Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6942)

Daugiau apie automobilį Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-26
c hr 1,2 luxury automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mamevringas ,tylus variklis ekonomiška,gerai dirbapavarų dezė
sėdynė,,kt smulkmenos turkų surinkime, rūdys pakaboj
Pirkome naują,iš salono,per 2 m pravaziuota 32 t km. Iš esmės savo kategorijoje viena iš geresnių iš bandytų prieš pirkimą. Stabili,standi pakaba,manevringa,gana ekonomiška,tai patinka.Dabar kas jau matosi ...Skrypia keleivio sėdynė,vaziojant vienamduobėtu keliuku kartais bilda nes sunki,jau rūdyja pakabos detalės ,varztai kaip kurie,vaziuojant tamsoje ir darant staigų posūkį trūksta matomumones zibintai kaip lešiai ,gerai šviečia į priekį,triukmingos r18 gamyklinės padangos,ypač senu asfaltu,nors siūles sugeria gerai,labai nuleistas atbulinio vaizdo veidrodėlis ir aukštai eranas tai truputį maišo kol kas tik garantiniai aptarnavimai
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford B-MAX
2012 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-21
2015 m. 1.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nenuobodus dizainas, išsiskiria iš kitų automobilių vienodumo gausos. Praktiškas, tinka tiek mieste tiek užmiestyje (patogu važiuoti ir ilgesniu atsumu dėl aukštesnės sėdėjimo vietos). Pagal klasę labai talpus.
Dažnai reikia plauti ir sutepti stumdomų durų mechanizmą, kad lengvai galėtum eksplotuoti (durys sunkios dėl integruotų statramsčių).
Automobilis pirktas naujas iš salono. Eksplotuojamas 5 metus, be jokių techninių problemų. nebijoti pirkti su litriniu benzininiu varikliu-pilnai pasiteisina eksplotacija ir nedidelės kuro sąnaudos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-21
2004, 160KW DIESEL,automatas,e60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikiai atrodo ir važiuoja tarp naujų net po 16m
patikrinti ar užprogramuotos gamintojo bėdos pašalintos :)
Puikus auto Kai pirkau pirkau, tikrinau ridą pas dilerį apie 15vnt tokių bmw, tai visi buvo nulėkę apie 450.000, vienas tik su tikra 180.000, tai tą ir nupirkau, jau du metai praejo, pakabos tvarkyti nieko nereikejo(net kaladelių), variklio tepalo per 12000(kas tiek keičiu) nesumažeja...žodžiu tobula auto, vedasi iš puses apsukimo,trauka po čipavimo tobula 187kw, grandinės keisti nereikia 2004m modelyje, darykite išvadas laužų prisipirkę. tikrinti ridą, neklausyti tų kurie sako "nežiūrek tos ridos vis tiek visi atsuka".
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-18
Mondeo 3.0 ST220
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas labai geras valdymas
Rūdys
Labai patikimas automobilis.Apart rūdžių nieko blogo apie jį negaliu pasakyti.Vieni iš geriausių Ford gamintojo variklių.Labai geras valdymas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Saab 9-5
2010 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-18
Unikalus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, valdymas, dvasia
Naujesio modelio nebebus
Pirktas iš aukciono 2015m 4 metų senumo ir 126000km ridos. 118kw dyzelis, Vektor. Dabar jau virš 250000. Dizainas išorės ir vidaus harmoningas, nerealus ir nepakartojamas. Valdymas aštrus, primena Alfa 156, gal kai kam gal per kietas atrodytų, bet mašinos jautimas ant kelio idealus. Variklis Fiat/Opel 2,0 su visomis jo silpnomis vietomis. Bet dažniau keičiant tepalus, diržus, pakeitus tepalo siurblio gumelę lyg ir viskas gerai. Garsokas, bet gerai slopinama vibracija ir garsas. Važiuoklė - perderinta GM, todėl kantri ir paprasta. Be stabdžių pakeisti galiniai amortizatoriai, jų atramos ir galiniai guoliai, smagratis ir sankaba. Traukos užtenka. Įranga negausi, bet pakankama. Sėdynės superpatogios, ergonomika puiki, Ne Bose, bet garso įranga pakankama. Išskirtinis automobilis, gaila kad išleistas buvo tada kai kompaniją jau buvo bebankrutuojanti. Tikrai galėjo išgelbėti SAAB jei būtų spėjęs "įsivažiuoti" rinkoje. Vienas iš automobilių kūrimo meistrystės pavyzdžių sukurtas mėgautis tiek akimis, tiek pojūčiais.
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-18
Cls 3,5 200kw benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,komfortas,galingi varikliai,isskirtinumas
Nera
Ispudinga masina visom prasmem. Dizainas,komfortas,galingi varikliai,isskirtinumas,viskas auksciausios klases.Vairuoju toki modeli 5 metus,jei keisti tai tik i naujesni CLS. Is gedimu nieko,cia praktiskai E klases mersas,tik su S klases prabanga ir komfortu.Variklis 3.5 benzas 200kw,misriu rezimu 12l benzo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-17
Bmw 320d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiskas, patvarus, patikimas
Nemazos kuro sanaudos
BMW 320d 2007m 120kw idealus variantas. Kuro sanaudos gal ir didokos pagal varikli bet tikrai masina kuri dideliu bedu neturi. Gana smagiai vaziuoja. Senesnis modelis, kuris turi patvaru varikli ir tikrai laiko. Rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2009 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-15
Avensis 2011m. 2.0 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visas auto yra pliusas
Tai nera premium limuzinas
Jeigu susidomejai siuo auto - rekomenduoju pirkti tik is tu, kurie pirko is Toyotos atstovybes. Ir kad butu su visa istorija. Viskas. Greiciausiai nusipirksi patikima auto, o ne zaisi loterija su neaisku kokiais is uzsienio parveztais automobiliais. Auto patikimas, jeigu pilamas geras dyzelis, keiciami tepalai bent kas 12 000km ir vaziuojant ramiom apsukom. Viskas. Auto labai patikimas, detales nebrangios. Auto nera limuzino klases, bet ka gauni uz sumokamus pinigus, mano nuomone, labai geras kainos kokybes santykis. Man asmeniskai auto komfortiskas, daznai vaziuoju Vilnius-Klaipeda. Pasijungiu auto pilota, nepavargstu, diskomforto jokio nejauciu. Nebloga audio kokybe. Salonas malonus, nepasenes dizainas. Mygtuku tiek, kiek ir reikia. Auto nera per daug ekonomiskas, bet galvos tikrai neskaudes. Labai malonus vairas, labai lengvai sukasi, vairuoti malonumas. Sekmes ieskant ir linkiu nepagaileti damoketi papildomu 500eur uz gera varianta.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2002 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-14
Honda Civic 1.7 Lsi Coupe 88KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda, patikimumas, gan ekonomiskas benzininis variklis, valit.
garso izoliacija, 1.7 88kw ausinimo sistemos problemos
Pirkau is vokietijos su 385000 rida aukcione uz 600 eur, keista bet visiskai be rudziu, isskyrus ant kapoto akmenuku nudauzyta. Buvo ilgai stovejusi. Nusipirkes pasikeiciau stabdzius, tepalus, filtrus, keleta lempuciu, kad butu tvarkinga, zodziu apie 150 eur. Vazinejau be problemu kokius 10k km, tada pradejo kazkas bildet variklio skyriuje, subyrejo dirzo itempejas, buvo blogai surinkta kazkas. pasikeiciau visa pagrindinio dirzo komplekta, su darbu apie 250 eur. Tada dar meistras pasake kad su situo 88kw varikliu buna problemu su ausinimu, is tikro - po kurio laiko pradejo kaisti, pasirodo kiauras radiatorius. tai su darbu dar 80 euru gal. Neskaitant situ dalyku, negenda niekas, nes nera kam gest, ir siaip manau su tokia rida dar gan neblogai. Siaip traukia gerai, bet daznai smaugiant ryja tepala, garso izoliacijos aisku nera, valdymas visai nieko, bet greiciau imant posuki slysta sikna. garso aparatura originali groja visai gerai. bagazineje vietos gan daug, atsilenkus sedynes tikrai nemazai, galima ir is ikea ka nors parsivezti. Bendrai paemus - priziurimas yra ziauriai patikimas, isvaizda visai nebloga, aukstos arkos, galima det r17 ir atrodo gerai. Del nuvertejimo nezinau, skelbimuose yra kainu nuo 300 iki 1100. manau parduosiu uz panasiai kiek pirkau, gal 600-700, nes siuo metu bukle gera. Eksploatacija pigi. pirkt varikli VTEC 92kw, geriau valins.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Insignia
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-14
Geras pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiskas, daug vietos, patogus, dizainas
Garso izoliacija vaziuojant dideliu greiciu
Vairuoju 2009 sedana 2.0 CDTI 81kw mechana. Pradzioje kiek bijojau sio variklio, kad bus per silpnas, bet pavazinejes ir pamates jo ekonomiskuma.. tikrai nesigailiu :) Apsilenkti uztenka pilnai, ramiai vazineti irgi per akis. Uz automobilio kaina, gaunama labai daug. Maniskis su pilna oda, sildomos sedynes, spalvotas ekranas, gera garso aparatura, parktonikai. Siaip daug vietos tiek priekyje tiek gale, labai komfortiska, patogus salonas, daug daiktadeziu. Teko pasivazineti ir kiek toliau, Vilnius - Talinas - Sarema - Vilnius, gavosi apie 1600km. Nedaug truko, kad uztektu bako (70l). Vidutines gavos 5l/100km kas atrodo kosmosas tokio dydzio automobiliui su R18. Ramiai vaziuojant apie 90-100km/h galima tilpti i 4.2-4.5l. 6 begiai, vaziuojant 120km/h apsukos 2000. Gal bendrai noretusi kiek geresnes garso izoliacijos, nes vaziuojant virs 130-140km/h jau vejo svilpimas sioks toks atsiranda ir padangu garsas Pravaziavau 15000km, nieko neteko remontuoti isskyrus pasikeisti filtrus ir tepalus, kas daug nekainavo. Tikrinti einamus dalykus, kazkokiu ligu neteko rimtesniu tiek girdeti tiek tureti. Tikiuosi sekmingai tarnaus toliau, uz siuos pinigus nelabai konkurentu rimtesniu galima rasti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fiesta
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-13
Fiestukė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, gražus, ekonimiškas, labai gerai vairuojasi, patogi audio sistema ir laisvų rankų įranga.
Labai jautrūs stabdžiai (gal dėl mažos ridos), šiek tiek triukšmingas (nelyginu su konkurentais, tiesiog mano aukštesnės klasės automobilis, jis tylesnis), triukšmingas motoras.
Gražus ir ekonomiškas automobilis. Žmona važinėja, kuro vidutiniškai 4,2-4,4 sunaudoja. Trasoje spaudžiant 140-150 valgo apie 7 ltr. Man galios mažoka, mano 100kw ir sunkesnė, traukia žymiai geriau, žmonai gerai. Pirkom su labai maža rida, dabar jau 160kkm. Labai pigus išlaikymas. Remontuoti teko tik kartą, nulūžo spyruoklės galiukas (žvyrkelio paskemės - jau išeksfaltavo kelią), tai pakeičiau viską naujai, kainavo labai nedaug, už dalis sumokėjau apie 200e: abu amortikai, abi spyruoklės, abu atraminiai guoliai ir dar kažkokios gumos. Žodžiu, kad nereikėtų grįžti dar kartą. Gal jau laikas būtų pakeisti žvakes, bet jos prastoj vietoj stovi, prie -15 užsikuria, tai ir nekeisiu kol neužsikurs. Kebulą tikrinkit, į variklį neįlysi, ridą bandyti nuspėti reikėtų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 308
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-13
Peugeot
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikyti, gera kaina
Prasta garso aparatūra
Šį automobilį turiu virš pusės metų ir džiaugiuosi savo pasirinkimu kiekvieną dieną. To paties segmento vokiški konkurentai kainuoja maždaug 2k brangiau ir yra geroookai prasčiau komplektuoti. Maniškis su 2 zonų klima, panorama, šaldoma daiktadėže, sportiškom sėdynėm, liečiamu ekranu, start stop, galine kamera, parktronikai abiejose galuose, chromai, ragai ir tt... atraskit kokią škodą su tiek privalumų.. tikriausiai tie škodų pirkėjai džiaugiasi kai galiniai langai būna valdomi elektra...Pradžioje ieškojau benzino 1,2 turbo su automatine dėže, bet į lietuvą tokių neveža.. taigi teko rinktis dyzeli su mechanika. Variklis euro 6 - atnaujintas turintis 300niutonų yra tikrai smagus, kuro ima apie 5l. 100km. Taigi ir ekonomiškas. Kol kad jokių problemų neturėjau, labai gražus dizainas, viduje taip pat visiškai naujas peugeot dizainas "icockpit" su labai smagiu mažu, sportišku vairo ratu. Dauguma funkcijų valdoma centriniame ekrane, keletas svarbesnių iškelta fiziniais mugtukais. Aplamai tai puikus, patikimas, labai praktiškas ir talpus pežiukas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chrysler PT Cruiser
2000 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-11
Patikimas retro stiliaus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, geras pravažumas, saugumas.
Nemanevringas
Puikus automobilis. Pirkau 2001 m. laidos , prieš 4 metus, aišku stovis buvo beveik idealus, net serviso meistrai stebėjosi. Per 4 pastovaus "drožimo" metus minimalios investicijos. Yra aišku niuansų, pav. kad mažas manevringumas, be tai ne esmė.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 3008
2009 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-10
3008 ir 5008 - vieni geriausių auto savo segmente.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kainos/metų/išvaizdos/privalumų santykis. Pakankamai patikimas ir paprastas auto, pigi eksploatacija. Gera garso izoliacija. Erdvus salonas.
Kieta ir barškanti važiuoklė. Bloga muzikos kokybė. Neturi patikimų benzininių variklių.
Pradėkim nuo to, kad 3008 ir 5008 tai vienas ir tas pats auto, tik 5008 bagažinė šiek tiek ilgesnė, todėl apžvalga bus apie abu. Dizainas - šiuolaikiškas, už tokią kainą sunku rasti labiau naujoviškai atrodančio auto. Kėbulas labai kokybiškas, sakyčiau visiškai nerūdija, aktualu mūsų klimatui. Tačiau neproporcingas aukštis, galas ir slenksčiai labai aukšti, tuo tarpu priekinis bamperis labai žemas, važiuoji kaip su dropu, matyt padaryta geresnei aerodinamikai. Jokio didesnio pravažumo šis modelis tikrai neturi. Benzininiai varikliai nepatikimi, paguglinkit "Prince engine" jei netikit. Dyzeliai 1.6 ok, bet geriau 2.0hdi, ypač jeigu norit automato, nes 1.6 eina su robotu, 2.0 galima rasti su paprastu automatu. Juos galima atskirti pagal pavarų svirtį - automatas turi P režimą, robotas neturi. 2.0hdi yra vienas iš patikimiausių dyzelių netik Peugeot, bet ir tarp visų markių. Valgo nedaug, traukia neblogai, aptarnavimai pigūs. Pavarų dėžės. Pusiau automato (roboto) asmeniškai neteko bandyt, bet visi rekomenduoja nuo jų bėgti. Automatas stovi japoniškas Aisin (Toyota), iš esmės patikimas, net negirdėjęs, kad kažkam būtų visiškai numiręs. Bet važiuoja neidealiai, būna spardosi, būna neperjungia kai reikia, toks jausmas, kad dėžė ir variklis nesuderinti vienas su kitu. Važiuoklė visiška tragedija, didžiausias šio modelio minusas, kieta, nekomfortiška ir labai barška. Nemažai servisų apvažinėjau, netgi TA dar kartą buvau, kad iškratytų - visur meistrai siunčia ant trijų raidžių, sako ko tu nori, pas tave viskas idealu. Pakeičiau praktiškai viską, laimei bent važiuoklė labai paprasta ir dalys pigios, labiausiai sumažėjo barškėjimas pakeitus amortizatorius, kaip po to sužinojau tai jų liga, nors jie visiškai idealūs, amortizuoja kaip nauji, bet barška iš savęs. Taip pat barškėjo originalus domkratas po dugnu, teko išmesti, vistiek supuvo nuo drėgmės, netinkama vieta jam. Galiausiai vistiek liko šioks toks bildėjimas, bet jau nebelindau. Palyginimui Impreza su sportinėm spyruoklėm ir žemo profilio padangom duobes pervažiuoja daug tyliau ir maloniau. Važiuoklė paprasčiausia kokia tik gali būt - prieky McPherson, gale balkis, kaip bulkoj ar senam golfe, kažkam tai pliusas, man tai minusas, nes tada ji negali būti ir komfortiška ir stabili, tik kompromisas, šiuo atveju jis padarytas stabilumui, mašina gerai stovi posūkiuose, turbūt vienas geriausiai valdomų minivenų. Iš nepaprastų dalykų nebent kad galiniai stabdžių diskai keičiami tik kartu su guoliais. Taip pat buvo bėda su pusašiais - kėlė vibracijas prie didesnių greičių. Salonas visai neblogas, nors ir nėra premium klasė, bet ir nėra pigus. Kokybiškos medžiagos, kokybiškai surinktas, niekas nebarška. Išimtis - durų gumos, plyšta netgi prie mažos ridos. Sėdynės patogios, sėdėsiena labiau kaip lengvojo auto nei kaip miniveno. Daug visokių privalumų kaip tokios vertės mašinoje: Head-up, panorama, dviejų zonų klima, USB ir t.t. Erdvės daug tiek prieky tiek gale sėdintiems. Antros eilės sėdynės kiekviena vartosi ir reguliuojasi atskirai. Dar buvo mintis papildomai įsidėti ir trečios eilės sėdynes, bet norint viską padaryti originaliai tektų labai daug ką keisti papildomai, netgi lubas. Labai gera garso izoliacija, teko tą pačią dieną pravažiuoti su juo ir su BMW F01 - BMW važiavo garsiau. Variklio visiškai nesigirdi, keleiviai įsėdę galvoja, kad čia benzinas. Auto gerai tinka kelionėms, galima visą dieną važiuoti autostradomis 160km/h, greičio nesijaučia. Nors prancūzai visada garsėjo geriausia salono ergonomika, bet šiame modelyje atvirkščiai. Puodelių laikiklis tik vienas, nepatogioje vietoje, puodelis remiasi į porankius. Nėra kur pasidėti telefono, mažai daiktadėžių, mažas bardačiokas. Sėdynių šildymo mygtukai įrengti sėdynių kraštuose, nesimato ar jie įjungti ar ne. Radijo ir kruizo mygtukai identiški, nors jie priešingose pusėse, bet pastoviai juos painiojau, per pusantrų metų taip ir nepripratau. Šaldytuvas porankyje niekaip nesireguliuoja ir neišsijungia. Vasarą ok, bet žiemą nervina nuo jo sklindantis šaltis. Daug mitų sklando apie prancūzų elektroniką, kas liečia variklio elektroniką ji patikima, labiau grybauja salono elektronika. Paspaudus kiekvieną salono mygtuką lauki ir nesupranti ar čia tiesiog užlagino ar nedaspaudei mygtuko. Įjungus Head-up jis atsidaro ir užsidaro, tenka įjungti dar kartą. Pats head-up atrodo keistai, galėtų tiesiog padaryti projekciją ant pr. stiklo kaip kituose auto. Kartais sugrybaudavo parktronikai. Radijas ir prikurkė veikia tik įjungus degimą. Palaikius įjungtą degimą ilgesnį laiką įsijungia power saving mode ir viskas išsijungia. Taip kad jeigu sėdi mašinoj kažko lauki ir nori pasikrauti telefoną - turi birbint variklį. Navigacija visiška tragedija, suvedus adresą grybauja, neįmanoma įrašyti naujausių žemėlapių, veda laukais. Garso kokybė paskutinis šlamštas, dar nesu girdėjęs blogesnės, realiai tik žinioms klausyt. Lyginant su artimiausiais konkurentais - Peugeot 807/Citroen C8 pastarieji jau gryni minivenai, sėdėsiena beveik kaip mikroautobuse, daugiau erdvės salone, važiuoklė minkšta, linguoja, garso izoliacija blogesnė, labiau girdisi variklis. Nors tų pačių metų ir kainuoja panašiai - atrodo kaip 15m. senesni nei 3008/5008. Pliusas, kad galima nupirkti su patikimu 2.0 benzinu ir dėti dujas. Iš esmės eksploatacija pigi, dyzelių aptarnavimai pigūs ir jų nedaug reikia. Daugiausia pinigų kišau į važiuoklę, nes nervino barškėjimas ir negalėjau rasti kas, nors galėjau nieko nedaryti ir važinėti taip, važiuoklė buvo gera, praėjo TA. Nuvertėjimas kaip ir visų prancūzų gan didelis, ypač 5008, labai sunku parduoti, visi ieško tik 3008, nes kai žiūri foto visi įsivaizduoja, kad 3008 tai kompatkiškas krosoveris, o 5008 tai didžiulis autobusas, nors realiai tai beveik vienas ir tas pats auto. Žiūrėti abu modelius tiek 3008 tiek 5008, nes didelio skirtumo tarp jų nepajusite, nebent rūpi bagažinės dydis. O kuo daugiau pasirinkimo - tuo lengviau rasti geresnės būklės ir norimos spalvos/kompletacijos auto. Be abejo pasiimti specialistą, kad patikrintų prieš pirkimą. Į ridą nekreipti jokio dėmesio, nes ji labai lengvai atsukama, saugome tik skydelyje, atstovybės neturi bendros duomenų bazės, kad patikrinti ar tikra servisų knygelė.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 5008
2009 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-10
3008 ir 5008 - vieni geriausių auto savo segmente.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kainos/metų/išvaizdos/privalumų santykis. Pakankamai patikimas ir paprastas auto, pigi eksploatacija. Gera garso izoliacija. Erdvus salonas.
Kieta ir barškanti važiuoklė. Bloga muzikos kokybė. Neturi patikimų benzininių variklių.
Pradėkim nuo to, kad 3008 ir 5008 tai vienas ir tas pats auto, tik 5008 bagažinė šiek tiek ilgesnė, todėl apžvalga bus apie abu. Dizainas - šiuolaikiškas, už tokią kainą sunku rasti labiau naujoviškai atrodančio auto. Kėbulas labai kokybiškas, sakyčiau visiškai nerūdija, aktualu mūsų klimatui. Tačiau neproporcingas aukštis, galas ir slenksčiai labai aukšti, tuo tarpu priekinis bamperis labai žemas, važiuoji kaip su dropu, matyt padaryta geresnei aerodinamikai. Jokio didesnio pravažumo šis modelis tikrai neturi. Benzininiai varikliai nepatikimi, paguglinkit "Prince engine" jei netikit. Dyzeliai 1.6 ok, bet geriau 2.0hdi, ypač jeigu norit automato, nes 1.6 eina su robotu, 2.0 galima rasti su paprastu automatu. Juos galima atskirti pagal pavarų svirtį - automatas turi P režimą, robotas neturi. 2.0hdi yra vienas iš patikimiausių dyzelių netik Peugeot, bet ir tarp visų markių. Valgo nedaug, traukia neblogai, aptarnavimai pigūs. Pavarų dėžės. Pusiau automato (roboto) asmeniškai neteko bandyt, bet visi rekomenduoja nuo jų bėgti. Automatas stovi japoniškas Aisin (Toyota), iš esmės patikimas, net negirdėjęs, kad kažkam būtų visiškai numiręs. Bet važiuoja neidealiai, būna spardosi, būna neperjungia kai reikia, toks jausmas, kad dėžė ir variklis nesuderinti vienas su kitu. Važiuoklė visiška tragedija, didžiausias šio modelio minusas, kieta, nekomfortiška ir labai barška. Nemažai servisų apvažinėjau, netgi TA dar kartą buvau, kad iškratytų - visur meistrai siunčia ant trijų raidžių, sako ko tu nori, pas tave viskas idealu. Pakeičiau praktiškai viską, laimei bent važiuoklė labai paprasta ir dalys pigios, labiausiai sumažėjo barškėjimas pakeitus amortizatorius, kaip po to sužinojau tai jų liga, nors jie visiškai idealūs, amortizuoja kaip nauji, bet barška iš savęs. Taip pat barškėjo originalus domkratas po dugnu, teko išmesti, vistiek supuvo nuo drėgmės, netinkama vieta jam. Galiausiai vistiek liko šioks toks bildėjimas, bet jau nebelindau. Palyginimui Impreza su sportinėm spyruoklėm ir žemo profilio padangom duobes pervažiuoja daug tyliau ir maloniau. Važiuoklė paprasčiausia kokia tik gali būt - prieky McPherson, gale balkis, kaip bulkoj ar senam golfe, kažkam tai pliusas, man tai minusas, nes tada ji negali būti ir komfortiška ir stabili, tik kompromisas, šiuo atveju jis padarytas stabilumui, mašina gerai stovi posūkiuose, turbūt vienas geriausiai valdomų minivenų. Iš nepaprastų dalykų nebent kad galiniai stabdžių diskai keičiami tik kartu su guoliais. Taip pat buvo bėda su pusašiais - kėlė vibracijas prie didesnių greičių. Salonas visai neblogas, nors ir nėra premium klasė, bet ir nėra pigus. Kokybiškos medžiagos, kokybiškai surinktas, niekas nebarška. Išimtis - durų gumos, plyšta netgi prie mažos ridos. Sėdynės patogios, sėdėsiena labiau kaip lengvojo auto nei kaip miniveno. Daug visokių privalumų kaip tokios vertės mašinoje: Head-up, panorama, dviejų zonų klima, USB ir t.t. Erdvės daug tiek prieky tiek gale sėdintiems. Antros eilės sėdynės kiekviena vartosi ir reguliuojasi atskirai. Dar buvo mintis papildomai įsidėti ir trečios eilės sėdynes, bet norint viską padaryti originaliai tektų labai daug ką keisti papildomai, netgi lubas. Labai gera garso izoliacija, teko tą pačią dieną pravažiuoti su juo ir su BMW F01 - BMW važiavo garsiau. Variklio visiškai nesigirdi, keleiviai įsėdę galvoja, kad čia benzinas. Auto gerai tinka kelionėms, galima visą dieną važiuoti autostradomis 160km/h, greičio nesijaučia. Nors prancūzai visada garsėjo geriausia salono ergonomika, bet šiame modelyje atvirkščiai. Puodelių laikiklis tik vienas, nepatogioje vietoje, puodelis remiasi į porankius. Nėra kur pasidėti telefono, mažai daiktadėžių, mažas bardačiokas. Sėdynių šildymo mygtukai įrengti sėdynių kraštuose, nesimato ar jie įjungti ar ne. Radijo ir kruizo mygtukai identiški, nors jie priešingose pusėse, bet pastoviai juos painiojau, per pusantrų metų taip ir nepripratau. Šaldytuvas porankyje niekaip nesireguliuoja ir neišsijungia. Vasarą ok, bet žiemą nervina nuo jo sklindantis šaltis. Daug mitų sklando apie prancūzų elektroniką, kas liečia variklio elektroniką ji patikima, labiau grybauja salono elektronika. Paspaudus kiekvieną salono mygtuką lauki ir nesupranti ar čia tiesiog užlagino ar nedaspaudei mygtuko. Įjungus Head-up jis atsidaro ir užsidaro, tenka įjungti dar kartą. Pats head-up atrodo keistai, galėtų tiesiog padaryti projekciją ant pr. stiklo kaip kituose auto. Kartais sugrybaudavo parktronikai. Radijas ir prikurkė veikia tik įjungus degimą. Palaikius įjungtą degimą ilgesnį laiką įsijungia power saving mode ir viskas išsijungia. Taip kad jeigu sėdi mašinoj kažko lauki ir nori pasikrauti telefoną - turi birbint variklį. Navigacija visiška tragedija, suvedus adresą grybauja, neįmanoma įrašyti naujausių žemėlapių, veda laukais. Garso kokybė paskutinis šlamštas, dar nesu girdėjęs blogesnės, realiai tik žinioms klausyt. Lyginant su artimiausiais konkurentais - Peugeot 807/Citroen C8 pastarieji jau gryni minivenai, sėdėsiena beveik kaip mikroautobuse, daugiau erdvės salone, važiuoklė minkšta, linguoja, garso izoliacija blogesnė, labiau girdisi variklis. Nors tų pačių metų ir kainuoja panašiai - atrodo kaip 15m. senesni nei 3008/5008. Pliusas, kad galima nupirkti su patikimu 2.0 benzinu ir dėti dujas. Iš esmės eksploatacija pigi, dyzelių aptarnavimai pigūs ir jų nedaug reikia. Daugiausia pinigų kišau į važiuoklę, nes nervino barškėjimas ir negalėjau rasti kas, nors galėjau nieko nedaryti ir važinėti taip, važiuoklė buvo gera, praėjo TA. Nuvertėjimas kaip ir visų prancūzų gan didelis, ypač 5008, labai sunku parduoti, visi ieško tik 3008, nes kai žiūri foto visi įsivaizduoja, kad 3008 tai kompatkiškas krosoveris, o 5008 tai didžiulis autobusas, nors realiai tai beveik vienas ir tas pats auto. Žiūrėti abu modelius tiek 3008 tiek 5008, nes didelio skirtumo tarp jų nepajusite, nebent rūpi bagažinės dydis. O kuo daugiau pasirinkimo - tuo lengviau rasti geresnės būklės ir norimos spalvos/kompletacijos auto. Be abejo pasiimti specialistą, kad patikrintų prieš pirkimą. Į ridą nekreipti jokio dėmesio, nes ji labai lengvai atsukama, saugome tik skydelyje, atstovybės neturi bendros duomenų bazės, kad patikrinti ar tikra servisų knygelė.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 159
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-07
Alfa - 159
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
stabilus ant kelio,gera garso izoliacija
bijo meistrai,brangios detales,sunku parduoti
Sveiki, turejome Alfa -159, 2009 facelift modelis. 1.9-110kw, virs 2 metu. Vazinejo zmona,bet kartais pralekdavau ir as. Auto buvo nupirktas su nedideliu gedimu,buvo uzsikimses DPF filtras. Sutvarkius buvo pacipuotas, vaziavimas daug smagesnis pasidare. Sakyciau auto sverianciam 1500kg butina cipuoti. Prisimenant si automobili ima dvejopi jausmai. Turi savo pliusu ir minusu. Automobilis kurtas vairuotojui,siais laikais sunku rasti automobili su tikru traukiamu rankiniu stabdziu ir su galimybe isjungti visas saugumo sistemas SRS,ESP.... pas Alfa viska galima isjungti,man tai pliusas. Vairuotojo darbo vieta ideali patogiai isitaisiau is pirmo isedimo. Nors megstu sportiskus auto bet man vaziuokle kiekvienai dienai per standi,jauti visus suliniu dangcius. Bet ant kelio laikosi kaip prikalta,labai stabili.Dar neturejau tokio provakuojancio automobilio,vos isedus smegenams kazkas atsitikdavo,vis noredavosi spausti,lenkti,greiciau i posukius ieiti.... :) Vairas jautrus,smagu posukius imti, bet vaziuojant tiesiame kelyje jau per daug jautrus,reikia gaudyti.Tai vargina ilgesneje kelioneje. Man salonas,prietaisu skydelis labai grazus ir patogus. Odines sedynes patogios + sildomos. Nustebau,bet garso izoliacija tikrai gera,soniniai stiklai stori,galinese arkose minksta izoliacija ,kad akmenuku nesigirdetu. Garso aparatura bildejo taip pat ispudingai. Bet surinkimo kokybe siaip sau,vaziuojant prasteniu keliu,zvyrkeliu traska plastmases ypac galineje dalyje. Nezinau,gal buvo kazkas daryta ,ardyta,fiksatoriai nulauzti. Servisu meistrai nenori alfu isileisti i garaza, o ir tie kas isileidzia nevisada zino ka daryti. Detales brangios ir daznai mazas gamintoju pasirinkimas,vos 1-2. Devetu detaliu gali tekti ieskoti po visa Lietuva. Nuvertejimas didelis ir parduoti laaabai sunku. Nors mano alfa nebuvo nei dazyta,nei nudrozta,komplektacija pilna,kaina pagal metus viena is maziausiu autopliuse,per menesi tik 1 skambutis. Sie automobiliai perkami su sirdimi ,o ne su protu. Jei tau reikalingas darbinis arklys drozti kiekviena diena ir nenori papildomu rupesciu pirk tautomobili VW,Toyota......jei nepatiks bent parduosi per kelias dienas. Jei nori issiskirti is vw,audi,toyota bandos imk alfa :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mustang
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-04
2014 V6 3.7 Premium
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geri varikliai, Pony car, kuris neatsibodes, labai geros kuro sanaudos
Prastoka garso izoliacija, prastas interjeras
Sveiki, Turiu Ford Mustang V6 3.7 Premium Coupe - pirkau zinoma dauzta, kaip ir visi lietuvaiciai, nes kitokiu tiesiog nebuna Lietuvoje. Auto turejo minimalia rida - 24000 myliu. Dvejopas jausmas vairuojant si automobili - turi savo sarmo, tikrai norisi spusteleti akseleratoriu... V6 3.7 varikliai tikrai labai ekonomiski ir turi pakankamai galios normaliam vazinejimui. Labai priklauso su kokiu gear ratio nuperkamas automobilis - jei bus custom gear ratio 4.1 , tuomet automobilis tiesiog skrenda ir reikalingos placios padangos, kad pastoviai nesuveikinetu stabilumo kontrole, kuri beja pas Mustang veikna labaaaai gerai - 10 balu. Jei turesite 2.75± gear ratio nezinau kaip apibudinti lietuviskai, tai geriausias zodis butu "Sluggish"... Zinoma ji isibegeja vis dar neblogai, taciau visuomet laikomos gana zemos apsukos, kas zinoma duoda maziau adrenalino, bet duoda nerealiai geras kuro sanaudos. Mieste su tikrai gana sunkia "Tapke" - sanaudos 15-18L duju Uzmiestyje vaziuojant didesniu greiciu 120-150 naudoja viso 11 duju. Puikus stabdziai, sklandziai veikianti 6 begiu automatine deze, tikrai nesijaucia jokiu trankymu/grubiu jungimu net vaziuojant "dugnais", tiesa deze nera is paciu greiciausiu, truputi megsta uzmigti :) Salonas.... jau kita istorija... vairas smagus, tachometras jau truputi pasenes , nors kaip premium jis grazesnis ir informatyvesnis , bet is esmes, jau dizainas lyginant su dabartiniais truputi skurdokai atrodo... Vidus apskritai zemesnes kokybes medziagu, tikrai nesiekia MB ar BMW lygio, Manau ir skodai atsilieka... Audio aparatura ir siaip konsoles isvaizda tikrai dvelkia senatve ir dizaino klausimus priekine konsole, bei priekine panele tikrai sakyciau prastos kokybes. Sedynes labai patogios, erdvios vietos priekyje I valias (195cm/100kg±) Gale... sedynes labiau del vaizdo, bet vaikus iki 10 metu dar galima vezti, veliau jau nebetinkamos... Prastoka garso izoliacija - vaziuojant 150km/h telefonu jau butu susisneketi (per bluetooth), norint vaziuoti komfortabiliai ko gero reiktu daryti papildoma garzo izoliacija. Galine vaziuokle sakyciau veikia idomiai.... Esant labai prastam keliui labai jau linguoja....Esant vidutiniam keliui , autostradai ar pan automobilis tiesiog plaukia. Bluetooth su telefonu veikia neblogai , snekant prisijungia be jokiu nutrukimu... Erzinanti savybe, kad muzikai per bluetooth ijungti tenka eiti per meniu kiekviena karta uzkurus automobili... Eksploatacija.... tikrai nebrangi, kelniu nusimauti, kaip su BMW ar MB tikrai neteks - pagrindiniai mazgai labai patvarus ir negendantys, neprifarsiruota elektronikos, nerealiai geros kuro sanaudos, turi savo charakteri, idealus auto vazinejant didelius atstumus uzmiestyje. Ko gero uzmiesciui tinkamiausias automobilis, jei nereiketu islaikyti MB ar BMW, imciau didzialitri vokieti, bet ivertinus islaikymo kastus ir savita charakteri, kuris dar nenusibodes, imu Mustang ;) Jei norite performance - imkite 5.0l , jei norite varianto tarp performance ir ekonomijos , imkite 3.7 :) Perkant imti tik premium komplektacija ir zinoma kaip ir visus dauztus auto tikrinti pagal VIN.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-04
Taip, jeigu benzininis ir vazinesite mieste
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Cinkuotas kebulas, paprastas ir patikimas variklis, pakanakamai komfortiskas, labai pigus remontas
Pagal savo klase, jis atitinka reikalavimus, kazkokiu minusu negaleciau isskirti
Si automobili turiu nuo 2012, dabar kai rasau yra 2020 rugsejis. Per ta laika nepastebejau, kad jis gestu daugiau nei bet kuris kitas automobilis. Vienintelis dalykas tai kad vazinejant duobetais keliais, greitai issibarskina vaziuokle, ir jei spausit apie 140-150Km/h, tai pavaru deze prades tepalus leist (kas man ir atsitiko laikui begant), bet tokios masinos ne lakstymui perkamos. Pasitaikydavo smulkiu gedimu su elektronika, bet taisoma budavo labai paprastai ir kainuodavo 20-30 euru (el. langas neveike, kazkokia lempute buvo uzsidegus ir pan.). Vaziuokles detales visokie sarnyrai, traukes, gumytes ir pan. kainuoja 3-10 euru, nezinau ar gali buti pigiau. Variklis benzininis, panasus i zoliapjoves pagal savo gabaritus ir sudetinguma, nemanau, kad ten yra kam sugest, musu imoneje buvo tokiu kurie prie 360tukst km ridos veike puikiai. Jei kazkam daznai genda toks automobilis, tai gal tiesiog nevykes variantas pasitaike, juk ir BMW bei Mercedes buna, kurie tampa galvos skausmu. Komforto lygis ir garso izoliacija maloniai nustebino, kai pradejau su juo vazineti, iki 100km/h salone tylu, vaziuoja daug minksciau ir maloniau nei konkurentas Toyota Yaris. Mano variantas buvo pirktas Lietuvoje ir pritaikytas musu rinkai, todel kebulas cinkuotas, del rudziu problemu nera iki siol. Automobilis aukstas, nesunkiai galima uzvaziuoti ant bortelio jei reikia ankstame kieme, siaip manyciau, toks grynai sukurtas daugiabuciu kiemams:) negalejau atsistebeti, i kokius mazus tarpus ji galima ikisti, jei nemokate parkuotis, tai su situo automobiliu tikrai ismoksite, nes matomumas pro galini stikla neitiketinai geras. Ne karto, per visa 8 metu eksploatacija nebuvo, kad netiketai neuzsivestu, sugestu ar dar kazkas atsitiktu, del ko negaletum vaziuoti. Todel vertinu kaip tikrai patikima ir neproblemini automobili. Aisku, prieziura butina, jei kazkas barska, kliba, ar neveikia, reikia taisyti. Bet manau, cia su kiekvienu automobiliu tas aktualu. Be to, nereikia situ masinu lyginti su aukstesnes klases gamintojais, ir tiketis is Renault kazkokiu stebuklu, ypac kalbant apie vairavimo malonuma, salono kokybe ir pan. Tai yra pigus miesto automobilis, ir pagal kaina, jis manyciau savo puikiai atidirba. Remontas labai pigus taip, sie automobiliai nuverteja, bet jie ir nauji nera brangus Pirkdami ziurekit, kad butu cinkuotas kebulas; Benzininiai varikliai tikrai patikimi, del dyzeliu nieko negaliu pasakyti;
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Auris
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-02
Toyota Auris 2007, Dyzelinas, 93kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras kainos ir kokybės santykis
Mašinos gabaritų jautimas, garso izoliacija, neįprasta pavarų svirties ir rankinio stabdžio padėtis
Bendrai apie automobilius per daug nenusimanau, todėl aprašymas bus paviršutiniškas. Laikinai gavau šį automobilį (prieš tai važinėjau su VW Passat B5) ir pastebėjimai yra tokie. Traukia mašina labai gerai. Ant lenkimo nebaisu, kad nespėsi aplenkti ir žemesnės pavaros jungti tikrai nereikia. Važiuoklė lyginant su passatu nėra tokia minkšta, bet mane asmeniškai pilnai tenkina. Sėdint priekyje mašinos kapoto visiškai nematai, todėl sunku jausti mašinos gabaritus parkuojantis. Bet per laiką prie to pripranti. Mašinos raktas "be geležies", mašina užvedama start/stop mygtuku. Priėjus prie užrakintos mašinos, pakanka kišenėje turėti raktą ir vairuotojo durys atsidaro pačios (nereikia traukti rakto iš kišenės). Visi šitie bajeriai iš principo yra patogūs, bet man vis dėlto patinka senas geras "geležinis" raktas su imobilaizeriu. Pirma, toks raktas saugesnis, nes jo negali taip lengvai imituoti, todėl mažesnė tikimybė dėl vagysčių. Antra, numirus akumuliatoriui su senu raktu mašiną vis tiek galėsi atsirakinti, nes elektros tam nereikia. Automobilis yra talpus. Tikrai negali skųstis, kad maža bagažinė ar gale sėdint remiesi į kur nors. Talpi daiktadėžė. Beje, jos yra dvi viena virš kitos. Porankis labai žemas. Nepatogu ranką laikyti. Pavarų perjungimas ir rankinis iškeltas į viršų. Atrodo neįprastai ir kažkokio patogumo tai neprideda. Po pavarų svirtimi yra vieta smulkiems daiktas susidėti. Nelabai patogu, nes turi kišti ranką tarsi po "tiltu". Audio aparatūros skambesį vertinu geriau nei vidutiniškai. Garso izoliacija nėra gera, bet tikrai esu susidūręs su prastesnėmis. Variklis dirba pakankamai garsiai, o važiuojant nelygiu keliu ir kai kurios plastmasės ir skardos skleidžia pašalinius garsus. Nors prie daugelio mano išvardintų minusų galima priprasti, man asmeniškai automobilis nėra prie širdies. Ilgai važinėjęs su VW ir įsėdęs į Toyotą supratau, kad man kur kas mieliau yra vokiški, kampuoti dizainai ir praktiškesnis, paprastesnis vokiškas interjetas. Vis dėlto Toyota pasižymi savo patikimumu ir geresniu kainos ir kokybės santykiu, todėl vien dėl to šis autimobilis turėtų būti daugelio žmonių pasirinkimu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dacia Logan
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-02
Geras, patikimas kiekvienai dienai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, mažos kuro sanaudos, aukšta prošvaisa
Garso izoliacija silpnoka, silpnas variklis
Puikus automobilis kiekvienai dienai. Transporto priemonė, kuri atlieka savo funkcija keliaujant nuo taško A iki B. Į šį automobilį reikėtų žiūrėti kita nuotaika ir nusistatymu nei žiūrėtumėte į populiariąsias automobilių markes (Audi, VW ar BMW). DACIA- puikus pasirinkimas norintiems naujo automobilio, tiems kas nenori daug investuoti į žinomų gamintojų automobilį bei mokėti 3-4 ar 5 kartus daugiau. Iš esmės už 10k eur gauni nauja auto su pagrindinėmis opcijomis(priekiniai el. langai, magas su bluetooth, Led žibintai ar pan). Smulkmenos, tačiau jos pagyvina šį biudžetinės klasės automobilį. Nuvertėjimas didžiulis, tačiau perkant lizingu, per 5 metus likutinė vertė 30-35%. Kadangi gamintojas suteikia tik 6metų garantiją nuo kiauryminės korozijos, žiūreti ar nėra rudžių. Daugiau nėra ką, žiūrėti, paprastas automobilis kaip dviratis, iš esmės nėra kam ten gesti :)
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...348

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt