Markės
1409 iš 1571
Toyota Avensis 2003 - 2008
Toyota Avensis, 2003 - 2008
544Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.94% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 44
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin patikimas
  • Komfortiškas
  • Gerai išlaiko kainą
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pigios medžiagos interjere
  • Blankus dizainas
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis - 2.4 litro paimtas iš Camry modelio. Europos rinkoje tai pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuo, ko galima tikėtis iš šios klasės modelio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.

2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.

Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 44
2019-08-21
Toyota Avensis 2008m. D4D 110KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksta vaziukle, gera garso izoliacija, patikimas automobilis
nera
pirkau Toyota Avensis 2012m(rida buvo 155000km), vazineju iki siol. galiu pasakyti, kad tai puikus automobilis, pakankamai smagus, minkstas, garso izoliacija gera. interjeras pakankamai geras, kai kurios salono medziagos geresnes nei 2014m. VW Pasatt. variklio trauka pakankama, kuro sanaudos misrios apie 6,5l. siai dienai rida 313000km. atsirado kelios rudys. prie salciu automobilis nesikurdavo, problema issisprende pakeitus purkstukus. is esmes automobilis labai patinka, bet siai dienai noretusi automatines pavaru dezes. palyginus su konkurentais, jauciasi, kad Avensis yra siauresnis ir aukstesnis automobilis. tikrai rekomenduoju, patarciau ieskoti su 110kW varikliu. ieskoti tik ne su D-CAT varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-28
2007m, 1.8, 95 kw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, didele bagazine, nedideles kuro sanaudosdos
Per silpnas variklis, problemos su kondicionieriumi
Vazineju 1.5 metu, per ta laika nuvaziuota 60 tukstanciu. Duju nera. Gyvenu Vokietijoje, todel reikejo auto, kuris kuo maziau gestu, nes cia remontas beprotiskai brangus bet kokio automobilio. Automobilis didelio vairavimo dziaugsmo neteikia, tiesiog skirtas uztikrintai nusigauti nuo A iki B. Kuro sanaudos apie 7-8l (vaziuoju puse mieste, puse autobahne, aisku ir dazniausiai greiciu didesniu nei 140). Salono izoliacija puse velnio, ilgose kelionese irgi visai patogus. Didziausias minusas-per silpnas variklis. Truputi traukti pradeda gal nuo 5 tukst apsuku. Ir tai tik truputi. Jei reikia staigiai aplenkti kazka-labai sunku. Tik tiek, kad tepalo neryja, kaip buvo modelio gamybos pradzioje. Per laika, per kuri vazineju, daugiausiai problemu kele kondicionierius-jau nupirktas su kiauru, reikejo keisti kondicionieriaus ausintuva, virinti vamzdelius, tuomet sugedo kompresorius-o dabar ir vel kiauras. Bet cia jau nuo senumo, turbut vel kazkur kiaura. 2 kartus keisti stabdziu diskai, nes pradedant vaziuoti ir su naujais, siek tiek pavazinejus, vel pradeda vibruoti. Taip pat keista variklio grandine, kelis kartus kaladeles(keiciant diskus), vienas rato guolis. Siaip kazkokiu rimtu gedimu nebuvo. Is esmes patikimas automobilis, bet daugiau tikrai nebepirkciau. Automobilis turi teikti ir kazkiek malonumo juo vaziuojant.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-22
Avensis 2.0 D-4D 85kw 2005m. universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, nerūdija, praktiškas, gerai laiko kainą
Trūksta manevringumo, ratai gana mažai išsisuka
Avensis universalą 2005 metų 2.0 D-4D 85kw dyzelį vairuoju jau pusę metų (17000km). Kolkas su jokiomis problemomis nesusidūriau, neskaitant diržų, filtrų keitimų ar kiauro kondicionieriaus, jokių rimtesnių problemų nenutiko. Variklis labai ekonomiškas jei su juo elgiesi ramiai, lengvai pasiekiamos gamintojo deklaruojamos sanaudos ar net mažesnės. Pats gal 10 kartų matavau nuo pilno bako iki pat kakliuko vėl užpilant pilną, tai užmiestyje 5 litrų laisvai pakanka, jei dar lengvai miesto, plius keli šimtai gramų dar. Bet jei mėgstate važiuoti smagiai, nesunkiai ir 10 litrų galima padaryti, tikrai gana stipriai skiriasi sanaudos nuo važiavimo stiliaus šiam auto. Vilniuje vien tik apie 7 litrai, bet čia taip pat ramesniu vairavimo stiliumi. Jei kam reikia ekonomiško bet talpaus automobilio labai galiu rekomenduoti būtent tokį variantą. Salonas pagamintas iš kokybiškų medžiagų, ypač jei lyginsime su naujesniu 3 kartos Avensis tai šiame senajame žymiai kokybiškesnės medžiagos salone pnaudotos važiuoja taip pat komfortiškiau už naujesnį Avensį. Pakaba neužmušama, pačiam gal dar ne tokia rida kad kažką labai galėčiau įvertinti, bet kiek teko domėtis, būtent pakabą giria žmonės kas ilgai eksplotuoja. Iš minusų sakyčiau gal tik vienas būtų, automobilis labai nemanevringas, ratai išsisuka mažai lyginat su konkurentais, sunku važiuoti siaurose senamiesčio gatvelėse ar po aikšteles, į posūkius taip pat nelabai nori važiuoti staigiau. Paprastai sakant automobilis tiems, kam nereikia pastoviai po kiemus sukinėtis ar palakstymam, tikrai netam. Kėbulas labai kokybiškas, nerūdija, jei matote rūdis ant šio Avensio greičiausiai dalyvavo didesniame įvykyje ir buvo prastai suremontuotas, jei viskas gerai, rūdžių neturi būti. Gerai išlaiko kainą, jei neužleisit, o prižiūrėsit po kokių metų galit tikėtis atgauti tą ką sumokėjote. Didelė rekomendacija nuo manęs.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-26
Toyota Avensis 2006m. D4D 110KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus, gana kokybiska vidaus apdaila
Daznai pasitaikantys sankabos ir purkstuku gedimai
Turejau automobili apie metus laiko, buvo labai gero stovio su 170k km. rida. Patogus, galios tikrai pakanka, talpus (universalas), gana kokybiska apdaila (kokybiskesne nei naujesnio modelio Avensis), gana gerai stovi ant kelio, kuro sanaudos budavo apie 6.5-7 l (70proc. Vilniaus miesto, 30 proc uzmiescio), tad gana ekonomiskas (vaziuojama visiskai netaupant). Kadangi dabar turiu naujesnio modelio Avensis, galiu pasakyt, kad 2006m. modelis yra komfortiskesnis (vaziuoja minksciau nei naujesnysis modelis, taciau naujasis turi siek tiek daugiau sportiskumo ir stabilumo, mano nuomone), taip pat senasis modelis turi kokybiskesne vidaus apdaila (naujajame Avensis pradeta naudoti perdirbta "ekologiska" plastmase, kuri neprideda kokybes pojucio). Taigi, sis modelis, nors ir siek tiek moraliskai pasenes, yra gana kokybiskas daiktas, vertas pinigu, taciau butina iverint stovi: net manoji, kuri buvo pravaziavusi gana nedaug, turejo pakeista sankaba (ankstesniojo savininko), o taip pat buvo atliktas ir purkstuku remontas (velesniojo savininko), ir sie dalykai yra gana brangus. Tiesiog pasiseke, kad man neteko investuoti pinigu del pastaruju gedimu... :)) Perkant neaiskaus stovio auto gresia galimos dideles islaidos, sankaba standartiskai laiko iki 200-240k, o purkstuku bedos taip pat yra gana daznos. Mokant pigiai, iskart isivertinkit ar neskaudes kai reiks investuoti i sankabos/purkstuku remonta ;)
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-03
Toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas
Nera
Turejau 05 ir08 metu ka galeciau pasakiti geras darbinis automobilis su kuriuo praktiskai nereikia lankitis servize nebent pakeisti tepalus,stabdziu kaladeles ir padangas.nesijaute man joks triuksmas dedavau geras padangas.ir per pedala geros patikimos masinos nors abieju kilometrazai buvo dideli bet jokiu problemu nebuvo ir tojotos nenupirksi su mazu kilometrazu .10 metu senumo toyota 500000 tukstanciu kai padeta o ka turguose sneka nesamone.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-24
Toyota avensis b/d, 1.8 universalas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus, neproblematiškas, kantri važiuoklė.
Nėra.
Automobilis turimas jau 6-ti metai, per tuos metus ji prabėgo 120k kilometrų, pirkta buvo prabėgusi 90k kilometrų. Šis automobilis visus šiuos metus važiavo be jokių bėdų, nusipirkus šitą automobilį užmiršau servizo adresus. Įsidėjus dujas kuro ekonomija išvis nustebino, važiuoji ant oro. Pilno dujų bako užtenka 500km. Vienintelės bėdos buvo: lambda zondas(dėl dujų kaltės) ir starteris, na ir žinoma, eiliniai aptarnavimai, kaladėlės, filtrai ir kt. Tai jeigu ieškote ekonomiškos ir gana patogios mašinos, siūlyčiau tik šitą varianta.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-08
Atsiliepimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagiai važiuoja, važiuoklė labai patikima, pakanka galios.
nuobodoka išvaizda, virs 200k DPF kišasi.
2L, 93kW, D4D, 2007m.Nubėgęs 230 000 km. mieste eksplotuojant pagrinde erzina DPF kišimasis. mieste trumpoms distancijoms turbūt geriau būtų benzinas. Užmiesčiui ir didesniems atstumams dizelį geriau rinktis su kuo mažesne rida. Svarbu perkant, kad automobilis turėtu pilną serviso istoriją.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-09
Avensis 2006 D-4-D 2.0l universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypač patikimas, geras dizainas, erdvus, patogus, saugumas, geros kuro sanaudos
Tokių beveik nėra.
Automobilį 2011m. pats parsivariau savo eiga iš Italijos. Tuo metu buvo su 86tūkts. km rida. Rida tikra, tai matėsi pagal saloną, patį nudidėvėjimą, taip pat buvo visi dokumentai. Šiuo metu Avensis pravažiavęs jau 370 tūkst. km. Ir kas stebina kad iki šiol neturėjo jokių gedimų, servise lankosi tik profilaktiškai, ir atlikti einamus darbus (stabdžių kaladės, diskai, tepalai ir kt.). Gera garso izoliacija, tylus variklis, nesijaučia vibracijos ar didesnis garsas. Galios yra pakankamai. Pats automobilis didelis, vietos daug, tiek priekyje tiek gale (universalas), bagažinė didelė. Žiemą vedasi prie -20 iš karto. Odinis salonas, elektra reguliuojamos sėdynės, parktronikai, multifunkcinis vairas ir daug kitų privalumų. Labai labai patenkintas automobiliu. Savo klasėje vienas geriausių pasirinkimų. Asmeniškai pačiam iki kol nesįsigiaju šio Avensio visai atsitiktinai, kai pamačiau labai geros būklės už gerą kainą, niekada net nekilo mintis, kad kada galėčiau važiuoti su japonu, buvau didelis vokiškų auto fanas, tačiau išbandęs šį, daugiau į jokį kitą keiti nebenoriu. Negenda praktškai niekas, žinoma tuomet turite nuolat prižiūrėti, viską keisti ką reikia laiku (tepalai ir kt), tikrai neturėsite jokių problemų. Per ~290 000 km dar nieko neteko remontuoti!!! Nepilkit prastos kokybės kuro! Viską keisti laiku ir automobilis tarnaus ilgai ir sėkmingai.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-27
Toyota Avensis 2006 m. 2.2D4D 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, talpus, patvari važiuoklė, pakankamai gera trauka, autopilotas.
Didelės kuro sanaudos mieste, žemas (reikia saugotis bortelių), garso izoliacija, kieta pakaba, nepatogus ilgose kelionėse, brangios detalės ir remontas
Automobilis pirktas Kauno automobilių turguje prieš 4 metus su 150 tūks. km rida. Pirmą įspūdi paliko neblogą, patiko išvaizda, nes tokių pačių metų universalai atrodė netokie patrauklūs. Suviliojo išgirtas patikimumas. Prieš perkant matėsi, kad galinė vairuotojo pusė buvo kažkada daužta (matėsi bagažinės dangčio virinimo siūle) ir sutvarkyta pusiau atmestinai, kadangi galinis žibintas buvo aprasojęs, o galinio lango apiplovimo purkštuko nebuvo visai, truputi prieš saulę matėsi dažų perėjimas. Tai neatbaidė nuo pirkimo, nes kitų trūkumų nebuvo pastebėta, nei bandomojo važiavimo metu, nei tikrinant servise, beje pardavėjas atsisakė tikrinti automobilį autorizuotame servise. Automobilio salonas ergonomiškas, sėdynės nenusitrina ir pagamintos iš kokybiškos medžiagos, tas pats galioja ir priekiniui paneliui. Vietos bagažinėje "suvertus" galines sėdynes pakankamai daug. Trūko papildomo kavos laikiklio nes iš panelės išsitraukia tik vienam puodeliui o kitas yra atsidarius porankį, kas beje yra labai nepatogu geriant kavą kartu su keleiviu. Priekinės sėdynės labai nepatogios ilgose kelionės, ilgesnėse nei 500 km. Sąnaudos mieste pakankamai didelės ypač žiemos metu, jos siekė apie 9-10l, važinėjant vidutiniu rėžimu. Trasoje važiuojant autopiloto pagalba pavykdavo išsisukti su 5,5 l sąnaudomis, ~ 6 l važiuojant 140 km/h greičiu. Automobilio trauka pakankamai gerai, tai problemos aplenkti kitus automobilius nekyla. Tik kaip dar vieną trūkumą įvardinčiau "lagas" nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Automobilis dar pagalvoja prieš spurtuodamas. Palyginimui Audi A4 2002 m. 1.9 TDI 97 kW greičiau bėgėjasi, nesijaučia traukos duobių. Garso izoliacijos šitame automobilyje tikrai mažai, tuo labiau kai tūrėjau progą palyginti su 2002 m. Audi A4 garso izoliacija ir turiu pasakyti, skirtumas tikrai jaučiamas. Patiko dviejų zonų klimato kontrolė, elektra valdomi visi langai, elektriniai šildomi veidrodėliai. Po 4 m eksploatacijos salonas jau dabar atrodo nieko neišsiskiriantis nuobodus ir pilkas. Važiuoklės remontų per keturis metus neturėjau, o nuvažiuota 90 tūkst. km. Dabar tik keičiau galines stabilizatorių traukes po 9€, nes pradėjo skleisti bildesį. Nebuvo jokių elektronikos gedimų. Tai tiek iš patikimo automobilio pusės. Gedimai: Remontuotas generatorius, kaina 170€. Kaina didelė nes išneriama priekinė važiuoklė norint prieiti prie generatoriaus. Nuėjusi galvos tarpinė, kas pasirodo yra gana dažnas Toyota gedimas kuris dabartinėmis euro kainomis kainuoja tikrai daug. Apskambinus servisus Vilniuje paaiškėjo, kad keitimo kaina svyruoja nuo 800 € su detalėmis be papildomų darbų. (tarpinių komplektų keitimas, galvutės šlifavimas ir tikrinimas). Remontuojant išaiškėjo daugiau trūkumų kurie atsiėjo tikrai brangiai. Purkštukų tikrinimas ir restauravimas 4vnt. išviso 400€. Aušinimo pompa 65€, variklio grandinės komplektas 120€ + pakeitimas 70€. Generatoriaus diržo keitimas. Diržas 25€, parazitinis guolis diržui 120€. bendroje sumoje Variklio tarpinės keitimas su papildomomis detalėmis ir purkštukais atsiėjo virš 1500€. Nuvertėjimas per 4,5 m. 3000€, sakyčiau vidutinis. Prieš perkant būtinai šildykite variklį iki darbinės temperatūros, pasižiūrėkite ar nesumažėja antifrizo lygis ar nešlapuoja prie išmetimo slangutės antifrizas. Jeigu įmanoma tikrinkite servise variklio ir purkštukų darbą, nes jų remontas atsieina tikrai brangiai ir dauguma Toyota šeimininkų jais skundžiasi.
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas | 2016-09-11
Puikus praeitos kartos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, galingas, erdvus, plati komplektacija.
Brangios originalios detalės, mieste didelis litražas.
Savo automobilį pirkau iš BRC auto. Kas žinoma, BRC superka automobilius su variklio defektais, ir pardavinėja paslėpus juos. Taigi, nusipirkau automobilį iš Olandijos. Po apžiūros buvo rasta grūdų ir kviečių žiedų, šieno, todėl meistras pasakė, kad automobilis buvo naudojamas ūkyje ir greičiausiai tempti ir vežioti sunkius krovinius. Todėl variklis buvo "pavargęs", turbina taip pat, galinė važiuoklės dalis, panaudota. Kaip ir visų Toyota automobilių, originalios detalės brangiai kainuoja, o oficialus servisas nieko netvarko o tik rekomenduoja pakeisti sveikas detales naujomis, nes?, verslas. Sutvarkius automobilį, kainavo 7000 lt., viskas ėjosi puikiai iki kietųjų dalelių filtro. Kai jis užsikemša, kuro sanaudos padidėja 2l/100km, pradeda dūmyti ir kemšasi variklio trauka. Išpjovimas ir kompiuterio perprogravimas kainavo 120 lt. Po to, viskas buvo be jokių problemų. Tvarkingas sutvarkytas automobilis, kuro sąnaudos 7l/100km, pilnos komplektacijos patogus kelioninis automobilis. Trauka gera, erdvus, talpus. D-CAT 2.2 variklis, 110 kW. Po kelionės iš darbo ar į, reikėdavo 60-120 sekundžių palaukti, kol turbina atsigaus, prasivalys. Viskas veikė be priekaištų, variklio kapotą reikėdavo atidaryti tik langų skysčiui ar tepalų patikrinimui. Toyota, patikimas automobilis, todėl nuvertėja labai lėtai. Eksplotacija tepalams, filtrams yra maža, todėl nusipirkus tikrai gerą ir prižiūrėtą automobilį, džiaugsitės ilgai. Patikrinti oficialiame servise o tada "garažiuke". Servise pasakys problemas ir pasiulys viską keisti, o garaže patikrins ir pasiūlys alternatyvas, pvz: ne visą žarnelę keisti, o dalį, kuri yra trūkus ar sugedus, ne visą varikliuką keisti, o varikliuko dalį. 1000€ problemą rastą servise gali sutvarkyti už 10-50€ bet svarbiausia laiku tvarkyti. Reguliarus apsilankymas patikrai yra gerai, tačiau kur tvarkyti, pasirinkimas jūsų.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAceProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk