Markės
1381 iš 1441
Volkswagen Golf 1997 - 2003
Volkswagen Golf, 1997 - 2003
554Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 54
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Golf dabar marketinguojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlo kitus pigesnius šios klasės atstovus – Skoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudoja senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais, bei priekiniais žibintais. Naujos kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą (JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes). Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, tolygus važiavimas, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu.

2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 54
2017-12-19
Golf 4 1.9 TDI PD 96kw 2004.03
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, galia, sukimo momentas mažų sūkių diapazone, erdvi bagažinė
Nepatogios sėdynės, žibintų apiplovimas, pastoviai perdegantys pažibinčiai
Automobilis pas mane 2.5 metų, nuvažiavau 80k km. Parvarytas iš vokietijos, rida buvo (skydelyje) 220k. Tepalus keisdavau kartu su visais filtrais, kurą pildavau tik iš Neste degalinės. Problemų su varikliu neturėjau. Pakeitus tepalus, po 5k km reikdavo dapilti 0.5 l tepalo, nemanau, kad čia didelė problema, bet manau, kad reikia paminėt. Nors akumuliatorius pirktas dar vokiečio, žiemą ir prie didelių šalčių kuriasi be eterio. Šaltas pasipurto, bet kai prasibudina, dirba kaip laikrodis. Nežinau, kaip su kitais gamintojais, bet volkswagen koncernas pasistengė sukurti plačią detalių gamą. Patariu detalių nepirkti neišsiardžius mazgo. Vien priekinių stabdžių diskų yra 3-4 skirtingi variantai vien 96kw varikliams, patyriau savu kailiu. Pagrindinio diržo komplektai taip pat turi ne vieną modifikaciją. Kėbulo dizainas skonio reikalas, tad čia komentarų nebus. Galiu pasakyti tai, kad mėgsta parūdyt. Prieš metus buvo vienoje vietoje nedidelė rūdelė, dabar pamačiau dar keliose vietose pakilnotus dažus. Universalo kėbulas yra nuostabus savo bagažinės tūriu. Drąsiai telpa du trys žmonės (yra tekę vežt) arba visa krūva mantos. Atlenkus galines sėdynes, galima parsivežti ir šaldytuvą (150 cm) ir išardytą viengulę lovą su čiužiniu (man tilpo 200x90 cm). Kadangi universalas nuo hečbeko skiriasi tik ilgesne bagažine, salone vietos tiek pat. Turėjau trečiuką, todėl galiu drąsiai teigti, kad jame vietos buvo daugiau. Salonas nėra patogus ilgoms kelionėms. Apie sėdynes pasakysiu tiek: jeigu volvo sėdynės prisitaiko prie jūsų kūno formų, tai vw sėdynės prie savo formų pritaiko jus. Garso sistema neįspūdinga, pas mane galinėse durelėse net nebuvo garsiakalbių, tačiau, kas sėdėjo viduje, sakė, kad dar nėra taip blogai. Apie saloną dar pasakysiu, kad nepasiskirsto šiluma visame salone vienodai. Kai priekis užšyla tiek, kad ausys raitosi, gale sėdintys dar skundžiasi, kad jiems vėsoka. Sportiškumu automobilis nepasižymi. Nors 96 kw ratus suka ir antra pavara, tačiau posūkiuose dideliu greičiu nepalėksit. Automobilis posūkiuose pasvyra ir gali slystelti. Plačiuose užmiesčio vingiuose tas didelės bėdos neturi, pats esu iš Kėdainių į Šiaulius parsiutęs per 45 minutes, tačiau vingiuotuose miškų ar kaimų keliukuose nelėkit. Savo rašinį papildysiu įvairiais niuansais, su kuriais susidūriau. Pirmas tai būtų žibintų apiplovimas. Pas mane xenon žibintai su apiplovimu, jau kas sukonstravo tą sistemą turi būti sušaudytas ir palaidotas su prašmatniom pakasynom. Xenon žibintai naktį šviečia kaip dieną, nereikia stebeilintis įbedus akis į kelią, net per rūką. Tačiau, kai juos reikia apiplauti, tai nespėji pilti langų ploviklį. Su tom žarnom laivų bakus galima pildyt. Kaip ir kitų mikroautobusų, hečbekų ir universalų galinis stiklas pastoviai išsimurzina. Atrodo tik nuplovei, o jau vėl purvinas. Man patiko, kad jį apsukti nereikia daug vietos, suspaustuose daugiabučių kiemuose tai didelis pliusas. Visiems teko girdėti apie sveriamas golfų kainas. Važiuoklėje nieko nėra, todėl ir kainos nedidelės, pigu remontuoti net prašmatniuose servisuose, tačiau važiuokle viskas nesibaigia. Stabdžių diskų ir kaladžių abiejų ačių komplektai kainavo apie 130 eurų, pliusas tas, kad ten viskas paprasta, galima pasikeisti turint kūjį ir meiselį. Galiniai suportai eina kartu su rankiniu stabdžiu, todėl reikalingas spec raktas. Nežinau, ar čia tik man vienam, bet su galiniais stabdžiais turėjau daugiausia problemų, ypač su rankiniu stabdžiu. Dar vienas erzinantis dalykas buvo pastoviai perdegantys pažibinčiai. Atrodo kas čia tokio pasikeisti lemputę, bet šitam modely nėra kaip ten ranką užkišti. Variklio tepalai (5 litrai Total 5w30 505.01) su filtrais, kas 10 k km man kainuodavo ~50 eur. Diržų komplektas apie 150 eur. Šiaip automobilis paliko gerą įspūdį. Su šio variklio ekonomija apvažiavau visą Lietuvą skersai išilgai. Puikus darbinis arklys atlaikė ir autostradas ir žvyrkelius ir miškų kelius ir arimus. Galbūt pensijinio amžiaus žmogui arba vertinančiam patogumą šio automobilio pirkti nepatarčiau, tačiau pradedančiajam šis automobilis pats tas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-25
Golf mk4 1.9 tdi 85kw PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Klasikinė išvaizda, pigiai tvarkoma vaziuokle, pakankamai atsparus korozijai
Neekonomiskas, lepus variklis
Nusipirkau golfa, tikejaus patvarios, pigiai išlaikomos mašinos. Bet teko nusivilti. Pumpe duse variklis yra labai jautrus dyzelino kokybei, reikia pilti tik geriausia dyzeli. Pagrindinio diržo keitimas su darbu -300 eurų. Rūdija bagažinės dangtis aplink spynele. Net su šešiomis pavaromis šitas variklis nėra ekonomiskas. Vidurkis 7 litrai. Jeigu spusteli rodykle krenta akivaizdžiai. Tepalai pilami tik pilnai sintetiniai, atitinkantys vw charakteristikas. Garso izoliacija prasta. Visos plastmasės salone barška, traska - prastu keliu geriau nevažiuoti.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-10
VW GOLF IV 81kw TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
LABAI ekonomiškas, saliginai pigios detales
Mažai vietos, gana kieta pakaba, elektronika būna durniuoja
Golf IV gamykliškai 81 kw bet cipuotas "Galingas.lt" iki 110 kw. Coupe. Automobilio detalės palyginus su kitomis markėmis yra gan pigios, bet pavyzdžiui kai teko keisti turbinos vakuuma (gryba) tai iš šroto detalė kuri nesieka 4 cm istrižainės (paprastas metalo mažas gabalas) kainavo 50 Eur!! Ok, galim kaltę suversti ant euro, bet realybė yra tokia. Tai jeigu kažkas atsitinka su varikliu ar pakaba aš per apsilankyma servize išleisdavau nuo 50 iki 150 eur. Tik pirkau golfa iš "pirikupo" tai toki ir gavau, kad kas du menesius vis kažkas erzinančio išlenda. Kai tik nusipirkau keičiau pagrindini dirža, salnykus ir reboksli ar kažka panasaus 350 Eur berods gavosi. Tai čia pradine investicija į ateiti ir manau ji būtina. Du metus važinėju su Golfu ir dabar kažkaip su elektronika šiek tiek bėdų turiu. Valytuvai jei viena karta įjungi veikia iki tol kol patys sugalvoja išsijungti. Tikriausiai kontaktai parudyję ir nesuka vintilaitorius vienas iš dviejų. Termostato rodyklė veikia periodiškai. Čia tikriausiai nuo tos korozijos kuri su laiku atneša savo palikimą. Daugiau mažiau pakaba tvarkyti kainuoja apie 100-150 eur. bendrai automobilis labai ekonomiškas ir tai jaučiu didžiausias pliusas. Daugiau pliusu po dviejų metu nelabai ir matau , nebent tik kad va detales pigios ir jei susitvarkai tai nelūšta greit. Studentiška mašina. Didžiausias patarimas prieš perkant nuvažiuoti į serviza ir atlikti pilną apžiūrą tiek iš išorės tiek ir kompiuterinį. Žinoma tai yra loterija nes galvos į variklį neikiši bet apsidraudimui siūlau nuodugniai patikrinti , kad netektu investuoti kas du mėnėsius.
Pilnas atsiliepimas...
VW GOLF IV 1.9 66KW TDI. | 2017-02-04
VW GOLF IV 1.9TDI 66KW.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9 66KW TDI patikimas varilis, pigi ekspluotacija, ekonomiskas,
AUTOMOBILIO AMZIUS.
Sveiki. Eskantiems automobili vw GOLF IV 1.9tdi 66kw. Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, ,istvermingas naudingas , ekonomiskas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra kaip ir visu volksvagen automobiliu po kurio laiko pradeda listi rudys .. Automobilio salonas . paprastas priklauso nuo automobilio komplektacijos . Automobilio pakaba yra paprasta kaip ir priekis taip ir galas. pigios detales, Eskantiems tokio automobilio rekomenduociau pirkti tik su 1.9 66kw tdi su 1.9 50kw sdi ar 1.9 81kw su i raudona nerekomenduoju. Delto kad , 1.9 81kw skiriasi kuro siurbliu ir turbina jau sunkoka rasti daliu . Bet siuo laiku dauguma automobiliu yra uzvazineti ir supuve eskantiems tokio automobilio reikia gerai paeskoti . Vienas is siuo automobilio minusas yra automobilio amzius. Rekomenduociau pirkti. Reikia pasakyti ,kad automobilis skirtas tiek miestui tiek ir uzmesciui del ekonomiskumo, tad automobilis neskirtas lenktinems . ;) 1.9 66kw tdi . patikimas, paprastas, istvetmingas, naudingas . ekonomiskas. Pigus remontas , pigi ekspluoatacija, nedidelis nuvertejimas atsizvelgant po vienieniu ar dvieju metu vazinejimo
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-01-30
Volkswagen Golf 1,9 SDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija, smagus vairuoti mieste, gan gražiai atrodo, vidaus medžiagų kokybė.
kai kuriems rūdys, kietoka pakaba, sankaba, mažoka bagažinė.
Na, aišku, turbūt vienas populiariausių auto Lietuvoje yra Golf 4, todėl nuomonės apie jį būtų neblogos. Šiaip labai smagus automobilis mieste, nors ir SDI, bet vis tiek miestui užtenka. Detalės tikrai nėra brangios, išlaikymas taip pat nereikalauja ypatingo dėmesio, dažniausiai reikia atlikti tik techninį aptarnavimą (tepalai, filtrai, kaladėlės), o daugiau nelabai būtų prie ko prikibti. Na, o iš trūkumų, tai po 150 000km reikia pasikeisti sankabą, nes aš jau pats esu keitęs ją, o rida 265 000km. Pirmų metų gamybos turi bėdų su laidais, nes jie neturi geros apsaugos, o nuo drėgmės dažnai sutrūkinėja ir pradeda streikuoti. Galinis valytuvas dažnai pradeda neveikti, centrinis užraktas, priekiniai valytuvai arba bagažinės užraktas. Šiaip, manau, kad geriausi dyzeliniai varikliai šiems golfams yra 1,9 TDI (66,81kW), o iš benzininių 1,6 (8 vožtuvų ir 1,8T arba 1,8), o į kitus nelabai verta dairytis, nebent 3,2 R32, bet nelabai tokių rasit :D Kalbant apie variklį, tai nieko blogo juose nebūna, tiek turbinos, tiek purkštukai nėra lepūs kurui ir alyvai, na nebent "pumpadūziai" varikliai (74,85,96,110kW) juose purkštukai atlieka kuro siurblio funkciją, todėl dažniau reikės būtent juos keisti, nes jie yra šiek tiek išrankesni kurui, o šiaip daugiau bėdų, manau, neturėsite, jeigu prižiūrėsite alyvą. Kas norite pirkti auto, tai būtina žiūrėti į kėbulą bei ridą. Jeigu ieškosite dyzelinio, tai 66 arba 81KW, o jeigu benzininį, tai 1,6 8 vožtuvų arba 1,8T, 1,8 variklius. Jeigu daugiau važinėsite mieste, tai bus puikus automobilis, kuris nereikalaus papildomų investicijų. (prieš perkant dar apžiūrėkite ar nebėga tepalai, nes dažnai taip būna, kad reikia po to keisti tarpines).
Pilnas atsiliepimas...
LUCIO | 2016-01-25
Golf IV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, manevringas, pigus išlaikymas.
Garso izoliacija, komfortas.
1.9 SDI 50kW. Aš manau, kad šis variantas yra sukurtas miestui ir neilgom užmiesčio kelionėm. Nupirkus šį automobilį, buvau nustebęs jo kuro sąnaudomis. Mieste vos 6l/100km. Automobilis skirtas tikrai ne lenktynininkam, traukos pas jį mažai, iš vietos pajuda ganėtinai vėžliškai. Tačiau šiek tiek pasmaugus variklį, įmanoma startuoti ganėtinai padoriai :D Ant kelio stovi tikrai gerai, važiuojant 90km/h nereikia bijoti pro šalį važiuojančios fūros, automobilis nedreba, Nors ir dyzelinis variklis, pakeitus akumuliatorių žiemą problemų neturėjau, viskas šyla pakankamai gerai. Salonas galėtų būti ir geresnis, matosi pigi plastmasė, trūksta užbaigtumo, tačiau jei žmogui reikia kasdieninės mašinos, kuri kelią nedaug problemų, tai šis golfas. Važinėju kasdien, laiku pakeičiami tepalai ir filtrai. Važiuoklė tikrai patvari, variklis nereikalauja daug priežiūros. Kėbulas taip pat neprastas, kol kas rudžių nematyti. Garso izoliacija tikrai prasta, tai jei nenorit girdėt pašalinių garsų važiuojant apie 100km/h, pasikeiskit bent jau kolonėles, nes gamyklinės tikrai groja prastai. 1.9 SDI 50kW, pakankamai užtenka galios normaliam važinėjimui. Atvirai pasakius nėra ten kam ir sugesti, laiku keičiami tepalai ir pilamas normalus kuras, pilsit rusišką žaliąjį iškarto pajusit, kad mašina važiuoja kitaip (išmėginau). Variklis negali skleisti pašalinių garsų, išmetimas turi būti normalus, jokių dūmų ar kito brudo. Pažiūrėkite ar nesurinktas iš dalių, negali matytis didelių tarpų ar panašiai. Jei pavaros metasi ganėtinai sunkiai ženklas, kad greitai pareis greičių dėžė. Jei buvo trūkusios kuro padavimo šlangutės, teks plauti baką.
Pilnas atsiliepimas...
Agne | 2015-12-20
Super automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, manevringas, greitai isyla, pigios detales, pigus remontas
abs
Vairuoju si automobili metus, atgabentas is Vokietijos. Problemu kolkas neturejau jokiu. Labai patikimas, puikus, patogus automobilis, nereikalaujantis daug prieziuros.
Pilnas atsiliepimas...
tarpinė | 2015-09-23
galfiecas nepasisekęs.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigios pakabos dalys, taupus.
liga su vairo kolonėle, kas nėra pigu.
Pagal savo kaina visai dar patenkinamas dėl komforto, dviduris talpesnis nei keturių atlenkus sėdynes. Nėra minkštas, bet ir nelabai kietas. Varikli gan neblogas 66kw, kai su turbina viskas buvo ok, važiavo gan neblogai, dabar esu kliutis greitėjimo juostoje. :D Pirkau prieš 3 metus tvarkingą, parvaryta iš Vokietijos už 7000Lt. Problemos prasidėjo pavažinėjus pusę metų. Pradėjo sunkiai jungtis bėgiai, vėliau išvis nebesijungė, teko keisti sankabą, smagratį ir kažkokia pavarų šakutę, bendrai atsiejo apie 1800Lt. Dar po poros mėnesių gedimas atsirado vairo kolonėlėje, restauravimas geroje įmonėje šalia maximos bazės 700Lt, + 2 surytos padangos. Ilgai neatleikė tos geros imonės darbas, ir po metų teko pirkti iš laužyno, su darbu apie 600Lt, žinoma ir vėl 2 panagų nebėra. Pakeisti 2 termostatai, apie 150Lt, buvo sugede kažkas prie purkštuko, o gal ir jis pats, labai nesigilinau, 350Lt. Pakeista dalis pakabos ~300Lt, vėliau visa 700Lt, bet jau laiko apie 1 metus ir nė garselio. Turbina nebeveikia, bet ir nebeplanuoju remontuoti. Žiūrėkite ar dažytas, nes po metų pradės lysti, gerai užgazuokite keletą kartų, nes dėl to veliau nepraėjau technikinės.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-06-17
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis, mažas nuvertėjimas, galima remontuoti pačiam
Žemas priekis, kietoka pakaba, sunku rasti nusudrožtą.
Geras automobilis, detalių kainos taikrai žemos, pakaba standi, salono medžiagos būtų labai geros jei ne gumos imitacijos nusidėvėjimas nuo plastikinių detalių. Pas mane buvo žemintos spyruoklės, tačiau pasikeičiau į normalias tai dabar jau nebekliūna visur, nes buvo labai žemas automobilio priekis. Variklis 110 kw. TDI pakankamai geras, 6 bėgių mechninė dėžė leidžia ekonomiškai važiuoti didesniais greičiais 130-140 km/h, tik reikia žiūrėti ,kad nebūtų smarkiai užvaikytas arba prabėgęs >500 000 kilometrų, tada galima susidurti su pakankamai didelėmis remonto sąskaitomis. Nuvertėja Golf mažiau nei jo pagrindiniai konkurentai Astra, Focus, Civic ar Almera. Eksploatacijos kaštai tai panašūs lyginant su Vokiškais konkurentais, o jei palyginus su Japoniškais tai žymiai pigiau, tačiau tenka dažniau remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Deividas | 2015-05-10
VW Golf 4 2000m 09men 2.0l 85kw Benzinas/Dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atrodo gan patikimas. Kaina ne taip sparciai nuverteja. Isvaizda is vidaus ir isores atrodo gerai. Salone viskas yra savose vietose. Surinkimo kokybe gan nebloga. Varikliai 2L Benz 85kw ir 1.9TDI gerai traukia ir yra patikimi.
Priekis yra ganetinai zemas, tad reikia saugotis vaziuojant per zvirkelius ir duobetus kelius. Aukstam ar tai stambesnio sudejimo zmogui vietos gale yra ganetinai mazai. Salono dazai kurie suteikia gumos imitacija lengvai nusitrina ir nekaip atrodo.
Sveiki, nesenai nusipirkau VW Golf 4, 2001 metu 9 menesio gamybos. Automobilis buvo pirktas turguje, parvarytas is vokietijos, rida 245tuks km (taip rode kompiuteris), bet dar papildomai pasitikrinau pagal VIN koda ar nesuklastota ir ar nebuvo registruotu eismo ivykiu. Pries 25tuks km buvo pakeistas pagrindinis dirzas (kartu buvo ir visi irodymai). Automobilis kaip teige pardavejas buvo vieno savininko, tad pateike visus tech apziuru ir nemazai remonto dokumentu kartu su cekiais. Automobilio isvaizda is vidaus ir isores atrode gerai, bet buvo keletas smulkiu ibrezimu ant kebulo ir variklis buvo siek tiek apsitaskes tepalais, del to isejo dar gerai kaina nusidereti. Patikrinus automobili servise meistrai dideliu problemu nerado, tik reikejo pakeisti priekinius stabdziu diskus ir kaladeles nes beveik nieko nebuvo like. Vienas keblumas iskilo po pirkimo is turgaus pardavejo, tai tas, kad priekiniai stabdziu kontaktai buvo uztrumpinti, kad nesviestu stabdziu lempute ijungus degima... Benzininis variklis, 2 litru, 85kw, traukia gerai, kaip konsultavausi su daugeliu meistru, tai sake, kad vienas is patikimiausiu tarp benzininiu. Pries tai dairiausi i dyzelinius kaip 1.9, 81kw, bet nei vieno neradau kuris butu gerai priziuretas, maziau pravaziaves, nepavarges ir dar uz geresne kaina (tikriausiai per daug noriu...). Pats gyvenu uzmiestyje ir nevazineju labai dideliu atstumu, ~29km i darba paskaiciavus marsrutus pirmyn ir atgal, nevirsyju leistino greicio ir stengiuos ekonomiskiau vazineti, tad uzmiestyje pagal kompiuteri pasiekiu iki 5.7L/100km, o mieste iki 6.3L/100km benzino. Vazinejant su italiska 4-kartos BRC duju iranga, vidutiniskai i 100km suvartoja ~9L duju. Po pirkimo pakeiciau tepalus, tepalu, oro ir salono filtra, priekinius stabdziu diskus ir kaladeles. Isidejau italiska BRC duju iranga ir kartu signalizacija. Po kiek laiko teko pakeisti galini ABS davikli ir galiniu amortizatoriu gumas, nes pradejo apsaugos nebesilaikyti. Dabar jau kuris laikas kaip jokiu keblumu neiskilo. Kainos laikui begant po siek tiek nuverteja, manau, kad tai yra normalu nes automobilis vis sensta. Pats nuvertejimas nera toks didelis kaip palyginus su kitu gamintoju automobiliais. Asmeniskai ir is daugelio kitu patirties patariu labai nuodugniai patikrinti automobili pries perkant. Apziureti isore ar nera stambesniu defektu, ibrezimu, ilenkimu, dazymu ir rudziu. Ar neatrodo dauzta, ar visos spynos ir rankenos veikia, ar kapotas ir bagazine pasikelia ir laikos. Pakelti kapota ir viska nuodugniai apziureti ar nieko netruksta, ar visu skysciu yra tiek kiek turi buti (nes tai gali reiksti, kad automobilis nebuvo labai priziurimas). Patikrinti tepalus ir ziureti ar nera susidariusio baltumo vietomis, tokio panasaus kaip i varske nes tada gali automobilis buti stovejas ilga laika (o tai irgi nera labai gerai) arba ar tepalai nera skysti, nes gali buti ilgai nekeisti... Isedus i vidu patikrinti ar viskas yra savose vietose kas ir turi buti, ar viskas veikia taip kaip ir turi veikti nes po to gali remontas brangiai kainuoti... Ar nera vairas nutrintas, begiu rankena, sedynes nutrintos ar suplesytos ir ar pats salonas nutrintas. Uzsikurti ir palaikyti dirbanti kuri laika, paklausyti kaip variklis dirba ir ar nera jokiu itartinu garsu... Patikrinti visas sviesas : trumpas, ilgas, posukius, avarini, stabdziu ir numeriu apsvietima. Pavazineti, patikrinti stabdzius, ar gerai ir ar be jokiu problemu pavaros persimetineja, ar veikia rankinis, ar didesniu greiciu vaziuojant neatsiranda kazkokiu itartinu garsu, kelis kartus apsisukti mazesniu greiciu abiem kryptimis. Paprasyti pardavejo, kad pagazuotu ir patikrinti ar tamsiai nedumina is duslintuvo. Pastatyti automobili ir paziureti po keliu minuciu ar nepradejo laseti kazkas is po dugno (nes tai irgi gali reiksti problemas). Taip pat jei yra galimybe patikrinti automobili pas meistrus, ypac rekomenduociau pas tuos kurie daznai remontuoja butent tokias masinas kokia tu nori nusipirkti, nes jie gali kur kas daugiau visko aptikti... Ir galiausiai, rekomenduoju patikrinti automobili pagal VIN koda ar tai nera rida prasukta, ar nebuvo registruoti eismo ivykiai, vagystes. Aciu, kad perskaitet mano atsiliepima ir tikiuosi, kad gavote kazkokiu nauju ziniu apie si automobili.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai