Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Mazda Tribute
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-11
Mazda Tribute 2l benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
automobilis yra labai paprastas todėl labai patikimas.
Rūdys, garso izoliacija.
Šį automobilį vairuoju jau 2 metus, nuvažiuota nedaug (30 000). Realiai šis automobilis turi tik vieną minusą, tai RŪDYS. Rūdžių prevensijai reikia skirti išskirtinį dėmesį, visa kita šioj mažinoj yra elementaru ir paprasta (todėl negenda). Išores bei vidaus dizainas yra skonio reikalas (man asmeniškai labai patinka). Man labai patiko šio automobilio paprastumas: 1. variklis paprastas kaip dvi kapeikos gerai draugauja su BRC dujomis. 2. važiuoklė paprasta kaip mazdos 626 (važiuoklė subalansuota sportiškam važevimui todėl automobilis labai gerai stovi ant kelio, gerai sugeria kelio nelygumus). 3. automobilis nėra prigrūstas nereikalingos elektronikos kuri nuolat gestų. Mazda tribute turi 2 važevimo rėžimus: 1. nuolat varomas priekis, o jam prasisukus automatiškai įsijungia galas. 2, priverstinis 4x4, skirtas Važevimui tikra beleke. Rimtai bekeliai automobilis netinka (labai žemai stovintis karteris ir duslius nuolat visur kabinasi), o žvejot ar iki sodyos kažkur miške tikrai nuvež. Vidutinės kuro sąnaudos apie 12 l dujų. Automobilio trūkumai: 1. triukšmas salone (garso izoliacija labai prasta). 2. Rūdys (automobilio dugnas, durelių apačios, galinės arkos mėgsta parūdyti). automobilio kėbulo priežiūrai reikia skirti įpatingą dėmesį. Automobilis labai paprastas todėl ten nėra kam sugest. per 2 metus eksplotacijos keičiau tik tepalus filtrus ir priešrūkinio lemputę. Labai atidžiai patikrint kėbulo būklę, kad nunusipirktumėte puvėką.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford EcoSport
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gražvydas | 2019-11-11
Priešui palinkėčiau šio auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gausi elektroninė komforto įranga, patogios priekinės sėdynės, vėsiu metu greitai pašyla salonas.
Didžiulis minusas už tai, kad aprašyme rašoma, kad tai 5ų vietų automobilis, bet čia matyt turėjo omenyje jei gale sėdi smulkūs vaikai....Kuro sąnaudos tai kosminės netgi nevažiuojant agresyviai, priekiniai statramsčiai užstoja matomumą...
Nežinau apie ką mąstė šio automobilio kurėjas, bet manau tikrai ne apie patogumą ir ne apie ekonomiją...Niekaip negaliu suprasti koks kvailys šį auto įvardijo kaip penkiavietį - gale 3 žmonės tilptų jei tai smulkūs vaikai...Priekiniai statramsčiai užstoja šoninį matomumą, galinio vaizdo kamera nieko verta ir bevertė Lietuvoje nes šlapia danga šiek tiek pavažiavus ji pasidaro nebenaudojama - nesimato per ją nieko. Automatinės pavarų dėžės darbas tragiškas-nemalonus pavarų perjungimas, prie vairo pridėtos pavarų perjungimo svirtelės įrengtos ypač nepatogiai. Valdymo panelėje esantys įvairūs mygtukai ( versijoje su klima sistema ) kaip stiklo apipūtimas ar vairo šildymo mygtukai akivaizdžiai per maži - stambesniais pirštais paspausti darosi sudėtinga ir jei tai reikia atlikti dar vairuojant tai išvis tragedija...Pigios salono apdailos medžiagos - barškantis, pigus plastikas. Labai stebina ypač aukštos kuro sąnaudos...važiuojant automatine dėže mišriu režimu ( miestas, užmiestis ) santykiu 50/50 tai kuro sąnaudos sviruoja tarp 9-10 ltr / 100 km. Ant spidometro tik 16 tūkst km tai realiai apie kažkokias dideles aptarnavimo išlaidas negaliu parašyti. Remontų dar nepasitaikė. Kainos ir kokybės santykis tikrai neadekvatus...Rekomenduočiau tik priešui šį automobilį....
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Civic
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-10
Honda Civic VIII FK2 5D 1.8 i-VTEC 2006 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, stabilus, ekonomiškas, talpus
Gana kieta pakaba
Automobilį turiu daugiau nei dvejus metus, nuvažiavau virš 45 000 km. Puikios būklės visiškai originalus 2006 m. hečbeko tipo modelis su 1.8 benzininiu varikliu bei mechanine pavarų dėže. Atvyko iš Italijos su nebloga komplektacija: navigacija, panoraminis stogas, xenon žibintai, kritulių daviklis, tel. pasijungimas bei balso valdymo funkcijos. Gaila, jog be šildomų sėdynių, tačiau piečiau gyvenantiems jų tiesiog nereikia. Civic'as nupirktas su 160 000 km rida. Atmosferinis benzininis variklis 1.8 litro (kodas R18A2) - puikus, ekonomiškas bei patikimas. Absoliučiai jokių bėdų su juo, ne veltui dar šiais 2019 metais, yra vis dar pardavinėjami nauji Honda HR-V su iš esmės šiuo varikliu tik dar kiek patobulintu per tiek metų (variklio serijos kodas R18). Ne veltui yra sakoma, jog jis patikimiausias savo klasėje, tikrai kaip ir daugelis Honda variklių šis taip pat yra bulletproof. Mano važiavimu kuro sąnaudos užmiestyje 5.8 - 7.2 l/100 km, Vilniaus mieste 9 - 10 l/100 km, vidutinės 7.7 l/100 km. Variklis turi i-VTEC sistemą, tačiau jis suprojektuotas ne galiai, o ekonomiškumui. Čia nėra tos standartinės VTEC sistemos, o atvirkščiai, yra vadinamas "reverse" VTEC'as. T.y. automobilio kompiuteris atpažįsta kai yra važiuojama ekonomiškai ir įjungia šį "reverse" VTEC'ą siekiant sumažinti kuro sąnaudas. Važiuojant agresyviau ir keliant apsukas variklis dirba lyg įprastai - jokia kintamų vožtuvų sistema neįsijungia, kadangi, kaip ir minėta, projektuotas siekiant pagerinti ekonomiškumą. Kaip 1.8 atmosferinis variklis jis turi gana daug sukimo momento bei tikrai pakankamai galios kasdieniam naudojimui. Kai 2005 m.automobilis buvo išleistas, teigta, jog jo kuro sąnaudos atitinka analogiškiems 1.5 l varikliams, o galia prilygsta 2 l varikliams. Interjero kokybė tikrai nebloga, gal tik garso izoliacijos norėtųsi kiek geresnės ilgesnėse kelionėse. Labai patogus vairas, sėdynės taip pat kasdieniam naudojimui puikios. Patogioje vietoje įmontuotas spidometras - žiūri į kelią ir nenukreipęs akių iškart matai savo greitį. Vėliau persėdus į automobilį su tradiciniu spidometru kartais dirsčioti žemyn tiesiog nepatogu. Kaip tokios klasės automobilyje - erdvės labai daug. Hečbeke su 5 durimis galinės sėdynės ne tik nusilenkia iki lygių grindų, bet ir pasikelia į viršų ir užsilenkia ("Honda Magic Seats") - galima talpinti labai didelį krovinį, nes visas galas laisvas, o galinės durelės atsidaro labai plačiai - 90 laipsnių kampu. Bagažinė - savo laiku buvusi talpiausia klasėje, vietos tikrai yra. Gal kiek norėtųsi geresnio matomumo gale, bet yra parkavimo jutikliai, tad nėra taip blogai, o tas galinio lango spoileris naktį užstoja gale važiuojančių automobilių šviesas. Civic'as yra su R17 ratlankiais bei gana žemo profilio padangomis (225/45), tad yra stabilus kelyje, tačiau nuo to kenčia komfortas - automobilis gana kietas, bet man asmeniškai tai patinka. Kaip ir daugelis Hondų, automobilis gerai išlaiko savo vertę. Šį benzininį modelį 2017 m. pirkau už 4500 EUR. 2019 m. analogiško modelio kainos vis dar svyruoja nuo 3000 iki 6000 EUR. Nors buvo neprivaloma, tačiau iškart nusipirkus pakeičiau galinius amortizatorius, kadangi ant nuožulnaus paviršiaus jie neveikdavo kaip turėtų ir sucypdavo (130 EUR su pakeitimu). Eksploatacijos laikotarpiu jokių gedimų nebuvo, keičiu laiku tepalus, filtrus ir tiek žinių. Automobilyje teko išimti bluetooth tel. pasijungimo modulį, kadangi jis "siurbia" energiją ir per kelias dienas iškrauna akumuliatorių. Internete šių naudotų modulių kainos apie 50 -150 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-10
Mercedes Benz w140 4.2 V8 350kw Longas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,valdomumas,patikimumas,Interjero kokybė ,erdvumas,ekonomiškumas.MERCEDES ŽENKLIUKAS.
Rūdys
Kuro sąnaudos kaip tokiam automobyliui tikrai mažos, užmiestyje 100km/15litru jei sunki koją ir 20. Mieste 25-35.Patikimiausias varyklis, mano automobilio ryda 920.000km!!!!! Su juo daug šalių aplankęs esu ir nebuvo pavedęs per tiek laiko.Iki šiol jis pas mane kaip iš salono. Svarbiausia prižiūrėti ir viską laikų keisti kaip ir bet kuriam kitam automobiliui.(Mercas tikrai iškirtinis automobilis) Kėbulą reikią dengti antikorozinė danga jei norit turėti gražų automobilį. Komfortas nuostabūs plaukimas malonūs ,net Kauno gatvių nesijaučia . Interjero kokybė pati brangiausią nk nekliba ir t.t. viskas savo vietose. Valdosi kaip sportinis automobilis Neskaitant jo didžio , posūkius lengvai iveikia .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-08
nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
is esmes viskas dziugina
kolkas tokiu neradau
kebulas-skonio reikalas.man patinka.jei yra stoglangis ir salone kaupiasi vanduo,pirmoj eilej tikrinkit stoglangio drenazu pralaiduma;)nepatogu keist pr.zibintu lemputes-reik isimt zibinta.duris uzdarant jausmas lyg ne masina,o skarbonke kokia,bet garso izoliacija gera:}grybautojams,zuvautojams uzklius zemokas priekis. salonas:super.ner ka lygint su vw/audi.vietos per akis,medziagos geros kokybes,sedynes patogios,viskas grazu,jauku,patogu.ner prie ko prikibt.salono filtras po gazo pedalu:) variklis.konkreciai 103 kw 2.0l prancuziskas dyzelis.mieste 7.5 litro salerkos.traukos ir astrumo maziau nei VAG,bet pakanka.kolkas problem nekelia.perkant zinojau apie pdf ir egr problemas,bet cia bet kurio dyzelio su tokia rida problema,todel prie trukumu nepriskiriu.keiciant kuro filtra,kuris stove masinos gale,pasidomet keitimo gudrybemis,nes po to sunku uzvest del oro patekimo I sitema. vaziuokle.super.nei per kieta,nei per minksta.priskirciau prie stipresniu.silpnesni uzpakaliniai isilginiu svirciu sailenblokai,kurie brangokoki.tikrinkit pusasiu bukle,pas mane nusibaige abu prie 200000 ridos stabdziai:geri.brangoki pr.st diskai. elektronika:jokiu priekaistu.viskas veikia nepriekaistingai. nepatogus priejimas prie pakaitinimo zvakiu.toliau viskas priklauso nuo saltkalvio ziniu,ranku tiesumo/kreivumo ir irankiu turejimo.:)kai kurios detales pasirode brangokos.turint omeny,kad musu tauta VAG gerbejai,nuvertejimas turbut vidutinis.man noretusi is variklio daugiau astrumo,bet yra 2.2 dyzeliukai,kurie turetu but eiklesni.ir aisku visada galima pacipuot jei yra noro;) atkreipt demesi i pusasiu bukle ir uzpakalines isilginiu svirciu ivores.o toliau tikrint viska kaip ir visiems
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Jaguar S-Type
1999 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-06
Jaguar S-Type 3.0 V6 2000 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, komfortas, gera garso izoliacija
Maža bagažinė, ne visi servisai apsiima remontuoti
Vairuoju šį automobilį beveik 2 metus, tad pateiksiu savo subjektyvią nuomonę. Beje iš karto galiu paneigti kai kur sklandantį mitą, kad tai labai gendantis ir labai rūdyjantis automobilis. Mano atveju rūdžių ant kėbulo jokių (gal kad automobilis iš Italijos turi kokią reikšmę), nors automobilis jau metų turi nemažai. Bendri įspūdžiai: puikus, labai kokybiškas salonas, niekas negirgžda, viskas veikia, malonus interjeras, komfortiškos nenusidėvėję odinės sėdynės, tiesa, gale vietos mažoka, jei priekyje sėdi aukštesnis ir gale nori toks pat atsisėsti. Gera garso izoliacija, kelyje variklio, kitų garsų iš lauko nesigirdi visiškai, gal tik kiek padangos. Važiuoklė minkšta ir labai stabilus ant kelio, net žiemą, slidžiame kelyje, turint omenyje, kad galiniai varomi ratai. Neblogas pravažumas, net keista, nesu jokiame sniege užbuksavęs, gal kad galas gana užkrautas, akumas, dujų balionas, naujos padangos. Pats važiavimas komfortiškas, pirmą kartą pajudėjus iš karto prisiminiau seną gerą mersą W123, labai panašus automobilio elgesys, tik variklis čia kur kas eiklesnis :) Automatas palyginus su naujesniais automobiliais kiek lėtesnis, bet tai netrukdo. Kas liečia variklį tai žinant kilovatų kiekį (175 kW) lyg tai turėtų eiti geriau, nors kaip man visiškai pakanka. Reikalas tas, kad automatas dirba ekonomiškumo vardan matomai, nes greit sujungia pavaras, perjungiant pavaras apsukos neviršija 2500 aps/min, važiuojant 100 km/h - 2000 aps/min, kaip dyzelio :) tad labai aktyviai neįsibėgėsi, dar gal įtakos turi nemažas svoris, techpase 2190 kg. Kitas reikalas įjungus Sport režimą, tada gali sukti iki kokių 6000 aps/min, variklis tarsi atsigauna, bet ir kuro sąnaudos tada dvigubos. Šiaip variklis yra pagamintas amerikietiško Ford Duratec pagrindu tik dujų skirstymo mechanizmas, galvutė jau Jaguar gamybos, atmosferinis, be turbinų. Variklis iš atsiliepimų geras, buvo ilgai gaminamas, dedamas ir į kitus Jaguar, Lincoln, Mazda modelius. Dujų paskirstymas, kiek teko rasti informacijos, dviem grandinėm, į kiekvieną pusę atskira, kaip žinote variklis V formos. Iš italų jau buvo sumontuotos dujos Bendrai paėmus važiavimą tai labiau limuzinas, nei sportiškas automobilis, tad aktyvaus važiavimo mėgėjams, jaunimui vargu ar jis patiks. Arba jei jau tokie jo labai norit pirkit tik su 4 l varikliu arba dar geriau R versiją. O norintiems komforto, ramaus,"valjažinio" važiavimo mėgėjams automobilis turėtų patikti. Kuro sąnaudos mišriame režime 12-15 l dujų, užmiestyje 8-10 l dujų važiuojant ramiai ir pernelyg nenukrypstant nuo taisyklių (90-120 km/h). Įjungus kruizą ar šiaip pastoviai riedant galite pamatyti ir 7-8 l /100 km kompiuterio rodomose momentinėse sąnaudose. Kiek po miestą nežinau, tokiu režimu nevažinėju, man tai neaktualu, visas važiavimas beveik užmiestis. Pilasi tepalas 5w30 pagal gamintoją, telpa kažkur 6 litrai,variklis tepalo nedegina, nuo keitimo iki keitimo litro tepalo nesupyliau. Minusai. Maža bagažinė, tiksliau negili. Jei plotis normalus, į ilgį galima irgi nemažą daiktą padėti, dar galinės sėdynės susilanksto, tai į aukštį vaizdžiai tariant jei padėtumėte dėžė alaus su buteliais, tai ant jos viršaus nebelabai ką uždėtumėte. Nepernelyg daug vietos ant galinės sėdynės didesniems žmonėms, nors tai daugelio automobilių bėda, bet kaip tokiam automobiliui norėtųsi daugiau. Dar vieną dalyką pastebėjau, bet čia jau labiau techninis reikalas. Kaip žinote kas kažkiek laiko benzininiams auto reikia keisti žvakes, gali tekti ir uždegimo rites. Jei prie vienos pusės priėjimas geras, tai kad pakeisti iš kitos, tektų nuimti įsiurbimo kolektorių. Nesudėtingai tai darosi, kaip pažiūrėjau, bet vis dėlto, kas darys servise gali būti brangiau, nes sudėtingesnis darbas, plius tada kolektoriaus tarpines tektų keisti. Jos nebrangios, internete iki 10€, bet vis dėlto. Pats su tuo dar nesusidūriau, šiaip pastebėjimas. Aišku, automobilis retesnis, gali tekti kai kurių dalių paieškoti labiau, internete, Gali kai kas, jei nerandate ar norite pigiau tikti nuo Ford ir Mazda, ypač kas liečia važiuoklę. Dabar apie remontus ir kainas. (Tiesa, gyvenu nedideliame mieste, remontuoju vietiniuose servisuose, tad didmiesčių, ypač Vilniaus gyventojams servisų kainos gali būti ir kiek kitos). Visada tik nusipirkus iš užsienio parvarytą automobilį reikia ką nors remontuoti. Man normaliai neveikė kondicionierius ir šildymas (ot italai, kaip jie važinėjo?), teko keisti 2 zonų vožtuvų bloką, kur sueina 5 šlangos ir yra 2 vožtuvai, nežinau kaip jis tiksliai lietuviškai (angl Water Heater Control Valve). Šrote prašė 100€, pirkau naują iš Anglijos, su atsiuntimu buvo nepilnai 70€. Buvo dar pigesnių, iš Kinijos galima gauti net 50 nesumokėjus, bet neaiški kokybė ir ilgai keliauja. Plius reikėjo keisti kondicionieriaus radiatorių (100€), kažkokios smulkmenos dar, kondicionieriaus sistemos užpildymas, darbas serviso, viso tas reikalas kainavo beveik 300€. Nebeveikė normaliai centrinis durų užraktas, kaltos buvo 2 durų spynelės, šrote gavau visas 4 už 45€, pasikeičiau pats, dabar gerai. Tinka ir nuo angliško, jei kam reikės. Ir viskas, toliau kaip ir kitiems auto, tepalų, filtrų keitimas variklyje ir pavarų dėžėje, padangos. Po metų keičiau stabdžių kaladėles galiniams ratams, kainos LT internetinėse parduotuvėse už komplektą abiems ratams nuo 11€ iki 70€,, variantų daug, pirkau per vidurį už 28€, bent jau žinomo gamintojo. Servise meistras pakeitė už 10€. Beje sudūriau su tokia problemėle, ne visi servisai apsiima remontuoti šį automobilį, meistrai tiesiai sakė, pirmąkart mato tokį auto ir bijo imtis. Didmiesčiuose gal tokios problemos ir nėra. Bet kas jau ėmėsi, sakė kad šiaip konstrukcija paprasta, "senoviška" ir nieko labai sudėtingo ten nėra. Ir paskutinis atvejis šią vasarą nutrūko variklio dangčio trosas. Ten yra 2 trosai, vienas eina nuo kabinos rankenėlės iki pirmos kapoto spynos, antras, tarp abiejų spynų, kas ir nutrūko. Gavau šrote už 15€, pasikeičiau pats. Štai ir visi gedimai per 2 metus, manau kaip ir daugeliui automobilių. Kainos remontų man nepasirodė didelės, jums spręsti pagal save. Prie variklio ir pakabos lįsti dar nereikėjo, viskas ten gerai, labai prastų kelių, žvyrkelių automobilis prie manęs praktiškai nematė, pakabą paprašius patikrina keičiant tepalus. Tiesa, dar pirkau originalių, lygiai tokių pat, kaip yra, lietų ratų komplektą šrote su visomis vasarinėmis padangomis, kad montuoti nereikėtų žieminės-vasarinės. Komplektas kainavo 100€. Tikrinti kaip ir kitus perkamus automobilius. Domėjausi šiuo automobiliu plačiau, kaip kas ir iš kitų patirties, tad sakyčiau šiam automobiliui reikėtų didesnį dėmesį atkreipti į kėbulo stovį, ar buvo remontuotas ir kaip, ar nesurūdyjęs, metų vis dėlto yra antikorozijos super ten nebuvo. Taip pat patikrinti elektros įrengimus, mygtukus, ar viskas veikia. Patikrinti automatinės dėžės veikimą, ypač ar nesmūgiuoja perjungus. Dėl variklio greičiausiai problemų nebus, pakaba irgi jei kas nesunkiai tvarkoma. Akcentuočiau labiausiai kėbulą ir elektrą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Forester
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-06
Automobilis nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geras matomumas, galia, žiauriai daug vietos, ekonomija, cvt greičių dėžė
Kartais juntamas šoninis vėjas
Vairuoju šį automobilį jau keletą metų. Iš esmės nieko keisti ir neteko, kaladėlės, šarnyrą. Kainos juokingos. Neturi kažkokių ligų kaip dyzeliai. Pas mane dujos, tai vidutinės sąnaudos apie 10 litrų, tai jos net juokingos. Labai nustebino, kad jame daug vietos, aš už savęs laisvai sėdžiu, o mano ugis 190 cm. Taip pat patinka be galo dideli langai, žiemos metu matomumas neįtikėtinas. Kiti skundžiasi garso izoliacija, bet man ji tokia pati, kaip ir pas visas tokios pačios klasės mašinas. Turėjau lexus gs450, tai lygiai tokia pati buvo garso izoliacija. Šiaip patarčiau pirkti, labai praktišma ir ekonomiška neturinti ligų mašina. Ir kas įdomiausia, kad labai gera trauka iš vietos, geriau stveria nei 2 litru dyzelis. Trumpai tariant mūsų šeimyna labai patenkinta pirkiniu :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-06
A4 B5 Sedanas 1996m. 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, kokybiškos medžiagos, itin ekonomiškas.
Gale nedaug vietos, priekiniai šarnyrai linkę birėti.
Labai geras automobilis studentui / žmogui ieškančiam automobilio važinėt iš taško A į tašką B. 1,9l 81kw variklis tikrai džiugina. Ekonomiška mašina. Trauka gera, mieste pilnai užtenka. Gale mažoka vietos didesniems žmonėms.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Qashqai
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-06
Praktiškas ir sportiškas tuo pat metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškumas, pravažumas, geras matomumas, vikrus važiavimas
kieta pakaba, mažai atsilošiantys sėdynių atlošai, maži šoniniai langai gale,
Mūsų automobilis - Qashqai +2 2,0 DCI rankine pavarų dėže. Pradžioje ieškojome tiesiog septynviečio miniveno, kuriame daugmaž sutilptume su savo 5 vaikais. Daugelis šeimyninių septynviečių dabar yra arba labai plokšti žemadugniai išpūsti hečbekai (Zafira, Grand Scenic, S-max, Verso), arba dideli brangūs visureigiai (XC90, Sanfa FE), arba pilnaverčiai mikroautobusai (Multivan, V-200). Pirmieji turi per plokščius dugnus mūsų kelionėms į sodybą, grybus, uogas, miško priežiūrą, bulviakasius ir paežeres. Antrieji per brangūs išlaikyti. Tretieji dideli, nerangūs ir sukuria kažkokį nenormalų įvaizdį, man važinėjant vienam kasdieniais reikalais, o tokių kelionių visgi susidaro ~90% automobilio naudojimo. Qashqai +2 pasirodė kaip labai patrauklus kompromisas tarp 7 vietų, pravažumo ir pigios ekslpoatacijos. Pastaroji kol kas ypač pasiteisino. 2,0DCI Renault gamybos variklis tiesiog nuostabus: tylus, galingas, ir stebėtinai taupus, toli pralenkiantis mūsų prieš tai turėtą Mistsubishi Grandis su išgirtuoju 2,0TDI VW varikliu ir ekonomiškumu, ir galia, ir tyliu darbu. Nors varomi tik priekiniai ratai, dėl aukšto dugno, didelių ratų, išjungus TCE su geromis padangomis pravažumas daug geresnis nei kokio standartinio hečbeko. Tikrai ramiau jaučiamės su priekaba važiuodami miške ar pieva, miesto duobėse ar parkuodami prie aukšto bordiūro, nors iki tikro visureigio jam trūksta 4WD. Salonas geras, bet...tik priekinėse dvejose vietose. II-a sėdynių eilė yra per stačiais atlošais, kurie nė kiek neisreguliuoja. Įsivaizduokite vėlyvą grįžimą namo su vaikais, kurie užmigę kabaruoja ant saugos diržų be jokios galimybės juos atlošus geriau pailsinti. III-ios eilės sėdynėse vietos dar mažiau, be to, šoniniai langiukai simbolinio dydžio, sėdynės aukštis gal tik 10 cm aukščiau nei kojų plokštuma, o atlošai gana statūs. Mitsubishi Grandis visos sėdynės buvo dideliame diapazone reguliuojamais atlošais, didelės ir patogios. Na, ir bagažinė... kurios tūris septynviečiame režime turbūt 150 Ltr. Joje visgi telpa savaitgaliui reikalingi visos šeimos rūbai, maistas ir benzopjūklas, bet kompiuterį, vaikų knygas, grybų krepšius ir rankinukus, gėles ir šyunį jau reikia kaišioti tarp sėdynių, po kojomis ar tiesiog ant keleivių kelių. Atrodo neįmanomai nepatogu, o visgi įmanoma net ir į pajūrį su isa šeima savaitei nuvažiuoti, net ir patalynės kokiems 4 žmonėms susitalpinti, nes ne visi gi giminaičiai turi po 7 atliekamus komplektus svečiams. Išeitis - aerodinaminė stogo bagažinė, uždedama didesnėms kelionėms, bet jos kol kas neturime, nes ji kainuoja, be to, tai papildomas rūpestis, sumontavimo / numontavimo laikas ir vieta saugojimui namuose. Užtat malonumas vairuoti - didelis. Pirmas mano septynvietis, kuris važiuoja vikriai, gazuoja taip pat noriai, kaip ir stapdo, lenkia žvitriai, o posūkiuose nesisupa. Kita medalio pusė - kad pakaba gan kieta, kas ypač jaučiasi važiuojant Utenos betonkeliu. Salone džiugina didelis stiklinis stogas, kurį saulei plieskiant galima užtemsinti iš vidaus užstumiamu skydeliu. Mažai vietos pasidėti smulkiems daiktams, pvz. mobiliam telefonui nėra lentynėlės tarp prietaisų skydelio ir pavarų svirties, o į bordačioką landžioti kaskart nepatogu, todėl tenka kaišioti į vandens butelių dėtuves/ puodelių skyles prie pavarų svirties. Detalių kainos vidutinės, patikimumas - geras, remontuoti jas visi moką, nuvertėjimas - nedidelis. Kadangi tai ne minivenas, patogesnis priėjimas prie variklio mazgų (kažkada juk teks keisti ir sankabą). kadangi mūsiškis visą laiką eksploatuotas Lietuvoje - ant dugno nemažai rūdžių. Kiti žiūrėti variantai (prancūziški) buvo daug švaresniais, kaip naujų mašinų, dugnais. Pirkti su tikra ir nediele rida, pradžioje sumokant už automobilį daugiau, bet paskui mažiau remontuojant. Čia praktiškai vienintelis variantas - ieškoti polizinginio (daug brangesnio) ar Lietuvoje naujo pirkto ir autorizuotam servise prižiūrėto automobilio, arba pačiam pirkti Vokietijoje, renkantis iš brangiausių pasiūlymų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Infiniti FX
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-05
Infiniti FX 37
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus kelyje, komfortiskas ir gan galingas variklis 235Kw.
Mazai vietos gale ir maza bagazine.
Vairuoju si automobili antri metai jokiu bedu, smagus,greitas ir komfortiskas auto. Minusai, maza bagazine, ir nedaug sedimos vietos gale.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Civic
2011 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-04
Honda Civic 2.2 Executive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas
Kolkas neradau
Nupirkau visai neseniai - pirmas įspūdis labai geras. Važiuoja maloniai, ne per kietas net mūsų keliams. Apie patikimumą bus galima kalbėti kai prasuksiu pirmus 20 000km. Variklis sukamas grandine kas aišku yra pliusas. Variklis smagus, 350nm jaučiasi dėl to bėgejasi maloniai, kuro sąnaudos apie 5L mišriai. Bėgiai ilgi 125km/h 6 bėgiu apsukos 2tūkst. Vietos 1.90cm vairuotojui tikrai užtenka, gale irgi daug. Net nešneku apie bagažinę ir magic seats gale... Žodžiu tikrai labai malonus auto, pas mane Executive komplektacija, tai yra viskas ko reikia - odinės/šildomos/pripučiamos sėdynės, premium audio aparatūra, panorama, parktronikai, galinė kamera, autopilotas, bluetooth/usb/CD, navigacija, Xenon su apiplovimu, R17, auto šviesos, lietaus ir šviesos davikliai. Honda patikimi automobiliai, bet dalys brangios. Kaina laiko gerai. Tikrinti servise kaip ir kiekvieną auto. Ieškoti su kuo pilnesne komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-04
530 xd 170kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Brangus islaikymas
Automobilį pirkau su ~280000rida, iškart pakeičiau grandine, turbina, variklio pagalvės, tepalo siurblys, greičiu dėžės tepalus, sumokėjau nemažai, bet dabar jau tris metai tik tepalus keičiu, filtrus, važiuoklė per tris metus kas tris mėnesius tikrinu, nieko vaziuoklei keisti nereikia, labai patikima, bet kieta važiuoklė, kuro valgo apie 10 litrų, xdrive pakaba ne į mišką, bet mieste, ir į žvejybą puikiai tenkina, nors yra nustebinus tikrai, pravaziavau tokį kelią per dumblą ir sniegą šlapia kad netikėjau kad iš važiuosiu, nes draugas su audi quatro pastrigo, pas mane padangos aišku buvo naujos žieminės, pas jį ms,
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai Santa Fe
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-03
Santa fe 2.0T turbo benzininis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdomumas posūkiuose, gražus dizainas
Garso izoliacija
Turiu Hyundai Santa fe sport 2.0T turbo benzininiu varikliu. 197kw. Puikus automobilis, gražus dizainas. Nuostabi trauka ir puikus kuro sanaudų balansas. 10 litrų 100 kilometrų. Taip pat daro įspūdį jo itin didelis pasukamumo kampas, automobilis praktiškai gali apsisukti aplink save kaip šuniukas, tai labai praverčia aikštelėse. Viskas patinka, tik galėtų būti geresnė garso izoliacija.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-03
MB 320 CDI 150kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, kokybiškas vidaus dizainas
Greičių dėžės, jų pagalvės ir dažni važiuoklės gedimai
Minkštesnis nei tų pačių metų BMW e60, bet ne toks dinamiškas kaip 530D. MB ekonomiškesnis. Jaučiasi jog auto sunkesnė už pastarajį, pėdalas gilesnis. Pačipavus pasidaro gyvesnis. Bėdos su pavarų dėžės pagalvėm, SBC bloku. Surinkimo kokybė aukšta, garso izoliacija puiki, salonas lyginant su kitų modelių automobiliais ties 300 - 400k atrodo tarsi naujas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-03
Bmw 530D 160kw 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas ir patikimas variklis
Dažni gedimai, vairo kalonėlės barškėjimas.
Pats automobilis yra pakankamai dailus ir maloniai valdomas. 3.0D 160kw pačipuotas variklis nešdavo automobilį puikiai. Vietos užtektinai, bagažinė didelė. Remonto kainos gan didelės, o remontuoti teko daug... sugedo dėžė (remontas 700€), barškanti vairo kalonėlė, trūkęs kolektorius, žvakių rėlė, generatoriaus gedimas... ir viskas įvyko per pusę metų. Rida buvo 274k.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
1998 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-03
Patikimas ir negendantis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, erdvus, turintis išskirtinį dizainą
Neturi
Turėjau 2003 metų Opelį keturis metus, kuris paliko labai gerus prisiminimus. Puikus automobilis norintiems pigaus ir patogaus automobilio. Nesenstantis BERTONE modelis, kuris traukia aplinkinių dėmesį. Salonas labai paprastas bet erdvus ir jaukus nepaisant jog tai coupe modelis. Apdailos medžiagos tvirtos ir kietos, tačiau retai kada pasigirsdavo ,,barškėjimai", važiuojant dideliu greičiu tampa prasta garso izoliacija. Odinis šviesus salonas visada atrodė puikiai, niekada nereikalavo ypatingos prižiūros, bent jau man labai patogios sedynės su klimato kontrole ir borto kompu nieko daugiau nereikėjo. Manevringas ir taupus mieste bei ganetinai greitas užmiestyje benzininis 1.8 varikliukas be EGR nesamonių. Elektronikos šis automobilis turi mažai, tad gesti nėra labai kam. Man pasitaikė labai gero kėbulo stovio, neturėjo jokių problemų su rūdim priešingai nei linkę žmonės kalbėti. Patikimas variklis, neturėjau jokių rimtų gedimų. Per keturis metus pravažiavau 60 000 km, keičiau tik pagal ekploatacija tepalus, filtrus, kaladėles, diskus, žvakes, pagrindinį diržą kai tik nusipirkau auomobilį, pakaba ganėtinai kieta ir paprasta, bet ant kelio stovi stabiliai ir remontuoti reikia labai retai, keičiau per visą laiką abu šarnyrus, vairo traukes ir stabilizatorius. Nuvertėjimas manau negresia žinant kas buvo tas BERTONE ir ka jis sukūrė, ir tai jog buvo išleista ribotas kiekis tokių automobilių. Perkant apžiūrėti ar nėra rudžių
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-03
Mercedes Benz E270 sedanas mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, geros kokybės interjeras, nedideli eksploatvimo kaštai. Geras kainos ir kokybės santykis.
Gan dažnai reikia tvarkyti priekinę važiuklę, stabilizatoriaus traukės greitai pradeda bildėti. Truputį plaukioja po kelią važiuojant dideliu greičiu.
Žodžiu 2015m įsigijau automobilį su 150 tūkst rida. Pravažiavau apie 140 tūkst km. Normaliai, gražiai važiuojant tai ir nelabai kas genda, keičiau tepalą kokius 8 - 9 kartus, pakeičiau termostatą, vandens pompą, generatoriaus diržą du kartus ir kelis tempikus (apie 80eur visas komplektas). Visas penkias pakaitinimo žvakes. Ir žodžiu važiuoja labai gerai. Žiemą prie -23 užkūriau be problemų, ilgiau, lėčiau sukdavo, bet užsikūrdavo gerai. Ekonomija padarė įspūdį, kadangi tai 2.7. Eksplotuodavau dažniausiai ilgais atstumais. Užmiestyje 6 litrai, mieste 8 vasarą. Žiemą mieste 10. Eksplotacinės kainos irgi nesikandžioja, visų filtrų (oro, tepalo, salono ir kuro) pakeitimas su 5w30 tepalu ir darbu išeidavo 90 eur be PVM iš Intercars. Aišku pasakysiu kaip daugelis, reikia žiūrėti, kad būtų GERI KILOMETRAI. Aišku turi problemų kai kurie su ABS stabdžių bloku (SBC) A004 kodu, reikia žiūrėti su A005. Bet ir A005 sugenda, teko matyti. Bet šiais laikais nėra brangūs remontai kaip anksčiau. Į 150eur įsiteksit, nes ten juos perprogramuoja. Apskritai mašina labai vykus, geras kainos ir kokybės santykis. 2.7 130kw traukia gerai ir ekomina gerai su mechanine (120km/h 1900aps/min). Žodžiu kiek paspausi, tiek turėsi :) su priekinėmis stabilizatoriaus traukėmis tai problemų turėjau, pakeičiau gal kokius 4 kartus (kas sezoną). Bet čia visi tie dalykai yra smulkmenos. Pats variklis, mechaninė dežė, sankaba ir visa kita važiuoklė yra geri. Reikia geriau žiūrėti su paprastais amortizatoriais ir su jais važiuoja labai minkštai. Valdymas palyginus su Audi A6 ar Bmw 5 važiuojant virš 150km/h truputį pradeda plaukioti. Aš manau, dėl minkštos važiuoklės (amortizatoriai buvo geri). Tai toki pliusai ir minusai :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Outback
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-03
Outback 2.5, 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera surinkimo kokybe, saugumas, talpus, pravazumas, nerupi vagims, kasko pigus,
Kietokas, linkes rudyti, nuvertejimas,
Neturiu galimybes rasyti lietuviskom raidem siuo metu tai nesupykit. Outback 2016 m.2.5 benzas. Automobili eksploatuoju 3 metus. 46000 km nuvaziuota. Pirktas naujas lietuvoje. Pilniausia komplektacija. Aibe pagalbiniu sistemu. Aklos zonos sistema persirikiuojant + kai stumi atbula ji mato pesciuosius aikstelej ir ar kitus judancius objektus. Eyesight sistema puikiai dirba savo darba, automobilis tikrai saugus. Deklaruoja mx greiti 192km/h km isspaudziau 198 km/h - kelyje stabili, nereikia isikibti nagais i vaira. Variatorius - 5 laipsniu. Dinamika nebloga pajudant is vietos. Lenkiant truksta galios, nuspaudus gaza masina virsta i zoliapjove. (Varijuoja - galvoja deze ka cia daryt su tokia seimininko uzklausa greiciui). Pravazumas geras, turi nuokalnes rezima - graziai leidziasi automobilis nuo kalvos pats prisistabdo. Auto atsiskleidzia bekeleje, kur smelis, zolyte, miskeliai ir pan. Ten jo vieta. Kasdien slifuot miesto gatves jei jos nera lygios, masina kietoka. Adaptyvios automatines sviesos patogu, tik kartais nakti sviesiai atspindejus nuo kelio zenklo issijungia ilgosios sviesios nes sistema suklysta manydama kad priesais vaziuoja kitas automobilis. Bagazine didele, galines sedynes susilanksto i lygia plokstuma, bagazines sijonas turi spec vieta po kilimu, nereikia palikti jo namie ar dar kur. Galines sedynes siektiek atsivercia, gale sedeti labai patogu ir erdvu. Pati surinkimo kokybe gera, minksta oda, plastikas geras. Tik kai BOSE pilnu garsu paleidi siektiek keliose vietos zirzia paneles. Cia galejo inzinieriai truputi pasedet prie lentos. Lieciamas ekranas neipatingas, japonam turetu but geda uz softa ir vizualizacija. Navigacija veda gerai, bet grafika tai atgyvenus. Labai smagus vairas, patogus informatyvus. Automatine bagazine kartais pakimba. Nera galimybes isigyti be automatikos. Tikekimes nesuges. Tokio kaip avarinio nuleidimo nera pakibus dangciui virsutiniam taske. Islindo gamyklinis brokas ties 35000 km. Starteris sucypia kaskart uzvedant. Subaru centras patikino, kad kai japonai ispres mazga sutvarkys. Kolkas jokiu bedu neturejau. Kuro sanaudos tikrai neblogos kaip visada 4 ratu varomai masinai. Jei vaziuoji uzmiescio keliuku 70 pasizvalgydamas sanaudos 4.7 - 5.2 l/100 90 km/h 6.4 - 7.2 l/100 Neuzbaigti mazgai mano manymu: Atviras variklio skyrius. Po kapotu visada pilna slamsto. Liuko uzdangalas be tinklelio arba ortakiu. Kilimelis vairuotojo nedengia kilimo prie gazo pedalo. 5 laipsniu variatorius. Kaip tokiu metu auto per mazai pavaru. Automobiliui jei idetu turbina, pirkciau dar karta. Remonto dar neturejus. Aptarnavimas nera brangus. Tepalai filtrai 150 eur su darbu. kas 30000 km visi filtrai tai 350 eur kazkur. ties 60000 km : variklio ir reduktoriu tepalai + filtrai apie 600 eur Nuverteja mano nuomone gana stipriai. po 2m su 35000 km subaru centras pasiule perpirkti uz 18 k eur. Rinkoj pilna amerikonu kurie musa kaina. Jei vaziuosi tik mieste, tai yra konfortiskesniu alternatyvu. Auto atsiskleidzia bekeleje.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Alfa Romeo 147
2000 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-02
Alfa Romeo 147 1.9JTD 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas
Pasenes
Geras grazus patikimas automobilis.Per 2 metus tik vaziuokle teko remontuoti.JTD varikliai patikimi,elektra tvarkoj.Gerai sildo ziema,jokiu kaprizu per salcius.Smagiai vaziuoja,tikrai geriau nei tokios klases vokiski ar japoniski auto Nusivaryti i servisa pries perkant ir nesvajoti kad gerai vaziuos pigiai nupirktas
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Accord
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-01
Honda ACORD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Posūkius gerai ima, labai stabilus auto, vairavimui japonai tikrai pasistengė viską subalansuoti. Vietos gale normaliai, ir įlipimas nėra į galą keblokas- kaip pas 8 kartos. Apie motorų patikimumą tur būt net nereikia minėti, beje šie motorai nuaina net
Ksenono nėra 2l. modeliuose, sėdynių el. su atmintimi, pvz. naudojasi 2 asmenys automobiliu
Šiandieniniam eksploatavimui(kol jų dar yra pirkti), patikimesnio varijanto rasti bus sunku, lexusai gal kažkiek, bet jų išlaikymas smagiai kerta per kišenę. 2 LITRINIO motoro sočiai užtenka mieste, iki 3000 apsukų važinėju, daugiau rodyklė retai kada pakyla. Važinėja kiti su akordais, grežia po pylna programa. Labai svarbus akcentas kokybiški tepalai ir keitimas tepalo kas 5000- 7000km. Neklausykite pasakų kad reikia keisti kas 15000, ar dar net rečiau tepalą į motorą. Visų pyrma pas akordą yra tepimo kanalai siauroki, antras dalykas tepalas savo savybes pradeda praradinėti po 5000 km maždaug po pakeitimo, jei motoras neuždrožtas , rodyklė apsukų nekyla virš 3000! Tai tepalo net neima akordai, čia yra mitas kad tepalus reikia pastoviai dapilinėti, dapilinėja nebent šumacheriai, arba motoras būna jau pavargęs. Taip, būna, po ridų 5000, 6000, po truputį pradeda valgyti tepalus, kadangi tepalo savybės kinta, prastėja jų rodykliai. Dalis hondistų tepalą ir keičia ties 6000 km. rida +-....., ir protingai daro. Tepalo tinkamumo išlaikymas ir grandinei daro įtaką, tokiu būdu( protingu) yra pratesiamas grandinės ilgaamžiškumas, keiskit tepalą nuo pirkimo pradžios kas 6000 km. grandinė žymiai ilgiau tarnaus. Gal kokius net 400 000. Šiaip tenka girdėti, atlaiko ir 250 000, ir prie 300 000 kiti keičia. Grandinės keitimas nepigus malonumas 1000e. kažkur atsieiti gali. Servizuose hondos pylsto tepalus, pirkti gerų tepalų pačiam (pvz. japoniškų) yra problematiška Lietuvoje. Siųstis iš kitur, ką ten nupirksi ir nežinai. Tepalus padirbinėja stipriai ir europoje , rusijoje įpatingai, ukrainoje. SM klasifikacija , forumuose daug kas kalba kad rinktis reikia, ne mažesnę , motorui tai tik į naudą išeis SN dar geresnė klasė , SN galima ir 8 kartos akordui. Už poros savaičių keisiu tepalus, pasirinkimai ties vienu varijantu galvoju RAVENOL FDS, pilasi tik 5w-30. naudoja jei tepalą žmogus 5w -40, perkant galima paklausti kokį žmogus naudojo. Tai yra dadrožtas motoras arba šumacheris eksploatuoja, 5w -40 naudojant tada mažiau ryja tepalo motoras, bet tepimo kanalams kurie ir taip yra siauri, nuo to nieko gero nebūna ! Idemitsu tepalai geriausiai tinka Hondoms, deja jų Lietuvoje nusipirkti nepavyks. Yra šiek tiek prekyboje, bet ne įmonės kažkokios rimtos jais prekiauja, jų ir kaina visai neatitinka rinkos originalių idemitsų tepalų kainos, gaminti kokiose padpo/ l/ nose gamyklėlėse bus, pinigai tik į balą bus išmesti. Hondos servizuose gal ir yra, turėtų būti. Bet aš už tepalus , kurie yra kanistre supilstyti , sufasuoti. Ir net kanistrus padirba, viską padaro.....visokie gamintojai neaiškios kilmės. Į greičių dėžę taip pat, automatą, reikia tepalus atnaujinti, per 3 kartus keičiasi, kadangi jų tik dalis išbėga keičiant, pavažiuojate 500- 800 km. ir vėl pasikeičiate. ATF - Z1 , kiek teko bendrauti forumuose geriausiai tinka, nuo DW1 - jis yra skystesnis, dėžių darbas būna suprastėja truputį. Honda kiek žinau tokio nebegamina, bet yra kitų gamintojų, galima rasti pvz. ravenol atf- z1. Pylnas keitimas( per 1 kartą) šioms dėžėms yra nerekomenduotinas. Prižiūrėti reikia šitus modelius, čia paskutinė karta japoniškų auto kokybiškų, 8 karta jau tokios kokybės neturi. Automobilių pramonė yra suinteresuota kad jūs greičiau dadrožtumėte savo auto ir pirktumėte kitą, 2006- 2008 metai buvo nemažas lūžis ne tik automobilių pramonėje, motociklų kokybė agregatų taip pat krito stipriai. Važiuoklė laiko kol kas jokių problemų. Trūkumas ratlankių pritaikymas, išnešimas 55, veržlės ne varžtai sukasi. Norint kitus ratus uždėti tikrai teks pasukti galvą! Viskas ten labai taupiai, bet ko neuždėsi, gali liesti sparnų arkas, šitas dalykas beabejo gydomas! užlenkti galima replėm ar kažkuom, jei truputį kabintų sparną. Sako kiti kad kieta labai , važinėja su 17 ratlankiais, dėkite 15 likinius ir bus komfortas. Deja 15 likiniai tik ėjo su mechanine dėže 2 litriniuose modeliuose, mažesnis stabdžių diskas 282. Gamyklinis modelis automatas, stabdžių diskai 300 mm. 15 likinio rato neuždėsite. Michelinus ......, padangas minkštesniais bortais reikia dėti, sumažina tą kietumą. Beabejo kokiais keliais eksploatuojama auto yra, uždėsite Continentalius, į dieną nuvažiuosite žvyrkeliais po 5 kilometrus, nelabai gal gerai ! Kad kieta su 16 likiniais, nepasakyčiau, prisiprantama ! Apie motorų patikimumą tur būt net nereikia minėti, beje šie motorai nuaina net 500 000km. ir daugiau. Jei keisite tepalus kas 15000 ir rečiau , tai gal ir prie 350 000 ridos užlinks Grandinę žiūrėti, kompresiją( jei sutiks savininkas!) Geriau mažesnė rida, ir kaina didesnė, nei nupirksite kokį fyrmos užjotą su 400 000 ridomis, skelbime beabejo bus rida 200 000! fyrmos mėgo šitus modelius. Netaupykite tepalams motoro, atsiranda visokių sutrikimų , kanalams siaurėjant, po to atsiliepia ir velenėliui, ir tepalus gali ryti pradėti auto
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...329
Automobile-data.com Carmaniac.co.uk