Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8504)

Daugiau apie automobilį Volvo S40
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Aidas | 2010-05-03
VOLVO S40 2.0i 97m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos , komforto , saugumo , patikimumo derinys
Kai gale sedi suauge zmones padejuoja , kad mazoka vietos , bet vaikui viskas gerai..
Patikimas,saugus,geras auto,.Savaji pirkau pries 4 metus su 75k myliu rida dabar 116k ir jokiu problemu.Tik nupirkus ,keiciau pagrindini ,taippat generatoriaus dirza,tepalus ir kuro filtra.Neperseniausiai pries tech apziura pakeiciau priekinius stabdziu diskus ir viena kaires puses sarnyra.Visa eksploatacijos laika tik einamieji dalykai,kaipkad tepalai,filtrai,kaladeles..Manau per 4metus ir pravaziavus 41k myliu visai liux - masinai 13metu ir 116k mls.Tiesa,auto vazineju Airijoje ivairiais keliais tenka ir ''kamsciuose'' pastoveti,tai kuro sanaudos apie 9-10l/100km,manau normalu. Kainos , kokybes , saugumo derinys. Variklis dirba puikiai be priekaistu,kaip minejau,misriai vaziuojant apie 9-10l/100km. Diskai - €40/vnt,kaladeles - €40,sarnyras €26 , darbas- €70.Detales neoriginalios,bet kolkas viskas gerai. Kainos kuria mokejau , zinoma dabar tokios nera , bet as ir nesiruosiu parduot :) Pirkti - tikrai geras automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
egidijus | 2010-05-03
pezo 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mikstas,gera izoliacija nebrangus,taupus varikliai,megsta greiti,vaziuokle irgi gera.
brangios dalis,remontuojan reikalingos didesnes islaidos negu vokiskom auto.
Automobilis gerai surinktas,mikstas gera garso izoliacija ,nes variklio salone beveik nesigirdi tai yra didelis pliusas,eiklus variklis kas liecia dinamika 81 kv dyzelis.Kas liecia sedana labai gerai kad sedines nusilenkia galima dideli krovini ideti ilgu gabarytu.Kas liecia vydu tai tik veliuras arba kam patinka oda,veliuras puikiai valosi ir gerai laikosi,tik nemedziaginis salonas. Variklis hdi geras eiklus elastingas,nerajus kurui,bet reiktu priziureti ypac pilant kura is kanistru. kaina nuverteje kaip ir visu auto. Patikrinti varikli,sankaba,bedrai vaziuokle. GENDANCIOS DALYS SMAGRATIS,ELEKTRINIS REGULIATORIUS GAZO,tai pat patikrinti kondicionieriu ar klima,ar viskas veikia kompresorius.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Cordoba
1993 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Seat Cordoba | 2010-05-03
Seat Cordoba 1,8 benzinas, 1993m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nera problemu su varikliu (VW), pigus remontas
Nekomfortiskas, kieta pakaba, neekonomiskas
Patikimas auto, tik labai jau rudyja. Turbūt geriau pirkti VW polo, kurio pagrindu Seat Cordoba surinktas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
marioks | 2010-05-02
Volkswagen golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigiai islaikoma masina, bet uztat jokio komforto nera, net su sutvarkyta pakaba, vistiek kazkas bilda kazkur... jau geriau antruka turet, nei trecia. 1.6 mono visus amortizatorius, termostata, salenblokus, vairo antgali, peciuka.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 605
1989 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
pugas | 2010-04-30
peugeot 605
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nuvaziavau 400km ir galva parejo bet per tiek laiko spejau priprasti prie jos patogumu :) susitvarkysiu bus liks masina :) 2.1 tdi 12v virinsiu galva, keisiu galvos tarpine (pradegus) reikia keisti granata, pasikeiciau pagr dirza (kad drasiau butu vaziuoti) reiks restauruoti purkstukus neveikia rankinis kliba vairos alkune. cia toke pajota nusipirkau :o nuvaziavau 400km ir galva parejo bet per tiek laiko spejau priprasti prie jos patogumu :) susitvarkysiu bus likx masina :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mindaugas | 2010-04-30
Praktiškas ir ekonomiškas miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, patogus, lengvas parkingas.
barškančios plasmasės, ganėtinai brangus, vagiamas,
Praktiškas miesto automobilis. 5 durų 1.9 TDI (81 kw). Bagažinė gana erdvi, kaip kompaktiškos klasės automobiliui. Kuro sąnaudos nedidelės, 6,6 l kuro mieste, 5 l trasoje. Gale vietos nedaug, bet užtektinai. Panele paprasta, patogi. Gražus spidometro apšvietimas (mėlyna-raudona spalvos). Dėl patikimumo net nežinau. Žiemai reikia gerai pasiruošti, pakeisti kuro filtrą, oro filtą, patikrinti žvakes, kad vėliau neturėti problemų dėl užvedimo. Teko keisti pečiuko reguliatorių (subyrėjo, dėl neaiškios priežasties). Yra problemų su kuro įpurškimu, kažkur oras patenka, sunku užvedineti variklį, durelės, jų spynelės ir plasmasės šių automobilių liga. Taip daugiau jokių bėdų neturiu dėl šito automobilio. 1.9 TDI variklis yra vienas iš geresniu dyzelinių šios klasės automobilio pasirinkimų. Ekonomiškas, galios užtenka (81 kw). Detalės nebrangios, remontas sąlyginai nebrangus Prieš perkant automobilį padarykite diagnostika, patikrinkite kompresiją.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Eos
2006 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vaclovas | 2010-04-29
VW Eos 2.0 FSI varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki pakaba - gerai stovi ant kelio ir pakankamai komfortiska. Adekvacios galios variklis. Malonus dizainas ir geros kokybes interjeras.
Stogas - tikras blogis. Ir vandeni leidzia, ir girgzda ir t.t. Variklio ekonomija toli grazu nepanasi i gamintojo deklaruojamas.
Turiu si automobili keturis menesius ir galiu tartis kelius zodzius. Kol kas savo pirkiniu esu nelabai patenkintas. SIaip jau pirmas ispudis labai geras - automobilis suteikia tikrai solidaus rodsterio ispudi ir surinkimo, bei medziagu kokybe nenusileidzia BMW, Audi ar MB analogams. Taip pat labai svarbus argumentas buvo variklis - 2 litru variklis su 150 AG tikrai galingas. Taciau ekonomijos prasme jis nera geras - vidutiniskai kuro suvartoja tikrai daug - 9 litru / 100km. Kas labai svarbu pas kabrioleta, tai stogas. Jis yra ne pacios geriausios kokybes, nes girgzda kazkur galineje dalyje vazinejant uzdarytu virsumi, taip pat turiu problemas su sandarinimu, nes po lietaus randu vandens tiek durelese, net ant sedynes. O juk tai beveik naujas automobilis, be to dar as nepatyriau itin stipraus lietaus, net nenoriu pagalvoti kas bus tada :( Tiesa, esu nemazai skaites apie Eos - kiek zinau ne visi turi problemu su stogo sandarumu. Tik nezinau ar cia man papuole is kokios brokuotos partijos ar yra kazkoks gedimas. Reikes kreiptis i VW atstovybe. Siaip pakaba - puikus komforto ir sportiskumo kompromisas. Ant galiniu sedyniu dar galima susodinti 2 zmones, tiesa komforto tiketis siose vietose neverta. Bagazine irgi yra ir visai nemaza (kai stogas yra pakeltas), kurioje gali susideti ka ir visos savaites pirkinius ar net sulankstoma vezimeli. Keista, taciau VW kazkaip sugeba pagaminti nedideka kabrioleta ir su 4 sedimomis vietomis, ir su kietu stogu, ir su padoria bagazine. Aisku ne paskutineje vietoje ir tai, kad pagaliau VW kompanija pagamino idomaus dizaino automobili, kuris tikrai traukia praeiviu demesi. Tuo labiau, kad tokiu automobiliu musu gatvese vienetai. Patarciau pirkti su odiniu salonu, papildomus pinigus isleisti verta, nes standartiniai uzvalkalai yra ne tik, kad labai negrazus, taciau ir stipriai tepasi. Taip pat butina pasitikrinti ar sandarus automobilio stogas.. Todel perkant reikia patikrinti ar stogas neleidzia vandens. Paprasciausia tai padaryti - pravaziuoti pro autoplovykla.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 626
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Saulius | 2010-04-28
Vienas geriausių galimų pasirinkimų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, ekonomiškumas
garso izoliacija, greitas nuvertėjimas
Turiu 97' metų MAZDA 626 hečbeką. Ieškodamas sau automobilio apžvelgiau visus įmanomus varaintus nuo BMW ir "mersų" iki pačių paprasčiausių hyuandai modelių. Dėmesį patraukė būtent MAZDA 626. Nors jos kaina buvo žymiai mažesnė negu planavau skirti automobiliui, bet po bandomojo važiavimo iškart susidomėjau šiuo automobiliu ir jį įsigijau :) Nustebino, tai jog už palyginus nedidelę kainą, komfortas bei garso izoliacija yra daug geresnė negu, tarkim, Honda Acord, o patikimumas prilygsta gerai vokiečio senuko išlaikytai audi 80. Autostradose šis automobilis nevargina, po trijų valandų kelionės nejutau nei nugaros skausmo nei nuovargio. Nustebino surinkimo kokybė. Niekas nebarška ir nekliba, nėra jokių pašalinių garsų. Iš dalies tai galbūt yra todėl, jog tai yra paskutinis tos kartos ( GE ) modelis leistas 97 metais, todėl konstruktoriai jau buvo iššsprendę problemas buvusias ankstesniuose ( 92, 93 ) metų automobiliuose. Standartinė įranga , nebloga: el. paketas, oro kondicionierius ( kalbant apie el. paketą labai sunku būtų surasti 626 kurioje nebūtų elektra valdomu veidrodėlių bei langų ) Variklis 1,8 77 kw , su gamyklinėmis, tiesioginio įpurškimo dujomis. Kasdieniam naudojimui 77 kw pilnai užtenka. Stebina, tai jog ši mašina yra gana didelė, tačiau sėdėdamas už vairo jautri, jog variklis labai judrus, automobilis greit "šauna" iš vietos, tad norintiems "pasidarskyti" su kitais autobobiliais, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, tikrai neteks iškart spoksoti į aplenkusio automobilio uodegą ;) Tačiau jeigu pirkėjas yra rimtas "erelis", matyt vertėtų pasieiškoti 2,5 l modelio, Vilniuje žiemą važinėjant beveik vien tik piko metu, šis variklis nesuvartojo daugiau nei 12 litrų 100 km, todėl galėčiau pasakyti, jog ekonomiškumo tikrai netrūksta. Periodinis aptarnavimas ( diržai, stabdžiai, susidėvėjusios važiuoklės detalės ) yra šiek tiek brangesnis , negu tarkime vokiškos audi, tačiau , vieną kartą pakeitus kokybišką detalę, apie ją galima pamiršti. Kaip ir dauguma japoniškų automobilių, 626 nuvertėja greičiau negu vokiškos alternatyvos, tačiau pažvelgus iš kitos pusės - už pakankamai mažą kainą, galima įsigyti geros būklės automobilį. Žmogui norinčiam pirkti 626, patarčiau rinktis vėlesnių metų modelius ( 96, 97 metų ) , kiek pačiam teko susidurti, jų surinkimo kokybė daug geresnė. Taip apt verta apsakyti, jog yra du tipai mazdų : surudijusios ir ne. Jeigu jau surudijusi, tai visa , nesvarbu ką pardavėjas sakytų, o jeigu ne, tai net ant automobilio dugno sunku bus surasti rūdžių pėdsakų. Neverta baidytis dažnai pasitaikančių problemų su galiniais stabdžių suportais. Ši problema, nors ir dažna tačiau lengvai ir pigiai išsprendžiama. Ir kaip perkant kiekvieną automobilį, verta pa-iūrėti kas dedasi po jo dugnu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo GT
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arturas | 2010-04-28
Retas ir isskirtinis automobilis ir dar su dyzeliniu varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai stovi ant kelio, stabilus, stilingas automobilis. Kaip nekeista gana praktiskas, o ir variklis leidzia vazineti ekonomiskai. Be to variklis tikrai patikimas.
Prastas manevringumas ir nepatogus stovejimo aikstelese. Ganetinai brangus islaikymas. Reikia priziureti pakaba. Skurdoka priekine panele.
Taigi busiu pirma prakalbes apie si automobili :) Kadangi Alfa Romeo man yra marke nr.1, tai kitu automobiliu praktiskai ir neziuriu. Kai pirkau GT, rinkausi is keliu variantu 156, 166 modeliu, taciau veliau labai susigundziau tureti kupe automobili su dyzeliniu varikliu, kas dar visai neseniai buvo didele retenybe. Tuo labiau, kad Alfa Romeo dyzeliai garseja ir patikimumu, ir ekonomiskumu. Gt man istiesu ipatingas automobilis - jo dizainas nepanasus ne tik i kitus Alfa, taciau jo nesumaisysi su jokiu kitu automobiliu. Man asmeniskai jis tikrai grazesnis nei naujojo Alfa Romeo Brera. Puikus priekis, idomi galine dalis. Zodziu automobilis i kuri isedus kaskarta lieki patenkintas, kad ji turi. Jei reiketu ieskoti to kas nepatinka - tai interjeras man ne prie sirdies. Jis praktiskai toks pat kaip pas Alfa Romeo 147 ir todel jauciamas, kad sioje vietoje buvo sutaupyta. Tiek pats dizainas, tiek kokybe manau neatitinka automobilio lygio. Be to Alfa Romeo 156 panele tikrai "gyvesne" ir malonesne. Aisku GT pakaba tikrai kieta, jauciami kelio nelygumai, tenka atidziai stebeti kokiu keliu vaziuoji ir dirbti vairu. Taciau ant kelio automobilis stovi puikiai, kaskarta smagiau ivaziuodamas i posuki tuo dziaugiesi. O vairu tu istiesu "jauti" kelia - labai geras saugumo ir situacijos kontroliavimo jausmas. Galines sedynes aisku yra mazokos, taciau neauksto ugio suaugusieji telpa. Gt istikruju yra hecbeko tipo automobilis, todel jo bagazine yra labai praktiska, o galines sedynes galima nulenkti. Kas tikrai nepatogu - tai automobilio parkavimas. Visu pirma labai prastas matomumas atgal, o be to ir labai didelis automobilio pasisukimo spindulys, kas taip pat negelbeja. Variklis dirba neblogai kaip dyzelis - dideles vibracijos galios be abejo truksta, garsas. Cia dviracio neisrasi - pasirinkau dyzeli su savais pliusais ir minusais. pirmu begiu automobilis vangus, taciau 2 ir 3 galios uztenka (geriausia prie 2500 apsuku), kad vaziuoti padoriai. Aisku jei jau perki GT su dyzeliniu varikliu, tai svarbu ir ekonomiskumas. Maniske paima kokius 7l/100km vaziuojant kulturingai mieste, o trasoje isspaudziu ir 5.5l/100km. Pavaru deze pas mane mechanine 6 begiu, kas labai gerai ir kas suteikia dar geresni ekonomiskuma uzmiestyje ir didesniais greiciais. Nera negendanciu automobiliu, todel tenka paremontuoti ir savaja, tuo labiau, kad priziuriu ja nuosirdziai. Teko keisti sankabos cilindriuka, nuolat pakaba patvarkau, yra tam tikru niuansu su elektronika. Svarbiausia, kad neturejau jokiu pronlemu su varikliu, su turbina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Focus
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2010-04-28
Ford Focus 1,8 tddi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, komfortiškas, patikimas, gerai stovi kelyje
Galėtų būti autopilotas
Nusipirkau net nepervažiavęs. Ant tralo pati paskutine buvo, tad teko pasikliauti tik išoriškai apžiūrėjus.Turiu beveik metus, bet kol kas nieko neteko taisyti, keisti (išskyrus einamas detales: diržus, tepalus, filtrus...). Valdymas tiesiog tobulas (nedaug nusileidžia tokiam milžinui kaip peugeot 605, kuris yra priskiriamas E klasei), apsisukimo spindulys ganėtinai mažas (kas labai praverčia kiemuose), ekonomiškas (1,8 tddi 66kw Vilniuj žiema važinejant kamščiuose max 8 ltr, vasarą 6-7 ltr), tačiau galėtų turėt pora kumelių daugiau. Labai įdomi greičių dėžė, kadangi mieste reik 3-4 begiu važinėti, o 5 pavarą tik nuo 80-85 įmanoma įmušti. Labai sunku priprasti prie tokių ilgų pavarų, tačiau ekonomijos atžvilgiu tai idealus būdas taupyti. Tiesa, ilgesnėse kelionėse pavargsta koja laikyti greičio pėdalą, nes labai jau laisvai mindosi jis. Bet esmė tame- kad tai beveik tobulas automobilis tiek miestui, tiek kaimui dėl savo eksplotacinių savybių ir išlaikymo kainų. Variklis persėdus nuo Eskorto 1,8 44kw atrodė žvėris(1,8 tddi 66kw), salyginai tylus, tačiau po mėnesio pasijautė arklių trūkumas. Su sukimo momentu viskas tvarkoje, padangas sugeba užkaitint prie šviesoforo, tačiau esant didesniam greičiui trūkumas galios. Bet atsižvelgiant į tai, jog jis sveria 1,3 tonos tuščias, tai manau salyginai neblogas variantas. O kadangi negana to dar ir taupus, tai manau yra idealus automobilis už salyginai mažą kainą. Automobilis lenkia savo konkurentus valdymu, interjeru (nekalbu jau apie astra, kur atrodo kaip su kirviu visas interjeras apkapotas), o ir nuvertėti nemanau kad labai turėtų, nes Fordas sugebėjo išspręsti savo pagrindinę bedą-rūdis. Dalys tikrai pigios, o ir tvarkymas nelabai brangus ( diržų, įtempėjų keitimas 350lt su visom dalimis). Jei tik neužgaudysit daužto ar sudrožto, tikrai niekada nepasigailėsit nusipirkę (čia kaip ir su visomis mašinomis)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A2
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Liutauras | 2010-04-28
Audi A2 1.4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gatveje issiskiriantis automobilis, nebloga iranga.
Per brangus visais atzvilgiais. Paprasciausiai galima nusipirkti geresni automobili uz tokius pinigus.
Teko vazineti su A2 automobiliuku su benzininiu varikliu. Automobilis nors yra tikrai nedidukas istikruju sudaro nemazo ir erdvaus automobilio ispudi - to nesitikejau. Taciau daugelis kitu dalyku man vienareiksmiskai nepatiko. A2 pakaba labai siurksti ir nemaloniai vaziuoja per duobes, net ir nedideles, variklis dirba per garsiai. Interjeras ne tik, kad nemalonus, taciau ir labai prastos kokybes - mygtukai padengti guma ir pastebejau jau nusideveje, ant sviesiu sedyniu kuo puikiausiai matomos visos demes. Nezinau gal tiesiog per dfaug tikiesi is Audi, nes cia tikrai paprastas, miesto automobilis is kurio neverta tiketis labai daug. Be abejo detaliu surinkimas yra puikus, visu prietaisu valdymas paprastas ir aiskus. Galines sedynes lengvai susilanksto ir gaunamas lygus pavirsius. Iranga taip pat gera - visu langu valdymas elektra, kondicionierius, el. veidrodeliai ir pan. Is isores automobilis man atrodo tikrai patraukliai - visgi jis issiskiria is kitu, yra idomesnis. Tik kazin ar cia svarbus kriterijus renkantis panasu automobili. Variklis yra visiskai nesmagus ir neekonomiskas. Vazinejant beveik vien mieste, jis surijo apie 9l/100km. Nezinau ar tai normalu siam varikliui ar tiesiog automobilis turejo kazkokiu problemu. Negaliu nieko pakomentuoti. Kiek zinau yra problemu su lemda zondu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Astra
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Laimis | 2010-04-28
Praktiskas, darbinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskas automobilis su gera ekonomija ir nebrangiu islaikymu.
Minusia visi isvardinti. Siaip neesminiai, taciau erzinantys.
Kaip visada primirstas automobilis - nepaisant to, kad Europoje jis labai populiarus, Lietruvoje jis vis netampa bestseleriu. Astra labai maloniai vaziuojantis automobilis - jo valdymas ne blogesnis uz Golf, o pakaba dirba maloniau, svelniau. Taip pat tai tikrai erdvus automobilis - kam reikalingas koks nors VW Passat, kai jame tikrai ne daugiau vietos, o sedano bagazine ne tokia praktiska kaip hecbeko. Bagazine tikrai didele, taciau galiniu sedyniu i visiskai horizontalia padeti sulankstyti negalima. Apie trukumus - sunku dirbti su stabdziais, prie ju reikia priprasti. Interjeras labai blankus, net nezinau ka sau galvojo dizaineriai ir ka jie bande islauzti, nes cia nieko nera originalaus, idomaus arba suderinto kaip pas Golfa. Medziagu kokybe labai vidutiniska, galima butu tiketis is tokio pakankamai naujo automobilio daugiau demesio kokybei ir medziagoms. Sedyniu medziaga labai linkusi susideveti. Mygtukai centrineje konsoleje labai mazi, nepatogus, be to labai neaiskus ventiliatoriaus mygtuku simboliai. Viduje beveik nera jokiu papildomu detuviu smulkiems daiktams, vairuotojo sedyne nesireguliuoja pagal auksti. Taip pat man nepatinka Opel naudojama posukiu perjungimo sistema - indikatroiais tikrai nepatogu naudotis. Variklio ekonomiskumui neturiu kazkokiu pretenziju - vaziuoja jis normaliai, kuro suvartoja 5.5-6l/100km. Taciau dirba jis labai labai garsiai, ypac tas jauciama vaziuojant greitkeliu dideliu greiciu. Pavaru deze nelabai tiksli - jungti pavaras nemalonu. Detales ne is brangiuju, tikrai i bankrota nenuvarys. Nors negaliu isskirti labai dideliu minusu, taciau jo nerekomenduoju, nes nusipirkus sia Astra greitai tiesuiog noresis kito automobilio. Gerai pagalvokit.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Accord
1993 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2010-04-27
Honda Accord 96m. 2.0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortikškas, patikimas, ekonomiškas.
Garso izoliacijos nėra.
Automobilis ganėtinai neblogas, aišku kaip ir visu šio laidos hondu didžiausias minusas garso izoliacija bei rūdys. Automobilis pakankamai komfortiškas ir minkšta važiuoklė, patvari pakaba. Galios tikrai pakanka kaip tokiam nemazam automobiliui. Dyzelinis variklis tikrai patikimas jokiu bedu per 3 metus eksploatavimo nebuvo. Automobilio eksploatavimas tikrai nėra labai brangus, keičiau tik reikalingiausias detales stabdžių kaladėles, filtrai ir pan.. Na dar savo hondoje keičiau pavarų dėžę, detalių ir darbu kainos tikrai nesiskiria nuo vokiškų automobilių. Tikrai ekonomiškas vasara apie 6l 100km, ziema apie 7l 100km. Žiūrėti ka perki :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Primera
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Andrius | 2010-04-26
Nissan Primera 2.2 td UNIVERSALAS 2002m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortiškas talpus salonas, automatinė klimato kontrolė. dinamiškumas
Garso izoliacija, pasvyras universalo bagažinės dangtis, Nėra ragų.
Puikus šeimyninis automobilis. didžiausias universalo trūkūmas pasviręs galinis bagažinės dangtis. patogiai įrengtas labai patogus važiuojant ilgomis distancijomis. Erdvus, talpus salonas. legvai telpa slides ir kam aktualu, nulenkus galines sedynes nesunkaiai galima sutalpinti dvirati. Geros salonų komplektacijos. Sumanymas sumontuoti kamerą vietoje parkavimo sistemos tikrai geras. kameros pagalba labai lengva tiksliai priparkuoti nemažų gabaritų automobilį. teko važineti ir su automobiliais turinčiais parkavimo sistemą, bet kamera tikrai pranašesnė. praktiškai visuose įrengta navigacinė sistema funkcionuoja bet praktiškai nepanaudojama lietuvoje, o ir PL ar Vokietijos želelapių atnaujinimu rasti nepavyko. Nebloga garso aparatūra. Didžiausias pastebėtas trūkūmas- garso izoliacija. padangų triukšmas salone, o kad vaziuoji su dyzeliniu varikliu taip pat nepamirsi. Važiuojant virš 120Km/h į saloną pro galinių durų gumas, nors jos ir gerai priglunda skverbiasi vėjas. 6 pavarų mechaninė dėžė. važiuojant 6 bėgiu 110km greičiu variklio apsukos nesiekia 2000. O patvarus rūpesčiu nekelentis automobilis. vaziuoju su juo jau du metai. priesš perkant teko skaitinėti apie silpną važioklę ir ilgai nelaikančius sailenblokus. teko juos pasikeisti vos tok nusipirkus auto, bet jau nuvaziavus 50tūkst. km. dar nera jokio pagrindo galvoti apie jų pakartotiną keitimą. GRANDINĖ didžiausias 2,2td privalumas. prieš variklius su diržu. geras sukimo momentas labai dinamiškas ir staigus variklis. dėje už tai reikia mokėti. didelis kuro sąnaudų skirtumas tarp važiavimo mieste ir greitesniais keliais. miete vartoja apie 8l/100km, bet vidutinis suvartojimas autostradoje ir magistraliniuose keliuose nesiekia 6l/100km. Tai pirmasis mano dyzelinis automobilis, todel renkantis bijojau kad jam neužteks galios todel rinkausi 2,2td. siai dienai tai vienintelis dalykas dėl kurio gailiuosi pasirinkes tokį automomobilį. tiek galios jam tikrai nereikia todel patarčiau rinktis 1.9dci galios tikrai pakaks, o kuro sanaudos bus mažesnės. Per du metus nera teke rimtai remontuoti, todel ir detaliu kainu nezinau. važiuoklės detaliu kainos tikrai neišgąsdins. lyginannt su kitais analogiškais panašaus senumo automobiliais Nissan Primera yra gerokai pigesnis, bet tikrai nėra blogas pasirinkimas. patarčiau rinktis 1,9dci chečbeka su 6 pavaru mechanine dėže. NEPRAŠAUSIT.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Tundra
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vaidas | 2010-04-26
2006 m Toyota Tundra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai patikimas, gerai surinktas
neekonomiskas
2006 m Toyota Tundra, 4 l, V6 - erdvus, patogus, manevringas (ivertinant tai, kad automobilio ilgis - 5 metrai), pakankamai minksta pakaba, geras krovumas. Ziema reikia vazineti labai atsargiai, nes varomas tik galas, o jegos galiniams ratams perduodama labai daug, todel smarkiau nuspaudus akseleratoriu galas vaziuoja i sona, todel lietuviskoms ziemoms geriausia naudoti dygliuotas padangas. Pakaba labai tvirta ir paprasta aptarnauti, nors per 4 metus dar nieko nereikejo keisti. Pavaru deze automatine, dirba gerai, pavaros persijungia beveik nepastebimai. Truksta 5 pavaros. Praktiskai - tai "neuzmusamas" automobilis V6, 4 litrai - variklis galingas, bet nera labai ekonomiskas, nespaudziant trasoje "suvalgo apie 14 ltr kuro. Islaikymas - tik benzinas, tepalas ir filtrai, per 4 pastaruosius metus nepareikalavo nei cento remontui, nors pravaziuotas apie 70.000 km Nusipirksi - nesigailesi ! Pavazinejes su Tundra, i "tipo" europinius dzipus nelabai ziuresi
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vitalijus | 2010-04-24
Vectra 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip auto neblogas jei tikrai gera nusiperki
Per 3 metus jau 2 greiciu deze sugenda
Universalas,1.8 benzinas,85kw 1.8 benzinas ecotec
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Rover 400 serija
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Autofanas | 2010-04-24
Rover 400
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras automobilis. Džiugina kuro sąnaudos (5-6l/100km). Dalys pigios (visos tinka nuo Honda Civic 5 durų hečbeko). 2.0 TDi Tik nusipirkus automobilį (parvarytą iš užsienio) pakeičiau pagrindinį diržą, tepalus, tepalo filtrą bei kuro filtrą. Daugiau nieko.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Bronius | 2010-04-24
Taupus dizelinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus 5-6 l/100km, automobilio remontas nebrangus
bendzininių 1,4; 1,6; dizelio SDI silpnos greičių dėžės;
Nieko gero negaliu pasakyti apie VW Golf IV 1.9 SDI greičių dėžės labai silpnos varikliai taip pat ne stebūklas 12 metų senumo automobilį turguje su sveiku varikliu beveik neymanoma rasti jeigu dar turbininis tai ir su turbina dar turėsit bėdų. Pats turiu išsigijas SDI tai labai juo nepatenkintas jau nuo pirkimo turėjau ir varikli remontuoti ir greičiu dėže. Varikliai dizeliniai iki 160000 km laiko pakankamai gerai, bet toki turguje rasti beveik neimanoma. Autombilio eksplotacija yra nebrangi kad ir remontas rimtesnis tikrai pigiau kainuos nei prancuziško automobilio, Jeigu yra galimybė prieš pirkimą automobiliui atlikti diagnostika geriau paaukoti ~100 lt nei po pirkimo skirti daug pinigų remontui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fiesta
1989 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vitaminaszzz | 2010-04-24
Fordukas 1.1 clx
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nu auto nera stebuklingas dauk remontuot reik nu tikrai ispudzio nepadare islaikimas brangokas tikrai Oi keiciau gan nemazai traukiu antgaliukai stabdziu kaladeles priekines galines galinius amorikus manzetukus da en kitas nesamones nu krc beveik visa priekine vaziokle ratu spilkas ir da yra ka tvarkyti ;
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Bora
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linas | 2010-04-23
Geras ir praktiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, praktiskas automobilis, kuri malonu vairuoti. Gera iranga ir puikus variklis - ir galingas, ir ekonomiskas.
Kiek kietoka pakaba, kuria vazinejant Lietuvoje tenka daznai paremontuoti. Sunku nusipirkti neuzdrozta arba nedaug pravaziavusia.
Bora tikras malonumas vairuoti - automobilis gerai subalansuotas, patogus, praktiskas, turi viska ko reikia normaliam automobiliui. Be to jo dydis yra pats tas - pakankamai nedidelis, kad mieste butu patogus, taciau pakankamai talpus, kad butu galima ir prie juros penkiese nuvaziuoti. Vien ko vertas bagazines dydis! Viduje viskas logiska, aisku, o kokybe kaip ir kituose VW automobiliuose - geresnes tiketis jau negalima. Man labai patinka melsvas prietaisu skydelio apsvietimas ir jis visiskai neblasko demesio. Pas mane yra oro kondicionierius, elektriniai langai, erlektra valdomi ir sildomi veidrodeliai. Zodziu komplektacija gera (gal truksta tik stabilumo kontroles ir autopiloto) ir viskas veikia kuo puikiausiai. Sankaba pas Bora labai auksta, todel reikia priprasti, kad ji pagriebia tik pacioje pabaigoje. Neipratusiam tai gresia uzgesimu. Variklis pas mane gerai zinomas 1.9 turbodyzelis. Pats geriausias variantas siam automobiliui - galio tikrai uztenka, taciau ketinu dar variklis pachipuoti. Dyzeliui prideda nemazai sukimo momento, o sanaudos islieka tokios pacios. Vidutines dyzelio sanaudos - 6.6 litro/100km, o trasoje lengvai pasiekiu 5 l/100km. Trasosje Bora vaziuoja labai stabiliai, bet per duobes dardeti yra kietoka pakaba, taip pat kaip nekeista girdisi nemazai ivairiu girgzdesiu salone. Taciau tai gali buti del to, kad automobilis nuvaziaves jau labai daug. Patikimumas tikrai geras - nesvarbu ka sako kiti, taciau neturejau jokiu problemu nei su varikliu, nei su pavaru deze, nei su sankaba. O mano automobilis prabeges tikrai nemazai ir dar garantyuotai buvo atsuktas spidometras. Aiskui tenka paremontuoti pakaba, taciau tai normalu, tuo labiau, kad pas mus tokie prasti keliai. Keiciau variklio galvos tarpine, oro srauto matuokli ir nuolat keisti galiniu zibintu lemputes.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...313314315316317318319...426

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt