Markės
1147 iš 1577
Peugeot 406 1995 - 2004
Peugeot 406, 1995 - 2004
569Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 69
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gaminamas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis), o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 69
2019-11-25
406 prefl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, vaziuokles darbas,patogios ir minkstos sedynes
galetu buti galingesnis
1.8 81 kw benzas, nuo 3000 apsuki pradeda traukti gan normaliai kaip tokiam litrazui. Sportuoti aisku pritruksta galios, bet normaliai vazineti per akis. Auto vazinejama nuo 80 k km tikru, dabar 170 k prabeges, tad su varikliu paciu problemu jokiu nebuvo. Nustebino vaziuokle, nes labai komfortiska, per duobes vaziuoja minkstai labai kaip tokio dydzio masina. Uz a6 c4 minksciau. Bet ir pezas labai gerai valdosi, ima posukius gerai, ir tuo paciu uztektinai standus. Vaziuojant maziau nei 100 km/ h ekonomiskas gan, i 7 litrus galima tilpti. Reikalui esant gali kruizinti 170-180 ir ne dugnas. Labai gerai apsaugotas jis nuo rudziu, jei nebuvo dauztas. Vaziuokle laiko pagal kelius kokiais vazineji. Jei zvirkeliai ilgai nelaikys. Bet pagal patvaruma laiko vidutiniskai gerai. Dar aisku jei desi pigiausias dalis jokia nelaikys. Siai dienai pigus automobilis, uz kuri visiskai nepermoki, nes neperki zenkliuko. Pagal kokybe vert jo turetu buti didesne. Peciukas labai gerai sildo, itin greit uzsyla. Su dujom draugauja irgi gerai.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-28
Peugeot 406 2.0HDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus, išvaizdus, gana patvarus, neblogos medžiagos, mažai barškėjimų, ekonomiškas, stabilus, manevringas, šiltas žiemą.
ABS problemėlės, radija (blogai gaudo stotis), rankinis stabdis, nelabai geri priėjimai (ne visur), smulkios bėdelės :)
Vairuoju automobilį metus ir keturis mėnesius. 2001-mųjų metų, tamsiai žalias sedanas su šviesiai pilku veliūriniu salonu, 2.0HDi 80kW motoriuku ir su mechanine pavarų dėže. Pirkau automobilį už truputį didesnę, nei vidutinę 406-to kainą, 800eur. Prieš mano pirkimą, automobilis jau riedėjo Lietuvos keliais 6 metus, rida buvo atsukta, bet pati automobilio būklė buvo nepriekaištinga. Kėbulas neturėjo rūdžių, salonas visiškai nenutrintas, o ir komplektacija buvo ne prasčiausia (klima, 4 el. langai, autopilotas ir t.t). Nusipirkus, buvo keistas pagrindinio diržo komplektas, tepalai, variklio pagalvė (kiek girdėjau iš aplinkinių, tai dažnas remontas, bet kainavo nedaug), granatos gumą, nes buvo plyšusi. Apie variklį, nieko blogo negaliu pasakyti, nors esu skeptiškas dyzeliams. Važiuoja smagiai. Kaip 80kW, traukia neblogai, ant pirmos pavaros, kiek bukoka trauka, bet toliau, tik pakelia šypseną. Palakstyti galima šiek tiek, didelis pliusas tai, kad manevringas, aplenkti kitus automobilius - rūpesčių nekelia ;) Su automobiliu nuvažiuota apie 22000km. Iš variklio pusės, tai po pusės metų, buvo keistas tik skriemulys, servise už taisymą palikau 30-40eur, žvakės buvo keistos, kai pirkau (pirmą žiemą pasirodė tai, jog variklio pakaitinimo lempute labai greit užgęsta, bet be didesnių problemų užkurdavau ir prie didelių šalčių), karts nuo karto (kai lauke būna drėgna) sudurniuoja spidometras, nustoja rodyti greitį ir dingsta trauka, bet pavažiavus porą metrų ar perkūrus automobilį, vėl atsigauna (kiek žinau tai "speed sensor" daviklis, jis streikuoja, pakeisti pačiam labai lengva), gale turėjau problemų su ABS davikliais (teko keisti, nes nuo amžiaus, rankinio kaladėlių spyruoklės nulūžinėjo ir nulenkė ABS daviklio kontaktą, vienas daviklis 15-20eur., pasikeisti galima ir pačiam, bet labai kvailas priėjimas, viskas sugrūsta). Realiai paėmus tvarkymo ir gedimų išlaidas, viskas kainavo apie 150eur, o diržai, tepalai, kaladėlės - atskira kalba. Daugiau problemų neturėjau, elektronika veikia gerai, visi keturi langai darinėjosi, autopilotas labai retais atvejais užgrybaudavo, bet veikdavo pakankamai gerai, vėdinimo sistemos veikia be problemų (patogus valdymas), originali radija prastai gaudė radijo bangas užmiestyje (pajungiau papildomą stiprintuvą, kuris buvo siųstas iš Kinijos už 2 eurus). Audio aparatūros skambėjimu esu nelabai patenkintas, žemų buvo labai mažai, nors užstatyta buvo ant maksimalios nustatymų padėties, bet problemą išsprendžiau, įrengdamas subą bagažinėje. Būtinai noriu pagirti tai, jog kelionėse visiškai nepavargdavau su šiuo pežiuku (Vilnius - Šiauliai pastovi važinėjimo trasa), labai patogios sėdynės, medžiagų kokybė nebloga, niekas nenuplyšę ir nesusidėvėję, mygtukai ir rankenėlės kokybiškos, niekas nekleba. Šildomų sostų pas mane nėra, bet teko girdėti, kad dažnai sugenda šildymo elementas, pačiose sėdynėse. Pats automobilio valdomumas geras, ant kelio stovi užtikrintai. Bagažinės talpa patenkinama, vietos užtenka (tilps ir žemų dažnių garsiakalbis, ir dujų balionas ;)) salono gale, vietos pasirodė truputį mažokai, dvimetriniui būtų nelabai patogu. Greitai žiemą užšyla salonas, bet galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo variklio pusės. Kėbulas laiko gerai, rūdžių nekelia, bet didelį dėmesį reiktų atkreipti į slenksčius. Automobilis tikrai rimtas ir vertas pagyrų, antrą kartą gal ir pirkčiau, nes išvaizda gražesnė, nei 50% naujų automobilių (skonio reikalas), geras kainos ir kokybės santykis, bet būtų labai smagu išbandyti ir coupe modelį su V6 varikliu. Gaila, bet 406 modelis neturėjo 4x4 pakabos, kaip ankstesnis 405-tas. Remontui išsileido maždaug 150 eurų. Buvo keista: variklio pagalvė, granatos guma, skriemulys, abu galiniai ABS davikliai, (speed sensor) daviklis. Prieš einant techninė apžiūrą, bijojau dėl rankinio stabdžio, bandžiau patempti trosą, kažkiek geriau laikė ratus, bet vėliau vėl sunkiai stabdė, nors trosas buvo keistas (ir taip žaidžiau du kartus). Jei planuojate įsigyti automobilį nuo 2002 metų, patikrinkite ar tinkamai veikia posukių bei valytuvų lazdelės, nes naujesnės yra labiau linkusios gesti. O šiaip, esu automobiliu patenkintas. Pasitvarkyt didelio žinojimo ir didelių sugebėjimų nereikia. Važiuoklės dar neteko tvarkyti, bet dalių kainos nėra didelės, dalys lengvai gaunamos. Nuvertėjimas, na, per metus gal ir nuvertėjo 100-200 eurų, realiai tai automobilis už dviračio kainą :) O kokios tik nevertėja, viskas priklauso nuo to, kaip išlaikysi... Prieš perkant būtinai patikrinkite elektroninę dalį, išspaudinėkite visus mygtukus, pažiūrėkite ar nedingusi trauka. Jei planuojat pirkti šį pežiuką su automatinę greičių dėže, būtinai atkreipkite dėmesį ar tvarkingai mėtosi pavaros, ar nėra staigių trūktelėjimų, permetant bėgį. Būtinai apžiūrėkite slenksčius iš apačios, nes pro durų gumas kaupiasi drėgmė slenksčiuose. Pažiūrėkite ar nėra drėgnas kilimas po vairuotojo guminiu kilimėliu ar po sėdynėmis. Jei rinktis iš variklių, rekomenduočiau 3.0 V6 ir 2.0i, vengčiau 1.8i. Jei iš dyzelių, tai 2.0HDi 80kW (66kW per silpnas) arba 2.2HDi.
Pilnas atsiliepimas...
Gražvydas | 2018-12-04
Amžinas auto :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, patvarus variklis ir greičių dėžė.
Vis dar nėra populiarus Lietuvoje :)
Pravažiuota su šiuo auto apie 100 tūkst km ir tikrai galiu pasakyti, kad vienas iš patikimesnių mano turėtų auto, dabar jau 3-4 metai naudojasi mano tėtis tai jis taip pat stebisi šio auto patikimumu. Visos dalys netgi originalios yra tikrai niekuom ne brangesnės nei VW ar betkurios kitos-populiarios auto. Salonas netgi tokio amžiaus auto nesusitrynęs tai akivaizdu, kad buvo panaudotos kokybiškos medžiagos. Pirkti tik su 1.9 HDI varikliu ir kuo didesne komplektacija, nebijoti elektronikos.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-20
80 kW 2.0 HDi , 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus variklis, nedidelės kuro sąnaudos, gana konfortiškas, talpus salonas
dažnos elektros instaliacijos problemos, greitas nusidėvėjimas
Įsigytas automobilis po prieš tai turėtu VW Passat. Buvo panašiai, kaip nuo dviračio persėsti ant minkšto motociklo. :) Įsigytas automobilis buvo ~7,5 amžiaus su tikra 280 k rida. Salonas su oda ir prikišta elektronikos, t.y. viena geresnių komplektacijų. Pasirinktas 2.0 HDi dyzelis, nes puikūs atsiliepimai (tikrai pasiteisina). Patvarus darbinis automobilis. Salone ir bagažinėje telpa labai daug. Kuro ryja nedaug. Trauka puiki. Remontuoti dažniausiai reikėjo tik važiuoklę ir įvairias traukes... Per 7,5 eksplotacijos metų pakeista beveik viskas: standžių sistemos dalys, amortizatoriais su visais guoliais ir t.t. , net sankaba. Tikrai kartojasi elektros instaliacijos ir elektronikos problemos. Dažnai reikia keisti lemputes, paskutiniu metu išlenda daugiau keistenybių: autopiloto dingimas, laikinas elektrinių langų valdymo sutrikimas, klimato kontrolė ir t.t. Šiuo metu rida beveik 400 k km, variklis dirba gerai, pats automobilio kėbulas pradeda rodyti rūdis. Vertė... praėjus TA, galima iškišt už algos dydžio sumą. Pigiai įsigyjamas, nuvertėja beveik iki nulio. Rida nesvarbu. Reikalinga žiūrėti bendrą išorinį ir vidaus nusidėvėjimą. Patikrinti visas lemputes. :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-14
Patikimas Peugeot 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, patikimas, ekonomiškas
Kietokas, salono kokybe nekazka.
Peugeot 406 su hdi 2.0 varikliuku pirkau daugiau nei prieš 4 metus. Per tą laiką prisukau virš 80 tūkst. Automobilis šiek tiek kietokas, bent jau atrodo dabar, nes šiuo metu vairuoju C5 citramoną, bet jo eksploatacija ir dalių kainos tikrai nepalieka abejingų. Traukos kaip tokiai mašinai tikrai pakanka, salono kokybė taipogi nebloga. Automobilis paties eksploatuotas nuo ridos 208 tūkst. (rida ž, kai pirkta buvo tikra, tikrinta), įšiuo metu 289 tūkst. Per tą laiką keisti du gazo padėties davikliai iš šroto ( po 15 eur.), galinės išvirtimo traukės silpna vieta, priekis neužmušamas, keista tik viena stabilizatoriaus traukutė priekį, duslintuvas tiek bakelis ir vamzdi prarūdijo stiprokai, pasibaigė galiniai stabdžių diskai, reikėjo pasitvarkyt rankinį, o visa kita tai laiku keičiami tepalai ir filtrai. Automobilis tikrai atitinka kainos ir kokybės santykį.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-13
Peugeot 406 2.0 hdi 80 kw 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas traukia normaliai
graitai nuvertėja
turiu nuo 2009 kas buvo remontuota, tai keistas posūkio jungiklis ir jis keičiasi visas (kelmas). Kažkas rašė, kad kainuoja 100 eur. nesamonė 15-20 daugiau nemokėjau tiesa buvo dėtas su kitoks su kruizeriu tačiau jis neveikė ir blogai atjungėm kažka pradėjo degti AIR BAG bet elektrikas už 10 eur sutvarkė t.y. idėjo varža ir lemputė nebedega tačiau ir air begas nešaus :D Vairo kolonėlė 20 eur imta iš šroto. Vairuotojo pusės lango pakėlėjas tris kartus keistas varykliukas gedo. Remontuota senom dalim, kolega buvo atidavęs iš savo pugeot 406. Varykliuko pagrindinė problema prasisuko dantraciai kurie yra plastikiniai. vienas vairo traukės antgalis. atraminiai guoliai. Stabilizatoriai kas 2 metai kažkur. kamino lanksti jungtis gofra kokius tris kartus pastaruoju metu kas pusantrų metu. blogas suvirintojas turbūt, nes pradžioje viskas buvo tvaroje. nevbeveikia centrinis baterija jungiklio OK kodėl neveikia neieškau. 0 tikrinti kaip kilnojasi langai ar sklandžiai, taip pat tikrinti jungilkius posūkių
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2017-01-29
Peugeot 406 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, geras variklis, pačios mašinos patikimumas, pakaba
Plonos skardos
Turiu ši automobili tai yra gana geras ir nebrangus nes po turetos opel vectros jis daug gersnis.Eksplotacija pigi ir gana dar neblogai atrodo.Ji man nekelė jokiu rūpesčiu ir nereikejo beveik nieko taisyt tik pries technikine reikejo pakeist vieną šarnyra. Su elektronika jokiu bėdu neturėjau viskas veikia kaip priklauso.Pakaba gera keliaut šiuo automobiliu patogu ir nevargina ilgose keliones Variklis yra geras ir patikimas.jei laiku keiti tepalus ir pili gera kura jis tarnaus ilgai.kuro sanaudos mažos, trauka gera. Keičiu tik eksplotacinius skysčius ir viskas. Nuverteja gana greitai Tikrint reiktu kaip ir visus automobilius. Ir žiuret kad butu gera trauka
Pilnas atsiliepimas...
Zabiela | 2017-01-28
Eilinis prancuziskas s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebloga originali garso aparatura
Daug
Pirkau nes neblogi atsiliepimai internete ir dizainas puse velnio. Zodziu po pirmos turetos prancuziskos masinos ( laguna 2003 vidiskas meslas) sakiau daugiau niekada, bet taip gavos kad vel ant to pacio greblio uzlipau. 2002 hdi. Pirkau uz vidutiniskai- nei pigiai, nei brangiai. Vaziavo puikiai, atrode islaikyta, odinis salonas. Nusipirkes pakriciau dirzus, pagrindinis beje jau buvo sutrukinejes, galinius amortizatorius. Taip pat tvarkiau el langus nes veike tik vienas is keturiu ir galvojau ramiai sau vazinesiu. Uz poros sav sugedo imobilaizeris (50 eur uz isemima). Jau perkant maciau kad idomiai veikia valytuvai ir posukiai neatsoka, dzin galvoju susitvarkysiu, nes pries tai kiek turejau masinu tai nebutu didele problema. Pasirodo problema didele nes reikia keisti visa kelma. Srote 100 eur devetas, naujas 200, tai vazineju prie valytuvu rankeneles isikises kojine, kazkiek padeda nes valytuvai isijungia kada nori ir neina isjungt:) Dar savaite pavazinejus pradejo kartais nesikurt masina, kartais uzsidegdavo variklio lempute. Zodziu kuro slegio reguliatorius (200 e vien uz detale). Taip pat atsirado kitu bedu su elektra- air bag lempute tai uzgesta tai isijungia. Nu su elektriku susidraugavau, menesine abonimenta tiesiog galeciau pirkti. Paskaiciavau, kad visas bedas isspresti kainuotu tiek pat uz kiek masina pirkau- apie 1000 e. Kaip seno pigaus triperio daliu kainos dideles. Taip pat greitai pradejo lysti rudys. Pati masina privalumu dideliu neturi. Vietos mazai, plastmases barska. Vaziuokle nusipirkus visa tvarkinga buvo iskyrus nedidelio bildejimo is gal amortizatoriu, pravaziavus kokius 5000 km daugiau pradejo barsket bet dar kolkas netvarkiau, vazineju apie 2 - 3 men 2 hdi 80 kw. Trauka vidutine, mieste 7,5 8 uzmiesti 6 6,5. Pagr dirzo keitimas 170 e. Variklis kaip variklis. Dalys brangios, nuvertijas didelis zodziu. Pati masina tipines prancuziskas s : nepatikima, neilgaamze ir varanti depresija. Atsidet pinigeliu remontui
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-03-31
Peugeot 406 2.0HDi 90HP 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, mazos kuro sanaudos, grazi isvaizda, daug vietos tiek salone, tiek bagazineje palyginus su tokiu gabaritu automobiliais
Su minkstomis padangomis per daug minsksta ir atrodo kaip gumine, nera smagu vairuoti.
Sveiki, gyvenu anglijoje ir kai teko isigyti automobili kainos ir kokybes santykiu teko pirkt Peugeot 406. Visalaik patiko jo isvaizda bet maniau jog niekada nepirksiu, nusipirkes likau labai laimingas ir jau trecius metus vazineju. Per 3 metus isleidau apie 1000 svaru, bet visa tai pagrinde servizas, t.y. tepalai stabdziu kaladeles ir visi kiti profilaktiniai darbai. kuro sanaudos trasoje labai mazos vaziuodas 130km/h t.y. apie 80-90mp/h sunaudodavau 4-5l/100km. Dar neteko tvarkyti vaziuokles nes laiko puikiai nors masina pravaziavusi 280600 miliu. Pries perkant isitikint reikia jog vairuotojo kilimas nera dregnas ir nepraleidzia dregmes, nuo dregmes mirsta salono kompas. Nuo 2001 metu kovo menesio sie automobiliai turi 3 kompiuriu, ty yra variklio po kapotu, salono po saugikliu deze salone ir posukiu bei valytuvu valdimo. Ir siemens ipurskimas mano manymu yra geresnis, nes kompas negrybauja, jis arba veikia arba ne, o bosch gali grybaut ir keisit daviklius viena po kito bet kompas visitek matys klaidas. Mazos kuro sanaudos, svarbiausia laiku keisti tepalus ir naudoti normalu kura, o ne koki nors baltarusiska. Silpnoji vieta yra kuro siurblys. Generatoriaus ir pagrindinio dirbo, bei vandens pompos su visais itempejes pakeitimas su dalim 800LT, toliau net neisivaizduoju ka pradasyt viska keiciu pats tai darbas nekainuoja o dalys tokius kaip stabdziu kaladeles ir t.t. daugiau 80lt naujos nekainuoja :) Pries perkant tikrinkit sankaba!! Patarimas pirkti 66kw su siemens ipurskimo sistema, ji tiesiog arba veikia arba ne o bosch gali kompas durniuot ir nerasit kame problema. Atidziai apziurek vairuotojo kilima nes jeigu jis dregnas galite tureti problemu su elektronika
Pilnas atsiliepimas...
Edga | 2015-11-16
Peugeot 406 2,0l HDI 2001 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, kuro sąnaudos, nerudyja
garso izoliacija,silpnas kebulas
Savo pežuka turiu 1,5 metu. Pagrindinės priežastys kodėl pirkau P406 buvo žinoma kainos ir kokybės santykis. Nežinau ka normalesnio galima isigyti uz 4000lt :D Paprasta važiuoklė, nepasenęs dizainas, vidus taip pat patogus ir pan. Vietos uztenka, ir žinoma kuro sąnaudos juokingos. Pirkau važinėti mieste, todėl kilometrų daug nerpisukau, vos 12 000km. Kadangi važinėju Kaune, dar kai keliai buvo baisus pagrindiniais maršrutais tai automobilis barškėjo. Žinoma cia prideda pasibaigė galiai amortizatoriai, ruošiuosi keisti. Nusipirkus ji buvo visiskai buka, todėl po diagnostikos paaiškėjo, kad nusprogęs turbinos slegio solenoidas. Naujas kainavo apie 600lt tai meistrelis rado dėvėta uz 50 lt ir pežas atsigavo:) Teko važiuolkę truputi tvarkyti, bet kainos nesikandžioja. Automobilis senas, tuoj bus 15 metu..todėl stebuklų nesitikėkit. Turi el.langus, kondiškę, krituliu jutikli, kelis airbag''us ir ko daugiau reikia :D Labiausiai džiugina jo dizainas, šioje vietoje prancūzai pasistengė :) Variklis kaip ir minėjau nusipirkus buvo bukas ir šioje vietoje pirkdamas rizikavau, tačiau solenoido pakeitimas prikėlė šį liutą:) Mieste galios užtenka, nes pats esu daugiau ramus vairuotojas. Buvo siek tiek problemu žiema per didžiuosiu šalčius, bet manau reikia tiesiog atsakingiau pasiruošti šalčiams. 2,0 l HDI varikliai daug kas sako, kad yra geri, tai as kolkas nesiskundžiu. Pigūs Kaina juokinga tai net nenežinau, kur čia ji gali daugiau kristi. Pirkau uz 4000lt, jeigu parduosiu uz 1000 eur tai butu super, bet dar neplanuoju. Technikine dar 1,5m i prieki. Rasti gera tokių metų P406 nera lengva, tačiau įmanoma. Jeigu ieškot pigios ir dar morališkai nepasenusios mašinos, Peugeot 406 pats tas :) Nesu ekspertas, bet perkant nebijokit paspaust pedalo, turetu smagiai traukti 2 HDI, jeigu letai begejasi, priežasčių gausybe, o jas rasti ne kiekvienas meistrelis sugeba, nes nepaslaptis, kad nemažai kas baidosi prancūzų.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     20082008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008 
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt