Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-04
turi minusu turi pliusu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, geras kantrus variklis, labai dinamiskas
Kietoka pakaba, gale galetu buti daugiau vietos
Turiu auto virs 3 metu, auto patikimas taciau turi silpnu vietu, tokiu kaip: vairo traukiu antgaliai ( net ir originalai tarnauja nuo puses iki metu laiko), stabdziu diskai pakeitus naujais po keliu men. jauciasi musimas stabdant, pakeitus i naujus pusei metu ramu (bandyta ne vieno gamintojo). Buvo pora kartu per 3m. kad uzgrybavo kompiuteris ir ismete ivairias klaidas, taciau pacios ir dingsta kuriam laikui praejus. Siaip auto labai smagus, dinamiskas, trauka labai gera, dezes tepalus pasikeiciau ir dirba puikiai toliu be problemu, garso izoliacija ir surinkimo kokybe nebloga.Kuro sanaudos apie 10l vazinejant 50% uzmiesty 50% mieste, ziema apie 12-13l.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-04
W164 ML500
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas,geras pravazumas,saugumas
Moraliskai pasenes vidus,sunku parkuotik.
Automobili pirkau is JAV 2006 metu ganetinai senas bet pavyko pasiimti ganetinai pigiai,automobilis yra didelis kaip tankas,vaziuoti su juo labai smagu,kuro valgo labai daug kas naujesniu metu automobiliams jau nebudinga bet trauka atperka tai.Automobilio vidus jau moraliskai pasenes bet MB odos kokybe yra puiki rida virs 250k kilometru bet niekas nesuplyse,nusitryne tik mygtukai ant vairo (soft touch) Keiciau 2 rato guolius apie 150eu,tepalai apie 100eu,daugiau kaip nieko ir nedariau automobilio kaina pasieke manau jau zema taskta tai nuvertejimas nebus labai didelis dabar kaina apie 6000eu Gerai patikrinkite,nebijokite dazytu automobiliu,veskites zmones kas supranta jei patys neraukiat.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Civic
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-02
Honda Civic EJ6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagi, manevringa auto, mažos kuro sanaudos (nesidrąskant), Pigus ir lengvas remontas, patvari
Garso izoliacija
Turėjau 2 metus. Pirmasis mano auto. Pasižiūrėti kėbulo būklę
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-29
VW PASSAT 2005 103kw 2l dyzelis 300000km mechaninė pavarų dežė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigus taisymas, pakankamai aukštas, patvari važiuoklė, labai paprastas ir kokybiškas salonas, labai talpi, lengva rasti dalis.
Svarbiausia laiku sutaisyti ligas ir žiūrėti perkant taisymo istoriją. Svarbu žiūrėti : 1. Sankaba/smagratį ; 2. Elektrinį rankinį ; 3. Vairo užraktą ; 4. Tepalo siurblį 5. Koroziją
Automobilis labiau skirtas darbui, todėl savo pagrindinę funkciją atlieka. Mažos kuro sąnaudos. Mieste 6 - 7 L, užmiestyje 4,6 - 6 L. Labai talpi bagažinė, užlenkus sedynes tilpo didžiulė spinta, kurios ilgis apie 2,8m (išardyta). Komforto daug nėra, tačiau nesijauti pavargęs po 700 km važiavimo be sustojimo. Kol kas nuvažiuota 30000km ir mašina nesukėlė didelių problėmų. 2 kartus keisti tepalai , 5 L tepalų - 25 EUR, filtrai (salono 11 eur, kuro 12 eur, oro filtras 10 eur). Išlindo viena iš įgimtų problėmų tai yra vairo užraktas. Mašina rytais pastovėjusi užsikurdavo ir gęsdavo, išmesdavo raudono vairo klaidą. Nauja dalis - 130 EUR, būtinas pririšimas 50 EUR ir žmogaus darbas 40 EUR. Pakeitei ir užmiršai. Daugiau jokių problemų kol kas nebuvo. Rudys labai minimaliai puola taškiukais arkas ir durys. Mechaninė pavarų dežė, skankaba ir smagratis - kol kas viskas tvarkoje. Smagratis yra silpna vieta - dėl atsargos visas sankabos komplektas iš intercars su nuolaida 270 EUR + 100 eur keitimas. Pakaba paprasta iki negalių, jokių problemų nesukelia, daug važinėta ir žvyrų ir duobemis ir per 30000km nieko nepareikalavo taisyti. Nors neaišku kada buvęs savininkas keitė dalis. Purkštukai - tvarkingi. Meta juoda dumą jeigu spaudi dugną ir nuo 3500rpm, važinėjant ramiai nedumija, nes iš operatuoti visi filtrai ir apsauginės gamtos sistemos. Svarbu paminėti, kad tinka kad dalys yra labai pigios ir pakankamai patvarios. Jeigu sutvarkytos pagrindinės ligos - automobilis nepaves. Remonto kainos su kuriomis susiduriau (tik naujos detalės) arba domėjausi : 1. Filtrai + tepalai kas 15000 km - > +-70 EUR su darbu. 2. Vairo užraktas - > 220 EUR su darbu. 3. Kaladėlės -> komplektas 40 EUR su darbu. 4. Valytuvų mechanizmas - 30 EUR su darbu. 5. Pilnas sankabos komplektas su smagračių - > 450 EUR su darbu. 6. Elektrinis rankinis - 50 EUR su darbu. 7. Pavarų dežės perrinkimas - 100 EUR perrinkti dežę. 8. Pgr. diržo keitimas - 150 EUR 9. 4 purkštukų restauravimas - 500 EUR su darbu. Žiūrėti automobilių minusus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Auris
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-28
Toyota Auris 1.4 D4D 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, praktiškumas, manevringumas
Žemoka
Super auto nuo taško A iki taško B. Sutinku komforto ne per daugiausiai, bet ekonomija ir praktiškumas sumuš bet kurį auto. Mieste apie 5-6l priklauso kaip važiuosi, užmiestyje 4-5 važiuojant ne pensininko režimu, o galima ir 3,5l -100 KM. Nusipirkau su rida 160 000, per 6 metus nuvažiavau 40 000 KM keičiau stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskus ir dar porą lempučių, aišku filtrus, ir viskas. Tik pilk kurą ir važiuok. O dėl traukos, tai spausk pedalą ir laksto kaip pašėlusi. Asmeniškai važiavau 200km/h- 7 l dyzelio. Variklyje grandinė dar viena problema mažiau, nereikia keisti diržo.O dėl auto dydžio tai iš išorės atrodo mažesnė nei iš tikro, ir žmogeliukas virš 2 m įsitaisys patogiai ir priekyje ir gale neleisdamas galva stogo
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Zafira
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-28
Zafira 2,0 tdi 74 kw automatas 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug galim prisidet , greit prišyla šaltu oru, iki modu cinkuotas
kietas,apsisukimo kampas didelis,deze 4 begiu, ilgi begiai
automobili pirkau 2019 kovo menesi pravaziavau gal dar tik kokius 8000km,o jau noris galva i siena daužyt...syryt nuvarius i servisiuka vaziuokles paziuret ..luze abi priekines spyruokles...liga, nesuprantu nei kur nei kada,vazineju labai ramiai, pries 2 savaites buvo pradeje leist tepalus ,,,alkuninio riebokslis...liga ,siurblys tvarkytas po menesio vazinejimosi...liga, egr pradejo bludyt ,paskambinau meistrukams...liga, nezinau kiek dar tesis mano kantrybe,bet šioje loterijoje pralosiau žiauriai dar itariu reiks ieskot kur vaakumai dinge nes vaziuoja kaip 3 priekabas temptu visu ligų remontas brangus ,nes meistrai ta zino ir nesismulkina,....nes tik girtas vokietis penktadienio vakara galejo sumastyt ded kompa i siurbli, iir statyt variklyje yra toks liaudiskas anekdotas priejei prie opelio atsidarei kapota ir gali pradet verkt...nezinojau kol neisigijau, cia jumoras is serviso oficialaus.....
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Fiat Bravo
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-27
Liuks
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigios detalės, lengvas priėjimas prie variklio.
Kol kas nematau.
Turiu mašiną jau daugiau nei pusę metų ir dar niekada taip nesidžiaugiau mašina. Važiuoja smagiai, komfortiška, manevringa. Variklis 1,9jtd ne vien, kad patvarus (teko matyti mašinų, kurios be didelių bėdų prabėga virš 400k km), bet jei ir kas suges - dalys tikrai proto ribose. Važiuoklė patvari, niekas nebilda, nebarška. Labai ekonomiška, mieste paspaudžiant gazą ir per kamsčius sąnaudos apie 7lt/100km, o užmiesty buvau pasiekęs net 4lt/100k. Žodžiu - pasaka, o ne automobilis. Remontas ganėtinai pigus, eksploatacija pigi, nuvertėjimas manau nemažas, nes net ir dabar automobilis yra 2008m ir jo kaina sieka tik apie 2k. Kaip ir visada - žiūrėti ką perkat ir žinoma nusipirkus pasikeisti pagrindinio diržo komplektą, kad nekiltų bėdų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-27
Honda CRV 2006 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, idiali garso izoliacija nuo variklio
maža (beveik jokios) garso izoliacija nuo kelio
Su šia honda pravažiavau virš 400 000 km ,jokio variklio ar greičio dežes remonto. Variklis kilomentru nepajuto Važiuokle pakeičiau visą jau senai, nes nieko amžino nerą , ir nesaugau aš jos , vieškeliai ,duobės greičio nemažinu. Problema atsirado filosofine ...ką daryt, parduot, i šiukšlyną priduot, ar toliau važiuot. Bet kadangi nesulaukiu rimtu gedimu( fu..fu..) nutariau atgaivinti salona, investuot i galima remonta.(gal sankaba suges) Kam parduot gera daiktą. Kuro sanaudos mieste gan mažos iki 6,5 ltr/100 km, užmiesty litru didesnes nes greitis visada virš 120 km/h daliu remontui pilna,problemu nera.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Golf
1983 - 1992
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-27
Jau tapo antikvariatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nostalgija, kylanti vertė, paprasta konstrukcija, nebrangu išlaikyti.
Nėra su kuo lyginti
Galima iki dabar rasti nemažai pigių dalių net ir naujų, retai genda nors ir senas. Atrodo gerai ir turi jau vertę. Aš pardaviau savo, nes neturiu laiko ir garažo užsiimti. Mano buvo juodas 4akis golfas su GTI apdaila ir tikrai išskirtinai atrodantis. Daugumai sukeldavo nostalgija ir šypsenas kai pravažiuodavau. Daug žmonių pasakodavo prisiminimus apie turėtus nuotykius su kažkada turėtu golfu. Dabar jau retai matomas. Kas turite apynormalės būklės ir geras rankas – pasilikite sau golfa. Tai puiki investicija.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
1994 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-25
pervertintas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravazumas, bagazines talpumas
Sanaudos, rudys, komfortas.
2.5tdi 85 kw avant mechanas. Turejau seniau ne vienus metus, tai po sios audi jokiu audi nebenoriu daugiau. Nelaiko siurbliai kuro, didziausia problema ju. Variklis pats milijoninis. Masina kietai vaziuoja kaip tokio dydzio, kaip brika (passat b5 daug minkstesnisir komfortiskesnis), nes cia vaziuokle su balkiu paprasta. Patikimumu vaziuokle nesiskundzia. Tiesiai skristi galima, bet posukius lauzti nera labai stabili nes stovi aukstai ji. Gera pravazumui prosvaisa. Nera ekonomiska. Apie 10 litru realiai valgo,ziema ir 12 pasiima (pensininko rezimu nevazineju). Trauka puse velnio bet tokia ant ribos. Sunki karve. Vietos viduje pakankamai, normaliai. Liga visu rudyja priekiniai sparnai ir po dureliu gumom apaciu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-25
406 prefl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, vaziuokles darbas,patogios ir minkstos sedynes
galetu buti galingesnis
1.8 81 kw benzas, nuo 3000 apsuki pradeda traukti gan normaliai kaip tokiam litrazui. Sportuoti aisku pritruksta galios, bet normaliai vazineti per akis. Auto vazinejama nuo 80 k km tikru, dabar 170 k prabeges, tad su varikliu paciu problemu jokiu nebuvo. Nustebino vaziuokle, nes labai komfortiska, per duobes vaziuoja minkstai labai kaip tokio dydzio masina. Uz a6 c4 minksciau. Bet ir pezas labai gerai valdosi, ima posukius gerai, ir tuo paciu uztektinai standus. Vaziuojant maziau nei 100 km/ h ekonomiskas gan, i 7 litrus galima tilpti. Reikalui esant gali kruizinti 170-180 ir ne dugnas. Labai gerai apsaugotas jis nuo rudziu, jei nebuvo dauztas. Vaziuokle laiko pagal kelius kokiais vazineji. Jei zvirkeliai ilgai nelaikys. Bet pagal patvaruma laiko vidutiniskai gerai. Dar aisku jei desi pigiausias dalis jokia nelaikys. Siai dienai pigus automobilis, uz kuri visiskai nepermoki, nes neperki zenkliuko. Pagal kokybe vert jo turetu buti didesne. Peciukas labai gerai sildo, itin greit uzsyla. Su dujom draugauja irgi gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-25
530d prefl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, automatine deze, interjieras
rudyja slenksciai, bagazines dangtis.
Turejau keleta metu, nuostabus auto. Pavaru deze turbut geriausia is tu metu, pavaras jungia labai sklandziai, graziai ir greitai. Audi tu metu katastrofa visiska lyginant su bemvu. Si slyva savo klaseje tais metais numeris 1. Mersas keturakis irgi neblogas bet rudyja zymiai labiau nei bmw. Variklis 135 kw legendinis, milijoninis. Islupau sklendes ir bedu neturejau. Vaziuoja komfortiskai ir smagiau nei e90 kuri itin standi. Valdomumas jo pakankamai geras, neplaukioja kaip superb. Svarbiausia kebulo stovis, visa kita sutvarkoma, variklis centus kainuoja. eina 230 km/h ir nedugnas dar su necipuotu. Rasi nesurudijusi, pirk. Nesenstantis dizainas, nes jau praktiskai klasika. Minusas, lempos buna visu pabirusios, ziureti pukstuku stovi.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Leon
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-24
2.0 TDI, BKD, 103kw 16V, bosch purkstukai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, greitas, ekonomiskas, pigesnis nei audi
Nenuspejami gedimai, prastoka salono izoliacija, sunkiau parduoti, LT labiau vertinamas Golf :)
2.0 TDI, BKD. Princese, o ne auto. Su ja istveria tik seimininkas, kuriam patinka nuolat sukti galva, o kas si kart sugedo, cia kaip gonkese, pravaziavai ir ruosi kitom lenktynem :) Pirktas is prancuzu 215k, keistas smagratis su sankaba. Judam toliau, ziema, kuriasi puikiai prie -25, uzsidega chekas. Diagnostika parodo, kad keiciame flap oro padavimo sklende 50eur. Pastebeta kad nesildo keleivio puse, keiciame varikliuka 33eur naujas, problema ispresta, salonas syla tolygiai. Toliau karstas sunkiai kuriasi, soft beda, suprogramuoja, viskas ok, kuriasi karsta 40eur. Vaziuojam toliau, kazkur snypscia po kapotu, keiciame intercolerio zarna 80eur, ok judam toliau. Po keletos tukst km, kita zarna 70eur, dar po keletos kita zarna 50eur. Tai pakeiciamos visos intercolerio zarnos per 7k ridos. Toliau vasara, palakstom 130-140 magistralese, po kapotu dyzelio kvapas. Ziurim ka turim, aciu Dievui ne siurblys, pakeiciam tarpine prie variklio bloko uz 5eur, ir vel lekiam toliau. O toliau, kertasi kaires puses suportas. Susitvarkom, po 3men kitas desines puses suportas. Susitvarkom, po pusmecio vel is naujo. Dedu restauruotus suportus, minksti stabdziai ir nera efektyvumo. Perkame naujus Trw suportus po 80eur, problema ispresta. Toliau uzia kaires puses galinis guolis, pakeiciam 65eur. Vaziuojam toliau, pavasaris, bildukai. Sailentblokai nepadeda 45eur, restauruojam vairo kolonele 150eur, suvedimai ir t.t. Siuo metu 265k, judam toliau. Jei dar turesiu, turbut kiti agregatai prasysis demesio, turbina 300-500eur, kuro/vakumo pompa 250-350eur. Tepalo aseles nera, tiesiog kitos jau tepalo siurblya, tad si problema jau atkrenta. Tad busimam pirkejui rekomenduoju pirkti auto tik su istorija, ar bent gerai ispurtyti pirkimo metu. Pats auto tikrai smagus, manevringas, pakaba kietoka, bet kompensuojama posukiuose ir esant reikalui prasmukti i tarpa ar uzbaigti manevra. Muzika skamba pakankamai gerai, nors salone norisi geresnes izoliacijos is po variklio skyriaus. Siaip auto su charakteriu, kaip tu su juo, taip jis su tavimi :) Pilami Neste degalai ir tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Caddy
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-24
VW Caddy MAX Life 1,6tdi automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos, izoliacija, praktiskas, patikimas, kokybiskai surinktas, grazus, laimi pries konkurentus, daug detuviu, aux, gerai vairuojasi
nepatogi sedesena, nelabai ekonomiskas, greiciu deze netinka greitesniam vaziavimui, griozdiskas, lemputes
puslapyje negaliu tiksliai nurodyti metu, nes maniskis buvo 2013m (ir niekaip netelpa i kategorija 2004-dabar). Reikejo darbui didesnio miniveno. Transporteris buvo kiek per didelis, bei zenkliai brangesnis su automatu, plius su didelem ridom arba kainom. Ieskojau krovininio ir trumpo is pradziu, bet nieko gero neradau uz tokia kaina, kai visai netycia pasirode sitas. (tarp kitko auto pardavimu puslapiai Caddy Max Life kazkodel nukisa i atskira kategorija nuo visu Caddziu, todel ji bus sunkiau parduoti, bei rasti paieskoje. Diskriminacija :) ) Tai gana patikimas automobilis. Kainos svyruoja nuo ridos dydzio: kuo mazesne tuo brangiau. Maniske buvo jau 212000km pramynusi, kainavo virs 8500eu, parduota uz 7500. Bet skelbimuose maciau ir su 300/400t.ridom tokiu pat varikliu. Pradzioje buvo kiek abejoniu del DSG automato. Tikrinom su kompu - klaidu nerasta, begiai junginejosi svelniai, be papildomu garsu, pirmas begis sekunde, dvi pagalvoja. Buves savininkas minejo, jog ant 160 000 ridos keite sankaba(800eu). Palyginus su krovininiu, pas keleivini 7vt Caddy garso izoliacija nepalyginamai yra geresne, gamykliskai patamsinti langai, dvi sonines durys (ne visi konkurentai turi), multifunkcines, susilankstancios i prieki ir isimamos pilnai galines sedyniu eiles. Visas isemus, automobilis pavirsta i krovinini, telpa 3-4lapai mdf ploksciu(2,4/1.2m ilgio) ir kruva kitu daigtu. Gali pervezti dvieju kambariu buto daiktus per du reisus, be dideliu baldu. Lengvai telpa trys dviraciai viduje. Auto ideliai tinka didelei seimai, kelionese vargina del nepakankamo greicio (galbut reikejo programiskai atsinaujinti DSG softa) specialiai nevaziuodavau greiciau del aukstesniu apsuku ir didesniu kuro sanaudu. Virs 100km kuras padidedavo nuo 7l iki 9l ir apsukos nuo 1,5 iki 3t. kas dyzeliui yra per daug. Toks jausmas lyg truktu dar paskutinio begio. Variklio galios uztenka ir net jauciasi, kad automobilis gali ir daugiau, bet ji riboja deze. Taciau miesto salygom automatas buvo pasaka. Kamsciuose ilsedavausi , kuras 8-9l vaziuojant 45-60km/h. Nustebino pakankamai gera muzika, klausantis iki tam tikro garso lygio. Labai daug bardacioku, kiseniu, itin talpi lentyna virs galvos. Auksta, taciau nelabai patogi sedesena. Vairuotojo sedyne nepakankamai atsislosia atgal. Todel negali pilnai istiesti ir patogiai isitaisyti koju. Tenka kankintis ir pratintis sedint tiesia nugara, kiek sulenktomis kojomis. (180) Ant posukiu kazkiek svyruoja. bet cia normalu esant tokiai budai ir galines pakabos lingem *uztai gali daugiau pakraut, negu i konkurentus. Is konkurentu: 1. ford conect - nera automatu iki 10t.eu, nebent imsi nauja, saltas dizainas, pilkas, nuobodus. 2. Citroen/peugeot kablukas, minksta vaziuokle neblogas,bet baisi archaiska priekine panele, pigios sedynes, automatai gan brangus ir reti. 3. Opel/fiat combo kablas- zema sedesena, nera net su kuo lyginti, todel ir pigiausias, silpni, mazi, varikliukai. 4. Mercedes citan - dizaino kosmaras, nera automatu, baisiau negu opelis, dauguma tik baltos spalvos, brangus. Isvada: auto paliko teigiama ispudi, galima drasiai pirkti. Geras darbinis, universalus, grazus, su daug privalumu, arkliukas. Tinka tiek seimininiam minivenui, tiek verslui: kaip keleivinis, taksi ar krovininis. Imti geriau su 2l varikliu. Pastebejau, jog labai skubant begius galima perjungti is atbulinio i prieki dar masinai nesustojus iki galo. Krupliaraciu susidevejimas ir metalo drozliu atsiradimas greiciausiai ir bus pagrindine DSG deziu gedimo priezastis. Del to stengiausi visada perjungineti begius tik pilnai sustojus. Tepalu dezeje nekeiciau. Pravaziavau tik 7000-8000km per pusantru metu. Pagrinde miesto ribose ir 30proc autostradoje iki 110km greiciu. Atlaike kelione po europa. Automobilis geriausiai jauciasi esant 50-60km/h diapazone 1,5 apsukos iki 8l. Kiti greiciai sukelia didesnes apsukas ir kuro sanaudas 2,5-3t apsuku. Tik einamas servisas(tepalai,filtrai, dirzelis). Plyso dyzelio slangute - tik originalas is VW atstovybes 90eu. Naujas akumas - paprastas, be start-stop sistemos 70eu. Stabdziai ir vaziuokle isliko geros bukles. Labai nezymiai leido tepalus is po variklio, galima buvo pasikeist guoliukus ir pasalinti begima. Bet nesukau galvos del keliu lasu. Vasara po ilgos keliones prisikaupe ir lasejo nemazai vandens po varikliu, pradziai net nusigandau, kad isbego antifryzas(patikrinus viskas buvo vietoje), greiciausiai nuo kondiskes, nes buvo nezmoniskai karsta ir kondiske veike be sustojimo. saldo gerai. Pries parduodant, kazkur atsirado duslintuvo nesandarumas, stipriai jausdavosi ismetimo dumai stovint salia masinos, bet tai galima butu pigiai isspresti pas garazinius meistriukus. Beveik visa laika dege "perdegusios faros" lempute ant skydelio. Stovint vietoje su uzgesintom farom nedegdavo, pradejus vaziuot uzsidegdavo. Faros abi sviesdavo. Galbut kazkur kontaktas nesuveikdavo. Nekreipiau i tai demesio. Daugiau kitu gedimu nepastebeta.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota RAV4
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-23
RAV4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas nuvertėjimas, patogi sėdėsena.
Kuro sanaudos, multimedia neinfomatyvi, garso kokybė tragiška, vidinės sistemos nesivaldo.
Paprasta multimedia tai išviso niekas, neatkuria normaliai garsų, trūksta ir garso ir kokybės. Pati multimedia ant tiek neinformatyvi ir neįdomi, kaip kokiam trečiam golfe. 2.0 benzininis variklis su priekiniais varomais ratais, srebia apie 8-10 litrų kuro mieste. Užmiestyje žymiai mažiau. Skardosplastmesės plonos, salonas ganėtinai triukšmingas bet patogus. Dizainas gražus. Trūksta daiktadėžių. Mygtukai ant durų neapšviesti tai jei ko reikia, tenka spėlioti ką spaudi. Apie tokius dalykus kaip vidinių sistemų valdymą pvz. palydėk namo šveisos ir pan. pasvajokit. Už tokią kainą galėtų labiau pasistengti. Mažas nuvertėjimas Minusai pašalinami didinant komplektaciją, bet kainą neadekvačiai išauga.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Signum
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-22
Opel Signum 2007m 1.9l 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, turi galios, ERDVUS, audio kolonėlių kokybe gera, manevringas posukiuose.
12V rozetė veikia tik ijungus degimą, mažas pasukamumas (sunkiau parkuotis), dažnos problemos su salono vintilatoriaus varikliu, nes labai jautrus dėgmei ir pradeda "cypti" (Užpurški WD40 ant varikliuko ir vėl gerai) .
Automobilis tikrai neblogas, ypač patenkintas išvaizda. Pirkau dėl kaunos ir kokybės santykio tai tikrai geras pirkinys. Pakėlus variklio galią iki 130kw ir +95nM automobilis tampa dar gyvesnis taip pat pašalinta problema su DPF filtru. Nežinau kai kurie rašo, kad pakaba labai kieta, jūm gal su galvą negerai?? :D nelygumai kelyje sunkiai jaučiami. Važinėju metus, viskas ką yra tekę tvarkyti tai yra lengvai sutvarkoma savom rankom garažėlyje. Neturiu ko pasakyti, jei norit erdvaus ir ekonomiško pagal kainos ir kokybės santykį tai why not?
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-22
Audi tfsi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas
Gale mazoka vietos
Sveiki ,audi tfsi 2.0l 155kw 8 begiu 2012-2014 pre fl. patikimiausias variantas maziausia reikalaujantis islaidu , atnaujinta greiciu deze neturinti jokiu nusiskundimu , isspresta problema su variklio tepalu naudojimu , auto puikiai valdomas , galios per akis , kuro sanaudos vasara apie 9l . Lygei taipat patikimas ir 3l tfsi , auto sportiskesnis kuro sanaudos taipogi didesnes apie 13l-14l kam ko reikia. Kalbant apie dyzelius vengti s tronic 7 begiu dezes jei auto rida netoli 200tukst km problemos su sankabom tvarkymas nepigus nes reikia ardyti Greiciu dezę.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Impreza
2000 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-21
Subaru impreza 2.5 RS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, patikima, visada nuves is tasko A i taska B
Greitas nuvertėjimas, korozija, dinamikos trūkumas, tragiška garso izoliacija, nuvertejimas
Nusipirkau impreza 2.5 rs 112kw automata, buvo parvežtas iš usa. Pirkau jau vazineta lietuvoje. Pirmi pastebejimai jog 112 kw visiskai netraukia, visus reikalus pablogina automatinė dėžė kuri yra patikima bet, lėta. Valdomumas prastas, vaziuokle kieta, bet nestabili. Renkantis atkreipkit demesi i motora 2.0 (92kw) patikimas bet letas, 2.5 125kw (europa) nepatikimas bet gyvesnis, 2.0 turbo wrx smagus, bet nepatikimas, uzkalus naujas motoras 1000 eur. Rekomenduoju tik mechanine deze, nes automatas per letas (bet neuzmusamas). Auto megsta rudyti, garso izoliacija tragiska, didelis nuvertejimas, sunku parduoti. Įprasti remontai ganėtinai pigus, jei su dujom po 50k reikes reguliuoti voztuvus, 2.0 kainuos nedaug, o 2.5 ir 2l turbo nuo 300 eur. Seip auto ištvermingas dažnai remontuot neteks. Pirkti tik 2.0L atmosferinius variklius, nes patikimiausi. Svarbiausias dalykas tikrint rūdys, arkos, stakanai, dugnas. Tiek mechanines tiek automatines dezes patikimos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Qashqai
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-21
Žaislinis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Panoraminis stogas, visi varomi ratai, aukšta prošvaista, gražus dizainas, geros priekinės šviesos, stabilus kelyje
Visi minusai čia netelpa, bet tai - aukšta, kokybės neatitinkanti kaina, nepatikimas, labai nelaiko varikliai, priekyje mažai vietos - aukštesniam žmogui galva bus netoli lubų, prastas matomumas, labai prasta salono medžiagų kokybė, brangus remontas
Automobilis buvo pirktas labai prižiūrėtas iš artimųjų su 30000 km rida, kurį prieš tai naują užsakė Klaipėdos Nissan salone. Kurį laiką pastovėjo nenaudojamas ir tai lėmė prarūdijusį išmetimo vamzdį, iškart teko virinti. Kadangi kuro sąnaudos didelės, teko dėti dujas, kitaip važinėti juo būtų dar brangiau. Kadangi automobiliu buvo važinėjama retai, garantija jo jau nebegaliojo. Ties 40000 prasidėjo pirmi tepalo deginimo požymiai. Remontas sudėtingas, tad nesiryžome. Ties 90000 km rida nuėjus į saloną apie tai pakalbėti, pasakė, kad tai jau didelė rida ir tai normalu, o vieni žiedai nesikeičia, tik su stūmokliais kartu, tad tik dalių kaina 2000 eurų be remonto darbų. Naudojo kelis litrus tepalo 1000km, 10 litrų dujų ir dar kažkiek benzino. Galiausiai vieną dieną apsipylė dūmais ir variklis užgeso, tai įvyko ties 120000 km tikra rida - tai apie variklių patikimumą spręskite patys, o gauti naudotą - beveik neįmanoma, visi būna išpirkti. Toliau - išmetimas rūdija, važiuoklė nelaiko, garso izoliacija siaubinga, per lietų atrodo, kad atidarytos galinės durelės. Valdymas nesmagus, vairas sunkus, vairuojasi gremėzadiškai. Salono apdaila nelaiko, nuo karščio lupasi dažai, trinasi vairas, sėdynės plyšta, net pati geriausia garso sistema nėra kažkas labai vau, dėtuvių mažai, dar vairuotojo kilimėlis lenda po pedalais. Vietos priekyje mažai, ypač aukštesniam žmogui. Avarijos atveju yra rizika nusilaužti kaklą, kadangi kakta labai greitai trenksis į lubų pažemėjimą, o smakras judės tolyn ir ji atsiloš stipriai atgal. Visų varomų ratų sistema gerai, bet tai nėra bekelės automobilis, šiek tiek padės, bet iš miško žiemą galite ir neišvažiuoti. Taip pat stringa pirma pavara, jungiasi nešvelniai, jaučiasi grubumas. Kai kurių dalių kainos yra vau, net baisu pagalvoti apie kokios sankabos nudilimą.. Kėbulas irgi jaučiasi silpnas, buvo nusileidusios durys, dažų sluoksnis plonas, tad lengvai braižosi, o slenksčiai per pirmus metus nusitrina. Variklis autostradose triukšmingas, nors dirbant laisva pavara, jo visiškai nesigirdi. Be to, traukos nėra. Dar parkuotis be galinių parktronikų bus labai sunku, nes per galinį langą matosi labai mažai, geriausia parkuotis iškišus galvą per duris, nenorint atsiremti į gale esantį automobilį. Remontas brangus, variklių trūksta, norint pakeisti žvakes, reikia išmontuoti visą įsiurbimo sistemą, nors jas keisti reikia retai, kadangi dedasi platininės. Vargo vakarienė. Iš patirties verčiau nusipirkti penkiskart pigesnę 20 metų senumo Volvo, vairuojant malonumo bus daugiau, važiuos ekonomiškiau ir remontuoti reikės rečiau.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-19
Audi 2l tfsi multitronic 8 pakopų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ekonomijos ir galingumo santykis
Brangus mašinos aptarnavimas
Audi 2l tfsi multitronic 8 pakopų 2013m , rida 290 tūkst km, puikus auto trauka labai smagi, auto labai komfotiskas, laiku atliekant servisa jokių rimtų gedimų nebus, patikima atnaujinta greičiu dėžė , auto daugiau komfotiskas nei sportiškas. Labai aukštos kokybės medžiagos salone. Pats eksplotavau lietuvoi šį modelį 5 metus rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...330
Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt