|
Rolandas | 2024-12-02 |
2008 m. 2,2 D4D, 7 vietų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpumas, patvarumas
Dyzelinis variklis - reikia tikrinti
|
Eksploatuotas apie 10 m. Labai patvarus, talpus, šeimyninins automoblis. Nuvažiuota daugiau nei 200 000 km., važiuoklė - labai patvari. Variklis - turi silpną vietą, "prapučia" tarpinę. Tvarkyta du kartus (pirktas su defektu ir po kažkurio laiko).
Rekomenduočiau gerai patirkrinti D4D variklį arba rinktis benzininę versiją. Nes jei ne variklis - automobilis tikrai Jus maloniai nustebins patvarumu.
Kam reikai 6-7 vietų, puikus variantas, tokiame nedideliame automobilyje jas turėti. Įsitikinus stoviu - puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rolandas | 2024-12-02 |
2019 m. 2,5 is JAV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vairo informatyvumas,visų varančiūjų ratų sistema, pakankamai ekonomiškas
Beveik nėra
|
Pirktas iš JAV, lengvu mušimu, maža rida (apie 24 000 km.). Pravažinėta 2 metus (apie 50 000 km), susidariusi nuomonė: labai informatyvus vairas, visų varančiūjų ratų sistema - nuostabi (žiemą arba per stiprią liūtį, jaučiasi kaip "žuvis vandenyje"), labai talpus, ekonomiškas - įsidėjus dujas vidurkis 11 L. Prie minusų: variantorius - bet minusas tik jei mėgstamas sportinis važiavimo stilius, nes jis neveikia kaip DSG, ar panašios greičių dėžės, bei važiuoklė nėra komfortiška.
Bendrai įvertinant - nuostabus automobilis, jei minėti du minusiukai, nėra patys svarbiausi renkantis automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aurimas | 2024-12-02 |
bmw x3 2015 metu facelift 2.0 130kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galečiau vardinti ir vardinti pliusus. Auto tikrai verta kainos, ka šiais laikais už ja prašoma
Galetu sutvarkyti galiniu lempu problema. Daug nusiskundimu, kad nustoja veikti galine lempa.
|
Pirkau auto iš Norvegijos salono. Per 9 metus naudojimo, teko valyti DPF filtra, nes jau Lietuvoje nepraejo tech. Daugiau pinigu nereikalavo apart tepalu keitimo ir tt. Jaučiasi, kad labai patvarus ir patikimas automobilis. Vienas iš geriausiu auto ka esu turejes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aurimas | 2024-12-02 |
bmw 1 serijos 130kw 2,0 dyzelinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pasižymi išskirtiniu vairavimo malonumu
Reikia prižiureti varikli
|
Automobilis duoda sportišką vairavimo dinamiką, aukštą kokybę ir prabangos jausmą. Teko tureti ši automobili ir galiu pasakyti, kad visai patiko. Buvo šiek tiek išleista ant taisymo, bet jei viska laiku prižiuri - važiuosi ir vargo nematysi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aurimas | 2024-12-02 |
Ford focus 1,6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus auto kuris tikrai nuveš nuo punkto a iki b
Pravazumas gan blogas
|
2011 metų, kompaktiškas hečbekas arba sedanas. Fordas pasižymi geru vairavimo dinamiškumu, patogumu ir šiuolaikišku dizainu. Teko tureti 2 tokius automobilius ir abu BUVO PATIKIMI! :) daug nesamoniu yra kalbama apie fordus :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Aurimas | 2024-12-02 |
Golf mk5 GTD 125KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus taisymas, mažai lužta, patikimas
Korozija jei buves ilgai Lietuvoje. Pigus plastikas viduje
|
Smagus automobilis. Vadinu ši automobili su GTD varikliu "kartingu". Kaip 5 golfui, tai per akis užtenka traukos. Pigus taisymas ir mažai lužta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aurimas | 2024-12-02 |
Bmw e46 325CI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus auto ir retai toki rasi kur taip maloniai vaziuotu.
Viskas gerai su siuo automobiliu, tik siais laikais jau brangu su tokiu vazineti, jei pinigineje ne milijonai.
|
Turejau 352CI ir 320CI. Abu buvo 6cil benzinas coupe. Abu varikliai beveik tas pats. Keista, bet anksciau turejau dar dyzeli 2.0 110kw ir jis labiau luzo nei benzinai. Gandai yra teisingi, kad benzinai patvarus labai. Pirmas e46 buvo 1.8i su 4 cilindrais. 1 metus vazinejau ir nebuvo nei vienos problemos. Bet kai pradejo luzti, tai nespejau taisyti. e46 galima pirkti tik 6 cilindru benzina arba 3.0L, 2.0L dyzelius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Motiejus | 2024-12-01 |
Vw tiguan 2016 2.00, 140kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, gražus dizainas, smagus valdyti
DSG dėžės
|
Turime automobilį apie 3 metus. Bendrai kalbant automobilis smagus, vietos salone pakanka, bagažinė galėtų būti didesnė, bet šiaip dviejų vaikų šeimai užtenka. Per tuos tris metus teko keisti alkūninio veleno riebokšlį, remonto kaina ~300€. Kitas dalykas, per metus 2 kartus teko tvarkyti mechatroniką, kainavo 1000€. Antrą kartą sutvarkė nemokamai, kadangi garantinis buvo. Patikimumu šie automobiliai tikrai nepasižymi. Smagus, gražus, geri varikliai 2.00 110kw ir 140kw, pakankamai gera garso izoliacija, bet DSG dėžė yra tragedija kalbant apskritai apie vw grupės automobilius :) Turi problemų su liuku. Dažnai užsikiša latakai ko pasekoje pradeda bėgti vanduo į saloną pro stogą. Apibendrinant šių automobilių pagrindinės bėdos yra:
1. Alkūninio veleno riebokšliai dažnai nueina ties 200 000 km. Rida.
2. Dažnai genda DSG dėžės (mechatronikai) tvarkymas brangus.
3. Problema su panoraminiu stogu, bėga vanduo į saloną. Sprendimo būdas išimti iš latakų vadinamus “spider trap” turėtų susitvarkyti tuomet.
4. Kita problema yra galinė kamera. Man neteko susidurti, bet esu girdėjęs, kad jos taip pat genda dažnai.
Jei vis dėl to nuspręsite pirkti šį auto tai pirkit kuo pilnesnės komplektacijos su maža rida ir tik su dyzeliniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2024-11-30 |
2013 2.5l FL
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis, patogus, pigus islaikyt
Cvt
|
Paprasta ir patogi. Islaikymas pigus. Gedimu net nezinau ko tiketis. Stebet, suprast tepalo vartojima, bet visiem benzam keiciu kas 8000km, nereik nei dapilt tarp keitimu. Uzpili max keiciant ir leki. Pirmu ispudziu, vaziuokle kieta. CVT automatas sveikame subaru visada soka is vietos. Galios atzvilgiu labai neblogai ir su 127kw, tarpais uzknisa cvt kaukimas kai jau gazas minamas. Lyginant kebula su senesniais, tai jis yra minkstesnis, skersa pastacius, bagazine gali ir neuzsitrenkt. Apie sauliu piesimus ir bekeles.... nerizikuociau del greiciu dezes, nors prosvaisa yra laabai gera. Nuves visas ikalnes ir.gubrius, bet uzsodint ir.buksuot tai gal geriau ne. Visumoj gera ir zavi masina nea yra paprasta, bet patogi ir labai talpi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
SS | 2024-11-29 |
Model 3, 2021 (1st Facelift) Dual Motor AWD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitas, ekonomiškas, tylus, patikimas
Aukštis
|
Nežinau kokių ten problemų turi kiti su surinkimu, bet man viskas kolkas puikiai. Traukia belekaip gerai, vietos 4 žmonėm sočiai. Telpa 2 dideli lagaminai į bagažinę. Važiuoja toli, ant sniego važiuoja puikiai. Valgo nuo saulės elektrinės 0. Didžiausias minusas - aukštis. Tikrai žemas automobilis, bet žinojau ką perku.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Gustas | 2024-11-28 |
F11 520d 135kw rwd
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Premium
2l dyzelinio variklio vibracija
|
Vairuoju virš 3 metų. Buvo pirkta su rida apie 280 000km. Dabar beveik 80 000 km prasukau. Iš tiesų, rinkausi iš f11, a6, touareg, passat. Galiausiai tikslas buvo kuo paprastesnis išlaikymas. Taigi, įsivertinus viską buvo pasirinkta f11, nes gauni labai optimalų variantą. Už gerą kainą gan gausi komplektacija, palyginus su a6 medžiaginiais salonais ir neaiškiomis greičių dėžėmis 2l ir 3l dyzeliuose. Taip pat vag grupės automobiliai pūna. Buvo pasirinktas 2l dyzelis, nes mašina naudota, tad pats variklis ir jo remontas pigesnis (deja N47 motoras, o norėjosi B47 140kw). Taip pat pasirinktas galu varomas variantas dėl paprastesnės ir pigesnės priežiūros, skirtingai nei xdrive. Su naujesniu facelift vairu ir pilnai skaitmeniniu prietaisų skydeliu būtina kasko apsidrausti, nes juos vagia, kas gyvenate ne individualime name. Žinoma, atnaujintas vairas daug gražesnis ir malonesnis.
Per šį laikotarpį dėl savęs pasikeičiau variklio grandines 1.1k eur, dėžės tepalus, teko prasiplauti interkūlerį, nes užsinešė purvais. Taip pat keičiau galines važiuoklės pagalves kinietiškais analogais po 75eur(puikiai laiko jau metai). Teko keisti variklio pagalves. Nu ir iš rimtesnių remontų daugiau viskas. Ai, toks jausmas, kad greitkelyje važiuojant vos girdimis kardano darbas (nežinau ar pas visus šiuos modelius taip).
Automobilis su sport tipo odinėmis sėdynėmis, kurios prilaiko posūkyje, bet ir yra patogios ilgose kelionėse. Keyless sistema patogi, o sugedus durų rankenėlis, jos pakeičiamos nebrangiomis naujomis(aliepxress 33eur). Bagažinės atidarymas/uždarymas su koja. Taip pat labai patogus sprendimas yra atsidarantis galinis bagažinės dangtis.
Trūktų pilnai elektrinių sėdynių ir šildomo vairo.
Gal kiek ilgiau pravažinėjus nervuoja dvilitrio variklio vibracija.
Apibendrinant, manau pagal šis modelis visomis prasmėmis optimalis variantas, kas nebijo galu varomo automobilio. Minkšto mišinio padangos labiau pagerina reikalą. Ieškant daugiausia variantų bus tamsios spalvos. Gal dabar esant galimybei rinkčiausi 140kw versiją. Variklio galios pilnai užtenka, nes esu turėjęs įvairių šešiacilindrių. Automobilio komfortas ir vairavimo malonumas atsiskleidžia tolimesnėse kelionėse. Ar rekomenduočiau šį modelį? Tikrai taip. Nebūsite išskirtinis, nes tokių modelių jau pilna ant kiekvieno kampo kaip ir passat, bet ko gero ne veltui jį mėgsta žmonės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2024-11-27 |
Honda CR-V 2017 metų iš Kanados
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, vidaus ir bagažinės erdvumas, patikimumas, pavyzdinis valdymas
Nemoderni multimedija
|
Automobilis aišku ne pirmas, buvo VW Golf, Honda Civic Hybrid, BMW X5, Subaru Forester dar šis tas. Galiu drąsiai pasakyti, kad šis Honda modelis yra labai neprastas. Gera amerikietiška įranga, veržlus turbininis variklis, mažos kuro sąnaudos ir visų varančiųjų ratų pavara. Naudojau dar tik 5 mėnesius, tai apie variklio ir variatoriaus patikimumą nieko negaliu pasakyti, laikas parodys. Automobilis turi mažą ridą apie 85k, nuvažiavau apie 10-12k – aišku kad per tiek laiko niekas nesugedo. Kol kas tik eksploatacinių medžiagų tepalų/filtrų keitimas. Valdymas geras, patogus greitkelyje, galios užtenka visgi 190 AG. Jei atvirai kol kas nematau jokių trūkumų, nors nesu labai priekabus, kiti gali būti išrankesni. Manau jame gerai dera komfortas ir sportiškumas, geras akceleratoriaus atsakas, geras įsibėgėjimas ir tuo pačiu ekonomija - ne daugiau 11,5 litrų 100 km. Erdvi bagažinė viena geriausių klasėje. Trūksta tik elektrinio bagažinės uždarymo, tarp tobulintinų dalykų, ko gero salono garso izoliacija galėtų būti geresnė. Skaičiau, kad ši Honda linkusi į koroziją, ypač eksplotuojant prie jūros kas man yra aktualu, todėl dariausi antikorozinį ratų arkų ir dugno paruošimą, manau bus geriau. Šiaip CR-V yra super patogus automobilis šeimai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2024-11-25 |
Geriausias turėtas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, degalų sąnaudos ir komfortas – pagrindiniai pliusai
Bagažinė mažoka, visureigio galimybės neįspūdingos nors iki galo jų ir nebandžiau, priežiūros išlaidos nemažos
|
Pasirodo labai patikimas automobilis, per 4 metus nei karto nenuvylė, su varikliu jokių problemų, tik eksploatacinės medžiagos. Komfortas aukščiausiam lygy - net po penkių valandų kelionės nesijaučiate pavargę. Man nerealus malonumas, kai po įtemptos darbo dienos atsisėdate į patogų saloną, o variklis pasitinka maloniu burzgimu, susireguliuojate sėdynę pagal nuotaiką, įjunkite muziką irgi pagal nuotaiką ir važiuojat namo visiškai atsipalaidavę. Būtent tam ir skirti prabangūs automobiliai. Mieste dyzelio sąnaudos 8 litrai, kai pasakau niekas netiki, bet tai tiesa. Išlaikymas… na taip nėra pigus, kai reikia kažką patvarkyti, bet už gerą automobilio patikimumą ir komfortą verta susimokėti. Man malonumas važinėjant porsche atperka išlaidas. Kas labai patinka, kad visa elektronika veikia nepriekaištinai, po mano ankstesnės patirties su Audi A6 tai yra tikras malonumas kai smegenų nespaudžia visokie smulkūs nemalonumai. Manau automobilis skirtas tiems, kurie vertina savo laiką, komfortą ir nori automobiliu važiuoti daug ir ilgai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
As | 2024-11-23 |
Superinis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus ilgose kelionėse
Mažai vietos porankio daiktadėžėje, kuro sanaudos.
|
Turiu Volvo V90 Hibrida 250 arklio galiu kolkas pravaziaves 38 000km. Galios tikrai uztenka, manevringumas geras, garso izoliacija puiki, apdailos detales auksciausios klases.
Vienintelis hibridu minusas beveik nera vietos porankio daiktadezeje ir gan didele galines sedynes sachta. Kuro sanaudos galetu but ir mazesnes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mantas | 2024-11-22 |
Puikus vidutinio dydžio elektromobilis (38 kwh)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Efektyvus, talpus, komfortiškas
Lėtas krovimo greitis. Bet kaip su tokio dydžio baterija, tai nuvažiuojamas atstumas gan neblogas.
|
Pirkome praktiškai naują. Pravažiuota 38000 km - daugiausia naudojama mieste, bet kartais išlekiama ir tarp miestų. Aptarnavimai atliekami autorizuotame Hyundai servise. Svarbiausias kriterijus buvo ekonomija, efektyvumas, talpumas. Kol kas patikimas automobilis, nelabai yra prie ko prikibt - patogus, kaip tokio dydžio - komfortiškas. Kadangi elektromobilis, tai girdisi tik padangų ošimas. Telpame 4 asmenų šeima ir didesnis šuo į bagažinę su mažu lagaminu. Į kaimą su tokiu auto tik ir lekiam. Kraunant namie be saulės elektrinės vid. 100 km kainuoja apie 3 Eur. Sakykim, kad vasarą iki 3 Eur, žiemą iki 4 Eur. Viešomis stotelėmis naudojamės retai, išskyrus jei ilgesnė kelionė arba "sukrenta", kad reikės toliau važiuoti ir nepasikrovėme namie - bet taip būna retai. Kai jau elektromobilį vairuoju 3 metus, tai planavimas gaunasi tiesiog automatiškas ir fobijos dėl nepasiekto tikslo nebėra :)
Pagrindinis minusas šio 38 kw modelio - lėtas krovimas greito krovimo stotelėse. Jei stotelė krauna iki 150 kW, tai automobilis pasiims piko metu šiek tiek virš 40 kw, ne piko - 20-30 kW. Tai ilgoms kelionėms šis modelis ne toks patogus dėl krovimo greičio. Bet miestui ir neilgam užmiesčiui auto smagus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Simas | 2024-11-19 |
Puikus Peugeot
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, valdymas, gražus dizainas taip pat ir interjero, neblogas komfortas, puikūs matmenys
Kuro sąnaudos ir nepigios priežiūros išlaidos
|
Argumentai “už”: garso izoliacija stebėtinai gera, audiosistemos garsiakalbių užtenka per akis, nebent važiuojate 190 km/h, valdymas puikus, bet stabilumui turi įtakos aukštas svorio centras, variklis sukasi gerai. Naujasis 208 ir 308 modeliai turbūt dar geresni. Iš pradžių vargau su stabilumo sistema, bet paskui pripratau ir palikau kaip yra, jei veikia vadinasi veikia. Krosoverio matmenys man idealūs, nei labai maži ir miestui tinkami. Degalų sąnaudos – norėčiau truputį mažesnių, mieste su visais kamščiais paima iki 12 litrų, užmiestyje nespaudžiant - 6 litrai. Plastikas lengvai pažeidžiamas, jei vežate didelius daiktus turėkite tai omenyje. Durelių plastikai lengvai susibraižo, priekinėse duryse stiklai iki galo nenusileidžia, lieka apie centimetrą. Galbūt tai dėl ES teisės aktų, nes kai kuriose šalyse gresia bauda už alkūnės iškišimą. Važiuojant daugiau nei 130-140 km/h pradeda vibruoti kapotas, atrodo keistai, bet pripratau viskas čia gerai. Dabar važinėju jau beveik metus ir įspūdžiai beveik vien tik teigiami.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Modestas | 2024-11-17 |
Mercedes GLE – tikras malonumas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pažymėčiau šiuos: patikimumas, labai stabilus ir patikimas slidžiam kely, dinamiškas ir ekonomiškas, aukštas saugumas ir komforto lygis
Priežiūros kaina didsenė nei tarkim japoniškų automobilių
|
Važinėju tokiu automobiliu dar nuo 2019 metų. Aukščiausios klasės automobilis, maksimali komplektacija, panoraminis stogas, komfortiškas net spūstyse, puiki audio sistema, praktiškai jokio pašalinio išorės garso. Variklis dyzelinis, nors ir ne 3 litrų, bet pilnai užtenka, tuo labiau kad 90 proc. laiko jis naudojamas mieste. Komforto lygis palyginus su BMW ar Audi yra maksimalus, patogios sėdynės, labai gerai prilaiko posūkiuose arba vingiuotame kelyje. Šeimoje yra ir panašių metų BMW X5, bet man labiau patinka Mercedes. Skirtingai nei BMW Mercedes ramesnis, ne taip reaguoja į provėžas, net ir esant blogoms oro sąlygoms automobilis elgėsi puikiai užtikrintai, kažkaip patikimiau. Nuo 2019 metų automobilis važiuoja be didelių problemų, pakeisti tepalai, eksploatacinės medžiagos, stabdžių kaladėlės ir diskai ir šokios tokios smulkmenos. Kas dar labai patinka, tai kad ekonomiškas ir solidžiai atrodo. Žinoma GLE kupė patiktų kur kas labaiu, bet jo kainos gerokai didesnės nors autompobilis realiai tas pats. Ankščiau važinėjau Toyota RAV4, persėdus į Mersedesą, atrodo lyg persėstum į kito tipo transporto priemonę, visiškai kitokie automobiliai - japonams dar labai toli iki vokiečių komfortu, visokia elektronika ir multimedija. Greitai pripranti prie gerų dalykų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2024-11-14 |
touaregas kurio negalima pirkti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas
variklis, hibridinė pavara, elektronika, labai brangus išlaikymas
|
Pats blogiausias tourego modelis tai hibridas. Tai buvo pirmoji volkswageno hibridinė sistema, netobula ir nepatikima. Trumpai tarnaujanti hibrido sankaba, kuri kainuoja apie 1500, o jau jos pakeitimas atseis dar apie 1000, nes kad, ją pakeist teks imt lauk visą variklį kartu su greičių dėže. Tą sankabą valdo hidraulinis siurbliukas viename korpuse kartu su kompu, jei nebuvo laiku aptarnaujamas pradės numirinėti. Iškart ir nepajusite, kai siurbliukas pradės numirinėti, pradės po biški krist slėgis sistemoje, ko pasekoje po biški pradės degt sankaba. Po to pradės mėtyti klaidas, o jei iš vis numirs tai net automobilio neužvesite. O pati linksmiausioji dalis, tai to siurbliuko kaina, jis kainuoja apie 3800 eurų. Galima tik tuo pasiguost, kad jo pakeitimo kaina bus tik apie 80 eurų. Kitas šio automobilio didelis minus yra jo variklis 3.0 litro su kompresoriumi. Šie varikliai pasižymi tuo, kad nuvažiavus maždaug kokius 200000 km, pradeda byrėti cilindrų padengimas, o tai reiškia, kad nusimato variklio kapitalinis remontas, jei viską remontuosite taip kaip priklauso, jums tekainuos kokie 6000, žinoma dauguma gali sakyti, kad jau geriau iš savartyno kitą variklį nusipirkti, na galima ir taip padaryti, bet surasti gerą tokį variklį labai jau mažai šansų, bet jo kaina kartu su pakeitimu bus beveik tokia kaip ir kapitaliai suremontuoti. Taip pat, labai svarbu laiku aptarnauti greičių dėžę, nes jei jau teks ją remontuoti kaina gerokai padidės, nes ją teks nuiminėti kartu su varikliu. Čia yra toks šio modelio niuansėlis. Na, o jei dar kokios problėmėlės su hibridu išlys, tai gali būti, kad ir volkswageno serviso meistrai jums nieko pagelbėti negalės, kaip jie sako, kad tai yra retas modelis ir informacijos praktiškai nėra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2024-11-13 |
Chevrolet Bolt
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusų daug
nėra
|
Smagus miesto auto, nėra kam gesti. Vasarą nuvažiuoja daugiau nei 500km., mano vidurkis vasarą 11.7kw/100km., žiemą 17-19kw/100km. Namu sąlygomis įkrauti nuo nulio užtrunka 20h, 3kw/1h, baterija 60kw. Galiu sakyti, kad idealus miesto automobilis. Užmiestyje važiuojant 90 naudoja 15kw/100km., spaudžiant gazą daugiau, ženkliai pakyla elektros išnaudojimas. Auto tikrai vertas dėmesio, kadangi jų kaina nedidelė lyginant su kitais elektromobiliais ir daug mažiau naudoja elektros.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2024-11-12 |
90 serijos Prado
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, patikimas valdymas, dinamika padori, tvrita konstravimo kokybė, pavarų dėžė ir tsansmisija solidi, salono erdvė. Tikras visureigis!
Jokių minusų nepastebėjau apart korozijos
|
Šią Toyotą turiu daugiau nei metus, manau tai nuostabus automobilis. Gebėjimas pravažiuoti bet kur ir patikimumas yra svarbiausios šio visureigio savybės, greitkelio salygomis sąnaudos yra 11 litrų – čia su 3,4 litro varikliu! Variklis, greičių dėžė, pavarų dėžė, transmisija jokių problemų nekelia. Kėbulas ir dugnas žinoma reikaluja investicijų, bet tai nėra didelis minusas. Metai daro savo kaip sakoma. Aišku reikės užsiimti kėbulo remontu, bet viską galima pataisyti prie gerų norų ir šiek tiek pinigų. Svarbiausia kad techniškai automobilis atrodo labai gerai. Toyota žinojo kaip sukurti gerą visureigį. Ir ši patirtis įgyvendinta ir išbandyta daugelyje šio legendinio gamintojo automobilių. Tai vienas patikimiausių gamintojų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789...434 |