Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8506)

Šilas | 2024-05-23
Jaguar XJ eksploatavimo patirtis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žiūrėkite apžvalgą
Žiūrėkite apžvalgą
2014 metų gamybos Jaguar XJ įsigijau dar 2019 metų gegužę, kurio rida tuo metu buvo vos 21 tūkstančiai. Esu tik antrasis automobilio savininkas. Praėjo nemažai metų, dabar gaunas jau 5 metai kai karts nuo karto važinėju šiuo automobiliu, dabar odometras rodo nuvažiuotų 50 tūkstančių, taigi nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi. Beje, rinkoje pastebėjau šitie Jagurai yra labai neblogų būklių skirtingai nei kitų markių premium automobiliai, dažnas yra su maža rida, aiškia istorija ir tikrai geros būklės. Kai ieškojau visi XJ, kuriuos peržiūrėjau buvo labai padorūs. Išsirinkti nebuvo sudėtinga. Automobilis solidus - su visais varomaisiais ratais, 340 Ag galios, su standartine ratų baze, aukščiausios kokybės premium įranga, tik be durų pritraukimo ir medinio vairo. Neturiu kantrybės viską sutalpinti į vieną apžvalgą iš karto, tai parašysiu apie pagrindinius pliusus ir minusus. Privalumai: automobilis išskirtinės gražios išvaizdos. Tvirtas ir raumeningas kėbulas iškarto išsiskiria iš visų premium automobilių. Visiems mano draugams ir pažįstamiems automobilis labai patinka, kaip 100 eurų banknotas :) Prabangus interjeras: oda, natūralus medis, normalus metalinis chromas – visa tai žavi kiekvieną kartą kai sėdu į XJ. Nemažai metų praėjo kai turiu automobilį, bet vis dar stovėdamas kamštyje žaviuosi interjeru. Puikus valdymas tiek ant sauso asfalto, tiek ant slidaus ir mieste ir užmiestyje. Automobilis maloniai nustebina beveik bet kurioje “stipresnėje” situacijoje. Tai labai lengvai valdomas automobilis nepaisant nemažos galios – gali patikėti žmogui važinėjusiam vien dyzelinėmis Zafiromis ar Toyota Priusais. Garso izoliacija dėl dvigubų stiklų suteikia automobiliui išskirtinį komfortą, ypač miesto spūstyse ir važiuojant dideliu greičiu. “Meridian” garso sistema gera, groja švariai ir aiškiai. Aišku nepalyginama su garso sistema namie, bet vistiek maloniai stebina. Padori dinamika nuo pat mažiausių apsukų, 340 AG prireikus leidžia gana greitai pasiekti lenkimui reikalingą greitį prie visų greičių. Automobilis gana patikimas, važiuoja ir važiuoja, pakanka atlikti patikrinimą du kartus per metus ir tiek. Niekada rimtai nenuvylė, neišgasdino check engine lemputė, visada užsivesdavo ir nuvažiuodavo ten kur reikia. Minusai. Galinės sėdynės atlošas nenulenkiamas. Ar tikrai prestižiniam automobiliui gamintojo nuomone nereikia įsidėti didesnių daiktų, net snieglentė ar slidžių? Sunkumai su dalimis, kainos labai skiriasi, gali skirtis du tris kartus, todėl reikia atidžiau paieškoti. Skirtingai nuo konkurentų XJ galingesniems nei 340 AG varikliams negamino versijų su visais varomais ratais. Tarkim turi galingą V8 versiją, tačiau vien teigiamų emocijų iš V8 riaumojimo ir puikaus pagreičio neužtenka, labai reiktų ir visų varomųjų ratų saugumo. Nepakankamai geri priekiniai žibintai. Jaguar XJ versijos iki facelifto turi toli gražu ne geriausias šviesas, ypač palyginus su panašiais vokiečiais. Keista, kad 2009 XF modeliai turi geresnius ksenoninius žibintus. Nėra „CarPlay“ programėlės, šiais laikais šito labai pasigendu. Panašu ir visi trūkumai.
Pilnas atsiliepimas...
Lexus | 2024-05-20
Rx 400h 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prastos interjero medžiagos
Važiuoju jau 4 metus. Tikrai neturiu prie ko labai prikibti. Trauka puiki, komfortas puikus, viskas veikia be priekaištų. Gedimų neturėjau nei vieno per šiuos 4 metus. Pravažiavau beveik 85000. Einamieji darbai savaime aišku: kaladėlės, tepalai, sailenblokai, filtrai. 50000 jau važiuoju dujomis- fantastika (vidurkis apie 12ltr. Miestas + užmiestis). Labai prasta sėdyniu oda dirbtinė. Rūdys irgi po truputį lenda.
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2024-05-18
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, patogus, manevringas.
Nėra
Prieš perkant šį modelį, 8 metus vairavau peugeot 607. Kai atėjo laikas keisti automobilį, norėjau naujo, o įsigyti naują peugeot pajamos leido tik ekonominį modelį (208), bet mano vertinimu aš važiuoju mažai (10 tūkst. km per metus), tai mane šis variantas tenkino. Pirkau benziną, automatą, 96 kW, GT su visa įmanoma komplektacija. Atsižvelgiant į tai jog tai ekonominės klasės automobilis su 45 aukščio padangomis (nes R17 ratai) gan minkštai važiuoja. Garso izoliacija... po 607 aš viską girdžiu, ypač padangų keliamą triukšmą, bet vėl gi, tai ekonominės klasės automobilis, tai ne toks jis didelis (tas triukšmas). Labai patogiai sėdisi, labai patogus vairas. Turbūt bus labai nepatogu atsisėdus į kito gamintojo automobilį žiūrėti į prietaisų skydelį pro vairą. Nes naujausiuose peugeot modeliuose dedami tokie vairai, kad į prietaisų skydelį žiūrima pro vairo viršų. Prieš perkant šį modelį apsilankiau autorizuotame peugeot servise ir paprašiau papasakoti kažką blogo apie šį modelį. Tai buvo pasakyta, kad norint jog variklis tinkamai tarnautų, reikia tepalus keisti kas 7 tūkst. km ir kas kart keičiant tepalus reikia stebėti ar nepradėjo brinkti pagrindinis diržas, kadangi jis yra tepale. Ir jei pradės brinkti, reikia keisti. Kol yra garantija, diržas keičiamas nemokamai. Garantijai pasibaigus diržo keitimas 300 €. Kadangi manasis 208 pravažiavęs 12 tūkst., tai dar nieko neteko remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Finejas | 2024-05-18
Modifikacija: 300d su 2 L varikliu ir 245 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svarbiausi privalumai: daug solidesnis nei konkurentų dizainas, beveik tobulas komfortas, pakaba, saugumo įranga, degalų sąnaudos ir Mercedes surinkimo ir konstrukcijos kokybė
Multimedija nėra tobula, bet tobulų ir nėra, priprantamas dalykas
Mersedes GLE pirkau naują, pakeičiau W212 Mercedes E klasės. Marcedes E man labai patiko, neturiu jam didelių priekaištų, tačiau norėjau sedaną pagaliau pakeisti į visureigį. Naujas MB automobilis gausiai aprūpintas visomis reikalingomis funkcijomis – berakčio įėjimo, užvedimo funkcija, visų pusių kameromis bei automatiniu parkavimo asistentu, taip pat yra valdymas balsu. Per appsą galite valdyti automobilį, pavyzdžiui jei pamiršote jį užrakinti arba palikote atidarytą langą. Nors ir nedidelis variklis turi labai didelį sukimo momentą, variklio sąnaudos labai labai geros, žinoma tai dyzelinis. Didelis visureigis važiuoja kaip laivas, atrodo plaukia kelio paviršiumi, yra labai minkštos natūros, bet kartu nenuobodus. Salonas labai tylus nepaisant dyzelino variklio. Erdvės viduje suteikia foninis apšvietimas, kuris pasikeičia į jaukią šiltą spalvą, kai padidinate salono temperatūrą. Kėbulo dizainas, kaip ir interjero yra puikus. Sėdynės patogios, labai gerai valdomos ir turi vibracijos funkciją, kad neužmigtumėte. Manau automobilis arti tobulybės kol kas esu labai patenkintas automobiliu. 100 balų.
Pilnas atsiliepimas...
2024-05-15
Toyota yaris cross
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Kietokas
Automobilis skirtas ieškantiems ne komforto,bet važiuoti ekonomiškai.Iš tiesų,kuro sanaudos maloniai stebina gerąja prasme.Vaziuojant vidutiniskai 100 km/h greiciu,kuro sąnaudos 3,4 litro.Važiuojant 110-120kmh,sąnaudos neperkopia 5l-apie 4,5l.Kalba eina apie hibridinį variklį.Pakaba kietoka,bet stabili.Traukos atžvilgiu-tikėtasi mažiau,bet esant reikalui aplenkti kitą automobilį (greitkelyje),nekyla jokių sunkumų.Atomobilis ganėtinai lengvas (1200kg),todėl tų 85kw -per akis.Dar vienas momentas kuris nustebibo-šviesos.Matomumas važiuojant tamsiu paros metu-žavi.Visi žibintai LED'ai.Ervė salone.Jei esate aukštesni nei 1m80cm-automobilis ne jums (nebent važinėsite vienas ir keleivis.Man,kaip žemaūgiui-vietos priekyje sočiai ir gale vaikai sėdi be problemų (vaikiska kėdutė) ir paauglys telpame be problemų.Apibendrinant-jei norite pigiai keliauti-100% procentų rekomendyoju šį auto.Juolab,kad už tokią kainą net nešauna į galvą koks dar hibridinis SUV'as ir išeina (naujas)...
Pilnas atsiliepimas...
Td | 2024-05-14
Nissan Leaf, 2022 40kwh N-Connecta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškas, patikimas, taupus, dinamiškas
Matomumas, vidaus dizainas
Pirkau kaip miesto automobilį ir pirkinys pasiteisino. Kraudamas type 2 mieste, išeina 40-70eur/1000km mieste. Privalumai: - dinamiškas, smagiai valdomas automobiliukas, daug smagių akimirkų važinėjant po miestą; - minkštesnė pakaba nei dauguma tos pačios klasės automobilių; - pakankamai geros salono medžiagos; - patikimas (jau seniai leidžiamas, neturi ligų); - kaip įptasta japonams, gausi komplektacija; - šilumos siurblys ypač patiko: žiemą telefonu įjungus ir pašilus 15 min, ateini į šiltą erdvę, su nutirpusiais langais, sausu oru (pvz., benzininiuose drėgnoka); - man asmeniškai graži išvaizdą modelio po restyle, su juodais ratais; - viduje pakankamai erdvus, gyli nemaža bagažinė; Trūkumai: - priekinio stiklo rėmai stori, sumažina matomumą; - vidaus dizainas galėtų būti modernesnis, nors kitą vertus su mygtukais patogiau; - nėra akumuliatoriaus šildymo, todėl žiemą nuvažiuos mažiau, pvz., mano apynaujis prie didelio minuso ant 80% įkrovimo, įjungus visą elektroniką ir prieš važiuojant pašildžius, pravažiuoja 100km (miestui pakankamai); - tai miesto automobilis, nes nedidelė baterija, tačiau geriau pirkti mažiau naudotą 40kwh nei gerai pavažinėtą 60kwh, atstumas daug nesiskirs; - važiuojant kartais be reikalo įsijungia priekinio sisidūrimo alertas, o stovint kamščiuose parktronikai; deja jautrumo nereguliuoja;
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2024-05-14
Subaru Forester 2.5L 169kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, nebrangus išlaikymas, geras pravažumas, manevringas, nebrangus išlaikymas
Rudija kėbulas
Vairuoju jau antrą subaru, pirmasis buvo outback 2006, dabar foresteris. Abieju pravažumas, palyginus su konkurentais, stebėtinas. Nebuvo problemų ir neteko žiema sėdėti pusnyse. Aukštesnė pakaba, keturi varomi, gelbėja ne tik miškuose, bet ir mieste daugiabučių kiemuose. Turbininis variantas labai dinamiškas, važiavimas smagus. Kuro sąnaudos su dujomis - pigiau grybo - iki 10e/100km, visiškai netaupant, priklausomai nuo kojos sunkumo. Pagrindinė problema - rudyjantis kėbulas, daugiau didelių problemų nėra, jei eksploatuojamas ir prižiūrimas su protu. Automatinė dėžė galėtų turėti 5 pavaras, nes pas šiuos stovi 4 pavarų automatinė dėžė, bet tai nesukelia jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Mind. | 2024-05-13
Evoque su 2.0 d varikliu su 150 AG ir 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, valdymas, kuro sąnaudos. Išvaizda puiki, komfortiškas ir gražus interjero dizainas, garso izoliacija gera. Multimedija patogi
Nemaža išlaikymo kaina, maža bagažinė
Automobilis visada suteikia malonias emocijas, važiuoji ir važiuoji ir visai nenori iš jo išlipti. Labai geros degalų sąnaudos, įsibėgėjimas ir dinamika stebina, prabangus interjeras ir medžiagų kokybė puiki, nebloga garso izoliacija ir multimedija, kelyje nedidelis visureigis elgiasi gana komfortiškai ir nuspėjamai. Nors matyt dėl trumpos ratų bazės ir gal dėl nemažo aukščio mėgsta pašokinėti posūkiuose kaip sakoma. Kalbant apie automobilio techninę priežiūrą ir originalių dalių kainą, manau kainos yra šiek tiek per brangios. Neduok Dieve jei reiktų atlikti sudėtingą variklio ar dežės remontą. Kitoms standartinėms ekploatacijos detalėms galite rasti pigesnių analogų. Žinoma visureigio išlaikymas kainuoja daugiau nei vidutiniškai. Visgi kad ir nedidelis tačiau tai aukščiausios kokybės automobilis ir išlaidos nusiteikite bus didesnės nei vidutinės. Technologiškai automobilis modernus, turi krūva elektroninių asistentų, saugumo sistemų ir modernią visų varančiųjų ratų sistemą su įvairiais nustatymais. Bekelėje neišsigasite, tik klausimas ar to reikia. Pievoms su šitu automobiliu greičiausiai nevažinėsite. Apskritai automobilį įvertinčiau aštuoniais balais – ne idealus, tačiau vertas dėmesio.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2024-05-10
Volvo xc 40
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nereikia prisijaukinti
Maža bagažinė
Na nežinau, skaičiau prieš tai atsiliepimą, Juokas paėmė, nusprendžiau parašyti komentarą. 1.Trauka? Puiki, stipriai nesijaučia pavarų perėjimų. Jeigu perki automobilį su 1,5, nesitikėk, kad jis puikiai trauks, kol suveiks turbina ir t.t. Čia kaip pirkčiau toyota aygo ir sakyčiau, kad netraukia. nes prieš tai turėjau subaru 3,0R , va ta tai traukė. 2.Multimedia intuityvi, greitai perpratau valdymą. Touchscreen ekranas ne medinis 3.Bagažinė? Mažoka. Reikia didesnio automobilio? Pirk didesnį ir nesiskųsk. Arba pirk stogo bagažinę. 4. Labai geras matomumas priekio/šono pro stiklus, automobilio struktūros neužstoja vaizdo. 5. Aukštesniam žmogui kas aktualu, tai kojų parėmimas ar kaip ten vaidinasi, kur iš sėdynės išsitraukia. 6. Automobilis toks, kurio nereikia prisijaukinti. Jį lengva jausti. 7. Įsėdus į automobilį jaučiasi tvirtas interjeras. Žodžiais to nepaaiškinsi.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2024-05-10
Audi Q5 3.0 V6 TDI 176 kW, Quattro, 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Premium-šiame žodyje yra visuma savybių-konstrukcija, vidaus medžiagos, valdymo savybės, JAUSMAS į(atsi-)sėdus, ati(už-)darant duris, užvedant variklį. Važiuojant...
Brangi eksploatacija, senstėlėjęs išorės ir vidaus dizainas, sena multimedia, jaučiasi, kad tai SUV, o ne l/a.
Tai jau senstelėjęs automobilis, bet vis dar Premium lygio - aukštos kokybės vidaus interjero medžiagos (beje, naujajame modelyje, nuo 2018, kokybiškų medžiagų interjere sumažėjo:(), labiausiai tai išduoda multimedijos ekranas ir jo valdymas, nors ir pakankamai nesunkiai perprantamas. Bang Olufsen aparatūra čia verta savo pavadinimo ir pinigų. Odinės sėdynės "priimtinos", nors oda galėtų būti "švelnesnė":) Na, gal ne tokia kaip lexuse, bet truputį... Tačiau bet kokiu atveju, ji tvirta. Sėdėjimo padėtį šiame auto turėtų surasti kiekvienas, juolab jis sėkmingai buvo pardavinėjamas už Atlanto, o ten truputį kitokios kompleksijos naudotojai. Gal todėl Q5 jie vadina "small SUV";) Vietos gale ne fontanai, bet normalaus sudėjimo žmogus gali patogiai įsitaisyti. Konstrukcija apart to, kad paaukštinta (SUV), yra kokybiška ir analogiška A4 (naudojasi ta pačia platforma). Aukštis ir didesnė masė ir lemia tai, kad Q5 važiavimas neatrodo toks smagus kaip su A4, bet turi kitų privalumų-aukštesnė sėdėsena, lengvesnis į(iš-)lipimas, matomumas visomis kryptimis geresnis, borteliai, kelio nelygumai mažiau "rūpi". Teko eksploatuoti ir naujesnius SUV (RAV4, Tiguan), tai ši, nors ir vyresnė, yra ir jaučiasi, kad yra kito lygio žaidėja. Gerokai aukštesnio. Trumpai. Eksploatacija brangi. Bet ir auto toks, ne A3. Yra keletas niuansų, kuriuos turiu paminėti. Žinoma, 3.0 TDI jau brangiau už 2.0 litrus, bet sunkiam automobiliui jo reikia...Kad važiuotų, o ne stenėtų. EGR ir DPF yra dyzelinių variklių BLOGIS, kurie turi įtakos jų resursui ir patikimumui. Bet čia galioja visiems dyzeliams. 7 pavarų S Tronic (arba VAG DSG) dėžė reikalauja priežiūros-būtinai (profesionaliai) keiskite alyvą ir 2 filtrus (išorinis ir vidinis) kas ~60 000 km. Taip ji dirbs sklandžiau ir tarnaus ilgiau. Kodėl dar žmonės renkasi dyzelius, ypatingai sunkesniems SUV ir visureigiams? Todėl, kad dyzelis suderina gerą trauką (tam reikia NM, o ne arklių. Žinoma, gerai ir arkliukai) visais diapazonais ir esant įvairioms apkrovoms, ir tuo pačiu su kuru elgiasi sąžiningiau. Kai kurie Q5 būna su adaptyvia važiuokle (CDC: continuous damping control), tai turėkite omeny, kad ten stovi ir kitokie, reguliuojantys TIK amortizavimo charakteristikas, bet ne kėbulo aukštį, amortizatoriai (beje, juos gamina tiks Sachs) ir jie kainuoja ~ 5 kart brangiau už paprastus. Vokiški automobiliai, kaip, beje, ir senesni japoniški dar buvo konstruojami taip, kad šiek tiek techniką išmanantis savininkas galėtų pats smulkius darbus pasidaryti, o į servisą vyktų tik esant rimtesniems darbams. Terminas "Premium" sugalvotas ir suteikiamas ne šiaip sau. Jei daiktas priklauso šiai klasei, tai ir jo priežiūra yra/turi būti "Premium" lygio. Brangiau... Tikrinti rimtai. Nes pvz. nepatikrinus adaptyvios važiuoklės amortizatorių, kurio vnt. kaina ~ 500 Eur, galima papulti... Kėbulas rūdžių nebijo, nebent ... Bet pakabos detalės, deja, stipriai kenčia nuo jų, kaip ir dugnas. Taigi, planuojant ilgesnį eksploatacijos laiką, reikėtų pasidaryti antikorozinį. Ar tikrai reikia 3.0 V6 TDI, nes 2.0 TDI ar 2.0 TSI (nuo 2013 m., 165 kW) bus ženkliai pigiau eksploatuojami ir remontuojami, nors kuro sąnaudos nebūtinai tą parodys. Ar turėti "Premium", kad ir senesnį, galintį nuvažiuoti 300-500 tūkst. km, ar turėti naujesnį, su tapšnokliu, modernesnį, gal ir ne tokį ilgaamžį (kas su ja važinės 10 metų?) auto? Be to, ir dyzelį, vargšelį, Europa siekia nužudyti... Šis automobilis kurtas ilgam ir kokybiškam naudojimui. Kad ir su brangia eksploatacija. Ar to reikia? Spręsti Jums. Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
Audi savininkas | 2024-05-09
Papildymas atsiliepimo Audi A6 50TDI 2019m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
pamirsau pamineti, kad trecios kartos 3.0TDI varikliams gamykliskai del ekologijos yra sumazintas variklio alyvos slegis, rekomenduojama pakelti alyvos slegi prie kuo mazenes ridos, nes kitaip gali laukti labai brangus remontas jau net prie 120k km ridos, jei dar variklio alyva buvo keista kas 30k km kaip rekomenduoja gamintojas.
Pilnas atsiliepimas...
Žydrūnas | 2024-05-08
Touareg su 2.0 L varikliu, 249 AG ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, išvaizda, saugumas ir galimybė važiuoti kaip normaliu visureigiu. Dinamika, pavarų dėžė, multimedija, gera pakaba, komfortas, didžiulė bagažinė
Kuro sąnaudos nemažos, techninės priežiūros išlaidos irgi, plastamsių girgždėjimas šen bei ten. Didelė nusipirkimo kaina kaip VW automobiliui, bet ji verta to ką gausi
2 metus vairuodamas šią mašiną buvau patekęs į tokius purvynus į kokius nelenda Land Cruiseriai, Prado ar Discoveriai. Ir tiesą sakant niekada neprireikė tempimo šniūro – išvažiavo be kitų pagalbos pats. Lb geras pravažumas. Visi kas matė tuos smagumus buvo šokiruoti, kad Touareg toks rimtas purvynuose. Kalbant apie interjerą, yra nedidelių trūkumų – tos vietos kur ale pagamintos iš medžio prie šalto oro šiek tiek girgžda, bet tokie girgždėjimai taip tikriausiai pasitaiko visiems net ir naujiems automobiliams. Įjungi muziką ir nemalonumai dingsta :) beje garso kokybė leidžia mėgautis muzika visai kitame lygyje nei esate įpratę. Nemažas automobilis labai gerai laiko kelio ir stabdo, o automatinio stabdymo sistema gelbėjo daugybę kartų - važiuoji spūstyje, žiūri į telefoną ir staiga stabdo :) Jei ne ši sistema kogero jau būtų tekę remontuoti priekį. Viskas puiku, apskritai geras automobilis, rekomenduoju visiems.
Pilnas atsiliepimas...
Justina | 2024-05-07
tas pats 2019-02-05 atsiliepimo tęsinys :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vis dar gražus ir gerai valdomas
labai išbrangęs pagal tokį automobilį
Pirmą atsiliepimą rašiau prieš 5 metus kai auto buvo 3 mėn. Vis dar draugauju su juo . O Situacija tokia: Technikines praeina be problemų. Po 3 metų pirma ir dar po 2 , antra . Yra atšaukiamųjų sąraše dėl aukšto slėgio siurblio tai jį keis nemokamai. Jei atšaukimas yra reiškia yra gedimų. Maniškį jau tikrino sakė geras bet dėl šventos ramybės pakeičiam. Neseniai staiga nustojo šaldyt kondicionierius tai viliuosi, kad bus tik freono pritrūkę. Nei iš šio nei iš to pradėjo įsijunginėt sėdynių davikliai lyg būtų keleiviai be diržo. Gal pagalvių problema, o gal diržų. Ieškosim kame reikalas . Pravažiavau per 5 metus 78 tūkst. Technikinėje jau sakė netrukus pasikeist stabdžių diskus tam kartui dar praėjo. Visa kita šiai dienai yra puiku. Tiesa ir iš pradžių rašiau, kad salonas pigus tai jis aišku jau apsitrynė. Naują gamyklinį akumuliatorių keičiau greit po 3 metų Tiesiog mašina "numirė" staiga ir nei iš vietos. Turėkit omeny , kad jokių požymių prieš išsikrovimą nėra . Staiga nesikuria ir tiek. Plastikas salone apsibraižė labai jautrus ar rankinė ar pirkinių maišelis lengvai palieka žymę. Vairas jau pilkas sėdynės tekstilinės tai keleivių nieko , o vairuotojo matosi nusitrynusi sėdimoji kaip užpakalio štampas :)))). Juokauju, kad pagal tai matysis kas vairavo automobilį kai sugalvosiu jį pakeist:))) Bagažinė didesnė negu hibrido . Hibridas turi gale traukos akumuliatorių tai vietos lieka ten mažiau. Palyginau su pažystamų hibridu tai maniškė ir aukščiau nuo žemės galinė dalis. Priekis tas pats reikia arti bordiūrų nevažiuot. Bagažinės visai užtenka ir daiktams ir lagaminams. Barškėjimo nėra jokio važiuoja tyliai kaip ir nauja. Ekranas ant priekinės panelės per aukštai, bet akių lygyje patogu. Tiesa papiktnaudžiauju su SPORT rėžimu tai super tada malonu važiuot . Skirtumas didelis. Trauka padidėja kokius tris kartus. Nežinau kaip būna su automatine dėže, nes mano mechaninė . Tiesa jau nuo naujos atšokusi stogo apdaila ir toyota salone man jos nesutvarkė sakė nieko čia tokio jei nekrenta visai o tik truputį atšokusi. Nu kol kas daugiau nei buvo neatšoko kas nežino nepastebi. Naujai mašinai girgždėjo priekinės keleivio durys dabar nebegirgžda :))). Kaina jos naujos per 5 metus pakilo 10 000. Kai pirkau prasidėjo nuo 19 000 , o dabar jau virš 30 tūkst. Dugnas padengtas papildomai nuo rūdžių tai nei ratų arkose nei ant dugno nieko blogo nesimato. Nežinau kaip pas tuos kurie nepadengia. Nei blogai nei gerai sakyčiau. Ar pirkčiau kitą tokį pat sekantį ? Nežinau jei tokia pat kokybė. Tikėjausi bus geresnė. Nežinau ar per 5 metus pakilusi naujo kaina reiškia auto nuvertėjimą ? Gal nelabai. Remonto neturėjome tik planinius aptarnavimus tai brangu nėra. Brangiau sumoki meistrams už darbą. Tirsim kas yra kondicionieriui ir davikliams diržų . Tikiuosi nieko rimto. Aprašyme palikau kokia situacija po 5 metų ir su tokia rida . Pirkti ar ne reikia apsispręst pačiam . Kiek žinau kiti turi variklio ar greičių dėžės didelių problemų su daug aukštesnės klasės naujais automobiliais ir su kelių tūkst. rida tai šita manau labai gera. Jei už auto sumokėjus apie 100 000 pinigų reikia po 2 tūkst, km. remonto, tai ši Toyota superinė :))) Ar parduočiau ją savo draugui ar artimajam ir nebijočiau po to sutikt ? Taip be jokios baimės . Tai gera mašina
Pilnas atsiliepimas...
Hilux | 2024-05-06
Geras darbinis arkliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, degalų sąnaudos geros, gebėjimas važiuoti kaip pačiu geriausiu visureigiu esminis privalumas
Priežiūros kaina didoka, garso izoliacija ir komfortas prastoki
Patikimas automobilis, puikiai susidoroja su savo užduotimis. Laiku atliekant techninę priežiūrą automobilis puikiai laiko, negenda šiaip iš niekur nieko. Garso izoliacija silpna, bet yra kokia yra. Nereikėtų tikėtis fantastiškos dinamikos iš Toyota dyzelinio variklio, bet darbui jos daugiau nei pakanka. Už tai labai geros degalų sąnaudos, ekonomiškas pikapas. Žinoma šiandieninėmis sąlygomis net ir Toyota aptarnavimas tampa brangus malonumas, ypač kalbant apie originalias atsargines dalis. Tačiau yra vertų dėmesio originalių dalių pakaitalų, kurie yra ne prastesni už originalias, o kai kuriais atžvilgiais net geresni ir žinoma už geresnę kainą. Komfortas irgi so so, minkštu automobilio nepavadinsi, bet vėlgi automobilis skirtas darbui, ne malonumui.
Pilnas atsiliepimas...
Audi savininkas | 2024-05-04
Audi A6 50TDI 2019m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, dinamiskas, ekonomiskas, gera garso izoliacija, komfortiskas, gerai valdomas
Lagina greiciu deze, prasta salono surinkimo kokybe
Sveiki, pirkau naudota su 80k km rida su dar galiojancia gamykline garantija is atstovybes pries metus laiko. Komplektacija beveik pilna. VARIKLIS vaziuojant ant zemu apsuku girdisi dyzelio klaksejimas, testavau Q8, ten situacija daug geresnene, bet jau lengvai paspaudus klaksejimas isnyksta ir pasigirsta malonus V6 garsas. Dinamika su 210kW ir 620 sukimo momentu nebloga, paspaudzia i sedyne, oficialiai 5.5 sec iki 100. Alyva gamintojas rekomenduoja keisti kas 30k km, as keiciu kas 10k km, nes automobili planuoju pasilikti ilgam. Atstovybeje variklio alyvos ir filtro keitimas apie 200eur. Kuro sanaudos Vilniaus mieste 8-12 litru priklausomai nuo kamsciu ir vairavimo stiliaus, autostradoje EKO rezimu apie 6 litrai ant 140km/h. GREICIU DEZE 45TDI ir 50TDI ejo su tiptronic 8 begiu (ZF 8HP), kitur s tronic, jei neklystu nuo 2021m pradejo i 45TDI deti s tronic. Tipronic ant comfort rezimo lagina 2 sekundes, ant dymamic siektiek geriau. Testavau 45TFSI su s tronic, ten situacija su lagu daug geresne. Laga galima sumazinti pasibaigus garantiniam, po greiciu dezes programavimo ne pas dileri, kaina su stage1 apie 400eur. Alyva tiptronic AUDI rekomenduoja nekeisti, bet greiciu dezes gamintojas ZF rekomenduoja visai kitaip. KOMFORTAS vaziuokle pas mane su adaptyviais amortizatoriais su 20" vasarinais ir 19" zieminiais ratlankiais. Tarp comfort ir dynamic rezimo akivaizdus skirtumas. Ant comfort rezimo apibudinciau standziai minksta su mazais pasvyravimais i sonus, ant dynamic rezimo palieka kieta ir standi. Vaziuokle ant comfort net su 20" ratlankiais vaziuoja gan komfortiskai, su 17" ar 18" ratais yra gerokai minkstesne, bet vaizdas stipriai nukencia. Testavau ir orine vaziuokle, bet su adaptiviais amortizatoriais ant comfort rezimo man pasirode siek tiek minkstesne ir tylesne vaziuojant per nelygumus uz orine vaziuokle, o ant dynamic rezimo standesne ir kietesne. Su standartine ar s line neteko isbandyti. Lyginant su G30 su 20" ratlankiais, BMW lygiu keliu plaukia labiau, bet Audi C8 per nelygumus, ypac astrius kaip suliniai pravaziuoja minskciau. Quattro ziema laibai gerai, i kitus variklius ejo ultra quattro. Garso izoliacija gera, pas mane su dvigubais stiklais, teko isbandyti be dvigubu, tai skirtumas akivaizdus. Sedynes komfort patogios, vidutinio minkstumo, lyginant su G30 komfort sedynemis, tai BMW minkstesnes. Sedynes vesina ir sildo greit ir daro tai gerai. Teko isbandyti standartines ir sportines sedynes, tai rinkciausi tik komfort. Salono medziagos kokybiskos, tikras medis, bet yra ir kieto plastiko, bet surinkimo kokybe prasta, traska plastikas visur aplink, ziema labiau, vasara maziau, pilni forumai apie tai, atstovybeje atsake negarantinis tvarkymas, daug skirtingu medziagu ir pas naujas A6 traska taip pat. Problema isprendziau sudejus minskta sluoksni isardzius uz pinigus ne pas dileri. Salonas su medzio apdaila atrodo gerokai graziau man, nei su aliuminio, bet cia skonio reikalas. Muzika groja gerai, net ir bazine. Daznai reik valyti pirsto antspaudus nuo ekranu. Distronikas puikus pagalbininkas ir veikia gerai. Juostu palaikimas kartais pagrybauja. Bagazines liftas kartais nereguoja i kojos mostus. Beraktis atrakinimas kartais grybauja, net ir po softo atnaujinimo. Matrix lempos ispudingos. Valdymas astrus ir tikslus. Vairas lengvas, noretusi sunkesnio, ant sport rezimo minimaliai pasunkeja. Visi saugos ir pagalbiniai asistentai veikia gerai, negaleciau be ju dabar gyventi. Jei komplektacijoje daug pagalbininku, tada reiks daznai keisti langu plovimo skysti ziema, nes juos taip apiplauna valant langus, 5 litru uztenka 1-2 savaitem. Lyginant su Audi C7, tai isedus i Audi C8 toks jausmas kad persedai i A8 o ne A6. PATIKIMUMAS visi tvarkymai buvo garantiniai iki 100k km ridos, prie -10C neatsirakino kai kurios durys, pakeite troselius problema dingo, variklis leido alyva, pakeite tarpine taip kainuotu apie 600eur pas dileri, sukant vaira metalinis garsas, pakeite keleta vaziuokles daliu ir vairo kolonele samata 3.5k eur, problema dingo, nustojo veikti distronikas, reikejo sensoriu kalibravimo, pas dileri lyg 150eur kainuotu. 3.0 varikliui benzininiui ir dyzeliniui 48 V starteriui-generatoriui suteikta garantija iki 7 metu, be ridos apribojimo, dazna problema, pilni forumai, sugedus patartina nebevaziuoti. Automobiliu apzvalgininkai ir mechanikai sneka kad situ 3.0 TDI grandines laiko apie 300k km laiku keiciant alyva, varikliai patikimi ir del prikimstu ekologiniu sistemu vaziuos ilgai, bet ju daug ir jos jau genda jau nuo 150k km. todel patartina pirkti su mazesne rida arba benzina.
Pilnas atsiliepimas...
Danas | 2024-05-02
Stilingas korėjietis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos ir nedidelės priežiūros išlaidos
Dinamika prasta, nėra 4WD, kaiura garso izoliacija
Vienas iš nedaugelio universalų, tinkantis tiek jaunajai kartai, tiek šeimos žmonėms – automobilis atrodo nepaprastai gerai ir kartu yra praktiškas. Automobilio privalumai: praktiškumas ir dydis, gera išvaizda. Šio universalo kaina dabartinėje rinkoje yra mažesnė nei konkurentų – tai dar vienas privalumas. Minusai: stipriai girgždantis bagažinės dangtis, trūksta pagreičio dinamikos, mažas degalų bakas ypač nepatogu ilgose kelionėse. Norėtųsi didesnio variklių pasirinkimo ir liūdna, kad šis modelis vis dar neturi visų varančiųjų ratų. Apskritai, jei ieškote patogaus universalo, tai tikrai neblogas variantas, vertas pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
Dichkis | 2024-04-30
Prabangus Audi kabrioletas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas ir dinamika puikūs, patikimumas panašu nenuvils, surinkimo kokybė aukščiausios klasės, pavarų dėžė veikia gerai, bagažinė ne tokia maža kaip atrodo
Komfortas ne pats geriausias, kaip ir garso izoliacija
Fantastiškas automobilis vasariškiems pasivažinėjimams, važiuoja puikiai, valdomas kaip žaisliukas. Vairavimo malonumo suteikia daugiau nei bet kuris kitas Audi modelis ir ne tik Audi. Nors esu atsidavęs bavarų kompanijos gerbėjas, tačiau Audi tapo mano vasarišku automobiliu ir panašu jis puikiai tam tinka. Nors sako, kad Audi A5 nėra tinkamas kasdieniame gyvenime ir buvo sukurtas savanaudiškiems vairuotojams, bet sakyčiau tai netiesa. Automobilis nėra pernelyg mažas ar netalpus, bet kartu ir kompaktiškas, beje puikiai tinkamas ir mieste. Aišku jei turite du vaikus, tai A5 negali būti jūsų vienintelis automobilis. Bet tai savaime suprantama. Variklis dyzelinis 2.0 L gana paprastas, nieko ypatingo. Vidutinės kuro sąnaudos su visais smagesniais dešinio pedalo paspaudimais - 6l. Man atrodo tai daugiau nei puiku. Ilgose kelionėse neįsivaizduoju ar automobilis geras, tačiau šią vasarą garantuotai prasivažiuosiu iki jūros, pažiūrėsime kaip važiuojasi nukeltu stogu greikelyje. Žodžiu automobilis vasarai, miestui ir smagiam vairavimui. Jei galite sau leisti A5 kaip antrą automobilį, imkite jį nenusivilsit.
Pilnas atsiliepimas...
Auris | 2024-04-28
Ubagu dzipas ????
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos
Pigus salonas
Nusipirkau 2019m Citadele komplektacijos is USA. Buvo dauzta i gala. Pirkau del isvaizdos, kuri man patiko. Bet kai pradejau eksplotuoti - tai supranti kodel si auto kainuoja kaip puse X5 ar Q7. Surinkimas labai vidutiniskas. Tokio pacio lygio kaip Higlander. Barska viskas kas imanoma. Prietaisu skydelis ir multimedija senovine. Jauciasi, kad auto pradeta gaminti 2010m. Nors pas mane 2019m, bet viskas sukurta 2010m Realiai kibiras visiskas. Pats tas i kaima bulviu vesti, nes vietos bent jau daug ???? Gedimu nepasitaike, nes pranegusi tik 43k km. Turiu sia auto 3men (is kuriu menesi jau autopliuse kabo zemiau savikainos, nes niekas nenori pirkti sitos nesamones) Pries pirkdami pasivazinekite, paziurekite ar jus tenkins toks zemas komforto lygis. Kuro sanaudos normalios, tik kad traukos nelabai..
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2024-04-27
Stilingas, patogus, patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Reikėjo automobilio kiekvienai dienai + ilgoms kelionėms. Ieškojau tik Mercedes ir norėjau kažko įdomesnio nei E klasė. Manau CLS yra būtent toks automobilis – išskirtinis ir patogus, ir talpus. Jokių problemų tiek mieste, tiek užmiestyje. Pneumatinė pakaba pakelia automobilį per 4 cm jei reikia, todėl galite saugiai važiuoti keliu su provėžomis užmiestyje, kaime, sode. Visų ratų pavara žiemą yra absoliučiai nepakeičiamas dalykas, dabar neįsivaizduoju gyvenimo be to. Automobilis atrodo labai stilingai, kaskart priparkavus norisi apsisukti užmesti akį į puikias CLS linijas, ypač vakare. Išvaizda tikrai išsiskiria gatvėje tarp beveidžių E klasės mercedes ir penktos klasės BMW. Nors mašina didelė, bet už vairo jokio “sunkumo” ar didelės masės nejaučiate. Dažnai tenka per dieną prasukti po 200 km įvairiais keliais, galiu pasakyti kad visai nejaučiu nuovargio už vairo. Kaip tai pavyksta Mersedese man iki šiol neaišku. Automobilis turi daug įvairių elektroninių asistentų. Iki šiol niekada nemaniau, kad jų tikrai reikia, bet per šiuos su metus būtent šie pagalbininkai mane išgelbėjo nuo avarijos, bent vieną kartą tai tikrai. Degalų sąnaudos juokingos, pilu pilną baką du kartus per mėnesį. Komfortas aukštumoje - kad ir kuo važiuočiau sėdęs į savo mersedesą supranti kaip stipriai ši kompanija lenkia kitus gamintojus. Patikimumas atrodo irgi geras, automobilis niekada nepavedė nors pravažiuoju daug. Apskritai labai geras jausmas, kai žinai kad be klausimų nuvažiuosi ten kur reikia. Dabar minusiukai. Garso izoliacija neitin gera, tačiau berėmiai langai visada labiau praleidžia triukšmą nei standartiniai. Bagažinės anga labai siaura didesnių krovinių pakrovimui, nors pati bagažinė didžiulė + galinės sėdynės susilanksto. Variklio dinamika - nuo 130 km/h lenkti gali tik jei labai pasitiki situacija. Aišku kaip dyzeliniui varikliui būtų galima nesunkiai pakoreguoti programą, bet nenoriu lysti ten kur nereikia. Yra kaip yra. Pakaba – nors ir pneumatinė, bet sportiškos natūros. Važiuojant per duobes gana aiškiai girdi permušimus, bet geru keliu veikia puikiai - atrodo kad plauki asfalto paviršiumi.
Pilnas atsiliepimas...
Valentinas | 2024-04-25
Toyota yra toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerealiai patikimas
Greit rudyja
Pirkau naudotą su 100k rida prieš 2+ metų. Pravažiavau 50k, keičiau, tik traukes ir VISKAS! Žinoma, nesitikėkit garso izoliacijos, traukos, išvaizda gal nebus neįspūdinga, bet automobilis nerealiai patikimas, po vokiško automobilio tikras atokvepis piniginėi! Didelis minusas automobilio skardos, jos greit rudyja, turint dar nesurudyjusį, reikėtų pasidaryti anti korozinį.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...426

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt