Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8768)

Kažkas įdomaus | 2025-05-21

Toyota Celica – automobilis tik atrodo greitas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, oldschool išvaizda, pigus visais atžvilgiais automobilis, turiu omeny kainos atžvilgiu
Dinamika nulinė
Kažkada panašus buvo šio automobilio marketinginis šūkis – „looks fast“ ar kažkaip panašiai. Ištiesų šūkis labai gerai atspindi automobilio esmę – automobilis atrodo greitas, ypač tais laikais kai buvo išleistas, tačiau į jokius greičio rekordus nepretenduoja. Turbinos čia nebuvo ir niekas į Celicas nededa, realiai nesu matęs nei vieno tokios Celicos projekto. Šiaip jo dizainas man yra gražus, tik dėl šito ir dar dėl kelių gerų savybių ir pirkau. Automobilis savo mažumu ir netipišku dizainu labai išsiskiria iš šiandieninių automobilių. Užtai ką turi šitas automobilis – tai pakabą, valdomas nerealiai. Manau kad pusę smagumo suteikia visai ne variklis, o būtent tai kaip automobilis yra valdomas. Sudėjau į saviškį naudotus Tein koiloverius, tai dabar automobilis valdomas kaip kartingas, realiai kaip kartingas. Ištikrųjų coiloveriai situaciją labai pakietė. Jei anksčiau posūkiuose reikėjo stipriai numesti greitį, o tada vėl spausti, turint omeny nelabai stulbinančią automobilio dinamiką, tai dabar posūkiuose praktiškai galima nestabdyti. Crazy jausmas, net ir su nekokiu varikliu :) Būna juokinga kai pabandai su kažkuom palenktyniauti lengvai, tai kokia ten mašina bebūtų žinoma ji išpradžių aplenkia mane, bet kai įvažiuojame į žiedą, tai aš jį palieku be gazo numetimo. Lenktynininkai likę už manęs lieka nustebinti. Va tokia šita Celica, apie senos tojotos patikimumą nekalbėsiu, nes visi viską žino. Automobilis per 3 metus nepateikė jokių siurprizų.
Pilnas atsiliepimas...
Emilis | 2025-05-18

Audi A4 2.0TDI 130kw quattro automatas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas ir pravažumas
Viskas kas liko
Kaip ir dauguma audi modelių gamintų nuo 2002 metų, patraukia akį savo gražiu dizainu, tačiau tuo viskas malonumas ir pasibaigia. Turėjau 2013 metų audi a4 2.0TDI quattro automatą. Įsigyjęs už didelę sumą džiaugiausi, neilgai po gero mėnesio visi galai pradėjo lysti, visas variklis buvo apsišikęs tepalais, sutvarkiau sumokėjau beveik 1500eu. Po to pradėjo ožius rodyt automatinė pavarų dėžė, nustatė mechatriniko gedimą, perinko sutvarkė, tačiau po mėnesio nuėjo sankaba ir kompiuteris dar priedo rado blogus purkštukus, kolektorių kiaurą ir nuėjusį termostatą, po šitos žinios nusprendžiau auto nebetvarkyti o atsisveikint… Žodžiu pasakysiu taip džiaugiausi įsigyjęs, bet dar labiau džiaugiuosi atsikratęs nors ir su dideliu minusu. Man turint šį automobilį jis daugiau gedo nei tarnavo. Vienintelis patikimas dalykas šiame auto quattro sistema, daugiau nieko. Variklis lepus neekomiškas, jautri tepimo ir kuro sistemos kurios yra begalo brangios. Pavarų dėžės niekam tikusios jau žymiai geriau rinktis BMW arba mersdes benz markės auto su automatine pavarų dėže, kandangi audi resursas 200000 o tvarkymas baisiai brangus bei labai mažai kas tvarko. Važiuokle aliuminė silpna, pastoviai kažkas nueina. Salonos kokybės irgi pagailėta, pvz pas audi a4 b5 žymiai kokybiškesnis salonas. Išvada tokia kad už tokia kaina galima rasti tikrai patvaresnį ir ilgaamžiskesnį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Gi BMW | 2025-05-18

BMW F30 320d pilkas sedanas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, visos važiavimo savybės prie visų kelio salygų, graso izoliacija ir salono patogumas, gražiai suderintas dizainas ir degalų sąnaudos
Techninės priežiūros kaina, kiek kietokas ant kelio, nedidelis salonas
Turiu trejus metus, per tą laiką automobilis niekada nepavedė. Patiko gamyklinis salono pašildymas, todėl žiemą salonas greitai sušyla – didelis pliusas dyzeliniam automobiliui. Ieškojau tik dyzelinio varianto su visais varančiaisiais ratais ir premium klasės. BMW nebuvo pirmasis variantas, tačiau pasibandžius keletą kitų, šis pasirodė visapusiškiausiai gerai pagamintas. Dinamika fantastiška, ypač ją sugretinus su mažom degalų sąnaudom: žiemą 9-10 su pašildymu, vasarą iki 7.5 litrų. Automobilį daugumoj aptarnauju Krastoj, kainos už eksploatacines medžiagas ir paslaugas tikrai didelės, bet tai yra darbų garantija. Turėjau rimtą reikalą – prie 120.000 km keitėm greičių dėžę. Nors automobilis jau buvo po garantijos, tačiau darbai man beveik nekainavo nes esu senas klientas. Taigi visas reikalas nebuvo toks skausmingas, manau pinigai išleisti dileriui buvo ne veltui. Iš minusų – automobilis kietokas, bet reikia suprasti, kad tai trečiukas yra ne verslo klasės automobilis. Apskritai automobiliu esu patenkintas, už vairo sukelia daug teigiamų emocijų ką atlieką toli gražu ne kiekvienas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Flintas | 2025-05-18

Audi q5 2010 m. 2.0TDI 125kw qauttro DSG

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, patogus atsisėsti ir išlipti.
Per silpnas variklis, prastos DSG pavarų dėžės, labai brangus išlaikymas, kėbulas linkęs rūdyti, elektronikos gedimai, sudėtinga važiuoklė ir t.t.
Didelis nusivylimas šiuo automobiliu. Ieškant šio automobilio, teko apžiūrėti ne viena, dauguma buvo surūdiję, kiti su keistomis pavarų dėžėmis, treti labai nuvažinėti. Ilgai ieškojus radome ganėtinai tvarkingai atrodantį, nesurūdijusį Audi Q5 parvarytą iš Prancūzijos. Salonas buvo tvarkingas (kiek nuo saulės odinės sėdynės buvo kietos, keleivio sėdynė net įtrūkusi), gera komplektacija, visa automobilio istorija, tikra rida 270000. Tik nusipirkus buvo atliktas pilnas aptarnavimas - tepalai variklyje, ir pavarų dėžėje, filtrai ir diržai ir t.t. (Pavarų dėžės filtro kaina virš 400 e). Automobilis su šiuo varikliu lėtas, turi dideles kuro sąnaudas, lėtai šyla variklis. Variklis triukšmingas. Pavarų dėžė veikia lėtai. Ganėtinai komfortiškas, patogu atsisėsti ir išlipti ir ganėtinai talpi pagažinė. Automobilį turėjome lygiai metus laiko, pardavėme dėl nesibaigiančių gedimų už puse kainos, kiek jis mums kainavo. Tik nusipirkus prasidėjo smulkūs gedimai - raktelio klaida, bėgo vanduo į saloną per stiklą (stiklas buvo originalus), bėgo ir per salono ventiliatoriaus varikliuką. Vėliau pradėjo leisti vandenį abi galinės lempos (kadangi automobilis iš Prancūzijos nuo karščio ar saulės visi klijai buvo sukietėja ir praradę savo savybes) ir durų spynėlės neveikti. Toliau sakė bagažinės lifto problemos, pačio salono ventiliatoriaus. Vėliau atsirado vairo stiprintuvo problemos ir barškėjimas. O dar, kad smagumo netrūktų kiek pavažinėjus prasidėjo DSG pavarų dėžės gedimai - iš pradžių jautėsi iš vietos pajudant šaltu variklio šiokia tokia vibracija, vėliau ji atsirado važiuojant tolygiu greičiu - klaidų jokių nebuvo, pavaras jungė sklandžiai, bet atėjus žiemai esant šaltam varikliui ant pirmos sankryžos sustojant pradėjo purtytis perjungiant bėgį iš 2 į 1. Vėliau pradėjo net užgesti šiuo momentu. Dar vėliau smūgiuoti pavarų dėžė (jokių klaidų kompiuteris nerodė, tačiau žiūrint gyvus parametrus sankabos spaudimas buvo virs 8 bar). Pasitarus su meistrais buvo priimtas sprendimas keisti sankabą į naują. Pakeitus meistras rodė, kad senosios buvo sudeginti mažieji sankabos diskai. Taip pat paaiškėjo, kad pavarų dėžės mechatronikas jau yra keistas. Po sankabos keitimo automobiliui nenuvažiavus net 500 km vėl pradėjo smūgiuoti pavarų dėžė jungiant iš 2 į 1. Servizai negalėjo garantuoti, kad suremontavus mechatroniką viskas bus gerai, todėl buvo priimtas sprendimas parduoti automobilį su defektu. Su automobiliu iš viso nuvažiavome apie 7000km. Tiek sankabos tiek pavarų dėžės remontų kainos kosminės!!! Patarčiau nepirkti su automatine pavarų dėže, nes visi meistrai sako, kad jos visos parduodamos su pavarų dėžės gedimais o jų remontas labai brangus. Jeigu yra galimybė apžiūros metu stebėti gyvus pavarų dėžės parametrus (RMP, BAR). Apžiūrėti kėbulą, nes labai daug surūdijusių.
Pilnas atsiliepimas...
Henrikas | 2025-05-13

Mazda CX-5 2014metų

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiavimo savybės labai geros, stabilus kelyje, patikimumas nepavedė, realios žmoniškos degalų sąnaudos
Dinamika vangi
Pirktas naujas. Per visą ekploatacijos laikotarpį jokių didelių problemų nekilo. Keičiau daugiausia eksploatacines medžiagas, šiek tiek pakaba ir stabdžiai, bet rimtų gedimų nepasitaikė, variklis, dėžė atlaikė puikiai. Planinė techninė priežiūra buvo atliekama laiku, po 80k km pilna tech. apžiūra, tepalas buvo keičiamas kas 8000 km. Automobilis šeimyniniams poreikiams yra labai geras – pakankamai talpus, bet dydis tinkamas ir miestui. Degalų sąnaudos, pilant kokybišką CircleK kurą artimos gamintojo duomenims. Šiek tiek trūksta dinamikos lenkiant, bet ramaus charakterio vairuotojams tai nebus pastebima. Rekomenduoju šios kartos CX-5 modelį.
Pilnas atsiliepimas...
Danas | 2025-05-11

O dabar apie Mazda6

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos
Dinamika prasta, nuolatiniai smulkūs remontai, prasta garso izoliacija ir bendrai prastas komfortas
Pirkau šią Mazda nes visų pirma buvo įdomu – automobilis japoniškas, kaina pas Mazdas gera, tai kodėl gi ne. Amžinai nevažinėsiu, tai nespės surūdyti :) Per paskutinius penkis metus spėjau pavažinėti su įvairiais automobiliais – ir japoniškais, ir korėjietiškais, ir prancūziškais ir net su Fordu :) Nematau reikalo permokėti už markės pavadinimą, nes visi automobiliai genda ir visi turi savų trūkumų. Taigi, kuo įdomi Mazda 6, tai savo išvaizda – manau čia nėra jokių klausimų. Tai tikrai gražus automobilis ir mano manymu vienas gražiausių tokių metų automobilių, jei nežiūrėsite į vokiečių trijulę. Minusai – baisia “lengvos” durys, užsidaro garsiai, galinės nelaiko ribotuvų, net pas Kia Rio buvo rimtesnės jau nekalbant apie europinius automobilius, tame tarpe ir prancūzus. Bet čia ne koks Kia Rio ar Peugeot 208, čia kalbame apie vidutinės klasės sedaną… Na, ok prisikabinau prie smulkmenos, kuri iš esmės nėra tokia svarbi. Argi duris dažnai naudojame… Ok, atsisėdus vidun yra malonu - salonas yra gražus, nėra nieko nereikalingo, viskas yra gana ergonomiškai ir patikimai padaryta. Viskas yra po ranka, viskas patogu, net medžiagos yra aukštos kokybės, nėra jokių klausimų. Konkrečiai mano automobilyje nebuvo jokių pašalinių garsų, salono detalių girgždesių ir pan. Variklis 2 litrai, nevažiuoja visai, kiti sakys reikėjo imti 2,5, tačiau tas lygiai taip pat nevažiuoja ir plius srebia kurą. Tačiau yra pliusų - dvilitris yra tikrai labai ekonomiškas. Mišriu režimu kuro suvartojimas buvo 9 litrai, tai labai puikus tokio dydžio sedanui. Ir taip šis variklis nerealiai patikimas - pilate geros kokybės degalus ir viskas. Išvada: netraukia, bet patikimas, tai pręskite patys. Automatinė 6 pavarų dėžė, kurią visi taip mėgsta – pavaras keičia siaubingai, tai užtempia, tai atvirkščiai muša per anksti, jei stabdote tai konkrečiai jaučiate kaip muša žemesnes pavaras. Tai nėra tas automobilis kur atsisėdote ir pamiršote, kad yra pavarų dėžė. Bet vėlgi tinkamai prižiūrint, aptarnaujant šią dėžę kas 60.000 km ji tarnaus ilgai ir patikimai. Išvada: dėžė labai nepatogi, bet patikima. Pakaba yra gera – turi tą tobulą viduriuką tarp minkštumo ir standumo. Visus nelygumus sugeria taip kaip priklauso, visai ne Mazdos stiliuje. Bet kalbant apie patikimumą, aš bent turėjau problemų. Taip suprantu viskas priklauso nuo važiavimo stiliaus, kelių kokybės, kuri mano mieste yra baisi… Automobilio rida buvo apie 140.000, bet servise lankiausi stabiliai kartą per pusantro-du mėnesius būtent dėl pakabos. Atrodo sutvarkiau ir tą ir aną, jau viską padariau, bet ne vėl kažkas išlenda. Ir taip visuose japoniškuose automobiliuose – sugenda koks šūdukas kaip pvz stabilizatoriaus traukė ir visa mašina dreba tarsi jai būtų 20 metų ir niekada nebuvo remontuota. Palyginimui su Europiniais automobiliais – su šitais galite važinėti visai subyrėjus pakabai. Išvada: pakabos darbas geras, bet su prastu patikimumu. Valdymas. Daugelis rašo, kaip tai labai gerai valdomas automobilis. Bet mano visiškai nesivaldė ir nesivairavo. Tai automobilis kuris pats pagalvoja ar jam verta įvažiuoti į posūkį, paskui nusprendžia kad reikia ir stipriai suvėluoja. Jausmas toks. Na, ir galiausiai Mazda klasika – garso izoliacija. Jos ten tiesiog nėra – stiklai ploni, kiauros durys, iš po arkos ar dugno išgirsite viską kas ten vyksta ir pan. Žodžiu tokie įspūdžiai po 50.000 pravažiuotų kilometrų.
Pilnas atsiliepimas...
Kia Stinger Savininkas | 2025-05-09

Entuziasto automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakelia nuotaiką
Neradau dar
Norėčiau pakomentuoti orginalios autoaso apžvalgos trūkumus: Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių Prastas matomumas atgal Brangus Gale vietos tikrai pakanka, kad būtų galima patogiai gabenti vaikus su kėdute, taip pat suaugusius. Bagažinė taip pat gana talpi, bet pvz vaikų vežimėlis jau netilps. Matomumas atgal gal ir būtų prastas, bet viską išsprendžia tiek galinė (galima įsijungti ir greitkely) tiek 360 laipsnių kameros. Kaina tikrai gera buvo tiek naujo (dabar jau gamyba nutraukta), tiek naudoto prieinama (2025 metais). Automobilio svarbiausia dalis - 3.3 l V6 twin turbo benzininis variklis. 269 KW su 365 HP. Mano turima versija su AWD. Pirmieji modeliai buvo gaminami ir su kitokiais varikliais, tačiau jei pirkti, tai rekomenduočiau tik šį. Dėl dinamikos ir "wow" įspūdžio. Automobilis turi skirtingus važiavimo rėžimus, pagal tai dirba pakaba ir greičių dėžė. Daugiausia važinėju Comfort rėžimu, kur automobilis valdosi lyg premium sedanas. Patogiai važiuoja ir duobutes jaučiame labiau dėl 19 colių ratų, nei pakabos, kuri gerai dirba. Comfort tiek patogiai veža, tiek leidžia prireikus paspausti. Dar yra Eco rėžimas, taupiam važiavimui - jo nenaudoju, bei Sport greitkeliui ir Sport+ su atjungtu traction control (norint visiškai išjungti, yra papildomas mygtukas šalia bėgių svirties). Brembo stabdžiai veikia puikiai tik kartais diskai pagirgžda/pacypia, ateity tikriausiai pasikeisiu į aftermarket variantą. Automatinė greičių dėžė nėra pati greičiausia segmente, bet veikia gerai. Automobilio dizainas malonus akiai ir automobilis tikrai išskirtinis. Man dar didesnį įspūdį paliko interjero kokybė (ypač jei ne juodas apsiuvimas) ir priedai - ventiliuojamos ir šildomos kėdės (šildo net ir gale), liukas, garso sistema, jau minėtos kameros. Aš prieš tai galvojau apie amerikietišką galingą automobilį - tai interjeru ir komforto savybėmis Stinger tikrai daug aukščiau stovi. Apple Carplay ekranas nėra didelis 2018 m. versijoje, vėliau nuo 2021 m. tapo didesnis. Bet man jo užtenka. Malonu, kad visas valdymas apart liečiamo Carplay ekrano vyksta per fizines rankenėles. Stingeris turi ir kitus jau standartu tapusius dalykus kaip linijų palaikymas, auto pilotas, parktronikai, nematomos zonos ženklai ant veidrodėlių, daug saugumo pagalvių ir susidūrimo metu pakylantis kapotas. Dėl sanaudų - jos tikrai didesnės nei Corolloj, bet mažesnės nei kokio Dodge Challenger su 5l V8. Bet tikrai ne kamščiuose stovėt su šituo auto. Kas skaičiuoja ekonomiškumą, tikrai nesirinks šito automobilio. Sakyčiau maloniausias jis užmiesty - lekiant iki Kauno, Klaipėdos. Stingerio V6 dirba labai tyliai ir gražiai burzgia tik spaudžiant gazas-dugnas. Yra galimybė papildomai naudoti sinteninį garsą, bet aš ją atjungęs. Šiuo metu tai retas automobilis Vilniaus gatvėse.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2025-05-08

Benzino nerekomenduoju

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi, mašina didele bagažine
Ekonomiška mašina, bet labai prastas variklis
Turiu šį automobilį 5 metus, benzininis motoras. Pavažinėjus pusmetį pradėjo variklio bėdos lyst viena po kitos. Dabar vis dar išlenda šiokios tokios bedos. Rekomenduociau pirkti alternatyvų koki nors minivena.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2025-05-08

Prezidento pasirinkimas JAV

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Solidžios klasikos ikona
Nepigiausias malonumas
Aukščiausio lygio limuzinas, ikoniškas automobilis. Labiausiai vertinamas JAV, Europoje mažiau žinomas. Variklių gama prasideda tik nuo v8. Kaip palyginimui - jis 6cm ilgesnis už BMW 750Li.
Pilnas atsiliepimas...
K.G.V | 2025-05-07

Mercedes GLS

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super
Brangus išlaikymas
labai geras „Mercedes“, netgi labai patikimas. Bet, žinoma, reikia juo rūpintis. Bet šiaip tai puikus automobilis. Geras Auto
Pilnas atsiliepimas...
Volvo važiuotojas | 2025-05-05

Volvo XC90 Recharge versija

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjero dizainas, bagažinė, variklio dinamika, patikimumas ir saugumas
Kuro sąnaudos
Automobilį įsigijau dar 2021 metų pabaigoje, nuo tada šis automobilis naudojamas labai intensyviai, važiuoju aš ir žmona, tad pravažiuoja nemažai. Bendrai Volvo man sukelia tik teigiamas emocijas, manau tai vienas geriausių šeimyninių visureigių pasaulyje rinkoje jei ne pats geriausias. Ok, iškart pereisiu prie pliusų ir minusų. Privalumai pirmiausia. Trys variklio režimai: draugiškas aplinkai visiškai elektrinis režimas, bet mažos galios palyginti su kitais dviem. Su šitu ilgai važiuoti nepavyks, bet nuvažiuos apie 50 kilometrų. Hibridas – viduriukas tarp ekologiško “Pure” ir “Power”. Na ir galingiausiu režimu važiuoja sklandžiai, maloniai įsibėgėja, šį režimą vadinu „pagerintu“, nes vidaus degimo variklis visada dirba 100%. Labai naudingas važiuojant bekele ar su labai prasta kelio danga. “Power” režimu nuvažiuoju gana daug kilometrų ir galiu pasakyti, kad karts nuo karto reikia stebėti alyvos lygį, nes ją variklis valgo labai sparčiai. Turiu įprotį tikrinti alyvą, kaip ir įprotį vežiotis litrą jos atsargos. Kiti pliusai: be galo gražus salonas, atrodo ir griežtai ir skoningai. Didžiulė bagažinė – joje sutalpinsite atsarginį automobilį :) Vizualinis parkavimo asistentas puikiai atlieka savo darbą. Ypač jei dar nesate pripratę prie šio automobilio gabaritų. Solidus automobilio išorės dizainas. Žinoma ne visiems tai rūpi, bet aš laikau tai vienu didžiausių privalumų. Radau tik du minusus, bet jie yra reikšmingi. Tai kuro sąnaudos - šis daiktas tiesiog siurbia kurą, net užmiestyje sunaudoja apie 13 litrų. Prie viso to kuro bakas neitin didelis - 70 litrų.
Pilnas atsiliepimas...
Vilma | 2025-05-03

Subaru Outback BR fl 2.0D automatas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, lengvai valdomas,manevringas su geru matomumu.
Labai prasta garso izoliacija.
Važinėju metus laiko,pravažiuota virš 25k km. Smagi, aukšta auto, manevringa, geras matomumas, erdvus salonas ir labai ekonomiška. Iš minusų, tai labai nustebino, kad nėra lempų indikatoriaus- perdegus lemputei tiesiog nematai, kad važiuoji su viena akimi :) Taip pat didelis minusas- jokios garso izoliacijos nerasta. Turi savotiškų įdomybių skydelyje - pvz užsikišus EGRui išmeta visą grandinę lempučių ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
Erikas | 2025-05-01

Arteonas su benzininiu varikliu

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabus valdymas, išskirtinė išvaizda, dinamika, komfortas, pavarų dėžė, interjero dizainas, solidi surinkimo kokybė, patikimumas, garso izoliacija
Varomas tik priekiniais ratais, kaip Volksvagenui didelė kaina
Modernus automobilis, pukus dizainas, valdomas beveik idealiai. Nežinau kaip valdomi BMW, nesu jų fanas, bet šis VW stovi ant kelio kaip sportinis. Idealus automobilis miestui ir greitkeliams. Automobilis puikiai tinka moderniems, dinamiškiems žmonėms, kurie neatsilieka nuo laiko ir kurie nesivadovauja mitais. Iki šiol praktiškai nesuradau automobilio minusų - gedimų nėra, remonto nematęs. Automobilis savo išvaizda išsiskiria iš kitų. Liftback kėbulas ne tik puikiai atrodo, bet ir nuostabiai praktiškas. Pakaba labai patikima, ant nelygaus kelio taip pat. Greitkelyje neturi nestabilumo, kokius tradiciškai turėdavo senieji Volkswagen. Kėbulas stovi stabiliai, bet kartu pakaba nėra labai kieta, o kelią laiko užtikrintai. Labai patogi sėdėjimo pozicija - vairuodami nepavargsite. Nepastebėjau tepalo suvartojimo požymių, variklis veikia kaip laikrodukas, dėžė irgi veikia nepriekaištingai. Esu visiškai patenkintas automobiliu, jei rinkčiausi per naują, tai žiūrėčiau į Arteoną tik su universalo kėbulu ir su dyzeliniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2025-04-29

Škoda Yeti "facelift" - atrodo labai geras automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonominė mašina, puiki dinamika. Labai patogus įlipimas ir išlipimas. Patikima važiuoklė, geri aptarnavimo įkainiai, įdomesnė nei kitų išvaizda
Mieste kuro ekonomija labai priklauso nuo greičio ir kaip agresyviai elgsitės su akseleratorium
Sveiki, trejus metus turėjau Škoda Yeti. Jep, įspūdžiai pasiliko tik teigiami. Automobilis nė karto nepavedė, tikrai patikimas daiktas. Jei reiktų iškirti minusą, tai būti pravažumas. Aišku, atsiras tokių kurie su manim nesutiks, bet šioje srityje Yeti pavedė keletą ar šiek tiek daugiau kartų. Aišku man automobilis buvo reikalingas kaip geras visureigis, važiavo miškais, prievom ir melioraciniais grioviais. Tai galbūt mano kritika kiek per giežta… O šiaip labai geras automobilis - DSG dėžė veikė puikiai, be to ji gerai prisideda prie kuro ekonomijos. Ir prižiūrima yra pakankamai patikima, pagrindinis dalykas yra tai, kad kol šaltos nespausti aukštais sūkiais. Kuro sanaudos labai geros - žiemą su pašildymais ir kamščiais siekė ne daugiau 10 litrų šimtui km. Greitkelyje - suvartojimas iki 6.5 litro bet kokiu režimu. Esu pratestavęs automobilį važiuodamas maks ekonomiškai, tai galima pasiekti 4,5 litro šimtui. Bet tokiu atveju turėsite važiuoti ne daugiau 80–90 km per valandą ir pažaisti su įkalnėm ir nuokalnėm. Automobilis visai komfortiškas, bent jau todėl, kad važiuojant dideliais atstumais nevargina, plius didžiulė salono ir bagažinės erdvė duoda savo.
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas | 2025-04-27

Šešetas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika ir degalų sąnaudos, pavarų dėžė, patikimumas, patikimas ant bet kokio kelio, komfortas ir garso izoliacija, saugumas aukčiausiame lygyje, salono ir bagažinės talpa
Kaina
Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie keletą turėtų BMW. Anksčiau turėjau 2019 metų BMW 530D su kuriuo pravažiavau puse šimto tūkstančių km, dabar pirkau ne daug naujesnį, tačiau išskirtinesnį 2020 metų BMW 630GT. Iš pradžių norėjau pirkti faceliftinį penktuką, tačiau universalo nenorėjau, o sedano galimybių būna neužtenka, visureigiai ne prie širdies. Taigi dabar pas mane šeštukas SportPro komplektacijos - beveik maksimali įranga, nėra tik lazerinių priekinių žibintų ir panoraminio stogo. Per metus nuvažiavau apie 35.000 km. Iš pagrindinių skirtumų tarp penktuko ir šeštuko – tai kad pas pastarajį yra daugiau komforto, nes šis važiuoja ant pilnos orinės pakabos su integruotu vairo mechanizmu. Jaučiama, kad automobilis yra didesnis ir sunkesnis, dėl to šiek tiek praranda dinamikos, tačiau 6 sekundžių iki šimto tikrai užtenka. Smagiausia važiuoti aišku greitkelyje – automobilis presižiškai laikosi kelio, vidutinis dyzelio suvartojimas yra apie 8,2 litro. Žodžiu užmiesčio keliai – šio automobilio stichija. Iš minusų galiu atkreipti dėmesį į silpną priekinį stiklą. Nežinau kaip tai atsitinka bet jau du kartus kasko turėjo man jį pakeisti. Penktukas irgi visokių akmenukų gavo, bet nieko, o šiam atrodo pasitaiko pirmas ir iškarto įtrūkimas. Galbūt toks stiklas daromas saugumo sumetimais, dėl mažesnių sužalojimų pėstiesiems ir aukštesnio saugumo reitingo. Taip pat, reikia atidžiai nuplauti ratus, nes juose mėgsta susikaupti purvas ir vibracijos ant vairo jaučiamos važiuojant jau prie 80 km/h greičio ar didesnio. Apskritai automobiliu esu patenkintas – atrodo kažkiek iškirtinis BMW, gražus suderintas dizainas paslėpia didelį kėbulą, salone patogus ir komfortiškas, tikrai patogus kasdieniam naudojimui. Automobilio priežiūra tik atstovybėje - filtrai ir tepalai keičiasi kas 11–12 tūkstančių. Viskas veikia kaip priklauso. Žodžiu, jei žvalgotės į šeštuką, tai rekomenduoju imti būtent 630D variantą su visų ratų pavara, pilna pneumatika ir komforto sėdynėmis – nugarėlės vidinės dalies valdymu ir ventiliacija.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2025-04-24

10 metų su Murano

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Dešimt metų nekeičiu modelio – tik Murano pas mane, visi parvaryti iš JAV, šis automobilis yra jau trečias pas mane. Mano galva kainos ir kokybės santykio požiūriu automobilis yra geriausias rinkoje, mane tenkina 100 proc. Patogus, komfortiškas, galingas, išskirtinis, bet palyginus aptarnavimas pigus o ir Nissan kokybė nesufeikinta pas Murano modelius ko nepasakyčiau apie kitus Nissan. Kalbant apie šios kartos Murano, tai per visą eksploatacijos laiką kiek jis pas mane, o tai maždau keturi metai, keičiau tik eksploatacines medžiagas ir besidėvinčias dalis. Pakaba labai gyva, sportiška sakyčiau ir patikima - dažniausiai reikia keisti tik priekinio stabilizatoriaus gumas kartą ar du per metus, visa kita laiko ilgai ir patikimai. Variklis išviso neužmušamas, tepalo nevalgo, su variatoriumi taip pat jokių problemų nebuvo. Žinau, kad svarbiausias klaustukas bus kuro sanaudos, tai vidutinės kuro sąnaudos yra 12.5-13 litrų 100 km, greitkelyje jei pernelyg nespausti, tai bus kiek mažiau nei 10 litrų. Nėra pats pats ekonomiškiausias automobilis, bet kai ptokio tūrio benzinui sutikite labai neblogai. Tai tiek, rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
Danas | 2025-04-21

Gražus ir patikimas visureigis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai
Minusai
Puikus nepretenzingas ir neiššaukiantis automobilis su puikia dinamika ir labai nebrangiu aptarnavimu. Skamba kaip reklama, bet ištiesų šis automobilis neusdraskys kišenės kaip BMW ar Audi, o tai ką duoda beveik atitinka vokiškus premium automobilius. Santa Fe yra gana didelis, bagažinė ir salonas erdvūs, tai ne kompaktiškas krosoveris. Aišku yra keletas vaikiškų “ligų” - versijos su visais varomais ratais reduktorius yra silpnoji vieta, tačiau dyzeliniams varikliams tai yra normalu ir pas kitų markių automobilius. Problema išsprendžiama ne pigiai. Bet jei sutepsite kartą per automobilio gyvenimą problema neturėtų atsirasti. Atsparumas korozijai – na, toks kaip ir pas visus korėjiečius ir japonus. Ne pati atspariausia mašina šiuo klausimu, bet vėlgi jei kuri vieta stipriai rūdija, verta patikrinti dažų sluoksnį – ta vieta tikėtina bus mušta. Garso izoliacija normali, bet žinoma nėra ideali. Dyzelino sunaudojimas - ne daugiau kaip 9 litrai mieste ir 6-7 greitkelyje. Visa kita vidutiniame lygyje – mokesčiai, kuro sanaudos, remonto kainos ir panašiai ir panašiai.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2025-04-18

1.5 eTsi 110 kw

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras
Kolkas neradau
Tai mano jau antras Tiguanas. Pries tai buvo 2017 2.0 Tdi. Atitarnavo be problemu 7 metus. Rinkausi tarp Kuga, Sportage, CX5. Pravaziuota jau 5000 kolkas jokiu problemu. Tikiuosi kad ir sis tarnaus ilgai. Galios uztenka. Lago su dsg nesijaucia
Pilnas atsiliepimas...
AM | 2025-04-17

Captur

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
4x4, užtikrintas valdymas, atrodo kantri pakaba, graži išvaizda ir teisingi matmenys
Degalų sąnaudos, neįspūdingas interjero dizainas, pavarų dėžė galėtų būti sklandesnė
Visų ratų pavara, išvaizda, geras klirensas, dinamika jau nuo mažo greičio. Štai kas man svarbiausia ir šis automobilis tai turi. Tačiau po garantijos pabaigos hidraulinis vairo stiprintuvas pasirodė nepatikimas, iškart pasibaigus garantijai pradėjo tekėti variklio ir karterio tarpinė. Matyt garantija padaryta nebereikalo. Įdomu kodėl 1,6 variklis turi elektrinį vairo stiprintuvą, kuris neturi tokių problemų ir kuris leidžia daug lengviau valdyti automobilį ypač miesto salygom, o pas mane variklis turi hidraulinį vairo stiprintuvą. Juk taip tik apsunkini gamybą, nesuprantu šito. Tačiau apskritai automobilis yra geras, su juo galite prasivažiuoti ir per purvus jeigu pas jus bus visi varomi ratai. Anksčiau su jokiu automobiliu nebuvau patyręs tokio užtikrintumo važiuojant miško keliukais arba į sodą per pažliugusią žemę.
Pilnas atsiliepimas...
HenK | 2025-04-14

Išaugęs savo klasę

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda super, komforto saugumo sistemos, pakabos nustatymai, interjero dizainas, superiniai matmenys, gera dinamika, ne kosminė kaina
Smulkūs išvardinti minusai
Gyvenu Vilniuje, todėl visureigiai atkrito beveik iš karto. Esu jaunas, norėjau smagesnio automobilio :) Kai ieškojau žvalgiausi tik į naujus ir tik į vokiečius ir geriausia aukštesnės vidutinės klasės – į tokius kaip Octavia, Jetta, Passat ir net Tiguan. Prieš pusantrų metų dar domėjausi A4 Audi ir C klasės Mercedes C200, tačiau ten kainų lygis visai kitoks panašus kaip BMW X2. Man tai per brangu todėl greitai atsisakiau šios idėjos. Susidomėjau Audi A3 – kaina pasirodė nebloga o ir toks kompromisinis variantas tarp prestižo ir smagumo. Patestavus automobilis maloniai nustebino. Tiesa, mane viskas stebina po penktos kartos Golfo su kuriuo važinėjau anksčiau :D Žodžiu, jei A3 iš išorės atrodo tiesiog tvarkingai ir solidžiai, tai viduje tiesiog fantastiškai - didelis lengvai valdomas infosistemos ekranas su CarPlay, tvarkingas dizainas, gražus salono pašvietimas, “piano” blizgi panelės apdaila – nors ši labai graži tik tol kol yra švari, o tokia ji ilgai neišlieka :) Labai smagus vairas – geras pojūtis kad tiksliai valdai automobilį, o ir vairo dizainas su perforuota oda atrodo puikiai. Sportiškos sėdynės, labai gerai prilaikančios posūkyje. Nors tai ne RS sėdynės, bet vistiek smagesnės nei Škodose. Pakabos režimų nustatymai duoda realius pokyčius automobilio elgsenoje ir įdomus salono apšvietimas, lengva įsimylėti šį automobilį. Gera dviejų zonų klimato konrolė, beraktė sistema, ergonomika puiki, palyginti tylus salonas. Žinoma, tai ne Audi A6, tačiau mašina suteikia daug smagumo ir išsiskiria automobilių sraute, garso sistema yra vidutinio lygio. Garantiją prasitesiau iki penkių metų. Šiaip nesu mėgėjęs keisti automobilius, todėl tikiuosi, kad bent trejus keturis metus važinėsiu be jokių problemų. Iš minimalių trūkumų kuriuos pastebėjau per šį trumpą laiką, išskirčiau: ratų arkų triukšmas didokas, priekinio stiklo pašildymas silpnokas, normaliai nesifiksuoja porankis, sėdynė retkarčiais prašoka, degalų ima kokiais 10% proc daugiau nei numatyta gamintojo – čia važiuojant ekonomiškai. Dar toks reikalas – beraktė sistema būna neužrakina automobilio. Iš pradžių taip buvo tik su vairuotojo durelėm, dabar visom. Porą kartų pagavau juodą ekraną kai įsijungia galinė kamera – matosi kur važiuoti, tačiau nesimato aplinkos.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...439

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas