Markės
1380 iš 1912
Peugeot 3008, (P84) 2016 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Išskirtinis interjeras
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Nėra visų varomųjų ratų sistemos
  • Nuvilianti pavarų dėžė
  • Ne visi prietaisai išdėstyti intuityviai
"Automobilis išties transformavosi ir tapo panašus į transformerį – toks būtų šio krosoverio apibūdinimas"
Sunku būtų rasti automobilį, kuris labiau transformavosi sulig nauja automobilio karta nei Peugeot 3008. Senasis 3008 buvo talpus vienatūris su nuosaikiu, neįsiminančiu dizainu. Naujasis 3008 tapo krosoveriu su ekspresyviu, “rėkiančiu” dizainu, kuris nepaliks abejingų. Akivaizdu, kad Peugeot dizainerių komanda nesilaikė jokių taisyklių ar priimtų normų ir leido pasireikšti fantazijai. Rezultatas – sunkiai nusakomos formos agresyvi Peugeot 3008 priekinė dalis su galybe aštrių linijų, kompleksiškų paviršių ir neįprastų dizaino sprendimų. Kaip nekeista šios linijos tikrai gerai dera tarpusavyje. Gale pastebimas langas sklandžiai pereinantis į žibintų juostą. Šonuose į akis krenta linija ribojanti kelių spalvų bėbulą, chromu blizganti stogo linija bei ryškiai išreikšti “pečiai” virš galinių ratų arkų. Automobilis išties transformavosi ir tapo panašus į transformerį – toks būtų šio krosoverio apibūdinimas. Toks drąsių iš pirmo žvilgsnio nesuderintų linijų stilius paskutiniu metu itin pastebimas visoje automobilių pramonėje. Peugeot 3008 turi 55 mm ilgesnę ratų bazę nei pirmtakas, bei 194 mm ilgesnę nei giminingas Peugeot 308. Tad tai yra vidutinio dydžio krosoveris – kiek didesnis nei Nissan Qashqai ir vos 2 mm trumpesnis nei Renault Kadjar. Viduje 3008, taip pat kuklumu nepasižįmi – į akis krenta “sluoksniuotas” į vairuotoją orientuotas priekinės panelės dizainas su nediduku vairu. Prieš vairuotoją įtaisytas 12,3-colių LCD ekranas, o dešiniau 8 colių ekranas. Stilingi valdymo mygtukai įtaisyti po oro apipūtimo angomis nėra itin patogioje vietoje, bet užtai labai gražūs. Išskirtinumui ir originalumui šiame autombilyje skirta daug dėmesio. Tiesa, interjero medžiagų kokybė nėra išskirtinė. 3008 neblogai išnaudoja aukštą kėbulą – priekyje patogiai sutilps aukšti suaugusieji, tačiau gale sėdinčiųjų galvoms vietos šiek tiek pritruks dėka žemėjančio stogo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2017 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2022-06-03
Peugeot 3008 iškeičiau į Peugeot 3008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumo įranga, išvaizda, valdymas, degalų sąnaudos
Triukšmo izoliacija
Na ką praėjo 5 laimingi metai ir 90 tūkstančių km su 1 kartos Peugeot 3008, facelift 1,6 blueHDi varikliu, tad pirkau naujajį Peugeot 3008 su dvilitriu varikliu. Parašysiu šiamvatsiliepimą. Automobilis geras, patikimas, valgo mažai, galios pakanka. Tiesą sakant automobilis patraukė iškarto kai atsirado – dizainas atrodo labai gerai. Apskritai man patinka visi PSA koncerno automobiliai. Gera ergonomika, viduje komfortiška, daug ertmių susidėti daigtams, geros apdailos medžiagos. Dinamika labai gera net lyginant su DS4 su 2,0l 163 AG varikliu, kaip nekeista Peugeot važiuoja daug smagiau. Žinoma ne 3.0 L BMW tai nereikia tikėtis stebuklų. Visada naudoju Start-stop sistemą, kaip paaiškėjo ji gana padoriai sutaupo spūstyse. Nemaloniai nustebino, kad daug triukšmo kyla nuo ratų arkų, galbūt del plastmasinių Continental padangų, kogero keisiu į Pirelli ar Michelin. Stabdžių pedalas labai jautrus - labai anksti sugriebia stabdžius, ant šlapio asfalto reikia būti budriam. Maniau, kad jie šiek tiek susidirbs ir praeis, tačiau pasiliko kaip yra, matyt taip suprojektuota. Pakaba lyginant su senuoju Peugeot tapo daug kietesnė, sėdynės tapo šiek tiek standesnės, bet man tai patinka. Tiesa automobilis lyginant su senuoju sunaudoja daugiau degalų, jei senolis greitkelyje tilpo į 4,8, tai su šiuo mažiau nei 5,5 dar nepavyko pasiekti. Užtai galima pasimėgauti aktyvia kruizkontrolės sistema, palaikymo juostoje sistema, ženklų atpažinimo sistema. Stebuklų iš šių sistemų nesitikėjau, bet pasirodė labai naudingos. Veikia gana padoriai, važiuodamas ilgus atstumus daug mažiau pavargstu, svarbiausia sutaupai nervų važiuojant paskui nenuspėjamus vairuotojus. Patinka nedidelis vairas ir apkritai Peugeot icockpit – skaitmeninis skydelis kokybiškas, gerai matomas bet kokiu oru ir bet kuriuo paros metu. Mano ūgis 185, bet automobilyje yra gana patogu sėdėti, erdvės pakanka.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2022-03-05
Peugeot 3008 faceliftas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumo įranga, išvaizda, valdymas, degalų sąnaudos
Triukšmo izoliacija
Na ką praėjo 5 laimingi metai ir 90 tūkstančių km su 1 kartos Peugeot 3008, facelift 1,6 blueHDi varikliu, tad pirkau naujajį  Peugeot 3008 su dvilitriu varikliu. Parašysiu šiam atsiliepimą. Automobilis geras, patikimas, valgo mažai, galios pakanka. Tiesą sakant automobilis patraukė iškarto kai atsirado – dizainas atrodo labai gerai. Apskritai man patinka visi PSA koncerno automobiliai. Gera ergonomika, viduje komfortiška, daug ertmių susidėti daigtams, geros apdailos medžiagos. Dinamika labai gera net lyginant su DS4 su 2,0l 163 AG varikliu, kaip nekeista Peugeot važiuoja daug smagiau. Žinoma ne 3.0 L BMW tai nereikia tikėtis stebuklų. Visada naudoju Start-stop sistemą, kaip paaiškėjo ji gana padoriai sutaupo spūstyse. Nemaloniai nustebino, kad daug triukšmo kyla nuo ratų arkų, galbūt del plastmasinių Continental padangų, kogero keisiu į Pirelli ar Michelin. Stabdžių pedalas labai jautrus - labai anksti sugriebia stabdžius, ant šlapio asfalto reikia būti budriam. Maniau, kad jie šiek tiek susidirbs ir praeis, tačiau pasiliko kaip yra, matyt taip suprojektuota. Pakaba lyginant su senuoju Peugeot tapo daug kietesnė, sėdynės tapo šiek tiek standesnės, bet man tai patinka. Tiesa automobilis lyginant su senuoju pradėjo sunaudoti daugiau degalų, jei senolis greitkelyje tilpo į 4,8, tai su šiuo mažiau nei 5,5 dar nepavyko pasiekti. Užtai galima pasimėgauti aktyvia kruizkontrolės sistema, palaikymo juostoje sistema, ženklų atpažinimo sistema. Stebuklų iš šių sistemų nesitikėjau, bet pasirodė labai naudingos. Veikia gana padoriai, važiuodamas ilgus atstumus daug mažiau pavargstu, svarbiausia sutaupai nervų važiuojant paskui nenuspėjamus vairuotojus. Patinka nedidelis vairas ir apkritai Peugeot icockpit – skaitmeninis skydelis kokybiškas, gerai matomas bet kokiu oru ir bet kuriuo paros metu. Mano ūgis 185, bet automobilyje yra gana patogu sėdėti, erdvės pakanka.
Pilnas atsiliepimas...
 
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt