Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Praktiškas interjeras
- Patraukli kaina
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Tipiškas neišsiskiriantis Renault dizainas
- Kieta pakaba
Šiandien SUV segmento modeliai yra dinamiškiausiai auganti automobilių pramonės dalis, o pirkėjai dairosi vis įdomesnių sprendimų. Tad keista jog tik dabar plačiosios automobilių gamintojų masės pradėjo pristatinėti kupė stiliaus visureigius, kokius prestižinės markės gamina jau antrą dešimtmetį. Atsižvelgiant į šio segmento potencialą, Arkana privalo susilaukti sėkmės, nors jos dizainas toli nuo idealaus, o interjeras tiesiog baisus. Renault Arkana sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir daugelis kitų naujųjų Renault modelių. Vis dėlto, net 55% detalių Arkana modelyje buvo sukurtos būtent šiam modeliui. Tvirta išvaizda, kurią pabrėžia didelė prošvaisa, plačios ratų arkos ir net 19 colių skersmens ratlankiai, visų varančiųjų ratų sistema, panoraminis stoglangis ir panašūs privalumai suteikia šiam automobiliui prabangos prieskonį. „Šiame modelyje mes perteikėme pagrindinius Renault markės bruožus – puikią išvaizdą, galią ir prancūzišką jausmingumą,“ – sako Laurens Van den Acker Renault grupės korporatyvinio dizaino vyresnysis viceprezidentas. Bus įdomu pamatyti kaip šiuos privalumus įvertins išlepęs Europos pirkėjas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-08-29
Maskvos automobilių parodoje debiutuoja naujasis Renault Arkana Maskvos automobilių parodoje „Renault“ pirmą kartą pristato koncepcinį „Arkana“ modelį – išskirtinio kupė-krosoverio stiliaus naujos kartos automobilio viziją. Tokio tipo kėbulo mašina yra pirmoji šiame itin populiariame C klasės segmente.
Šiandien C segmento automobiliai ir ypatingai SUV yra dinamiškiausiai auganti automobilių pramonės dalis, o pirkėjai dairosi vis įdomesnių sprendimų. Todėl „Arkana“ buvo kuriamas atsižvelgiant į jų lūkesčius ir išsiskiria ypatingu elegantiško sedano ir tvirto SUV deriniu.
Koncepcinis „Arkana“ pasižymi tvirta ir patrauklia išvaizda, kurią pabrėžia didelė prošvaisa, plačios ratų arkos ir net 19“ colių skersmens ratlankiai – šis tvirtas automobilis su visų varančiųjų ratų pavara pritaikytas didžiausiems bekelės ir atšiaurių oro sąlygų iššūkiams. O jo elegantiška aukšta kėbulo linija ir žemėjantis kupė stogas dar labiau paryškinami chromo apdaila ir panoraminiu stoglangiu.
„Koncepcinis „Arkana“ yra išskirtinis kupė-krosoveris, kuriame itin efektingai apjungta sedano elegancija ir tvirto SUV išvaizda. Šiame modelyje mes perteikėme pagrindinius „Renault“ markės bruožus – puikią išvaizdą, galią ir prancūzišką jausmingumą,“ – sako Laurens Van den Acker, „Renault“ grupės korporatyvinio dizaino vyresnysis viceprezidentas.
2019 m. šis modelis debiutuos Rusijoje, o vėliau prekyba juo bus pradėta ir kitose pasaulio šalyse. Planuojama, kad „Renault Arkana“ taps vienu iš kertinių „Renault“ grupės automobilių, įgyvendinant strateginį „Drive the Future“ planą, kuriuo numatoma, kad jau 2022 m. kasmet bus parduodama po 5 mln. naujų grupės automobilių.
|
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Arkana TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis