Markės
1511 iš 1912
Renault Megane, (IV) 2016 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Komfortiška pakaba
TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pasenusi infosistema
"Galinėje dalyje puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių"
Daug metų gamintas ir ne kartą atnaujintas praėjusios kartos Megane pagaliau susilaukė įpėdinio. Šįkart Renault kompanija nusprendė nesikuklinti – buvo atsisakyta kontraversiškų senojo modelio linijų, tad automobilis išsiskiria tiesiog dinamišku, įsimenančiu dizainu bei išskirtiniu interjeru. Automobilio eksterjeras atkartoja Renault flagmano Talisman dizainą kas kompaktiškam Megane suteikia solidumo. Automobilio priekyje pirmuoju smuiku griežia didžiulis kompanijos logotipas ir žibintai su įspūdingomis LED juostomis. Galinė dalis nei kiek ne mažiau įspūdinga – puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių. Interjere į akis krenta didžiulis 8.7 colio LCD ekranas iškarto primenantis Tesla ar Volvo XC90 ekraną. Nebloga asociacija. Megane ir Tesla... Žinoma, aplink ekraną naudojamas pigesnis plastikas primenantis, kad tai ne premium klasės atstovas, taip pat yra ir kitų vietų kur medžiagos primena, kad sėdime Renault automobilyje. Nors buvo patobulintos ir kitos automobilio sritys, visgi jos nėra tobulos: vairo mechanizmas nors ir tikslus, tačiau neitin gerai subalansuotas, tad jaučiamas atotrūkis nuo kelio. Tą jausmą sustiprina ir GT versijoje naudojama visų keturių vairuojamų ratų sistema, kuri nors teoriškai pagerina automobilio valdymo charakteristikas, tačiau suteikia pojūtį, kad vairuotojas nekontroliuoja automobilio galinės dalies. Bet ar tai taip svarbu miesto automobiliui? Svarbiausia, kad automobilis yra nepaprastai patrauklus, talpus, praktiškas ir žinoma galės pasigirti patrauklia kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
vytas | 2018-08-29
Megane Grandtour 1,6 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kainos/kokybės santykis, opcijos, kuro sąnaudos
smulkūs surinkimo defektai
Megane universalas, 2018 metais pirktas naujas, Bose komplektacija. Variklis - neblogai užsirekomendavęs 1,6 dyzelinis, 96KW (130 AG), pavarų dėžė - mechaninė 6 pavarų. Variklio tikrai užtenka, kiek nuvilia pavarų perjungimas (ilga svirties eiga - ne aš pirmas pastebėjau, bet tikrai pritariu). Tuo labiau, kad pavaras reikia perjunginėti gana dažnai, nes šiuolaikinių forsuotų dyzelių sūkių diapazonas gana siauras. Tiesa, net instrukcijoje pastebėta, kad kartais ekonomiškiau važiuoti 5 ar net 4 pavara (didesniais sūkiais), nei 6-ta, nors varikiui sukimo momento tikrai pakaktų (bet kentėtų ekonomija ir ekologija). Tikrai teko po benzininės atmosferinės 2 litrų Laguna, kuri 6-ta pavara "veža" nuo 60...70km/val, keisti stilių ir daugiau dirbti pavarų svirtimi. Važinėju tik 2 mėnesiai, bet su kelione Kroatijon jau prasukau 8000 km ir kol kas tikrai nenusivyliau. Tai jau ketvirtas mano Renault automobilis, daug važinėjau ir dabar važinėju kitokiais - Renault kainos/kokybės santykis tikrai geras, tokio opcijų paketo už panašią kainą negausi. Tiesa, kai kurios jų, kaip ir kituose panašios ir net aukštesnės klasės automobiliuose daugiau dėl paukščiuko (vairuotojo sėdynės masažas, eismo juostos stebėjimo, kelio ženklų atpažinimo - trūksta išbaigtumo), bet kitų - berakčio atrakinimo/užvedimo, automatinio stovėjimo stabdžio, užsitamsinančio salono veidrodėlio, navigacijos, šildomų sėdynių ir vairo 8,7 colio displėjaus tikrai pasigesčiau. Apie remontą kol kas savo minčių negaliu turėti. Svetimi komentarai įvairiuose forumuose nuteikia optimistiškai. Džiugina kuro sąnaudos. Be abejo, gamintojo nurodytų, kurias aš įrašiau formoje, pasiekti netrukdant kitiems tikrai neįmanoma (seniau pirktiems mano automobiliams pakakdavo tų deklaruojamų - gamintojai lenktyniauja ir kiek gudrauja). Mano realios vidutinės - 4,5L/100km (važiuojant taupiai) ...5,0L/100km (nevaržant savęs). Kompiuteris optimistiškai rodo 0,2... 0,3 L/100km mažesnes. Su dideliu nuvertėjimu susitaikiau iš anksto - neišvengiamas naujų automobilių, o ypač prancūziškų ir itališkų palydovas, bet tai dalinai kompensuoja žemesnė, nei konkurentų, kaina ir 5 metų garantija. ne pirmą kartą ir ne aš pirmas rašau - pirkdami naudotą automobilį, žiūrėkit ne į markę, o į pirkinį. Pilna beviltiškai nudrožtų vokiškų šedevrų ir normaliai prižiūrėtų pigių markių automobilių. Mano paties seniau pirkta naudota tik Lietuvoje važinėjusi Laguna irgi tai patvirtina - per kelis metus nuvažiavau 95000 km, nieko rimtai neremontavau ir pardaviau tvarkingą, dar seniau 1-a Laguna nuvažiavau apie 150000 km. Kaip matot, Renault neišgąsdino...
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt