Markės
1161 iš 1426
Saab 900 1993 - 1998
Saab 900, 1993 - 1998
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.90% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 11
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Saab 900 1993 - 1998Saab 900 1993 - 1998Saab 900 1993 - 1998Saab 900 1993 - 1998Saab 900 1993 - 1998Saab 900 1993 - 1998
Saab 900 yra kompaktiškas prabangus automobilis gamintas su trijų ar penkerių durų hečbeko ir dviejų durų kabrioleto kėbulais. 900 dalinasi savo platforma su Opel Vectra automobiliu. Tai mažiausias Saab išskyrus trumpą laiką gamintą modelį 9-2X, kuris buvo bazuojamas ant Subaru Impreza bazės. Šis 900 turi įprastą skersai montuojamą variklį. Vėliau 900 modelį pakeitė 9-3 ir nors Saab teigė, kad buvo atlikta per "1100 atnaujinimų", tačiau naujas modelis išliko praktiškai toks pat kaip ir senasis.
Saab 900 turi vienu mygtuko paspaudimu pritemdomą prietaisų skydelį (funkcija buvo vadinama „Black Panel'“) tam, kad naktį kuo mažiau trikdytų vairuotojo dėmesį.

1993/94 metais Saab 900 išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu Japonijoje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
Safriukė | 2016-02-12
Moteriška nuomonė. Saab 900 NG 2.0 97'
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, surinkimo kokybė
Trūksta traukos, kieta pakaba
Patvarus ir patikimas automobilis, pareikalavęs minimaliai investicijų po pirkimo. Mano nuomone kiek kietokas, bet ieškantiems komfortiškesnio visada galima rinktis 9-5. Turėtas modelis buvo visai plikos komplektacijos (buvo tik el. langai), tad nebuvo kam gesti, tačiau turiu priekaištų pečiuko plastmasės kokybei - rankenėlės tikrai padarytos nekokybiškai, teko gyvai matyti nemažai šio modelio atstovų su nulaužtomis rankenėlėmis. Visa kita apdaila ir surinkimas - be priekaištų. 2.0 benzininis variklis tikrai silpnokas tokiai masei, jaučiasi turbinos trūkumas :) Per metus naudojimo jokių nusiskundimų varikliu neturėjau, dirbo nepriekaištingai. Negaliu pasakyti, kad per pastaruosius 3 metus smarkiai nuvertėjo, kaina ir taip nesikandžiojanti. Ekspluatacijos kaštai labai panašūs į tų metų prancūziškų automobilių, nėra pigu, bet vieną kartą investavus į brangesnę dalį pamiršti apie ją. Rinktis galingesnį variklį arba atnaujintą modelį (9-3). Taipogi gali kilti problemų žemesnėms arba neturinčioms ilgų kojų merginoms, mat variante su mechaninėmis sėdynėmis sankabos pedalo įspausti iki dugno nepavykdavo :)
Pilnas atsiliepimas...
Julija | 2013-06-12
Saab 900 NG 2.0 96 kW - kukli moteriška nuomonė :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarūs tiek pakaba tiek variklis tiek kėbulas, talpus automobilis
Kietoka pakaba, nelabai ekonomiškas - Lietuvos "didmiesty" ~13-14l/100km dujų (tiesioginio įpurkimo) gan ramiai važiuojant
Labai patikimas ir patvarus automobilis. Iš minusų galiu pažymėti tik pakabos kietumą (nėra ko norėt kai tokia klasė) ir silpną pečiuko rankenelių plastmasę (kita salono apdaila kokybiška), taipogi nėra labai ekonomiškas. Kėbulas labai geras ir patvarus, pirmas matytas 16 metų senumo automobilis kuris ant kėbulo neturėjo nei vienos rūdelės ar bent užuominos apie tai, nors praeitų šeimininkų nebuvo labai prižiūrėtas :) Gera surinkimo kokybė, malonus valdymas. Kaip už tokią kainą - nuostabus automobilis, tereikia po pirkimo iškarto susitvarkyti (tautiečiai nelabai juos tausoja) ir patikimai tarnaus ilgus metus. Galios užtenka, bet norėtųsi daugiau. Pats variklis tikrai patikimas ir neproblematiškas. Didelio nuvertėjimo nėra, bet automobilio kaina ir taip maža, todėl investavus į jį ir vėliau pardavus - investicijų neatgausit. Geriau damokėti šiek tiek daugiau, bet įsigyti geresnio stovio o ne patį pigiausią ir daugiausiai prariedėjusį variantą. Iš karto po pirkimo sutvarkius visas praeitų šeimininkų paliktas staigmenas, automobilis tikrai ilgai ir patikimai tarnaus. SAABo dalių kainos nepasakyčiau kad labai kandžiojasi, užtat pakeitus dalį pamiršit apie ją ilgam. Perkant dalis oficialiose centruose aišku bus kelis kart brangiau, todėl nepatariu. Pakaba paprasta, dalių kainos parduotuvėse svyruoja priklausomai nuo to ar pasakysite "tinka ir kai kurios opelio dalys" :) 96kW mėgstantiems dinamiškesnį važiavimą neužteks, variklis nėra miegantis tačiau mėgstantis sočiai pavalgyt. Po pirkimo keista: stabdžiai (visi diskai ir kaladės ~450lt su keitimu), priekiniai amortizatoriai (turėkite omeny, kad tepalinių deficitas, naujų nepavyko gauti, teko imti dujinius KYB) (~200lt) ir spyruoklės, tvarkytas generas, keisti dirželiai, tepalai ir kt. skysčiai savaime suprantama. Eksploatavimo metu keista/iškilusios problemos: restauruotas šarnyras (50lt), keista vandens pompa(~230lt su pakeitimu), problemos su rankiniu, vairo traukė. Ir kiek pamenu viskas. Pirktas buvo už 2300Lt 2012 metais, kaip už tokią kainą skaitau kad investicijos minimalios, paskutinius pusę metų jokių bėdų neišlindo, po pardavimo sekantiems šeimininkams automobilis savo eiga praėjo TA ir toliau aktyviai eksploatuojamas. Kas pirks automobilį mažaugėms arba trumpakojoms žmonoms, turkite omeny kad sankabos iki galo jos gali nedaspausti :) Apibendrinant, nors už jo vairo sėdėjau vos pusantrų metų, bet likau tikrai patenkintą ir nuo šiol laikausi nuomonės kad šeimoje turi būti bent vienas SAAB :)
Pilnas atsiliepimas...
L | 2012-07-21
Saab NG900 coupe 2.0 96 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, stilingas, unikalus, issiskiriantis
Sunkiau parduoti
Labai geras patikimas automobilis. Niekada nepavede. Taip jau gavosi, jog buvo nupirktas jis man, ir pradzioje labai nepatiko dizainas, galvojau kad atsisakysiu, bet... buvau maloniai nustebintas. Labai minkstai ir konfortiskai vaziuoja, labai praktiskas salonas. Beprotiskai erdvi bagazne. Idealus automobilis, klasiskas. Kaip gaila, jog teks pardavineti, nes nebeturiu vietos kur laikyti... Varkilis itin patikimas. Ant sio variklio bazes buvo gaminami visi 2.0 turbininiai varikliai. Jei gera baterija ideta ir nera sroves nutekejimo, jokiu problemu ir prie -25. Sanaudos tikslios kombinuotos mano asmeniniu vairavimo stiliumi yra 9.3 ltr 95 benzino. Idomus dalykas, kad sis variklis sukonstruotas 92 benzino deginimui, taigi pyliau toki 2 metus - jokio skirtumo nei sanaudose nei traukoje nejauciau. Nors variklis turi 131 ag, jis nera labai staigus, taciau nereikia pamirsti saab'o mases - kazkur + 1400 kg. Antra vertus, traukia neblogai, jeigu uzvaikomas. Jei skaito pacukai su bmw, tai sis saabas traukia ant sprinto siek tiek pralenkia bmw 1.8is (140 ag + lengvesne mase), bet cia labai subjektyvus vertinimas zinoma :) Reziume butu jei variklis tinkamai priziuretas jis tikrai niekada nepaves. Esu girdejes, jog duju iranga sie varikliai toleruoja labai gerai. Ekspoloatacijos islaidos, per 4 metus minimalios ir netgi juokingos. Labai paprasta pakaba, gale isvis nieko nera tik balkis ir spyruokles praktiskai, o priekyje truputeli sudetingiau. Bet taupieji visada gali restauruoti detales uzuot pirke naujas. Visgi, per visa laika kol turejau automobili tiktai sarnyra pasikeiciau (ko gero buvo sudroztas pries mane - apie 160 lt su darbu) ir variklio dirzeli (apie 170 lt su darbu) + visokiu kitokiu menkniekiu. Zinoma, cia neminima tepalu keitimai ir panasios ekploatacines islaidos. Automobiliai nera brangus, bet ko gero sunku jiems surast pirkeja uzsinorejus parduoti. Tai pardavejams minusas - pirkejams privalumas, nes tai remiasi i kaina. Tikrinam varikli, uzmetam aki i pakaba, paziurim i salona ir perkam
Pilnas atsiliepimas...
Danas | 2011-07-23
Saab 900, variklio kubatura 2 l, 1998 m, triju duru hecbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, istvermingas, net ir aukstesni asmenys nesunkiai tilps tiek uz vairo tiek keleiviu vietose.
Originalios detales nesvietiskai brangios, neekonomiskas, ne itin galingas, komforto taip pat ne per daugiausiai.
Is tikruju, automobilio vaziuokle labai paprasta ir nebrangiai kainuojanti, nes beveik viska galima restauruoti. Visumoje patikimas ir kantrus automobilis, kuris visiskai netaupo pinigu, o trauka prastoka. Asmeniskai man jis rijo ne maziau 11 l uzmiestyje ir apie 13 l mieste duju(tiesioginio ipurskimo iranga). Kita vertus ner ko noreti is variklio, kuris pritaikytas naudoti 92 benzina. Patiko greiciu deze - labai smagiai junginejosi, vos ne kaip sportiniame automobilyje. Lyginant su siuolaikiniais automobiliais, gera vidaus apdailos kokybe. Kita vertus saab'as yra saab'as ir, nors jo detales stipriai atpigo, toki automobili tureti yra per brangu. Pavyzdys: generatoriaus dirza laiko berods 7 skriemuliai, kuriu naujo komplekto kaina yra 2000 litu. Velgi automobilyje yra ne pagrindinis dirzas, o grandine, kas taipogi kainuoja brangiai. Na ir kas kas su grandine galesi nuvaziuoti daug toliau nei su dirzu - juk paprastai su automobilu vaziuojama apie 3 metus, o ne 10. Velgi automobili parduoti labai sudetina - mazai kas ziuri i tokius automobilius. Ir nebereikalo. Nors tai labai patikimas ir kantru automobilis, visgi jo eksploatacijos kastai yra pernelyg dideli. Labai kantrus, patikimas, bet nepakankamai galingas.
Pilnas atsiliepimas...
Haro | 2011-01-11
Saab 900 SE 136kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sios modifikacijos masina jau vazuoja nepalyginti geriau nei su atmosferiniu varikliu, bet galios vis tiek truksta tad teko pasidaryt stage1 po ko jau daugiau maziau galios uztenka. labai daug komforto yrangos kondicionierius automatine klimato kontrole, el. langai, centrinis, zibintu valytuvai zibintu aukscio reguliatorius. kas svarbiausia patikima elektronika, patikimas variklis ir pakankamai patikima greiciu deze. aisku vertetu pamineti kad masina pirkau is dragesiu todel nemazai gedimu buvo priruge del masinos neprieziuros. 1985dm3 B204L Priekinius amortizatorius su spyruoklem, sakes sailentblokus centrinius ir isilginius, retauravau priekinius apatinius ir virsutinius sarnyrus, priekinius ir galinius stabdziu diskus su kaladelem, greicuiu dezes atbulini begi, pusasiu riebokslius, pora generatoriaus dirzo guoliu, kelis niekucius salone.
Pilnas atsiliepimas...
Haro | 2011-01-11
Saab 900s 104kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina pakankamai komfortiska, aisku traukos truko 104 kw su pranzu gamykliniu cipu. valdomumas irgi neblogas. Variklis ir transmisija labai patikimi variklio su grandine resuras apie 500 000km jai nesuktas odometras nuvazuot toki atstuma varikliui reikia tik laiku keist tepala ir antifryza. transimisjoj achilo kulnas yra atbulinis begis. 1985dm3 B204I priekines sakes centrius ir isilginius sailentus (liga) , salono peciuko radiatoriu (retai pasitaikantis gedimas), priekinius apatinius pirstus restauravau (kaip ir kiekviejon masinoj susidevi), galini duslintuvo bakeli, plasmase begiu perdavime is salono i variklio skyriu (pakankamai dazna problema), griciu dezes galien pagalve (liga), langu apiplovimo varikliuka (paitaikantis gedimas), bagazines amortizatorius, sankabos diska.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2010-07-14
SAAB 900S
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis, minkštas, patogus, nebrangus eksplotuot, gal kiek mažoka traukos 2.0i DOHC, 96kW Restauruoti abu šarnyrai, keistas silentblokas, duslintuvo galinis bakelis.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2010-04-18
SAAB 900S coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geras valdymas net slidžiame kelyje, patogios sėdynės ilgoje kelionėje
Didokos kuro sąnaudos
Maniškis Saab 3 durų, tačiau vietos tikrai nestinga tiek priekyje tiek gale. Labai patogios sėdynės, ilgoje kelionėje tikrai nepavargsti. Labai didelė bagažinė, o dar didesnė nuleidus galines sėdynes. Žiemą labai stabilus ir paklusnus, nelinkęs "skersuotis"posūkiuose. Labai informatyvus borto kompiuteris. Važiuoklė labai paprasta ir patikima, piekyje- McPherson tipo, gale pusiau priklausoma (kombinuotų svirčių ašis). Labai gerai paskaičiuotas pavarų dėžės perdavimų skaičius, ypač tarp 3 ir 4 pavaros, lenkiant tikrai nereikia bijot perjunkt pavarą iš 3 į 4, nes trauka nesumažėja. Labai gera surinkimo kokybė, gera garso izoliacija. Traukos su 2.0l varikliuku tikrai užtenka, tačiau patarčiau (jei pirkt) tai tik turbininiu varikliu, nes bus tikrai ekonomiškesnis nei beturbininiu. Kuro sąnaudos pagal gamintoją važiuojant 90 km/h / 120 km/h / miesto rėžimu- 7,0 / 8,3 / 12,5 l/100km; o realiai užmiestyje tikrai 8l, mieste pagal važiavimo stilių 10-13l. 2.0 l 96kW(131AG), atmosferinis, DOHC. Variklis tikrai patikimas, bėdų neturėjau. Tai nėra ekonomiškas automobilis, o dalys nėra pigios (jei originalios). Bet jis ir nėra sukurtas ekonomijai. Tiesiog geras coupe Jei pirt, tai tik su turbininiu varikliu- tikrai bus ekonomiškesnis nei atmosferiniu varikliu
Pilnas atsiliepimas...
J.B. | 2009-12-07
SAAB 900 coupe s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus automobilis, taciau labai brangiai kainuoja islaikymas. PVZ sankabos komplektas vien 1400lt, turi dvi grandines variklio, tai pigiai irgi neatseina, jei reikia keist. VAziuoti labai malonu ir kuro sanaudos tikrai pakenciamos, mieste galima sutilpti i 11-12 litru. 2.0 DOCH ( turbo 136 Kw) Stabdziu kaladeles, tepalus, filtrus, sankabos komplekta, radijatoriu.
Pilnas atsiliepimas...
naglis | 2006-02-05
SAAB 900SE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
fantastiska masina. viskas veikia be priekaistu. neitiketinai stabili. 2,5 V6 pagrindini dirza
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai