Markės
1185 iš 1462
Saab 9-5 2005 - 2010
Saab 9-5, 2005 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 7
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Atnaujintas 9-5 neįnešė įpatingų naujovių, tačiau jis išlieka toks koks visada buvo – stilingas, dinamiškas ir komfortiškas. 9-5 gaminamas sedano ir universalo kėbulais, o į jį montuojami žemo slėgio turbo varikliai su itin mažu kenksmingųjų dalelių kiekiu išmetimo dujose. Iš išorės automobilis pasikeitė priekiniais ir galiniais žibintais. 9-5 – vienas saugiausių automobilių pasaulyje. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, smūgiams atsparūs bamperiai. Iš aktyviųjų elementų - ABS su EBD. Daugkartiniai crash testai tik patvirtindavo aukščiausius saugumo įvertinimo pažymius. Automobilis be kita ko garsėja ir puikiu standartinės įrangos sarašu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
2018-01-30
Džiuginantis šeimyninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Džiugina.
Žiūrėti aprašyme.
Saab 9-5 1,9 TiD Vector universalas su automatine pavarų dėže. Pagamintas 2006, pirmą kartą registruotas 2007 balandį. Šeimos automobilis, naudojamas kasdien. Pirkau pravažiavusį 238.000 km, pats nuvažiavau kol kas apie 3000 km. Komplektacija nors ir nėra pati gausiausia, bet iš esmės turi viską, ko man reikia. Yra automatinė pavarų dėžė, autopilotas, elektra valdomos odinės šildomos ir ventiliuojamos sėdynės (vairuotojo – su atmintimi), dviejų zonų automatinė klimato kontrolė, galiniai parkavimo davikliai, radijas/CD/MP3/Aux-in grotuvas, bluetooth sąsaja telefonui, „ragai“ ir t.t. Nėra navigacijos ekrano, xenon žibintų, lietaus daviklio, automatiškai pritemstančio veidrodėlio, gal dar kelių smulkmenų, kurios šiame modelyje gali būti. Apskritai Saab man patinka. Jis kiek senamadiškas, bet mane tai netgi truputį žavi. Atrodo solidžiai, neiššaukiančiai, tačiau drauge išskirtinai. Apie techninius dalykus informacijos pilnas internetas, tad nesiplėsdamas išdėstysiu tik savo asmenines pastabas. Man patinka: 1. Bendras važiavimo pojūtis. Pakaba nei per kieta, nei per minkšta. Gal tai nuskambės banaliai ir nuvalkiotai, bet važiuojant tikrai apima „lėktuvo“ jausmas. Tai nėra „laivas“, bet ir toli gražu ne sportiškas automobilis. Posūkiuose „nosis“ nenoriai sukasi reikiama kryptimi, bet važiuojant ilgus atstumus autostradomis ši mašina tikrai nenuvargins. Na, rimtai, beveik lėktuvas... 2. Tvirtas sudėjimas. Važiuodamas jautiesi užtikrintai ir saugiai. 3. Rūdžių nėra. Pats nustebau, bet jų tiesiog nėra. 4. Talpi bagažinė, be to galinės sėdynės susilanksto suformuodamos lygias grindis. Labai patogu. 5. Prieš pirkdamas skaičiau, kad interjere panaudotos prastokos medžiagos. Aš joms beveik neturiu priekaištų. Pas mane niekas nebarška, necypsi, nenusitrynę, liečiasi maloniai. Išskyrus kai kuriuos dalykus (plačiau parašysiu prie to, kas nepatinka). 6. Patogios sėdynės. Stambesniam žmogui jos gali pasirodyti per siauros, bet man labai tinkamos ir gerai palaikančios posūkiuose. 7. Gražiai skamba garso aparatūra. Ne aukščiausio lygio, bet man pakankama. 8. Kol kas niekas nesugedo. Man nepatinka: 1. Sėdynių pozicija. Kad ir kokia patogi būtų pati sėdimoji vieta, visgi sėdynių reguliavimas 200 cm žmogui nėra tinkamas. Galbūt tai susiję su elektriniu valdymo mechanizmu, bet negaliu sėdynės nei atitraukti atgal, nei nuleisti žemyn tiek, kiek man reikia iki tikrai patogios pozicijos. Prie visos šios „puokštės“ priekaištų dar ir galvos atrama nepasikelia kiek reikėtų... 2. Sėdynių oda neatrodo atspari. Galbūt iki manęs ji nebuvo tinkamai prižiūrima, bet dabar vairuotojo sėdimosios dalies šonas paplyšęs, nors žiūrėdamas niekaip nesugalvoju nuo ko taip galėjo atsitikti. 3. Posūkių ir valytuvo rankenėlės jungiamos traška taip garsiai, kad galite būti ramūs, jog niekas pas jus mašinoje kelionėje neužmigs. Kaip tokios klasės mašinai tikrai nesolidu. 4. Labai keistas autopiloto valdymas. Sunkiai įpratau ir vis dar truputį erzina. 5. Automatinės pavarų dėžės darbas nežavi. Kompiuteris kartais neapsisprendžia kuri pavara bus optimalesnė ir jas isteriškai kaitalioja. Jei reikia staigiai pagreitėti, tai triukšmo ir apsukų būna daugiau nei pagreičio. Beje, Sport režimas tai kiek pataiso. 6. Norėtųsi, kad būtų ekonomiškesnis. Bet turint omeny didelį svorį ir automatinę pavarų dėžę, 8,5 l/100 km vidutinės sąnaudos yra proto ribose. 7. Norėtųsi daugiau variklio galios. Šiaip jos pakanka, bet kartais tiesiog norėtųsi... Apibendrinant – tobulų nėra ir negali būti. Bet gerosios savybės yra kur kas reikšmingesnės už trūkumus. Kaip ir žmona – kartais paerzina, bet visumoje džiugina. ;) O tai ir svarbiausia. Remontas: paskirstymo diržo komplekto su vandens pompa keitimas + alyvos keitimas + filtrai (alyvos, kuro, oro, salono) + įsiurbimo kolektoriaus sklendžių "operacija" + generatoriaus laisvos eigos sankabos keitimas = 500 EUR. Kuro sąnaudos: 50% mieste + 50% užmiestyje = 8,5 l/100 km Nuvertėjimas: per pastaruosius 3 mėnesius dar nenuvertėjo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-18
saab 9 -5 1,9 tid automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas (patogios sėdynės, gera garso aparatūra), patikimumas, stabilumas ant kelio, gera trauka.
vis tik tai specifinė mašina ir bet kas remonto neatliks.
turėjau daug mašinų volvo, audi, vw, toyota, mazda. pabandziau saab ir nustebau. tai vienas geriausiu automobiliu. remonto kainos gal ir nemažos. bet viską nusveria automobilio stabilumas, komfortas. Sėdynės labai patogios, ant kelio stovi gerai, automatas dirba puikiai. dyzelinis variklis dirba gražiai ir tyliai. Jokių vibracijų. trauka irgi gera. geras sukimo momentas ir kai išeini ant lenkimo viskas ok. Tikrai geriau negu vovlo su 120 kw. Gal man pasisekė, bet kol kas jokių esminių ar pastovių erzinančių problemų nėra. Skirtingai negu volvo ar BMW kur buvo nsibaigiančio elektronikos problemos. Važiuoju tikrai didelius atstumus, sėdynės puikios. Aero kai išbandinejau man pasirodė kiek kietokas kasdieniai eksplotacijai. Kita vertus kai važiuoji daug kuro ekonomija irgi svarbi. bijojau tų interjero problemų. mašina bėgus 330 tūkst. aš pats nuvažiavau apie 120 tūkst. sėdynių oda nesutrūkinėjus ir nesuplyšusi. mygtukai kaip bebūtų keista nenusitrynę. gal mažai spaudau :). viras irgi nesusitrynęs. man sunku paaiškinti, bet net rūdžių ant mašinos nėra, nors pas kitus matau, kad būna. remontas normalus kaip tokios klasės masinai. aišku brangiau negu tokie vežimai kaip vw, mazda. tačiau patvaresnės negu audi ir bmw, o remonto kainos nedidesnes. volvo dar didesnes kainos (o jų ir automatai visai nelaiko). Investuoji kažkiek ir važiuoji toliau nenudroždamas iki rankenų. Parduoti aišku būtų nelengva. Nėra populiari mašina tarp lietuvių. Ir kainos nedidelės. Bet aš mašiną perku važiavimui, todėl nekreipiu į tokius dalykus dėmesio. kaip ir kiekvienos mašinos atveju nepirkti pigiausios ir sudrožtos. nepasitikėti lietuvių pardavėjais - su surūdijusiu duslintuvu nebūna bėgusių po mažiau negu 350 tūkst. Paprastai perkantys AERO neperka ramiam važinėjimui, tai turi poveikį automobilio mazgam. todėl juo reikėt tikrinti ypač.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-11
SAAB 9-5 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įšskirtinumas,patogios sėdinės,jautiesi kaip lektuve,tai yra ne chirpotrebas
Prastesnės salono medziagos,nei 1998 m. saabo,silpnesni bamperiai,reikia keisti pagr.dirzą,biški radija nepatogi.
Turiu dar saaba 95 1998 m.benzina-dujos,o dabar turiu nusipirkęs ir 2006 dizelį,palyginus šiuos automobilius,tai didesnį pliusą dėčiau 1998 metų,nes geresnės salono interjero medziagos,maziau plastmasių,jauciasi jog 2006 metų saabas pradetas gaminti taupant salono medziagom,taip pat ir silpnesni bamperiai,taip palyginus prastesnė ir garso aparatura,nepatogus reguliavimas kaip pas 1998 m.Naujesniam saabui reikejo pakeisti pagr.dirzą,kas nemazai kainavo t.y. apie 200 eurų,pas senesnį yra grandinė,kurios keisti nereikia.Kolkas su juo mazai vazineju,tai negaliu labai ir įvertinti. Jei butu galima atsukti laiką atgal,tai pirkciau saaba senesnio modelio,nuo kokiu 2004 metų benzina 2,3 aero,arba bent 2,3 ir butinai deciau dujas.Ten tai pasakojo yra smagumelis vaziuoti,ypac su aero,o dyzelis ir yra dyzelis,benzinu vaziuoti smagiau,o taupant galima ir dujom,pigiau gaunasi nei dyzeliu,arba ir nuo 2006 saaba,bet benzinu ir dujomis.Detaliu kainos tikrai nebrangesnes,nei tokiu metu wolsvagen ar volvo,tikrai manau galima nebijoti.... Remonto dar nezinau,bet pagr. dirzo keitimas kainavo apie 200 eurų,dar laikas trūkumų didelių neparodė,galėsiu parašyti po poros metų. Reikia ziureti jog būtų nesuvaryta,ypac daznai tokios buna pas italus,perkant nepasitiketi rida,geriau pasitikrinti atstovybeje ivedus vin koda,pasitkrinti tepala,ar nera priemaisu ir ar jo ne per daug.Na man maloniau benzinas su dujom,bet čia manau skonio reikalas
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
Saabistas | 2015-02-22
SAAB 9-5 Aero
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, galingas, stabilus
Nusipirkus parduoti šansų nedaug, tks važinėti iki galo.
Čia antras mano SAAB'as, markė labai patiko nes yra patikima iki negaliu. Konkrečiai apie šį automobilį, SAAB 9-5 2.3 TS Aero universalas automatas. Automobilis turi 191kw, galios pakankamai, kartais ir per daug dėl priekinių varomųjų, būtų visi 4, manau būtų tinkamai išnaudoti visi kw. Kuro sanaudomis nesiskundžia, mieste žiemą vartoja apie 17-18 litrų, užmiestyje 9-10. Automatai dirba gerai ir yra patikimi, nereikia bijoti, variklis taip pat patikimas (visi saab benzininiai varikliai važiuoja daug daug), daugiausia problemų su turbinomis, ypač Aero. Nepakankama karterio ventiliacija, turbina eina iš rykiuotės praktiškai visiems saab'ams anksčiau ar vėliau. Remontas - 500 Euru plius minus, bet sutvarkius galima pamiršti ilgam. Važiuoklės superinės (opelio), laiko puikiai, mašina ant kelio stovi labai gerai, ne vieną baudą už greity jau uždirbusi mašina.. Vidus - skonio reikalas, medžiagos nėra itin kokybiškos, mygtukai trinasi, sėdynės trūkinėja, pas universalus barška tarška galinis bagažinės uždangalas. 2.3 l benzininis, kurą megsta, tačiau sukasi labai smagiai. Pati mašina yra pigesnė už tokių pačių metų vokiškus automobilius, nuvertėjimas galbūt nėra labai didelis (ypač Aero komplektacijos), bet parduoti nusipirkus yra tikras kantrybės išbandymas, automobilis visai nepopuliarus mūsuose, juolab nuo 2012 metų daugiau nebegaminamas. Perkančiam siūlyčiau tikrinti turbiną, korozijos židinius, būtinai atkreipkit dėmesį į šildymą (kartais nešildo vairuotojo puses) gedimas atrodo paprastas, bet reikalauja nemažų investicijų (reikia ardyti visą pirekinę panelę).
Pilnas atsiliepimas...
Saulius. | 2014-10-24
Idomus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,greitas,paliai galia ekonomiskas,paliai metus nebrangus auto.
Galetu buti 100-150kg lengvesnis.
Pirktas,priziuretas ir priziurimas saab centre lietuvoje,pirktas 100tukst rida dabar 160tukst km,jokiu gedimu neturejas.Automobili vertinu paliai kaina ir kokybe labai gerai.Tai patikimas,stabilus ir greitas automobilis.Pilnos komplektacijos-ksenon zibintai su automatiniu aukscio reguliavimu,autopilotas,navigacija,abs,stabilumo ir antiprabuksavimo sistemos,4sildomos sedynes. Automobilis 2.3T 191kw(260) automatas .Automobilio detaliu kainos patenkinamos,kasko draudimo kaina uz 2009m 1500lt,visu stabdziu disku ir kaladeliu kaina su darbais iki 2tukst lt,tepalu ketimas castrol 0-40 su filtrais 300lt keiciasi kas 15-20tukst km,automatines greiciu dezes tepalu keitimas su tepalais ir darbu 250lt keiciasi kas 60-80tukst km,zvakes po 50lt keiciasi kas 40tukst km,kuro filtras 70- 100lt,salono filtras140- 200lt,oro filtras 80- 100lt,orginalus stiklo valytuvai 140lt. Pirkti tik priziureta saab centruose su pilna aptarnavimo istorija ir turesite tikra patikima saab automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2014-06-26
SAAB 9-5 2008 2.0t LPT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, talpus, paprastas, saugus.
Surinkimo kokybe, medziagos,
Automobili isigijome kiek netiketai, po gan ilgu paiesku. Pasitaike priziuretas, geru metu automobilis uz patrauklia kaina - 17.000 litu.Pirktas 2014 metu pradzioje. Priziuretas igaliotame servise, buvusi Lietuvisko lizingo masina. Rida 200.000km. Kas maloniai stebina - rudziu nera. Mano jau eksploatuojamas daugiau nei puse metu. Automobilis stabilus, pakankamai patogus, labai talpus, pakankamai ekonomiskas (nusipirkus sumontuotos dujos). Vaziuokle juntamai kietesne nei pvz BMW e39. Tuo paciu daugeliui nepatinka automobilio dizainas, nes jis atsilikes. Man siek tiek nepatika automobilio surinkimo kokybe - medziagos panaudotos pigios. Plastikas pigus. Jis patvarus, bet nera malonus liesti. Viskas judinant traska. Pripratimo reikalavo spynele standartineje Saabams vietoje ir langu valdymas viduryje. 2.0t LPT. Nieko naujo, praktiskai nesikeiciantis variklis nuo 1998m. Saabo, ne GM konstruotas. 110kw masinai sverenciai netoli 2tonu akivaizdziai per silpnas. Cipuotas galingas,lt - teoriskai turetu buti 130-135kw. Tiek jau uztenka vazineti normaliai. Variklio garsas siek tiek primena dyzelini, ypac persedus is 6 cilindru benzininio. Per puse metu negaliu skustis niekuo. Keistos tik ekploatacines dalys/medziagos: tepalai (rekomenduojama kas 17000 km), tuo paciu zvakes, filtrai. Taip pat stabdziu diskai ir kaladeles (sumoje ~1700litu). Net ir igalioto atstovo ikainiai nesikandzioja. Jeigu kam nors kyla klausimas del daliu - ju yra ir jos tikrai nebrangios. Siulau tikrinti Saab servise, vengti svedisku masinu. Jos pigesnes, bet paprastai nuvaziavusios netoli 400.000 km. Dyzeliai daznai tarnauja kaip taksi automobiliai. As ieskociau galingesnio variklio - 2.3T. Sanaudos labai panasios, o vaziavimas nepalyginamas. Kitu atveju daugeliui galios neuzteks, nes masina sunki. Tai geras kainos, kokybes ir metu santykis. Nemazai automobiliu pirktu ir priziuretu Lietuvoje, ju neverta bijoti. Gausite visa informacija apie automobilio istorija ir prieziura, taip pat, praktiskai garantuotai tikra rida ir automobili, kuris nekels galvos skausmo.
Pilnas atsiliepimas...
frenk | 2011-02-20
saab 95 dti automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
autonominis salono sildymas,stabilus,mazos kuro sanaudos
elektronika keleta dienu nevedus iskrauna akuma
saab 95 tid automatas 2006m.110kw.pikapas 1,9tid 110kw. normalus pasitikrint rida nes sveduose daug taksu saab.tai pat generatorius ar gerai krauna akuma didelis pliusas autonomke ziema labai greit uzsila salonas
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai