|
Eduardas | 2011-02-24 |
Citroen Xsara picasso 2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Brangus pagrindinio diržo keitimas - 700lt, žiema -17 užšala pavarų perjungimo troseliai, įšylus defektas dingsta, durų centrinis irgi šaltu metu kvailioja. Šiaip smagi mašina... 1.9 dyzelis Priekinius stabdžių diskus, kairės pusės šarnyrą, vairo traukutes, ant variklio dedamo plasmasinio laikiklio lizdą - plastmasinėm galvutėm uždėti - 3 kartus tą patį, pagrinį diržą, generatoriaus ddiržądiržą, generatoriaus šepetelius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aivaras | 2011-02-24 |
Mitsubishi Carisma 1.8 1997
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas; ypač patikimas; talpi bagažinė; nedidelė kaina; mažos eksloatacijos išlaidos.
Prasta garso izoliacija; pavarų dėžę, net įpratus veikia nemaloniai; salonas ne iš geriausių.
|
Savo Carisma įsigijau prieš du metus, aišku tai nebuvo mano (jauno žmogaus) svajonių auto, tačiau gavau ji palyginus žema kaina, tai ir įtakojo pasirinkimą.
Taigi ji nusipirkau parvaryta iš Vokietijos. Perkant jau buvo žeminančios spyruoklės, R16 ratukai, garso aparatūra, tai šitie dalykai gąsdino, nes 100 procentų buvo vairuota jauno vairuotojo.
Na nusipirkus keista ką reikėjo: diržai, filtrai, tepalai. Su visomis dalimis ir darbu "Tanagroje" sumokėta ~600 Lt.
Na kaip suprantate esu jaunas ir ramiai nevažinėju, tačiau po dviejų metų metų kaip ir pirkimo dieną mašina techninę apžiūrą praėjo iš pirmo karto. Per du eksploatacijos metus pasikeičiau valytuvus, naują akumuliatorių (nes pardavimui buvo įdėtas bile užsivestų parduodant), gabaritų lemputę.
Važiuoklė - apie originalią nieko negaliu pasakyti, nes žemesnės ir kietesnės spyruoklės duoda didelį stabilumą esant dideliems greičiams, taip pat kai pirko matėsi, kad sudėti nauji "Bilstein" amortizatoriai, kurie manau prisidėjo prie tokio gero stabilumo. Na aišku ką norėti su tokia kieta važiuokle komforto važiuojant nejausite - pajusite tik duobes ir kitus kelio nelygumumus. Prie komforto nebuvimo prisideda ir prasta garso izoliacija.
Pavarų dėžė - pirmą kartą atsisėdus, atrodo, kad ji jau sugedus, tačiau trūksta tik pripratimo, bet dažniausiai užtenka tokį plastmasinę detalę (su darbu servise ~70lt), bet patarčiau ją ištekinti iš metalo ir nereiks jos keisti per amžius.
Rūdys - pastebėtos tik keliose vietose: galinio bamperio tokie laikikliai mėgėjai surūdyti ir bamperis iš šonų atsivepia (tai bėda tik dėl estetinio vaizdo, pats jis ir toliau laikosi stabiliai), kita vieta jungtis tarp kėbulo ir gumų, prie kurių pakabintas duslintuvas ir visas išmetimo vamzdis mano atveju buvo nurūdyję du laikiliai (čia labai menka smulkmena, už 10Lt garažiuke bet kas privirins), trečia atsidarius kapota matomi tokie laikikliai radaitoriaus, tai jie mėgsta būti aprūdyję, taip pat apačioje esantys radiatoriau laikikliai mėgėjai būti surūdyję.
Salonas - na sėdynės vidutinio patogumo, ilgose kelionėse šiek tiek trūksta patogumo, kartais yra nervinantis cypimas keleivio sėdynės, taip pat kartais sugalvoja kokios plastmasės pabarškėti. Kas labai sunervino, tai esantys laikikliai puodeliui ir panašiai, lipant į mašiną dažnai su koja jį užkliudai ir sutraiškai skarbonkę, ar kokį puodelį kavos, taip kai jis iškištas trukdo jungti 1,3,5 pavaras. Pati salono plasmasė tai man asmeniškai tokia piguma atsiduoda. Nors mašina ir gana didelė, tačiau jei žmogus nori priekyje sedėti labai patogiai, tai gale esančiam labai mažai vietos lieka. Dar kas nepatiko, tai sėdynė labai žemai ir važiuodamas nematai mašinos kapoto, o tik valytuvus (nors mano ūgis ir 187), asmeniškai man dėl to buvo labai sunku pajausti mašinos priekio gabaritus. Taip pat labai trūksta apšvietimo dėtuvėje (liaudiškai tariant "bardačioke"). Ir dar dažna Carismų liga - sulūžta rankenėlė skirta kapoto atidarymui, tačiau turit tinkamas rankamas lengvai padaroma, kad lūžtanti vieta laikytų amžinai., taip pat mgėjai sulūžti elektrinių langų mygtukai. O šiaip salone viskas išdėstyta pakankamai patogiai.
Bagažinė - pas mane hečbekas, tai jos dydis įspūdingas, ypač nulenkus sėdynes (teko vežti nemažą šaldytuvą(~2 metrai ilgis gavosi su dėže jo, taip pat teko miegoti, vienam mano ūgio žmogui užtenka vietos šiek tiek susirietus), na bet aišku kaip aš neprisikabinsiu - apšvietimo bagažinėj nėra, o salone esančio apšvietimo tikrai neužtenka kad apšviestų bagažinę ir naktį kažko ieškant geriau naudoti žibintuvėlį.
Kadangi pats turiu benzininį variklį pakalbėsiu apie juos.
Neapsimoka pirkti 1.6 darbinio tūrio variklio, nes sąnaudos praktiškai identiškos 1.8 (116hp) sohc varikliui, o trauka skiriasi nemažai. Taip yra 1.8 140hp variklis, kurio sąnaudos nuo anksčiau minėtų variklių skiriasi maksimum 400ml/100km. Nors šis variklis Carismose yra labai retas, tačiau tokio įsigiję bėdų neturėsit, kadangi tokį pat variklį turi Mitsubishi Colt 1.8 GTi, ir didžiają dalį dalių rasite pakankamai lengvai (kad jų prireiks - retas atvejis, nemėgsta nei vieni benzininiai varikliai gęsti), o daugiau niekas nesiskiria nuo paprastos Carismos.
NEPIRKITE GDI variklių, nes galite turėti brangių bėdų. Taip pat šie varikliai nelabai draugauja net su IV kartos dujomis.
1.8 116hp variklis užmiestyje sunaudoja ~7l, mieste ~10l benzino. Atinkamai su IV kartos dujomis daugiau ~1l dujų. Palyginus kokių gabaritų ir masės mašina Carisma yra, ji yra labai ekonomiška. Ekploatacija nėra brangi, nes niekas negenda, tereikia keisti tepalus, filtrus, stabdžių kaladėles ir t.t.
Kainos nuvertėjimas - mašina per 2 metus mašina nuvertėjo apie 1000Lt, tačiau man praktiškai nei kiek, nes savąją Carismą pirkau su aparatūra, R16 ratais ir žeminančiomis spyruoklėmis už tokią kaina, už kurią duo metu buvo įmanoma nupirkti "pliką" Carismą. Nėra nieko ypatingo į ką reiktų atkreipti dėmesį. Apžiūrėti standartiškai, svarbiausiai kad variklis būtų geras na ir greičių dėžė, retai bet kartais būtą nukankinta galutinai, o daugiau viskas pigiai sutvarkoma.
Taip pat galite atidžiai apžiūrėti visus langų mygtukus, groteles, sėdynių atlenkimo rankenėles, ir jei rasite sulūžusias nusiderėsite, dar litą kitą.
Taip rekomenduoju pirkti tik hečbeką, nes ir išvaizda geresnė ir žymiai talpesnė.
Ir aišku atkreipkite dėmesį į anksčiau išvardintus trūkumus(manau dėl nurūdyjusių galinio bamperio laikiklių įmanoma dar šiek tiek kainą pamažint).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
opelis | 2011-02-23 |
opelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dizelinis gan ekonomiskas 1.7 tiek ir 2l,nera brangus islaikimas,tvirtavaziuokle,ir varikliai netrumpalaikiai.
jai necinkuotas labai rudis puola,pazeistuose vietose ypac,galines arkas.
|
vazineju ne vienus metus su opel astra g 2001m. 1.7dti isuziniu varikliu,patikimas ekonomiskas automobilis.su varikliu bedu dar nebuvo.ypacekonomiskas automobilis. variklis patikimas,ekonomiskas jai dizelis eksplotacija nera brangi,dalis pigios ,man buvo parejas isuzinio 1.7 generatorius vakuminis,su juo biski ira beda,brangus remontas nelengva rast,panaudota. patarciau pirkt toki automobili,taupanciam zmogui,automobilis tikrai patikimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rs | 2011-02-23 |
Audi A4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Remonto darbai autoservise l.brangu, detales taip pat ne is pigiuju. Auksciau isvardyti darbai atsiejo apie 2000Lt
Dujines irangos kaina nuo 2200Lt. 1.8 20V priekine vaziuokle: visos svirtys, granata, vairo traukiu antgaliai, pagrindinis dirzas, gen. dirzas, rieboksliai ir tarpines.
Dujine iranga (nauja) tinka tik tiesioginis ipurskimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
arunas | 2011-02-23 |
Renault Scenic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pirma nauja masina. Bijau komentuoti, dar prikarksesiu nes garantija baigesi. 1.5 dci 105Ag Trumpu zibintu lemputes (perdega vidutiniskai abi kas 5 menesiai), pr. pazibinciu lemputes (abi keiciamos per kiekviena tech. aptarnavima Renault centre) d.p. sarnyra, posukiu perjungimo svirti (pakeite gar. laikotarpiu - vistiek stringa), pavaru perjungimo mechanizma (Sostena su labai dideliu triuksmu pakeite garantiniu laikotarpiu, nes sklido pasaliniai garsai).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Janas | 2011-02-22 |
Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1994
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,komfortiskas,grazus, daug papildomos irangos, puiki pakaba, elektronika.
Rudija galines arkos,daznai apsilupa lakas nuo priekiniu sparnu.
|
Grazus, komfortiskas, patikimas arkliukas. Tinkamas ilgoms kelionems Variklis, tyliai dirba, dinamiskas ant visu pavaru, patikimas., Reikia laiku keisti tepalus, neperkaitinti, nes po to buna problemu su kompensatoriais. Ypac ekonomiskas trasoje ~7 litrai/ 100 km, mieste ~10/100, dauguma daliu nera brangios, tiesiog yra kuriamas mitas apie detaliu branguma, visos kainos ikandamos, zinoma ne tokios kaip VW ar Audi, bet ju tarnavimo laikas zymiai ilgesnis. Atkreipti demesi i variklio darba, neturi girdetis "caksejimo", nes reikes keisti kompensatorius arba ju gumytes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
frenk | 2011-02-20 |
saab 95 dti automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
autonominis salono sildymas,stabilus,mazos kuro sanaudos
elektronika keleta dienu nevedus iskrauna akuma
|
saab 95 tid automatas 2006m.110kw.pikapas 1,9tid 110kw. normalus pasitikrint rida nes sveduose daug taksu saab.tai pat generatorius ar gerai krauna akuma didelis pliusas autonomke ziema labai greit uzsila salonas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Martynas | 2011-02-18 |
Peugeot 307SW 2HDI 66KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, patogus, geras dizainas
Problematiškas valdymas
|
Mūsų automobilis yra 2004 m. Automobilio dizainas yra labai geras, labai patogus ir erdvus viduje, patogus parkuoti, erdvi bagažinė. Nusipirkus iškart nuvykome pereiti TA, ten jokių trūkumų nerado (labai nustebino žinant jų priekabumą), ruošiant automobilį žiemai neradome jokių rūdžių. Užmiestyje važiavimas pakankamai komfortiškas, tačiau mieste turi nemažai trūkumų. Pakankamai kieta pakaba. Degalų sąnaudos tikrai nėra labai mažos, šiltu laikotarpiu užmiestyje apie 5,6 l, mieste apie 7-8 l, žiemą užmiestyje apie 6 l, mieste apie 9-10 l. Turiu pridurti, kad šis automobilis labai jautrus kurui, įpylus geresnio kuro su priedais, ženkliai pagerėja važiavimas ir mažėja kuro sąnaudos.
Pagrindiniai minusai:
1. Bėgių perjungimo svirtis tragiška, t.y. pirmo bėgio jungimas į antrą yra kaip kokiam kamaze, galima ranką išsinarinti (labai ilgas tarpas), anksčiau turėjome BMW, Ford, ten riešo pagalba buvo galima perjungti bėgius, o čia jau reikia pasistengti, nes gali neįjungti. Peugeot servise pasakė, kad tai normalu ir kad prie to reikia priprasti.....
2. Aksceleratoriaus (gazo) pedalas. Na mūsų šeimai arba nepasisekė su pirkiniu arba šioje vietoje Peugeot turi tikrai didelį minusą. Pedalas turi apie 1,5 - 2 cm laisvos eigos, kuri ypač erzina, vos nusipirkus šį automobilį niekaip kelis mėnesius negalėjome prie to priprasti, vis kokioje sankryžoje užgesdavom, nors vairavimo patirtį turim gan didelę ir įvairių automobilių. Draugams, pasiskolinusiems mūsų automobilį, ši problema iškart užkliūdavo. Peugeot servisas....ech, deja, bet jie vėl patarė prie to priprasti....... Kiti servisai irgi negalėjo padėti šiuo klausimu. Žodžiu baigiam priprasti, nors iki šiol erzina. Vienas iš didesnių pliusų - variklis. Tikrai patikimas, 2010-2011 metų žiemą esant - 22 užsivedė be jokių kaprizų, žinoma dyzelinį kurą pylėme geresnį (Verva). Tačiau 66 KW yra mažoka šiam automobiliui. Nusipirkus pakeitėme visus diržus (su vandens pompa, guoliais ir t.t.) tai kainavo 1400 Lt. Žiemą prie - 17 buvo nulūžęs įtempėjas (diržą per trumpą buvo uždėję), remontas kainavo 170 Lt. Automobilį turim jau metus, bet daugiau neturėjom jokių problemų. O va dėl remonto kainų tai visuomenėje sklando visiškai klaidinga nuomonė - detalės tikrai nebrangios, tačiau šias mašinas remontuojančių gerų specialistų yra labai mažai (bent jau Vilniuje). Jei jau tikrai pasirinksite šį automobilį, rinkitės galingesnį (bent 79 kw).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
0 - dabar
|
pop | 2011-02-16 |
Puikus komfotiskas auto,uz palyginus nedidele kaina.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Negendantis,komfortiskas,nebrangus
Neuzsiveda zemiau -25.
|
Vazineju su valdisku Ford Focus jau treti metai,nuvaziuota nedaug(45000),per visa laika jokiu gedimu.Vaziavimo komfortas labai neblogas,pakankamai minksta masina,bet posukiuose stabili.Garso izoliacijos nuo isores triuksmo gera(geriau nei Civic),vaziuojant pagrinde girdisi variklio triuksmas ,bet neerzinantis ,galima sakyti malonus.Sedima aukstai,patogus dideli soniniai veidrodeliai,viduje pakankamai daug vietos.Kiek aukstesne proveza,patogu iveikiant "puikias"Vilniaus gatves.Komplektacija standartine-oro kondicionierius,esp,borto kompiuteris,el.langai,audio valdymas nuo vairo,sildomos sedynes(patogios). Variklis 1.6,kuro sanaudos vidutines vasara 8,ziema 9(Vazinejant Vilniuje ir uzmiestyje 50/50).Vaziuojant uzmiestyje ant 90-100 borto kompiuteris rodo 6.5 ltr.Trauka pakankama,traukia jau nuo mazu apsuku,nereikia kelti apsuku,kaip japoniskose auto.Minusas,kad neuzsiveda zemiau -25,nezinau kodel,bet.... Eksplokacijos kastai kol kas labai mazi,kas bus po kokiu 100 000 neaisku,bet kol kas nuostabi masina.Pats sau tokios nepirkciau,tik todel,kad noretusi kitos markes automobilio.
Sis jau pabodo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
unknown | 2011-02-16 |
Renault Laguna
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Trauka nebloga, nesiskundžiu. Viduje durų plastmasės atšokusios. Labai girdisi variklio garsas salone. 1.9 dTi Priekinį ir galinį guolius, stabilizatoriaus traukes, vidines granatas, virinta duslintuvo alkūnė prie galinio bakelio, vairuotojo pusės balkio guma, priekiniai bei galiniai silent blokai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
azuolas | 2011-02-15 |
Ford Galaxy
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaip masina nebloga, daug vietos. Daug privalumu sildomos sedines, priekinis stiklas, veirodeliai, webasto, autopilotas.... Vaziuokle tokiai masei silpnoka. 1.9 TDI 81kw Kaladeles, stabilizatoriai, atraminius guolius, dirzai... didziausias remontas greicio dezes kap. remontas (sugedo). Kodicionieriaus vamzdelio keitimas (prakiuro).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Algis | 2011-02-15 |
Rav4 2006 D-Cat X
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas, nuvertėjimas, vairavimo malonumas
turbo duobė, salono garso izoliacija, kaštai, sąnaudos, ėrdvė sėdint ant galinių sėdynių
|
po pravažiuotų 100 000 km galiu tik pasidžiaugti automobiliu. Kadangi iš patirties žinau, kad labiausiai žmonių atsiliepimuose domina neigiami automobilio dalykai, tai galiu nurodyti keletą, prie kurių pats pripratau, tačiau pradžioje tai gali erzinti. Pirmisia tai variklio D-Cat 177 giloka turbo duobe. Lėtai važiuojant ir prireikus staigiai pagreiteti ji truputeli erzina, tačiau automobiliui pagavus ritmą, greitėjama kaip priklauso. Antra, šiek tiek erzinantis variklio zirzimas laisva pavara. Gal tai susiję su salono garso izoliacija, kuri nėra ideli, tačiau tokios klasės automobiliui pakankama. Trečia, gana dideli ekspluatacijos kaštai. Tačiau viską atperka tai, kad į servisą kol kas reikėjo užsukti tik planiniams patikrinimams. Na ir galiausiai kuro sąnaudos, kurios yra apie 8,3l/100km. tai nėra labai daug, tačiau pagal gamintojo nurodymus jos turėtu būti 7,5l/100km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Arūnas | 2011-02-11 |
Patenkintas automobiliu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, patvarumas, ekonomiškumas
Rūdžių nesibaidantis:)
|
Opel Vectra B sedanas, '97 metu, 1,8 ecotec 85kW. Už kelių mėnesių bus 2 metai kaip nupirktas automobilis. Rudžių galima sakyti nėra. Sumontuotos IV kartos dujos.
Automobilis buvo nupirktas Kauno turguje, kartu su draugu pachmielingame stovuje :D Pasirodo tai padėjo išsirinkti tikrai patikimą automobilį. Variklio modelis X18XE, dujų sąnaudos 100 km: mieste ~ 11-12 l, užmiestyje ramiai važiuojant ~ 7-8 l, vidurkis 10,2 l.
Mėgstu laikyti dideles apsukas bei važinėti greitai, bet tepalų nei gramo nesuvalgo tarp keitimų. Nuo pirkimo dienos nuvažiuota ~74000 km, per tą laiką pakeista: alkūninio veleno apsukų daviklis, priekinės stabilizatoriaus traukės, galiniai plaukiojantys salenblokai (girgždukai) ir variklio pagalvė. Čia pavardinau kas mano manymu nevisai įeitų i planinius remontus tokius kaip tepalų, filtrų, stabdžių kaladėlių keitimus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rolas | 2011-02-09 |
Accord 2.3ISE EXECUTIVE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vien pliusai (nevargsiu ir jūsų nevarginsiu)
Galinis bakelis - išlindęs; valytuvams - nereguliuojama pauzė
|
Nuostabus automobilis. Prieš perkant ieškojau Mazda 6, BMW 525, Volvo 80, MB C Class. Pabandžius Hondą - visi "nuėjo" į antrą planą (Mazda 6 - barškalas, pigus plastikas - sorry; BMW 525 - senesnis ir išklišęs - už tuos pačius pinigus; MB C Class - klasiškas auto, bet - perdaug ramus ir perbrangus). Todėl:
2001m Honda Accord 2.3ISE EXECUTIVE , automatas, Vtec, oda, originalūs lieti 205/50R16 - vieni pliusai, nevarginsiu; pravažiavau ~100000, keisti tepalai (5W40 ar 0W30), kaladėlės, stabdžių diskai, galinio stabilizatoriaus trauklės ("kauliukai"). VISKAS.
Labai įdomi dėžė - automatas su rankinio valdymo galimybe. Auto režime "Mokinasi" pati - nori raliuot - "užkelia" aps ir perjungia Vtec'o zonoj. Esi ramus - "mėto" ramiai, užkelia iki ~2500 aps/min. domiuosi tokiais dalykais - patinka laabai; rankinis režimas - žiemą įdealus 2,3, 113 KW, 156AG, 206Nm , VTEC - praktiškai tuo viskas ir pasakyta. Pakeičiau diržus; reguliariai keičiu tepalus. VISKAS. Muzika, ne variklis.
Jei "draskausi" - apie 0,5/1 l tepalo reikia dapilt iki sekančio keitimo (~15000km). "Nesidraskyt" - nelabai įšeina...Galima ir nedapylinėt - kaip tik užtenka iki apatinės ribos. Taip važiuojant vidurkis ~9,6/10,5l 100km. Girdėjau - "ramūs" telpa į 8,5/9,5 Kaladėlės - ~60 galinės, ~60 priekinės; keičiau diržus - visi, su darbu -450 (normaliam servise, ne "firminiam"); keičiau stabdžių diskus - galiniai ~150, priekiniai ~190, originalūs, japoniški (Nippon parts), keičiau pats.
pirkau, kai buvo 23000km, dabar ~130000km. Važiuoja "apvalius" metus, bet kokiu oru. Japonas yra japonas.... Patikrink pagal VIN'ą; atsargiai - second hand būna po .... (vakaruose skraidyt gi galima, tik ne visi moka). Geriau iš vokiečių - jų komplektacija turtingesnė
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Edik | 2011-02-08 |
Trumpai apie citrona c2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazus ir patogus
Letai perjungia begius
|
Citronas c2 2006 metu 1.4 benzinas , automatas , vysnines spalvos . Seip auto visai fainas. Tikras miesto automobilis , kuro sanaudos mieste 7,5 - 8,1litrai (vasara-ziema). Keiteme sarnyra kaina 35 litai , keitem traukes kaina irgi neispudinga gal koky 40 litu vnt. Tepalo filtras 20 litu . Zmona patenkinta automobiliuku man vairuot neleidzia tik iki servizo :), zodziu retai. Pritaikytas moterims
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Ilona ( Rolandas) | 2011-02-08 |
MB B-170
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kompaktiškas - parkavimui; erdvus salonas, laisvai gale telpa trys (aš pats virš 192cm); gera garso izoliacija; medžiagos kokybiškos; sportline važiuoklė - stabilus kelyje, ne "linguolytė"; variatorius be priekaištų - pagyrimas gamintojui
Mažas klirencas (sportline važiuoklės ir 215/45R17 pasekmė) - šią žiemą ypač jautėsi; neekonomiškas
|
2005m B-170, sport line pastiprinta važiuoklė, 17" lieti ratlankiai, oda, 7 pavarų variatorius su rankinio valdymo galimybe - nuostabus moteriškas automobilis, kurį vairuodamas (kai nevairuoja žmona) jaučiuosi puikiai. 1,7 variklio "mažoka", bet dinamika pakankama. Medžiagos ir surinkimo kokybė - aukštos klasės, niekas nebarška; net iš durelių uždarymo garso jaučiamas solidumas Kaip jau minėjau - 1,7 variklis tinkamas ramiam važiavimui, nors - perjungus variatoriaus valdymo režimą į "S" - pakankamai smagus. Pravažiuota ~30000km; du kart keisti tepalai - tepalo nei lašo, nors važiuota didesniais greičiais ir "sportiniu" rėžimu. Kaip 1,7 - galėtų būti ekonomiškesnis: mieste ~10,5/11, užmiestyje ~7,6/ 6,8 l/100km. kosmetinis remontas (jau minėjau - žmonos automobilis) - neskaičiuojam...
Padangos 215/45 R17 ~1200
Tepalai 5W40
Daugiau niekas nekeista
Pirktas buvo 23000km, dabar virš 54000km.
1.Patikrink važiuoklę
2.Patikrink oro pagalves (jei iš užsienio - gali neveikt; normali, nauja ~1200Lt)
3. Kuro sąnaudos didokos mieste...Geriau dizelinis, nei benzinas-dujos
4.Idealus variantas - patikrinti pagal Vin kodą
5.Jei anksčiau
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Martynas | 2011-02-07 |
Neblogas darbinis arkliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimui varikliai, talpus, praktiskas, patogus vairuoti, patikrintas darbinemis salygomis.
Nera labai pigi ekploatacija, nera pigus pirkti, jau nebe naujas, truksta kai kuriu savybiu, kurias turi nauji konkurentai
|
teko susipazinti su siuo automobiliu. Trumpai - tai neblogas darbinis arkliukas, kuriu gatvese tikrai labai daug. Jis labai manevringas, gana ekonomiskas ir galingas (3.0 variklis). Siaip automobili galima uzsisakyti su tikrai nemazai papildomos komforto irangos, kas pas mus yra labai reta, nes sis automobilis perkamas kaip krovininis automobilis. Tiesa, sunku ji vertinti objektyviai nes modelis jau ne naujas, o daugelis konkurentu isleido visai sviezius modelius. beje, naujo Ducato kaina irgi yra ne maza - klystate jei manote kad tai pigiausias tarp konkurentu. Varikliu yra trys - 2.2, 2.3 ir 3.0. Paskutinis variantas tikrai yra geriausias, ypac jei kebulas yra didesnis, jei vezami sunkesni kroviniai (ne drabuziai kokie) ir jei vazinejama daznai autobanais. Tacuiau uztenka ir 2.3 variklio. Siaip varikliai turi siokiu tokiu problemu prie labai zemu temperaturu. Taciau sias problemas tvarko atstovybe. bendrai - varikliai yra patikimi ir pakankamai ekonomiski. Tai yra automobilio pliusas. Automobilis realiai nera pigus islapkyti, tikrai ne pigiau nei pagrindiniu konkurentu. Aisku MB Sprinter brangesnis, taciau viska paskaiciavus, atsizvelgus i patikimuma kogero MB butu nedaug brangesnis. Tiesa MB varomas galiniais ratais ir tai yra tikrai minusas. Siaip vieni labai dziaugiasi Ducato, kiti gi peikia paikimuma. Turi jis tokiu ir ligu - kaip kad luzta galiniu duru vyriai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
lost summertime | 2011-02-05 |
Alfa Romeo 146
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nuostabus tankas, net nežinau ką išpeikt, gal pasisekė nusipirkt gerai prižiūrėtą. dalių kainos tikrai pigios palyginus su kitom naujesnėm auto. pakabą retkarčiais pasitvarkai, pasikeiti diržus kada priklauso, alyvą, ir važiuoji. pakaba nėra minkšta, bet kam patinka jausti kelią tas įvertins. dėl rudžių jokių bėdų. malonus ausiai variklio garsas taip ir verčia dažniau pakelti apsukas, ko pasekoje kuro sąnaudos irgi smagėja :D na idealus jaunimo auto. o kam alfa neįtiko, tai gal nepasisekė su meistrais. na viskas juk genda, o juk auto jau 15 metų... jei dar alfa gamintų boxer variklius mielai keisčiau į naujesnį modelį. trauka kaip 1.6 tikrai smagi. bet kas turi 1.7 16V boxerį manau dar labiau pasisekė :) 1.6 8v boxer eiliniai patvarkymai kaip ir visom auto, negi vienai keisi alyvą kitai ne. jokių netikėtų gedimų, ko nebūtų galima išvengti iš anksto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
rokas | 2011-02-02 |
gedimu risulys
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kosmaras ne masina. genda kaip ir vw. duju mieste 14-16ltr (senas stovejo 3begiu automatas). geriau kibiras civic ar punto bet patikimesnis bent. 2.3E x4 tasola. stovejo dujos istisai saude guma lankste plokstele kuri kainuoja apie 60-80lt. dujas teko reguliuot kas men. ilgu sviesu ricega. vandens pompa. kondicionieriaus siurbli. kaladeles. bagazo spynele. spidometra. salono ventiletoriu it visa tai per 1.5metu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
rokas | 2011-02-02 |
gedimu risulys 2.3E
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kosmaras ne masina.genda kaip ir vw.duju mieste 14-16ltr (senas stovejo 3begiu automatas).geriau kibiras civic ar punto bet patikimesnis bent per pus x4 tasola.stovejo dujos istisai saude guma lankste plokstele kuri kainuoja apie 60-80lt.dujas teko reguliuot kas men.ilgu sviesu ricega.vandens pompa.kondicionieriaus siurbli.kaladeles. bagazo spynele.spidometra.salono ventiletoriu it visa tai per 1.5metu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...297298299300301302303...425 |