|
pb0147 | 2011-01-19 |
1.8 16v benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, privalumai, isvaizda, varikliai, kaina.
Prastoki kontaktai, reikalauja daug prieziuros, silpnoka vaziuokle
|
Automobilis atitinka savo paskirti. Tai daugiau miesto automobilis, nors neblogas ir uz miesto. Citroen tai komforto, privalumu, technologiju automobilis. Sie automobiliai yra sudetingos konstrukcijos, todel nebetkuris meistras sutvarkys. Zmones juokauja, kad citroen inzinieriai buvo kazko uzvartoje, kai kure automobilius :)
Taigi apie Xantia. Labai puikus automobilis kuriems patinka komfortas, isskirtinumas ir privalumai. Automobilis grazaus dizaino, taip pat saugus ir gan patikimas. Tureciau pabrezti, kad pirmos kartos xantia nelabai pasizymi saugumu. Sis automobilis del privalumu ir sudetingos konstrukcijos reikalauja daugiau prieziuros. Mano agregatas 1.8 16v, 81kw benzinas/dujos. Dujos gamyklines, olandiskos neecam. Duju iranga labai patikima, bet brangi. Duju reduktorius islaike beveik 12m., kada daugelyje nauju irangu po 3m. pabyra. Labai patogus dalykas, duju "dacikas" skydelyje. Galios pakanka, variklis patikimas. Kiek didokos kuro sanaudos. Mano xantia prabegus beveik 200tukst. o variklis, kaip bite dirba. Kiek maciau ir 500tukst. labai gerai veikia. Turbut vienintelis xantiju variklis dazniau gendantis, tai 2.1 TD. Be duju automobilio turbut neekplotuociau. Duju sanaudos tokios pat arba 1-2l didesnes, nei benzino. Ziema benzinas 10-11l, duju 11-13l. Vasara Galima issitekt ir su 9l benzino arba 10l duju. Kainos nuvertejimas nera mazas. Automobilis pirktas pries 5m. kainavo 12-14tukst., dabar 4-6tukst. Del remonto, tai daugiausia elektros kontakai tvarkomi, bet tai galima ir namu salygom sutvarkyt.
Daznesni gedimai:
Peciukas, techometro rodykle uzstringa arba neveikia (tvarkymas nesudetingas, tik puse paneles reikia isardyt :) ) vaziuokle.
Del vaziuokles, tai viskas priklauso nuo seimininko vaziavimo iprociu ir prieziuros.
Taigi del islaidu sunku pasakyt, nes viskas prikaluso kokie buvo siemininkai, kaip priziurejo ir tamstos :) . Tvarkinga ir priziureta xantia, yra labai puikus automobilis, bet deje jos buna daugiau maziau "uzmustos". Patariu pirkti automobili tik tiems, kam reikia komforto ir kurie turi pastovias pajamas. Pradedantiems vairuoti (18- 22m.) nepatriu pirkti, nes nemazai reikes prieziuros ir lesu. Zinoma vel viskas priklauso kokie buvo seimininkai ir kaip ta automobili priziurejo.
Pats vis noriu nusipirkti Toyota Carina E kasdienai, o Xantia pasilikti savaitgaliams :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ben | 2011-01-17 |
Neblogas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, vairavimo ir važiavimo kokybė, automobilio kaina
Kol kas nematau
|
Vectra Caravan 2,0 DTI, 1999 metų gamybos. Įsigijau prieš pusę metų. Kėbulas tvarkingas, jokios rūdelės. Važiavimo komfortas 4 balai iš 5. Žymiai malonesnis automobilis už prieš tai turėtą Opel Astrą Caravan. Salonas veliūrinis, klimato kontrolė. Viskas veikia, viskas OK. Iš turėtų Vaz, Audi 80, Volksvagen Golf, Ford Sierra, Renault Laguna - geriausiai ir ekonomiškiausiai važiuojantis automobilis. Vidutinės kuro sąnaudos 5,8-6,5 litro. Aišku priklauso nuo važiavimo manieros. Prabėgęs 230 tūkst.km, aš pravažiavau 5 t.km. Alyvos nedegina. Šių variklių problema termostatai, kurį pakeičiau. Daugiau kol kas problemų nebuvo. Vedasi per visus šalčius be problemų, aišku jei tvarkingos pakaitinimo žvakės ir akumuliatorius. Detalės nėra brangios, pasirinkimas gana didelis. Dėl rūdijimo - rūdija ten, kur dažų danga pažeista iki metalo. Kainos nuvertėjimas aiškus, nes tai opelis, o ne mersas. O šiaip, (mano nuomone, kurios niekam neperšu) nebrangus, gerai atrodantis, gana komfortiškas automobilis. Pirkti iš šiltų kraštų atvežtą, garantuotai nebus rūdžių. Aš pirkau itališką, puikiai išlaikytą (nors vyrauja nuomonė, kad italai neprižiūri automobilių). O šiaip kaip loterijoj - pasiseks arba ne. Perkant pravažiuoti duobėtu keliu - jei smarkiai barška, daug ką gali tekti keisti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
lukas | 2011-01-16 |
didele darzine ant ratu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
talpus salonas bagazas.didelis kuro bakas.
kas savaite gali vaziuot i serviza jei tvarkinga nori turet
|
paskutinis slamstas daug geriau koke mareje ar laguna. 1.9 tdi mieste valgo 7ltr o galios ner tik jausmas kad traukia. luzta duru rankeneles.vidaus knopkes krenta.uzsikirtineja lankstant galine sodyne.daznai "abratkes"slangutes pradeda leist.nestovi ant kelio. geru situ metu jau nera visi"milijonscikai" tikra beda.seniai sugriautas mitas kad vw patikima masina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
raimis | 2011-01-16 |
nisan terrano
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras pravazumas ,galingas variklis,patogus valdyms.
greitai rudijantis kebulas
|
puikus,lenngvai valdomas monstras,be jokio vargo yveikiatis bet kokias kliutis. variklis neuzmusamas net ir gaves hidro smugi sugeba pasiekti tiksla nebrangus auto jei tarp vairo ir sedynes esama smegenu,kurie jaucia ne tik savo malonuma bet ir masinos galimybes. prie auto nusipirk mudilas 35 ir traktoriaus teks eisi toli toli ...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
VITALIS | 2011-01-16 |
Superinis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Glingas, komfortiskas, gerai izoliuotas salonas nuo triuksmo
nera
|
Turejau BMV x5 dabar nusipirkau si , nepalyginsi audi butent sis modelis yra superinis, komforto nepagaileta o ., vaziavimas, nieko nera maloniau Galingas, greitaai isibegeja, zinoma jis ryja nemazai, bet turedamas toki automobili, turi tureti is ko i baka pilti Kaip zinome Audi automobiliai nuverteja labai mazai, Jei abejoji rinkdamasis visureigi, tj issinuomok ji dienai ir suprasi koks yra malonumas vairuoti Q7
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Tevelis | 2011-01-15 |
omega 97m. 2.5 v6 benzinas, automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
konfortas
ekonomija, "minksti" varikliai, iki 98m. rudys
|
gan neblogas, konfortiskas ir erdvus auto, niekas kol kas nebarska, dalys pigios, nuo 97m. pradejo cinkuoti kebulus, tad radyja nevisos variklis 2.5 v6 24voztuvu 125kw, galios uztenka, ekonomijos mazai (mieste apie 16l) trasoj iki 8l, seip variklis "minkstas", trukineja ismetimo kolektoriaus spilkos(norint pakeist reikia nuimt galvas :)) dangtelio tarpines nelaiko, todel zvakes buna tepale, 3.0 neisimtis. eksploatacija nebrangi, jei neskaiciuojat kuro :) paskykit opel forumus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tevelis | 2011-01-15 |
Renault laguna privilegia, universalas 1.9dci
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
varikliai 1.9 dci tikrai geri, auto konfortiskas
2.2 ir 3.0 dci slamstas, krenta gilzes ir t.t. silpni el. langu pakelejai, daugiau problemu neturiu
|
Auto tikrai konfortiskas ir patogus, niekas per daug nebarska, kuro sanudos normalios, trasoj apie 6l, mieste ziema iki 11l (sakyciau daug,bet priklauso nuo miesto ir vairuotojo), vasara 8l.
el. kolkas laiko, tik el. langu pakelejai truputi silpnoki(daznai nutruksta trosai) 1.9 dci gan ekonomiskas ir patvarus laiku keiciant tepalus, dirba tikrai tyliai ,net nepalyginsi su audi :) Ekploatacija nebrangi, vaziuokle laiko gerai jei vazineji miesto gatvemis, kainos nuvertejimas gan didelis , gal del to kad tai Renault pries perkant paskaitykit www.renault.lt sekmes :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Nersas | 2011-01-15 |
Mercedes Benz E200 (W124)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ideta eko duju iranga. 2.0 16V Nusipirkus teko tvarkyt vaziuokle tiek priekine, tiek galine, ka tiksliai keite neatsimenu, bet kainavo 600Lt., suvedimas 70Lt., keiciau vaira, nes buvo pasitrynes ir neodinis, kainavo 40Lt., restauravau vandens pompa, tuo paciu pakeite generatoriaus dirzeli, kainavo 270Lt., isores ir salono, be skydelio apsvietimo lempuciu keitimai, ten +/- kapeikos, keistos zvakes, tepalai, antifrizas, filtrai visi ir t.t. apie 400Lt., automatines antenos keitimas 100Lt., ir siaip ivairiu smulkmeneliu keitimai +/- 100Lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
R.R. | 2011-01-14 |
MB 190 1.8 Benzas/Dujos 1.8 80kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Masina labai patikima.nereikalauja papildomu investiciju, isskyrus einamuosius remontus(filtrai,tepalai ir pan...) Labai minksta vaziuokle,malonu vazineti tolimesnius atstumus.vienintelis trukumas tai dideles sanaudos. mieste suvalgo nuo 12litru...trasoj nekeiciant greicio vaziuojant ramiai 9litrai DUJU.siaip jei vaziuot i gamta arba ziema vaziuot pro uzpustytus kelius galima prasikeikt,nes galu vedama...klimsta ziauriai...nera blokiruotes ratu...bet siaip jei vazinet keliais ramiai tai labai geras auto keiciau galvos tarpine,dirza,tepalai,filtrai(oro,kuro,tepalo)priekines spiruokles,stabdziu kaladeles...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
koks skirtumas | 2011-01-12 |
citroen c3 sx
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
problemos su elektra:
buvo užstrigęs bagažinės užraktas, perdegęs langų valytuvo saugiklis, kartais užsidega prietaisų skydelyje oro pagalvių lemputės, dingsta elektrinis vairo stiprintuvas, barška plastmasės, jei atidarai galinių durelių langus - važiuojant barška. 1,4 tu3a lemputės... lemputės... lemputės
varžą, dėl kurios nebeveikė salono ventiliatorius
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
corolla savininkas | 2011-01-11 |
Nesužavėjo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kolkas negenda, patikima, minkšta pakaba.
Prastas matomumas, nepatogi vairuotojo darbo vieta,susirūpinimą kelia tas VVT-i variklis.
|
2000 m.,16 VVT-i, rida 145000,4 durų hečbekas,auto atrodo lygiai,kaip nuotraukoje viršuje,išorinis grožis-skonio reikalas.Mašina pirkta prieš pusmetį,nuvažiavus apie 7000km.jokių gedimų nepasitaikė,nes pardavėjas garantavo idealią būklę.Už idealią būklę atitinkamai ir sumokėta- 13 000lt.Tai tikrai labai nepatogi mašina ilgesnėm kelionėm,neergonomiškas vidus,nėra vietos nei telefonui,nei akiniams pasidėti,labai prastas matomumas pro langus,o ypač žemesnio ūgio vairuotojui tai kaip tanke jautiesi.Labai žemas automobilis,tai vyresnio amžiaus ar aukštesniems žmonėms įlipimas-išlipimas kelia šiokių tokių nepatogumų.Dar nepatogumų sukelia ventiliatoriai,esantys panelės viduryje,neišeina tinkamai nukreipti,vasarą kondicionierius kažkaip pučia tiesiai į alkūnę,ko pasekoje nepraeinantis sąnario skausmas,o žiemą, juos ir užsukus,vis vien pučia šaltą orą.Dar didžiulis nepatogumas,kad bagažinė atsidaro tik su užvedimo raktu ir niekaip kitaip,nėra jokios rankenėles nei iš vidaus,nei iš lauko pusės.Taigi visumoje tai labai nepatogi mašina,nesuteikianti vairuotojui jokio komforto.Bet pakaba minkšta,puikiai sugeria kelio nelygumus ir duobeles,bet važiuojant per didesnę duobę ar provėžom,tuoj kliūva išmetimo bakelis. Variklis traukia tikrai smagiai,bet kuro sąnaudų norėjosi iš japono mažesnių, 8-10l. Ir nemaloni staigmena nuvažiavus apie 7000km ir patikrinus tepalo lygį,matuoklė vos vos jį siekė,t.y. suvalgė apie 2litrus tepalo, pasigilinus internete paaiškėjo,jog VVT-i iki 2002m tai tiesiog nevykusi variklio konstrukcija, ir tepalo sąnaudos gali siekti net iki 1l 1000km.,tą patį pasakė ir servise,kad nieko čia nepadarysi, lieka tik nepamiršt tepalo įsipilti. Teko tik tepalą ir filtrus keisti,kurių kaina iki 30lt. Vasarą už mašiną mokėta 13000lt, +dujų įranga 2100lt, tai lyginant su interneto kainomis dabar galima būtų tikėtis parduoti geriausiu atveju už 10-11,bet mašina puikios būklės,ir pirkta bent 5 metams važinėti, belieka tikėtis,kad greitu laiku tepalo dar daugiau ryti nepradės. Apie toyotą buvau geresnės nuomonės ir daugiau tikėjausi,todėl nuvylė ir nepatarčiau pirkti,yra tikrai geresnių ir patogesnių ir patikimų automobilių, ir kaina pakankamai didelė.Tai jei vistiek norite tokios toyotos,patarčiau pirkti senesnį variantą iki variklio atnaujinimo iki 2000m. ir tada tikrai neskaudės galvos dėl eksploatacijos išlaidų, ir kaina žemesnė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Lina | 2011-01-11 |
Nesukelia problemų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiška,pigus išlaikymas,mažos kuro sąnaudos,erdvi, patikima
Nepatinka prancūziškos greičių dėžės bėgių perjungimo įpatumai,ypač galinio, prasta apmušalų kokybė, vairuotojo sėdynė galėtų aukščiau išsikelti
|
1999m.1,3 GLX,rida 176 000km. prancūziška greičių dėžė, labai tepios apmušalų medžiagos,atidarius per lietų dureles visur lieka dėmės, japoniška kokybe nelabai kvepia lyginant su prieš tai turėtu 91m.Lanceriu,kadangi surinkta Belgijoje.Nepaisant to,labai džiaugiuosi šita mašina, labai mažai reikalauja ir dėmesio ir išlaidų :)Ir dizainas man labai patinka.Daug erdvės,didelė bagažinė,stumdomos galinės sėdynės ją dar padidina.Elektronika be problemų, tik reikia žinoti ir neišsigąsti kai po akumuliatoriaus atjungimo, kokį porą kartų sustojus užgęsta,bet po to viskas susitvarko. 1,3, 61kW, pajudant iš vietos jaučiasi sunkumas, tačiau važinėjant mažam miestely tikrai užtenka galios, o štai nuvažiavus į vilnių kaip ir sunkokai, ypač lipant į kalną:) Nedidelės kuro sąnaudos, 6-7l. Turiu šitą "žvaigdutę" beveik 4m, pirmąją TA perėjau nieko neinvestavus, sulaukus drėgnojo metų sezono lietingą rytą mašina nebeužsivedė,tačiau po poros dienų staigiai atšalus problema dingo, tai sutaupiau pinigų kompiuterinei diagnostikai, nes problema buvo aiški,kaip ir prieš tai turėto Lancer- suskilęs pakirstymo dangtelis,o nuėmus dangtelį dar ir radau sudegusį "bigūnoką", tai jis tada kainavo 110lt, dangtelis paskirstymo apie 60lt, tuo pačiu tvarkymu ir žvakes pasikeičiau, gal po 12lt.už vnt.Dar po metų teko stabdžių kaladėles keisti,kaina 90lt.,kečiausi namie.Atejus laikui antrajai TA, teko pasikeisti priekines stabdžių žarneles, apie 50lt už vnt. ir restauruot šarnyrą-40lt. Neilgai trukus reikėjo ir antrą šarnyrą tvarkyti, bei pasikeisti lužusią priekinę spyruolkę, tai 60lt mokėjau už darbą+10lt už dėvėtą bet visai nesurūdijusią spyruoklę, kuri tinko nuo Carismos.Dar buvo susipykę 1ir atbulinis bėgiai, čia jau prancūzų nuopelnas, bet kažką servise ten paveržė pareguliavo ir 20lt mokėt reikėjo.Tai tiek bėdų per 4 metus, be abejo reguliarus tepao keitimas ir filtiukai:tepalo ir oro apie 20,žiedadulkių apie 30lt. Neužilgo laukia TA, bet pernelyg nesijaudinu, nes nieko blogo nepastebejau, net išmetimo sistema tebeatrodo padoriai. Gal geriau žiūrėti su 1,6 variliuku,arba dyzeliuką, kiek žinau vengti GDI, toks ekonomiškas, ir kas Lietuvoj aktualu-nepriima dujų įrangos, ir šaip žmonės šneka,kad nekokie.O daugiau jokių būdingų silpnų vietų nežinau, tik aišku,kad kaip ir bet kurią mašiną perkant atsiževlgti į bendrą būklę,ir neturėsite problemų nei dėl korozijos, nei didelių eksploatacinių išlaidų ir kuro kainos ne taip smarkiai kanda,kai jo daug nereikia:)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Haro | 2011-01-11 |
Saab 900 SE 136kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sios modifikacijos masina jau vazuoja nepalyginti geriau nei su atmosferiniu varikliu, bet galios vis tiek truksta tad teko pasidaryt stage1 po ko jau daugiau maziau galios uztenka. labai daug komforto yrangos kondicionierius automatine klimato kontrole, el. langai, centrinis, zibintu valytuvai zibintu aukscio reguliatorius. kas svarbiausia patikima elektronika, patikimas variklis ir pakankamai patikima greiciu deze. aisku vertetu pamineti kad masina pirkau is dragesiu todel nemazai gedimu buvo priruge del masinos neprieziuros. 1985dm3 B204L Priekinius amortizatorius su spyruoklem, sakes sailentblokus centrinius ir isilginius, retauravau priekinius apatinius ir virsutinius sarnyrus, priekinius ir galinius stabdziu diskus su kaladelem, greicuiu dezes atbulini begi, pusasiu riebokslius, pora generatoriaus dirzo guoliu, kelis niekucius salone.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Haro | 2011-01-11 |
Saab 900s 104kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Masina pakankamai komfortiska, aisku traukos truko 104 kw su pranzu gamykliniu cipu. valdomumas irgi neblogas. Variklis ir transmisija labai patikimi variklio su grandine resuras apie 500 000km jai nesuktas odometras nuvazuot toki atstuma varikliui reikia tik laiku keist tepala ir antifryza. transimisjoj achilo kulnas yra atbulinis begis. 1985dm3 B204I priekines sakes centrius ir isilginius sailentus (liga) , salono peciuko radiatoriu (retai pasitaikantis gedimas), priekinius apatinius pirstus restauravau (kaip ir kiekviejon masinoj susidevi), galini duslintuvo bakeli, plasmase begiu perdavime is salono i variklio skyriu (pakankamai dazna problema), griciu dezes galien pagalve (liga), langu apiplovimo varikliuka (paitaikantis gedimas), bagazines amortizatorius, sankabos diska.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Robertas | 2011-01-10 |
Alfa Romeo Brera
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, interjeras, visai neblogo dydžio bagažinė, puikios variklio sąnaudos
Gale vietos tikrai mažoka
|
Perkant tokį automobilį norėjau, jog jis būtų palyginus komfortiškas ir malonus vairuoti, o Brera buvo pats tas. Kiek teko bandyti kitų kupė tai visi modeliai kitų gamintojų buvo kieti ir labai skatinantys adrenalina, o as norėjau atvirkščiai. Ir mano norus Brera atlieka tiesiog puikiai. Nors Brera ir nėra sportininkas, tačiau pasismaginti visada galima, bet tai būna kelis kart į mėnesį. Išvaizda bei interjeras ir labai stiprios Brera pusės. Galvojau rinktis arba 2.4 dyzelį arba 2.2 benzina, tad po ilgų svarstymų pasirinkau dyzelį su 200 ag, degalų sąnaudos juokingos,o charakteristikos kaip dyzeliui man asmeniškai įspūdingos. Mieste ( Vilniuje ), nors ir spaudžiant 8-9 litrų niekaip neišeina perlipt. Variklis smagus, žvitrus, netinginys, man patiko. Aptarnavimas gan brangus, nors iki šiol automobilis nesugedo ir neturėjo jokių problemų tai pagrindinės išlaidos yra privalomi vizitai pas atstovą bei tepalai, aušinimo skysčiai ir t.t Jeigu nutarsite įsigyti, tai pirkite 2,2 jts, 2,4 jtdm arba su neseniai atsiradusiu 1750tbi varikliu. Puikus automobilis tik nelabai mėgstantis sportuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Carppuzis | 2011-01-09 |
Mazda 3 puikus pasirinkimas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazus, greitas, patikimas, saugus.
Garso izoliacija.
|
Automobili parsivariau is Amerikos, nors ir daugelis buvo pries "amerikonus". Parsivariau mazda beveik nauja, su minimalia rida. Su automobiliu vazynejau labai daug, teko vykti ir i ilgesnes keliones po Europa. Visas keliones atlaike be priekaistu. Kelionej vaziavome keturiese tad gale dviems sedintiems vietos uzteko. Taciau bagazines erdves visoms keliones "smutkems" :) nepakako, todel kai kuriuos daiktus teko pasiimti i salona. Na o kalbant apie masinos gedimus tai kaip ir kiti mazdos3 komentaroriai rase apie starterio problemas, tai as galiu patvirtint ir man buvo tokios problemos. Nors man nutiko tik vos 2 kartus, bet del sio gedimo nieko nekeiciau, pastovejus viena diena ji vel pradejo vaziuoti. 2.3 Benzinas/dujos, 162AG, 121KW. Automobilis nors ir automatas dar plius idetos dujos, taciau eina labai gerai. Nors variklis ir nemazas, bet isidejus dujas gali vazyneti pakankamai pigiai apie 10 ar 11l. /100km duju. Na, o benzino ima nemazai, tad stengiuosi su juo kuo maziau vaziuoti. :). Nesijaucia begiu persijungimas. Variklis dirba tyliai. Vazynejau su Mazda 2 metus ir per ta laika pakeiciau tik viena amortizatoriu ir tai tik del to, kad teko vezioti daug sunkiu kroviniu. Amortizatorius kainavo apie 150lt. Automobili kaip ir minejau pirkau is Amerikos, su nedideliu dauzimu. Masina pardaviau uz tokia pacia kaina kiek ir buvau mokejes. Manau pardaviau paciu laikus, nes isejo naujas mazda3 modelis ir kaina turetu labai greitu kristi. Mano automobilis buvo beveik naujas tad nesusiduriau su didesnem problemom. Tad nelabai galiu ka ir patarti, gal tik pasidometi daugiau tomis starterio probemomis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Cvekas | 2011-01-08 |
Cvekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiska
Rudys, izoliacija
|
Ekonomiska, ziauriai rudija, prasta izoliacija 1,4i 66 kw pigi ekspl.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
mazda 6 V6 2004 | 2011-01-06 |
Mazda 6 3.0 (USA)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Super isvaizda, galia, salyginai mazos kuro sanaudos ir remonto kainos
Smulkus barskesiukai salone ziemos metu, sunkumai ieskant detaliu ir meistru
|
Labai gera masina uz tokia kaina ir tokiu metu. Puikus dizainas, originalus tiuningas, vidus vienas graziausiu ir patogiausiu (aisku, cia skonio reikalas). Pakaba mano manymu tikrai kietoka, bet uztat labai patvari. Per 3 metus teko keisti tik 2 sailenblokus ir 2 stabilizatoriaus gumytes. Juo labiau, kad ir ziema, ir vasara uzdeti R17ratai su 45-50 aukscio padangomis. Labai gerai stovi kelyje vaziuojant ir didesniu greiciu. Labai gerai klauso vairo, bet vairas galetu susisukti ir daugiau (kalbu apie apsisukima). Jei siauresnes juostos tai sunkiai tilpsi per dvi apsisukt. Garso izoliacija nebloga. Vejas tikrai nesvilpia i vidu ir tikrai nera taip, kad triuksmas trukdo ramiai kalbetis viduje (ka esu girdejes is kitu zmoniu) vaziuojant net ir 200km/h greiciu. Tik per lietu labai erzina vaziavimas per balas, nes jos kazkodel girdisi lb :). Cia gal posparniu kazkokia beda...
Su kebulo rudimis jokiu bedu neturiu (idealus po beveik 3ju ziemu). Isskyrus viena sparna, kuris buvo mustas, kai pirkau. Tad manau,kad jei auto nebuvo smarkiai dauztas,tai nebus bedu ir kitiems su rudimis. Labai didele bagazine. Dar jei reikia, tai atsilenkia sedynes (tiek checbekui, tiek ir sedanui). Pagal varikli ir kilovatu kieki, sakyciau, kad labai taupus. Mieste nelakstant lb, apie 11litru valgo. Greitkelyje apie 9litrus,vaziuojant mazdaug 120km/h greiciu. O lakstant maksimumas buvo 17litru. Bet jei lyginsim su pvz BMW triju liru, tai skirtumas bus maziausiai 2kartus mazesnis mazda naudai. Tad tikrai labai taupus. Jam tvarkyt teko tik tai kas priklauso. Filtrai, tepalai, nesenai dirzeliai ir zvakes. Nes pravaziuota db jau virs 100000km. Turiu jau beveik 3 metus (pirktas auto buvo uz 27000 litu,o db kaina mazdaug 17000lt). Kaina gan smarkiai pakrito, bet cia ne mersas, tad nera ko noret, kad kaina krenta. Tuo labiau,kad krizines kainos db :). Tvarkyt, kaip jau rasiau, daug neteko. Vaziuokles: sailenblokai 2 (kaina nuo 80Lt/ taivanio vnt iki 350lt/originalus vnt). Bet pirkau taivanio ir jau 2tri metai laiko, tad manau, kad galima det ir neoriginalias dalis. Stabilizatoriaus gumytes 2 (kaina nuo 20LT/taivanio vnt iki 90LT/originalu vnt). Taip pat taivanio pirkau, Jau daugiau nei puse metu praejo ir kolkas nera bedu. Dar teko pirkt stabdziu diskus ir kaladeles,tai kaina disku nuo 90Lt iki 600lt/vnt. Cia jau taivanio nebandziau,tai pirkau po 350LT,bet gal ir taivanis laikytu. Kaladeliu kogero ir visokiu yra,bet kolkas teko pirkt tik po 90Lt vienam ratui(kitokiu kainu pasiulymu nebuvo :) ). Fltras tepalo kainuoja apie 20LT,oro filtras nuo 30Lt iki 250Lt, salono oro filtras apie 70Lt, Zvakes kainavo po 70Lt(nes reik kazkokiu spec zvakiu platininiu arba iridiniu), dirzeliai iki 150Lt. O itempeju kainu nepamenu. Zodziu, detaliu kainos tikrai gana mazos, bet reik paieskot, nes buna, kad sako pacias didziausias kainas, kai isgirsta jog amerikonas. Tad patarciau nepatinget ir bent pasiskambinet po parduotuves. Dalis kesiti,tai patarciau ir pasiieskot kur. Nes Vistoj ima uz laika ir yra buve, kad viena diena masina prastovejo pas juo (reikejo pakeist trumpu sviesu lemputes) ir teko sumoket beveik 500Lt vien uz darba. Nuo tada ten nebevarau. Tikrai geresne iseitis matsuda (ypac jei reik daryt diagnostika ar pan specifini remonta), nes jie turi detaliu katalogus, iranga reikalinga ir pan. Nes amerikonam nelabai daug kur daro diagnostika ir nezino kokiu reik daliu jiems. Bet paieskojus manau galima rast ir geru garaziniu ir lb geras kainas pas juos. As jau radau, tad tvarkymo kainos taip pat nera dideles. nusipirkt gera ir nesudrosta :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Justas | 2011-01-06 |
Studento automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera isvaizda, taupus
Rudys
|
Automobilis nera didelis, ta2iau taupus ir parktiskas. benzino mieste valgydavo 7ltr ziema daugiau. Siaip manevringa ir kokybiska masina. per dvejus metus pakeiciau tepalus is kaladeles priekines. Kaip ir daugelis japonu turi polinki i rudys, bet tai letinis procesas todel galima tam uzkirsti kelia. Siaip patikimumas neralus. isvaizda irgi nebloga 1.3 55kw nieko ispudingo, taciau mieste normaliai. Gedimu jokiu neturejau. zvaklaidzius keiciau, berods 55lt kainavo Nuvertejimas kaip ir visu. ne nauja masina. Labai kokybiska. Detaliu kainos vidutiniskos Atkreipti demesi i rudis, o siaip zinoma kaip ir visom i bendra bukle, bet kazkokiu specifiniu vietu nera
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Olegas | 2011-01-05 |
Toyota celica 2.0 GTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Simpatiskas 90-uju metu dizainas, langai ir veidrodeliai valdomi elektra, kuro sanaudos gan ne blogos atsizvelgiant i variklio galinguma, geras keliaujant dviese , pigi ekspluatacija ir gan gera kokybe...
Sunku apsisukti, mazai vietos gale
|
Automobilis skirtas jaunimui, vaziuojant dviese. Didele bagazine , gan normalios kuro sanaudos atsizvelgus i variklio galinguma, patvarus ant posukiu. Automobilis labai senas, bet dar kaina laikosi, pigesnis jau tikrai nebus , nebent visiskaa nuzudytas Rekomenduoju kaip pirma automobili , priekiniai varomi ratai, pigi ekspluatacija
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...299300301302303304305...425 |