Edvinas | 2011-11-06 |
Ford Focus 1.8 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas,geras valdymas,ganetinai grazus dizainas,pigus remontas,neprasta surinkimo kokybe,tvirtai stovi kelyje,malonus vaziuoti
Noretusi daugiau traukos uzmiestyje,triuksmingas dyzelinis varyklis,kapotas ir kuro bakas atsidaro su rakteliu,prastas matomumas per galini stikla,gan zemas kebulas,nera borto kompiuterio,nepatogi bagazines anga
|
Ieskojau autonobilio kuris atitiktu mano lukescius ir nusipirkau Ford Focus 1.8 66kw dyzeli,vazineju jau 4 menesius pravaziavau 6000km pokolkas neteko nieko tvarkyti ar keisti neskaitant tepalu ir filtru.Labiausiai patiko siame automobilyje tai,kad jis yra tikrai ekonomiskas ir patikimas.Didelis pliusas ziema sildomas priekinis ir galinis stiklas.Patogi vairuotojo vieta,daug vietos salone.Pigios ir automobilio detales beveik visur galima ju rasti.Mano turimas automobilis yra Ghia komplektacijos medzio apdaila sildomas priekinis galinis stiklas,ruko zibintai ir kita. 1.8 66kw dyzelinis variklis yra tikrai ekonomiskas,mieste ramiai vaziuojant kuro sanaudos atsistoja ant 5-6 litru 100km.Vazinejent grubiau kuro sanaudos kyla iki 9-10 litru 100km.Automobilis gan neblogai begejesi 0-100km-12sek.Mieste to visiskai uztenka uzmiestyje noretusi daugiau kw,nes nebera gero begejimosi perlipus 140km greiti.Minusas garsiai dirba dyzelinis motoras,salone labai girdisi tad daznai tenka muzika klausytis garsiai.Ziurint bendrai 1.8 66kw dyzelini varikli jis yra tikrai ekonomiskas,Ziurint del galios ir traukos mieste jo pakanka,uzmiesti jis tikrai per silpnas. Pravaziavau 6000km nieko neteko keisti neskaitant tepalu ir filtru.Sis automobilis ne tas i kuri reiktu kysti ir kysti pinigus. Jei nenusipirksite dauzto arba sudrozto tikrai nepasigailesite.O perkant manau viska reikia tikrinti kas kaip moka ir kas kaip zino.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ernest | 2011-10-13 |
Kaina pateisina lūkesčius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nedidelė kaina, pigus remontas, nereikalinga didelė priežiūra, labai kokybiška audio aparatūra
Lėtas įsigėgėjimas, vidutiniškas dizainas ir salonas
|
Už nedidelę kainą turėsite praktišką, kasdieninį, ekonomišką automobilį. Mano Focus'as pas mane jau penkti metai, per tą laikotarpį servise pabuvojo vos kelis kartus - dėl standartinių procedūrų. Automobilio remontas bei dalys yra pigios, lengvai gaunamos.Pats automobilis yra ekonomiškas tik trasoje (1.6l benzininis variklis užmiestyje "valgo" 5-6 litrus, mieste daugokai tokio tipo varikliui - 9,5-10 litrų). Apskritai automobilis yra paprastas, nereikalaujantis daug dėmesio. Dėl variklio ir dėl traukos kylo kėblumų, bent jau manajame. Dirba tyliai, ramiai, viskas tvarkoje, tačiau įsibėgėjimas yra be galo lėtas po 100km/h. Atrodo kad 100km/h jau yra riba, tas labiausiai liūdina. Greitoje trasoje labai ilgai lenkia kitą automobilį, su 5 pavara geriau nelenkti. Kartais apsukos užstringa ties 1,1. Kitais žodžiai tai yra "basic car". Džiugina, jog visada jį galima nesunkiai parduoti. 2006 metais Lietuvoje nebuvęs mano Focus'as pirktas už 16 000 litų, turint galvoje, jog jis yra 2001 metų. Taigi tuomet kaina nebuvo didelę ir būtent tuo metu man tai buvo labai geras automobilis. Kaip ir sakiau, detalės nebrangios, remontas pigus. Už tokią kainą (dabartinę kaina 8000 - 10000 litų) kainą tikrai pateisins lūkesčius. Neskubėti ir išsirinkti geriausią iš didelio pasirinkimo, bei patariu rinktis su didesniu nei 1,6 litro varikliu, mat tiek benzininiai, tiek dyzeliniai yra gan geri, bet man labiau prie širdies benzininiai. Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrew | 2011-07-27 |
Ford Focus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus valdymas,ekonomiškas,išvaizdus,talpus.
Žemas kėbulas,blogai važinėti kaimo vietovėje arba per pusnis.
|
Sveiki,tautiečiai.Noriu pasidalinti įspudžiais apie savo Focusiuką.Visų pirma,tai labai ekonomiškas automobilis,detalės pigios,retai kas genda.Auomobilio trauka nesužavės agresivių vairuotojų,tai ramiam važinėjimui skirtas agregatas.Važiuoklė paprasta,nereikalaujanti didelių investicijų.Pagrindė problema -stabilizatoriaus įvorės(restauravimas 100 litų).Kėbulas nerudįją,jei automobilis nebus daužtas ,ar pažeisti dažai.Salonas sužavi savo įmantrumu,bet tuo pačiu viskas po ranka.Sėdynių išprofiliavimas nėra tobulas,bet ilgose kelionėse stuburas jaučiasi normaliai.Automobilio bagažinė talpi,sėdynės nusilenkia beveik lygiai,nepadaro jokių iškilimų,o tai didelis pliusas- vežant didelius krovinius. 1.8 TDdi,paprastas ,kaip penkios kapeikos.Dyzelino kokybei variklis nelepus,galima pylti beveik iš balos.Galios trūksta,bet labai ekonomiškas. Detalių kainos nedidelės,nuvertėjimas stiprus,nes tai Ford markės automobilis. Patikrinti pavarų dežę,mėksta subyrėti trečios pavaros sinchronizatoriai,o visą kitą tikrinti,kaip kaip ir bet kokį automobilį,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ponas fordas | 2011-07-20 |
geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
malonus vairuoti, pigus nupirkti ir islaikyti, ekonomiskas
kapotas ir kuro bakas atsidaro tik su raktu, matomumas i gala pusetinas
|
1999 1.8TDDI (66kw) hecbekas 2 duru. Turiu auto jau 8 menesiai. Apskritai tai geras, malonus vairuoti automobilis. Kaip tokiu metu tokios klases auto salonas gana kokybiskas, perdaug niekas nebarska. Priekyje pakankamai daug vietos (kaip tokiai klasei), mano ugis 187cm ir tikrai negaliu sakyt kad tenka spaustis. mazesni zmones ir gale gan patogiai isirango. aisku visada noretusi daugiau komforto, bet norejau auto kuris vaziuotu pigiai tai toki ir turiu. pas mane dviduris tai bagazineje vietos nedaug, bet esant reikalui atsilenkia sedynes galines. ekonomiskas ir gan smagus. po miesta (klp) sutelpu i 7 litrus visada (nei lakstau, nei velkuos, vaziuoju ir nesuku galvos), trasoje 5-6. Ziema vedasi, tepalu neryja, dirba gan tyliai. Lenktyininkams aisku galios truks, bet vazinejimui pilnai uztenka. vaziuokle paparasta kaip trys kapeikos, dalys nebrangios, variklyje daryti tik einamieji remontai (tepalai, filtrai, dirzu nekeiciau nes buvo pakeisti) kaip ir su visais dyzeliais, gera rast nelengva. Del vaziuokles perdaug galvos nesukit nes nebrangiai susitvarkysit. uzspaudus gaza dyzelis juoda duma ismes, tai to nereiktu bijoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Toxy | 2011-05-21 |
Ford focus 2.0 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas ekonomiskas manevringas stabilus
variklio pagalves, vidines granatos.
|
Ford focus 1998 2.0 benzinas, coupe. Dizainas puikus. Vidus idomus. Vaziuokle patvari nezinau kaip cia kiti tokias nesamones raso apie jas. Reikia tik laiku priziureti. Turiu jau treti metai ir vaziuoklei sukisti pinigai apie 150 lt. Variklis tepalu nevalgo, dirba visada vienodai, Variklis tikrai patvarus. variklis galingas ir ekonomiskas. Minusas focuso liga apatine variklio pagalve kuria reikia keisti kas pora metu, aisku ji ir tekainuoja 50lt priklausoma kaip ir kiek vaziuoji. Automobilis paliginus pigus, islaikimas nera brangus dalis nebrangios, pilni visi srotai, parduotuves. pirkit ir nebijokit as uz benzininius variklius. Pirkdami pasiziurekit. Patarimas visada pravaziuokit. Ir jei pasiekus 80km/h greiti paspaudus ekseleratoiu masina vibruoja sito fokuso nepirkit:) Aisku jai patys meistrai tai kainuos sutvarkymas nebragiai,,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romka | 2011-04-15 |
Prasciausia masina kokia turejau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gan manevringas
Labai nepatvarus, bei nepatogus
|
Automobilis atrodo gan graziai, bet kalbant apie visa kita, tai yra labai blogai... Vaziuokle labai silpna, tvarkyti reikedavo vos ne kas savaite (duobiu tikrai negaudau), aisku lietuvos keliais vaziuojant, i viena kita duobe neisvengiamai ivaziuosi... Variklis ryja tepalus, nors viso variklio padarytas kapitalinis remontas, vistiek sita beda yra. Po menesio laiko pradejo begti tepalai is alsuoklio smarkiai, tai viska suremontavo, po kiek laiko vel pradejo kartotis, nors remontas darytas servise (Vienintelis serviso darbuotoju pasakytimas buvo "Niekada nepirk focuso, nes cia ne masina, o paprasciausias fokusas" sitas ju pasakymas tikrai yra geras, kalbejau su jais, tai sake vien tos pacios problemos, pastoviai vis kazkas atsitinka, ir nesuprasi kodel taip yra)... Labai gesta purkstukai, ir ju vieneto kaina 700-900 + darbas ~200. Pradejo is niekur nieko daug ryt, ~11LTR dyzelio, padare diagnostika, viskas tvarkoj, ir nesuprasi kodel taip yra... + Nepatogios sedynes, tolimom kelionem labai butu sunku. Autostradoj atrodo kad kazkas stabdytu, nes baisia ne aerodinamiska... JEIGU TURITE GALIMYBE NEPIRKIT FOCUSO! Geriau pirkit toyota, ar Audi uz ta pacia kaina.... Ryja tepalus + nera labai patvarus, nors TDDI pasizymi vienais is patvariausiu variklio variantu. Kiek turejau masinu, niekada tokiu problemu neturejau, o su sita, galima sakyt + - i menesi 200LT kaip nieko... Kaina nuverteja labai greitai, nes jos nera patvarios, bet labai perkamos. Zmones daugiau ziuri i VW markes auto, ar i AUDI, nes jie zymiai patvaresni, ir atitinka vokieciu gamyba... Focus nera geriausias pasirinkimas...... Niekada nepirkit focuso! aisku nekalbu apie naujesniu metu, pvz 2004 ir tt... Bet 1999 yra labia prastas, paklausykit mano patarimo! viskas gesta, ir nesuprasi kodel taip daros... ABS dar beja sistema labai nepatvari, ir gali betkuria minute sugest, nesuprasi kada teks vel investuot pinigus i si SLAMSTA!.....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ernestas | 2010-09-22 |
Nuostabus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tobulas valdymas, grazus dizainas, galingas, ekonomiskas
siek tiek keitoka
|
Turiu Ford Focus 2003 m. 1,8 TDCI varikliu, kai ieskojau sau masinos rinkausi tarp opel astra ir sio automobilio, nesigailiu isigyjes focusa, puikus dizainas, traukiantis aki, tobulas valdymas, kompatiskas idealus mieste tiek uzmieste lb ekonimiskas. Nzn daug kas kalba kad focusai rudija, savajam nei vienos rudeles neradau. TDCI variklis tikrai nustebino, manasis yra 1,8 (85Kw) tylus ir galingas, trasoje ar mieste nera jokios problemos det i vieta koki bemsa ar audine su 2,5 tdi, tai turbut lemia kad mano fucusiukas labai lengvas sveria vos 1,2 t. Apie kuro sanaudas- istikro lb mazos dar zinoma kaip vaziuoji, mieste isitenku su 6- 7 lt o uzmiesti vaziuojant 80-90 km/h isitenku i 4 litrus:) pravaziavau jau 10 000 km turiu si autoi tris men tai dar neidejau nei cento, vaziuokle ideali, aisku reikes jau keist tepalus bet cia einamos detadeles
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2010-04-28 |
Ford Focus 1,8 tddi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus, komfortiškas, patikimas, gerai stovi kelyje
Galėtų būti autopilotas
|
Nusipirkau net nepervažiavęs. Ant tralo pati paskutine buvo, tad teko pasikliauti tik išoriškai apžiūrėjus.Turiu beveik metus, bet kol kas nieko neteko taisyti, keisti (išskyrus einamas detales: diržus, tepalus, filtrus...). Valdymas tiesiog tobulas (nedaug nusileidžia tokiam milžinui kaip peugeot 605, kuris yra priskiriamas E klasei), apsisukimo spindulys ganėtinai mažas (kas labai praverčia kiemuose), ekonomiškas (1,8 tddi 66kw Vilniuj žiema važinejant kamščiuose max 8 ltr, vasarą 6-7 ltr), tačiau galėtų turėt pora kumelių daugiau. Labai įdomi greičių dėžė, kadangi mieste reik 3-4 begiu važinėti, o 5 pavarą tik nuo 80-85 įmanoma įmušti. Labai sunku priprasti prie tokių ilgų pavarų, tačiau ekonomijos atžvilgiu tai idealus būdas taupyti. Tiesa, ilgesnėse kelionėse pavargsta koja laikyti greičio pėdalą, nes labai jau laisvai mindosi jis. Bet esmė tame- kad tai beveik tobulas automobilis tiek miestui, tiek kaimui dėl savo eksplotacinių savybių ir išlaikymo kainų. Variklis persėdus nuo Eskorto 1,8 44kw atrodė žvėris(1,8 tddi 66kw), salyginai tylus, tačiau po mėnesio pasijautė arklių trūkumas. Su sukimo momentu viskas tvarkoje, padangas sugeba užkaitint prie šviesoforo, tačiau esant didesniam greičiui trūkumas galios. Bet atsižvelgiant į tai, jog jis sveria 1,3 tonos tuščias, tai manau salyginai neblogas variantas. O kadangi negana to dar ir taupus, tai manau yra idealus automobilis už salyginai mažą kainą. Automobilis lenkia savo konkurentus valdymu, interjeru (nekalbu jau apie astra, kur atrodo kaip su kirviu visas interjeras apkapotas), o ir nuvertėti nemanau kad labai turėtų, nes Fordas sugebėjo išspręsti savo pagrindinę bedą-rūdis. Dalys tikrai pigios, o ir tvarkymas nelabai brangus ( diržų, įtempėjų keitimas 350lt su visom dalimis). Jei tik neužgaudysit daužto ar sudrožto, tikrai niekada nepasigailėsit nusipirkę (čia kaip ir su visomis mašinomis)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2009-06-16 |
ligu maisas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patraukli isore ir vidus
kiekviena karta isvaziuoji su mintimi,kad gali buti partemtas
|
vairuoju jau 15metu ivairias masinas,daug ju pakeites, bet tiek gendncio dar nebuvau mates,1.8 TDDI variklis isvis niekam tikes,(ekonomiskas,bet ka sutaupai kurui ta trigubai isleidi remontui),kebulas rudije kaip seno opelio nelaiko elekrines dalys,dyzeliams tubinos,kuro siurbliai,daznai trukineja svaistikliai sugdindami neptaisomai variklio bloka(cia taikoma dyzeliui) daliu kainos nedideles,bet ir ilgai nelaiko jei tik yra galimybe nepirkt,tai taip ir elkis,NESIGEILESI
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Atsargus | 2009-04-03 |
Ford Focus ZX3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai jautrus susilankstymui stabdziu diskai, vaziuokle nera labai patvari, ypac priekis. Dideles kuro sanaudos - apie 14 ltr mieste, draginant ir per kamscius. 2.0 16v ZETEC Karterio ventiliacijos zarnele, laisvos eigos voztuva (droseline sklende).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |