Markės

Atsiliepimai

Smulkiau Hyundai Tucson
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-15
Hyundai Tucson 2018 1.6GDI 97kw. Mechan.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, patogumas, erdvumas, manevringumas, kokybė.
Kartais norėtusi daugiau galios lenkimo metu, visgi tik 97kw. Bet kai pripranti kaip reikai su juo "smaugti" viskas ok :)
Labai erdvus automobilio salonas. Nustebino gera surinkimo kokybė, garso izoliacija. Gražus dizainas. Automobilis manevringas ir labai patogus vairuoti. Nors bagažinė viena didžiausių savo klasėjė bet galėtų būti šiek tiek didesnė. Net baziniai modeliai turi neblogą komplektaciją(LED dienos šviesos, jutiminis ekranas + galinio vaizdo kamera, šildomos sedynės, multifunkcinis vairas,6 pav.). Kai teko rinktis tarp kitų šios klasės automobilio Hyundai laimėjo į vienus vartus :) +7 metų garantija irgi džiugina. Kol kas neteko nieko remontuoti. Aptarnavimas apie 130Eur.(Tepalai,filtrai)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mercedes-Benz S klasė
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-14
Mercedes Benz S 350 W222
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
KOMFORTIŠKAS IR PRABANGUS
LABAI BRANGIOS DETALĖS, DAUG NEPAAIŠKINAMŲ ELEKTROS GEDIMŲ.
Modelis W222, dyzelinas, variklis 190kW, rida 145000 km. Labai brangus remontas. PAGRINDINĖS PROBLEMOS SU ELEKTRONIKA... Perkant šį automobilį reikia turėti gerą ir patikimą servisą, nes vėliau ar anksčiau išlenda problemos su elektronika...
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Prius
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-13
Prius 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija, eksplotacija, salono vieta, automatas
nerasta
Šiuo metu Priusai yra greitai nuperkami. pats savo nupirkau per 15 minučių. Labai daug daužtų rinkoje, mano tai pat. tačiau pardavejas ir nemelavo del dauzimo. is technines puses visi mazgai gerai funkcionuoja. teko pasivazineti ir su 2 kartos priusu, 3 kartos priusas daug jaukesnis ir modernesnis. kuro sanaudos Kaune vasara ~5 ltr/100km. monitorouje nusistacius ekonomiskumo matuokli prasideda azartas, kaip ispaust mazesnes kuro sanaudas. ekonomiskiausiai telo ispausti 4,3 ltr/100km, kuomet ramiai keliavome iki suvalku ir atgal. kondicionierius prideda apie 300ml prie sanaudu. atvesus orams sanaudos kyla iki 6ltr/100km. (salono pasildymas, sniego valymas). kompiuterio kuro suvartojimo parodymai su realybe skiriasi tik 200ml - tai manau yra labai geras rezultatas lyginannt su VW.( Prius rodo 5,8 - raliai 6ltr) su pilnu baku kompiuteris gana tiksliai matuoja kiek galima nuvaziuoti. vasara iveikiama 800-850km. ziema apie 700km. EV rezimu galima iveikti apie 2 km mieste. baterija labiausiai suvalgo isibegejimas. nustebino labai salono erdve. 4 vyrai su manta puikiai tilpo, kojoms gale sociai vietos. kuro sanaudos nepakilo daugiau nei 5ltr. sis automobilis tikrai tinka zmonoms su vaikais mieste ,taciau manau vyrai tarpmiestiniame kelyje uzmyne gaza tai pat liks nenusivyle. variklio garsas girdisi salone, taciau su visais ekonomiskais japonais taip yra. elektronika puikiai veikia. klimato kontrole labai gerai veikia auto rezime. ziema labai patogu kai nustatyta i priekini stikla ir kojas, isjungtas kondicionierius, imamas oras is lauko, ir nustatytas auto rezimas. tuomet sistema pus silta ora kai susils variklis. ir pus stipriai kol susils salonas. buvusioje coroloje 2003 metu taip gerai viskas neveike. taciau temperaturos islaikymas toyotose puikus. tai pat automatas reaguoja iskart - cia labai patogus pliusas. kolkas tepalu keitimas, valytuvu keitimas, kuro uzpylimas. technineje apziureje pasake, kad kazkada reiks pasikeisti stabdziu diskus. technine apziura nepraejo, del neveikianciu keliu lempuciu. vaziuto ev rezimu kai baterija uzkrauta - turi nuvaziuoti 1-2km. patikrinti visis elektrinius prietaisus . ridos nevisada eis pasiziureti. i ja or nereikia kreipti demesio, svarbu salonas nesudroztas. kebulas dazniausiai bus dauztas ,tai pasiziureti kad bent padoriai butu sukabintas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-12
BMW 530i e39 mechanas 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, galingas, puiki surinkimo kokybe, nepaisant keleto niuansu patikimas variklis
Iprastai audio sistema, kas be ko, situ modeliu kaina
Vairuoju si modeli kiek daugiau nei puse metu, tai kol kas esu labai patenkintas. Variklis tikrai dinamiskas, galios tokiai masei tikrai pakanka, dirba labai svelniai, salone jo beveik nesigirdi iki paspaudi gaza, + mechanine pavaru deze suteikia dar daugiau malonumo, bet cia kas kam labiau patinka. Ant kelio stovi kaip ikaltas deka m-tech vaziuokles, uz tai prarandama kazkiek konforto, labiau jauciasi kelio nelygumai, bet prie to galima priprasti. Garso izoliacija tikrai gera kaip tokiu metu masinai, vaziuojant uzmiestyje neisuzia galvos. Kadangi i masina sumontuota duju iranga, tai vazinet gaunasi pigiau nei su 3.0d. Vasara vidurkis gaunasi 11-13l, ziema daugiau 15l nera buve. Kas liecia isvaizda, butent maniskis yra su ///M apdaila, kaip jau minejau su m-tech vaziuokle del ko masina yra zemesne, kebulo spalva carbonschwarz metalic (carbon black) kuria buvo dazomi tik M5 modeliai, bei sitos spalvos opcija buvo individual variantams. Viduj ryzos spalvos recaro sedynes, juodos lubos bei kilimai, m pastorintas multifunkcinis vairas, didysis TV, navigacija ir pns, todel salonas atrodo gan solidziai, jame sedet patogu ir jauku. Matosi kad medziagos parinktos kokybikos, todel po siai dienai viskas issilaike puikiai. Audio sistema sitos masinos (nekalbu apie DSP, Hi-Fi) groja vidutiniskai, labai truksta zemu dazniu, ko nepasakysi apie aukstus daznius. Variantai arba det i bagazine bosavyka, arba susidet galingesnes koloneles ko daznai nepakanka, reik jungti stiprintuvus ir pns, kas kainuoja nemazai pinigu ir laiko. Didziausias minusas yra sio modelio kaina, ypac jei pilna pribombasu kaip ///M apdaila ir pns pagal VIN koda. Kainos ju eina +- nuo 3000 euru (su salyga jei tvarkingas, pavarge parsiduoda pigiau), o visi sitie pribombasai kaina dar labiau ispucia. Realiai kas liecia variklio eksploatacija, tai kaip bus priziurimas taip ir vaziuos. Tepalus geriausia keisti kas 7000-10000km jei vazinejama daugiausia mieste. I varikli pilasi tik pilnai sintetiniai tepalai 5w-30 arba 5w-40, pilasi 6,5l gal ciut ciut daugiau. Pats naudoju 5w-40 (brand'a rinkites pagal kisene). Viena didziausiu situ varikliu ligu yra tepalo separatorius, kuri as asmeniskai skaitau inzinieriu fail'u, nes kai jie pareina, per ji variklis pradeda stipriai ryti tepala. Dazniausiai ji pakeitus tepalu deginimas baigiasi. Dar pasitaiko problemu su nesandaria isiurbumo sistema del pasenusiu tarpiniu, is senumo sutrukinejusios oro isiurbino zarnos, alsuoklio zarnu ir pns, del ko variklis pradeda netolygiai dirbti. Taip pat buna kad VANOS'ai pradeda barsketi, DISA voztuvas esantis ant isiurbimo kolektoriaus isklera. Bet sitie dalykai gan nesunkiai sutvarkomi. Kaip ir kitoms masinoms reikia keisti ir kitus eksploatacinius skyscius (stabdziu skystis, vairo stiprintuvo skystis atf dextron III) tada problemu nekils. Vaziuokle pakankamai kantri, del jos nusiskundimu kol kas nera. Aisku ji nera pigi. Nuvertejimas? Manau visi zino kas darosi su e39 kainomis, neveltui atsirado #slyvacoin :D Kaip ir visas masinas, prie perkant nuvazuokit i servisa priespirkiminei patikrai, reikia atkreipti demesi ar variklis bei pavaru deze nera apsitepalave, ar galine dugno dalis nera stipriai pazeista korozijos, galiniai slenksciu kampaine isimtis. Jei savininkas nesutinka vaziuot i servisa, geriau apeikit, nes sie modeliai labai megstami pirikupu. Butinai atkreipkit demesi i tepalo lygi variklyje, nes jei jo truksta, tai daug sansu kad ryja tepalus. Ta galima pamatyti pabraukus pirstu per duslintuvo vidu. Jei pirstas pasidaro visiskai juodas (kaip nuo dyzelio suodziu), tai ten greiciausiai bus tepalo suodziai. O jei vos vos keli juoduliai lieka ant pirsto, tad variklis problemu su tepalo vartojimu neturi. Separatoriu galima patikrinti ant uzkurto variklio atsukant tepalo uzpylimo dangti. Jei atsisuka ir nusiima lengvai, tad separatorius bus geras. Jei patys remontuojat savo masinas, tai yra didziulis pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Sienna
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-11
Iš minivenų smagiausias ir manevringiausias
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, didelis, manevringas, praktiškas,
Nepastebėta
2011 xle 4x4. Labai manevringa, 3,5 litro variklis duju valgo tiek pat kiek bendzino. ~13 l. Žmona labai norėjo šio automobilio, jai vežtis du mažamečius vaikus labai patogu. Plačios šoninės durys, bevargo eina pasodinti du vaikus i kėdutes. Visa automatika labai džiugina žmona mieste ir kelkraščiuose. Prisiparkavime ir t.t. Labai lengva kontroliuoti, vairas tarsi pūkas. Ilga kelione tai tarsi kažkas neitikėtino. Nei pavargsti, nei prailgsta. Ergonomika 100 proc. Kaip vienas žmogus išsireiškė: Su šiuo auto pavažinėsi kito automobilio nenorėsi. Ir juokingiausia, kad žmogus kuris tai sakė pats eksploatuoja 4 tokias mašinas. Pagrindiniai kaštai: Tepalai, ir tai kas dyla. kaladėlės ir t.t. Labai paprasta važiuoklė, arodo kad JAV nei negalvoja keisti senai atrastų patikimų dalykų. neeksperimentuoja ant žmonių kailio. Be to labai praktiškas. Akseleracija nepriekaištinga. Bet kokiu atveju pigiau yra parsisiusti auto iš JAV. ČIa sutaisytas ir suremontuotas auto būtų gerai jei būtų taisytas ne pardavimui o sau. Tai ka dariau aš. Gavosi brangiau bet patikimiau. Rekomenduojamas Collision į galą. Nebus sprogusios Airbag ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sportage
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-10
KIA Sportage
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus modelis, nebrangus kasko draudimas.
Brangios detales. Prasta garso izoliacija, kietoka vaziuojant.
Dyzelis 2012 m. 135 kw. 2,0 l. darbinis turis. Automatine greiciu deze. 4 varomi ratai. Pilna komplektacija Nuvertejimas nedidelis. Esplotacija brangi: 8l. variklio alyvos, kuro fitras su darbu apie 100 euru, Remontas brangus, su rida 67000 km. subyrejo: automatines greiciu dezes ilgas pusasis (tinka tik originali detale apie 1000 e.), galinis amortizatoriaus stabilizatorius. Paveiktos korozijos beveikt visos vaziuokles detales: traversai, spyruokles, sakes, pusasiai, stabdziu diskai, kebulo detaliu galinis dangtis. Kebulo skardo plonos - nuo menkiausio stuktelejimo iskart duobyte. Surudijo ir reikejo keisti galinio vaizdo kamera ( org. 600 e.). Automobilio salono kilimine danga greitai susinesiojo. Rudyja sedyniu tvirtinimo detales. Greitai oksiduojas lieti ratlankiai. Nepirkciau, nes nespasibaigus garantiniam laikotarpiui pradejo byreti, rudyti, po 6 m., pravaziavus tik 67000 km. Pirkta ir priziuteta Sabinos autosalone.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chevrolet Trax
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-09
Chevrolet-Trax 1.7.D..Labai gražus,komfortiškas ir tikrai ekonomiškas mašiniukas kuris labai vertas demesio kaip ir Opel-Mokka.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija,patvarus Opel variklis ir mechanine deže,nu ir aišku išvaizda labai graži
Nuo naujos mašinos iki 2019 metu trukumu neturi nes gerai prižiurima ir tik 55.000.km.prabegus.
Labai patenkintas šio auto,gražus,išvaizdus,ekonomiškas ir greitas mini suv.O svarbiausia variklis deže ir visa važiuokle nuo Opel. Nieko netaisiau nes tik 55.000,km.o jai ir teks tai tikrai nebrangu. Gražus patvarus ir nera brangus Chevrolet-Trax...Nepatariu pirkti benzino nes tikrai nevažiuoja i kalna...........
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chevrolet Captiva
2006 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-06
daug kuro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
negaliu nieko dar pasakiti nes nesenei isigijau
daug kuro.prasta izoliacija.maza trauka 2litru varikliui.na bet jug nesportui pirkta
seip geras auto patogus,tik triuksmas is po ratu,ir kuro ryja daug,2l.4wd.automatas.mieste apie 11 trasoi 10.nesuprantu gal kad automatas.gal kas zino gal imanoma kilovatai sukelti ir ar pasijaustu trauka didesne?nes kaip automatui tai 2 litru variklis persilpnas
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C1
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
juozas | 2019-01-04
Patvarus, ekonomiškas miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prisiparkavimas, patikima, nedidelės kuro sanaudos, pigus explotavimas, valdymas mieste, kelio apšvietimas nakti.
Komfortas, garso izoliacija, valdymas užmiesti - žvirkelyje.
Eksplotuota 5 metus, pravaziuota 180000 km. Nusipirkau prie 40000km. Komplektacija : kondicionierius , el langai. Puikus miesto automobilis, prisiparkuoti visur įlenda. Mieste manevruot ar isibėgėt šauniai. Teko važinėt su Smart auto, tai mano akim C1 geriau. Vidus labai erdvus, trauka tikrai nebloga, automagistralėj 130 km/h važiuoja. Galinė sėdynė susilanksto, pasidaro gan talpi bagažinė. Palyginus, gan ne žema + trumpa bazė, tai nusukt nuo kelio, ne problema būdavo, ar ant kokio šaligatvio užvažiuot, kad dugną nesėktu. Ant žvyruoto kelio stabilumo labai mažai, tad greitis nedidelis turi but, jei dar koks didesnis posūkis, nesunkiai užmesdavo galą. Garso ir šilumos izoliacijos nėra, tada per didesni lietu jau nekalbu krušos, susikalbėt gan sunku tiek viduj tiek per telefoną Korozijos per tiek laiko labai minimaliai atsirado, pagrinde kapotas nuo akmenuku , bet kad masiškai korozija imtu, nebuvo. Kondicionierius gan gerai šaltį pusdavo, bet karšta diena , karštis paimdavo viršų, dėl prastos izoliacijos. Reikėdavo max. greiti oro statyt, kad pūstu. Įjungus kondicionierių, pasijausdavo galios kritimas, o ypač automagistralėj, arba į kalną važiuojant. Kuro sanaudos, vasara mieste 5,5 , žiema ir iki 7l. Užmiesti pagal taisykles ir nevėjuotai dienai vasara 4 l, greitis iki 100km/h., žiema iki +2l. Važiuojant 130km/h , sanaudos +- 6l nevėjuota diena, jei vėjas +- 2 dasidedavo. Pavaros trumpos, 5pavara , 130km/h , apsūkų budavo 4000. Prie tokių apsūkų alyvos padegindavo, tad vilnius - klaipėda - vilnius , kažkur 0,5 - 1l, jei apsūkų 4000. Tolimoj kelionėj, tikrai nekomfortiška. Prie 80000km užsidegė check engine indikacija. Diagnozė, katalizatorius. Reikėjo keist. Nekeičiau pravažinėjau iki galo. Kažkokių pašalinių pastebėjimų, nebuvo aptikta, nei traukos, nei kuro atžvilgiu. Teko keist 3 rato guolius, d.p. priekis / galas ir k.p. galas. Buvo įvažiuota i duobe, greičiausiai pasekmės to. Keista vidinio pusašio tarpinė. Automobilis labai paprastas, remontuot pakaba pigu ir nieko ypatingo. Detalės gan pigios, rast ne problema, tiek pakabos , variklio ir kėbulo. Paskirstimo diržo nėra, stovi grandinė. Pilasi 3l alyvos . Alyva pilasi paprasta, nėra priskirta jokios specifikacijos, tad galima pilt kad ir pačia pigiausia. Filtrai pigus, kuro filtras nesikeičia. Priėjimas prie lempučiu geras, tad. pasikeist pačiam nesunku. Elektrinė vairo kolonėlė, tad sugedus , brangiau kainuos nei hidraulinė, bet man laikė, jokių nusiskundimu. Patikrint ar nebarška variklio grandinė. Katalizatoriu, kad nedegtu check engine indikacija. Mano atveju kad degė ir aš netvarkiau, tai nėra gerai varikliui, bet tai buvo mano pasirinkimas. Teoriškai buvo riebinamas kuro mišinys, tad gali įtakoti varikliui- stumoklio žiedams, buvo sunkiau . Buvo sunkiau praeit duminguma, nors ir benzinas. Geriausiai prieš perkant nuvažiuot i TA stoti, kad iškratytu + diagnostini prietaisa pasijungt , kad pažiūrėtu parametrus, kodus nuskaitytu. Alyva keiskit kas 10000km , važiuosit ilgai :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Golf
2008 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-02
Nepilkite blogo kuro, kitaip turesite didele beda.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas, ekonomiskas ir patogus.
Kuro padavimo sistema
Pagal komentarus atrodo kad su sita auto viskas gerai, bet dyzeliai 1.6 ir 2.0 turi problema su kuro siurbliu. Jeigu jis uzsilenkia, tada paduoda metalo drozles per visa kuro sistema, t.y vamzdeliai, kuro filtras ir i purkstukus, reiskias viska reikia plauti ir keisti. Kada uzsilenkia tas siurblys pilant bloga kura is visokiu jozitu ir pan. O uzsilenkti gali betkada. Visa kita auto yra dinamiskas bent jau 2.0 ir labai ekonomiskas. Vaziuokle gera ir ilgai tarnauja. Salono detales negirgzda, garso izoliacija normali, dyzelinio variklio garsas kaip benzininio labai tylus. Stovint vietoje praktiskai negirdi kad uzvesta masina. P.S mano esanciam auto tikra rida 170 tukstanciu km.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V70
1999 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-02
Volvo V70, D5 2004, 120 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija, patikimas variklis. paprasta ir patikima pakaba
Brangokos dalys, labai dėvisi sėdynių apmušalai,, barngus plaukiojantis smagratis , kai kurias naujas dalis reikia pririšinėti, jautri elektronika akumuliatoriaus netinkamam atjungimui
Turiu šią auto ir galiu pritarti, ansktesniems pasisakymams, kad tai patvari auto, bet antrinėje rinkoje sunku rasti variantą, į kurį nereiktų įdėti pusė ir daugiau įsigytos auto kainos, nes dalys yra brangesnės nei vidutinės o pardavinėjama dažnai matant, kad reiks dėti nemažai,, nors, kai kurių dalių galima pasirinkti pagal kišenę, įvairių var. pagal kokybę yra. Auto smagi važiuoti, variklis atsigauna nuo 1700 rpm kažkur ir eina labai smagiai. gera funkcija šiose auto yra antipraslydimo sistema auto kasantis sniege ar kur - besisukantis ratas blokuojamas, kad pradėtų sukti ir kitas. Man apsisukimo spindulys normalus, ne kaip kam čia kad didelis, gal pripratimo reikalas. Labai dėvisi sėdynių užvalkalai ar jie odiniai ar medžiagos. Kėbulas atsparus rūdims, bet jau šia ten yra rūdelių. Minusas, kad kai kurias dalis, agregatus kitus keičiant, reikia juos pririšinėti, tai yra varyti į spec servisą (pvz. skydelis prietaisų, el. sėdynės, langų pakėlimo varikliukai ir pn.). Tepalo pilasi 6-6,6 l. 0w30 ir kokybei reikia negailėti, kaičiasi 12-20 t. km (bet geriau anskčiau nei vėliau). Pačio variklio viduriuose neteko lysti, viskas gerai. Bet silpnų vietų auto turi, galima tai laikyti normaliu nusidėvėjimu, bet būdingi gedimai, su dauguma teko pačiam susidurti: 1. prietaisų skydelis pradeda durniuoti - remontas apie 40 eur, kitų skydelių sudėtinga pritaikyti, nes reikia tada pririšinėti ir pn. nebent nuo tų pačių metų ir panašaus mėn auto donoro imamas, tai gali pataikyti (TEKO). 2. turbinos vakumo valdymo vožtuvas - pradeda nevaikčioti, galima pačiam susiremontuoti išradžius, išvalius sutepus. (TEKO) 3. iterkooleris kiauras - kadangi didelis turbinos lėgis, tai anksčiau ar vėliau reikia keisti, 100 EUR (TEKO). 4. Purkštukų tarpinės pradeda leisti - 5 eur tarpinės, pčiams nesudėtinga pasikeisti (TEKO). 5. Variklio užpylimo tepalo kaištis pradeda leistri tepalą - pakeiti sandarinimo gumą ir viskas. (TEKO). 5. Langų priekiniai pakėliliai pradeda skersai važinėti (JAU YRA, TEKS). 6. Kuro bako siurbliukas durniuoja (TEKO). 7. Purkštukai (NETEKO)), kasmet susipilu revilizianti kuro sistemai, tai gal neteks tikuose keisti. 8. oro įsiurbimo sklendės lūžta (NETEKO) arba išoperuojama visai arba keičiama. 9. EGR vožštuvas užsikiša (TEKO) - išsivalai ir viskas. 10. Pusašis pradeda vibruoti (TEKS, JAU MIN POŽYMIAI YRA). 11. Vairo kolonėlė laisvoka (TEKS, JAU YRA). 10. Automatinės pav. dėžės iki 2005 m. (nežinau ar ir poto) - silpnos. Įsigijus prisijungti prie facebook volvo grupės.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Zafira
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-31
2,2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus auto, ganėtinai gera važiuoklė
Prastas variklis, pagal galią didelės kuro sąnaudos, labai žemas priekis
Pirkau prieš 6 metus, dar 10 metų senumo neturinčią mašiną. Mokėjau tiksliai nepamenu, bet kažkas 10k litų dar. Mašina buvo tiesiog ideali iš techninės pusės, niekas nesubraižyta, plasmasės visos tiek vidui tiek išorėje nesulūžę, pravažiavus 147k. Kiek realu tokia rida nž., nors buvo servizo knygutė, bet nuojauta knibžda, kad pravažuota daugiau su ja. Tada dyzelis buvo ant bangos, tai geresnių markių 10metų senumo auto kainavo stipriai brangiau nei opelis. Pravažiavau apie 100k su ja. Daug maž pusė kelio buvo žvirkelis. Variklis 92kw traukia pakenčiamai. Kaip jau kažkas minėjo, teko bandyt 2l 74kw, tai akivaizdžiai mažai tokiai mašinai. Važiuoklė kieta, bet patikima, rimčiau remontavau tik kartą. Žemas priekis, tai tos plasmasės po varikliu ilgai sveikos neišliko. Sėdynės kietos, nepatogios. Plasmasės salono gana kokybiškos, barška nedaug. Garso izoliacija prasta, stipriai girdisi variklio darbas salone. Didžiausios problema, variklis. Pravažiavus tuos 100k pasipylė variklio bėdos. Nusprogo siurblys, tada AGR vožtuvas restauruotas ir jau vėl sugedęs, tad išprogramuotas, keistos forsunkių gumos, nes pradėjo sunkiai užsivest. Paskutinis gedimas, lūžo alkūninis velenas, (2,2) variklių liga. Žodžiu ne stebūklas ta mašina, bet manau, kad pagal mokėtus pinigus jau atidirbus. Kaip ir visų auto, gal tik granatos ir pusašiai neproporcingai brangūs pagal auto. Nuvertėjimas gana didelis, pakeisitas motoras po alkūnės lūžio bus paskutinis jo remontas, jei dar suges teks priduot į laužyną praktiškai už ačiū. Pirksit opelį, pirkit ne senesnį nei 10metų ir kuo geriau atrodantį, nes pinigai bus tie patys kaip ir perkant geresnes markės auto 15metų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Megane
2008 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-31
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas,minkštas,gana talpus,
Nelabai kokybiška sėdynių užvalkalų medžiaga,greit tepasi
2009 kupė išskirtinio dizaino 1,6 darbinio tūrio benzininiu varikliu,patikimas,gan talpus automobilis. Nesudėtingas remontas,paprasta važiuoklė,nebrangios detalės. Žiūrėti kaip ir kiekvieną auto ,man patikimesnis benzininiu varikliu
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-30
Bmw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdimas,trauka,salono kokybe
Kuro sanaudos.kebulo rudys
Sveiki pirmoj eilej apie kuro sanaudas!juokas ima kai kosmanautai raso 6.5 litro 3.0 varyklis.gal autostradoj vaziuojant 90. Miesto rezimas automas (vilnius) 12l ,vazineju daznai aplinkeliu tai ziema 10ltelpu.na mechanika 1lgal2l maziau paskaitai kosmanautu atsilepimus nupirke bmw ryja 10l-12l ir pradedi ieskot kas blogai.?:)seip masina turiu jau 2m,pravaziavau apie 40 tuks.nekarto nepavede ziema vedasi gerai,sila greit,praslidimo sistema veikia gerai jai vaziuoji su galva i stotele neileksi:)salono kokibe super spidometras rodo 300tuks.(dar nezinau kiek atsukta)bet odinis salonas nesuplises ne sutrikinejas(net vairuotojo)porankis odinis kakp naujas niekas nebraska.sedenis kietesnes bet patogios vietos tikrai uztenka nuvaziuot i palanga ar atvezt spinta ir ttt.(universalas) Tai bmw nors masina sena bet detaliu kainos nemazos.bet turint nuolaidas pvz(inter cars) tai zvakes bosh apie 5eur(1vnt) filtrai irgi pigus pvz kuro filtr filtron 8 eur iki18 eur.tepalo nuo3iki10 eur oro nuk 8iki25eur.vaziuokle aliuminine ir ten daug traukiu jai neuzleist tikrint kas puse metu(nors:) tai tikrai nebrangei kainos prasideda nuo 20eur(trauke)iki70..dauguma damusa vazuokle o paskui verkia kad i vazuokle sukiso daug euru.teko keis generatoriu savartine kainavo 40eur.nors masinai jau 16m dar kaskokie mudakai pavoge duru moldingus:)buvo su nikeliu,savartine paprastus nupirkau uz 20eur.su elektra problemu nebuvo tik bagazines stiklas atsidarinedavo pats laikinas sprendinas atjungiau jungti.jai masinoj nors biski supranti tai daug ka galma paciam pasidaryt priejimas prie varyklio gan daug vietos.kai pirkau turbina jau buvo po remonto tai sutaupe man 200eur:) gan dazna beda turbinos....na pagrindine beda ruuuudyys bagazines dangtis slenksciai.dar buvo prarudijas kuro vamzdelis tai atpjoviau metalinene dali ir sujungiau gumine nieko nekainavo...na jai nesupranti ar neturi pazistatu servise tai remontas brangei kainuos(kai zemiau aprasime):tai mano pirmas bmw nors senas bet tikrai patikima masina gal man taip pasiseke bet vaziuoju ir dziaugiosiu.na dar karta priminsiu tai kuro sanaudos.o seip nors senas bet stabilus sportinis auto linksma ziema:)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Yeti
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-29
geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, geras pravazumas, neproblematiskas
kukloka komplektacija bazineje versijoje, 1.2 variklis silpnokas
Tuiu automobili jau beveik 2 metus, automobilis 2016 m gamybos ir pravaziaves buvo vos 17 0000 km, pats pravaziavau apie 30 000 km; kol kas nieko nedariau, tik tepalus ir filtrus keiciau. Didziausias minusas - pas mane pati kukliausia komplektacija ir net porankio nera. Del viso kitko - labai patenkintas, teko vaziuoti i tolimas keliones - jokiu problemu, patogu, paprasta ir labai ekonomiska, mano 1.2l turbo variklis trasoje ima vos 4.5l benzino, mieste iki 8l/100 km. Pigi eksploatacija. remontas pigus, daliu pilna, tinka nuo WAG automobiliu; Eksploatacija - bet kur ir bet kada (nors dar nieko nereikejo daryti); Nuvertejimas - nezymus, bent jau kol kas. siulau paimti geresnes komplektacijos versija ir su galingesniu varikliu, jeigu imanoma 4x4.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V70
1999 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-29
Volvo V70, 2002, D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas nelinkęs rūdyti, geri D5 varikliai
Žemokas, sėdynės plyšta, skilinėja.
Turiu 4 metus, nuvažiuota 50 t. km. Geras auto. Kėbulas nerūdija, salone vietos pakanka, bet galėtų būti daugiau pagal gabaritus, Nors senas, bet pagrindiniai agregatai patvarūs. Nei kieta, nei minkšta. Variklis dyzelis D5, ir traukia ir gerai laiko, kažkokių esminių problemų neturi. Šiaip patenkintas. Konkuruoja su VW Passat, Ford Mondeo ir panašiomis klasėmis, ir manau tokių metų daugeliu atveju geriau rinktis Volvo dėl nerūdijančio kėbulo, patvarumo. nelabai daugiau ką galimėtų kalbėti, važiuoji, pasiremontuoji karts nuo karto, ir vėl važiuoji. Kadangi senas auto ir šiaip buvo apleistas, tai paremontuioti reikėjo nemažai, bet iš esmės einamieji dalykai - interkoleris keistas, bake kuro siurblys remontuotas, faros keistos, prietaisų skydelis remontuotas, kaladėlės stabdžių diskai, pakabos šis, tai tas, ir pan. Kėbulas, variklis, mech pavarų dėžė tvarkoje, be remontų. Žiūrėti kaip visas. Šiaip gyvų panašių metų auto labai mažai, arba brangiai. Volvo pigiai ir gerai nebūna. Arba pigiai ir dar tiek pat įdėti, kad daugiau mažiau norma būtų. Nors pagrindiniai agregatai ir nekelia rūpesčių jei daugiau mažiau pasaugoti, bet yra daug ko toje auto kas nuo senumo jau genda, ir dau visko , taigi stebuklo nesitikėti perkant seną daigtą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 3 klasė
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-28
BMW E46 323i 2,5 benzinas 125kw. 3 metų eksploatacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, smagus valdymas. Malonu vairuoti
Korozija, smulkūs erzinantys gedimai, markės įvaizdis.
Sveiki, BMW 323i E46 modelį vairuoju jau panašiai apie 3 metus ir kitokio BMW nelabai norėčiau. Modelis būtent su 2.5 benzininiu M52 (gamintu iki 2000m) varikliu su 125kW ir 245NM. Apie automobilį trumpai, tai yra vienas paskutinių nedidelių, paprastų mechaninių BMW modelių, kuriuose tikrai nėra apstu elektronikos, o visos konstrukcijos yra dar ganėtinai paprastos. Paprastai tariant tai yra ryškiai pagerintas ankstesnis E36. Po E46 jau pradėtas gaminti E90 modelis (nuo 2005) yra jau BMW eksperimentas, su kitokio tipo N serijos motorais ir atitolęs nuo senųjų modelių beveik iš esmės. E46 modelis yra tikrai smagiai valdomas, dinamiškas smagus automobilis, kuris nėra toks kietas, kaip daugelis įsivaizduoja, nes lyginant su tiesioginiu konkurentu A4, tai A4 yra tiesiog ikyriai kietesnė ir posūkius ima ne taip maloniai kaip trečiukas. Kitas modelis C klasė panašus tik dydžiu, visais kitais kriterijais, lygintis su trečiuku būtų sunku, nes automobilių "idealogijos" skirtingos. Trečios serijos BMW rekomenduočiau tik su benzininiu 6 cilindrų varikliu dėl patikimumo, ekonomijos, bei galios santykio ir tiems kas mėgsta smagesnį vairavimą. Žmonėms, kuriems reikia tik automobilio nusigauti nuo taško A iki taško B yra tikrai kitų modelių, kurie yra kur kas talpesni ir patogesni, tačiau ne tokie smagūs. Šio modelio salonas yra tikrai kokybiškas ir patogus. Beveik nėra vietų, kur būtų panaudotas pigesnis plastikas, todėl visur jaučiama kokybė net po daug metų ir jeigu automobilio rida nėra milijoninė. Bagažinės tūris mažokas, bei nedaug sedano modelių turi vartomas galines sėdynes, tai šis automobilis yra vos labiau praktiškas už Smart ForTwo modelį. Šis trečios serijos E46 modelis jau yra pasenęs, kai kuriems modeliams jau yra daugiau nei 20 metų, todėl prieš perkant reikia atsižvelgti, kad kai kurios versijos turi savų chroniškų įgytų problemų. Dyzeliniai modeliai turi problemų su įsiurbimo sklendėmis, kurios yra sudėtos prieš pat įsiurbimą į cilindrą dėl ekologinių sumetimų, jos yra plastikinės su metalinėmis ašelėmis ir laikui bėgant išlūžta ir įkrenta į variklio vidų pridarydamos didelių problemų - būtina išimti prieš eksplotuojant. 4 cilindrų modeliai nuo 2001 metų (1.8i 105kw) turi problemų su ValveTronic sistema, jeigu tepalai būdavo keičiami retai. 6 cilindrų motorai nuo 2001 metų turi problemų su tepalo deginimu Visi modeliai turi problemų su rūdimis - turbūt didžiausias šio modelio minusas. Galinės spyruoklės dažnai lūžta - visiems modeliams. Remontas nebrangus. Bendrai šio automobilio nerekomenduoju vairuotojams, kuriem reikia kasdienės auto, kuri atitiktų daug kriterijų, į kuriuos įeina ekonomija, patikimumas, talpumas, patogumas ir tt. Visko šis automobilis daryti negali, tačiau gali būti tikrai smagus ir įdomus modelis entuziastams. Jeigu renkantis tarp sedanų ir į sarašą įtrauktas trečiukas - jį siūlau išbraukti ir vietoje jo įrašyti Toyota Avensis, kuris bus labiau patikimesnis ir talpesnis bei ekonomiškesnis. Na o jeigu visgi iš kažkur noras yra trečiukui, tada prašau skaityti žemiau. Per kelis šiam automobiliui rimtų remontų nebuvo, todėl pasakyti, kad tai yra nepatikimas modelis tikrai negaliu. Visi remontai yra aptarnavimo tipo: važiuoklės lanksčios jungtys (šarnyrai), amortizatoriai, spyruoklės, variklio guminės tarpinės, riebokšliai, plastikiniai vamzdeliai. Prieš remontuojant tokį automobilį visada pravartu paskaityti angliškas literatūras E46fanatics forumuose, kuriuose yra aprašyta beveik visi chroniški gedimai, kurie dažniausiai būna ganėtinai smulkūs. Nuvertėjimo šis modelis nuo 2018 metų galima sakyti nebeturi, kadangi 18 metų senumo verti dėmesio modeliai prasideda (2018 metais!) nuo ~2000 EUR. Prieš perkant būtinai apsispręskite ar norite trečios serijos BMW ir jeigu visgi tikrai yra noras, prieš kurį visa medicina yra bejėgė tai prieš perkant atsivelkite į šitas vietas: Pirma ir svarbiausia būtinai pažiūrėkite slenksčius, pakėlimo vietas, jeigu ten yra bent kiek rūdžiu, nueikite nuo šito varianto, nes modelis po dviejų metų kiauriai surudys ir mašina tiks tik į šrotą, aišku nebent pats planuojate persivirinti, tai tada galima pereiti prie kito punkto. Jeigu visgi rūdžių nėra, tada būtina žiūrėti variklis, bendra būklė - kaip dirba, ar nėra pašalinių garsų, nes bet kuris modelis turi murkti tyliai ir nepulsuoti. Būtina įjungti kondicionierių ir pažiūrėti kaip veikia ventiliatorius. Idealiausiai prieš užvedant patikrinti aušinimo skysčio lygį, nes BMW pataupė ant aušinimo sistemos ir visi modeliai mėgsta perkaisti, nes plastikiniai sujungimai lūžta ir po truputį kapsi aušinimo skystis. Toliau reikia pereiti prie salono - būtina išbandyti ar viskas veikia ir funkcionuoja, dažniausiai neveiks elektriniai langai (kris į durų vidų), toliau kas neveiks bus derėjimosi pagalbininikai mušant kainą. Dar vienas dalykas yra, kad reikia pravažiuoti ir paklausyti pašalinių garsų iš važiuoklės. dažnai būna susidėvėjęs reduktoriaus galinis didysis sailentblokas ir girdisi mušinas jungiant bėgius. Remontas nėra labai pigus, tačiau įmanomas ir dauguma servisų daro. Paskutinis ir vienas iš svarbesnių aspektų yra galinių sailentblokų išplyšimas iš kėbulo, kuris yra aktualus tik modeliams iki 2001 metų. Idealiausia būtų prieš perkant pasikelti ant keltuvo ir pažiūrėti ar galinės važiuoklės tvirtinimo vietose nėra elementarių skilimų kėbule.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Corsa
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-28
Patogus, praktiškas, smagus vairuoti automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Teisingas komforto ir valdymo balansas, smagus 1 l turbo variklis, sklandžiai veikia stop/start sistema, gausi įranga, pakankama salono erdvė.
Garsai iš ratų arkų, statramsčiai su trikampiais langeliais mažina matomumą,
Nuvažiavau dar tik pirmą tūkstantį kilometrų naujutėle 5 durų Opel Corsa Enjoy su 66 kW turbininiu varikliu, tai įspūdžiai gali būti tik apie vairavimą, bet ne apie patvarumą. Maloniai nustebino, kad vos 1 l darbinio tūrio 3 cilindrų varikliukas taip smagiai traukia nuo pat minimalių apsukų, nesijaučia jokių vibracijų. Lyginant su ankstesne karta, salonas daug solidesnis, tarsi aukštesnės klasės automobilio. 6 pavarų dėžė padeda taupyti kuro - užmiesčio keliu galima riedėti apie 100 km/val. vos prie 2000 apsukų. Pagerėjo ir garso izoliacija, išskyrus ratų arkas. Pakaba puikiai slopina vibracijas nuo smulkių kelio nelygumų ir drauge nėra tiek minkšta, kad automobilis svyruotų ar būtų nejautriai valdomas. Žinojau, kad jau kitais metais išeis nauja Corsa, sukurta ant Peugeot 208/Citroen C3 platformos, bet jo nelaukiau - jau geriau GM kūrinys. Mūsų šeima vidutinio ūgio, tai erdvės visiškai pakanka. Gal neprilygsta naujajam VW Polo, bet už Ford Fiesta ir Nissan Micra tikrai geresnis. Raudona spalva jam labiausiai tinka, nors ją kiek nuvalkiojo senesnės kartos Corsų savo vadybininkams pripirkę prekybos įmonės. Dar neteko remontuoti, o smarkiai nuvertės jau greitai, vos tik išeis naujas modelis. Nepagailėkite primokėti už 1 l variklį su turbina - jis tikrai to vertas. Čia paskutinis tikras opelis, o ne prancūzas su opelio ženkliuku - jei modelio gamybos pabaigoje bus gera nuolaida, tai griebkit ir nesukit sau galvos - džiugins daug metų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-26
Astra K 2016 hedžbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana ekonomiškas, komfortiškas salonas
Dar nežinau, bet nuvertėjimas galėtų b9ti vienas iš minusų.
Pirkau nauja. Nulekiau jau virš 40000km. Iš visų gedimų buvo pakibęs telikas vien kartą. Užteko nuimti ir uždėti klemą. 1,4 92kW benzinas galėtų būti galingesnis, bet as ne jauniklis, o aplenkti žvitrumo užtenka. Pakankamai ekonomiška, vairas maloniai jautrus ir lengvas, salone gana tylu, variklio beveik nesigirdi, didesniai greičiais lekiant stabili. Dėl neišsijungiančių farų - tas tiesa, jos neišsijungia, bet tai priimu, kaip privalumą, niekada nepamirši įsijungt. Nuo kažko slapstytis man nereikia :). Išties puikus kainos ir kokybės santykis, tik gal galėjo būti automatas. Opeliai nuvertėja greitai, tas tiesa, bet, jei nenutiks kažko nenumatyto, jau aišku, kas šį automobilį perims po keleto metų, tad parduoti nereiks, todėl nuvertėjimas neaktualus. Nieko neremontavau, tad dalių kainų nežinau. Nėra
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Fiesta
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-23
Ford fiesta 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mieste lengvai valdomas,
Mazokai vietos bagazinej
Noriu pasidalinti savo izvalgomis apie ford fiesta 2015m 1.0, 74kw ecoboost benzina automobiliuka. Pirma pradekim nuo sanaudu: 130km/h visa kelia laikant 7 litrai benzino, mieste apie 10 gaunasi (trumpi atstumai), vasara budavo vidurkis apie 7 benzino. Buvau pirkes ne nauja ir pravaziavusi 34000km, beveik kaip naujas automobilis, kazkada vadybininkas suvazinejo ir iskeite i nauja. Del ko emiau ne nauja, nes nuvertejimas truputeli man nepatiko, kad iskart grubei per pirmus metus krenta 30 procentu nuo naujos kainos, paskui kas 7 procentus (Bet cia tiksliai nezinau ar tikrai taip). Vietos gale galetu didesniam zmogui buti daugiau, bet pasideti vietos dviem zmonem uztenka. Pas mane titanium komplektacija mokejau 2018-06 10500eur tai skaitau nemazai, bet remontuot neteko, tik keiciau tepalus ir kasko draudimas privalomas perkant lizingu. Titanium komplektacijoje: autopilotas, sildomos sedynes, priekinis (geras dalykas) ir galinis stiklas sildomas, bluetooth, klimato kontrole, usb Greitai prisyla salonas, nes benzinukas, turejau pries tai vektra dyzeline 1999metu (Buvo papildomas sildytuvas tai irgi greit sildavo) o audinej a4 1998m tdi tai kazkaip sunkei sildavo. Tai negaliu atsidziaugt, kad greit salonas uzsyla. Nuo darbo 4 km tai kol nusivalau sniega ir pakeliui i darba jau beveik karsta ora pucia, staigiai syla salonas. Teko keist tik tepalus, tai grubei 70euru palikau, incheipas ima 145 kazkur. Sutaupymas dvigubas :))) Pirkti apynauji ir mazai nuvaziavusi automobiliuka
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...312