Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Saab 9-3
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-26
1.9tdi Sport combi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tylus, daug telpa, tarnauja ilgai, geros kuro sanaudos mieste, manevringa, mygtukai megsta greitai nusitrinti.
egr, dpf,
Lektuva įsigyjau Olandjoje ir kogero už pigiausia kaina ( 1k e) nes buvo su greičiu dezes defektu, kas pasirodo ganetinai prangaiai kainavo (sankaba 150e ir tiek pat isminamasis guolis F40 greiciu dezei kuris pasirodo yra kone pats geriausias), patikrinus servizo knyga (kuri buvo pilnai pildoma ir turejo detalia informacija) masinai buvo pakeisti tik būtiniausi einamieji mazgai (dirzai, vandens pompa ir tepalai), sakant kaip išvažiavo iš parduotuves taip ir buvo naudojama, nepaisant brangaus remonto, mašina tarnauja puikiai. garso izoliacija tikrai pagerejo lyginant su 2,2 tdi (kadangi irgi turim, garsas kaip traktoriuko bet tarnauja kekviena diena), šį modelį rekomenduočiau kekvienan, kadangi net būdamas studentu sugebejau laisvai jį išlaikyti ir normaliai gyventi (gyventi - ne išgyventi), nors marke labai nuvertejusi bet mašina kokybiška ir ilgai tarnaujanti. brangus remontas, bet tarnauja ne vieneriems metams, korozijos ir rudžiu nebijo (nerūdija), mašina šiuo atvejų labai pigi, bet jei norisi pilnos komplektacijos tai gali kainuoti ir 5-7 k. eurų Privalo būti sutvarkytas EGR ir DPF. patikrinkit ar sutvarkytas EGR ir DPF problemos, vakumines slangutes lengva pasikeisti (buna sutrukinejus, dingsta trauka), europietiški moeliai nerudija, vengti lietuvoje pirktų auto
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Forester
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-26
Didelė skarbonkė :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras matomumas, dinamiškumas, taupumas, talpumas
Garso izoliacija, garso aparatūra
Patiko nes tikrai didelė mašina. Labai geras matomumas, dinamiška. Turėjau su 2,5 varikliu. Traukos pakankamai, trasoje lenkiant irgi užtenka. Erzindavo tik CVT dėžės garsumas, nes duodant gazo mašina tiesiog rėkia, bet pliusas dėžės, kad rauna judant iš vietos. Sąnaudos trasoje 9-13l. 13 jei jau autostradoje virš 150 km/h važiuoji. Pas mane būvo dujos, tai mieste apie 13 dūjų, užmiestyje 10-12 važinėjant bet nespaudžiabt pedalo. Per turėta laikotarpį teko keisti variklį, nes jau tokį nusipirkau, užvedus sucaksedavo apie 5 sekundes. Galvojau, kad del grandines, bet mechanikai rado geležines drožles tepalo filtre, tai keitėme variklį. Na, o pats didžiausias minusas, tai garso izoliacija. Tai tragedija, kažkas paranormalaus, ūžia ratai, vėjas švilpia jau nuo 90km/h, tai kažkas siaubingo. Senam merse 1996 metų žymiai geresnė garso izoliacija. Agrodo kad realiai langas pradarytas. Garso sistema irgi tragiška, groja kaip iš spintos. Trumpai tariant nusivyliau, kai už mašina sumoki 12k, o gauni mėšlina skarbonke. Beja pakaba irgi gan kieta, vis pramušdavo važiuojant per duobes, galvojau gal kokiai trauklei amen, bet servise nieko nerasdavo. Gal perkančiajam patarčiau žvalgytis į Honda CR-V arba lexusa RX,ą ieškotis, bet ne šitą skarbonkę. Sako lyg faceliftinei modeliai nuo 2017 pagerejo su garso izoliacija, bet pats nebandžiau, tai nežibau. Tiesa, aš buvau susidėjęs papildomą garso izoliaciją, tai vistiek nepadėjo, nes vėjas švilpia pro langus, durų gumas, rqtų arkas ir priekinį langą. Tai ta izoliacija nebent nuo arkų triukšmo kiek apsaugos, daugiau jokios naudos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Jeep Grand Cherokee
1999 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-26
2001m Cherokis 3.1
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, komfortas, išliekamoji vertė
Brangoka eksploatacija "laikiniemas savininkams" kurie negerbia savo auto.
Turiu šį Austrišką Amerikoną jau porą metų. Austriškas dėl to, kad 3.1 dyzelius skirtus Europai surinkinėjo Austrijoj. Nusipirkus pakeičiau tepalus tiltuose ir greičių dėžėje. Beje, tepalai gan nepigūs jei naudoti reikiamus. Keičiau riebokšlį priekiniam tilte. Jei detales naudosi originalias, kad ir brangias, viskas bus OK. Ir tas Itališkas varikliukas jei tinkamai prižiūrimas tarnauja kaip priklauso. Beje pažįstu žmonių, kurie nupirkę auto už 10000 pagaili geriems tepalams 200 eurų. Po to iškyla problemos. Maloniai nustebino tech. apžiūra. Per porą metų pakeičiau tik stabdžių kaladėles ir vieną supportą atremontavau. Jokių bėdų apart šviesų reguliavimo ir kai kurių perdegusių lempučių. Kaip sakoma technikinę praėjo savo "chodu" . Nors kuro sąnaudos ir didokos vidurkis apie 12 litrų bet bent jau žinau, kad nepaves kelyje. Remontas nėra brangus jei myli automobilį ir remontuoji sau. Tada ir 20 Eurų už paprasčiausią riebokšlį nėra daug. Bent žinai, kad jis originalus, o ne kinietiškas. Eksploatacija, jei naudosit tinkamas detales ir skysčius pradžiai atrodo brangoka, bet auto už tai atsilygina savo kantrumu. Kol kas nuvertėjimo nelabai jaučiasi. Už kiek pirkau dabar ir parduočiau. Aišku pataisas įves registracijos mokestis. Su juo nuvertėjimas bus apie 50 procentų. Pravažiuoti lygiu keliu įsiklausant į priekinį tiltą ir greičių dėžės darbą. Jei važiuojat pirkti vežkitės žmogų kuris jau yra važinėjęs 4x4 ir "girdės kaip dirba dėžė, "razdatkė" ir tiltai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-25
e60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
visi
Turetas e60 530d.Sedanas pravaziuota 70000km pakeista per ta laikotarpi viskas kas imanoma :deze,variklio dalys kuro padavimo sistema elektronikos dalys visos pakaba irtt.Kuro sanaudos kaip v8 motoru nesamoningos .mieste 13l dizelis .Niekam nepatariu pirkti .visiskas dugnas .daugiau i BMW po sito modelio net neziuresiu! Nepirkti jokiu budu
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat CC
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-24
Volkswagen CC 2.0TDI 103kw 2013m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, Mažas kainos nuvertėjimas, komfortiškas autostradoje, Pigus išlaikymas
Neatleistinai baudžia važiuojant per duobes, Pradinė kaina yra gana didelė, Šiek tiek nepatogu įsėsti aukštesniam žmogui
Su šiuo automobiliu važiavau 180000km, tad papasakoti ką turiu. Trumpai išdėstysiu viską. Prieš tai važinėjau su Passat B6 2006m. Nėra ką lyginti. CC jaučiasi žymiai aukštesnės klasės automobilis, neskaitant, kad tai iš esmės ta pati platforma, dar MQB nebuvo. Automobilio salonas pakankamai aukštos kokybės, išskyrus plastmases priekiniame skydelyje, jos atšalus orui pradeda tarškėti. Daug kas mini, jog CC yra premium klasė, tą galite pamiršti, jei tikitės, jog čia bus kažkas panašaus į BMW ar MB, nors ir nėra didelio atotrūkio, bet jaučiasi, jog kokybė bendrai yra prastesnė. DSG 6 bėgių laiko tikrai neblogai, ties 150000km reikėjo keisti DSG termostatą, nes kompas rodė, jog variklis nešyla. Būkit budrūs, aš net nežinojau, jog dėžėj yra termostatas. Kainavo nedaug - 160€ su darbais. Labai Gerai pasitarnavo smagratis - keistas tik prie 260000km, nors važiavo tik autostradomis, todėl daug darbo jis ir neturėjo. Smagratis kainavo 400€ + pakeitimas 100€. Bendrai automobilis super ištvermingas ir negendantis, 10balų, ne veltui passat. Važiavimo kokybė yra nebloga, neblogai stovi ant kelio su R18 ratais, standartinė važiuoklė gana standi, ypač mieste visos duobės yra neatleistinos, pradinis duobių sugėrimas yra tiesiog tragiškas (lyginu su bmw, mb ir jaguar), bet autostradoje nepakeičiamas ir komfortiškas auto. Bagažinės dydis be galo didelis, telpa 4 dideli lagaminai. Pas mane buvo Highline komplektacija su labai daug privalumų, pvz. Active Lane Assist, Side Assist, Active Front Assist, Adaptive Cruise Control, kojos mostu atidaroma bagažinė ir t.t. Tikrai ne visi naudoja juos, bet man labiausiai pasitarnavo Labe Assist ir ACC važiuojant autostrada, kai auto laikosi ir vairuoja pati pagal juostas, jei šiek tiek rankos dreba ar pan. ACC auto pati renka greitį pagal priešais važiuojantį automobilį, lenkiant jį auto pati greitėja. Taip pat automatiškos ilgos šviesos - labai gelbėjantis vairuojant tamsiu paros metu. Nukerpa automobilius ir šviečia ilgomis šviesomis būtent ten, kur labiausiai to reikia.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-24
Peugeot 307 SW 2,0 litrai 100 kw benzinas, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras kainos ir kokybės santykis, labai patogus ir erdvus salonas, puikus prietaisų skydelis, geros salono medžiagos, nebrangus remontas ir atsarginės dalys, šviesus salonas dėl "panoramkės", didelės salono transformavimo galimybės
neekonomiški motorai, bėdos su priekinių žibintų lemputėmis ir lizdais, varginantys smulkūs elektros instaliacijos ir el. įrangos trūkumai, nėra normalių meistrų norinčių taisyti mašiną, triukšmingai dirbanti pakaba, vietom abejotina garso izoliacija
Vienas geriausių pasirinkimų universalų klasėje už nedidelius pinigus. iš tiesų, Pežo markę myliu ne tik aš bet ir kiti už superinį balansą suderinti erdvę su priimtinu dizainu. Iš tiesų, SW versija yra daug geresnis pasirinkimas už kokį nors tradicinį universalą ar net nedidelį zafira, corolla verso, nissan tino tipo a la miniveną, nes veža tiek mantos, tiek keleivių panašiai ir daug geriau jautiesi - beveik tarp lengvojo auto gabaritų ir miniveno. iš tiesų, turint 307 sw minivenas, neturintis grand tipo kėbulo, yra visiškai bevertis. be to prošvaisą pas pirmosios kartos iki facelift, yra pakanakami didelė ir tai nėra žema mašina. Vėliau sužemėjo priekinis buferis. Mašinoje yra keli papildomi 12 v lizdai. Pliusai: Labai talpus salonas, SW versija turi tris sėdynių eiles su atskiromis sėdynėmis, kurias galima išimti po vieną. Suleidus visas sėdynes galima vežti iki 1500 litrų talpos krovinį. SW versija turi panoraminį stogą, kurio galima nenaudoti užtraukus stogo lubų dangtį. Automobilis labai šviesus - jame gerai matomas erdvės vaizdas tiek lauke tiek išorėj, salonas apskritai labai erdvus, jaučiamas saugumo pojūtis. Daug vietos kojoms tiek priekyje, tiek gale, yra vietos daiktams pasidėti, yra porankiai, didelis "bardačiokas", sėdynės patogios, su prilaikymu iš šonų, tik gali būt kai kam per minkštos. Prietaisai išdėstyti patogiai, 2003 metų pirmos versijos 307 pežo panelės mažiau perkrautos mygtukais. labai gera plastiko kokybė- niekas negirgžda, nebarška, ikonos nenublukę. Nemažai papildomos įrangos (būna Webasto), labai efektyvus salono šildymas bei patogus prietaisų naudojimas. Prie vairo sumontuotas autopiloto bei garso aparatūros valdymas. Kritulių jutiklis, automatinės šviesos, automatinis stiklų valytuvų režimas, efektyviai dirbantys žibintai, kavos puodelių dėklai keleiviams ir kitos smulkmenos. Mašina važiuoja patogiai, komfortiškai, žiauriai patogi ilgoms kelionėms. bet yra ir visokių niuansų, dėl ko kartais primena ši mašina prancūzišką kilmę. Pvz, ji labai keistai amortizuoja: kartais atrodo, kad galinis tiltas neturi eigos, nes per skersines asfalto duobes ar įtrūkimus labai garsiai subilda. Domėjausi šiuo dalyku - tai joks ne trūkumas, o tiesiog bendras visos markės mašinų bruožas - važiuoja komfortiškai, bet ne visus nelygumus sugeria vienodai. Be to, pats mašinos izoliavimas nuo dugno yra prastokas - girdisi akmenukai ir padangų triukšmas iš kėbulo apačios pakankamai intensyviai. Apsauga nuo variklio skyriaus ir durelių - normali. Kitas defektas - žibintai turi kažkokį broką, nes per greitai sudegina artimųjų šviesų lemputes. Būna taip, kad sudega net patys žibinto lizdai, neva per didelė el.srovė paduodama. Girdėjau, kad priekiniai žibintai apskritai paklausi prekė. Per metus tenka pakeist apie 3- 4 komplektus lempučių. Galima ten bandyti remontuoti, keisti cokolius, bet rezultatas ilgai geras nebus. Dar linkę apiblukti pačių žibintų stiklai, tenka poliruoti. Atsarginis mašinos ratas sumontuotas dugne po bagažine, tai dažnai užsikerta ir prikempa atsarginio rato "kašikas", į kurį jis padėtas. Būna sulūžta bagažinės užuolaidos mechanizmas. Čia irgi trūkumas. Problemų kelia vairuotojo pusėje esantis durelių langų atidarymo mygtukų blokas- būna susidėvi mygtukai ar jų kontaktai, langai tai atsidaro tai neužsidaro. Būna nemalonių problemų., kai tenka žiemą stovėt ir bandyt uždaryt stiklus. Dažnai sustreikuoja ir automatiškai užsilenkiantys veidrodžiai. Dažnai bėdos pigiai sutaisomos, bet nemalonios. Gali sugesti bagažinės atidarymo mygtukas, savaime užsirakinti mašina jei netvarkoj elektra ar kažkurios durys nepilnai uždarytos. Vairavimas yra komfortiškas, bet vairas per lengvas ir truputį bejausmis. Matomumą riboja durelių statramstis, o šoninio vaizdo veidrodėliai kiek per maži. Kas liečia remontą, kainomis nesidalinsiu, bet detalių kainos yra juokingos, nes pvz sankabą galima gaut naują pigiau nei už 100 eur, važiuoklės dalių kainos yra taip pat nedidelės, bet yra nekokybiškų. Yra niuansų, kad kai kurių detalių galima ir negaut Lietuvoje, bet tiekėjai atgabena. Perkant atsargines dalis iš laužyno reikia žinoti, kad prancūzai keistai parinkdavo detales - gali būti, kad nors ardomos (donoro) mašinos variklis identiškas, bet kai kurios dalys netinka iš tokio pat modelio į jūsiškį. Todėl perkant dalis VIN kodas privalomas, dar geriau turėti ir seną detalę kaip pavyzdį. Pas mane automatas, 4 bėgių su galimybe pavaras jungt+- (sekvencinis būdas). ir sportinis bei žiemos režimai. Dėžė AL (prancūzų gamyba). Tepalai keičiasi ar nesikeičia, šios dėžės važiuoja ir subyra kada joms patinka. Faktai rodo, kad gali "garą išleist" ir po 150000 km, bet yra kas važiuoja ilgai ilgai - labai priklauso nuo eksploatacijos. Dėžė aišku nesulyginsi su moderniais automatais, bet ir važiuot ramesnė. Mašina sudegina kuro 10 litrų vidutiniškai. motoras senas 2 litrų benzas, vieno veleno, 16 vožtuvų. Tylus, eina nuo 0 tolygiai, bet nepasižymi nei mažu apetitu kurui, nei alyvai. Faktiškai tenka papildyti kokius 4 litrus per 10000 km (antrą karterį supilt papildomai :D). Tokį defektą turi visi Pežo benzininiai motorai seno tipo. Variklio blokai labai patikimi, ketiniai. Dažniausia šitų variklių bėda yra aplink juos - tai "babina" (sako žmonės , kad yra apskaičiuotas užkūrimų skaičius, be to gali būti kiekvienoj mašinoj skirtingas jų gamintojas. Babinos nėra pigios), taip pat kaip ir visi benzininiai motorai pežo mėgsta leisti tepalą per vožtuvų dangtelio tarpinę, apatinį riebokšlį kartais. Nesandarios būna ir dėžės. Būtent dėl šių bėdų dažniausiai ir TA nepraeina iš pirmo karto. Dar būna bėdų kartais kad neina užkišt rankos kad kažką pakeistum ir sutvarkytum. Reikia dailininko rankelių. Varikliai laiko ilgai, bet pasitaiko kad Stabdžiai efektyvūs, bet pas automatą greičiau sudyla. Mėgsta mašinoje surūdyti stabdžių vamzdeliai, reikia pasižiūrėti į rankinio trosus. Pakaba šiaip yra patikima, ilgaamžė. Nieko čia nėra - nei klasikinio prakeiktojo torsiono, kurio chebra nemokėjo taisyti anksčiau pas Pežo, nei kitų įmantrybių. Standartinė daugiasvirtė pakaba, kuri neturi specifinių ligų. Mašina mėgsta parūdyti - ypač bagažinės dangtis arba slenksčiai, kurie yra minkšti, todėl juos pažeidus pradeda rūdyti, todėl reik atsargiai keisti ratus ir tiksliai pastatyti domkratą. Apskritai, nuo 2005 metų gamintas modelis rūdyja mažiau. Dujų įrangą galima montuoti, važiuoja žmonės be išskirtinių bėdų, tik reik oro srautą žiūrėt, nes mėgsta nušaut matuoklė. Mašina nuvertėja greitai. Todėl verta galvot ar verta pirkti gerų metų ir už brangiai, nebent ketinate ilgai važinėti, kai kaina jau nusistovės ties kokiais 800 eurų. Eksploatacija nėra brangi, detalių prieinamumas geras, jos nėra brangios. Nepasakyčiau, kad pežo genda kaip daug kas teigia. Neturėjau daug bėdų, tik smulkmenos. Draudimas nebrangus, tik kurą pilt reikia ir važiuot. Jei daug važinėjat, dyzeliai Pežo tikrai geresni nei benzo motorai ne tik dėl ekonomijos, bet jie irgi pakankamai tylūs bei mažai genda. Žinoma, reikia žiūrėti geriau į 2l HDI motorus 79 kw. Tik su smagračiais bus bėdų daugiau. 66 kw per silpnas, nors labai patikimas, o 1,4 ir 1,6 hdi turi bėdų su purkštukais, turbinomis daugiau nei senieji dvilitriai. Iš benzo apeikit 1,4 motorus - per silpni ir sudegins daug degalų nes nepatemps kėbulo. 1,6 litro normalus motoras., bet 2 litrai optimaliausias. Žiūrėti rūdis, variklio sandarumą ir kaip verkia visas komforto įrangos paketas. Neverta pirkti labai brangaus, nes greit nuvertės nebent ketinat ilgai mašiną turėti. geriau aiškesnė istorija ir patikra servise. Aš asmeniškai geriau rinkčiausi ir toliau 307 sw nei b5 passatą ar a6 audi, kurios brangesnės, bet turi apstu problemų, o dalys kainuoja kosmosą. Tai geras šeimai skirtas automobilis su patraukliu dizainu. 307 jei suges, nebus bėdų ir išmesti, nes už 1000 eurų nupirksit kitą ir toliau važiuosit.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Caddy
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
oink | 2020-01-24
Caddy
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ant akumo
Komfortas
Turim darbinius du tokius. Dazniau keleivio vietoj sedziu, bet tenka ir pavairuoti. Eksploatacijos kastus sunku skaiciuoti, kai automobilis is salono. Adblue ryja 1l/1000km. Nors dyzelio suvartoja mazai, taciau adblue prie sanaudu reiketu skaiciuoti, manau. Lietuvoje ne taip aktualu ekologija, tad manau ir sios modifikacijos ne tokios paklausios. Nes trauka, tai kaip 1.6 benzo be turbinos. Ir garsas, ir pojutis. Nors potencialo cia ne mazai - cipuojasi iki 132kw. Komfortas keleivio sedyneje - jokio! Kaip ant minksto suolo. Aukstam zmogui net kojos netelpa, reikia arba tiesiai sedeti arba kojas sonu laikyti. Vairuotojo sedyneje vietos daugiau, nes pertvara daugiau i vidu padaryta. Vaziuokle galine ant lingiu, todel per kalniukus labai kietai pervaziuoja. Be to paseda ne mazai kasdienius irankius veziojant. Beje tai tik su vienu caddy, kitas paseda maziau, nors prikrautas buna panasiai. Atstovas palygino iskrautas abi masinas, jos nusedusios buvo labai panasiai, tad skaite tai, kaip normalu, bet juk mums nuseda pakrauta, o ne tuscia!! Zodziu, ne kokie ispudziai eksploatuojant si volkswagina. Asmeniskai ziureciau sau prancuza.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-23
Peugeot 2007 m 307 sw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas patikimas geras matomumas labai pigus remontas
nėra , gal kiek komforto trūksta
Labai puikus automobilis , turéjau ne vieną galiu pasakyti kad prancūzas jau antras ir sekantis irgi bus prancūzas, tai tikrai puikūs automobiliai ir tikrai patikimi, be to pigus išlaikymas labai pigios detalės , pav. sankaba 80 eu su pakeitimu 160 eu sumokėjau, traukė 11 eu rato guotis apie 30 eu paskirstymo diržas su į tempikliais apie 70 eu taip kad netikėkit pasakom ypač kaimiečių kurie pripažysta tik vagenus, opelis tai iš viso niekalas nes irgi turėjau daugiau nereikia , geri varikliai visi ir reno ir pežo gana ekonomiški. Pigus remontas ir detalėsekonomiškas Pirkit prancūzus geri automobiliai
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Dacia Duster
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-23
Dacia Duster II Prestige 4x2 1.6 Sce 2018-04
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pagerėjus garso izoliacija, masyvesnis dizainas, neblogi varikliai, erdvi bagažinė, daug privalumų už mažą kainą
nėra automatės greičių dėžės pasirinkimo, priekyje parktronikų nėra, dalis galimų funkcionalumų iš gamyklos neaktyvuoti
Pirkome naują iš salono pilniausios komplektacijos (trūksta tik 360laipsnių kameros). Palyginus su pirmtaku tai skirtumai akivaizdūs! Garso izoliacija labai pagerėjus, vienintelis minusas, kad stogo reilingai groja kai yra stiprus vėjas. Patogus salonas, vairuotojo sėdynė nuo šiol turi visas reguliavimo galimybes. Informatyvus, paprastas borto kompiuteris lietuvių kalba, gaila tik medijoje nėra lietuvių kalbos. Labai patogus dalykas beraktė užvedimo sistema, o taip pat su šia sistema automobilis pats atsirakina prie jo priėjus, o nuo jo nuėjus užsirakina. Labai smagiai veikia elektroninis vairo stiprintuvas, mieste vairas lengvas, todėl labai paprasta manevruoti, o užmiestyje važiuojant dideliu greičiu vairas pasunkėja. Kol kas teko tik nuvaryti garantiniam remontui, nes buvo dingus trauka ir išmetė krūva klaidų dėl variklio. Nuvarius į servisą rado, kad yra galimas purkštukų programos atnaujinimas. Po atnaujinimo jokių gedimų nebuvo. Nuvertėjimo kol kas nėra, nes tiesiog per naujas automobilis, kuris labai retai papuola į dėvėtų automobilių puslapius. Automobilis su 1.6 varikliu neskirtas dideliems greičiams. Nors prie didelio greičio kelyje stovi stabiliai ir greičių dėžės bėgiai ilgi, tačiau 5-tu bėgiu važiuojant 130kmh apsukos siekia 3000 apsisukimų, dėl ko sanaudos kyla iki 9-9.5L/100km. Automatinių greičio dėžių mūsų rinkai nėra, galimybė yra pirkti tik su mechanine greičių dėže 5 bėgių 1.6sce, naujesni modeliai su turbo varikliais turi 6 bėgių greičių dėžę. Nors visi išgirdę Dacia iškarto pradeda raukytis ir šaipytis, tačiau nupirkti naują automobilį už 17000eurų su visais šiuolaikiniais privalumais (keyless, DRL led, aklosios zonos davikliai, multimedija su galinio vaizdo kamera, navigacija, galiniai parktronikai, autopilotas, greičio ribotuvas, šildomos sėdynės, automatinės šviesos, start-stop, eco rėžimas, užgesus gatvėje ir nuspaudus sankabą automobilis pats užsikuria, įkalnės įvažiavimo sistema, ABS, ESP, Klimato kontrolė, kritulių daviklis yra, tačiau jį reikia aktyvuotis atskirai, cornering'ą irgi reikia aktyvuotis atskirai). Todėl jeigu jums nerūpi kitų nuomonė apie šį automobilį. Rekomenduoju pasibandyti ir tikrai liksite nustebinti :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Golf
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-22
Golf 1.5 blumotion evo 130ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
varikliai,kuro saunaudos,greiciu deze,surinkimo kokybe,media,vaziuokle,dsg greiciu deze,trauka.
kolkas neradau tokiu
2019metu golf blumotion evo nauju varikliu, 7dsg comfort line su premium paketu. Masina tobula visom prasmem ,variklis realiai traukia ir vaziuoja,kuro mieste 7,uzmiesti 6litrai. salonas surinktas gerai,niekas nebarska,nerzina pasaliniai garsai,ant kelio ir posukiu lb stabiliai laikosi kaip mazesnei masinai. Viskas apgalvota protingai skyreliai pasidejimui. masina dar nauja,jokiu gedimu ir gliukiu napasitaike. Dsg deze dirba greitai ir nelagina,taupo kura greitai meto begius. Greitai supranta kai nori paspausti. vaziuokle nei per kieta nei per minksta.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-20
BMW 520 d (2014m) atnaujintas modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, erdvus, komfortiskas, ekonomiskas
Nepastebejau :)
Pradesiu nuo to, kad automobili turiu pakankamai trumpa laika. Apie 6 men. Pirkau su 210000 km rida. Pradesiu nuo to, kad teko keisit variklio grandine. ( kaina apie 700-,). Is esmes to dar galima buvo nedaryti, bet del sventos ramybes, nors jokiu pasaliniu garsu nebuvo. Toliau, pasiskaicius komentarus vienokius ar kitokius iskarto noriu atsakyti, sis automobilis REALIAI valgo mieste apie 8 ltr/ 100 km, uz miesto ramiai vaziuojant galima isiterpti ir i 4.5 ltr/ 100 km. Galios daugiau nei pakankamai, nes yra 3 pavaru dezes veikimo rezimai. Ir jie istiesu VEIKIA, ne taip kaip kokioje skarbonkeje kaip TOYOTA. Kas liecia gedimus. Visu pirma, reikia istrinti sau is galvos VISUS SUODZIU FILTRU ISPJOVIMUS/ ISPROGRAMAVIMUS, stai tada ir pasibaigs ivairus elekteonikos gedimai. Galu gale, arba NORMALIAI issivalykite tuos filtrus, na arba sorry, nusipirkite naujus. Bet kokiu atveju, lyginant su kitais panasios klases automobiliais sis tikrai yra vertas demesio, nes nei tokiu metu Mercedesas nei audi jam yra ne konkurentai. ( isbandes juos visus pries pasirenkant). O visi tie pasakymai jog is serviso neisvaziosi, kelia juoka. Lyginant su E60 tikrai nepastebejau problemu su pakaba ar elektronikos gedimu. Dziugina tai ,jog yra dag kebulo detaliu is aliuminio, tai kapotas, sparnai, durys bei vidines priekiniu arku dalys. O tai reiskia, kad rudu demeliu siose vietose kaip antai pas skarbonkes japonus niekada neatsiras :) Kaip ten bebutu patarimas butu toks, jei jau nusprendete isigyti si modeli, pasistenkite kad perkama butu ne uz paskutinius pinigus, na ir zinoma geriau pirkti atnaujinta modeli nuo 2013 metu berods. Iki to laiko kazkokios bedos ten buvo del variklio grandines. O siaip automobilis labai komfortiskas, malonus ir tylus. Teko vairuoti daugybe modeliu, bet sis yra pats maloniausias. Viena tikrai galiu pasakyti, tomis pasakomis , kad JAPONISKA kokybe niekada negenda ir pan. as jau nebetikiu. Nes turejau karcia patirti su apynauja masina japonu gamybos :) Daugiau nenoriu :) O ir siaip, visos tos TOYOTOS, NISSAN ir MAZDOS kelia sleikstuli del savo SUPER pigios prietaisu paneles, plastmasiniu daliu ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Jeep Grand Cherokee
1999 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-18
Jeep Grand Cherokee 2.7 diesel 2003 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, kokybiškas interjeras, salono talpumas, gera garso aparatūra, tinkamas ilgoms kelionėms
Brangus eksplotavimas, nepatikima elektrona, lingavimas į šonus
Automoliį pirmau ūkio reikėms, jog galėčiau privažiuoti prie tolimesnių pamiškėse esančių laukų. Šį poreikį Jeep Grand Cherokee puikiai patenkino. Nors specialiai automobilio nebandžiau užklimpinti, tačiau jeepo iš gilios pelkės niekada neteko tempti, Išsiropšdavo savo jėgomis. Bagažinė pakankamai erdvi, tad laisvai telpa kastuvai, ar kokia aukštesnė dėžė. Traukos varikliui taip pat užtenka, prireikus trasoje laisvai galima aplenkti kitą automobilį. Autostradoje važiuodavau vidutiniu 120-130 km per val. greičiu, tačiau esant poreikiui galima važiuoti ir 150. Tačiau šis auto labiau pritaikytas bekelei ir važiuoti 150 greičiu nėra labai malonu. Važiuojant nelygiu asfaltu Jeep gana stipriai sviruoja į šonus ir nelygiu keliu greitai nepavažiuosi. Lygunu su ankščiau varuota 1993 m. Audi 100. Pastaroji kelio nelygumus įveikdavo žymiai maloniau. Didžiausios bėdos su šiuo auto - elektronika, ir jos yra daug. Sugedus vienam blogui pradeda "blūdyti" visi ir labai sunku surasti, kurioje tiksliai vietoje yra bėda... Dižiausias malonus nuotykis su šiuo auto - road tripas - Lietuva - Portugalija - Lietuva. Kelionė pavyko sėkmingai, nors visą laiką kankino nerimas, jog mašina gali sugesti. Vis dėlto Jeepas sėkmingai atlaikė 10 000 km kelionę ir pakėlė savo vertę. Tai pat pastaruosius dvejus metus vasaromis važiavau į Lenkija apie 1 000 km į vieną pusę. Lenkijoje taip pat neteko sugesti. 2017 m. pirkau už 4 000 e. 2019 m. kaina nuvertėjo iki maždaug 3 000 e. Per dvejus metus automobilio eksplotacijai išleidau 3 300 e. ir nuvažiavau apie 60 000 km. Nuo 260 000 iki 320 000 km. Žinoma, jei rida nebuvo atsukta. Puikus automobilis užmiesčio nuotykiams
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sportage
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ramūnas | 2020-01-16
KIa Sportage 1.6-TGDI AWD 7DCT GT-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vertė už pinigus, dizainas (aibė "Design Awards" apdovanojimų ne veltui duodama), įranga, garantija, kokybė
Variklis ne toks galingas, kaip rodo skaičiai, kietokas (su R19 ratais), garso izoliacija
Prieš įsigyjant šį automobilį (paskirtis-žmonai:), išbandėme daugumą naujausių SUV. Domino auto tik su automatinėmis pavarų dėžėmis (mechanika-praeitis, ypač moterims:) ir dar mieste:) Man asmeniškai SUV nedaro įspūdžio dėl jų "negyvo" valdymo ir kelio nejautimo, bet šių laikų tendencijos ir žmonos norai-vyrui įstatymas. Šalia visų techninių dalykų, komplektacijos (dažnu atveju, perteklinės. Kodėl? Per 2 metus taip ir nepasinaudojome automatinio parkavimo galimybe:)-neprireikė. Dar...) gausos, be abejo, dizaino, tiek išorinio, tiek vidinio, vertinome ir dar vieną, bene svarbiausią argumentą-kainos arba kitaip-vertės už pinigus. Todėl pasirinkome būtent šį modelį. Žinoma, svarbu ir 7 metų garantija,-ji atrodo labai viliojančiai. Mūsų auto pilniausios komplektacijos, išskyrus panoraminį stoglangį. Sąmoningai jo atsisakėme (spec. pasirinkimas:) dėl ateityje neišvengiamai atsirandančių rūpesčių (išsisandarinimo ir atsirandančio girgždesio dėl konstrukcijos "vaikščiojimo") . Tiesa, tai ne Premium atstovas ir to pamiršti nevalia, jei pradedame lyginti su tokiais gamintojais, kaip Mercedes ir Audi. Bet gaminio ir surinkimo kokybė bei panaudotos medžiagos - aukšto lygio. Tegul neįsižeidžia, prancūzų ir italų "gerbėjai", Kia (Hyundai) nuėjo toliau. Daug pasakoju apie pasirinkimo kriterijus, nes tada visiems aiškiau, kaip yra pozicionuojamas automobilis, o ne vertinama, kad auto "kosmosas" arba atvirkščiai, net nesuprantant jo gamintojo minties ir paskirties. Taigi grįžtant prie pasirinkimo, buvome radę auto, kurie mano nuomone buvo vertesni, jei lygintume tik paskirtį, dydį, įrangą, dizainą ir su išlygomis garantiją, bet kainų lygis skyrėsi "veik" 10-11 tūkst.Eur (lyginome tik tos pačios klasės SUV, nors žiūrėjome ir mažesnius SUV). Tai labai daug. O dabar prie paties automobilio. Nerašysiu apie tai, kas jau aprašyta reklaminiuose pristatymuose ir interneto platybėse, o trumpai apie pastebėtus dalykus juo naudojantis. Nuvažiuota ~ 30 tūkst. per du metus. Dėl nedidelės ridos per metus rinkomės benziną. Variklis, nors ir galingas ir sukimo momentas neblogas, vikrus neatrodo, veikiau išsigandęs-lengvai spaudi-važiuoja, stipriau spūsteli-pabunda, šokteli, ima kaukti ir...viskas. Toliau važiuoji greitėdamas, bet ugnimi nespjaudydamas. Dėl ko dedu "+" dyzeliams,-nors ir silpnesni (sąlyginai, pvz. 103 kW), bet "traukia" geriau, nors greitėjasi beveik panašiai. Beje, prieš tai parašytas kolegos atsiliepimas labai geras ir informatyvus. Tik aš papildysiu. 19 ratai mūsų keliais per kieti, todėl prarandamas komfortas, nes važiuoklė standi (vis gamintojai "bijo briedžio testo") bei atsiranda automobilio nervingumas, tampymasis po kelią dėl plačių, kietų padangų. Grožis ir įvaizdis reikalauja aukų. Vidus vis dar primena tikrą automobilį, o ne kompiuterinę darbo vietą (mums tai "+"), prietaisų ir funkcinių reguliatorių išdėstymas-puikus. Galima reguliuoti senoviškai (paprasčiau, greičiau, saugiau), galima pirštukais (šiuolaikiškai) baksnoti, kaip kam patogiau. Auto pakankamai triukšmingas. Bandant (Test drive) vis atrodydavo, kad langai atidaryti (tam "pasitarnauja" puikūs, bet dideli ir triukšmingi galinio vaizdo veidrodžiai), o žvyrkeliu važiuojant ar per lietų, kad purvasaugius kažkas nuėmė arba pamiršo garso izoliaciją ant ratų arkų uždėti. Bet prie visko priprantama, o be to yra garso sistema, kuri paslepia visus erzinančius garsus. Beje, JBL aparatūra neverta savo gero vardo, nes groja silpnai ir visai nedaro -TO- įspūdžio, kurio tikiesi pamatęs "JBL" raides. Visgi, važiuojant šiuo SUV, aš jaučiuosi, kad esu toks pusiau vairuotojas, pusiau keleivis-aš sau, automobilis sau, bet tikslą abu pasiekiame vienu metu. Tai gerai. Šiaip tai visų SUV'ų ta pati problema (o gal ir ne problema, gal aš problema?) -jie nėra vairuotojo automobiliai, jie labiau transporto priemonės, puikiai atliekančios savo misiją-nuvežti jo "šeimininką" (ir kitus) iš taško A į tašką C. Kaip jau buvau minėjęs, funkcijų tiek, kad ne visas ir naudojame (čia panašiai su mobiliakais-naudoji 3-5, na 11 funkcijų, o jų yra "A-a-a!" virš 30:). Teko su juo keliauti po Alpes, tai sakyčiau, kad viskas buvo labai šaunu, saugu, bet variklis ir pavarų dėžė vargo ir niekaip neprisitaikė nei prie Stelvio, nei prie Grossgloknerio. Taigi daugiau nesiplėsiu, o apibendrintai pasakysiu-labai geras ir vertas savo pinigų SUV. Bet ne TOBULAS. Naujas automobilis, todėl apie remontą nieko negaliu pasakyti. Kaip ir apie gedimus. Jų nebuvo. Kasmetinio TA kaina-priimtina. Pili benziną ir važiuoji. Žiemai turime 17 ratus, su jais važiuojame žymiai komfortiškiau, bet atrodome ne taip "kietai". Navigacija-gera, nors ir vėluojanti metus, du, bet atnaujinama kaskart darant TA. Medžiagų kokybė gera, todėl po 2 metų naudojimosi žymių praktiškai nėra. Kadangi visi be išimties gamintojai šiais laikais taupo ant antikorozinių dangų, kėbulas silpnai apsaugotas nuo druskų, geriau nei Mazda ar Honda, kurie išvis nenaudoja antikoro, bet tikrai nepakankamai, kad kėbulas išsilaikytų be rūdžių ilgą laiką, todėl siūlau šią paslaugą įsitraukti į automobilio sąnaudų (ar kainos) eilutę. Tuo pačiu šiek tiek pagerinant garso izoliaciją. Perkant naują? Tiesiog įvertinti tai, ką gauni už pinigus (konkurentų...nelabai, jeigu įvaizdis nelabai svarbu). O su dėvėtais? Jiems dar galioja gamintojo GARANTIJA! Apie amerikonus ir kitus "ledinius" variantus nesiplėsiu. Visiems dėvėtiems galioja tas pats-tikrinti, tikrinti ir ...netikėti pasakomis. Ir nepamirškite (pusiau rimtai, pusiau juokais), kad geriausias automobilis-Svajonių automobilis. Iki tol, kol jį nusiperki...Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-16
Servisų džiaugsmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, manevringumas
Elektra, CCC blokas, važiuoklė
Šis automobilis- tikras servisų džiaugsmas. Genda viskas, kad gali gesti. Įvairios anomalijos su elektra, kompas pas dažną grybauja, priekis nuolatos bilda dėl vienų ar kitų gedimų. Ko gero, pats nepatikimiausias automobilis, kokį kada teko turėti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai i20
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-14
Huunday i20 2018m automatas, benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pukus miesto auto
brangi kaina, mazokas
Puikus auto,pirktas is dilerio Vokietijoje 50000km, pravaziuota jau 100000km be jokiu problemu , neskaitant kaladeliu , tepalu, filtru.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2005 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mersedesas | 2020-01-13
VW Passat 2008 2.0 PD 125KW DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda ir elektrinis lengvai valdomas vairas
Surinkimo kokybe prilyginciau japoniskiems automobiliams taip skurdu ir pigu, kad pigiau ir but negali.
Sveiki.Noriu papasakoti karcia patirti apie VW Passat B6 2008 modeli, kuriame kaip teikiama gamintojo istaisytos visos gamintojo klaidos.Facelift modelis.Pradekime, kad isigyjau is parvaryta is Vokietijos su 285000 rida ir neturejusi eismo ivykiu automobili.Pries pirkdamas dariau pilna diagnostika ir automobilis pasirode puikiai atrodantis su viena is pilniausiu komplektacija na ir 2008 metu.Tikejausi, kad bus isvengta anksciau turetu bedu, kuriuos konstatavo VW koncernas apie brokuotus Vw B6 modelius.Taigi variklis 2.0Tdi PD variklis su 125kw.Variklis labai dinamiskas ir vaziuoja smagiai net nuo mazu sukiu.Automobilio valdymas isties puikus.Cia atlieka savo darbo elektrinis vairas ir sportine pakaba del kurios gali jaustis saugiu net didesniame posukyje.Taciau variklis kietas lietuviskiems keliams net labai kietas kiekviena duobele ar nelyguma jauti automobilyje.To tikrai nesinoretu jausti vokiskame ivardinkime "limuzine" vietos vidujekaip E klases mercedese.Taciau tai toli grazu nuo to.Vaziavimo kokybe prilyginciau eiliniam Honda ar Lexus automobiliams.Kietas, barska ir nieko panasaus i komfort klases automobili.Dabar pradekime apie trukumus: Tik nupirkus po savaites teko keisti smagrakti ir subyrejusia sankaba ju cia yra dvi.Deze DSG labai panasios konstrukcijos kaip mechanine ji turi dvi sankabas ir jos principas labai panasus i mechanines tiesiog dezeje veikiantis robotas uz tave meto pavaras ir tu tai labai puikiai jauti, nes masina kelia dideles apsukas.Pakeitus sankaba, smagrakti masina vaziavo puikiai apie savaite tada prasidejo kitos bedos.Tik uzkurus automobili pasijusdavo dyzelio kvapas salone.Padarius diagnostika rasta: Auksto slegio kuro pompa leidzia dyzeli.Ja pakeitus ilgai pasidziaugti nepavyko , nes pravaziavus dar 500km pradejo leisti radiatorius.Toliau sugedo adaptyviniai xenonai T.Y ju fokusavimas.Na zodziu kaip diena taip naujiena.Apie EL bagazines dangcio neveikima pamirsau nuo pirkimo nes atsidarydavo iki puses ir uzstrigdavo.Dabar isvis nebereaguoja.Taip pat galinio lango valytuvas kartais veikia kartais ne.Pagal nuotaika turbut.Dar nupirkus buvo subyrejusios visos greiciu dezes pagalves jos ten stovejo originalios.Pagirtina- atlaike beveik 300k. Toliau pries pakeiciant auksto slegio pompa masina pradedavo trukcioti numynus gaza iki dugno siaip eksplotuojant veike be priekaistu.Pakeiyus pompa trukciojimas dingo..Nepatikesit vienai dienai :D Dabar toliau sekmingai trukcioja.Na masinos nedraskau man asmeniskai netrukdo.Bet tai yra uzknisantis dalykas zinojimas, kad kazkas vis negerai.Vidaus apdaila: Labiau traskancio, braskancio Auto taip ir neteko vairuoti.Traska plastmases, traska porankis ant kurio padedi ranka traska viskas ir visada vaziuojant.Tikejausi geresnio surinkimo is vokisku auto, galvojau , kad tik japoniski, korejietiski auto linke trasketi.Plastikas panaudotas prastas ir pigiausias.Sedynes sportines su soniniu prilaikymu taciau sedeti man patogu tik vairuotojo sedyneje.Keleivio sedyneje man labai nepatogu ir jokio komforto nejauciu.Gale vieto daug taciau sedynes vistiek shit.Izoliacija: Tai kazkas pasibaisetino.Nupirkau geras padangas, kad pagerinti situacija taciau vaziuojant 60km/h gale girdisi uzimas, kad net mano uosvis sedemas gale paklause kas cia taip uzia.Nes uzimas girdimas ir net labai.Girdejau net passat 2018 gamybos metu sitas trukumas neisprestas.Priekyje svilpiia per langus per visur girdi kazkokius svilpimus, uzimus.Persedus I audi a4 modeli 2002- 2004 metu atrodo, kad tu sedi geriausioje izoliacijoje pasaulyje po VW markes automobilio :) Tyla ir ramybe. Vaziuokle paprasta. Asmeniskai tai mano paskutinis VW automobilis ir laukiu nesulaukiu dienos kaip galesiu vairuoti Mercedes markes automobili ir dziaugtis kiekviena diena ;) Sekmes isigyti gerus, neuzdroztus ir kokybiskus automobilius.Kuriu dabar ne tiek jau ir daug.Geriau senesnes kartos automobilis, bet patikimai surinktas negu naujesni ir visiskai nieko vertas auto su kuriuo neislysi is servisu del brokuotu konstrukciju.Sekmes
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Civic
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-11
Beveik tobulas miesto automobilis (Honda Civic Elegance 1.0L AT)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1)Gera dinamika kaip su 1L varikliu. 2)Dinamiškas valdymas. 3)Kokybiškos surinkimas.
1)Automatinės tolimos šviesos modelyje su halogenais - įsijungia kada nori, tad tenka apšvietimą reguliuoti ranka. 2)Muzikos kokybė labai vidutiniška, trūksta žemų dažnių, stipriai pagarsinus "barška" plasmasės. 3)Didelės sąnaudos kaip 1L varikliui.
O kodėl tik "beveik"? Nes turi tam tikrų vietų, kurios nedžiugina, tačiau pripratus, galima gyventi. Turiu šį automobilį jau pusantrų metų, pirkau naują iš salono. Prieš tai atlikau labai išsamų tyrimą beieškant labiausiai mano lūkesčius atitinkančio automobilio, kurio kainos ir kokybės santykis būtų kuo geresnis. Rinkausi vidutinio segmento modelį: tarp VW Golf, Toyota CHR, Opel Astra, Seat Leon, Skoda Octavia ir t.t. Ir jau buvau išsirinkęs VW Golf MK7.5, nes visiškai atitiko mano keliamus reikalavimus, nebent kainos prasme nevisai džiugino. Tačiau dėl tuometinių VW koncerno problemų, buvo atšaukta daug automobilių ir norimos komplektacijos modelis būtų buvęs mano "rankose" tik po 3-4 mėnesių. Na, o kadangi tiek laiko laukti aš negalėjau, nutariau išmėginti laimę su Honda Civic. Lygiai prieš metus nuo pirkimo buvau šio modelio pristatyme (2017 m.) ir bandomasis važiavimas su 1.5L varikliu paliko neišdildomą įspūdį.. Tas pats įspūdis išliko visus metus. Net ir su 1.0L modifikacija, nes jau po kelių nuvažiuotų kilometrų bandymo metu, supratau, kad tai yra mano automobilis. Kainos skirtumas tarp 1.0L ir 1.5L modifikacijų siekė apie 3 tūks. EUR. Sąnaudos: Visur skelbiami parodymai, kad su 1 litro Civic mieste tesudeginsite 5 litrus benzino yra melas. Taip, mano koja sunki, tačiau net ir stengiantis važiuoti "senuko" režimu, mieste niekaip netelpu į 7 litrus. Geriausia, kas buvo pasiekta mieste - 8l/100km. Tačiau bendros sąnaudos mieste yra tarp 9 - 10 l/100km. Atitinkamai žiemos metu mieste +1 litras. Tikrai nepasakyčiau, kad ekonomiškas variklis. Bet kita situacija yra su važiavimu užmiestyje. Važiuojant 100-110km/h sąnaudos svyruoja tarp 5 - 6 l/100km. Tai yra tikrai tikrai neblogai. Važiuojant 130km/h, sąnaudos pakyla iki 6-7 l/100km. Dinamika: Gamintojas deklaruoja įsibegėjimą iki 100km/h per 10.2 - 10.6 s (priklausomai nuo informacijos šaltinio internete). Realybėje pagreitis geresnis: tarp 9 ir 10 s. Mieste dinamikos pilnai užtenka. Sudėtingiau užmiestyje, nes norint kažką aplenki važiuojant dideliu greičiu, saugiausia tą daryti įsijungus S pavarą. Bet jaučiasi galios trūkumas, kuris ko gero 1.5L modelyje tokiose situacijose nesijaustų. Kalbant apie S pavarą, tai ją įsijungus akceleratoriaus pedalas pasidaro itin jautrus, ir visai smagiai galima prasilėkti vingiuotais takeliais naudojant pavarų perjungimo padalas, sumontuotas ant vairo. Valdymas: Šio automobilio manevringumas tikrai pagirtinas, nes valdosi kaip sportinis bolidas. Vairo pasukamumas geresnis nei vidutinis, tad ankštose aikštelėse pavyks nesunkiai išsisukti. Stabdžiai labai geri ir jautrūs. Kita: Automatinis avarinis stabdymas veikia puikiai, kai automobilio kompiuteris apskaičiuoja, jog tikėtina nespėsite sustoti prieš artėjančią kliūtį, tuomet automobilis stoja kaip stulpas ir įsijungia avarinės posūkio lempos. Tačiau ši sistema kartais gali kliūdyti važiuojant kiek agresyviau. Adaptyvi kruizo kontrolė ir linijų palaikymas - įpratus sunku įsivaizduoji ilgas keliones be šių pagalbinių sistemų. Kaip 1 litro tūrio variklio dinamika tikrai pagirtina. O salone esančios medžiagos tikrai aukštesnės klasės, minkšti paviršiai, karbono imitacijos ir panašiai. Visą laiką pilus 95 benziną ir pradėjus pilti 98 - nustebins pagerėjusi ekonomika, vos pastebimai papgerėjusi dinamika ir pailgėjęs nuvažiuojamas atstumas. Pripylus pilną baką rodys 450-500km nuvažiuojamą atstumą, o pilnas bakas po indikatoriaus užsidegimo yra apie 35 - 39 litrai. Verdiktas: Šiaip tikrai komfortiškas ir malonus kasdieną vairuoti automobilis, nepaisant galios trūkumo (bet pats kaltas, reikėjo imti 1.5L modelį, nors kaip 1L važiuoja įspūdingai), erzinančių automatinių tolimųsjų žibintų, kurie įsijungia kuomet nereikia, vidutuniško muzikos grojimo ir baisaus barškėjimo klausant labai garsiai, ir, žinoma, neadekvačiai didelių degalų sąnaudų kaip 1L varikliui. Kol kas buvo porą kartų keisti tepalai ir filtrai pagal garantinį aptarnavimą, ir atliktos dvi bendros patikros, stabdžių sistemos patikra ir valymas. Tepalų keitimas ~80 Eur, tepalų keitimas su filtrų (salono, oro, tepalo) keitimu ~200 Eur, stabdžių sistemos ir bendra patikra ~180 Eur. Nusimato pavarų dėžės tepalo keitimas, kurio kaina sieks ~150 Eur. Aptarnavimas vidutiniškai kas 6 mėnesius su važiavimu per metus po ~18.000km. Apskritai, tai šis automobilis yra beveik idealus su minimaliais trūkumais, už prieinamą kainą. Jis visa galva geresnis nei visi kiti šio segmento konkurentai ir eina koja kojon su Golf 7.5, tačiau yra žymiai įdomesnis ir smagesnis. Perkančiajam linkiu pirmiausia pačiam išbandyti, nes vien iš apžvalgų spresti negalima.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Grand Scenic
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-11
Grand Scenic 1.5dci Aut EDC7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, saugus, super dizainas, daug pagalbinių asistentų
Antros eilės sėdynė, standoka pakaba
Pirktas buvo pusės metų senumo su 15tk rida. Važiuoju 1.5 metų dabar jau beveik 60tk. Be eilinių tech aptarnavimų teko keisti tik priekines stabdžių trinkeles ir stabilizatoriaus traukes, daugiau jokio remonto nebuvo. Dizainas skonio reikalas, bet man nerealus, analogų rinkoje praktiškai nėra, vienatūris ir SUV viename. Įspūdingai atrodo R20 ratai, beje tokio dydžio jie visuose modeliuose. Elementariam važiavimui 81kw visiškai pakanka, nepasportuosi, bet atperka ekonomiškumu(4.5-6.5l/100km). EDC dėžė veikia puikiai, tik lb nemėgsta staigaus starto, visa kita lb gerai, pavaros jungiamos nepastebimai, beje važiuojant 170km/h apsukų rodyklė tik ties 3tk riba, 90km/h apie 1.5tk sūkių. Led pure žibintai nerealūs, naktį apšvietimas superinis, gera multimedija, paprasta naudotis. Salone daug daiktadėžių, patogios sėdynės, medžiagos kokybiškos, malonu liesti, beje trečios eilės sėdynėse tilps tik nedidelio ūgio piliečiai arba vaikai. Antros eilės sėdynė padalinta į dvi dalis 2/1 kas man asmeniškai nlb patinka. Daug geriau buvo trečios kartos modelyje visos 3 atskiros su galimybe išimti. Automobilyje gausu pagalbinių sistemų, kurios veikia be priekaištų. Garso izoliacija geresnė už vidutinę, pakaba standoka, norėtųsi švelnesnio darbo. Išvada.: automobilis subalansuotas visiems gyvenimo atvejams, ekonomiškas, saugus, galimybė važiuoti 7 žmonėms, turintis SUV prošvaisa, talpus, išskirtinio dizaino.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C2
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-09
Linksmas miesto kibiriukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantrus, pigus, nelūžtantis, daug vietos bagažinėje
plonos skardos, prasta garso izoliacija. žemas
2006m 1,4Benzinas, mechaninė dėžė. Automobilis žemas, prasta garso izoliacija, plonos skardos. Važiuoja smagiai ir kas linksmiausia prie šviesoforo "deda" bmw ir kitus galingesnius automobilius. Per pirmas tris pavaras greitai įsibėgėja, toliau jau "užlagina" ir kaip visi silpni automobiliukai lėtėja. Keista kad tokių metų auto dar su būgniniais stabdžiais gale. Nors mažas bet talpus. Pradžiai arba bagažinė arba galinės sėdimos vietos. Galinės sėdynės ne tik užsiverčia, bet ir dar verčiasi už vairuotojo sėdynių, taip padarydamos talpią bagažinę (išsiaiškinome kai teko su juo kraustytis ir vežti dvigulę lovą, čiužinį kurie tilpo). Pirktas buvo nežiūrint būklės, tad ne tik kad nenuvylė, bet ir pasiteisino. Geras pusmetis eksploatacijos be didesnių investicijų ir pastovus laužymas. Visad buvau prieš citroen, peugeot, bet po šio automobiliuko pradėjau kitaip žiūrėti į "prancūzus"... Dalys pigios, per pusmetį ekspotavimo teko tik važiuoklę pasiremontuoti. Nuvertėjimas gan nemažas, nepaklausus automobilis. Pasitikrint elektrą. Daugiau kaip ir nieko.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-09
opel astra 2017 1.4ltr automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
visi
Vis dar iki dabar Yra tik du Opeliai -Opel remont ir Opel Caput tarska barska Yra tik du Opeliai -Opel remont ir Opel Caput
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...334

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt