Markės
275 iš 1434
Citroen C2 2003 - 2010
Citroen C2, 2003 - 2010
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.86% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Citroen C2 yra nedidelių miesto automobilių klasės atstovas. C2 kartu su C3 modeliu pakeitė populiarų Citroen Saxo. Abu automobiliai turi palyginti skirtingus dizainus, leidžiančius Citroen kovoti dėl skirtingų pirkėjų užgaidų. C3 yra suprojektuotas kaip didesnis šeimos automobilis su 5 durų kėbulu, tuo tarpu C2 yra skirtas daugiau jauniems vairuotojams su 2 durų kėbulu ir kiek dinamiškesniu dizainu. C2 automobilis turi dvi įdomias technologijas. Pirmoji „Stop & Start“ sistema pasižymi tuo, kad turi hibridinę sistemą su vidaus degimo varikliu ir papildomu mažu elektromotoru. Ši sistema automatiškai išjungia variklį kai tik automobilis pilnai sustoja. Kita sistema – „SensoDrive“ turi penkių greičių pusiau automatinę pavarų dėžę su automatiškai valdoma sankaba, todėl automobilis neturi sankabos pedalo. Galingiausias C2 VTS turi 125 AG (93 kW) galios variklį ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per 8.2 s.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Daugelis Citroën entuziastų mano, kad šis automobilis buvo kiek „pamirštas“ gamintojo ir negavo tiek dėmesio kaip C1 ir C3, kurie buvo itin aktyviai reklamuojami.

Mažasis C2 labai sėkmingai dalyvavo Junior World Rally Championship (JWRC) ralio čempionate, kur 2005 metais pilotuojamas Dani Sordo tapo čempionais. Vėliau automobilis atnešė čempiono titulus Sébastien Ogier 2008 metais ir Martin Prokop 2009 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
DK | 2016-11-04
#CITROEN C2 1.4HDI 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, nors ir mažas. Ekonomiškas. Pigi eksplotacija.
Silpna garso izoliacija. Tik kaip papild. automobilis, arba trumpoms distancijoms.
Automobilis buvo parvežtas muštas iš Vokietijos. Priekis/kairė pusė. Keičiau kapotą/bamperį/tempiau lanžeroną. Šovę AIRBAG/vairo. Prabėgęs buvo 24000 tūkst. Viską sutvarkėme nuoširdžiai ir sudėjome AIRBAG ir priprogramavome. Tad automobilis neturėjo jokių techninių kitų gedimų. Pravažiavo mano žmona ir aš juo ne daug. Apie 10 tūkst. km. tai yra vienerius metus. Dviduris/miesto automobilis. Mechaninė 5 pavarų dėžė, tačiau labai maloni. Bėgiai labai sklandūs ir tikslūs. Surinkimo kokybė paprasta, (PIGI) ne klimatronikas. El. langai, bet su kondicionieriumi. Mažas barškaliukas, bet tikrai ne pats baisiausias. 140km/h, dar net ne baisumas, bet aštresnis jis ir jaukesnis miesto gatvėse. Maloni, maža bagažinė, kuri atsidarydavo iš dviejų dalių. Priekyje automobilio užtektinai vietos. Malonus vairo mechanizmas, tikslus ir lengvas. 1.4 HDI 50 kw. Ekonomiškas, net juokingai. Mieste jis imdavo nuo 3,5 iki 5 litrų dyzelino. Traukos tokiam mažam autom.svoriu per akis. Jokių defektų per metus neišlindo, žinoma ir rida tokia 24000 tūkst. buvo. Kadangi buvo pakeisti, tik tepalai ir filtrai, negaliu suteikti didesnės info apart tai. Tačiau jam detalės pigios ir tikrai jis mažai gendantis. Tokį automobilį patogu rinktis kaip antrą šeimoje miestui, arba kaip automobilį jaunam asmeniui, ekonomiškas ir pigus. Yra ir galingesnė galimybė VTR su benzininių varikliu. Jeigu dyzelinį, tai tik su maža rida, kadangi mažatūrių variklių eksplotacijos laikas yra siauresnis (Trumpesnis). Kaip ir visada, kuo mažesnė rida tuo geriau mažatūriams varikliams. (nors visiems tai galioja) Nepagailėkite kelių eurų važiuoklės patikrai ir viskas. Žinosite ką perkate. Sėkmės
Pilnas atsiliepimas...
Citroen | 2016-10-07
c2 dyzelinas, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas miesto automobiliukas
nuolat gendantis, prasta garso izoliacija
Tuejau citroen c2. mieste nepakartojamas, ypatingai manevringas- tilpsi visur ir visada. tikrai smagus vaziuoti.taciau nuo pat pradziu buvo daznos bedos del gedimu. gal, kad dyzelis, gal, kad greiciu deze pusiau automatine, t,y, su robotukais, kurie vis kaprizu turejo. nuolat kazkas gesdavo. per du metus, kiek vazinejau su citroenu taisymams palikau daugiau nei pati masina verta (citroen centre). garso izoliacija tikrai prastoka, viduje viskas pigu, bet cia nera svarbiausias dalykas- svarbu, kad vaziuotu ir negestu, ko citroene tikrai nebuvo. is vietos sunkokai pajuda. Bagazine maza, bet man uzteko laisvai, nes vazinejau viena. Parduodant buvo gaila del nerealaus manevringumo, patogumo, bet dziaugiausi pardavus, nes nuolatiniai ivairus gedimai vargino. Automobili pardaviau uz tiek kiek pirkau, neskaitant kiek buvo ideta, o ideta i ja buvo tikraiii daug. Pirkti dyzelio ir automato nepatariu.
Pilnas atsiliepimas...
PARDAVEJAS | 2014-12-05
super taupus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
TAUPUS,VIKRUS MANEVRINGAS
NEPASTEBEJAU
pirtas pardavimui teko vazinetis savaite laiko.iseties smagus ir manevrigas masiniukas.super taupus.traukos tikrai pakankamai.valdomumas geras.begius jungia tiksliai,gerai.isorej nedidukas,vidui pakankamai vietos ,aisku bagazine tik moters pirkiniams.bet tam jis ir skirtas.ne kroviniams vezioti. pigios plasmases,bet ko tiketis is tokios klases auto.pirkau vokietijoj..papuole vieno seimininko tikra rida tik 164171km. 1.4 hdi. ir atsiliepimuose.bei forumuose apie siuios varikliukaus nieko blogo neradau.paprastas geras ir nelepus variklis.taupus.jai graziai tvarkingai vaziuosiosi ir jo nesmaugsi. to nezinau nes lt tech.praejo is pirmo karto.bet tikrai nekosmosa kainioja manyciau.pirk ir nebijot.gera smagi citrina. geras auto jei nepapulsi ant dalupto iki rankenu.kaip ir ant betkurio kito.
Pilnas atsiliepimas...
Edik | 2011-02-08
Trumpai apie citrona c2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus ir patogus
Letai perjungia begius
Citronas c2 2006 metu 1.4 benzinas , automatas , vysnines spalvos . Seip auto visai fainas. Tikras miesto automobilis , kuro sanaudos mieste 7,5 - 8,1litrai (vasara-ziema). Keiteme sarnyra kaina 35 litai , keitem traukes kaina irgi neispudinga gal koky 40 litu vnt. Tepalo filtras 20 litu . Zmona patenkinta automobiliuku man vairuot neleidzia tik iki servizo :), zodziu retai. Pritaikytas moterims
Pilnas atsiliepimas...
Gedas | 2010-07-15
Mažas ir patogus miesto automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, praktiškumas bei geras manevringumas
Prastoka garso izoliacija, netikslus pavarų perjungimas
Jau greitai bus metai kai turiu Citroen C2 ir kol kas esu juo visiškai patenkintas. Automobilis buvo pirktas su tikslu kuo pigiau važinėti į darbą ir jis tai puikiai daro...Maniškis yra 2006 metų laidos 1.4 HDI (dyzeliukas), taupus, pakankamai erdvus viduje (nors žiurint iš išorės to nepasakytum), funkcionalus miesto automobiliukas. Apie automobilio išvaizda daug neišsiplėsiu - tai kiekvieno žmogaus skonio reikalas, tačiau mano nuomone jis pakankamai dailus ir turi savo stiliu. Vidus kaip ir įprasta tokios klasės automobiliui didele prabanga nedvelkia, plastmasės kietos, tačiau važiuojant kažkokių ypatingų girgždesių nesigirdi. Labai norėčiau pagirti galines šio automobilio sėdynes - jos yra dvi (nes trims žmonėms sėdėti gale jau būtų iššukis), todel sėdėti jose yra beveik taip pat patogu kaip ir priekinėse sėdynėse. Jas atlenkus gaunamas visai "padoraus dydžio" bagažo skyrius ir keliaujant dviese jau galima susidėti nemažai daiktų. Labiausiai erzinantis dalykas tai netiksli pavarų perjungimo svirtis - nors mašina ganėtinai nauja, tačiau pavaros jungiasi labai netiksliai, ypač reikia įprasti prie atbulinės pavaros įjungimo. Gal dar galėčiau paminėti girdimą padangų ir variklio triukšmą, tačiau vargu ar rastume šios klasės auto su gera ir kokybiška salono garso izoliacija. Daugiau įpatingų bėdų kaip ir nėra, na išskyrus CD grotuvą, kuris po šios žiemos šalčiu "nusprendė" nebegroti CD... Variklis 1.4 HDI, 50 kW. Kuro sanaudos - mieste vasara 3,5-4 l/100km, žiema - 4.5 l/100km. Užmiestyje vasara - 4-4.5l/100km, žiema ~5 l / 100km. Iš tiesų klaidos čia nėra, važiuojant autostradoje apie 100-110km/h sanaudos didesnės nes variklis dirba apie 3000 aps. ir tampa nebetaupus. Ši mašinytė geriausiai jaučiasi važiuodama miesto gatvėmis - juk tam ji ir sukurta. Per ne pilnus metus pravažiuota apie 30k km, keisti filtrai, tepalai, stabdžių kaladėles. Brangokas kuro filtras ~ 160 Lt (su nuolaida), kaladėles galinės apie 55 Lt (būgniniai stabdžiai, nurodyta turgaus kaina), priekinės apie 100 Lt (ne made in China). Daugiau kol kas jokių bėdų. Dėl nuvertėjimo tai manau, kad jis yra didžiausias perkant naują iš salono, maniškis 2006 metų galo pernai rudenį kainavo 12k Lt. Manyčiau tai labai geras variantas renkantis nebrangų, neseną bei taupų miesto automobiliuką. Nepirk naujo iš salono, nes dviejų - trijų metų senumo toks pats auto jau per pus pigesnis.Geriau ilgiau paieškojus įsigyti tokį poros metų senumo. Na ir kaip bet kurį kitą naudotą auto renkantis - būtinai tikrinti, nes lietuvaičiai dažnai pakiša "kiaulę"...
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2010-04-01
Simpatiskas miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Simpatiskas, patogus mieste
Kieta pakaba, neskirtas visiems atvejams, variklis galetu buti ekonomiskesni
Tai kol kas pats patogiausias mini automobilis koki teko vairuoti - nedidelis, praktiskas ir visai patogus vazinejant mieste. Gale galima isisodinti du vaikus, o bagazineje normalius krepsius is parduotuves. Taciau su C2 nepakeliausi, teko vaziuoti i pajuri ar su visa manta prie ezero. Tai galiu pasakyti, kai pradedi krauti palapines visa vieta automobilyje greitai baigiasi :) Kas nepatiko - tai labai netiklus pavaru jungimas, aisku tokiu dalyku kaip kondicionierius taip pat nereikia tiketis. Aisku, tai yra ekonomiskas automobilis, todel viduje jis paparastas, pigus, visur naudojamos elementarios medziagos ir kietas plastikas, taip pat CD grotuvas megsta "valgyti" kompaktus. Girgzdejimu, cypimu sedint viduje girdi sociai. Pakaba taip pat kietoka, todel musu keliais vazineti kiek skausminga, taciau posukius ir siaip stovejimo aikstelese sukinetis labai patogu. Taciau svarbiausia sio automobilio nepriimti labai rimtai. Be to C2 dizainas man buvo ir yra dabar labai patrauklus - savotiskas, kiek issiskiriantis is kitu mini automobiliuku, kurie istikruju panasus i muilo gabaliukus :) Teko vaziuoti ir su Citroen C1 modeliu, tai jis man patiko daug maziau nei C2 Pas mane buvo 1.1 varikliukas ir visai jis nera toks silpnas kaip gali pasirodyti. Mieste jo uzteko sociai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai