Markės
302 iš 1434
Citroen Xantia 1993 - 2001
Citroen Xantia, 1993 - 2001
539Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 39
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Citroen Xantia yra vidutinės klasės šeimos automobilis, kurio buvo parduota daugiau kaip 1.2 milijonai per 8 gamybos metus. Xantia dizainas yra sukurtas italų Bertone kompanijos. Automobilis pakeitė Citroen BX modelį ir tapo gerokai šiuolaikiškesnis, kad galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E ir Opel Vectra. Xantia buvo gaminamas kaip hečbekas ir universalas ir savo išvaizda išsiskyrė iš konservatyvių Ford Mondeo ar Opel Vectra tarpo, tačiau Xantia pardavimai nors ir neblogi nenurungė minėtų modelių. Iš inžinerinės pusės didžiausias Xantia privalumas – jos pakaba. Brangesni modeliai buvo gaminami su pažangia XM modelio Hydractive kompiuteriu valdoma hidropneumatine pakaba. Ši pakaba esant normalioms salygoms parūpina labai komfortišką važiavimą, tačiau kartu kontroliuoja pakabos standumą stabdymo, pagreičio ar posūkių metu. Ši sistema dar vadinama aktyviaja pakaba. Be to Xantia turėjo ir galinius vairuojamus ratus – kaip ir kai kurie japoniški modeliai.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 39
Linas | 2014-04-25
Automobilis už 1000lt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakabos minkštumas, talpumas, maža kaina, patikimumas, nerūdyja
Nublunkantys žibintai, genda elektronika, turi pasikelti kol gali pradėti važiuoti
Viskas prasidėjo nuo to kai prieš išvykstant į užsienį pardavėme savo apynauję KIA ir reikėjo automobilio porai mėnesių. Nusprendėm nusipirkti Xantia už 1000lt. Tai buvo benzininė 1.8l 1993m mašinytė. Kėbulas turėjo keletą smulkių defektų, bet ne rūdžių, kiek žinau jos cinkuotos. Mūsų modelis neturėjo praktiškai jokios komforto įrangos, tik elektroninius langu pakelėjus prieky. Pakaba buvo pakankamai tvarkinga, niekas nebarškėjo, mašina kėlėsi greitai ir be problemų. Kaip tik baiginėjosi technikinė ir ją praėjo iš antro karto - pirmo nepraleido dėl gumos nusimovusios nuo hidraulinio amortiko bei netinkamų padangų, visa kita buvo be trūkumų, kas maloniai nustebino. Pravažiavome, tesa pasakius, kiek ilgiau nei 2 mėnesius. Jau prasumome su ja 30000km, nes tai labai patogus ir patikimas automobilis. Važiuoklė yra nuostabi ir net atsisėdus į apynaują mašiną trūksta to Xantios minkštumo ir plaukimo keliu. Su šiuo Citroenu nereikia žiūrėti į kelią priešais save su mikroskopu ir ieškoti duobių - tu jų tiesiog nejauti ir nesirūpini tuo. Tiesa pasakius nestabdydavau ir prieš gulinčius policininkus... Tinkamai susireguliavus vairo padėtį ir sėdynę ilgesnės kelionės labiau primindavo pailsėjimą namie minkštame fotelyje nei darbą vairuojant. Vietos daug, bagažinė talpi. Durelės plačios, įsėsti paprasta tiek į priekį tiek į galą. Apskritai jei ne komforto įrangos trūkumas bei moralinis mašinos susenėjimas, kažin ar kiltu man noras jį keisti kitu. Dabar apie trūkumus. Didžiausias tai laukti kol mašina pasikels prieš pradedant važiuoti. Na, kartais tos minutės tikrai brangios ir norisi tiesiog sėsti ir važiuoti. Naujesniuose modeliuose kiek žinau tai išspręsta. Kitas trūkumas - nuo amžiaus išblunkantys galiniai bei priekiniai žibintai, sunkiai ranka reikia kelti bagažinę, lūžinėja pavarų svirties plastmasinė apdaila, nepatikima elektroninė dalis. 1.8l variklio galios pilnai užteko, nes tai ne lakstymui skirta mašina. Apskritai atsisėdus tiesiog dingsta bet koks noras lenktyniauti ar drąskytis, norisi tiesiog relaksuoti. Remontavau galinį hidraulini amortizatorių, 350lt, pirkau naujus priekinius žibintus, 260lt, dar kažkokią tarpinė tarp variklio ir išmetimo sistemos keitė, 120lt. Ir tai viskas per metus laiko. Tiesa pasakius buvau didelis skeptikas apie automobilius už 1000lt, bet ši mašina mano nuomonę pakeitė. Žinoma jau nusipirkau naujesnę, bet bet kam kam reikia laikino auto už mėnesio nuomos kainą - rekomenduoju šį Citroen. Koks gali būti nuvertėjimas nuo 1000lt? Didžiausias patarimas žiūrėti kad butų tvarkingas salonas ir kėbulas. Visa kita sutvarkoma, ir tikrai ne už milijonus.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2013-05-04
Citroen Xantia 2000/01m. 2.0 HDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pasakiškas minkštumas, ekonomiškas, labai erdvus salonas, didžiulė bagažinė
Elektros gedimai, ratų išvirtimas, vairo sistemos gedimai
Jei rasite gerą, nenuvažinėtą automobilį ir esate žmogus, kuris mėgsta plaukti lyg debesimis, mėgsta komfortą, bet nepamiršta, jog mašina - ne savivartis - tai bus automobilis, kurį labai mylėsite. Daugelis draugų, kurie vairuoja kitus auto ir nemėgsta prancūzų, ypač "citrų", pavažiavę jau pakeičia nuomonę. Citreonų varikliai kurti kartu su Peugeot ir yra gana patvarus (išskyrus trilitrius V6 ir 2,5 turbodyzelinius, bet pastarojo Xantiose nebuvo). Labai ekonomiskas. Jegos pakankamai. Kadangi automobilyje nėra amortizatorių, o jame yra hidraulinės sferos, automobilis iš prigimties yra minkštas ir kitoks niekada nebus, jei tik bus reguliariai pildomos sferos specialiu LHM skysčiu, prižiūrimas hidraulinis siurblys. Ši sistema baido visus, kurie nori įsigyti Citroena (bet veltui). Jų priežiūra ir pildymas kainuoja pigiau nei amortizatoriai, tik šią pakabą reikia atidžiai stebėti ir bet kokius pakabos minkštumo sutrikimus skubiai šalinti. Be to nėra pastovių barškėjimų pakaboje ir retai reikia užsukti į servisą dėl kokio nors pakabos gumos elemento išnirimo (kas būdinga vokiečiams, italams ar kitiems prancūzams) automobilis turi įprotį pasiožiuoti su elektronika, bet ožiuojasi tik skaitmeninis imobilaizeris arba salono apšvietimo lemputės. Asmeniškai galiu patarti, jog elektronika labai gerai, kol ji nesugenda. Gedimų daug nebuvo, bet jei kas nors suges, būkite pasirengę piniginės patuštinimui. Kitos bėdos - bėgant metams išsiskečia užpakaliniai ratai, pasitaiko vairo sistemos gedimų, stabdžių sistemos gedimų, aušinimo sistemos gedimų. Nervina tai, kad sugedus vairo stiprintuvui, abs sistemai ar hidraulikai, automobilis pats sustoja ir nebeleidžia jo užvesti bei tęsti kelionės. Juokinga, paradoksalu, bet saugu (su automatu - problematiška). Pirmiausia patikrinkite pakabos būklę (ar gerai ir greitai kilnojasi automobilio priekis ir galas). Apžiūrėkite variklius, ypač turbininius dyzelius (benzininiai paprastesni), būtinai patikrinkite visą elektros paketą, stabdžių sistemą ir vairo sistemą. Patariu vežtis specialistą, nes galima lengvai apsigauti, ypač perkant turguje.
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2013-02-07
Neįvertintas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis salonas, nepakartojamas važiavimo malonumas, patogumas, agregatų patikimumas, hidraulinė pakaba, tvirtos važiuoklės dalys, efektyvus pečiukas, kintama prošvaisa, atsparumas korozijai, atsparumas vagims, pigus draudimas ir atsarginės dalys
Specifinė konstrukcija, sunku surasti meistrus, apleidus hidraulinę pakabą teks pakrapštyti 1000 litų minimum, aušinimo sistema reikalauja dėmesio, rūdija duslintuvai, stabdžių sistemos gedimai, greitai nuvertėja, sunku parduoti, benzino degina nemažai
Citroen Xantia buvo vienas paskutiniųjų praėjusio amžiaus automobilių, turėjusių išskirtinumo savybių. Dizainas sukurtas Bertone studijoje, Italijoje. Citroen Xantia yra nemažas chečbekas, dydžiu prilygstantis prestižiniams vidutinės klasės automobiliams. Buvo dvi kartos - nuo 93 iki 98 metų,ir nuo 98 iki 2001 metų. Pirmųjų metų automobiliuose Citroen ženkliukas "eglutė" sumontuotas ant kapoto, vėliau - ant radiatoriaus grotelių. Vokiečių patikimumo atsakaitose šis modelis įsitvirtinęs kiek aukščiau nei per vidurį, greta giminiško Peugeot 406, su kuriuo dalinosi baze bei varikliais. Netgi trečiosios klasės BMW (kregždutė) ar Opel Vectra vertinami blogiau. Žinoma, ne visiems šie dalykai rūpi. :) Bendrai teigiant, Xantia laikomas vienu geriausių prancūziškų automobilių, nes gedimų statistikoje nebuvo tiek daug rimtų trūkumų, kiek turėjo kiti prancūziški auto. Per 8 gamybos metus buvo parduota 1,2 milijono šių automobilių. Chečbekas buvo gaminamas Rennes mieste, o universalas - "Heuliez" gamykloje Bretanės regione. Bendrai apie visus dalykus: salonas yra tikrai erdvus. Visi Citroenai yra palyginti platūs, todėl vietos salone yra tikrai pakankamai. Salone labiausiai džiugina erdvė ant galinės sėdynės, kurios trūksta kituose tos pačios klasės mašinose. Keturiems žmonėms vietos salone yra pakankamai net aukštaūgiams. Labai patogios sėdynės (kai kam jos nepatinka, nes yra per minkštos, o sėdėjimo pozicija yra aukštesnė nei japoniškose mašinose). Sėdynės beveik niekada nebūna iš prastų medžiagų - dažniausiai vėliūrinės ar net iš odos. Neblogas ir šoninis prilaikymas. Sėdynių aukštis reguliuojamas specifine, juokinga svirtimi kairėje sėdynių pusėje (niekur tokios nemačiau). Galimas ir elektroninis reguliavimas. Bagažinės dydis chečbeke yra geresnis už vidutinį. Salono medžiagoms neturiu priekaištų. Nors salonas yra tamsus, įtartina medžiagų kokybė, plastmasės nesibraižo ir nebarška (neardomos), yra minkštos. Salone yra vietos daiktadėžėms. Versijose be keleivio oro pagalvės "bardačiokas" yra labai mažas, o keistai atrodo nesuprantama prisilaikymo rankena, esanti virš bardačioko. Versijose su keleivio oro pagalve jos nėra. Vairavimas. Vairas yra didelis (didesnis už kitų mašinų). Putoplastinis greitai susidėvi, tenka pirkti medžiagą jam apvilkti. Odinis laiko normaliai. Vairavimas yra palyginti bejausmis - vairas super lengvas, bet vos jį pasukus, mašina neria posūkio kryptimi. Xantia galinė ašis taip pat pasisuka posūkio kryptimi (vairo sistema užprogramuota taip, kad aštriame posūkyje, tam tikru kampu pasisuka ir galinė ašis). Tiesa, dėl vairo lengvumo, trūksta informatyvumo su keliu, nes mašina yra superkomfortiška. Tokia mašina neskirta azartiškam vairuotojui. Tai - važiuojantis fotelis. Apskritai, Xantia yra specifinis automobilis, nes jos važiuoklė yra visiškai kitokia nei kitų markių automobilių. Ji - hidropneumatinė. Mašina neturi standartinių amortizatorių - vietoj jų yra sumontuotos specialios kriaušės, kurios užsipildo hidrauliniu skysčiu per specialių bakelį po kapotu. Pirmosios Xantia turėjo penkias sferas (centrinę, ir po vieną kiekvienam ratui). Vėliau atsirado šeštoji (tam, kad užgesinus mašiną, kurį laiką automobilis "nenutūptų" ant užpakalio). Kam reikalinga tokia važiuoklė? Visų pirma - tai maksimalus komfortas, nes mašinos minkštumas yra reguliuojamas skysčio slėgio pagalba, valdomu hidrauliniu kranu. Toliau - kiekviena Xantia turi kintamą prošvaisą, dėl ko miško keliukai ar pažliugęs apsnigtas kelias lengvai išvažiuojamas). Dar daugiau - įsitikinau, kad hidraulinė važiuoklė yra daug patikimesnė nei standartinė (aišku ,ne visiems). Tai priklauso nuo to, kokios būklės mašiną nusiperkate. Be to, kriaušė kainuoja vos per šimtą litų, o vienas amortizatorius gali kainuoti ir 200 lt. Hidraulinė važiuoklė tarnauja apie 100000 kilometrų (sferos). Amortizatoriai tikrai retai tiek atlaiko, nes juos labai paveikia klimato sąlygos). Jei gyvenate už miesto, tai žvyrkeliu važiuojant tokia pakaba veda mašiną per jį kaip per stiklą. :) Labai patikimos ir masyvios yra Xantia šakės (pilnavidurės). Gaila, kad Xantia nebuvo pagaminta su visų varančiųjų ratų sistema. Hidraulinę važiuoklę išsikėlus į maksimalią poziciją, galima važiuoti ne daugiau 40 km/h, kad neprarasti stabilumo. Beje, labai patogu pakeisti padangas - nereikia "domkrato" - pakiši po "pilvu kaladę ir keiti ratus :) Yra Xantia versija "Activa". Ji turi 10 sferų, o šios važiuoklės buvimo rezultatas - posūkio kryptimi nesiūbuojanti važiuoklė ir stabilus kėbulas. Xantia Activa iki šiol yra greičiausiai pasaulyje Skandinavijoje įvykdžiusi briedžio testą, aplenkusi Porsche 996 GT2. Activa versijoje automobilis automatiškai reguliuoja pakabos standumą (priklauso nuo vairuotojo elgesio su gazo pedalu, stabdžiais ir pavarų dėže). Matomumas per stiklus yra geras (dideli stiklai), garso izoliacija nuo variklio skyriaus yra gera, nuo ratų arkų ar durelių - vidutiniška. Situacija pagerėjo po "facelift". Kiti geri dalykai - automobilis visiškai neįdomus vagims, galima palikti nerakintą, pigus draudimas. Mažos detalių kainos, tik ne viską rasti lengva (jei naudotos). Mašina labai patinka ir todėl, kad atvėrė man akis apie Citroenus, kuriuos visi "specai" vadina trantais ir š... gabalais. Tai specifinis, itin savitas automobilis, kuris yra labai minkštas, veikia kaip nurmainimo priemonė. Visiškai nesinori su juo spausti :) Pakabos detalės tvirtos. Kėbulas atsparus rūdims, jautresnė vieta - slenksčiai. Kas man patinka - vairo stiprintuvas, ABS neturi atskirų bakelių. Šios sistemos maitinamos to paties hidraulinio ksysčio, kuris valdo visą pakabą. Jei nor sviena selementas iš šių sugenda - mašina sustoja. Labai geras salono pečiukas - pučia efektingai ir greitai sušildo. Beje, beveik visose mašinose yra automatinė klimato kontrolė, nors pečiukas yra labai senoviškos formos. Labai geras dalykas- hidraulinė pakaba puikiai atlaiko apkrovas ir nenusodina mašinos ant "pilvo". mašinoje yra labai daug visokių lempučių (yra net stabdžių kaladėlių susidėvėjimo dačikas). Skydelis dega raminančia žalia spalva. Kas nepatinka ir genda: šiame automobilyje yra nelogiškų techninių sprendimų. Pirma - vietoj laidų naudojamos masės jungtys, vietoj varžtų kryžminių ar minusinių galvučių tenka pirkti raktus - "žvaigždutes". Sunku pakeisti lemputes (pianisto pirštams), o jei nori žmoniškai pasikeisti, reikia nusukti radiatoriaus groteles su žvaigždutės formos varžtų galvutėmis. Varžtai plastmasiniai, jie lūžta. Dauguma Xantių turi imobilizatorių (mašina užsiveda tik surinkus kodą). Imobilaizeris kartais užsikerta (žiemą). Rankinis stabdis laiko priekinius, o ne galinius ratus. Atsarginis ratas sumontuotas po mašinos dugnu. Jei tektų pasinaudoti - Sizifo darbas nuimti ratą prilaikantį dangtį, nes dažnai būna užrūdijęs laikantysis mechanizmas. Nelogiškai išdėstyti kai kurie elementai po varikliu - norint pamatyti, kiek antifrizo yra bakelyje,matomumui trukdo kondicionieriaus blokas. Be to variklyje kai kur vietoj vieno galimo vamzdelio panaudoti visi penki. Prancūziškas inžinerinis mąstymas.... Prasta padėtis su stabžių sistema. Greitai sudyla diskai ir trinkelės. Stabdžių efektyvumas irgi neypatingas. Hidraulinės sistemos sandarumas taip pat kelia problemų - pro kraną kartais praleidžiamas LHM skystis, nesandarūs ir varikliai, pavarų dėžės. Versijose su mechanine greičių dėže neypatingai ilgai laiko sankaba (laimei, galima nupirkti už 300 lt visą komplektą). Būna ir kitų gedimų - negalima laiku nekeisti salono filtro, nes jis degina ne tik valytuvų kontaktus, bet ir gali pradanginti galinio lango nušildymą, kemša salono pečiuko varikliuką. Blogai, kad ne bet kas apsiima tvarkyti hidraulinę važiuoklę. Pas mus visi labai kritikuoja, bet ne mokinasi tvarkyti kažką kitokio. Iš tiesų, pramokti pasikeisti daugumą dalykų ir pačiam nėra sudėtinga (nusiorinti hidraulinę sistemą, susireguliuoti norimą minimalų automobilio aukštį). Versijose su benzininiais varikliais dažnai prakiūra duslintuvai. Ir šiaip - Xantia mėgsta kai kaskart į ją įmeti po kelis šimtus litų. Tai nėra blogai, kai mašina tokia maloni. Elektronika (langai ir kita), laiko užtikrintai. Be to - vokiška. Turintiems mašinas su automatinėmis dėžėmis reikia žinoti kelis dalykus - ZF dėžės (vokiškos), buvo keturių pavarų. Jos patikimos, tik prastokai sureguliuotas perjungimas iš antros į trečią bėgį (pasikeičia maždaug prie 3000 aps./min.). Tai padidina degalų sąnaudas. Todėl gali tekti pasireguliuoti dėžės elektroniką. Naujesnėse mašinose (nuo 98 m.), prancūzai montavo savas AL dėžes (5 pavaros). Minusas - mažesnis patikimumas ir žiemą polinkis užšalti alyvai. O šiaip - kas 30000 km pasikeitus alyvą "TOTAL DEXRON" - važiuojate toliau. Tų minusų galima atrasti ir daugiau, net nežinau ką vardinti toliau. Šiaip tai yra gera, komfortiška mašina su inžineriniais niuansais ir kaskart ištinkančiais smulkiais gedimėliais, kurie ne pernelyg daug tuština kišenę. pakaboje jautriausios vietos - vairo traukių antgaliai. Tenka paremontuoti vairo kolonėlę. Man teko keisti laisvų sūkių varikliuką (Magneti Marelli), "babiną", keisti įvairius filtrus, diržus. Kainos tikrai juokingos (lyginant su vokiškomis, švediškomis ar azijatų mašinomis). Labiausiai patinka patikima pakaba (nepaisant "specialistų" nuomonės). tačiau tikrai galiu drąsiai pasakyti, jog jei turite šią mašiną, su tarsi apsiženyjate (jei benzinas). Pirma - vertė krenta dienomis, antra - pas mus jų nemėgsta. Xantias labai vertina baltarusiai (dėl patikimų variklių), ir kaimynai lenkai. Benzininiai ir dyzeliniai varikliai skiriasi kaip diena ir naktis. Jei norite Xantios, kuri atitiktų Jūsų poreikius, pirkite dyzelį, o jei norite benzininės - kuo galingesniu varikliu. Buvo montuojami 8 vožtuvų (1,6; 1,8; 2.0;) kubatūrų benzininiai motorai. 8 vožtuvų motorai (1,6 ir 1,8) turi kelis trūkumus - bėgant metams pradeda intensyviai praleisti tepalus pro riebokšlį, kitas gedimas (gana dažnas) - žiemą šie varikliai yra linkę užkimšti tepalų alsuoklius, todėl būtina ne tik sekti tepalų lygį, bet ir juos laiku pakeisti. Žiemą sekti, ar neužsidega motoro lemputė - tai gali būti ženklas apie šį gedimą. Laimei, varikliai net jiems užkalus - pigūs (apie 400 lt). Geresnis pasirinkimas - dvilitriai varikliai (89 kw). 8 vožtuvų motorai yra nesudėtingos konstrukcijos, tuo metu pakankamai nepažangūs ir puikiai sugyvena su dujų įranga (net ir paprasta). Pasitaiko, kad nušauna reduktoriai (po staigaus akseleratoriaus spaudimo). Smagi versija - 2 litrai su turbina. Puikiai važiuoja, bet turbinos būklę įvertinti reikia atidžiai, be to oro srauto matuoklė bei turbinos būklė tikrai verta demėsio. Beje, 8 v. motorai nėra labai ekonomiški. 1,6 sunaudoja apie 8, 1,8 - apie 8,5, 2 litrų - virš 9 litrų benzino vidutiniškai. Versijose su automatinėmis dėžėmis sąnaudos yra tikrai didelės. Pvz. 1,8 motoras su ZF dėže vidutiniškai susrebia 10 litrų ir daugiau benzino 100 km. kelio. 16 vožtuvų motorai yra puikūs, išskyrus vieną konstrukcinį 1,8 versijos minusą. Šis variklis intensyviai sudegina alyvą. Keista, bet variklis važiuoja net be tepalų. Teigiama, kad per 10000 km. motoras sudegina beveik visą tepalo kiekį (virš 4 litrų). Šis motoras turi aliumininį bloką. Dvilitrės 97 kw bei 2,9 litro V6 versijos yra geriausi benzininiai Xantia motorai. Pastarasis motoras yra sukurtas su Renault ir montuojamas į šios markės mašinas. Tyliai dirba, akseleruojant virpina širdį, o apetitas nuo 9 iki 16 litrų (priklauso nuo pavarų dėžės tipo). 110 kw dvilitrė versija pasiteiko rečiau. Dyzeliai verti didelio dėmesio, tačiau reikia juos atskirti į dvi grupes. XUD serijos senieji dyzeliniai motorai pasižymi stulbinamu patikimumu ir milijoninėmis ridomis. 1,9 l dyzleiai be turbinos yra lėtoki ir juos geriau pamiršti (52 ir 55 kw SD versija). 1,9 litro turbodyzelinis 66 - 68 kw motoras yra tikrai patikimas, bet sunaudoja vidutiniškai apie 7 litrus dyzelino. Jautri vieta - galvutė, kuri nesunkiai perkaitinama. Geriausias motoras - 2,1 litro TD, turintis 80 kw. Sąnaudos netgi mažesnės už silpnesnės versijos, o trauka akivaizdžiai geresnė. Pasižymi ilgaamžiškumu, turi po tris vožtuvus cilindrui. Verta patikrinti tik elektroninį LUCAS EPIC kuro siurblį - pasižymi nesandarumu per manžetus ir elektroninės dalies gedimais. Siurblį galima persimontuoti į BOSCH. Remonto kaina - skirtinga. Jei reikia tik remontuoti, išsiversite su suma iki 500 lt, jei reiks keisti siurblį - pridėkite daugiau nei dukrat tiek pat . Perkant atkreipkite dėmesį!!! Turbinos tikrai laiko normaliai. Keista, bet skundimų tikrai reta. Norintys HDI dyzelių, turi žinoti kelis dalykus - 66 kw versija nebloga, bet 80 kw - dar geresnė. Trūkumai - lepūs kuro kokybei (tik degalinės), be to sugenda purkštukai (jei prastas kuras). 66 kw versija yra kiek per lėta, nors labai taupi (5 litrai dyzelino). Silpna vieta - gali lūžti alkūninio veleno guolis, kuris nutrauks skirstymo diržą. 80 kw versijos motoras yra mechaniškai tvirtas, bet jį kamuoja dvimasio smagračio (plaukiojančios sankabos) gedimai. Keitimas - keturženklė suma, arba bandykite pritaikyti standartinę sankabą). Dyzeliniais varikliais neabejokite - jie tikrai ne blogesni už vokiškus TDI (pigiau rmeontuojami tai tikrai). Be to labai pigūs patys varikliai. Tiesą sakant, net neapsimoka keisti dirželių - geriau nusipirkti šrote kitą motorą su keistais diržais, nes šrote motorą galite gauti už 200 litų. Visiškai nepaklausūs varikliai (nes retai genda). Jei pirksite kuro purkštukus, tai nenustebkite, kad pardavėjas jums už dyką iškiš ir kuro siurblį (niekam nereikia). Jei rinktis variklį, tai rikiuotė tokia: 2,1 td, 3 litrų benzas V6, 2 l HDI 80 kw, 2 litrų 97 kjw benzas (16 ventilių). Dujų entuziastai galite neisibaiminti - montuokite ir važinėkite. Aišku, 16 vožtuvų varikliai nepasitenkins dujų įranga už 700 litų. Tiesa, Citroen vertina tik TOTAL tepalus. Geriausi tepalai - TOTAL QUARTZ. Sintetika - HDI motorams ir trilitrei versijai. Visiems kitiems pakaks 10w40. Mašina nuvertėja tragiškai. 15 metų senumo, sveika Xantia su benzo varikliu be dujinės įrangos, su TA verta tik 1500 litų. Dyzeliai - brangesni ir išlaiko vertę geriau. Dyzelius labai gerai perka baltarusiai - giria už patikimumą. Ten daug taxi yra Xantios. Lasivų sūkių varikliuko kaina siekia 200 lt, babina (analogas) - 470 lt, žvakės tik po 10 litų. Sfera (hidroakumuliatorius) - per 100 litų (x sferų kiekis). Nepirkite pigių mašinų, apsilankykite Lietuvos Citroen entuziastų klubo tinklapyje ir susiraskite patarimų apie mašinas ir meistrus, išsivaduokite iš stereotipų. Tai tikrai gera mašina. Dizainas - skonio reikalas. Man jis patinka. Kartą pavairavęs Citroeną (jei nesi sportininkas), negali sustot, nesinori kitos mašinos. Ekspertai ir visi paskays - tai patys komfortiškiausi automobiliai pasaulyje (jei neimsime limuzinų klasės, kur kiti Citroen lenkia dėl pneumatinių amortizatorių naudojimo). Tai gerai įrengtos, patogios, erdvios, minkštos, pigios mašinos. "Citroen perka durnius, arba antrąkart".
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2011-12-04
Citroen Xantia 2.1 TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ganetinai tylus variklis ir labai patikimas,Labai gera trauka,gera garso izoliacija,minkstai vaziuoja,salonas jaukus,cinkuotas kebulas,aukstai issikelia ziema kada to reikia.
jei truksta LHM neina stabdyti,nutrukus rankinio trosui bus nemazai dielos pakeisti kita,kartais elektronika genda.
Pries perkant daug kas gasdino del masinos,kad prastai surinkta,daug ryja ir panasiai... Vaziuoja minkstai,variklio beveik nesigirdi. Nesigailiu,nes masina tikrai patikima,ir nebrangiai kainuoja taisyti. Tik reik priziuret LHM skysty,jy laiku keisti ir kuro siurbly labiau priziureti elektriny,nes kaprizingas siek tiek. Variklis 2.1 TD 12V. Traukia labai gerai,yra chipas ydeta is 80 kw pakilo iki 92kw. Degalu labai daug neryja,pilnai 6L misriu rezimu. Netarska,ir nebilda,tepalais neapsisaudes,man nuluzo kur is kolektoriau slanga iseina,bet ja pakeiciau kita,nezinau ka ji daro. Seip kas liecia variklius neturiu nusiskundimu. Keista variklio pagalve,vandens pompa,su pagrindiniu dirzu. viso kaina 700lt. Su detalem ir darbais. Isplauti aukscio reguliatoriai,ir sferos persuktos naujos. Masina pakyla gan greit (lyginau su kitu savininku panasiu metu). Detales pigios,pacios masinos irgi. Zmones mazai jas perka del hidraulines pakabos,nes mano kad greit sugenda,nors priziurejus tinkamai,laiko ilgiau nei amortizatoriai,o ir taisymas tikrai nera zudantis pinigine. Patikrinti kaip greit pakyla pakaba,ar nesusmenga vaziuojant,ar sferos neleidzia. Butinai paziureti kaip laikosi vamzdukai po dugnu,ar nebega LHM po dugnu.Seip labiausiai pakaba siulau patikrinti,varikliai tokie pat kaip is Peugeot 406 2.1TD tad jei keisti nebus dideliu bedu.Siulau apsiziureti kuro siurbly,nes LUCAS elektriniai siek tiek kaprizingi.Is pradziu ir pats bijojau apsipirkti nes daug kas peike citroenus,taciau dabar nekeisciau y jokia kita masina ;)
Pilnas atsiliepimas...
donatas | 2011-11-25
citroen xantia 1.8 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minksta, konfortiska
nezinau, isvardijau pagrinda
automobilis, gana patvarus, eiline xantia atrodo kvailai (raketa) bet , truputi patamsinus langus, uzdeti lietnikai tikrai pakeicia masina i geraja puse, turiu 93m xantia, kaip sakant padaryta viskas , pirkau su isvirtusiais ratais ( guoliai pereja galinio tilto), vaziuokle truputi bildejo ir sferas pildyt reikejo, taigy galinio tilto tvarkymas man atsejo 510lt kadangi ten reikejo viena dali keist , nes buvo ''ispista'' guoliu 60lt, sferu pildymas, aciu dievuj pas mane tik 5 sferos , vienos kaina 30lt , taigy 150 lt :) ir vaziuokle, tvarkiau celinblokus , ir 1 traukes antgali, celinblokai jei neklystu +- 30lt, 35lt , antgalis 25lt, tai va viska sudejus, dabar masina tvarkinga, jau vazineju puse metu ir tikrai dar nezadu kist pinigu i remonta, tik nusimato duju reduktoriaus keitimas :)) 1,8 75kw , jo priejimas tai neduok dieve prie daliu, teko keist starteri, tai patikekit, laidu, plasmasiu daug... :)) pirkau itikro uz 1800lt , bet va tvarkymai ir t.t. , bet nezadu jos parduot, todel nelabai ir ziuriu i kainas:) man asmeniskai 21, bet problemu nebuvo , del kainu ir pan :) duju valgo apie 10 kaip ir visiem :) zekit, kad nebutu isklise ratai, kai pasikelia hidraulika i vaziavimo poza, paspaudinekit gala, turi labai svelniai nulinguot, jei kietas galas, pizda galinio tilto guoliam :) kaina nepigi apie 500lt abieju ratu, jei greit nuseda, pagrindine liga pagrindines sferos slegis nukrites :) 30lt uzspildymas :)
Pilnas atsiliepimas...
Citroen | 2011-09-07
Citrone Xantia 1.8 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, variklio kokybe.
Galiniu lempu daznas nublukimas
Nuostabus automobilis, nei karto nenuvyle, visada uzsivesdavo. Tikrai patogus, gal kas nemoka sedyniu susiregulioti tai ir sako kad nepatogus. Klausymas as verta ji pirkti jaunam? O kodel ne, negi geriau pirkt golfa ir daznai viska keist negu Citroenui reciau, bet brangiau sumoket (beto Lietuvoje Citroene gan nemazai atsirado, tai detaliu nera sunku susirasti) o 3.0 l V6 tiktu padraguot, ir nereiks dantu barskint per duobes vaziuojant. Sakoma problemos su hidraulika, tai gal maziau kelnot ta masina reik ir nevaidint juodaodziu su "low ride". Kiekvienas auto turi savo ligu, bet jas galima susvelnint priziurint. Variklis pasireiskia tik nuo 3 tukst apsuku. Trumpos pavaros, tai greit tenka keisti kita. Su dujom problemu nebuvo. Jiegu kam ju yra tai kaltinkit kas jas dejo. Kiekvienas auto gali jus nuvesti is tasko A i taska B kai jis yra priziuretas, kad ir kokios markes bebutu, kiekvienas auto reikalaus kazkiek investiciju. Citroenas pareikalaus gal didesnes kainos, bet juk reiciau teks ja tvarkyt. O del nuvertejimo tai viskas siais laikais greit nuverteja. Patikrint hidraulika. Nebijokit tu Citroenu. Nepirkit V6 iki 1992 metu gamybos.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2011-09-04
Citroen Xantia 1.8 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau si auto tiktai menesiui, per ta menesi nieko nekeiciau, pravaziavau virs 1000km. Nuostabus komfortas, plauki kaip ant debesu, trauka pasireiskia nuo 3tukst apsuku, o vaziuojant zemom apsukom vangi. Trumpos pavaros, tai greit tenka keist sekancia. Vos greiciau ivaziuojant i posuki cypia padangos. 1.8i Nieko, bet reikejo termostata kieisti.
Pilnas atsiliepimas...
pb0147 | 2011-01-19
1.8 16v benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, privalumai, isvaizda, varikliai, kaina.
Prastoki kontaktai, reikalauja daug prieziuros, silpnoka vaziuokle
Automobilis atitinka savo paskirti. Tai daugiau miesto automobilis, nors neblogas ir uz miesto. Citroen tai komforto, privalumu, technologiju automobilis. Sie automobiliai yra sudetingos konstrukcijos, todel nebetkuris meistras sutvarkys. Zmones juokauja, kad citroen inzinieriai buvo kazko uzvartoje, kai kure automobilius :) Taigi apie Xantia. Labai puikus automobilis kuriems patinka komfortas, isskirtinumas ir privalumai. Automobilis grazaus dizaino, taip pat saugus ir gan patikimas. Tureciau pabrezti, kad pirmos kartos xantia nelabai pasizymi saugumu. Sis automobilis del privalumu ir sudetingos konstrukcijos reikalauja daugiau prieziuros. Mano agregatas 1.8 16v, 81kw benzinas/dujos. Dujos gamyklines, olandiskos neecam. Duju iranga labai patikima, bet brangi. Duju reduktorius islaike beveik 12m., kada daugelyje nauju irangu po 3m. pabyra. Labai patogus dalykas, duju "dacikas" skydelyje. Galios pakanka, variklis patikimas. Kiek didokos kuro sanaudos. Mano xantia prabegus beveik 200tukst. o variklis, kaip bite dirba. Kiek maciau ir 500tukst. labai gerai veikia. Turbut vienintelis xantiju variklis dazniau gendantis, tai 2.1 TD. Be duju automobilio turbut neekplotuociau. Duju sanaudos tokios pat arba 1-2l didesnes, nei benzino. Ziema benzinas 10-11l, duju 11-13l. Vasara Galima issitekt ir su 9l benzino arba 10l duju. Kainos nuvertejimas nera mazas. Automobilis pirktas pries 5m. kainavo 12-14tukst., dabar 4-6tukst. Del remonto, tai daugiausia elektros kontakai tvarkomi, bet tai galima ir namu salygom sutvarkyt. Daznesni gedimai: Peciukas, techometro rodykle uzstringa arba neveikia (tvarkymas nesudetingas, tik puse paneles reikia isardyt :) ) vaziuokle. Del vaziuokles, tai viskas priklauso nuo seimininko vaziavimo iprociu ir prieziuros. Taigi del islaidu sunku pasakyt, nes viskas prikaluso kokie buvo siemininkai, kaip priziurejo ir tamstos :) . Tvarkinga ir priziureta xantia, yra labai puikus automobilis, bet deje jos buna daugiau maziau "uzmustos". Patariu pirkti automobili tik tiems, kam reikia komforto ir kurie turi pastovias pajamas. Pradedantiems vairuoti (18- 22m.) nepatriu pirkti, nes nemazai reikes prieziuros ir lesu. Zinoma vel viskas priklauso kokie buvo seimininkai ir kaip ta automobili priziurejo. Pats vis noriu nusipirkti Toyota Carina E kasdienai, o Xantia pasilikti savaitgaliams :)
Pilnas atsiliepimas...
xantiacitroen | 2010-01-27
Citroen Xantia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pati turejau si automobili du metus, galiu tik pasidziaugti, per du metus remontuoti teko tik du kartus. labai komfortiskas, erdvus, minkstas, manevringas automobilis. pas mane buvo; pati minksciausia is visu xantiu. hidraulika- truputi kaprizingas dalykas :) ziema reikia gan ilgai palaukti, kol pasils, o jei sugenda, is karto buna 3 bedos : vairas tampa vos pasukamas, stabdziai suveikia paveluotai ir masina sokineja. tada ja pradedi vadint "gamtos klaida", bet vos pataisius, meile xiuskai atsinaujindavo :) gaila, sudauziau. po sio pirksiu xm arba safrane. 1.8 i sferu pildymas - 150 Lt; hidraulikos siurblys - 250 Lt.
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2009-12-04
Xantia 1.8i automatas benzinas/dujos 1996m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas važiavimas. Atsparumas korozijai. Gera ergonomika. Kinietiškų detalių nebuvimas.
Greit susidėvi stabilizatorių trauklės. Hidraulikos gedimas iš kart sutrikdo pakabos, stabdžių ir vairo stiprintuvo darbą. Bloga salono garso izoliacija.
Puikus, nerūdyjantis automobilis. Nepriekaištinga salono ergonomika. Patvarus variklis. Automatas veikia be priekaištų. Komfortiškas važiavimas tiek greitkeliu, tiek šunkeliu. 1,8i variklis kiek silpnokas Xantijai. Sunku prieiti prie įvirių variklio detalių. Didelis kainos kritimas bėgant metams. Daugelio detalių kainos šiek tiek didesnės už vokiškų auto. Nepirkti pigios Xantijos (2000-3000 Lt.). Nepirkti Xantijos, kuri užgesinus variklį po kelių minučių nukrenta ant pilvo.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai