Markės
Dovanojame automobilių rėmelius!Registruotiems lankytojams dovanojame po vieną autorėmelių porą už kiekvieną parašytą atsiliepimą Plačiau

Atsiliepimai (7260)

2021-07-29
Kia Pro Ceed
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, išvaizda, degalų sąnaudos, priežiūros išlaidos
Matomumas atgal, galinės sėdynės neskirtos suaugusiems
Automobilyje optimaliai suderintas patrauklumas, šiokios tokios sportiškos detalės, puiki dinamika, ekonomiškumas, patogumas ir remonto kaina - jos dar korėjietiškos, ne premium klasės :) Labai rekomenduoju jauniems žmonėms ir ypač merginoms. Ypač jei spalva balta :) Atrodo puikiai. Matomumas atgal nėra geras, ypač atsisėdus po visureigio. Ir šiaip prošvaisa per maža – automobilis skirtas miestui, kitaip imkite krosoverį ar visureigį negalvodami. Automobilis puikiai tinka užmiesčiui, nes valdymas puikus, tvirta patikima pakaba, dinamikos aplenkimui irgi pakanka. Kad padidinti prošvaisą sudėjau šiek tiek aukštesnes padangas, todėl kelyje automobilis gavosi dar ir komfortiškas. Bagažinė nėra skirta bulvių maišams vežioti :) Aukštas bagažinės slenkstis ir nuolaidus stogas – bagažinė kiek mažoka.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-27
G30 3.0d 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, pavarų dėžė
Triukšmo izoliacija, salono erdvumas
Geriausias šio BMW variklis pagal dinamikos ir sąnaudų santykį. Automobilio valdymas kone idealus trasoje, o mieste gali būti gana patogus ir manevringas. Akseleratoriaus pedalas jautrus, net ir važiuojant komfortišku režimu. Adaptyvi pakaba, „M-sport“ stabdžių sistema puikiai papildo gerą variklį. Visas variklio, pavarų dėžės grandinės veikimas idealiai tikslus ir rafinuotas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-26
Geriausia už tokiu pinigus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, patikimumas, valdomumas, išvaizda
Mokesčiai
Nusipirkau Nissan FairLady kuris pas mus žinomas kaip 350Z su mechanine pavarų dėže. Žinau, kad šios mašinos yra patikimos ir kol kas manęs nenuvylė - tik teigiami įspūdžiai kol kas. Variklis iš esmės paprastas - atmosferinis 3,5 litro, grandinė. Kažkada buvo pripažintas geriausiu savo klasėje. Nepamenu, kokie metai rodos + - 2005. Kaip suprantu silpniausia vieta, kad leidžia alyvą per galvos tarpinę. Pas mane tarpinė kol kas sausa, nepatyriau jokių problemų dėl to. Automobilis turi 283 AG ir 340 sukimo momentą - nesu lenktynininkas, bet variklis yra pasaka. Dinamikos visada pakanka, mechanika yra tai ko reikia tokiam automobiliui. Ratai 19 colių, padangų aukštis 35 ar važiuotim 80 km/h ar 160 – Nissanas laikosi kaip ant bėgių. Pakaba nėra pernelyg kieta. Stabdžiai pas mane Brembo - stabdo labai rimtai, visada yra atsargos, niekada nebuvo perkaitę. Viduje matomumas iš pradžių nepatiko – aišku automobilis yra platesnis, žemesnis nei kiti. Bet po poros dienų pripratau. Automobilyje žinoma tik 2 vietos. Vairuotojas ir keleivis sėdi patogiai, už sėdynių sumontuotas “bardačiokas”. Automobilyje žinoma nėra daug komforto, nėra usb, bet yra CD keitiklis, nėra triukšmo izoliacijos, nėra dėtuvių, visokių kišenių ir t.t., Bet kam to reikia sportiniame automobilyje? Užtai važiuoti su juo labai smagu, visada lauki kada sėsi į automobilį, kol nuvažiuoji iki tau reikiamos vietos, garantuotai gauni adrenalino dozę :) Kuro suvartojimas: 10 litrų trasoje, mieste 13–14 ramiai važinėjant, paspaudus - 17-18. Tai i gavau vidutiniškai kažkur 15 litrų? Gal ir nemažai, bet mainais gaunate daug daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-26
Naujasis septintukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, degalų sąnaudos, pakaba, triukšmo izoliacija, komfortas, interjero dizainas
Paslaugų/remonto kaina, bagažinė
Nesu didelis ekspertas ir tikrai gerai nesuprantu techninių niuansų, todėl apžvalgą rašau iš savo perspektyvos :) Bendrai mašina yra nuostabi, nežinau kiek ji sveria, bet vairuojant atrodo tikrai lengvesnė nei yra ištikrųjų – puikiai greitėja, stabdo, įveikia posūkius. Manau dėl galinių vairuojamų ratų ir nerealiai gerų stabdžių. Pagreitis puikus, greičio nejaučiate iki kokių 200–220 km/h. Kas malonu - važiuoji 120, tau reikia aplenkti – ir staiga tu jau važiuoji 200. Kelyje automobilis užtikrintai laikosi trajektorijos, nėra jokios baimės tiek dėl stabilumo tiek dėl staigaus stabdymo. Pagalbos sistemos - kamščiuose ir užmiestyje nuolat jomis naudojuosi – juostos palaikymo ir adaptyvią kruizo kontrolę. Audio aparatūra “Bowers&Wilkins”, yra CD grotuvas kurio nenaudoju. Salonas – kreminės spalvos, su blizgaus “piano” paviršiais. Beje, vairuotojo sėdynė yra labai patogi. Teko išbandyti tikai ilgose kelionėse ir likau nustebintas geraja prasme. Ratai - iškart nusipirkau 19 ratus. Puiki šildymo/kondicionavimo sistema – jei žinote, kad išvažiuosite už 5-10 minučių, einate į telefone esančią programą, įjunkite oro kondicionierių ar šildymą. Beje, komplekte yra raktas dydžio sulig mobiliuoju telefonu, nesuprantu kam tokį masyvų reikėjo pagaminti. Lazeriniai priekiniai žibintai – kažkas nuostabaus. Naktį trasoje įjungiate automatinį tolimųjų šviesų valdymą ir paliekate automobiliui pačiam tvarkytis - jis sumaniai apšviečia priekyje atvažiuojančias transporto priemones ir apskritai visas tamsias kelio atkarpas, tiltų kolonas ir kitas kliūtis kelio pakrašty. Sąnaudos - kompiuteris rodo 10,1l/100km, užmiesty - 11 litrų. Neprastai kaip automobiliui su 400 arklių. Bendrai tai automobilis, kurį norite vairuoti ir vairuoti - šimtus ir tūkstančius kilometrų. Niekada neatsibosta.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-22
Miesto vabalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiskas, patogus parkuotis, patogus vairuoti tiek zemaugiui, tiek ir aukstesniam. Mano ugis 195cm, vazineti po miesta man jokio diskonforto nesukelia.
Prasta garso izoliacija, labai prasta dinamika. Su sia masinyte tikrai nepalenktiniausi. Gale sedintiems vietos mazoka.
Pirmas naujas zmonos automobilis su visais naujo atomobilio privalumais. Komplektacija paprasta bet turi keleta puikiu pliusu: automatine klimato kontrole, LED dienos zibintiai ir xenon pagrindiniai zibintai, oda trauktas vairas ir begiu perjungimo svirtis, android auto ir apple play suderinta audio sistema, sildomos sedynes, lieti diskai, tonuoti galiniai stiklai. Kiek teko skaityti atsiliepimu - automobilis labai patikimas, 200,000km tarnauja be jokiu gedimu. Zmona pravazinejo jau metus laiko, padare 20,000km be jokiu rupesciu. Pasirinkima pirkimui leme zema kaina ir labai ilga garantija. Idomu kad visi apzvalgininkai ganetinai prastai vertina si automobili (daugiausia kritikos del silpno variklio), taciau visi kas turi yra labai patenkinti. Auto be rupesciu. Remontuoti nieko neteko, automobilis nebrangus perkant nauja. Pasiskaitinek mitsubishi mirage formumus - bus aisku ko tiketis. JAV daugybe skelbimu su ridomis, siekianciomis iki 500,000km, tad nesijaudink del patikimumo.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-22
E90 320d M47 120kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagiai ir taupiai vaziuoja dizainas nepasenes gera garso izoliacija nesijaucia senas turint pilnesnes komplektacijos
Genda daznai ir brangiai nevisi sugeba juos remontuot mazai vietos nera kur pasidet daiktu kieta pakaba dazni elektros gedimai
Nusipirkau si automobili pries 6 men tai 2006 metu sedanas is italijos su tikra 150 000km rida masina be rudziu, senas patikimas variklis ir maza rida skamba nuostabiai tiesa? Bet taip deja nera automobilis atrodo kad genda akyse neveltui sako jog Italijoje automobiliu nepriziuri siu modeliu brangiausia beda dvimasis smagratis kaina su remontu 700€ ir i virsu jis nueina ties 160 000km turbina jei pas jus uzsikimses dpf filtras kaip buvo pas mane tai jis uzdusina varikli ir arba pradega stumokliai arba turbina išeina anapilin turbinos remontas (250-300€) DPF + Egr salinimas ir programavimas 200€ ir atgausit 60€ uz katalizatoriu tada amortizatiriai visi 4 iskart kaip susitare ties 150 000 issibezda reikia keist vieno amortizatoriaus isemimas 40€ pilnas amortizatorius 50-60€ dauginam is 4 tada padangos suvedimas 300-400€. Del idomumo galima palygint vien termostato kaina 2001 mazdai jis kainuoja 9€ o 2006m bmw 58€ suprantu mazda su bmw lygint gal ir ne geriausias variantas BET 58€ UZ TERMOSTATA :) Jei jau pabodo skaityt tai net negalvokit pirkt bmw nes kai visa tai reikes pradet daryt arba pakriks nervai arba liksit be cento kisenei reziume per 6 men ant automobilio isleidau 750€ ir nesimato galo kad ji davest iki normalios bukles galiu isvardint dar remontu uz 1500-2000€ Toliau 2000-2008 bmw elektros magija VISKAS GENDA KAS SUSIJE SU ELEKTRA savo elektriko vaikui jau turbut surinkau pinigus studijom nes moduliu ir bloku desimtys ir visi genda kadangi tai canbus sistema tai Lituoklis ir kembrikai cia nepades :) gerai issiliejau pakalbam apie pliusus mano atveju tai kebulas jis ledinis is italijos masina rudziu 0% toliau labai labai smagu ji vairuot nepatarciau niekam kas iesko komforto nes e90 jo nerasit cia sportiska masina kuri labai smagiai vaziuoja bet gan kieta toliau jei bmw netuscios komplektacijos zmones atsisede i jusu bmw net nustebs kad cia 2006m masina kiek kartu esu sulaukes komentaru kad ji atrodo kaip 2015m Reziumuojant bmw yra premium segmento automobilis ir ji perkant turit susitaikyt su tuo kad reikes moket premium kainas studentam ir zmoniem mėgstantiems turet pinigu nepatariu sio automobilio jis tiesiog nevertas viso vargo :) bet jeigu esat trenktas kaip as tai tikrai sis automobilis savo charakteriu atpirks visas jusu islaidas Kuro sanaudos Vilnius visur vaziuojant dugnais 7.5l 100km Vietos masinoj labai nedaug rekomenduoju pirkt su cupholderiais Pirkt kuo geresnes komplektacijos
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-22
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, patikimumas, pravažumas, saugumas, komfortas
Neaptikta
Iškart po auto pirkimo atlikau visišką (grindų, stogo, durų, bagažinės) garso izoliaciją, sumontavau padorią signalizaciją , užtamsinau galinius langus. Apskritai RAV4 labai reikalinga normali garso izoliacija. Tie kas pavažiuoja mano automobilyje iškart pajunta skirtumą lyginant su kitais RAV4 ar Avensis. Iki žiemos nusipirkau žieminių padangų komplektą Nokian HKPL 225/65R17 106T, ką tikrai rekomenduoju. Vasarine irgi Dunlop pakeičiau į Nokian HAKKA BLUE 225/65R17. Puikios vasarinės padangos, puikios savybės kelyje ypač šlapiu oru. Po ankstesnio 2004 metų RAV4 instinktyviai ieškojau tų pačių minusų, bet neradau. Nustebau, kaip gerai naujasis RAV4 įsibėgėja - greitai ir užtikrintai. Puikiai laikosi kelio, nesvyra kaip mano senas automobilis. Šio modelio valdymas yra panašus į įprasto lengvojo automobilio valdymą. Apskritai, nemįgstu lakstyti - greitkelyje laikau 120 km/h ar net mažiau, nemanau kad verta rizikuoti. Bet kartą nusprendžiau išspausti maksimumą – nors buvo stiprus priešpriešinis vėjas, o gal nenorėjau prievartauti automobilio – lengvai pasiekiau 160 km/h ir nelabai lengvai 170 km/h – man užtenka :) Po 3 metų eksploatavimo sumontavau originalų kablį su dviračių laikiklis - pirmą kartą kažkaip nejauku buvo, kai ant užpakalio kabėjo laikiklis su dviračiais. Bet viskas laikosi puikiai. Mano bičiulis, kuris juos vežiojasi ant stogo sakė, kad gale tikrai daug geriau. Jokių rimtesnių gedimų neturėjau, tik planiniai patikrinimai atsižvelgiant į ridą. Toyota RAV4 yra vienas iš tų automobilių, kuriems nereikia planuotis atskiro biudžeto remontams :) Prieš kiekvieną žiemą įkraunu akumuliatorių ir patikrinu viską kas man yra suprantama. Kadangi turi tris vaikus, tai mano RAV4 turėjo išbandymų - vežimėliai, rogutės, sniego motociklas, įvairiais kiti dalykai. Bagažinės gabaritai tikrai dideli.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-22
Santa Fe 2016 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patikimumas, valdymas
Degalų sąnaudos
Super automobilis! Atrodo itin solidžiai, bet kartu yra paprastas bei nebrangus eksplotuoti. Nors jei atvirai, variklio dinamika nėra labai gera. Palyginimui 2013 m. Honda CR-V, kuriuo važinėja žmona su tokiu pat variklio darbiniu tūriu ir 190 AG yra daug smagesnis. Tačiau yra vienas dalykas: Santa Fe yra gerokai sunkesnis. Tas jaučiasi ir kelyje, bet jei nekreipsite į tai dėmesio, automobilis yra superinis. Visi varantys ratai, kuriuos galima įjungti esant poreikiui, touchscreenas ir daug kitų dalykų. Keturių varomųjų ratų sistema kartą mane išgelbėjo - buvo žiemos pabaiga ir sode sugebėjau įšokti į 30 cm gylio brastą su purvu. Vien su priekiniais ratais nebūtų jokių šansų, bet įjungus keturis – išvažiavo kaip džipas. Tik šiek tiek buvo subraižyta priekinio buferio apdaila apačioje. Niekada anksčiau neturėjau 4x4, bet dabar atrodo negalėčiau važinėti su kitokiu auto.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-19
Geriausias automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, pakaba, komfortas, triukšmo izoliacija, dizainas
Kaina, matmenys, bagažinė
Mercedes Benz S W222, 2016 metų, 350D, varomas visais keturiais ratais. Važinėju vieneri metai. Anksčiau turėjau Volvo XC90. Prieš pirkdamas kelias dienas teko pavažinėti Mercedes E 63S, BMW 740, išbandžiau visus aukščiausios klasės krosoverius - Mercedes GLE, BMW X5, Audi Q7, Range Rover Sport. Buvau linkęs rinktis vieną iš šių variantų, bet tada išbandžiau S klasę ir viskas išsisprendė. Joks kitas automobilis nesuteikia tokio komforto jausmo kaip šis. Mano MB yra trumpos ratų bazės versija, parvaryta iš Vokietijos. Rida perkant buvo apie 70.000 km. Automobilis itin harmoningas: išbandžiau sportinį režimą su nuleista pakaba ir įsitikinau kaip stipriai pneumo pakaba gali pakeisti automobilio charakterį - nuo jachtos komforto iki aštraus valdymo. Automobilis gerai laiko kelią net ir važiuojant posūkyje didesniu nei 160 km/h greičiu – jautiesi visiškai ramus ir užtikrintas. Atsižvelgiant dar ir į komforto lygį, tai yra geriausias kruizeris koks tik yra sukurtas. Pliusai: ekonomiškas ir patikimas variklis, 9 laipsnių automatika, keturių varančiųjų ratų pavara. Važiuojant maždaug 160 km/h greičiu variklio apsukos - ne daugiau kaip 2000 aps, vidutinės kuro sąnaudos - 7,3 litro šimtui prie 130–140 km/h greičio. Prie 180 automobilis važiuoja taip pat užtikrintai, kaip ir prie 140. Mieste sunaudoja nuo 10 iki 11 litrų. Naudingos išmanios sistemos - automobilis sulėtins greitį, jei pamatys kliūtį arba jei staigiai sumažės atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio. Saugos sistema įtemps saugos diržą, o posūkiuose sėdynės šonai aktyviai palaiko kūną. Apskritai saugos ir komforto sistemų rinkinys toks, kad surašyti užtruktų ilgai. Sunku rasti kažką panašaus tarp visureigių. Plius automobilis yra bene gražiausias iš visų savo laiko konkurentų. Trūkumai: net ir trumpoji versija siekia daugiau nei 5 metrus ilgio. Reikia priprasti prie dydžio. Žinoma padeda 360 kamera, taip pat ir parkavimo jutikliai, tačiau pasitaiko, kad vietos paprasčiausiai nepakanka. Aptarnavimo kaina atitinka automobilio statusą. R20 ratai reikalingi geram vaizdui, bet jie nėra praktiški. Sėdynių masažas galėtų būti aktyvesnis. Ir svarbiausia: automobilis nėra skirtas krovinių gabenimui. Čia negalima sudėti vaikų dviračio jo neišardžius. Bagažinėje nėra ilgų krovinių ertmės. Išvada: kogero tai buvo geriausias masiškai gaminamas automobilis savo laiku. Tačiau reikia atsižvelgti į praktišką pusę - jei turite galimybę turėti du automobilius, iš kurių vienas būtų S klasė, tai kitas turėtų būti visureigis ar universalas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-15
Opel insignia 2010m. 2l. dyzelis, 118kw ,automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas
visiskai nevykes dyzelinis 2l. variklis
Pirkau 6 metu senumo, rida turbut buvo atsukta - 220000, problemos prasidejo nuo pat pirkimo, visus 5 metus. Variklis uzlinko uz 2 metu del kazkokios gumos, kurios verte 15 eur.... pardaviau ir esu laimingas Paskutis opelis mano kieme bekite kuo toliau
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-15
2 tfsi 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus grandinės keitimas grandinė stovi prieki
Tepalus reikia keist kas 9 tukt km
Traukos per akis . Grandinės keitimas telšiuose su detalėm ir darbu 310euru kadangi pas 2l tfsi stovi prieki grandinė nereikia traukt variklio palyginus 3l tfsi ir 3l dyzelius grandinės keitimo kaštai prasideda nuo 1200+ nes grandinė stovi gale variklio . Kuro sanaudos iki 12 l mieste netaupant . Esu patenkintas dėl pigaus eksplotavimo ir komforto santykio :)
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-14
Rūdys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus( kvadratinė dėžė vidus).
Rūdys, nepatvarūs varikliai 2.2 su daugiau kilovatų
2-3 žiemos ir į metalo laužą- padarytas konstruktyvas taip, kad iš po ratų išmetamas purvas, žvyras ir sniegas su druska sėkmingai sandėliuotūsi per visą slenksčių ilgį. Labai prastai apgalvota antikorozinė danga- kaučiukas, kuris nėra papildomai išdažytas- greitai sukietėja po 5 metų atsiradusiuose jo plyšiuose kaupesi vėl purvas dėl jo greitai supūva kėbulas. Aplamai padarytas taip, rudija ten kur nesimato- po bamperiai, po laiptelių plastiku. Kai pasimato išoriškai rudys- jau viskas būna supuvę. Prasta elektros instaliacija, ko pasekoje autoservisai nulupa paskutinį kailį(gal 2 tik turi autoelektrikus tikrus, visi like keičia dalis spėjimo metodu, nors problemos nesutvarko). 2.2 dyzeliniai variklis prasčiausiai laikantis- amžini gedimai. Jeigu imti tai tik 2.4-patikimesnis
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-14
Alfa Romeo 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus važiuoti; automobilis atrodo, kad kelyje "plaukia"; stabilus kelyje.
Įnoringi varikliai bei pakabos, bijo meistrai tvarkyti šiuos automobilius, sunku gauti detalių. Žema pakaba, lengvai galima pramušti karterį.
Patogus ilgose kelionėse, konfortiškas, išskirtinis dizainas (nors gal ir ne pats gražiausias). Tiek pliusų. Brangus remontas, servisai dažnai bijo tvarkyti šiuos automobilius, nes žino kad bus "darbo". Sunku rasti dalių. Nors esu Alfa Romeo gerbėjas, bet siūlyčiau nesirinkti šio automobilio. Morališkai pasenęs, dažnai turi daug bėdų, sunku bus tvarkyti, brangus išlaikymas.
Pilnas atsiliepimas...
Afterday Project | 2021-07-14
Lada Vesta SE, 1.6 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galiu buti neobjektyvus, bet automobilis patinka ir tarnauja šeimai tinkamai. Na čia kaip su visom mašinom - arba subinei vežioti, arba šeimos narys ))) Lada Vesta, be abejo, turi savo charakteri ir charisma.
Labai storos priekinio stiklo šonines atramos, reikia priprasti, kartais galima nepastebeti atvažuojančio iš šono arba pestininka. Skanauja benza, bet ne Ferraris. Kietokas apdailos plastikas.
Na ka gi, pamačiau kad Autopluse jau atsirado reeksporto variantu is Voketijos, taigi manau kad yra ir žmoniu kurie domisi realiai šiuo automobiliu. Pradžiai truputuka mitologijos ))) Iš karto išskleisiu mita, kad tai Renault (ar Dacia) su Lada ženkliuku - tai netiesa. Lada Vesta tai rusu platformos B/C viršune, paskutinis iš tikruju rusiškas automobilis, ir tai iš karto jau ir jo pliusas, ir jo minusas. Lada Vesta gaminama ne Toljati, kur gamina Nivas ir prieš tai gamino visa kita klasika, o visiškai naujoje gamykloje Iževske, taigi kokybes standartai atitinka Renault-Nissan-Mitsubishi koncernui, kuriam dabar priklauso ir AvtoVAZ. Lada Vesta turi cinkuota kebula ir "podramnika" (deja nezinau kaip lietuviškai kai kurie žodžiai, bet manau kam reikia tas supras) tai gi tokie dalykai, kaip greitas surudijimas ir neaiškus valdymas jau Vestai nebudingi. Automobilis gaminamas nuo 2015 ir internete dar nera stereotipiniu "surudijusiu per metus". Del valdymo, automobilis turi elektrini vairo stiprintuva is stabilumo kelyje palaikymo sistema (abu Bosch), kaip ir bet kurio elektrinio vairo reikia priprasti, bet kad jis neinformatyvus - nepasakyčiau. Vestos valdymas ir jos manevringumas yra etalonas biudžetines klases automobiliams. Priekyje Vesta turi MacFersson, gale pusiau nepriklausoma balke. Kebulas yra stiprus ir iškabinus mašina deformaciju nera. Pakaba pakankamai kieta, nes naudojami amortizatoriai SAAZ daugiau dujiniai (Rusijos keliams). Jie yra triukšmingesni nei tepaliniai, bet užtat, jei gyvenate kaime, neturesite vargo ))) O mieste išvis nereikes pristabdyt prieš gulinčius milicininkus. Jei netenkins ir tas, tada galima pakeisti i minkštesnius ir komfortiškesnius tepalinius, Vestai ju yra aibe ir nebrangiu užsakant iš Rusijos (Demfi, Asomi, Kayaba ir tt). Variklis, kuris dedamas eksportui i ES - atmosferinis 106AG 1,6L rusu špyžinis variklis 21129, paprastas, pakankamai patikimas, bet uždusintas Euro-6 standartu. Tam patvarkyti yra nebrangiu sprendimu, ir automobilis važuoja žymiai dinamiškiau. Dežes Europai deda Renault JH3, na čia 5 begiu mechanika, irgi seniai žinoma ir patikima. Galima sutikti ir robotizuotu vienasankabiniu transmisiu, bet ju nepatariu, nes jau nebegamina ir turesit su jais vargo ir diskomforto. Interjeras automobilio pakankamai gražus ir ergonomiškas, pagal mane gražesnis nei kokiu senesniu Logan ar Sandero, nors medžiagos naudojamos nebrangios. Ant greičio galima ramiai kalbeti salone nekeliant balso, kaip B+ klases automobiliui garso izoliacija nebloga. Automobilio gale (ypač SW) daug vietos keliams, alkunem irgi nesusispaude. Eksterjeras pagal mane superinis, Vestos dizainas man asmeniškai atrodo geriausias ir ryškiausias, ypač iš šono ))) Kelyje visada išsiskiria, be to Lietuvoje ju labai mažai ir jos visada traukia aki, traukia telefonus ir užkalbina. Del kuro sunaudojimo - na tai nera supertechnologiškas 1 litro turbo variklis, rija jis šiais laikais nemažai ))) Čia jau kaip kam. Jei dažnai važinejat trasa (yra kruizo kontrole) ir 6-7 litrai yra ne problema, galima imti. O jei ir mieste (yra greičio ribotuvas) 9-10 litru ne problema - galima imti ir miestui. Man ne problema abu variantai, pilu ir važuoju. Pravažumas esant gamikliniam klirensui (178 mm sedanui ar SW, 203 mm cross versijoms) stebina, praeita žiema važavo kaip tankas ten, kur kiti sedejo pusnyje (turi diferencialo blokiruotes imitacija, kuri veikia puikiai). Na ka gi. Berods viskas. Jei planuojate Vesta pirkimui ir norite "superspeco" ))) konsultacijos - rašykite afterday.net@gmail.com, nes per beveik 3 metus ir 30000 pravažuotu su ja kilometru žinau visas jos potencialius trukumus, galesiu padeti pasirinkime. Pradinius patarimus ivardinsu žemiau. Per 2 su puse metu pakeite garantijos pagrindu vakuumini šlanga stabdžiu stiprintuvo, buvo lengvai paskyles, pastebejau pats. Tepala keičiu kas 7500 km, neryja, nebega. Elektrika tvarkoje, visos sistemos veikia tinkamai. 25000 pakeičiau žvakes i Denso Iridium. Automobiliai iki 2018 metu gamybos turi tam tikru trukumu, taigi rinkites naujesnius metus. Jei vis del to automobilis senesnis, tuos trukumus galima ištaisyti, kaip padariau aš ))) Venkite robotizuotos transmisijos. Dabar rusai gamina Vestas tik su variatoriais Jatco, robotas negaminamas. Turekite omenyje, kad Sedan stogas nera cinkuotas, o SW - cinkuotas. Del viso kito, galite kreiptis afterday.net@gmail.com, patarsiu kas ir kaip. Sekmes. Ir nespauskit negatyvaus ženkliuko del politiniu prežasčių, ar stereotipu ale "vaz - govno" ar panašiu. Viskas ten gerai su ta mašina )))
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-14
Man nepasisekė, tačiau automobilis neblogas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima pakaba, puikiai sudėtas salonas
Pakliuvau ant nudrožto egzemplioriaus, na bet tai ne automobilio kaltė. Šiek tiek nuobodus vairavimas, elektroninė vairo kolonėlė neinformatyvi.
Nusipirkau prieš metus su rūdžių problemomis už 1400 EUR. Pagavo emocija, ir nusipirkau per daug neapžiūrėjęs, ir oi tai buvo klaida. Tik apsitvarkęs rūdis atkreipiau dėmesį, kad švilpauja turbina. Nuvažiavęs pas meistrus išsiaiškinau, kad turbinos aselė kliba, ir teko keisti, o tas malonumas kainavo beveik 500 EUR. Nutylus turbinai, išgirdau kad iš grandinės pusės sklinda keistas metalo brūžinimosi garsas, sustiprėjantis ties maždaug 1500 apsukų. Nekreipiu dėmesio, kadangi Jis nekito jau metus, tad galų gale nusprendžiau važiuoti kol važiuos, tada atiduoti automobilį į laužyną, arba parduoti kam nors ant dalių. Kiek domėjausi, tas garsas - pavargusi grandinė, jos bei visų su ja susijusių agregatų keitimas gali atsieiti automobilio kainą. Su pakaba problemų neturėjau, ji tikrai patikima. Automobilis važiuoja komfortiškai, po Peugeot 206 jis kaip limuzinas. Automobilio minusas - elektroninė vairo kolonėlė. Taip, valdyti vairą labai lengva (jį galima pasukti su vienu pirštu, jei nori), tačiau kelio per jį visiškai nesijaučia, ir vairuoti automobilį na, nuobodu. Vieną vakarą įėjau į Carvertical, ir pasidarė smalsu dėl automobilio istorijos. Gaila, kad nepažiūrėjau prieš pirkdamas, nes išsiaiškinau kad automobilis 2013 Vokietijoje buvo didelėje avarijoje (paaiškina rūdis), tada parvarytas į Lietuvą. Negana to, po avarijos atsukta rida... Skydelyje šiuo metu rodo 220 000 km, tuo tarpu realybėje - 290 000 km, tad nenuostabu, kad pavargusi turbina ir grandinė. Apibendrinus, automobilis neblogas, man jis tikrai patinka. Gaila, kad pakliuvau ant "nudrožto" egzemplioriaus, na, bet galbūt to ir reikėjo tikėtis, kadangi pirkau mieste pigiausią. Visi dyzeliniai modeliai turi DPF filtrą, tad būtinai tą turėkite omenyje. Rekomenduočiau pirkti prižiūrėtą, su kuo mažesne rida, ir būtinai patikrinkit istoriją Carvertical, nes antraip galite "nudegti" kaip aš. Mano vairuotojo sėdynės šonas, bei pavarų svirties apvadas buvo nusidėvėję, tad būtinai atkreipkite dėmesį į juos, jei jie stipiriai nusidevėję tai gali signalizuoti didelę ridą. Įdėmiai pasiklausykite variklio skyriuje, įsitikinkite kad nėra specifinio švilpimo, sklindančio iš turbinos. Taip pat pasiklausykite variklio kairėje pusėje, įsitikinkite kad nėra metalo "brūžinimosi" garso, tai gali reikšti kad laikas keisti grandinę. Patikrinkite galines ratų arkas bei slenksčius prie galinių ratų, bent pas mane rūdys buvo būtent šiose vietose.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2021-07-12
2.0 1994
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, manevringas, patogus
Didelės kuro sąnaudos, nepigios dalys
Idealiai patogus salonas, puikus automobilio aptakumas, nemažos kuro sąnaudos, automobilio salonas sukurtas 2iem vidutiniams vyrukams priekyje sėdėti ir 2 liesom mergužėlėm gale.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2021-07-12
Mazda Cx-7 2.5 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geros išvaizdos, nebrangus nupirkti, nebrangi eksploatacija.
Rūdys, neperdidžiausia trauka, geras apetitas
Turiu amerikietišką 2.5 atmosferinį variantą. Kuro sanaudos ~13l mieste, trasoj 9l. Automobilis manevringas, erdvus, komfortas 7 iš 10. 2011m. Laidos, turiu jį 2 metus, kolkas keičiau tik pakabą, viskas kitkas veikia be priekaištų. Usa variantui dalys tinka iš kitų 3 skirtingų senos klasės markių automobilių.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-09
Mercedes pradedantiesiems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Santykinis modelio patikimumas. Aukštosios technologijos, Įperkamas Mercedes
Kompiuteris ant ratų su visais to trūkumais. Pradinio lygio Mercedes
Nepaprastai mažai informacijos apie šį Mercedes modelį paskatino mane parašyti šią apžvalgą. Automobilis šiuo metu parduotas, rašau apžvalgą kaip buvęs savininkas. Tad būsiu objektyvus :) Šis automobilis buvo įsigytas parvarytas iš Vokietijos trijų metų senumo ir maždaug 100k rida. Į šį MB persėdau iš Toyota Rav 4. Sąžiningai pasakysiu - iš karto supratau, kad Toyota nei iš tolo netraukia Mercedes pagal komforto, įrangos ir rafinuotumo kriterijus. Atrodo kaip kito laikmečio automobilis, nors buvo 7 metų senumo. Mercedes žavesys slypi detalėse. Be to kelyje Mercedes buvo puikus. Žodžiu mano nuomonė tokia: 1. Nors A atrodo kaip Ford Focus, tačiau yra prikimštas elektronikos kaip ir didieji jo broliai. Mašina kaip tiesiog mechaninis dalykas buvo 90-aisiais, dabar tai yra kompiuteris ant ratų. Bet koks elektronikos sutrikimas pašalinamas iš naujo restartavus automobilį - kaip asmeninį kompiuterį. Automobilis gali tiesiog neįkelti navigacijos sistemos žemėlapio, neįjungti šildomų sėdynių ar užšaldyti sistemos meniu. Viskas sutvarkoma paprastai - išjunkite degimą, išimkite raktą ir vėl užveskite automobilį. 2. Privaloma automobilį pašildyt žiemą. Tai vargina, nes prie -5 laipsnių ją pašildau bent 10 minučių. Būtinai reikia pravažiuoti užmiestyje bent kartą per savaitę – prapūsti turbiną, tuo pačiu įkraunant akumuliatorių. Kai nesilaikiau šių taisyklių gavau pamoką – pradėjo neveikti lambda zondas, kurių šiame modelyje yra 3 vienetai. 3. Galinio vaizdo kamera bijo bekontakčio plovimo. 4. AMG kėbulo apdaila atrodo labai gražiai, jo vienintelis trūkumas - borteliai automobilių stovėjimo aikštelėje :) 5. Ksenoninių žibintų plovimo sistemos, ypač rudens-pavasario laikotarpiu. Būna nesuvažiuoja į uždarytą padėtį ir lieka atviroje padėtyje. Problemos sprendimas - 40WD. 6. Visi sutiks, kad tikrasis Mercedes yra bent E klasės ar didesnis. Perkant jau girdėjau girgždėjimus saugos diržo tvirtinimo srityje. Trečiaisiais metais atsirado garsų prietaisų skydelyje. Kietas plastikas barška važiuojant žvyrkeliu. Gerai tai, kad plastiko nėra tiek daug, kaip tame pačiame Toyota. 7. Drėgsta priekiniai žibintai. 8. AMG pakaba yra visai neblogai ant asfalto. Bet nelygumai, duobės ir gulintys policininkai – yra didelis šios pakabos priešas. Tai visos bėdos, kurias turėjau per 3 metus. Nesivarginsiu aprašydamas visus Mercedes A privalumus. Tam užteks paskaityti bet kokią šio automobilio apžvalgą. Apskritai automobilis paliko teigiamą įspūdį ir Mercedes prekės ženklo nepagadino. Šį automobilį koncernas pagamino siekdamas pritraukti naujų, jaunesnių klientų. Jį palyginti nebrangu nupirkt ir aptarnauti. Gera aparatūra – neitin galinga, tačiau gana kokybiškai skambanti. Variklis ir pavarų dėžė pasirodė esantys geri, dirbo puikiai prie bet kokių sąlygų - jokių nusiskundimų, tikslus, sklandus darbas. Pakaba yra patikima, pagrindinis dalykas yra išvengti duobių ir šiek tiek pasaugoti. Po 3 metų viskas yra nepriekaištingos būklės. Kiekvienam, kuris galvoja pirkti būtent šį Mercedes galiu pasakyti, kad jo remontas nėra toks brangus kaip senesnių modelių. Tad nereikia bijoti pirkti daužto varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-06
Lada Vesta SE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patinka, nesigailiu kad isigijau.
Jei yra, tai viska atleidžiu )))
Turiu du su puse metu, garantija prie pabaigos, gedimu nebuvo. Rida 28892. Idejau 17 diskus, sportine pakaba (-30), klimato kontrole, antisparna, langu automatika, signalke+telemetrija su distanciniu paleidimu, elektra sudedamus veidrodžius, aptempiau sedines ekooda, idejau anatomini vaira, LCD valdymo skyda. Na ir dar desimtis pakeitimu smulkiu ergonomikoje pagal save. 185 km/h nurodytus pase važuoja ramiai. Toliau "atsechka"
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-05
BMW X3 2007 3.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, gerai stabdo, geras valdomumas ir pravažumas, padorus salono surinkimas bei garso izoliacija
Pre-facelift baisiai atrodo, panėlės dizainas negražiausias
Kadangi prieš pirkdamas neradau iškarto visos surašytos reikalingos informacijos, o teko daug skaitinėt po rusiškus forumus ir taip dėlioti pliusus minusus, pabandysiu parašyti pats, manau kam pravers. Tai pirmiausia pradėkim nuo to, kad x3 yra pastatytas ant e46 platformos todėl dalys tikrai nėra brangios važiuoklė realiai identiška ir tikrai paprasta jokio kosmoso ten nėra daug ką galima pačiam nesunkiai ir nebrangiai pasiremontuot, keturi varomi veikia gan gerai tikrinau tik brukdamas sankaba purvynuose išlipo gan nesunkiai, kadangi auto turim tik apie 5mėn tai žiemos ragauti neteko, bet iškarto galiu pagirti stabdžius šiame modelyje pagal mane jie labai geri teko važiuoti per šlapią žvyrkelį tai stabdo kaip ant asfalto, aišku prisideda prie to ir pati ratų sistema kuri facelift modelyje (nuo 2007 m) buvo atnaujinta, nežinau ant kiek ji ten geresnė už senają, bet tikiuos neblogesnė. Variklis pas mane 3.0d nepralenkiamas vokiečių šedevras, geresnio taip ir nesukūrė, chebrantai su perpūvusiom slyvom (e39) man pritars :D dėl pačio variklio esu ramus, laikas patvirtino jo patikimumą, žinoma visokie DPF gero neduoda, bet pasaulis keičiasi reikia susitaikyti, kad gamintojai dyzelinius variklius taršos sumetimais dusins vis labiau, patinka, kad po kapotu gan daug vietos todėl visokias lemputes, filtrus nesunku pakeisti. Pavarų dežė 6 bėgių mechaninė, nepatinka perėjimas iš pirmo bėgio į antrą, atrodo kad jokio skirtumo tarp jų nėra todėl sunkoka perjungti nesusitampius, siūlyčiau imti automatą kurie yra gan patikimi, nereikės tampytis važiuojant ir sukti galvos dėl smagračio kurie šiais laikais subyra kas 200k km. Salonas negražus, bet man nekliūna svarbu nebarška, viskas randama ir po ranka, Facelift priekinių dūrų apdailas turi gražesnias nėra kažkokių tai tinklų kurie pirmoje vietoje buvo visiška nesamonė, įdomiai čia Bmw pataupė... matomumas geras, vairas patogus laikyti ir lengvas, šiaip surinkta gan neblogai, garso izoliacija taip pat gera, vėjas važiuojant garsiai nešvilpia. Panoraminio stogo neturiu, girdėjau jie gęsta gan dažnai, galinis stiklas neatsidaro kaip kituose Bmw modeliuose, atsarginis ratas mašinos apačioje, kablys dedasi manau visuose x3, kėbulas nelinkęs rūdyti. Išėjus pirmiems modeliams buvo daug nusiskundimų dėl kietos važiuoklės nuo 2005 metų ją šiektiek pataisė, o nuo 2007 facelift ji buvo dar karta patobulinta, girdėjau, kad kaikurie visdar skundžiasi važiuoklės kietumu net ir facelift modeliuose, bet čia jau reikia pačiam išbandyti ir nuspręsti, kadangi didelio pilvo ir nugaros skausmų neturiu tai ji man iš tikru gan komfortišką :D Valdomumas - puikus, nekalbu apie apsisukimo spinduli maximos aikšelėje kuris mano nuomonė džipui yra neblogas, kalbu apie tai kaip automobilis priima posūkius ir iš jų išvažiuoja, o tai daro savo klasėje galbūt geriausiai jei tik galėčiau duočiau 6 žvaigždutes, nepamirškim, kad tai džipas sveriantis beveik 2 tonas, o ant kelio stovi geriau nei dauguma sedanų ar universalų, turiu e46 universalą tai galima sakyti vienas prie vieno, ne veltui ta pati platforma, Bmw varikliai yra pastumti į galą, o audi į prieki ko pasėkoje audinių priekis tampa sunkesnis tai posūkių taip gerai nepriima net audi a4. Realiai daugiau kažko blogo negaliu pasakyti, viskas paprasta ir gan patikima. Gal ir nesigavo labai detalus atsiliepimas, bet manau pasakiau pakankamai :) Einamieji remontai pigūs, gali būti brangesnės razdatkės problemos, smagračiai, ar koks grandinės keitimas. Patariu pirkti facelift modeli (nuo 2007 metų) - Minkštesnė važiuoklė, naujesnis xDrive, gražesnė išvaizda mažiau plastiko ant bamperių, atnaujintas salonas nėra tinklų priekinėse duryse daiktams pasidėti. Į variklius neilysit, bet dugną būtinai apžiūrėkite ar neapsitepalavusi razdatkė, variklis tai pasakis bendrą būklę. M47 2.0l 110 kw - patikimas, bet mažai galios. N47 2.0l 130kw - grandinė variklio gale kuri mėgsta trūkinėti, brangus keitimas, nauja grandinė gali nelaikyti irgi. M57 3.0l 150/160 kw - geriausias variantas. Apie benzinus nežinau.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...363

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt