Markės
1026 iš 1426
Peugeot 307 2001 - 2008
Peugeot 307, 2001 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008Peugeot 307 2001 - 2008
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. Šis automobilis buvo gaminamas nepasant to, kad jau gaminamas ir jį pakeisiantis modelis – 308 (nuo 2007 metų). 307 naudoja patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. 307 tęsia kompanijos dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 307, 205 ar 406. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis – jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.

2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 23
2017-07-25
2.0 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, gana erdvus kaip tokios klases, ekonomiskas,
nudega trumpu sviesu lemputes , salono vejelio reles gedimai.
turiu jau desimti metai:) ir apibendrinus tai tikrai nebrangiai islaikomas, ekonomiskas auto, ziena mieste 8 uzmiestyje 6, vasara mieste 7 uzmiestyje 5, gana patikimas, pakankamai vietos salone ir bagazineje nors auto neatrodo didelis,nebloga isvaizda net siuo metu, mazai rudyjantis. dalys nebrangios, keiciau sankaba, bsi kompa del dregmes buvo sugedes,kitas dalis kuriuos ipratai keiciamos dirzai vaziukles, taciau turejau didele problema del kurios jau norejau atsikratyti siuo auto, aisku tai ne pezuko problema greiciau aoltos klaipedoje mechaniku padaryta haltura, keite generatoriaus dirzo itempeja ir idejo ar tai citroeno ar tai panasu kuriuo skriemulys buvo kur kas didesnis nei originalo. o dirzeli uzdejo pagal kataloga ir jis buvo to itempejo deka jau per trumpas ir pjove visa sistema, del ko teko tvarkyti kondisa subiro ten kas susije su skyvu, visus kitus skyvus keiciau, generatoriaus dirzeli perkant pagal kataloga jis sunkiai uzsidedavo buvo per trumpas ir pjaudavo visa sistema, taip du metus pravargau kol issiaiskinau kad itempeja idejo meistriukai netoki koks turetu buti. pasiziureti perkant kad nebutu surudijes nes jau tokiu metu pradeda rudyti kiti, ar nemeta elektra klaidu, ar dirba variklis sankaba kitos dalys keiciamos nebrangios
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-22
1.6 benzinas 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvumas (kaip tokiam dydžiui); daug komforto įrangos; dizainas
Greičiau nuvertėja nei vokiški/japoniški analogai.
Turiu jau 3 metus. Rinkomės nedidelį šeimyninį automobilį, kad ir moteris puikiai jaustųsi prie vairo. Tai pirmas prancūzas mano autoparke. Iki šiol tik darbines teko iš šios šalies vairuot. Pakankamai erdvus kompaktinės klasės automobilis. Vairuotojo vieta patogi, viskas logiškai išdėliota. Malonu atsisėsti. Suaugęs žmogus neblogai įsitaiso ir ant galinių sėdynių. Telpam su visa šeima, ir nemažas vežimas gražiai įkrenta i geros formos bagažinę. Nors paprastai tai nėra pasirinkimo faktorius pas mane, bet nu 307 dizainas - super. Stilingai atrodo net po tiek metų. Mano versija su maksimalia komplektacija (tik pavarų dėžė mechaninė). Stebėtina, tačiau net ir 16 metų automobilyje viskas puikiai veikia (lietaus ir tamsos davikliai ir t.t.). Tai kiek keičia nuomonę apie gandais apipintą "prancūzišką elektroniką". Benzininis variklis paprastas, kaip pagal metus ir visai ekonomiškas. Traukos mieste ir užmiesty per akis. Greitkeliuose (130+) jau galima kabinėtis, nes ir suvartojimas kyla ir variklio garsas salone pradeda atsirast. Tačiau 95 proc atvejų visko per akis. Važiuoklė komfortiška ir nesudėtinga. Vairo mechanizmas labai lengvas ir puikus mieste, pasiekus didesnį greitį lengvumas dingsta. Ne "posūkių asas", bet kasdieniam važinėjimui - pats tas. Nedidelis automobilis, paprastas benzinas ir eksploatacija nebrangi. Per visą laiką teko šį tą keisti. Dalių kainos prieinamos. Kelios važiuoklės gumos, abs daviklis ir vairo traukių antgaliai - atrodo viskas. Tiesa, vieną nemalonų gedimą turėjau. Panašu, kad standartinis, nes dėvėtų dalių nesuradau. Teko keisti visą posūkių-valytuvų bloką. Brangus malonumas, bet mašinai patikimai tarnaujant, teko paaukot. Nuvertėjimas gana nemažas. Įtariu daugiausia dėl to prisideda prastai "suvirišnti" jau pas mus po avarijų modeliai, kurie ir sukuria visą "prancūziška mašina baisu" mitą. Standartiniai. Pasitikrinkit ar viskas veikia (turiu galvoj elektroniką).
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2016-11-23
Neprastas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedaug remontų, erdvus priekyje ir didelė bagažinė. Kainos ir kokybės santykis geras.
Kietoka, garsoka.
Tvarkingas salonas, priekyje vietos pilnai užtenka, gale norėtųsi daugiau. Vaikiška kėdutė telpa, vaikui kojų nespaudžia:) Bagažinė erdvi, be kvailų išsikišimų kaip insignijoje ar acorde (09m.). Nerūdija visai, nors Lietuvoje jau 8 metai, o pradinis eksploatacijos taškas Italija. Kietokas, bet universalui tai nėra bėda. 81 kw lyg ir turėtų būti gana, bet visada būna situacijų, kai norisi daugiau. Gal šiek tiek garsokai burzgia variklis, bet tai jau visų senesnių dyzelių bėdos. Šiaip pretenzijų neturiu, laiku keisti tepalus, diržus ir filtrus, tai mažiau gedimų bus laikui bėgant. Per 4 važiavimo metus buvo tvarkyta po variklio gaubtu: kuro purkštukai, pakeistas kondicionieriaus radiatorius, pagrindinis diržas (iškart po pirkimo, nes laikas jau buvo). Stabdžių diskai, kaladės, traukės. Kainos naujų dalių nėra baisios, o šrotų mėgėjams net stebuklingai žemos. Patarimas vienas. Prieš perkant gerai papurtyti servise, kad paskui nereiktų purtyti savo kišenės. Čia tinka perkant bet kokią mašiną.
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas Butkus | 2016-11-02
Ekonomiškas miesto automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stilinga išvaizda, Erdvi bagažinė, Erdvus salonas priekyje, Ekonomiškas, Geras sukibimas
Mažai vietos gale, Silpnas variklis užmiesčio ilgoms kelionėms, Pigus plastikas ir surinkimo kokybė, Kieta pakaba, Nuvertėjimas
Savo laiku, labai geras miesto automobiliukas. Sportiška ir patraukli išvaizda, puikiai išsiskiria iš kitų, tų metų automobilių, net ir šiomis dienomis ne taip „senai“ atrodo. Automobilyje gavau paturėti 2 metus ir ką man pavyko pamatyti. Automobilio gedimai perkant buvo neveikiantis termostatas, perdeginėjanti dešinė gabaritinė lemputė (elektros problema), visa kita buvo gerai ir veikė puikiai. Automobilis buvo 2/3 durų hečbekas, tad durys yra ilgesnės, ir atidarymo plotas yra tikrai didelis, vietos viduje taip pat yra daug (priekyje), o patogiai įsitaisyti gale yra sunkiau žmonėms, kurie yra aukštesni nei 186 cm. Praktiškumo atžvilgiu, durelių dežutės yra gan erdvios, daiktadėžė taip pat erdvi, ir šiame modelyje yra oro kondicionerius, tad dokumentai ir/ar maistas/gėrimai bus vėsūs. Priekinis stiklas yra labai didelis ir suteikia puikų erdvės jausmą kaip ir platūs automobilio langai ir papildomas langelis prie arkos, suteiks puikų priekinį matomumą. Dėja, prancūzai nevisuomet pasižymi kokybe, todėl automobilis metuose jau praradęs detalių tvirtumą ir pigus plastikas priklijuotas tiesiog klijais nebeatlaiko. Automobilis yra gan kietas ir stabilus, todėl užmiesčio kelionėms yra patogus, tačiau mieste, kietoka pakaba gali trugdyti, nes kelias ne visada yra lygus todėl tikrai pasijaus kiekvienas nelygumas. Bagažinė yra talpi, plati ir ilga, todėl be vargo galima vežti didesnius krovinius kaip didesnis kelioninis lagaminas, arba daug prekių po parduotuvių išpardavimo. Variklis šiame modelyje yra 1,4 HDi. 1,4 HDi (68 hp/51 kW) dyzelinis variklis. Dirba gan garsiai, bet tuo laiku visi dyzeliniai automobiliai dirbo, o garso izoliacija nebuvo taip pažengusi. Mieste šio mažo variklio galios pilnai užtenka, žinoma, iš vietos pajudėti sunku, o jeigu norint aplenkti ir „užlysti“ į geresnę vietą, šis variklis labai netinkamas. Labiau pritaikytas ekonomiškam, gražiam, miesto važiavimui pirmąja juosta. Užmiestyje ekonomišku greičiu važiuojant ir per daug variklio nekankinant (90 km/h), galima važiuoti komfortiškai, kuro sąnaudos taip pat mažos, tačiau su kiekvienu kilometru didėja garsas ir kuro sąnaudos, todėl garsas primena, kada yra važiuojama neekonomiškai. Tačiau mieste, neviršijant 2500 aps./min galima puikiai ir ramiai pasiekti kelionės tikslą. Kaip ir visiems, mano patarimas, kur taisyti spręsti jums, bet, servisas jums netaiso detalių kurios yra sugedusios, jie keičia viską, o tai yra daug brangiau, ir darbas kainuoja nemažą sumą surinkinėjimo, o „garažuose“ neaišku ką padarys, nes nei garantijos, nei čekio, nieko nėra, ir jeigu nenusimąnantis atvažiuos, tai gal ir išims dar ką, ko trūksta kitiems automobiliams. Tačiau Peugeot dalys nėra tokios brangios, bet jas teks keisti dažniau. Kaip ir visos mašinos, kuo senesnės, tuo daugiau priežiūros joms reikės. Dėl nuvertėjimo, tai prancūzai „nelaiko“ savo kainos, ir nuvertėja gan stipriai, tačiau jeigu norite mažo miesto automobilio, kuris yra ekonomiškas, turi erdvią bagažinę ir atrodo gan padoriai šiomis dienomis, siulau iškarto neatmesti šio automobilio. Kaip ir visus automobilius, apžiūrėti nuodugniai. Prisikabinti prie kiekvieno trūkumo, nes mažį trūkumai gali parodyti didesnius, rimtesnius nemalonumus. Apžiūrėti elektrą ir jų valdomus įrenginius, kaip el. langai, šildymą ir A/C, visus reguliavimo rankenėles, kad nebūtų tiesiog uždėtos „dėl vaizdo“, nes surinkimo kokybė gan prasta, ir metams bėgant viskas dėvisi ir galiausiai lūžta. O daugiau tai tik sekmės renkantis automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-06-19
puikus auto. rekomenduoju.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas,manevringas,nereikalaujanti didelių investicijų.
nepatinka kad atsarginė padanga tvirtinama po mašina. greitkelyje mašinai trūksta stabilumo virš 130km/h
Automobilis parvarytas iš Italijos. Rida 200 500km. Tech praėjo pati. Jau turiu jį 4metus. Mieste traukos užtenka. per 4 metus su varikliu bėdų jokių neturėjau. Svarbiausia laiku keisti tepalus,centrinį ir generatoriaus diržus. per 4 metus investuota tik 1050 eurų. patarčiau netaupyti ant detalių, pirkite originalias.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-02-04
1,6 HDI 80kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksplotacija, kuro sanaudos
nuvertejimas
Sia masina pirkau musta, tai pats tvarkiau maciau kaip kas padaryta. ispudi paliko nebloga, atrodo patikima, antikorozija gera. valdymas superinis, manevringas, patogus. Jei sau ziurit, pirkit tik po atnaujinimo, po 2005. buvo atnaujinta netik isvaizda, bet ir daug kitu mazku, pakeistos elektros laidu junktis (kurios kele savaiminio auto uzsidegimo pavoju), apsaugotas ABS blokas nuo vandens ir purvo, bei daug kitu dalyku..... Varikliukas kolkas problemu nekelia, dirba svelniai ir tolygiai. Gamintojas yra numates tepalus keisti kas 20 000 km. automobiliuose pagamintuose iki atnaujinimo (iki 2005), taciau patys pastebejo kad ilgainiui varikliams tai labai nesveika, tai nuo 2005 metu pakeite kad keisti reikia kas 15 000, bet rekomenduociau keisti kas 10-12 tukst. Tad perkant peugeot ar citroen su HDI varikliu reiketu dairytis pagamintu po 2005 metu, nes jie priziureti kur kas geriau ir tikrai tarnaus ilgiau. Kas del pagrindinio (paskirstymo) dirzo, tai jis yra keiciamas kas 240 000 jei auto naudojamas lengvomis salygomis (tai yra autostrados, autobamai) ir kas 180 000 jei auto naudojamas sunkiomis salygomis (tai yra miestas), arba abiem atvejais kas 10 metu. atrodo baugiai daug, bet jie tai garantuoja, maniskis jau nubeges apie 150 000 km visi itempejai kolkas tylus, nors prabegus 120 000 generatoriaus dirza peugeot servize keite, bet itempejus paliko tuos pacius. toliau ismetimas, butent sitam modeliui skystis i FAP filtra nedasipila, o yra keiciama visa kasete. gamintojas yra paskaiciaves viena kasete 160 000km, po to reikes keisti, arba pjauti lauk FAP filtra ir deti apgavikus kompui, bet sito nerekomenduociau, ateis diena kai mokesim uz ismetima tai kainuos brangiau, nes su pilnai veikiancia sistema imetimas yra beveik nulinis, dumo nera visai, mink kaip nori (tech. apziuroj maniskiui matavo tris kartus negalejo patiketi kad toks mazas). siaip specialistai sako kad apsukas dazniau sukelti ir pasivazineti agresiviau, tai to skistimelio sutaupai ir filtras pats issivalo, tai ir pasibaigus tam skysciui, jei laiks nuo laiko gerai "prapusi", tai chekas gali ir neuzsidegti, kad baigesi skystis. jei perki auto ir pardavejas sako kad prabegusi tik 130 000km, o uzmynus gaza pasirodo nors ir labai svelnus, bet visdelto dumelis, tai zinok kad FAP nebera ir jis nubeges mazu maziausiai 160 000km. tik pasidomekit ar jusu tikrintam modeli turi buti FAP (senesni ejo be FAP). Na su sia masina tikrai neuzdirbsi, o eksplotacija kaip tokiu metu auto tikrai pigi palyginus su vokiskais konkurentais VW Golf ar BMW 3'ias. vaziuokle paprasta, o visa kita, na laimes dalykas... pirk tik po face lifto, po 2005 metu.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2014-12-06
Peugeot 307 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas Manevringumas
Dideles kuro sanaudos
Teko truputi pabendrauti su siuo auto ,buvau ji pirkes truputi dauzta,Po remonto pora menesiu eksplotavau ji kaip pagrindini savo automobili,galiu pasakyt,kad visai puse velnio automobiliukas,kas iesko auto uz maza biudzeta,yra drasus,ir nelabai domisi savo saugumu.Automobilis kaip zaislinis surinktas is visokiu smulkiu dalelyciu vielu plastmasiu,vaziuokle kai pas koki dvirati,apie avarija su siuo auto net baisu pagalvoti,bet man jame patiko valdomumas! stabilus, labai manevringas! gana gerai stovi ant kelio ir neblogai traukia.Priekije pakankamai vietos,erdvus geras matomumas gan patogus,zymiai malonesnis vairuoti nei 3 golfas. 2.0 Hdi,traukos pakanka,bet ryja apie 10, uzmiestije apie 6,truputi daugoka tokiam auto. Greit praranda verte,neilgaamze auto greit iseina i pavesi Rida 200K sitam auto yra per daug,ziurekit su mazesne,gerai priziureta.
Pilnas atsiliepimas...
Ne fanas, bet megejas :) | 2014-09-29
2,0 hdi 79 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelis, bet erdvus, gan komfortiskas automobilis. Variklis neuzmusamas... Daugiau problemu pasitaiko su kuro sistemomis, bet juk cia "common rail" tad negalima isskirti is kitu automobiliu. Trauka nebloga, gana ekonomiskas. Remonto islaidos (per 5 metus): pakeista sankaba su smagraciu ~1700 lt. restauruotas 1 sarnyras, abu traukes antgaliai, pakeisti gal 3 stabilizatoriai, kaina viso ~150 lt. Isprogramuotas ir ispjautas suodziu filtras ~300 lt. Atsizvelgiant i tai, kad pravaziavau daugiau nei 100000 km., islaidos labai nedideles. Masina pirkau uz 13000 lt., dabar manau kainuotu apie 6000 lt., taigi nuvertejo stiprokai, bet jeigu buciau pirkes pvz audi, buciau sumokejes kokius 25000 lt., siai dienai ji butu verta apie 12000, taigi ne toks jau ir didelis nuostolis. Nepirkti 1.6 hdi.
Pilnas atsiliepimas...
Emilis | 2014-04-22
Peugeot 307, 2.0 petrol/ 100KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai sportiska versija, isvaizdus, daug elektronikos.
Tustina pinigine degalu sanaudomis, kartais megsta pabarsketi.
Labai smagus, patrauklus automobilis. Nereikalauja dideliu investiciju. Variklis patikimas, galingas, nereikalauja daug investiciju, laiku keiciant tepalus ir filtrus neturetu kilti problemu. Labai didelis nuvertejimas, pagrindine problema greitai dylantys priekiniai ventiliuojami stabdziu diskai. Kainos uz vieneta svyruoja nuo 150 iki keleto simtu litu. Taip pat daznai gendantis bagazines atidarymo mechanizmas. Nuo benzininio modelio bekit kiek galima toliau, neislaikysite. Labai dideles kuro sanaudos, bet galios atzvilgiu, trauka atperka viska. Norintys skraidyti sis modelis idealus. Norintys taupiai vazineti rinkites 1.6 hdi variklius. Vieni patikimiausiu rinkoje.
Pilnas atsiliepimas...
vairuotojas | 2013-11-23
PEUGEOT 307 2.0HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas
jokiu
Smagus miesto masiniukas. platus dideli langai pro kuriuos daug matai super vienas is geriausiu varikliuku peugeot daliu kainos tikrai nera brangios kaip nuo seno buvo manyta rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai