Markės
156 iš 1434
BMW 7 klasė 1994 - 2001
BMW 7 klasė, 1994 - 2001
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 23
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
BMW 7 serija yra aukščiausios klasės prestižinis automobilis gaminamas standartiniu arba prailgintu sedano kėbulu. E38 modeliai buvo pasiūlyti arba su penkių greičių automatine pavarų dėže arba su mechanine pavarų dėže. Kai E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais, kad užleistų vietą naujajam E65, E38 pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas. Galingiausias variantas 750iL turėjo didžiulį 5.4 L V12 variklį su 326 AG galia. E38 modelis buvo išties populiarus ir jį galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų – „Tomorrow Never Dies“ ar „The Transporter“.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Kai E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais, kad užleistų vietą naujajam E65, E38 pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas.

Šios kartos 7 serijos BMW galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų, tokių kaip: „Tomorrow Never Dies“ (750iL), „Bumer“ ("Бумер") (750iL), Enemy of the State (740iL), Invictus (740iL), Bad Santa (740iL), Fun with Dick and Jane (740iL), Showtime (740i), The Transporter (735i), "Live Free or Die Hard" (740i) ir The Game (740iL).

Filme apie garsųjį agentą Džeimsą Bondą „Tomorrow Never Dies“ buvo panaudota net 16 automobilių. Ištiesų buvo naudojami BMW 740iL modeliai, bet pateikiami kaip 750iL. BMW kompanija taip pat turėjo teises naudoti persekiojimo scenas su šiais BMW ir motociklais (taip pat BMW modelis R1200C) savo reklaminiuose klipuose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 23
Alvidas | 2015-06-23
BMW-28 manau dar nepaskutinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas,grožis.
Nėra
Laba diena BMW fanai ir gerbėjai. Nuo 1992 metų važinėju BMW automobiliais Pradėjau nuo 527e. toliau turėjau net 3 septintukus su 32 kėbulu.su 3i. 3,5i.visi tik bendzinai dabar važinėju su legenda tapusiu 38uoju su 2,8 varykliu.Mašina iš Švedijos,gal tik meta mažytes rudeles,na dar remontavau kuro baką. Ir viskas. Nepatenkintas buvau2000m.38kėbulu 4,4 litro varykliu išdilo bloko gilzes,gedo greičių dėžė. Manau mane išdūrė pardavėjas bet testuojant to nepastebėjau. Turėjau net du BMW 2003 m. tai pasityčiojimas iš Bmw fanų , tragediju tragedija. Gerai pasakė rusu testuotojas kuo naujesni automobiliai tuo daugiau genda. Manau 38 tai BMW kokybės ir grožio etalonas. Patariu pirkti Patikimiausias 2,8 automatas. Tikrai pakanka galios ir traukos. Na gerai,kiek gali spausti trasoje 200 km. į valanda 10 -20 minučių visų neaplenksi. Reikia kaifuoti o neforsuoti. Man nebrangu o ką ,nes prabangu. Tik nupaliruok ir pamatysi ką turi. Net šiurpas eina. Nuvertėjimas mažiau 3000 eurų manau nebūs. Manau verta ir galvot daug nereikia.
Pilnas atsiliepimas...
Barbosas | 2014-04-08
BMW 740i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvi, galinga, patogi, issiskirianti.
Silpna vaziuokle ir elektronika.
e38 96m. tik benzinas 8cilindru, 4l. Benzininis. Siuo auto nuvaziavau apie 50000km. Gedimu buvo visokiu. Gan silpna priekine vaziuokle, daznokai reikia keisti apatines svirtis su sarnyrais. Nestabili elektronika, xenon zibintai issijungineja, tv/navi tamseja ekranas, teko keisti ir valytuvu valdymo bloka, sugedo stovinrt masinai. Uzsikirto kondicionieriaus siurblys, karta, vaziuojant apie 230km/h. greiciu nutruku radijatoriaus antgalis su zarna, vaizdas buvo nekokos is galo :) nelaiko termostato plastmasinis antgalis (truksta) detaliu kainos siuo metu jau atpigo, o ir vagys maziau kesinasi i detales isorej. Na ir kitokie smulkus gedimai. variklis ir automatine pavaru deze, veikia gerai. problemos su spidometro pikseliais. Seip smagi masina jei turi uz ka ja remontuot ir uzpylti kuro. Kuro sanaudos uzmiesty nuo 9,5l. mieste nuo 12,5l. Jei patinka seno modelio BMW ir finansai leidzia islaikymui,tai puikus variantas, siuo metu kainos ir kokybes atzvilgiu. Jei alga apie 1235,3lt. geriau nusipirkti plakata ant sienos :D nes jos neuzteks padengti kuro ir kitom islaidom iki kitos algos.
Pilnas atsiliepimas...
vitalijus | 2014-03-27
bmw e-38.142-kw.Super.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tik pliusai
tik pliusai
Visapusiskai gera masina,142-kw super,bet ir 135-kw neblogai tik kad silpnesnes turbinos o seip tik pliusai butina nusipirkus pasitikrinti ar nera sklendziu kolektuori jai yra iskarto pasalinti bet tik pas gerus meistrus kainuoja su alsoklio pakeitimu tik 380.lt.Tada variklis bei turbina tarnaus tikrai ilgai,ir keiskit variklio alsokli kas triacia tepalo keitima kainuoja tik 119 lt,3-Lituanikos arba alsoklis jusu teise rinktis.Kuro sanaudom negaliu skustis vietoi nestovedamas su r-19 ratais prieki 245,galas 275 mieste pilnai ustenka 11.litru,uzmiesti 130.km. 7,3 dizelino,vaziokle tikrai gera ir ilgai galima ja netaisiti jai taisisit netaupidami ant alaus,salono komfortas tikrai geras ir pilnai visko per akis oda,elektra,sildomas,komfortinis ir su didelia navi tikrai visko pakanka,patarimas perkantems E-38 ziurekite varikli ir svarbiausia kebula o visa kita galima pasikeisti ir tikrai nebrangei. Variklis tai kaip Sveicariskas laikrodis myliu si varikli,is mano puses nusiskundimu nulis. Labai gaila kad si modeli gamino tik iki 2001,metu,o uz si modeli geresni pradejo leisti tik nuo 2007-2008.metu ir aukstin. Nepikite 740.d.tikrai nesigaves variklis+labai brangus remontas,ir prailgintos bazes nepirkit nes detaliu negausite.
Pilnas atsiliepimas...
bmw fanas | 2012-11-04
BMW 730d 2000m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, saugumas, patikimumas, isliekamoji verte, ganetinai einamas modelis.
Brangus remontas, norit kad veiktu viskas kas yra automobilyje reikia paaukoti nemazai laiko ir pinigu.
Limuzino klases automobilis. Greiciu dezes - automatines - prieziura vienintele - tikrinti tepalu lygi, esant reikalui dapilti reikiamo tepalo, keisti tepalo nereikia (tiek gamintojas, tiek krasta auto ir kiti BMW atstovai to nerekomenduoja, pavienes keityklos kas be ko lieps keisti, nes uz ta dar apie 500-800lt.), ant greiciu dezes yra lipdukas zalias, kuris tik irodymas kad to daryti nereikia, tikimumas deziu - kaip vaziuoti, taip ir laikys, jei vaziuosite kaip su aukstos klases masina (ne kaip su slalomui ar dragui skirta), tikrai laikys ir nekels problemu (pastebejimas - 3.0d e38 ir 3.0d e39 greiciu dezes automatai skirtingi, pastaruju kokybe prastesne, e38 gamintojas ZF, e39 GM (e53 taip pat). Pakaba - tai senoji BMW pakaba, jokiu daznu bedu, tik reikia laikui begant neapleisti, galima pamineti nebent vairo koloneles jautrias, bet tai absoliuciai visu BMW beda, bet tuo paciu ir pasakyti kad ta kolonele turi labai gera vairo susisukima, kas labai svarbu tokiai ilgai masinai, elektronika - labai retos problemos (pvz. keleivio sedynes air bag daviklis, kurio nors lango pakeliko beda, retais atvejais abs bloko gedimas arba magistralinio kuro siurbliuko gedimas (naujo originalo kaina 600lt, kinietisko ~200lt, senas nesirestauruoja), kebulas - tvirtas, tai labai saugi masina, korozijos problemu nera jokiu, salonas - apdailos medziagos auksto lygio, komplektacijos daugiau nei pakankamos, bazinese buna pilna dvieju zonu klima, aisku visi langai, veidrodeliai elektra, odines sedines, bet baziniu modeliu mazai, daznam yra ir TV ir navigacija (kuri veikia ir Lietuvoje), webasto, sildomos, prisipuciancios, masazuojancios sedines su pilnu elektriniu valdymu, pakraunbamas prozektorius bardacioke iki 12 saugos pagalviu, netgi padangu slegio davikliai ir dar daug daug visko. Kas be ko, masina nera nauja todel ir daznoje daugybe tu privalumu seniai neveikia, rida buna 500k km ir buna likes tik "bumerio" ivaizdis. Tvarkingo e38 su 3.0d motoru kaina prasideda nuo 17k lt ir daugiau (uzsienyje nuo 23k lt ir net iki 35k lt (pastarieji buna su garantija imones is kurio perkamas). Tad isigyjant toki automobili svarbu nuodugni jo patikra, nepirkti uz paskutinius pinigus ir pigiausiu rinkoje. Variklis - 3.0d (2.9 litro) - vienas geriausiu varikliu is visu dyzeliniu motoru gamintu tuo laikotarpiu, nera jokiu isskirtiniu gedimu, eksplotacija irgi nera brangi, galima pamineti kiek brangesni pakaitinimo zvakiu keitima, nes reikia nuimineti kolektoriu, o ji nuemus keisti jo tarpines, grubiai tariant geros zvakes, kolektoriaus tarpines ir darbas ~500lt, na ir dirzeliai kurie suka generatoriu, kondicionieriu, vairo stiprintuva ir vandens pompa, ju kaina su itempejais ir keitimu apie 600-700lt (SKF firmos), variklis nemegsta prasto kuro (kaip ir betkuri kita common rail sistema). Gera isliekamoji verte, auksta kokybe salono medziagu, patikimas, ekonomiskas variklis (atsizvelgiant i tai, kad ne 1.9, o 2,9 motoras, kuris turi pavezti ~1,7 - 1,8 tonos su automatine deze), labai geros komplektacijos, ganetinai paprastos konstrukcijos, didelis pasirinkimas originaliu detaliu pakaitalu. Jei automobiliui tvarkomas kiekvienas mazgas idealiai, norima, kad veiktu kiekvienas esantis privalumas esantis jame - gali prireikti labai apvalios sumos jo prieziurai. Jautrios vairo koloneles. Jei norite nusipirkti gera E38 su 2.9 d motoru - pradekite apziurineti nuo brangiausiu ir jei pasiseks nusipirksite modeli kuris nevarys galvos skausmo ir i bankroto.
Pilnas atsiliepimas...
BMW | 2012-07-16
GERAS AUTO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ISVAIZDA, VAZIAVIMAS KOMFORTISKAS,
NELABAI ZINAU
NER CIA KA BURT AUTO GERAS, PATIKIMAS, IR T.T. 2,8 GERIAUSIAS MOTORAS, BET JEI NORI LAKSTYT, TAI REIK 4,4 KAINA PRIKLAUSO NUO STOVIO 4500 - 12000 GERAI ISPURTYTI PRIES PERKANT
Pilnas atsiliepimas...
BMW 740D | 2012-06-21
Juodas 740D "Bumeris"
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, išvaizda, kuro sąnaudos (730D), prabangumas.
Eksploatacija (740D), niekam tikę staliukai
Realiai, tai - nuostabus automobilis ir ko gero sėkmingiausias "simioras" iš visų. Gaila savo solidumą praradęs dėl pigių, uždujintų lavonų, kuriais važinėja visokie treninguoti "bachūriukai" ir tikrąją to žodžio prasme daro gėdą šiam šedevrui. Kartais netgi įdomu būdavo pamatyti žmonių reakcijas... Sustodavai prie perėjos, o žmonės joje kreivai pažiūri gan ilgai ir tik tada eina per gatvę, lyg mintyse gaudami refleksą: "Atsargiai! BMW!"... Pats ieškojau 730D, nes prieš tai turėjau E39 ir šis motoras labai patiko, bet pasitaikė liukso klasės 740D: su staliukais galiniams keleiviams, šildomomis galinėmis sėdynėmis, masažuojančios, šildomos priekinės, užuolaidėlės gale, šonuose ir t.t. Žodžiu visiškai pilnas ir pamačius tokią komplektaciją pirkti tik su priekinių šildymų ir oda visiškai nebesinorėjo, todėl ir nusipirkau šį septintuką. Tie staliukai galiniai gan kvaili, nes padėjus kavos puodelį į jį, nė velnio jis nesilaikydavo, o šalia esantis įdubimas nebent tik kokiems čipsams tiktų įsidėti). Galbūt su jais salonas atrodo prabangiau, bet realios naudos iš jų mažai. Važiavimas, likusieji privalumai labai patiko, bet... Tik iki tol, kol neprasidėjo variklio eksploatacija, kuri yra tikras peilis per kišenę... 740D turi dvi turbinas, dvi oro srauto matuoklės, du oro filtrai, o kur dar daugiau tepalo, generatoriaus aušinimo skystis ir t.t. Pirma sugedo viena turbina, po pusantrų - ir antroji... Kai su turbinomis prasidedi, tūkstančiai iš kišenės iš karto pradeda byrėti... Vėliau buvo bėdų su purkštukais, jų keitimas vėl brangybė. Diagnozė - blogas kuras? Nė karto per visą eksploataciją nepyliau kontrabandinių skiedalų į jį. Visada tik iš kolonėlės. Dar didesnė bėda - ardomų 740D deficitas, o nuvažiavus į Krasta Auto už kokią turbiną ir pusę mašinos paliktum... Dar vienas peilis per piniginę yra kuro sąnaudos. Už papildomas 50AG reikia užsimokėti papildomai apie ~3 litrus t.y. kuro sąnaudos apie 15-16 litrų, tuo tarpu 730D 11-12l. Tie ~50 AG tikrai nėra verti tokių velniškai išaugusių eksploatacijos kaštų. Galbūt jo išvaizda jau nebėra tokia, kaip gatvių kontekste jis atrodė prieš 5-8 metus, bet naujesnis (E65) tikrai nėra geresnis pasirinkimas. Ten bėdos su elektronika ir jos tikrai nėra sprendžiamos pigiai... E38 su 730D tikrai yra nuostabus daiktas. Eksploatacija nereikšmingai turėtų skirtis nuo 530D (E39), bet komfortas, erdvumas yra neabejotinai puikūs šiame automobilyje. Tiesa, nepamirškit reguliuojamų galinių amortizatorių. Paprasti mano galva būtų geriau (finansine prasme). Nepirkit 740D. Tikrai neverta švaistyti pinigų dėl ~50AG. 730D suteiks tiek pat malonumo tik tiek, kad rasti jį geresnės komplektacijos galbūt sunkiau, bet ieškoti tikrai verta.
Pilnas atsiliepimas...
ruslanas777 | 2012-01-15
bmw e-32 e-38 serija simiora..
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
saugus ,greitas ,komfortiskas,mazi gedimo trukumai ,patikimas..
kuro sanaudos,per zema pakaba galimi, smulkus elektronikos gedimai..
Tiek bmw 1990m e-32 simiora tiek 1994 -2001m e-38 yra gan saugios ir patikimos masinos.Visa gyvenima turejau ir turiu tiek senesnes tiek biski naujasnies metu simioras ,nesu niekad nusiviles ,tiek is mechanines puses ,tiek is eksplotacines.Laiku keiciant ,tvarkant mazmazius ,jos tikrai tarnaus ilgai ,ir nebus dideliu problemu ar islaidu.Ypac paklausa ir gera visuomenies nuomuone ir ne tik, nusipelniusi,ir filmai neveltui pastatyti tai e-38 , 7serijos 4.0 , 5.0 ..bumeriukas .Ypac saugios ,komfortiskos ,grazaus dizaino ,tu metu auto ,gan tikrai geras automobilis pazvelgus is bet kokios puses.. Varikliai aisku geriausi ,pagal mases indeksa apsukas ir panasiai ,tai nemazesnio litrazo kaip 3.5 l kitaip nepajusi to tikro malanumo vairuojant, o ekanomijos sumetimais mazai kuo skiresi ,del keletos litru tai manau mazai ka pakeicia ,o maksimalaus rezultato neduoda.Geriausi aisku yra 4.0 4.4 5.0 .neblogi aisku 5.4alpina ar 6.0lit ,bet jau eina kita suma zvakiu ir degalu paskirtis..Visiska nesamone vairojant gan masyve didele masina yra su 2.5d 2.8 ,na kad tik tai kad isvaizda...Dedant dujas ,tai patarciau geros kokibes tesiogines iki 4.0 litro ir kas puse metu nors praaidinet diagnostika ,tada daug maz ir nielabai kas keisis ,tiek varyklio ,tiek kuro sanaudu atzvilgiu..Priziurint jos tikrai tarnauja neblogai,pamelaciam nebent tik kas islenda.. Savo klases auto tai tikrai yra prabangus ,ir nepigios detales ir dalys.Bet uz savo ta komforta tai reikalauja ir didesnio demesio.Pagal tokes masinas tai tikrai ir tokios turi buti kuro sanaudos.Tik kad pas mus lietuvoj gan jau dideles kuro kainos.. pagal nora ir kisene,del kitko tikrai jais nenusivilsi..
Pilnas atsiliepimas...
Laimonas | 2011-10-06
735i 1996m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, valdymas, variklis
Kuro sanaudos, korozija, kuro siurblys, greiciu deze
Automobilis, galingas, komfortiskas ir agresyvus, taciau, eksploatacija privercianti susimastyti... Labai brangus islaikymas. Automobilis pareikalausiantis nemazu islaidu, tad tikrai verta pamastyti ar jums reikia tokio ''monstro''.. Jai kalbet apie kuro sanaudas, tai sis automobilis tikrai ne silpnu nervu zmonems, nes tarkim rodyklei nusileidus zemai, isipylus 5L benzino, isvaziavus is koloneles, stipriau spustelejus gaza, rodykle atsidurs iskart ten pat kur ir buvo.... TEKS PRIPRASTI. Sekmes.
Pilnas atsiliepimas...
edmundas | 2011-09-20
bmw 740
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didziulis saugus patogus
nemazos kuro sanaudos
asmeniskai man sis automobilis jau tapo gyvenimo budu:) turejau jau keleta tokiu grazuoliu ji patogu vairuoti jis saugus tad tikrai ji rekomenduociau pirkt zmonems megstantiems konforta bet netinka tiem kurie nemeksta priziuret automobiliu nes tokius zasliukus reike priziureti:-) na tiesa maciau atsiliepie parasita kad dideles kuro sanaudos kaip bebutu gaila bet tai tiesa kuro sanaudos pakankamai nemazos bet tai kompensuoja malonumas ji vairuot:) varikliai tikrai yra kantrus bet nerekuomenduociau 2,8 nes pats toki turejau ir teko nusivilti nes kuro ryja tiek pat kiek ir 4,0 o vazevimas net nepanasu 2,8 nepavelka sunkaus 7serijos kuno pats viduriukas ir yra 4,0 na o jai yra galimybe islaikit tai tada yra 750IL su 5,4l varikliu :) automobilio eksplotacija nera nei tokia jau pigi bet nera ir brangi jai priziuresit mylesit tai tarnaus ilgai ir nereikalaus investiciju o jai lauzisit tai tada jau teks susimoket:) perkant tikrinti automatines dezes ir reduktoriu
Pilnas atsiliepimas...
slavka | 2010-09-18
bmw 735i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, puikus salonas, kokybiskos medziagos, audio aparatura taip pat yra labai geras,nuostabus variklis.
dideles kuro sanaudos, ir manau megstantis rudyti.
Na ka legendinis auto, turejau juoda bmw 735i v8, 173kw, 98m. Masina yra daugiau nei puiki, ypac vaziuojant ilgas keliones, pakaba begalo minksta,komfortas labai didelis, pas mane buvo pilna elektra - tv, video, audio, cd charger 6cd... nu vienu zodziu pribombasu daug. automobili pikrau is vokietijos, nei karto nedauztas, mokejau 28000tukstancius, ir nei biskio nesigailiu kad tokius pinigus sumokejau uz si auto, masina pastebejau kad biski pradejo mest rudeles ant galiniu dureliu apacioje. variklis sito automobilio puikus, nei karto nereikejo tvarkyti variklio, trauka labai didele, draguose ne viena audine papisau, turejau viena problemele su vairo kolonele, bet cia visu bmw problema, o siaip variklis kaip laikrodukas, neisivaizduojiu kaip reiketu sita varikli nudrozti, as pakankamai didelis greicio megejas, bet variklis lyg uola. auomobilio nuvertejimas gana mazas, na o detales pasakysiu tiesiai sviesiai tikrai brangios, jei perki si auto turek pinigu, jos remontuj, bet man ji negedo beweik, na o kuro sis zveriukas ryja tikrai nemzai, trasoj, 14l, o mieste vos isitekdavau i 20l. nepirkit, sio automobilio is jokiu autogidu, ar auto pliusu, jie ten visi suklijuoti is triju auto i viena, jei pirksit si automobili pirkit tik is vakaru europos saliu.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai