Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Fantastiškas išorės ir vidaus dizainas
- Puikūs varikliai
- Nepaprastai technologiškas
- Puiki interjero kokybė
- Idealiai komfortiškas
TRŪKUMAI
- Varžovai gali važiuoti greičiau
- Itin brangus
- Dideli matmenys labai nepraktiški mieste
"Dėka tokių unikalių sistemų kaip Magic Body Control keleiviai automobilyje tiesiog nejaučia kelio nelygumų, susidaro įspūdis lyg sklęstum keliais centimetrais virš kelio ant oro pagalvės"
Tai vienas komfortiškiausių ir prabangiausių kupė visoje automobilių pramonėje. Nuo šiol Mercedes-Benz CL bus vadinami tiesiog S klasės kupė taip pabrėžiant puikiai vertinamą S klasės sedano vardą. Nepaisant to, kupė versija labiau nei pirmtakai skiriasi nuo sedano. Automobilio dizainas tiesiog nuostabus – priekyje gerai atpažįstamas gražiai suderintas ir agresyvus Mercedes „veidas“, gale – įspūdingi ištęsti žibintai nesutinkami jokiame kitame Mercedes modelyje, šonuose – dvi artėjančios linijos puikiai derančios su žemėjančia stogo linija. Interjere išlaikytas pasiteisinęs stilius – didelis prietaisų skydelis, talpinantis milžinišką 12.3 colių LCD monitorių centre ir minimalus kiekis įvairių mygtukų. Kiek neįprastai atrodo apvalios salono vėdinimo angos, bet tai nerėžia akies, greičiau suteikia išskirtinumo. Visumoje kiekviena interjero detalė spindi nepriekaištinga prabanga ir kokybe. Kelyje šis kupė elgiasi nepriekaištingai – jis yra valdomas lengviau, sportiškiau nei masyvus keturduris sedanas, tačiau tuo pačiu išlaiko nepaprastą komfortą. Dėka tokių unikalių sistemų kaip Magic Body Control (kurios skenuoja priešais esantį kelią – jo dangą ir posūkius ir atitinkamai sumoduliuoja pakabos veikimą bei automobilio posvyrio kampą) keleiviai automobilyje tiesiog nejaučia kelio nelygumų, susidaro įspūdis lyg sklęstum keliais centimetrais virš kelio ant oro pagalvės. Naujasis kupė yra gaminamas kol kas tik su dviem varikliais - 4,7 litro V8 (S500) su 449 AG galia ir 5,5 litro V8 (S63 AMG) su 577 AG galia. Tiesą sakant, praktiškai didelio skirtumo tarp abiejų variklių nepajusite – abu jie yra tikrai dinamiški agregatai, o ir šis kupė skirtingai nei Bentley Continental GT ar Aston Martin DB9 neskatina spausti akseleratoriaus pedalo iki galo. Šis automobilis skirtas būti pačiu prabangiausiu ir komfortiškiausiu ir tai jis atlieka geriausiai iš visų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Mercedes-Benz S klasė Coupe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis