Markės
954 iš 1500
Mitsubishi Space Star 1998 - 2006
Mitsubishi Space Star, 1998 - 2006
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.412% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 9
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mitsubishi Space Star yra nedidukas minivenas, kuris buvo pirmiausiai parduodamas Europos rinkoje. Jis dalinasi savo platforma su Mitsubishi Carisma ir Volvo S40/V40. Space Star buvo giriamas dėl patikimumo, patogumo ir ganėtinai erdvaus interjero, tačiau kartais buvo kritikuojamas dėl pernelyg tradicinės išvaizdos, kurioje kažko trūko. 2001 EuroNCAP susidūrimo testuose automobilis buvo įvertintas 3 žvaigždėmis keleivių saugumo srityje ir dvejomis žvaigždėmis pėsčiųjų saugumo srityje.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
2017-05-10
Space star
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastumas
Mazoka bagazine
2004m 1.9 85kw dyzelis. Kai atvaziavau apziurai pries perkant, nesitikejau is sios masinos,tiek kiek gauni uz itin gera kaina. Patogi sedesena, gera tauka, lengvas valdymas. Salone viskas paprasta, bet atlieka savo funkcijas. Zodziu kainos ir kokybes santykis tikrai geras.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-01-03
2003 1.9 DI-D 75 kW facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizdus, ilgaamžis variklis,
---
Parsivarėm iš Vokietijos. Rida kiek didesnė kaip 370.000 km, vieno savininko. Tačiau įsėdus į vidų labai sunku būtų pasakyti, kad tokia automobilio rida. Viduje nestinga erdvės tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Tiesa panelės dizainas nustebino kuklumu, paprastumu ir įvairių dėtuvių skaičiumi. Kelyje autimobilis tikrai nenuvilia: traukos netrūksta, važiuoklė ganėtinai stabili ir minkšta. Kadangi automobilis pas mus ilgai neužsistovėjo, daug negaliu pasakyti, tačiau gerai prižiūrint ir tiek nuvažiavęs automobilis lengvai vedasi ir važiuoja lyg naujas. Interneto platybėse nemažai teko skaityt, jog šie varikliai yyra itin patvarūs ir nereikalaujantys daug priežiūros. Galbūt dėl to, kad ji nėra populiari Lietuvoje, jos pas mus palyginus su Vokietija nedaug kainuoja. Pagrindiniai kaštai kaipp ir kitiems automobiliams: tepalai, filtrai ir t.t. TA praėjo iš pirmo karto vos parvarius. Perkant patikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
Intelekt | 2013-10-19
Mitsubishi Space Star
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus ekonomiškas kompaktiškas
Nelabai radau
Paprastas, talpus automobilis. Nustebino automobilio kaina, pagal metus jis yra vienas iš pigiausių vienatūriu, galbūt dėl to, kad nemėgstamas Lietuvių. Šeip automobilis surinktas kokybiškai. Manasis buvo prariedėjas 145000, variklis traukia puikiai, ekonomaizeris važiuoajnt 90km/h rodo 4,8. Didelių remontu neturėjau. 1,9 75KW, traukia paknkamai gerai. Labai tiksliai ir lengvai junginėjasi pavaros Detalių kainos nėra labai didelės, tikrai padorios.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2012-09-27
Be problemų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, kompaktiškas
Salono medžiagos.
Pirkau prieš gerus metus 8 metų amžiaus, 209 tūkst. rida, iš Italijos. Pats jau nuvažiavau 17000. Važiuoja be problemų, ekonomiškas, kaip japonui, visai pakenčiama garso izoliacija (gal kad dyzelis?), važiuoklė vidutinio kietumo, sportuot neskirta. Prie pavarų dėžės reikia truputį priprast, maži tarpai tarp pavarų, vietoj 2 lengva įkišt 4. Trūkumas - ne itin prašmatnus salonas, tepios medžiagos, sėdynėms reiktų užvalkalų. Maniškis nesupuvęs, bet teko matyt tokių ir papuvusių, matyt kėbulas nėra stiprioji šių auto vieta. 1,9 DID dyzeliukas (berods Renault F9Q), traukia visai smagiai, ekonomiškas, vasarą paskaičiuotas vidurkis po nuvažiuotų 1700km buvo 4,84l/100km, kompas tuo metu rodė 5,2l/100km. Žiemą užsivedžiau iki 20 šalčio, nors, kaip paaiškėjo, neveikia nei viena pakaitinimo žvakė. Turbūt tai ženklas, kad variklis neblogas. Nupirkus pakeisti stabdžių vamzdeliai priekyje (suniokoti vežant ant tralo), berods 120lt, atleistas pertemptas paskirstymo dirželis - 40lt. Vėliau pakeista granatos guma - 80lt. Valytuvai - gal 25lt. Dabar jau nupirkau pakaitinimo žvakes - 104lt. Atkreipti dėmesį, ar nedažytos galinės arkos.
Pilnas atsiliepimas...
Egis8 | 2012-03-22
1,9 DID
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pakankamai erdvus,gerai valdomas, gerai veikia elektros prietaisai
Korozija
Tikrai normalus automobiliukas, toks jis kaip lengvasis tik aukštesnis, kazkaip lyginciau gal su Renault Scenic Kaip 4 duru ir komplektacija tikrai normali pagal toki auto ir aisku nera palyginti brangus:) 1,9 did tikrai taupus dyzeliukas ir dar patinka moteriškem. Kuro pagal gamintoja visai normalu, tiesiojoje esu net isitekes 4,6 litro,o ziema uztenka apie 6 litr. Kadangi japoniškas tai kaip ir Opel ar Ford panašaus stilaus auto megsta korozija:) Daugiau viskas kaip visiems automobiliams, kaladeles, tepalai, filtrai, dirzai ar kokie šarnyrai ir t.t nera brangus. Kaina kaip dyzelinio verteja maziau nei benzininiu varikliu. Ziureti kad kuo maziau butu daužtas nes neatsiginsi korozijos:)
Pilnas atsiliepimas...
Waldemaras | 2011-02-27
Kosminis laivas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas (iki 3000 aps.), patikimas, patvari pakaba, gerai valdomas, tiksli pavarų dėžė, pakankamai erdvus salonas, lengvai parkuojamas
korozija, maža bagažinė, pigi salono apdaila ir prasta surinkimo kokybė, nepatogios sėdynės, kaprizinga elektronika, brangios atsarginės dalys, didelis nuvertėjimas
2000 m., 1.8 GDI, 87 kW, rida 115 000 km. Kieta pakaba, trumpa ratų bazė, važiuoklė blogai sugeria kelio nelygumus, ypatingai skersinius įtrūkimus. Garso izoliacija beveik nulinė: salone gerai girdisi tiek variklio darbas (virš 130 km/h atsiranda vientisas gaudesys, lyg skrendant viršgarsiniu naikintuvu), tiek ir kelio „reljefo” ypatybės (tik kokybiška ir galinga audiosistema padeda nuo to „išsivaduoti”). Salono apdaila pigi, „biudžetinė”, plastmasės kietos, sėdynės nepatogios (ilgai važiuojant kenčia nugara ir užpakalis), silpnas šoninis prilaikymas (atidarius langą ir neprisisegus saugos diržo staigiame posūkyje galima iškristi iš automobilio,- būkite atidūs). Vairuotojo apžvalgą į šonus blogina platūs priekiniai statramsčiai, kurie posūkyje uždengia visą vaizdą. Sukant į kairę galima lengvai pašalinti „iš kelio” kokį šviesoforą, sukant į dešinę - suvažinėti pionierių būrį. Salonas kaip kempinė sugeria visą drėgmę iš aplinkos. O mūsuose, kai per metus būna tik 59-ios saulėtos dienos, tai pakankamai įkyriai vargina. Priekinio stiklo šildymas/apipūtimas iš vairuotojo pusės toks apgailėtinas, kad darganotą rytą pradėjus važiuoti pirmąsias 10 minučių praverstų vidurinė sėdynė, montuojama Hondoje FR-V. Ir, neduok Dieve, salono oro filtras bus nekeistas kokius metus ar kondicionierius „kiauras” - langų sausinimo procedūra gali išsitęsti iki 30 minučių. O jei lauke -20 laipsnių ir ant lango iš vidaus ledo pluta 1 cm storio? Net ir Hondos inžinieriai atsistatydintų... Ir kokia gi, žmogau, elektronika išlaikys tokią laidų ir kontaktų oksidaciją??? Atsakymą aš kažkur perskaičiau - kosminė. Neveltui Mitsubishi yra žinomas kosmoso ir karinės pramonės gamintojas..! Salone erdvės pakanka, bet bagažinė maža. Atlenkus galines sėdynes (susideda iš dviejų dalių) reikalai pagerėja tiek, kad sutilptų dviejų suaugusiųjų ir vieno šuns turistinė manta... Reikalą gadina galvų atramos (jų yra net 3 ir jos blogina vairuotojo matomumą atgal), kurias reikia nuimti ir kažkur sandėliuoti... Automobilis patikimas, genda, kaip rusai sako, „redko, no metko”. Elektronika „apsvaigusi” (olandų genai), mėgstanti linksmai (lyjant užstringa elektrinis lango pakėlėjas arba neįsijungia valytuvai) arba piktai (vidury laukų „dingsta” kompiuterio maitinimas, kai iki kelionės tikslo lieka kokia 15-ka kilometrų) pokštauti,- todėl visada po ranka turėkite „buksyravimo” priemones, ilgai neišsikraunantį mobilųjį telefoną ir ... daug kantrybės bei savitvardos!!! Jokiu būdu nespardykite automobilio - labai plonos skardos... Po akumuliatoriaus atjungimo kompiuteris ilgai (2-3 dienas) „adaptuojasi”: tuščia eiga variklis nenori dirbti, nuolat gęsta. Ypač smagu būna sankryžose ir riedant nuokalne... Kompiuterinė diagnostika teigiamo rezultato neduoda. Po minėto laiko tarpo viskas susitvarko, lyg niekur nieko... K O S M I N I S L A I V A S! Greitai išsiklaipo vairuotojo durelės, tada į saloną sunkiasi vanduo. Tai lengvai pataisoma, nenaudojant jokių pagalbinių priemonių, išskyrus žmogaus fizinę jėgą. Skardų galvanizacija, kaip ir daugelio japonų, prasta: rūdyja lėtai, bet užtikrintai. Silpniausia vieta, kaip ir Passate, galinio numerio apšvietimo lizdai. Kėbulo dažai neatsparūs, lengvai braižosi. Variklis 1.8 GDI (benzinas purškiamas ne į kolektorių, o tiesiai į cilindrą, t.y. dirba lyg ir dyzelio principu), kurio visi taip „mitologiškai” baiminasi... 87 kW automobiliui, sveriančiam beveik 1300 kg, mažai. 100 kW būtų pats tas. Dinamika šiaip sau, automobilis aukštas, pasipriešinimas didelis.Trasoje jaučiama didelė „turboduobė” - tikras važiavimas prasideda nuo kokių 4000 aps., kaip ir Honda automobiliuose. Neįsivaizduoju, kaip žmonės važinėja su 1.3 varikliu? Kaip galima ką nors saugiai aplenkti su tokiu varikliu, įjungtu kondicionieriumi bei prisikrovus bagažinę, pvz. bulvių??? O jei dar veži ir kokius tris keleivius... Geriausios kamikadzių tradicijos puoselėjamos toliau... GDI variklis, kaip čia dauguma mano, nėra nei problemiškas, nei labai ekonomiškas. Mieste kuro sąnaudos (priklausomai nuo sezono) - 10-12l, trasoje (priklausomai nuo kojos padėties ant akseleratoriaus) - 5,5-7l. Pasikliauti šiame reikale borto kompiuteriu neverta (Mitsubishi marketingas), reikia skaičiuoti įpilto į baką kuro kiekį ir nuvažiuotus kilometrus. GDI variklio veikimo principas iki 3000 aps. labai panašus į dyzelinio, iš čia tas santykinis ekonomiškumas. Nuo 3000 aps. jis veikia kaip įprastas benzininis ir ekonomiškumo nelieka. Štai praktiškai ir visi GDI variklio privalumai. Yra vienas bet... Mitsubishi kosmoso pramonės genijai šį variklį kūrė, atsižvelgdami į mažai sieros turintį benziną (su šiuo kuru jis veikia idealiai). Bet Europoje tokio benzino nėra. Todėl šių variklių gamyba ir buvo nutraukta. Tiesa, juos kurį laiką sėkmingai pirko ir į savo automobilius montavo Hyundai ir Kia gamintojai (populiariausias 2.4 GDI variklis). Naujausias Mitsubishi perliukas - aliuminis dyzelinis variklis. Per visą eksploatavimo laiką buvo tik vienas rimtas remontas - kompiuterio maitinimo gedimas(500 Lt). Gerai, kad pats kompas nenusprogo, kaip tai madinga Mersedesuose. Variklis neremontuotas, keistos tik žvakės - iridžio, ilgai „grojančios” (50-80 tūkst. km), po 50 Lt už vnt., pagrindinis diržas (keičiamas kas 80 tūkst. km) - 145 Lt, hidraulinis įtempėjas - 350 Lt, du „parazitai” - 150 Lt už abu. Važiuoklė: stabdžių diskai - 100 Lt už vnt. (gale stovi būgnai), priekinės stabdžių kaladėlės - 50 Lt (originalios - 100 Lt), galinių ratų guoliai su stebulėm - 345 Lt už vnt. Visų Mitsubishi automobilių ligos - stabdžių diskai neatlaiko ir 100 tūkst. km. Stabdžių suportų kreipiančiosios dažnai užstringa ir perkaitina diską (jas reikai nuolat valyti ir tepti). Pakaba patvari. Jokie kiti jos elementai, išskyrus išvardintus, nekeisti. Aušinimo sistema - keistas radiatorius (200 Lt). Neatlaikė druskos ir šlako, pilamo ant kelių žiemą. Šiuo metu rinkoje tai geriausias kainos ir kokybės santykio automobilis. Puiki nedidelės šeimos transporto priemonė. Nereikia baimintis GDI variklių: jų nepatikimumas - mitas! Perkant būtina tikrinti servise, tada jo eksploatacija bus lengva ir pigi. Kas labai bijo šių „kosminių” naujovių, tam rekomenduoju benzininį 1.6 variklį. Daugelis mano, kad jis optimaliausias galios ir ekonomiškumo santykis. Venkite 1.3 benzininių ir 1.9 dyzelinio variklių. Pirmasis per silpnas šiam automobiliui, nuolat eksploatuojamas ribiniais sūkiais trumpai „gyvena”. Antrasis skirtas labiau entuziastams, brangesnis išlaikymas, žiemą eksploatuojant reikia įgūdžių ir patirties, vibracija ir triukšmingumas.
Pilnas atsiliepimas...
Lina | 2011-01-11
Nesukelia problemų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška,pigus išlaikymas,mažos kuro sąnaudos,erdvi, patikima
Nepatinka prancūziškos greičių dėžės bėgių perjungimo įpatumai,ypač galinio, prasta apmušalų kokybė, vairuotojo sėdynė galėtų aukščiau išsikelti
1999m.1,3 GLX,rida 176 000km. prancūziška greičių dėžė, labai tepios apmušalų medžiagos,atidarius per lietų dureles visur lieka dėmės, japoniška kokybe nelabai kvepia lyginant su prieš tai turėtu 91m.Lanceriu,kadangi surinkta Belgijoje.Nepaisant to,labai džiaugiuosi šita mašina, labai mažai reikalauja ir dėmesio ir išlaidų :)Ir dizainas man labai patinka.Daug erdvės,didelė bagažinė,stumdomos galinės sėdynės ją dar padidina.Elektronika be problemų, tik reikia žinoti ir neišsigąsti kai po akumuliatoriaus atjungimo, kokį porą kartų sustojus užgęsta,bet po to viskas susitvarko. 1,3, 61kW, pajudant iš vietos jaučiasi sunkumas, tačiau važinėjant mažam miestely tikrai užtenka galios, o štai nuvažiavus į vilnių kaip ir sunkokai, ypač lipant į kalną:) Nedidelės kuro sąnaudos, 6-7l. Turiu šitą "žvaigdutę" beveik 4m, pirmąją TA perėjau nieko neinvestavus, sulaukus drėgnojo metų sezono lietingą rytą mašina nebeužsivedė,tačiau po poros dienų staigiai atšalus problema dingo, tai sutaupiau pinigų kompiuterinei diagnostikai, nes problema buvo aiški,kaip ir prieš tai turėto Lancer- suskilęs pakirstymo dangtelis,o nuėmus dangtelį dar ir radau sudegusį "bigūnoką", tai jis tada kainavo 110lt, dangtelis paskirstymo apie 60lt, tuo pačiu tvarkymu ir žvakes pasikeičiau, gal po 12lt.už vnt.Dar po metų teko stabdžių kaladėles keisti,kaina 90lt.,kečiausi namie.Atejus laikui antrajai TA, teko pasikeisti priekines stabdžių žarneles, apie 50lt už vnt. ir restauruot šarnyrą-40lt. Neilgai trukus reikėjo ir antrą šarnyrą tvarkyti, bei pasikeisti lužusią priekinę spyruolkę, tai 60lt mokėjau už darbą+10lt už dėvėtą bet visai nesurūdijusią spyruoklę, kuri tinko nuo Carismos.Dar buvo susipykę 1ir atbulinis bėgiai, čia jau prancūzų nuopelnas, bet kažką servise ten paveržė pareguliavo ir 20lt mokėt reikėjo.Tai tiek bėdų per 4 metus, be abejo reguliarus tepao keitimas ir filtiukai:tepalo ir oro apie 20,žiedadulkių apie 30lt. Neužilgo laukia TA, bet pernelyg nesijaudinu, nes nieko blogo nepastebejau, net išmetimo sistema tebeatrodo padoriai. Gal geriau žiūrėti su 1,6 variliuku,arba dyzeliuką, kiek žinau vengti GDI, toks ekonomiškas, ir kas Lietuvoj aktualu-nepriima dujų įrangos, ir šaip žmonės šneka,kad nekokie.O daugiau jokių būdingų silpnų vietų nežinau, tik aišku,kad kaip ir bet kurią mašiną perkant atsiževlgti į bendrą būklę,ir neturėsite problemų nei dėl korozijos, nei didelių eksploatacinių išlaidų ir kuro kainos ne taip smarkiai kanda,kai jo daug nereikia:)
Pilnas atsiliepimas...
Mitsubishi Space star | 2010-02-25
Patikimas ir patogus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, patikimumas
Nedidelė bagažinė
Automobilis tikrai vertas prašomų pinigų, tik reikia nusipirkti geros būklės. Pats turiu pirmų gamybos metu, pirkau parvežta iš Prancūzijos, korozijos žymiu neradau. Stengiuosi tinkamai jį prižiūrėt ir dėl to tikiuosi rudžių greit nepasirodys. Bet geriau jau lai rūdija, negu pastoviai servisuose lankytis ir juos išlaikyti. Jau eksploatuoju trečius metus ir jokių problemų neturėjau. Todėl šiemet nupirkau savo antrajai pusei tokį pat, tik naujesnių metų ir galingesnių variklių. Manasis yra su 1.3 l. varikliu, kuro sąnaudos tikrai nedidelės, tik kai važiuoji pilnas ekipažas ir nori paspausti, tada truputi galios trūksta. Todėl kai savajai pirkau, tai nupirkau su 1.8 GDI (90kW), kuro sąnaudos ir ganetinai nedidelės, ir trauka gera. Eksploatacijos kaštus sudaro tik tepalų, tepalų filtrų ir stabdžių kaladėlių keitimas. Juos keičiu pats, todėl kaštai labai minimalus. O remontuoti ką nors daugiau neteko. Jei tik patinka, tai ir pirkti. Tik nenusipirkti visai nustekentos.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2010-02-05
Geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ekonomiškumas, nebrangi eksploatacija
Korozija
Puikus šeimyninis automobilis. Nors gabaritiniai matmenys nedideli, viduje vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Gal tik bagažinė mažoka. Važiuoklė gana minkšta. Variklis 1,6 l. tokio dydžio automobiliui pakankamas. Vid. degalų sąnaudos 6,8 l/100km. Per 8 metus nuvažiuota 260 t.km. ir per tą laiką nė vieno gedimo (techninis aptarnavimas darytas kas 15000 km). Vienintelė bėda- korozija, kuri atsirado jau trečiais metais. Variklis 1,6 l. tokio dydžio automobiliui pakankamas, patikimas ir ekonomiškas (vid. degalų sąnaudos 6,8 l/100 km).
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer 
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
    Eclipse Cross
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai