Markės

Atsiliepimai

Smulkiau Opel Zafira
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-14
Patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija, išvaizda, trauka plente
Nėra
2014 2.0 d 118 kw Patikimas, komfortiškas net visa diena pravažiavus!!! nuovargio nejauti. Tik bėda su visais šiuolaikiniais opeliais kaip juos eksplotuoti? Gaila kad firminiai servisai nedaug ką apie ju eksplotacija žino(paprasčiausiai neišmano) o deklaruoja kad užtenka filtrus keisti, daug kas keičiasi eksplotacijos metu. Su DPF jokiu problemu nors jau 200 000 C Zafiru ka reiks remontuoti tai pavaru perjungimo svirti(trosus), visa kita tik eksplotacija Kad būtu kompas kuris rodo kuro sanaudas kitaip nesuprasi kada valosi DPF(jos padidėja 3 kart tuo momentu) kito požimio nėra. Kai valosi dpf reikia važiuoti kuo ramiau. Iš vokietoj atvaryto geriau nepirk, autobanuose juos gerai nuvaro. Ir kilometražas min 40000 km į metus kitaip didele tikimybe kad buis problemu su dpf. Ir patikrinti tepalo slėgi karterije jis turi būti 4 ir daugiau o iš dislintuvo tik šiltas oras be jokiu dizelio aromatu :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Corolla Verso
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-12
Toyota corolla verso 2.2dyzelis 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis skirtas šeimai...
Prasta garso izoliacija, nėra porankio, didelės sąnaudos kaip dyzelio, didelis apsisukimo spindulys.Jei 7 vietu, tai 6-7 vieta tik pavadinimas ir jokios naudos. Atsarginis ratas itin,, patogioje vietoje''. Vagių mėgstamas todel ir kasko brangus.
Toyota corolla verso 2.2 dyzelis 100kw 2008m.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-12
Isbandziau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
Letas kaip vezlys, maza magazine, nera vietos Gale, apdaila
Automobilio osvaizda man patiko, sportiska ir agresyvoka. Taciau jau ijungus pirma pavara ir nuspaudus akseleratoriu visas entuziazmas dingo. Automobilio elgesis visiskai neatitinka isvaizdos, jis letas ir vangus. Posukiuose elgiasi neblogai, bet kaskart startuojant his leg pabunda is letargo miego ir Tai gana greitai pradeda erzinti. Pirkti ato vien del isvaizdos - ne man, butinai isbandykite pries perkant. Jei japonai isleis versija su galingesniu varykliu - butinai isbandysiu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Soul
2008 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-11
Kia Soul 2009m. 1.6 94kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastas kaip dvi kapeikos,pigi eksploatacija,patikimas,daug vietos ant galiniu sedyniu
Garso izoliacija,maza bagazine,nuvertejimas
Auto vertas savo pinigu
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-11
Ne rekomenduociau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai valdomas
Genda ir genda ,neviena tai kita
Pirkau auto 2015,07,22 Po pusmečio prasidejo problemos viena po kitos ,šią diena turiu problemą su veidrodėlio varikliuku nevisada uzsisuka ir kamera buna nevisada rodo,tai gerai kad yra garantija o tai keisčiau ir keisčiau eurus.vasara buvo itrukusi edblu slangele ,jei rimtai katastrofa o ne auto!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Qashqai
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-10
Vaziuoja gerai kol vaziuoja. Po pirmu metu- daznas serviso sviecias.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus benzininis. Vaziuoja gerai kol viskas veikia. Patraukli kaina.
Nepatikimas.
Vaziavo normaliai pirmus 30000km. Po 30000km prasidejo problemos, kuriu servisas spresti neskuba. Pradzioje atsijunge priekinis radaras, poto kameros (360 laipsniu). Sake tai susije, todel uzsake radaro bloka. Blokas jau 3 menesius is kazkur vis pristatomas, bet dar reikia palaukti :) Toliau parktronikai, uzsidege nuolatinis system fault. Poto dvigubas system fault ir rodo neveikiancias saugos pagalves. Siandien kelyje tiesiog uzgeso viduri sankryzos, pasirodo nera krovimo ir akumuliatorius nusedo. Suprantu kad automobilio kaina atitinka kokybe, bet garantija yra garantija. Jei servisas nesugeba per 3 menesius automobilio sutvarkyti, tokia ir garantija. Panasus atsiliepimai visam pasaulyje. Kol vaziuoja ir viskas veikia - pakankamai geras auto. Sutvarkytu servisos greiti... Susitaikykit- kokia kaina toks ir auto. Ilgos eiles servise. Jei vaziuosit 10000 per metus gal ir nebus problemu, nes po 3 metu vistiek reikes keisti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Sienna
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-08
Geriausias minivenas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos, dydis, komfortas, patikimumas
Nera
2014m 3.5 benzinas. Turiu jau metus laiko pats parsisiunciau is amerikos. Masina pranoko visus lukescius, minksta, 8 sedimos vietos, teko tikrinti vaziuokle, jos paprastumas ir patikimumas kazkas nuostabaus. Beveik visos vaziuokles dalys nuo Lexus rx. Automatines sonines durys, galinis dangtis. Viskas valdoma nuo raktelio arba is vidaus. Kiek girdejau varikliai ir greiciu dezes sitos po puse milijono suka be jokiu gedimu, pakolkas pas mane tik 75tks km. Del kuro sanaudu tai esu isspaudes net 9l misriu rezimu, bet cia jau labai palankiomis salygomis... siaip netaupant apie 12.5 vidurkis. Pries pora men idejau dujas vietoje atsarginio rato po masina 50l, siule det i bagazine 80l bet nenorejau salone baliono vaziotis. Dujomis vaziuoja identiskai kaip su benzinu, su 50l visada nuvaziuoju 230myliu/368km gaunasi 13.5 litro duju simtui km, esu labai patenkintas. Per metus laiko keiciau tik tepalus ir filtrus, rekomenduojama tepalus keisti kas 15tks myliu. Tepalai 0w20 pirma kart apie tokius isgirdau...;) yra galine vaizo kamera, atstumo jutikliai, multimedia su daugybe jungciu, salonas itin konfortiskas keleiviams, trecia eile ne tik vaikams, yra sedeja du vyrai po 1.80cm ir nejaute jokio diskonforto. Pats valdymas masinos neatspindi jos gabaritu, vairas lengvutis, geras apsisukimo spindulys, zmona kelis kart buvo is reikalo pasodinta prie vairo, tai buvo pati nustebusi kaip lengvai ji valdosi, ir kad nera tos dideles masinos jausmo. Nors ji tikrai ne maza, rinkausi pries pirkdamas tarp siennos ir grand voygerio, dabar kai kazkur prisiparkuoju salia voyagerio jis man taip kampuotai atrodo, labai siauras ir mazas palyginus su manaja. Bet cia aisku skonio reikalas. Situ masinu lietuvoje jau daugeja, bet info apie jas pats gavau tik is rusisku forumu ir youtube. Tad nusprenziau pakomentuot pirmas sitam puslapi, gal kazkam bus naudinga.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
2004 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-07
Audi a6 c6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai greita, graži, talpi
Brangi echplotacija rimtesniu gedimų, apsisukimo spindulys labai didelis
Man tai buvo nereali auto. Turėjau 3.5 metu. 3l dyzeliuka 165 kw quattro. Mechanika Einama priežiūra ir tiek. Tepalai filtrai atstoja apie 150e, keisdavau kas 10 tūkst km Teko daug ką pasitvarkinetu, bet kadangi savo jėgom viską mokam, tai servise 2 kartą buvo, keistas dantytasis diržas, atstojo 150e Visokiu smulkmeneliu aišku išlindo, bet malonumas ja vairuoti atperka viska Pardaviau padidėjus seimynai
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-07
S350td.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Klasikinis dizainas, minksta vaziuokle, superine surinkimo kokybe, patikimumas
Brangi eksplotacina
Jau klasikiniu tapes modelis. Sveiki turiu si automobili jau 4metus. Pas mane 3.5 td variklis tikrai patikimas ir laiko kaip reikiant per siuos metus jokiu gedimu nebuvo. Aisku truksta dinamikos, labai didelis apetitas kurui, kaune piko metu 15l/ 100km. Autostradoje 8,9 litrai. Vaziuokle irgi kantri, deze taipogi, tik nervina tas kad 3.5 td varikliai komponuojami su labai sena 4 begiu automatine deze, del to masinos begiai yra labai ilgi. Rinkoje siuo metu nera is ko rinktis tikrai tvarkingu variantu niekas neparduoda. O pirkti tuos lavonus uz 2000e trigubai tiek sukisti reiketu norint prikelt. Kadangi masina sensta su detalem yra kur kas sunkiau nei su 3.0 dyzeliu. Automobilio eksplotacija yra labai brangi, pries perkant reikia ivertinti ar tau jo tikrai reikia. Nes automobilis beveik 30 metu amziaus. Ir jo islaikymo kastai dideli.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Land Rover Freelander
1996 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-07
Tech., Aptarnavimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas
Silpnas kardanas
Geras auto, minusas silpnas kardanas. Gan geras pravažumas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C4
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-07
Citroen C4 1,6HDi hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, erdvė, maži eksplotacijos kaštai, geresnis nei vidutinis prancūziškas patikimumas, elementari važiuoklė.
Jaučiasi ne itin malonus vėjo šniokštimas važiuojant autostrada, kietoka važiuoklė.
Prieš du metus atėjo diena, kai rankose pirmą kartą prisiliečiau prie savo Citrinos hečbeko. Nuo tos dienos nuvažiavau daugiau nei 50kkm ir jaučiu dvilypius jausmus: meilę ir švelnią neapykantą. Asmeniškai mašina iš priekio graži, bet užpakalis, asmeniškai nelabai kimba. Važiuoklė paprasta kaip 5 centai, jokių pagalvių, tik kelios svirtys priekyje, ir štanga gale, tačiau gan kietoka važiuojant žvyrkeliais, tačiau idealiai laikosi ant geros kokybės kelio. Tokie niuansai ir žavi ir pykdo. Tikras prancūzas. Tikrai talpus automobilis, nes bagažinė gili, o sėdynės patogiai susilanksto. Galios kaip tokiam automobiliui su 1,6 dyzeliu kuris yra tikrai patikimas, bei ekonomiškas (rekordas 4,5 mieste ir 3,8 ~90km/h) pakanka, nes planavau čipuoti, bet nebebuvo poreikio. Kai kurie žmonės labai stebisi kodėl pagrindinis ekranas viduryje skydelio, tačiau pavažiavus galima įsitikinti, kad jis labai patogus, nes nereikia ieškoti kur po vairu yra spidometras ar pns.. Remontas priklauso nuo to ką remontuoti tenka. Reikėjo keisti sankabą kuri baigiasi apie 150kkm, tai gan paprastas keitimas, tačiau pajungti stopui laida teko vargti visą vakarą kol vieną laidą pakeitėm su elektriku. Eksplotacija gan pigi, kadangi nėra ypatingos komplektacijos ar kažkokių sudėtingų sistemų. Detalių kainos nei didelės, nei mažos, studentui įkandamos. Pilant tokius tepalus kokie priklauso, ir keičiant visas eksplotacines dalis ir skysčius ypatingų problemų nėra. Eksplotuojant pagrinde autostradoje pasigendu 6 pavaros. Vežti į centrą ir tikrinti. Ieškoti varianto su 6 pavarom, ilgesnėms kelionėms. Imti 80kw variklį, nes 66kw bus silpnokas, o kuro valgys daugiau. Patikrinti ar veikia pilnai pečiukas, nes yra liga, jog būna sugedęs valdiklis, arba sklendžių dantratukai nuvalgyti, tačiau pakeitus problema išsprendžiama visam laikui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-05
Mercedes Benz CLK200 Kompressor Elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas dviejų durų kupė, puikus komforto lygis, ko gero paskutinis klasikinio Mercedes-Benz dizaino pavyzdys
Prastas visapusiškas atsparumas korozijai, elektriniai gedimai, silpni 2 litrų 100 ir 120kW varikliai.
Pirma Mercedes-Benz CLK karta tai automobilis, kuris bandė pavergti keturių žibintų fanus su savo seksualia dviejų durų figūra. Verta paminėti, kad modelis turėdamas panašumų į E klasės dvidurį automobilį vis dėlto yra pastatytas ant senojo W202 C klasės bazės. Po trijų metų patirties su šiuo automobiliu, mano nuomone, tai nebūtinai reiškia, kad tai yra neigiamas faktorius. Vairuojant šį CLK yra jaučiamas Mercedes'o elegantiškumas, komfortas, stabilumas bei solidumas kelyje. Avantgard automobiliai pasižymėjo kietesne bei žemesne važiuokle, priduodančia šiam kėbului vairavimo sportiškumo pojūčius. Tačiau, mano nuomone, tai nėra automobilis skirtas aštriai bei greitai išiminėti posūkiams. Anglų kalboje yra tobulas apibūdinimas tokio tipo automobiliui - tai cruiser'is - malonus bei atsipalaiduoti verčiantis sutvėrimas ant keturių ratų. Būtent dėl to kartais galima užmiršti, kad sėdite ant senojo C klasės sedano bazės. Tai E klasės lygio komfortas kupė kėbulo tipo išpildyme. CLK klasė pasižymi E klasės pločiu, priekyje sėdint jaučiama erdvė, galima patogiai įsitaisyti ir atsipalaiduoti. Su pirma CLK karta Mercedes taip pat norėjo pabrėžti, kad tai yra 4 žmones talpinantis automobilis. Bet kuriuo atveju, gale sėdėti galbūt ir patogiau už daugumą tų metų šio segmento konkurentų, tačiau žmonių, kurių ūgis siekia virš 1.70m galvos lies stogą ir tai gali priversti jūsų draugus, gimines ir pažįstamus svarstyti kodėl nusipirkote dviejų durų Mercedes. Ne jūsų reikalas, mintyse atsakykite drąsiai, patogiai laikydamas bei vairu sukdamas Mercedeso ratus susukimu, kurio kampu ko gero nepasižymėjo nei vienas kitas tų metų automobilis. CLK pasižymi didelio tūrio bagažine. Ten galite prikrauti daugiau nei į kitų automobilių sedanus, rimtai. Galinės sėdynes atsiverčia, galite ten kišti čiužinius, spinteles, ratus, stendus, kolonėles - talpa didelė. Tai yra detalė primenanti, kad CLK yra praktiškas dviejų durų kupė. Nesate įsitikinę ką manyti apie automobilio išvaizdą? Galbūt mano supratimas padės jum susiformuluoti asmeninę nuomonę. Mano akimis, tai yra gražiausias tos kartos Mercedes, po Mercedes SL R129. Šis Mersas yra vienas iš paskutinių Mercedes automobilių parodantis savo tikrą stambumo, raumeniškumo bei elegancijos junginį. Manau, kad būtent šis kėbulas tobulai atspindi, su kokiomis kėbulo linijomis keturi žibintai atrodo efektyviausiai bei patraukliausiai. Tai vis dar buvo Mersas, kuriam nerūpėjo būdai kaip įtikinti žmones savo seksualiom bei aptakiom figūrų linijom. Ne, šis automobilis per daug subrendęs, kad stengtųsi įtikti pigiam jaunų vaikų susidarytam įvaizdžiui, kokia turi būti Kupė. Ir tai yra sena Mercedes Benz dizaino idealogija, kuri mano akimis - nebeegzistuoja naujose kartose. Gaila. Atsižvelgiant į minusus, verta paminėti, kad šio kėbulo modeliai turėjo labai menką atsparumą korozijai (gamybos metu pradėti naudoti vandeninės bazės dažai, prastos cinkavimo technologijos), daug elektros instaliacijų gedimų ir kt. Būtent šios kartos išleidimo metu Mercedes oficialiai prarado savo nesunaikinamų automobilių gamybos prestižą bei reputaciją. Kartais susiduriama su apgailėtinais gedimais, kurie neturėtų egzistuoti šioje prabangos klasėje kaip: elektrinių sėdynių valdymo gedimai (yra girdėta atvejų, kai sėdynės be priežasties pradeda važinėti, kur užsimano kelionės metu, perdega kompiuterio, aušinimo kondicionieriaus rodmenų pikseliai, genda vakuuminė sistema atsakinga už automobilio užrakinimą ir daug kitų). Tai nėra patikimas automobilis. Varikliai galbūt nenusipelno šio pareiškimo, tačiau elektra bei kėbulas - visiškai. Interjero kokybė gerai išlaikytuose modeliuose dar šiek tiek kvepia prabanga. Tačiau nesunku rasti modelių su limpančiais daugiafunkcinio vairo mygtukais, atšokusiom durelių bei likusio interjero apdailom, suplyšusiomis odinėmis sėdynėmis ir kt. Šių modelio interjero kokybės ilgaamžiškumas yra absoliučiai tiesiogproporcingas savininko dėmesiui, kuris buvo skirtas interjerui prižiūrėti. Garso izoliacija? Niekad nesitikėkite daug iš senų dviejų durų kupė, kurių priekinės durelės neturėjo rėmų stiklams. Tai būtų naivu. Garso izoliacija nėra gera važiuojant autostradoje. Reikia šiek tiek kelti balsą, norint apšnekėti įvairias jūsų dienos aktualijas. Kėbulo detalės yra brangios. Šie automobiliai reti Lietuvos gatvėse, todėl kėbulo detalių rasti sunku, ypač žinant kaip jos mėgsta rūdyti. Šrotuose išardyti sparnai yra graibstomi kaip nukainuoti bananai Lidl ar Maximos parduotuvėse. Padoriai išlaikytų priekinių sparnų, buferių, žibintų kainos gali siekti 100 eurų už vienetą. Legendinis MB ženkliukas iš Silber Auto - 38 Eur. Originalios detalės šiam modeliui yra ir bus brangios. Tai faktas ir turėkite tai omeny. Įmanoma rasti pigesnių, nekokybiškų Taivanietiškų detalių. Eksploatacija su 2.0l Kompresoriniu varikliu, kuris turi 141 Kw, gali būti matoma aukščiau. Tai ganėtinai patikimi varikliai. Ypač po facelift modelio, kada buvo atsisakyta komponentų, kurie ankstesniuose modelio metuose vedė kompresorių prie neišvengiamių remonto darbų. Apskritai manau optimaliausias variantas šiam kėbului yra 3.2 V6 variklis. Tačiau virš 140Kw turintys kompresoriai turi smarvės, nepulkite nusukti nuo jų nosies. Šis modelis pasiekė savo absoliutų nuvertėjimo dugną. Tačiau niekada nesižvalgykite į variantus iki 2000Eur. Tai nebus gerai išlaikytas automobilis. Žiūrėkite Facelift modelius. Optimaliausi varikliai šiam automobiliui tik su galia viršijančia 140kW. Prieš perkant, tikrinkite korozijos židinių formavimasį tiek kėbūlo paviršiūje (arkos, sparnai, bagažinės spynelės aplinka, durų kraštai ir kt.), tiek apačioje. Tai puikus startas prisijungti prie Mercedes Benz automobilių gamos, sėkmės jum.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-05
Naujas CRV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Garso izoliacija,salono šildymas,priekiniai zibintai nekaip sviecia,
Teko išbandyti šį automobilį iš amerikos 1.5L 4WD benzinas. Nors gamintojas ir teigė kad pagerino garso izoliacija, galiu drąsiai pasakyti, kad jos šiame automobilyje nėra kaip ir anksčiau. Kitas svarbus momentas automobilio salono apšildymas visiškai netinkamas šaltu periodu. Automobilis vos spėja šildyti. Šis variklis gana triukšmingas, tad norint kažką aplenkti kelyje jį gerai girdėsite. Važiuojant 90km/h jo nesigirdi variklio. Priekiniai halogeniniai žibintai komforto nesuteiks. Automobilis tikrai talpus čia priekaištų nėra. Dar vienas pastebėjimas dėl variklio darbo tuščiomis apsukomis, jaučiasi vibracija i salona. Apie tai yra pilna savininkų informacijos su video. Kai pradedi važiuot nebėra, bet prie šviesoforo tai erzina. Multimedijos ekrano valdymas atsilieka, grafika senoviška nors galima rasti Android auto funkcija. Kol kas sunku pasakyt kažką apie remontą automobilis per naujas kolkas. Kuro sanaudos realios mieste netaupant iki 10L, uzmiestyje iki 7-7,5. Jei reikia tik talpaus automobilio ir nekeliate reikalavimu minėtiems trūkumams tada taip, priešingu atveju pasirinkimas naujoji Mazda cx5
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Octavia
2004 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-04
Skoda Octavia vRS 125 kW diesel PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė kaip hecbeko bagazines, gera trauka, suderinta sportiska, bet ne kieta vaziuokle, patogios sedynes (recaro tipo), kuro sanaudos plente, vidutines detaliu kainos (jeigu taisysite ne pigiausiomis)
Garso izoliacija, kuro sanaudos miesye didokos, jeigu vaziuosite trumpais atstumais.
Sveiki, turiu vRS pumpeduse varikliu, paskutinės kartos 2008 metų, vėliau ėjo comonrail tipo varikliai. Anksčiau turėjau Opel Astra H serijos universalą dyzelį. Talpos prasme universalas lenkia hecbeka bet kokiu atveju, bet skodos talpa nustebins daugeli, net ir universalu. Pvz. L, sulyginus su 2008 ar velesnių metų BMW 3 klasės universalą pasijusite, kad Skoda talpina kaip limuzinas, nes BMW nėra vieyos nei gale sėdintiems, nei bagažinėje ir sėdėsena tragiška, tarsi gupėtumei. VRS išlaiko visos standartinės Skodos privalumus: talpi bagažinė, nuleidus galines sėdynes tilps ir žoliapjovė ir lauko baldai nedideli ir kelionės daiktai. Žinoma, ilgose kelionėse vRS bus patogesnis 4 žmonėms, nes gale per visurį sėdėjimas tarsi ant taburetės. Šiaip salonas gana kokybiškas iškyrus visokias oro angas (deflektorius), kurie pvz pas opelį ženkliai kokybiškesni ir taip nelūžta. vRS minusas iko 2008 metų bent jau man tai nėra multifunkcinio vairo, kas yra patogu. Bet gal orientuotasi į aktyvų važiavimą. Maloniausia tai važiuoklė ir trauka... Jos tikrai pakanka, bet kam mažai ne problema pašalinus DPF ir atjungus EGR užkelti galią iki 145 kW. DPF beje irgi yta kančia tam kas važinės trumpais atstumais ir variklio neužkaitins ar neprapūs savaitgaliais (tiesiog pamirškit dyzelį jeigu tikitės sutaupyti šioje vietoje). Minusai galimi variklio srityje tai jeigu užtaikysite ant pumpaduse variklio iki 2008 metų, kuris turėjo senuosius siemens purkštukus bei šiašiakampį tepalo siurblyje, kuris yra liga daugelio 2 litrų dyzelių. Ne tiesa, kad visi iki 2008 metų tokie buvo, mano variklyje nei vienos iš šių bėdų nėra, nes pvz., siemens purkštukus gamintojas keitė į patobulintus siemens ir su jais bėdų nėra, neskaitykite nesąmoningų komentarų ir nepatingėkite pasitikrinti mašinos vw ar Skodos atstovybėje. Iš minusų tai kuro sąnaudos mieste (ramiai važinėjant pasieksite vasara 7,5 , žiemą 8-9, paspaudus ir 10 litrų). Bet kas važiuoja toiau ir ne vien sankryžose kaip Vilniuje tai manau gali pasiekyi ir iki 7 mieste. Čia priklauso kur gyvenate. Kas erzino po Opelio tai garso izolaicija, yapč plente, bet aišku nepamirškim, kad gumines durų tarpines reikia keisto vos ne kas 5 metus, bet kas tai daro LT? Važiuoklė manau puiki, nors padaryti suvedimą meistrus erzina. Pakeičiau 6 sailentblokus į pastiprintus HD serijos už 200 eurų su suvedimu ir darbai vidutiniame Vilniaus sevise ir manau tai gana optomali kaina, nes nepirkau pigiausių dalių. Kur galima pataypyti tai su žieminėmis padangomis, kur radua nuo vw tonkamo dydžio 16 colių sutaupysite padangoms, nes standartas eina 17 ir 18 ratai (net vasarai įmanomi variantai su storesnėmis padangomis ir didesniu išnešimu). Pamiršau paminėti, tikras VRS turi tamsiai pilką stogo (salono) dangą, kad yra labai praktiška, o sėdynės oda, kombinuota su sintetika (gana kokybiškos tik vairuotojo įlipimo pusėje visda nusitrina). Pavarų dėžė 6 bėgių, todėl ilgoje kelionėje optimalu važiuoti 120 km taupiai (4.3 litro Vilnius-Pabevėžys autostratoje ar panašiam kelyje). Skoda turiu 2 metus, todėl kol kas džiaigiuosi. Sėkmės kelyje.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-04
BMW 520d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan erdvus, geros kuro sanaudos, pakankamai komfortiskas
Vienintelis minusas, kad labai ju daug gatvese, atrodo daugiau nei Passatu
Automobilis BMW 520d facelift 2007 metu automatine deze, su senuoju 120kw varikliu (kuris nekelia jokiu problemu kaip 130kw). Rida dabar 300k, pirktas is Prancuzijos su 260k rida. DPF isimtas, cipuota, dabar 150kw, vaziuoja tikrai smagiai. Rinkausi 520d modeli, nes 80 procentu vaziuoju mieste, man jo tikrai pakanka, o su automatine pavaru deze pakankamai ekonomiska. Turbut kiap ir visu tvarkingu BMW uzsyla greitai motoras, tai pliusas ziema. Nupirkus teko paremontuoti vaziuokle, pakeisti variklio pagalves, guoli priekini, termostatus, zvakes, zvakiu rele. Prie to pacio isimtos kolektoriaus sklendes. Po kiek laiko atsirado variklio "nesudirbimas", kartais pasipurtymas, teko pakeisti purkstukus, bet jie nera brangus, su darbais ir 4 purkstukais ape 200eur. Eksploatacija nera labai brangi. Kuro sanaudos geros, mieste normaliai vazinejant apie 8-9l/100km, uzmiestyje apie 6l/100, bet jei vazuojant ilgiau i kelione, teko tilpti i 5,2/100km, tai tikrai super skaiciai. Rinktis atsakingai, nes pasiula ju didele, o kiek teko ir paciam ziureti, dauguma ju yra nujoti. Nuodugniai pasitikrinti, nuvaziuoti i servisa.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X3
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-02
e83 pre-fl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auksta prosvaiste,4 varomi ratai,valdomumas
isvaizda,vidus,kieta pakaba
Teko vazineti su e83 bmw x3 3.0d,automobilis vaziuoja pakankamai gerai,kuro sanaudos nedideles,isvaizda bent jau man negrazi,primena kazkoki x5 parodija,pakaba labai kieta,salone vietos ne per daugiausia,skydelis moraliskai pasenes,sis automobilis tiktu tam kas nenori issiskirti gatveje,bet nori valdomumo kuri gali suteikti bmw. Neremontavau,bet zmogus kurio x3 vairavau per 1metus neturejo jokiu rimtu remontu tik einamieji servizai kaip tepalos ir filtru keitimas,masina sakyciau patikima nes viskas ganetinai paprasta. Tokiu metu automobiliui dazytu daliu jau tikrai bus tai nejieskokit stebuklu,ziurekit kad variklis gerai veiktu ir kebulas nebutu mires,pasikelkit servize,pasijunkit kompa,geriau pirkti su mech pavaru deze,maziau problemu bus manau.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X5
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-02
e70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auksta sedesena,grazus dizainas,daug vietos salone ir bagazineje,gali drasiai uzvaziuoti ant bardiuro.
Moraliskai pasenes automobilio vidus
Automobili pirkau 2016 metais,mokejau 12k euru,per visa ekspolaticjos laikotarpi isleidau apie 1k euru,rimtu gedimu nebuvo,bet ir mazi gedimai siai masinai kainuoja ganetinai daug,pardaviau automobili po metu 2017 uz 10k,kainos dabar ju krite,nors su gerom komplektacijom ir mazom ridom kainos didesnes,situ automobiliu pagrindine liga tai grandines kurios gali trukti tau bevaziuojant netiketai o pries tai jokiu pasaliniu daliku nebus,dazniausia truksta 250k ~ ridos ir daugiau bet pasitaiko ir anksciau,mano automobilio rida buvo 320k kaip pardaviau ir grandines buvau nekeites,buvau nusprendes jeigu truks tai keisiu visa varikli ir kaina bus panasi kaip gradines keitimo 1k euru. Dizainas grazus bet jau moraliskai pasenes,skydelis primena 2000s.Mano auto buvo 3.0d tai traukos uzteko,patiko kad sedi aukstai. Pas mane buvo paprasta vaziuokle tai ji buvo labai kieta,kratydavo ipac gale sedincius,pas mano drauga aktyvi vaziuokle bet irgi krato,gal kiek maziau,reiktu gal ratus det mazus.Dabar galima paiimti tvarkinga x5 3.0d uz 10-11k ,bet ira ir kosmonautu kas pardavineja uz 15k,sekmes jiem, Pasiimkit su savimi zmogu kuris supranta nepagailekit keles desimt euru uz gera patikra nes sitame automobilyje potencialiai gendanciu brangiu mazgu yra daug.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Crosstour
2010 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-11-02
Kosmosas 3.5 AWD EXL, 2012m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patikimas, originalus, gerai valdomas, ergonomiškas, ir traukia ir nebrangiai
paprastos lempos prastos, reikia xenon. Netinkamas važinėt pas meilužę - neišsiginsi.
Turbūt pirmas klausimas - kodėl? Atėjo laikas pasikeisti savo Accord VII Tourer, kuris man tarnavo labai ilgai, labai sąžiningai, labai smagiai, tuo mane pasodindamas ant Hondos adatos. Paskutinis europinis Accord realiai techniškai niekuo nesiskiria nuo mano turėto, todėl nesinorėjo, plius ta pati problema - mažai vietos gale. Akis užkliuvo už USA Accord (15 cm ilgesnis už europinį), bet dilema - tik sedanai. Bemedituojant buvo atrastas šis kosmonautas. Ne toks kaip visi (man tai patinka), 5 metrų ilgio (!) chečbekas. Prie erdvės prisideda ir plotis 2,1m (palyginimui 7 BMW - 1,9m), reikia priprasti nes gabaritai tikrai išskirtiniai jei nesi mikriuko vairuotojas. Viduje tai Honda - viskas kokybiška, ten kur reikia, tas kas reikia, tiek kiek reikia ir nieko perteklinio. Reikia pagirti gamyklinę audio - geriau nei galėtum tikėtis, su S klasės "Burmister" net nelygint - nesinori žmonių ižeidinėt, juk tokias babkes atsegė... Variklis - senas geras 3.5 202 kW (275 AG) atmosferikas, kuris labai puikiai sutaria su senstelėjusiu 5 pavarų automatu ir legendine SH-AWD. Šis komplektas rieda tikrai maloniai, jei reikia - tyliai, jei reikia - agresyviai. Variklis puikiai sutaria su dujom, be niuansų. Balionas tikros 65 ltr talpos pūslė už galinės sėdynės, ko pasekoj bagažinė vis tiek lieka talpi. Toroido normalaus neįdėsit. Pakaba kieta, ko pasekoj dičkis valdomas geriau nei galėtum tikėtis. Galinė kamera - standartinė įranga, nes galinis langas tik šaudymo anga. Detalės - dauguma nuo accord ar legend, todėl problemų nėra, aišku, kėbulo detalių teks savaitę palaukt. Mano akiai vykęs daiktas - patikima Hondos technika didelėje originalioje pakuotėje. Abejingų nėra - visi užleidžia kamštyje, visiem smalsu apžiūrėt, susitikti kelyje tokį patį tikimybė artima 0, man per du mėnesius nepavyko. Kaip benzininė Honda - į servisą retai ir nebrangiai. Dujos - 1,9 tonos reikalų su 275 AG 100 km už 8 eur, ką dar pasakyt? Nuvertėjimo nežinau, gal kas turit patirties? :) :) :) tik 3.5 AWD, su 2.4 sąnaudos bus panašios, bet nevažiuos
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C4
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-30
Citroen C4 2006 1.6HDI 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus,pigios dalys,neblogas interjeras.Gera garso aparatura.
Triuksmingas hdi variklis. Bloga garso izoliacija.Labai kieta vaziuokle. Nemazos kuro sanaudos.Daznai grybauja sedyniu svarstykles galines, (rodo kad keleivis neprisiseges nors niekas ten nesedi).
Auto toriu jau 3 menesius,kolkas jokiu rimtu gedimu kaip ir nebuvo. Tik kazkas kalena kai greiciau vaziuoji (tiketina kad generatoriuje). Vaziuokle tikrai labai kieta,kiekviena duobele jauciasi stipriai. Dizaina tikrai gan neblogas ir sedeti patogu ilgesnese kelionese. Gale taipat vietos pakanka i valias.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A3
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-29
a3 1.6 74 kw.benzinas-dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nėra
Rūdyja durų apačios, priekiniai sparnai ir visos kitos, bent kiek pažeistos vietos (nors ir cinkuota). Variklis - debiliškas. Degina tepalą (jei 1000 km. užtenka 1 l. tepalo dapilti - skaityk norma). Kuro sanaudos - beprotiškos. Vidurkis 12 l.
Iš išorės - panašus į automobilį, o kai įsigyji - pajauti, kad įsitaisei bėdą. Bent jau nenuobodu gyventi - pastoviai remonte. Susigundžiau, nes pardavinėjo su dujų įranga (labai gera), automatą ir nebrangiai. Per vėlai supratau - kodėl... Kiek turiu automobilį (virš 3 metų), tiek nepamenu, kad nebūtų reikėję ką nors remontuoti. Galinis valytuvas, ABS, žvakių laidai, stabdžių suportai, liuko mechanizmas (veikia nepriklausomai nuo šeimininko pageidavimų), variklio uždegimo sistema, durelių užraktas, galvutės tarpinė, galvutės keitimas, įdėklų keitimas, galų gale - variklio keitimas. Jaučiu, dar ne pabaiga... Jei neturi kuo prasmingesniu gyvenime užsiimti - pirk. Veiklos turėsi apsčiai...
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...308