Markės
1025 iš 1434
Peugeot 206 1998 - 2007
Peugeot 206, 1998 - 2007
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 25
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 68% Ne 32%
Naujas Peugeot supermini automobilis 206 pakeitė legendinį 205 modelį 1998 metais. 206 buvo labai sėkmingas komerciškai ir tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų. Automobilis buvo gaminamas su įvairiais kėbulais – tame tarpe ir 2001 metais pasirodęs 206 CC (Coupe Convertible) su susilankstančiu plieniniu stogu ir 206 SW universalas. 206 CC tučtuojau tapo žinomas kaip "moteriškas automobilis" su tiktai 12 % pirkėjų vyrų. Galingiausia versija buvo pašvęsta WRC čempionatui ir buvo pristatyta 2003 metais kaip Peugeot 206 WRC (GTi 180 Jungtinėje Karalystėje). Šis automobiliukas turėjo 180 AG (130 kW) variklį, greitinosi 0-100 km/h per 7.4s ir pasiekė 220 km/h didžiausią greitį. Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
206 buvo tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų.

Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.

Automobilis buvo reklamuojamas linksmoje reklamoje, kurioje jaunas indas senuką Hindustan Ambassador markės automobilį per naktį suvirino į Peugeot 206 repliką ir su šiuo automobiliu didžiuodamasis važinėjosi su draugais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 25
2017-08-15
Peugeot 206 benzinas 1.1
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kad ir kaip keista bet vaziuoja, mazai naudoja kuro
viskas kas tik yra automobilyje
Vienas is prasciausiu automobiliu, genda apsoliuciai viskas, atrodo net daiktai, kuriuos pasidedi ir tie sugenda. Didziausia problema galinis tiltas, kuri reikia remontuoti kas 150 000 km. kaip ir kiekvieno pezo problema: posiukio, valityvu, lempu valdymas - genda,luzta. is viso niekine auto. Jei imanona prancuzisku visiskai nepirkti.
Pilnas atsiliepimas...
Jovita | 2016-05-30
Peugot 2002, 1,6 variklis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringa, maza, lengva parkuotis, mazai eda kuro, pigios dalys
nera, isskyrus tai kad maza bagazine :)
super masiniukas!!! leki ir bedos nematai. Greicio pakanka per akis :) dziaugiuosi savo pasirinkimu Taisymas atsieina labai pigiai. Puikiai dirba, neapleidzia net ilgose kelionese. Rekomenduoju! Moterims pats tas, auksta pakankamai sedeti ir labai manevringa. patikrinkite posukiu svirti, kartais ji turi savo prota ;)
Pilnas atsiliepimas...
pasalietis | 2015-09-04
206-okas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazas, vikrus, manevringas, leidzia pasijusti lakunu, labai pigus, kuro reikia kokybisko, bet jo reikia pilti puslitriais.
Minusai musu: neapziureta, pagaileta laiko ivertinti profesionalams, pasitiketa per daug sveitimais zmonemis, pasitiketa per daug savimi, kad galima paciam susitvarkyti
taip jau nutiko, kad pusesere vazinejo su apynauju tokiu su 1.1 motoru (ridos neatsukinetos - ne lietuvoj pirkta, ne lietuvoj vazineta ir ne lietuvoj parduota), o as pirkau 2.0 hdi. pirmas ispudis - automobilis jaunimui, labiau tiktu pavadinimas lektuvas ant ratu. 1.1 varikliukui sugedo pavaru deze, pakeite, ar suremontavo, bet vis tiek nieko gero, tai pardave su tokia beda. Daugiau jokiu bedu tam pezui nebuvo, bet jis apynaujas buvo. Maniskis jau zymiai senesnis ir tikrai LABAI daug vargo mates. Vazineju su auksciausios klases automobiliu, tai isedus net vaziuoti nemokejau pradzioje: soka, lekia, uzia... Vaira krustelni, tai atrodo, kad baisu posuki darei. labai staigus. Pirkau del to, kad nesurudijes ir ekonomiskas. Tikrai nesurudijes - 15 metu anei rudeles, nors buvo vieta ant galinio dangcio kur dazai nukrite. Tikrai ekonomiskas - su pilnu baku 800 km ir dar puse bako darbininkui prasivazineti liko. Idomumo delei nuvaziavau i pezo servisa kaune, tai prirase litaniju virs 1000 eu. Visa vaziuokle gatava beveik, leidzia radiatorius, kuro bakas, kuras variklyje kazkur bega... Nors variklis atrodo tikrai geras, bet negerus parametrus parode vienas purkstukas (labai neigiamus, reikes keisti) ir oro srauto matuokle bloga. Megstu dinamiska vairavima, bet ne tiek ekstremaliai - taupausi pinigelius lexusui ls arba bmw 7 klases - ten ir trauka ir komfortas. Kadaise turejau audi a8 tai amzina beda greicio virsijimas: vaziuoji 160, o jausmas lyg 90 vaziuotum ir neina priprasti tik ismoksti orientuotis. Nera ka ir aprasineti: lektuvo motoras ir tiek. Darbininkas sake, kad autodalyse kitas variklis 70-100 euru kainuoja. Man tai tepalus pakeisti brangiau atsieina. Ir cia kaina jau su isemimu. Daiktai neturintys vertes nenuverteja. Atpinga zinoma per eile metu viskas, bet jei svarstytumete skirtuma tarp rimto automobilio ir sito nuvertejimo, suprasit, kad jis nieko nekainuoja. Sake labai brangu tvarkyti galine vaziuokle, o visa kita is padevetu dedama ir gerai buna. Zmonai nepirkciau, nes cia kaip motociklas su priekiniu ir soniniais stiklais ir durelemis. Kaip nekeista, vietos uzteko priekyje ir gale. Nors ugis 185. Na gale ne uz tokio kaip as dramblio, uz zmonos, bet uzteko. Labai patiko musu 4 metuku vaikui, ypac greitejant - jausmas kad tuoj kilsim, juokdavosi vis spustelejus akseleratoriu. Grazus, aky traukiantis automobilis uz dviracio kaina. Reikia galva ant peciu nesioti: nesupranti, duok tam, kuris supranta. Patikrinimas servize kainavo viso labo 15 eu, o pasake viska, ko net neitareme. Argi cia pinigai uz zinias? Butume zinoje, butume nepirke, bet labai jau buvo grazus ir labai zmogus butent tokio ir norejo. Uz grozi reikia moketi savo kaina. Ar turit tiek?
Pilnas atsiliepimas...
Peugeot. | 2015-08-16
peugeot....
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, variklis, manevringumas
elektronika, galinis balkis ypatingai ir važiuoklė
automobilis pirktas 2007m buvo daužtas iš Prancuzijos. Kėbulas gražus tikrai. Bet.. labai jau trapus automobilis, barskutis, remonto prašosi dažnai. auto man patinka malonu vaziuoti mieste, bėgėjasi gerai- į žieda įlėkti jokių problemų (geras sukimo momentas). priekyje vietos daug, mano ūgis 188cm ir vietos stoka nesiskundžiu. manevringas lyginant su pvz BMW ar kitos markės automobiliais. trasoje vaziojant didesniu kaip 110km/h greiciu tampa garsus. jei reikia ka nors pakeisti sudėtingas priėjimas. detalės brangios kaip mažos klasės automobiliui. turiu daug problemų su lemputėmis skydelyje, Artėja tech apžiųra, o lemputės net peugeot servisas neužgesina... sako viskas gerai. Apibendrinus problema vazioklė ir lemputės (nežinau priežasties) P.S. Masina buvo daužta ir tvarkyta šiauliečiu garaže, kad juos kur tokius meistrus... variklis dirba gražiai, nereiklus, problema- kaitinimo žvakės ir ventiliatorius. auto nelaiko kainos, išvaizda kaip gerokai naujesnio auto. Jei jau peugeot 206 tai tik nedaužtas ir neeksplotuotas Lietuvoje, laabai brangi galines vaziuoklės dalies remontas (nepirkit jei paklise ratai tai kainuos min 180 EUR)
Pilnas atsiliepimas...
Dovile | 2015-06-03
Peugoet 1.4 miestukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, ekonomiskas, manevirgas mieste
Greitkelyje ar uzmiesti truksta galios, bet tai ne ilgu distanciju automobilis
Puikus miesto automobiliuskas!! vazinejau 4 metus, servise retai teko lankytis, is rimtesniu remontu tai buvo vairo kaloneles keitimas, o kiti apsilankymai buvo eksplotaciniai, kaledeles ir t.t 1.4 miestui pakankamai, uzmiesti zinoma per mazai galios, bet miestui pats tas. Su mano vairavimo iprociais mieste(vilniuje) sudegindavo apie nuo 6-9litru benzino, tai manyciau neblogas rezultatas tokiu metu masinai. 9litrus imdavo piko metu , vakarop 6-7 itilpdavau jei noredavau. visas nuvertejimas jau praejo, o dabar sis masiniukas turetu laikyti savo kaina. Ziurekit ar variklis nenuvaikiotas ir daug nenuvaziaves, nes pakaba yra labai paprasta ir lengvai ir pigiai remontuojama.
Pilnas atsiliepimas...
Nida | 2015-02-13
pirkti nepatariu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi, malonus salonas
genda be sustojimo, ilgiausias tarpas be gedimo 3 menesiai. garsiai dirba, jaucia kiekviena duobe.
2000 uju metu auto pirkau 2007, variklio stovis buvo geras, nesurudijusi . Vienintelis privalumas, kad per 8 metus liko nesurudijes kėbulas ir grazi. Taisiau ištisai, tai masina pradedantiesiems, galima puikiai susipažinti su masinos sandara. Keičiau amortizatorius, variklio dirza , sarnyrus , granatas, guolius , vairo traukes , elektriniai gedimai, žvakes, ventiliatnoriu, sankaba, ir jau nepamenu ka.galop suskilo visos plastmasines detales. Paskutiniais metais variklis vos traukia, co baisus, nuo pradziu buvo tarskalyne, kol nuvažiuoji prie juros tai galva atrodo plys pusiau. Salonas patogus, lengva parkuotis , bet remontas kasmet apsieidavo po 2500 litu maždaug, o i gala po 600 lt i menesi . 1,4 benzinas. Kastai siaubingi, nuvertėjimas didelis Paprasciau vistik nepirkti.
Pilnas atsiliepimas...
Elff | 2015-02-03
206 GTI/S16
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus automobilis miestui, tiek važiavimui, tiek parkavimui
Maža bagažinė, trūksta komforto
Pirkau senuką 2000 metų gamybos peugeot 206 GTI/S16. Buvo keistas variklis nuo 2004m s16 (100kw) nes senasis užkalė. Smagi mašina miestui, bet metai daro savo ir aptarnavimo tikrai reikėjo. Pradedant nuo variklio diržo keitimo, vandens pompa, lamda zondas, duslintuvas, ir t.t. Salonas kaip tokių metų nesubraižytas, oda nesuplyšusi. Pati nepatogiausia vairuotojo sėdynė kuri buvo sukurta. Ją galima reguliuoti kaip tik nori vistiek bus nepatogu (kalbant apie aukšto ūgio žmogų). Žiemą daug traškesių salone, o ir važiuoklė jaučia kiekvieną duobę. Bagažinė skirta tik vieno žmogaus daiktams (tikrai maža). Gale vietos pakanka ir didesniems žmonėms. Apibendrinant: yra ir gero ir blogo, bet manyčiau šis modelis laikinas variantas, po metų norėsis pirkti ką kitą. P.S kuro sanaudos mieste spaudžiant 12 - 13l bendzino ! Nereikalauja daug priežiūros, kol nepradeda gedimai lyst, o tada jau tuštink piniginę. Užmynus pedalą stipriau variklis girdisi salone. Trauka tikrai nebloga 100kw/190nm Žvakės, variklio diržas, variklio pagalvės, vandens pompa su keitimu ~300eu uždegimo ritė ~100eu lambda zondas ~70eu priekinė lempa ~50eu (originali) isiurbimo kolektorius dėvėtas ~70eu. Mašina tikrai pigi, tad jai jau praktiškai nebėra kur pigti. Bet taisymas tikrai brangus ir genda pastoviai. Patiktinti servise su kompiuteriu. Pažiūrėt ar galiniai ratai stovi tiesiai, renontas ~300eu jei kreivai stovi. Paspausti kiekviena mygtuką ir pažiūrėti ar veikia visos funkcijos.
Pilnas atsiliepimas...
Faster Foxx | 2014-02-03
Mano Maze :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, stabilumas, manevringumas, gan simpatiska maze...
Maza bagazine, silpnas oro srautas per soninius ortakius, daugiau kaip ir nepastebejau....
Na pasistengsiu kazkiek parasyti apie daugumos taip nemegiama "prancuziuka". Nes ziuriu, jog paskutiniai atsiliepimai gan ne kokie??? Vienam-tai sudas, ne masina, kitam "komforto" per maza! Bet tai juk ne "S" klases Mersas!!! Tai mazyle uz dviracio kaina! Tad arba per daug tikites is sios mazalitrazes, arba Jums paprasciausiai nepasiseke! O gal ir issirinkt nemokejot? Maniske-tai 1999 m. Peugeot 206 1.4i. (Na is karto pasakau, jog neesu kazkokios tai vienos markes fanas). Tad si masinyte tikrai nera bloga! Gal man tokia papuole??? Pirkta vazineti po mieste ir i darba (i kita miesta). Kolkas jokiu nusiskundimu tikrai neturiu. Na nebent gal tai, jog per soninius ortakius silpnai pucia ora. Na bet langai del to tikrai nesala. Elektronika nieko ten "negrybauja" (tai jau mitas), salone priekyje vietos pakankamai, na gale nezinau, gal ir nelabai, nesedejau:) Na bagazines tai kaip ir nera (trys didesni "Maximos" maiseliai ir ji pilna). Na gal nepatogioje vietoje atsarginis ratas, nes jis randasi apacioje. Tai gal tokie butu minusai. Bet jei vazinetis be gausios seimos, tai sio automobiliuko pilnai uztenka. O as dazniausiai vazineju vienas, bagazine man taip pat beveik nereikalinga. Na jei jau reikalui prispyrus, tai garaze dar yra dzipukas. Su sia maze gerai parkuotis (radai tarpeli ir ja jau pastatei, skirtingai nei dzipa, negaila, jog truputi apdauzys sonus, irgi skirtingai, nei dzipui). Siaip pakaba, bent jau maniske nebarska (tfu, tfu, tfu...), kaip kad kiti cia raso. Galiniai ratai irgi "neisvirte", nors ji ir torsionine. Variklis dirba graziai, tikrai negarsiai. Kebulas neziurint i jo garbu amziu neturi nei vienos rudeles (cinkuotas, 12-os metu gamykline garantija!) Beje, mano maze jau septinti metai rieda LT keliais. Pries tai ja naudojosi moteris. Na pavaros, pas mane pirma, kai salta masina, gal kiek ir sunkokai jungiasi (tiksliau kazkaip idomiai, beje pripranti), bet truputi susilus varikliui jungiasi puikiai. Bet tai nera ko noreti is mazalitrazes, juo labiau ne naujos auto! Siaip ji manevringa, pakankamai stabili. Na traukos gal ir noretusi kiek daugiau' bet vel gi, tai juk tik 1.4 varikliukas, turintis tik 55 kw. Tad nera ko is jo noreti. Bet uz tai viska atperka tikrai nedideles kuro sanaudos. Man vidurkis gaunasi apie 7 ltr. (ziema). Na vazinejant aisku protingai. 90 km/h uzmiestyje, ir truputi miestuke. Beje, vedasi varikliukas puikiai (is puses sukio), tiek saltas, tiek siltas dirba be jokiu pasaliniu garsu! Tepalu "nevalgo", tai manau, jog ir ateityje jiems apetitas nepakils:) Ryte, per salcius niekada nesuku galvos, jog neuzsives. Esu kazkaip ja garantuotas. Tiesa, supilti sintetiniai "TOTAL QUATRZ 9000" tepalai, naujas "BOSCH" akumuliatorius, pries ziema pakeisti visi keturi filtrai. Beje, pasikeisti viska tikrai nera brangu. Akumuliatorius apie 170 lt., tepalai 80 lt., filtrai irgi pigus. Oro, salono apie 20 lt.(uz vieneta), tepalo apie 15 lt., kuro 10 lt. Zodziu, jokio pykcio siai mazylei kolkas tikrai nejauciu :))... Teko vazinetis su daugybe masinu (toks mano darbas), tai si uz koki Golf'a, ar Audi a3, man asmeniskai nieko neprastesne, o gal net ir malonesne vairuoti. Variklis 1.4i man atrodo tikrai nera blogas, jokiu minusu nepastebejau. Dirba pakankamai tyliai tiek saltas, tiek ir siltas. Nera jokio skirtumo. Beje, iki darbines 90 laipsniu temperaturos susyla gan greitai. Tepalu talpa tik 3.3 ltr. su tepaliniu filtru, beje ju nemazeja (nezinau, gal tik pas mane?). Na kas liecia trauka, tai gal ir noretusi jos truputi daugiau, bet yra kaip yra! Eksploatacija pigi, tikrai nesiskirianti nuo kokio 3-ios kartos "tautovezio". Keiciau, kaip jau minejau, tik eksploatacines medziagas. Kolkas jokiu bedu su sia maze neturejau! Na, nuvertejimas nera koks tai ten baisiai didelis, kaip kad kiti raso, kadangi ji ir taip kainuoja kaip geresnis dviratis.... Bet vis gi tai ne dviratis, ar koks tai "pavarges" 3-ias golfukas (uz tokius pat pinigus). Tai aisku tik mano nuomone, tai gi teise rinktis Jums patiems.... Ziureti ta pati kaip ir perkant bet kurios kitos markes automobili. Papildomai paziureti galine pakaba. Galiniai ratai turi stoveti tiesiai. Pageidautina, jog pakaba neskeistu jokiu pasaliniu garsu. Na jei rasite rudziu, tai jau kaip ir turetu iskylti klausimas, apie jos praeiti? Aciu perskaiciusiems ir sekmes renkantis auto.....
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2014-02-02
Peugeot 206 1.4 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Žiauriai žiauriai nepatogus.
Buvau visada prieš dyzelius, rinkdamasis žiūrėjau tik benzininius, bet ant galo visi pradėjo įkalbinėti pirkti dyzelį, o ir rinktis nebuvo iš ko taigi nusipirkau šitą pežuką su 1.4hdi varikliu. Vedasi gerai žiemą, na kartais gerai, o kartais užplaukia, kad ir prie -12 vos užkuriu. Kuro sąnaudos kaip visi pažįstami turintys teigė apie 4 litrus, na man žiemą vidurkis 6 gavosi. Bet neesmė, garso izoliacijos nėra, toks jausmas lyg su belarusu važiuotum tas šlygštus traktoriaus garsas, traukos ramiai važiuojant užtenka, bet paspaust neišeis, važiuojant ilgesnėj kelionėj apie 30km paskausta nugarą, sėdynės nepasireguliuosi normaliai, arba sėdi kaip ant taburetės ir spaudi pedalus su kelėnais, arba vairo nebepasieki, bėgiai šlygščiai persijunginėja. Kaip ir visi prancūzai kažkodėl neužšyla aukščiau 70 laipsnių, todėl salone niekada nebūna šilta, na su striuke galima sėdėt nuvažiavus 10km, iki tol šali, taigi pastačiau pežuką aikštelėje ir pasiskolinau iš draugo 10 metų senesnę japonišką skarbonkę, bentjau kol pasibaigs šalčiai. Ir dabar tikrai įsitikinau, kad dyzelis tik traktoriams ir gyvenime nebepirkčiau dyzelio. Jei daug važinėt nuspręščiau tai įsidėčiau dujas. Variklis niekada nepasieks darbinės temperatūros, žiemą šalsi, biški pasidraskius ant ledo perkaista. O šeip važiuos normaliai kol nereiks keisti 2 tūkstančius kainuojančių purkštukų. Nieko negaliu pasakyt, nes patūrėjau mėnesį ir mėginsiu už tą pačią kainą parduoti. Jeigu jum tikrai vienintelis svarbus dalykas važiuoti kuo pigiau nesvarbu kokiais būdais tai tiks, bet jei norite iš mašinos kažko daugiau vertėtų pasieškoti kažko kito, nes tai žiauriai nepatogi mašina.
Pilnas atsiliepimas...
Mm | 2013-11-27
Sudas ne masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizdi ,daugiau jokiu
Viskas kas liko
Sudas ne masina ir nera cia ka pridurti. Visa barska kaip nezinau kas, kieta kaip 3golf, gal dar kietesne. Nieko netraukia, genda viskas kas gali . Turejau metus laiko 1.9D 51kw, traukia kaip dviratis. Per metus laiko tvarkiau galini tilta sio remonta kaina 1000lt, ir mazdaug po 1.5-2metu reikia vel restauruoti. Sugedo generatorius o jame beveik viskas kas yra tvarkymas kainavo 600lt. Gedo elektronika , kada nori uzsidega skydelio lemputes air bag ir visa kita, parejo spydikas, nerode greicio arba rode nesamones, nedege jokie apsvietimai ant paneles. Toliau is vaziuokles keiciau granatas - taip pat nepigu uz priekines su keitimu sumokejau 400lt, keiciau guolius. Kebulas itin prastas , rudija, tik prabraukus nubyra visi dazai, puva slenksciai. Visa barska kaip traktorius. Apie salona net nesneku, kokybes 0 - plysta, mazai vietos, gale is vis nera. NEPATOGI vairuoti Vienintelis sios masinos pliusas buvo kuro sanaudos, trasoj vaziuojant 130 6l, mieste 7l Nepirkti , nera cia ko patart.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai