Markės
962 iš 1434
Nissan Primera 2002 - 2008
Nissan Primera, 2002 - 2008
519Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 19
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 84% Ne 16%
2001 metais gruodį Nissan pristatė trečios kartos Primera. Tai pirmas visai naujas automobilis po sąjungos su Renault. Naujasis Primera turi radikalesnį dizainą nei ankstesnės nuobodžios versijos, tačiau pardavimai nebuvo sėkmingi. Galingiausias modelis turi 6 pavarų greičių dėžę, 2.0 L 20 vožtuvų SR20VE Neo VVL variklį su kintamu vožtuvų išlaikymo reguliavimu ir turintį 150 kW (204 AG) galią prie 7200 aps/min ir 206 Nm sukimo momentą 5200 aps/min.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 19
2017-08-03
Primera 1.8 W12
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Korozijos 0 , smagi kelionese, o kita jau isvardinta
Variklis, bet viskas sutvarkoma
Turiu benzina/dujos. Kaip kiti raso del korozijos, rudziu, atleiskite bet nei vienos rudeles neatsirado per pastaruosius 4 metus. Kas liecia vaziuokle, pasakykit kuriame automobilyje nereikia keisti stabdziu kaladeliu, traukes antgaliu ir pan? Sis automobilis kad ir "kosminis laivas" kad panele viduryje, bet tikrai, kaip japonas nerudijantis. Tiesa, kas blogiausia, varikliai silpnoki. Teko susidurti su voztuvu keitimu bei ziedais. Man asmeniskai sis kapitalinis atsistojo iki 300eur. Bet dar iki siol dziaugiuosi sia masina. Mano megstamiausias posakis " visos masinos geros, tik tarpine tarp vairo ir sedynes gali buti nekokia" :)
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-11-10
Nissan Primera P12 1.9dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas kelionėse, stabilus, funkcionalus
silpna garso izoliacija, tratančios salono plastmasės
Puikus automobilis, nes talpi bagažinė (hatchback), gera trauka, nepakeičiamas pagalbininkas - galinio vaizdo kamera, automatiniai valytuvai. Pravažiavau 42000 km - pakeičiau tik priekinio stabilizatoriaus traukes su gumom, priekinius šarnyrus ir šakės galines įvores! Iš eksterjero - poliravau priekines lempas, nes pageltonavo (bet ši liga tikrai ne vien Nissan'ų) ir keičiau bagažinės dangčio amortizatorius. Po kapotu - prakiuro vairo stiprintuvo žarna, keičiau variklio padušką. Kartais vairas kažkur užkontaktuoja, kai suki (ypač žiemą), tai pradeda junginėti visą informacinį ekraną (sunervina, jei buvo įjungta galinio vaizdo kamera - ją išjungia). Su kita elektronika - jokių bėdų. Jokių rūdžių. Vienas iš minusų - tikrai silpna garso izoliacija ir labai tratančio salono plastmasės. Pirkite nuo 2004 metų gamybos, taip vadinamas "facelift" - patogesnės durų rankenos, bus iš karto su kruizo kontrole, patogesnis salono išdėstymas, jeigu pirksite 1.9 dizeliuką - reguliariai keiskite tepalus ir įpilkite Liqui Moly variklio priedų.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-11-08
Nissan 2002m. / 2.2 / 93kW / dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai minkšta važiuoklė, patvari važiuoklė, ekonomiškas, antikorozinės dangos kėbulas, variklis su paskirstymo grandine, patogi spidometro padėtis (nereikia žvalgytis pro vairą), galinė vaizdo kamera, momentinė kuro suvartojimo skalė.
Nepakankama garso izoliacija (priprantama).
Geras, patogus, ekonomiškas, sunkiai rūdijantis, patvarios važiuoklės, prastos garso izoliacijos, pakankamai minkštai sugeriantis kelio nelygumus automobilis. Variklis su paskirstymo grandine, galingumas vidutinis. Remontas nebrangus, per 3 metus pakeičiau vieną traukę, mažas nuvertėjimas: nuo 10 metų senumo, nuvertėjimas po 2% kasmet. Nissan Primera (2001-2008) 2.2 Di, 93kw variklis turintis paskirstymo grandinę yra su Nissan varikliu, kitos modifikacijos su Renault varikliais.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-09-28
Primera P12 1.9dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, vairas ir manevringumas, pakankamai komforto, pigus islaikymas.
Stabilumas posukiuose, skardos, garso izoliacija.
Pries 3 metus isigijau Nissana.Pradzioje buvo keista del isores ir vidaus dizaino, pries tai vairavau BMW 528 142kw.Po siai dienai dziugina galine vaizdo kamera, buvo stebetina turbo dyzelio trauka.Pavazinejus ilgiau emiau pasigesti galios.Ryzausi variklio cipavimui ir ne kiek nesigailiu, masinos trauka is "gerai traukia" pasidare "aina kaip reikiant". Pripratau prie automobilio.Patinka lietaus davikliai, autopilotas, patogios sedynes is geros medziagos, informatyvus ekranas, vairas ir manevringumas mieste, nebloga audio sistema, talpi hecbeko bagazine. Nesimato rudziu.Po stabziu nuorinimo tokiu jautriu ir geru stabziu nesu turejas.Bjauriai atrodo primera universalas. Zinoma yra minusu.Plonos skardos.Atsirade daug mazu ilenkimu.Bloga salono garso izoliacija (galima pasidaryt), kietoka smugiuojanti vaziuokle, spyruokles labai minkstos pasikrovus labai nuseda, variklio vibracija didoka sustojus (vaziuojant nieko), pasigendu vaziuokles stabilumo (nors vaziuokle idealiai sutvarkyta ir pakeisti visi 4 sachs amortizatoriai) atrodo nors imk ir susidek sportines spyruokles... Barska plastmases, langu pakelejai galetu turet didesni valdomuma.Tenka balint apmusijusius priekinius zibintus.Per lietu labai rasoja langai,nors salono filtras naujas. Dege pagalviu lempute...Nereik jokiu kompu. Po keleivio sedyne yra fishke kuri nekontaktuoja ir viskas. Priekiniai stabdziu diskai: keiciau ir 4 kart tekinau visais budais.Nesusitvarko, dreba vairas. Nors disku storis ir isvaizda kaip nauju.Suvedimas idealus. Sia bedele dar spresim kazkaip... Masina buvo praejusi 130t. siuo metu netoli 200t. Su varikliu jokiu problemu.Kartais pagalvodavau reiktu gal pasiziuret kas ten po dangciu daros. Visi skysciai ir tepalai stovi vietoj. Buvo kelis sykius ziema nesikure.Buvo pateke i kuro sist. oro.Susitvarkiau ir baigesi. Kartais gauna mieste sporto, susitvarko puikiai. Yra bedele su kuro slegio davikliu.Naujo nepirkau, idejau is sroto, tai galia dabar dingsta labai retai. Greit sudega pakaitinimo zvake, pabodo keist.Kol kas sito nesusitvarkiau.... Teko atrestauruot visus 4 purkstukus nes purtesi variklis. Padariau ir pamirsau... Masina pigi, vagiu nedomina, islaikymas pigus, atrodo dar gerai.Nuvertejimas matosi, bet nu ir kas.... Komforto ir irangos sociai.Galvos skausmo nera... Vaziavom autostrada keturiese su pilna bagazine greitai (vietomis labai greitai) reziume 6.2l/100km. Mazas bakas turi but 62l. bet tikrai nera tiek. Gaila kad nebegamina Primeru.As ir kolegos tureja sia masina visai pirktume naujesne... Patikrinti turbina, priekinius sarnyrus, atraminius. Ar gerai kuriasi, nedumina, nesipurto. Maza rida be abejo privalumas. Patikrinti pagrindini dirza, ar zvakes visos geros.Gali kilti sunkumu po to jas issukt.
Pilnas atsiliepimas...
Lape | 2016-03-18
Primera 2.2dci 102kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,variklis,erdve salone,didele bagazine,pigi eksploatacija,kaina.
saugumo lygis,komfortas,mazas kuro bakas.
Pirkau pats pigiai Vok.su 230t.km rida.Auto buvo nevaziuojanti- perluzes perpus k.p.pusasis ties balansyru.Susitvarkiau grizes, praejau Ta,pasitvarkiau vaziuokle( silpna vieta sio modelio pr.sarnyrai,atraminiai ir galines stabilizatoriaus traukes).Pakabos detales pigios,vaziuokle nera minksta, musu keliams kiek per kieta, bet is dalies gelbsti 205/60/16 padangos, kurios tokio pat dydzio kaip ir Laguna.Per 3,5 men.prasukau 11000km,vel pasikeiciau tepalus, filtrus,su auto jokiu problemu,ziema prie bet kokiu temperaturu vedasi puikiai, 102kw traukia labai gerai ir nustebino ekonomija-5.3ltr./120 km/h greiciu.Salone daug vietos, dizainas senstelejes bet dar ne archaiskas,prie visu imantrybiu dizaino greitai ipratau ir dabar atrodo kad centre esantys prietaisai-super sprendimas. Taciau yra ir minusu kurie nervina, tai pirmiausia saugumas- nera nei esp nei paprastos antipraslydimo kontroles, 6 pavaru deze yra labai trumpa, tokia pat kaip X trail, esant 140km/h- 6 pav.jau 3000aps./min.,garso izoliacija ypac galines dalies silpna,silpnoka sankaba del variklio didelio sukimo momento, galine kamera greitai uzsitersia vazinejant musu gatvemis,gan didelis apsisukimo spindulys.Dar nervina ilgose kelionese mazas kazkodel degalu bakas- raso kad 62ltr.,taciau esant rezervui supilu max.47, net Peugeot 307 turi didesni ir stabdziai silpnoki. Stiprioji sio automobilio puse-labai tylus,elastingas,varomas grandine, patikimas ir ekonomiskas.Nors pats prekiauju automobiliais ir daugiausia japoniskais, sis 2.2dci 102 kw labai maloniai stebina,ypac trauka, nors taip gali buti del trumpu visu 6 pavaru.Tepalo nedegina, megsta gerus tepalus ir normalu kura. Kadangi Primera yra pagaminta ant tos pacios platformos kaip Laguna nieko gero tai neduoda.Is Japonisku auto neskaitant Mazda 6 nuverteja labiausiai, nors man asmeniskai uz Mazda geriau,taciau iki Toyota, Subaru ar Honda Nissanui laaabai toli ir nemanau kad kada nors juos pasieks kaip kad senosios Primeros ar Bluebirdai.Taciau auto vertas savo pinigu, juo visai malonu keliauti, nors sedynes nelabai patogios,neblogai skamba serijine audio iranga, veikia navi,puikiai veikia klima, geras matomumas ir kaip nebutu keista niekur nera rudziu. Patikrinti sankaba, atraminius guolius,paziureti variklio duminguma ir...pirmyn! Padorus automobilis uz mazus pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
Stasys | 2015-12-31
Patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti, komfortiskas, manevringas, patogu parkuotis su galine kamera.
Truputi per zemas.
Labai patikimas, patogus ilgose kelionėse. Važinėju dvejus metus, nieko rimto nenutiko :) Eksplotacija nera brangi
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2015-12-31
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus, patikimas, konfortiškas, yra originaliai isvesti linijiniai laidai po keleivio sedyne
elektronika
Vidus labai jautrus, gale be problemu patogiai gali sedeti trys zmones. Variklis patikimas, geras kebulas su antikorozine danga, patvari vaziuokle. Gerai patikrinti elektros įrangą.
Pilnas atsiliepimas...
Deividas | 2015-08-11
2002m 2,2l dizeliukas sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, erdvus, seimyniska masina
daznas remontas, brangios dalys
Pliusas gera isvaizda, erdvus salonas, pakankamai talpi bagazine, isskirtinis vidaus dizainas. Bendrai paemus seimyniska masina, prie kurios lengvai prisirisama, vat ji turi kazka tokio. Kuro sanaudos pusetinos. Greitis dideles itakos tam nedaro, esu pasiekes minimalu kuro sunaudija 100km vidurkis buvo 5,2 maziau neispaudziau. Netausojant masinos 8l 100km mieste. Autostradoje prie 180km/val. Visi rezultatai gauti vasaros metu. Blogoji puse - nesibaigiantys remontai. Gal tik man pakliuvo taip bet per pirmus 11men isleidau ant remontu 1000eur. Ne ant karto, lyg ir menkos bedos bet vis kas nors nutinka. Stidometras atsijunginedavo, tekdavo nuimti klema nuo akumo kad kompas restartuotusi. dazai luposi po biski vis teko padazyneti, lakas pradejo skeldeti. vairo kolonele vis kas nuo kartoapie save primindavo supyliau apie 0,5l tepalo i ja. antifrizas kartais ne is sio ne is to sumastydavo nusesti, tikrindavau istisai ir ziuri pravaziaves koki 50km kad staigiai dinsta 200ml o po to nors ir 2000km nieko. Turbina palinko, teko geometrija reguliuoti, vel visuokie smulkus vaziuokles remontai, bet suprantama. Ir galu gale mane pribaige antra syk sugedusi turbina, staigiai susibangave stabdziu diskai, ir uzsidegusi oro pagalviu klaida, nors pagalves yra... zodziu neisbaigiantys remontai tai smulkus erzdinandtis tai retas remontas del auto devejimosi. Nieko konkretaus negaliu apie ji papasakoti. Brangios dalys, daznas remontas. Patikrinti automobili servise pajungus kompa, del turbinos, oro srauto matuokles darbo, nes su pastaraja ir buvo bedu.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-06-04
Pagal kainą ir mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, kaina,išlaikymas
Kieta važiuoklė, rūdija, garso izoliacija prasta,elektronika dažnai grybauja, didelis apsisukimo spindulys
Man gražus dizainas, panelė. Nepatinka kieta važiuoklė ir garso izoliacija. Dažnai užšąla durelių rankenėlės žiemą. Korozija plinta kaip maras nors ir nebuvo daužta. Teko keisti turbiną net du kartus, matomai jų liga. Galingumo pakanka jei važiuoji vienas, bet pilnai mašinai jėgų pritrūksta. Didelis galvos skausmas EGR vožtuvas, naujo kaina apie 110 eurų. Nuvertėjimas kaip prancūzų. Pirkau už 9000 Lt.,o po metų jos kaina liko apie 6500 Lt. Atkreipti dėmesį į centrinį,kėbulo stovi,duminguma.
Pilnas atsiliepimas...
Primeristas | 2015-01-25
Ne toks blogas, kokių kaip žmonės kalba
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė, kuro sąnaudos, dizainas, galinė kamera.
Spynelės, salono braškėjimas.
Važinėju du metus, 2004m. 1,9 dyzeliniu varikliu. Automobilis nėra blogas, duočiau pliusus salono dydžiui, važiuoklei, eksplotacijos kainoms bei kuro sanaudoms užmiestyje. Minusai - elektra (sugedo dvi spynelės, užsikirto bagažinės spyna), salono plastmasės ( pigios, braškančios, reikia "pereiti" per visą saloną ir susirankioti, kas barška), kuro sanaudos mieste (8-9 L dyzelio man atrodo nėra labai mažai). Važiuoklei - aplodismentai. Per du metus kasdieninio važinėjimo Kauno gatvėmis netvarkiau nieko - išskyrus stabdžių diskus ir kaladėles, kurias pasikeičiau labiau dėl savęs. Pirkom vienu metu su draugu - aš 1.9, jis 2.2 dyzeliniais varikliais. Nusipirkęs pasikeičiau diržus, tepalus, filtrus ir t.t Pas mane šiektiek mažesnės kuro sąnaudos, nebarška šalta grandinė, taisyt nieko netaisėm nei aš, nei jis. Pigios dalys šrotuose, tikrai ne pagal metus. Turėjau smulkų auto įvykį. Priekinę lempą keičiau - šrote 60lt sumokėjau, už sparną irgi panašiai. Teko tvarkyti važiuoklę šiek tiek, tai irgi viskas normaliai, dalių kainos dešimtimis, o ne šimtais litų. Nebijokit pirkt važinėtos Lietuvoje. Turguj apiūrėjau 10-12 primerų, Jei mašina tvarkinga - iškart aukšta ir kaina. O visos kitos, buvusios protinga kaina turėjo paslėptų defektų. Lietuvoj pirkau iš merginos, paraižytu kėbulu, bett varkingos techninės būklės. Per pora metų neturėjau bėdų nei su varikliu, nei važiuokle. Taip pat pirkdami auto neatidėliokite žeminių ratų klausimo. Gamyklinės R16 skardos žieminiams ratams naudotos po 80-100lt skelbimuose be padangų. 1.9 variklį apsimoka pirkti tada, jei ne itin seniai keistas diržas. Ir jei reikalingos mažesnės kuro sąnaudos (nuo 2.2 skiriasi 1-1,5l, nors traukos didelio skirtumo nėra). Ieškodami dalių persiskambinkit per daugiau šrotų. Yra kas siųlo dalis visiškai neprotingomis kainomis.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai