labai geras kuro sanaudos labai taupei uzmiestyje vaziujant galima sukurenti 4.5litrus .. bet jai turbina isijungi ir pagazuoji tai iki 9l. 1.7 labai triuksmingas ir neekonomiskas kuro sanaudos apie 10litru explotuoti brangus kadangus nes labai genda. pats automobilis pigus jai zmogus isilaike neseniai teises siulyciau nusipirti ismoks tvarkyti masinas :D nera ka patarti tesiog gero nensipirksite.. jai susidomesit pirkit 1.9 JTD superinis varikli
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Previa
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
toyo | 2011-09-22
super auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai talpus ir patvarus
nera
Is minivenu geriausias auto
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
jonas | 2011-09-22
toyota avensis 2.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug
mazai
Visu pirma atsiprasau uz klaidas, bet neturiu lietuviskos klaveturos.Tai va praejo jau metai kai turiu si automobili.pries perkant si auto teko pasiskaitineti komentarus autoasas.lt ir galeciau pasakyti kad tai tikrai nera komfortiskas auto. Nebent jei persedi nuo antro glofo,tai tada gal. Sekantis minusas, tai kad nors pas mane ir universalas, bet sunkesnio daigto nelabai gali pavezti nes labai jau zemai sedi pati masina.toliau cia tikriausiai daugelio toyota problema tai galinis langas, nelabai kas ir matyti per ji.o toliau tai vieni pliusai.pries pirmaji remonta galvojau nelaikyti sio auto ilgai, bet kai po metu vazinejimo uz remonta sumokejau 120 litu, tai pakeiciau savo nuomone apie ja, ir dabar tikrai nesiruosiu greitai jos parduoti, vaziuosiu kol neges.ai dar uzmirsau pasakyti kad bent jau dyzelio garso izolecija tai nera pati geriausia, bet gal nera ko noret nes cia ne limuzino klases auto Variklis 2.2 dyzelis .seip visai smagus, ir traukia gerai ir ekonomiskas, ziema vidurkis buvo apie 6,5 ,vasara 5,4. Kaip ir rasiau po metu explotavimo remonto kaina 120lt.cia neskaitant tepalu ir filtru.del nuvertejimo tai per metus ta kaina nelabai ir nukrito, o kas bus toliau tai matysim. Nepirkti pirmo pasitaikiusio auto. Ir butinai tikrinti autoservise.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A3
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Egis | 2011-09-22
A3. 2001 m. 1,6 benzinas, 75 kW.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, stabilus, patrauklus automobilis. Jaukus salonas. Nors 75 kW bet gana nebloga trauka. Puikus kainos ir kokybės santykis.
Mažoka vietos sėdintiems gale. Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės. Vairo susukimo laipsnis mažokas.
A3. 2001 m. Dviejų durų. 1,6 benzinas. 75 kW. Mieste sanaudos 8-9, Trasoj (~120 km/h) 7,3. Per 3,5 metus išleista apie 3000 Lt (čia įvertinti tepalai, stabdžių trinkelės ir pan.). Nuvertėjimas ~1800 Lt per metus. Konkrečių dažnai pasitaikančių šio automobilio gedimų nepastebėjau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A3
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
agidelis | 2011-09-22
sauni grazi masinyte
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
jis ydealus automobilis
minusu dar nematau tik zinau kad turi bedu su stoglangiais
automobilis be priekaistu nors turiu tik savaite laiko esu labai patenkintas nera labai ekonomiskas kuro atzvilgiu bet maloni sirdziai masina variklis 1,6 benzinas turi savo privalumu ir minusu dirba graziai valgo skaniai seip nemanau kad jie yra prasti na kainos atzvilgiu nupirkau uz 900 e tai kaip 98 metu sakyciau tikrai pigiai zinoma su keliais minusiukais bet vaziavimui netrukdo na ka as galiu patarti nusipirksit nepasigailesit
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 206
1998 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Cprs | 2011-09-22
Peugeot 206 2.0 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus mieste, ekonomiškas, pakankamai greitas.pigios,lengvai gaunamos dalys
prastas galinių sėdynių susilankstymas,barškatni galinė "palangė"
Pries 3 metus įsigjau 2002m peugeot 206 2.0 HDi varikliu. Jo rida buvo 220 tukst km, o siuo metu yra 320tukst km ir per visą tą laiką neturejau jokių rimtų gedimų. Patogus automobilis mieste, lengva parkuotis. Salonas malonus, pakankamai kokybiškas, turint omenyje šio automobilio kainą, tačiau patarčiau rinktis modelį su geresniu salono apdailos paketu (odinis vairas, recaro sedynės) nes kituose modeliuose trūksta patogumo. Šiaip kaip tokios klasės automobiliui, pakankamai erdvus, tačiau erzina tai, kad galinės sedynės užsilenkia, tačiau nesudaro lygios plokštumos. Bendrai įvertinant tikrai neblogas pasirinkimas tokiame segmente, nesigailiu savo sprendimu, nors ir svarsciau apie VW polo, tačiau už tokia kainą Peugeot tikrai atrodo geresnis pasirinkimas, jei nesate"prisrišę" prie ženkliuko. Variklis patikimias, ekonomiškas ir tikrai pakankamai galingas (juk tokį pat variklį dėjo ir i gerokai didesniu modelius- 307,406) kuro sąnaudos min~4.3 max~ 6.2 vidurkis ~5.2. Žiemą kuriasi ir prie labai žemos temperatūros : minus 27-30C, nes turi gerą kuro pašildymo sitemą. Per visą eksploatacijos laikotarpį teko keisti: pagrindinį variklio diržą su skriemuliais ir guoliais (600lt su darbu), restauruoti traukių antgalius (40lt /vnt.), generatorisaus dirželį (~50lt su darbu). Daugiau rimtų problemų neturėjau (nebent kas pusmetį perdeganti borto kompiuterio apšvietimo lemputė, tačiau ji pigi ir lengvai pakeičiama)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan X-Trail
2008 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Algirdas | 2011-09-21
Nissan X-trail 2008 AT 2,0TD - automobilis visiems gyvenimo atvejams.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto visiems gyvenimo atvejams.
Nerad.au.
X-Trail 2,0TDI 150 AG AT - automobilis visiems gyvenimo atvejams. Juo vaziuoju jau 3,5 metus, prabėgo 120 000 km be jokių problemų ar gedimų. Pakeistos perdegusios priešrūkinės lemputės, užpakalinio amortizatoriaus pagalvė 100 000 km aptarnavimo metu, ir viskas. Eiliniai tech. aptarnavimai, degalų ipilimas... Ir važiouju sau. Pakankamas varyklio galingumas su galio " zapasu", pakankama dinamika, ypatingai komfortiška pakaba kaip bekelėje, taip ir autobane. Po 1300 km šuolio per vieną dieną neskauda nei nugaros, nei užpakalio. Labai patogios sedynės, ir kas svarbu, kad netik priekinės, bet ir galinės. Tai išsakė mano kelionių keleivei, sėdintys ant bacc seat po 12-13 val. per kelionės diena Europos keliuose.Pats esu ne kartą pajutęs kt. visureigiuose, kad preikinės ir galinės sėdynės skiriasi, kaip diena ir naktis. 4x pavara-dar viena patikimumo garantija. Ant stogo yra papildomi prožektoriai su ilgomis šviesomis- fantastika, nes jie jau ne kartą išgelbejo nuo briedžio "sumedžiojimo" kelyje ( tokios patirties pats turiu - su Golfu "sumedžiojau" elnią prieš keletą metų ).Be galo didelė bagažinė..Išvada: automobilis visiems gyvenimo atvejams. Sanaudos dizelino 8- 9-10 ltr/100km Nedideli, nes nieko taisyti neteko.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Bora
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Benas | 2011-09-20
VW Bora 1.6 74kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didžiausias pliusas, tai kad nereikia jokių investicijų papildomų į automobilį nei tau turbinos keist nei tepalų valyti nuo variklio, tikrai praktiškam žmogui būtų puikus pasirinkimas
Didelis minusas, tai gan palyginus didelės kuro sąnaudos misriu rėžimu. Mieste dujų 12l benzino apie 10-11l. Zinoma priklauso dar ir nuo vairuotojo, kadangi neesu kelyje stabdys, dėl to gali būti ir mažesnės sąnaudos, bet kaip 1,6 litro motorui perdideles
Automobilis pirktas nuo tralo iš Italijos "parbėgęs". Iškart patraukė savo išvaizda, nes yra juodos spalvos su orginaliais, bet neprastais R16 ratais. Kas buvo puiku, kad pradėjus kalbėti su pardavėju paaiškėjo, jog tai Highline komplektacija, tuomet nuspręsta apžiūrėti dar įdėmiau. Po 30 minučių "graibymosi" pradėta derėtis ir nupirkta. Variklis 1,6 litro, 101AG 74kw, iki šimto apie 11 sekundžių, taigi mieste dažnai pavyksta iš vietos "pasiimti" ir žymiai galingesnius motorus turinčias mašinas, nes miesto režimu tikrai smagus ir greitas automobilis. Variklis dirba tyliai nesukelia jokio triukšmo, žinoma, jei spaudi, tada atsiranda nelabai malonus ausiai garsas, nes vis del to 1,6... Užmiestyje variklis šiek tiek "numiręs", dažnai trūksta galios lenkiant. Su mašina jau pravažiuota 5000km, kol kas automobilio ekplotacija man kainavo - 0litu. Neskaitant zinoma pakeistu tepalų. Taip pat buvo įdėta dujinė įranga. Nei su važiuokle nei su varikliu bėdų nėra. Pirkta pries liepos mėnesį, todėl pasijuto nuvertėjimas, dingus rytų pirkėjams. Perkant būtent šį variantą, ieškokite su dar nedaug mačiusiu varikliu, tuomet jis jums tarnaus ilgai ir nuobodžiai, nekišant pinigų. Atkreipkite dėmesį ar automobilis nebuvo muštas, nes tada pilda plastmasės. Ir jei aktualu žiemą, pažiūrėkit ar yra apsauga variklio apačioje, nes su žiburiu dėvėtos nerasit, o nauja turi kaina..
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Laguna
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Bananas | 2011-09-20
Renault Laguna 1.9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, komfortiskas, pakankamai erdvus 4 zmoniu seimai su daiktais
Silpna vieta turbina, greit nuverteja, elektronika reik saugot
Pigus lyginant su japonu ar vokieciu pagrindinis jo privalumas. Komfortiskas. Ekonomiskas - mieste 7-8 l, uzmiesty 5-6 l. Vazinejau 4 metus. Tvarkiau pagrinde tik pakaba. Buvo pradeje ryt tepalus per alsuokli ir turbina. Alsuokli tvarkiau, turbina palikau(nedaug rijo). Siek tiek gasdino elektronikos savivaliavimas, bet nieko rimto sutvarkiau uz 20 lt. Bet elektronika neprognozuojama siame auto. Nezinau del ko, labai stipriai mazedavo trauka ijungus AC, kartais net lenkimui trasoj specialiai isjungdavau AC. Tokios tos problemos. Mano nuomone nedaug investavau i remonta. Kas dar nervindavo, tai ziema uzsalus langams elelktriniui varikliukui per mazai galios atidaryt jiems. Pats variklis geras. Pagrindine problema dci varikliuose turbina. Tik laiko klausimas, kada ji "pasibaigs". Girdejau ne dazna, kuri atlaiko 200 000 km. Mano atlaike iki 220 000(po to pardaviau, dar laikys:)), jei nebuvo suktas spidometras. Bet per 4 naudojimo metus trauka sumazejo ir per turbina rija tepalus. Auto is gamyklos isriedejus 2003-08. 2007 m. ziema pirkau uz ~21000 lt, 2011 m. rudeni pardaviau uz 7500 lt. Spreskit patys. Nepirkit pirmo pasitaikiusio. Pravaziuokit keliais skirtingais, kad butu su kuo lyginti automobilio trauka. Nezinau, gal yra kazkoks kitas budas patikrint turbinai. Tikrinkit ar veikia visa elektra, nuo valytuvu iki lempuciu ir langu mechanizmus butinai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 7 klasė
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
edmundas | 2011-09-20
bmw 740
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didziulis saugus patogus
nemazos kuro sanaudos
asmeniskai man sis automobilis jau tapo gyvenimo budu:) turejau jau keleta tokiu grazuoliu ji patogu vairuoti jis saugus tad tikrai ji rekomenduociau pirkt zmonems megstantiems konforta bet netinka tiem kurie nemeksta priziuret automobiliu nes tokius zasliukus reike priziureti:-) na tiesa maciau atsiliepie parasita kad dideles kuro sanaudos kaip bebutu gaila bet tai tiesa kuro sanaudos pakankamai nemazos bet tai kompensuoja malonumas ji vairuot:) varikliai tikrai yra kantrus bet nerekuomenduociau 2,8 nes pats toki turejau ir teko nusivilti nes kuro ryja tiek pat kiek ir 4,0 o vazevimas net nepanasu 2,8 nepavelka sunkaus 7serijos kuno pats viduriukas ir yra 4,0 na o jai yra galimybe islaikit tai tada yra 750IL su 5,4l varikliu :) automobilio eksplotacija nera nei tokia jau pigi bet nera ir brangi jai priziuresit mylesit tai tarnaus ilgai ir nereikalaus investiciju o jai lauzisit tai tada jau teks susimoket:) perkant tikrinti automatines dezes ir reduktoriu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda CR-V
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ignas | 2011-09-20
1999 m. Honda CR-V, 108 kW, MT.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas; pravažumas, komfortas, geros dinaminės savybės, patogus aukštaūgiams (>190 cm.)
Maža pasiūla, sunku rasti geros būklės, automatinė pavarų dėžė patikima, bet "nuobodi", aptarnavimas brangesnis nei vidutinis, maža bagažinė, mažas degalų bakas (58 l.)
Penkiavietis, padidinto pravažumo lengvasis automobilis (visureigis) skirtas miestui, užmiesčiui su vidutinės ar prastos kokybės keliais. Kėbulas ne rėminės konstrukcijos kaip visureigių, o kaip lengvojo automobilio. Pirmos kartos automobilis gamintas nuo 1995 - 2002 m., o nuo 2003 m. pristatyta antros kartos modelis. Europoje pristatytas 1997 m. Vienas kėbulo tipas (penkiaduris), vienas variklis - 2 litrai benzinas (94 ar 108 kW), pavarų dėžė 5 pavarų mechaninė (MT) ar 4 pavarų automatinė. Turiu 108 kW, MT versiją skirtą Europos rinkai. Gamintojas nurodo pilti 95E benziną ar aukštesnio oktano (bešvinį). Turi 2 lamda zondus. Priekinė ir galinė pakaba - pilnai nepriklausoma. Pastoviai varanti ašis yra priekinė, galinė pasijungia automatiškai (per galinį reduktorių) tik prabuksavus priekiniams ratams arba aktyviai startuojant. Šį modelį vairuoju nuo 2009-11-17 užklimpęs niekur nebuvau. Per 2 metus nuvažiuota nuo 115000 km. iki 139000 km., viso 24000 km. (užmiestyje). Gedimų nebuvo. Prošvaiša - 20,5 cm. (atstumas nuo žemės iki dugno). Automobilio masė - 1468 kg., (pilnas bakas + vairuotojas). Maksimali laidžiama masė - 1900 kg., taigi, kraulumas mažas. Variklis 2 litrai DOCH, 16 vožtuvų (suspaudimo laipsnis 9,6). Maksimali galia 108 kW prie 6200 rpm. Redline prie 6700 rpm. Max Nm apie ~190 prie 4500 rpm. Vmax - naujo 180 km/h, (12 m. senumo - 160 km/h). 0 - 100 km/h per 10 sek. Tepalai tik sintetiniai, ne prastesni nei 5W-40, keisti kas 10000 km. kartu su filtru. Mėgstantiems važinėti agresyviai reikia nuolat stebėti tepalo kiekį (kartą per sav.)., važinėjantiems šeimyniškai tepalo kiekį patikrinti kartą per 2 mėn. Degalų sanaudos plente yra 8 - 10 litrų 100 km. Degalų sąnaudos mieste (Rokiškis) yra 9 - 10 litrų 100 km. Degalų sąnaudos mieste (Vilnius) yra 10 - 14 litrų 100 km. Variklio tepalo filtro kaina yra 18 - 64 litai. Salono filtro kaina yra 20 - 60 litų. Galininis kairys rato guolis su stebule ir etc. - 540 - 640 (originalus), analogas 300 - 400 lt. Automobilio vertė 2009-11 buvo 15240 lt., o 2011-11 yra 13760 lt., nuvertėjimas apie 10% per 2 m. Gedimų nebuvo. 1) Ieškoti versijos skirtos Europai. 2) Ieškoti versijos su 108 kW varikliu ir mechanine pavarų deže. 3) Ieškoti versijos be kablio. 4) Atidžiai įvertinti kėbulo būklę (korizija, remonto pėdsakai). 5) Įvertinti galinio reduktoriaus būklę (prieš perkant pavažiuoti 20 - 30 km., plentu, žvyru). 6) Laiku keisti skysčius, tokiais kokius nurodo gamintojas ir problemų nebus. Pagal technines savybes automobilis labiau tinkamas vyrams ar mėgstančioms vairuoti moterims su storomis piniginėmis, suteiks daug džiaugsmo išmanančiam ir mėgstančiam markę - HONDA.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Doblo
2001 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Erlandas | 2011-09-18
fiat doblo 1.9 dyzel 46 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tik del talpumo
priekine pakaba visiska nesamone ,siurblys tikras kosmaras remonto atzvilgiu.
keleivinis ,rida 129000k, pirktas Vokietijoje .visa priekine pakaba plaukioja, siurblys DELPHi epica ,kartais nesikuria, remontas siurblio su garantija apie 5000 lt. ir ryja apie 15 litru dyzelino.............kazkokia nesamone. variklis ryja apie 15 litru dyzelino, siurblio diagnostika nepadejo,niekas nieko neranda blogo ,kosmaras......... jokiu budu nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytautas | 2011-09-18
Clio 1.2 16V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, ekonomija
Nuvertejimas, neįdomus ir nuobodus modelis
Pirktas naujas. Įmonei reikėjo mažo, nebrangaus automobilio važinėti daugiausia mieste ir tik kartais užmiestyje. Šis automobilis tai daro iki šiol puikiai, jokiu didesnių bėdų neatsirado. Automobilis nors ir mažo litražo yra stebetinai vikrus ir narus važinėti mieste. Truputi erzina salono girgždesys. Rida 120000 km. 1.2 16V bezinas yra stebėtinai žvalus mieste, mėgsta aukštas apsukas. Kuro sąnaudos mieste apie ~7l/6l (žiemą/vasarą). Užmiestyje vaiuojant ramiai galima be vargo tilpti į 4.5~5l. Jokiu gėdimu nebuvo, apart to, kad labai nemėgsta didelios dregmės. Nenoriai vedasi ir dirba sunkiai kol neužkaista. Apie nuvertėjima net nėra ką kalbėti, tai labai blogas rodiklis šitam automobiliui. Keista: visos stabdžių trinkelės ~250lt; tepalai; filtrai. Jei pirkti, tik nauja, nes nėra brangus. Taip bus išvegta didesnių bėdu ir automobilis atitarnaus už jį sumokėtus pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Laguna
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
zemaitis | 2011-09-18
Maniske:)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,erdvus salonas,esp,nedidele kaina.
Brangios dalys,nusideveti linkusios apdailos,barskejimas,nemaloni vaziuokle.
Draugauju su laguna jau 2.5 metu.Pagal kaina automobilis gan neblogas,88 kw variklis traukia neblogai,grazus siuolaikiskas dizainas,erdvus vidus bei bagazine.Plastmases viduje atrodo neblogai,yra minkstos taciau greitai devisi,linkusios luzti,klausant garsiai muzika stipriai barska apdailos,garso izoliacija irgi silpnoka.Labai nuvyle apdailu kokybe:masina nuvaziavus tik 160tukst km ,o vairas sudevetas kaip pas 20 metu senumo audine simtine,sedyne irgi jau prasitryne,dalis ant paneles kur galima pasideti pinigine,telefonus ar ka kita, irgi nutrinta kaip ir daug kitu daznai lieciamu daliu.Vaziuokle nebloga,taciau nesutverta sportavimui,didesniu greiciu isiminet posukius entuziazmo jokio na ir vaziuojant duobetu keliu girdisi barskejimas.Sis masiniukas skirtas ramesniam vaziavimui...Ekonomika neikvepenti:mieste mzd 9 litrai vaziuojant vidutiniu tempu,o iki vidutiniu sanaudu kurias deklaruoja borto kompas(7.5 litrai) lagunai toli.Taciau uzmiesti automobiliukas smagus ir patogus,sesta pavara labai pravercia autostradoje,vaziuojant pastoviu 170 km greiciu tik devyni litrai dyzelio,galios pakanka lenkimam plentiniuose keliuose.Pagyrimo verta esp programa,ratam praradus sukibima masina pati pristabdo reikiamus ratus,kas neleidzia masinai susimetyti,ziema tikra pagalbinike,tuo isitikinau per puga plente nepazistamam kelyje ir dar kelis kartus nepasirinkus saugaus greicio netinkamam kelyje,buna visiem gi:)) Per 2.5 metu jokiu rimtu gedimu nebuvo,tik vaziuokle megsta servisus,sailentblokai greitai devesi,na bet pakeisti kainuoja apie 120 litu nauji su darbu.Maniske laguna paprasciausios komplektacijos,galbut del to dideliu elektronikois gedimu nebuvo:Sudeges keleivio lango pakelejas,sudegė galines lempos kontaktai,del to spaudziant stabdzius isijungia ir pusukis(daznas reno gedimas,galima pasitaisyt ir paciam),kartais uzsidega abs ir esp lemputes(demesio i tai nekreipiu).Isesmes masina patvari,vazineju kasdien ir daug, virves neprireike dar nei karto taciau sita masiniuka reikia priziureti.Beda ta ,kad dauguma meistru susiraukia kai pasakai"laguna",bet cia ne masina kalta,o meistrai iprate prie golfu. Atsizvelgiant i kaina masina tikrai galima pirkti,tik reikia paziureti,kad nebutu daug nuvaziavus ir apleista.Masina patogi,taciau komfortas nestebina, cia renault,o ne mb ar audi. 88 kw.galios pakanka,galetu buti ir ekonomiskesne.Maniskis varikliukas apibeges kaip ir pas dauguma,nezinau iskur ten leidzia,taciau tepalu dapilineti beveik nereikia.Paspaudus virs 3 tukst apsuku gazdina debesis juodu dumu. Dalys brangios,pvz galiniai ratu diskai:220 uz viena-pigiausia ka radau.Nemazia daliu apsimoka deti naudotas,tik reikia ziureti,kad geros bukles butu,taip sutaupai daug pinigu,o ir dalis gauni originalias,kurios tikriausiai geriau negu pigiausios taivaino dalys,kurios palyginus su vokisku masinu dalimis tikrai nera pigios.Masina linkus nuverteti,taciau jeigu nekeiti automobiliu kas puse metu netokia ir beda. Ieskoti priziureto ir nenuvazineto automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
joo | 2011-09-17
VW GOLF 4 99M, 1,4L, 16v.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus mieste
ekonomija, patikimumas.
Sveiki tautiečiai. Papasakosiu apie Golf 4 1,4l motoru.Mano automobilis 2 durų , el. langai stiprintuvas vairo, 5 pavaros, el. veidrodėliai. Automobilis nėra galingas bet pakankamai rajus benzinui, spaudžiant akceleratorių suvartoja mieste 10-11 l benzino, autostradoje iki 100km/h -7l, jei greičiau, suvalgo ir daugiau, sunkiau užvažiuoti Į statesni kalną, ar staigiau lenkiant visgi 55kw. Autostradoje važiuojant 130 variklis tiesiog "verkia", tai daugiau miesto automobilis, autostradoje geriausias greitis 100km/h. Kietoka pakaba, jaučiamos visi nelygumai, o šiaip pakankamai komfortiškas auto. Dažniausiai Šie auto būna kūdesnės komplektacijos, dažnai nebūna el. langu, kondiškės. Vienu žodžiu automobilis su kuriuo greit nepavažiuosi. Dažnokai genda vairo kolonėlės, silpniau laiko varikliai, dėžės, langų pakėlikai, durų vidiniai užraktai, neblogai laiko važiuoklė. Variklis 1,4l 16 vožtuvu, nėra itin ekonomiškas ir labai patikimas, važinėjant didesniais greičiais toks variklis greičiau prisidrožia. šiu varikliu silpnesnė vieta galvos ir velenėliai, nes jų yra du. taip pat pabirsta dėžės, silpnesnė jų vieta. mano golfukas buvo tvarkingas, tai per daug nebyrėjo, tik važiuokle patvarkyt teko. Svarbu neišsirinkt paskutinės lupenos iš pigiausių variantų, nes turėsite daug remonto. Žiūrėti nepigiausius variantu, atkreipti į variklio būklę, vairo kolonėlės būklę, pravažiuot pažiūrėt ar jungiasi bėgiai, važiuokles būklę pažiūrėt, nors jį nėra brangi. Nepult pirkt pačio pigiausio varianto, nes dažnai būna damušti tokie automobiliai.Ačiū už dėmesį .
Pilnas atsiliepimas...
 
1...286287288289290291292...426

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt