Markės
1098 iš 1942
Mercedes-Benz A klasė (W168) 1997 - 2004

Mercedes-Benz A klasė, (W168) 1997 - 2004

516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.825% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 16
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.

Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
2020-11-30

Kibiras benz 1999 metų bezinas 1.4

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus.
Visi kokius tik galima išvardyti.
Galiu pasakyti, kad tai nėra mercedes, nes mercedes turėtų interjero kokybę, komfortą, galią, elegantiškumą, o šis miesto kibiras iš paminėtų nieko neturi, tik kainą turi. Mieste ryja 7 litrus. 1.4 BENZINAS RYJA 7 LITRUS MIESTE? Važiuojant visas salonas barška, girdisi variklis, pakaba byra, mums važiuojant jaučiame visus kelio nelygumus. Greitkelyje 100 km/h išspaudžia po pusės valandos. Genda viskas kas tik įmanoma. po metų suskaičiavau, kad per 1 metus remontavau automobilį už 1,500 Eur.
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-05

Mercedes a170 2004

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazas ekonomiskas, manevringas
Jei kas rimciau sugenda dideles remonto kainos, prasta garso izoliacija, kieta vaziuokle, suspaustas varikliu skyrius- sudetinga prieiti prie daliu, problematiskas generatorius, vairo stiprintuvas
Ieskokite kito automobilio varianto
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-07

MB A 170 CDI 2001

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai daug vietos gale („long“ versija), draugiškas vaikams, gan nedidelės kuro sąnaudos, aukšta sėdėsena, išvaizda - skonio reikalas, moterims dažniausiai patinka.
Nepatikimas, nestabilus, nemanevringas automobilis, nepatogios sėdynės, skurdus interjeras, sunkus priėjimas po kapotu, brangus remontas, kieta pakaba, prasta garso izoliacija, silpnas ventiliatorius, linkę rasoti langai, maža bagažinė.
Mercedes Benz A 170, dyzelinas, mechaninė pavarų dėžė, 2001 m. „faceliftas“, „Long“ versija, „Elegance“ komplektacija. Kas nėra girdėjęs, tai kai šio automobilio produkcija prasidėjo 1997 m., jis nepraėjo „moose“ testo ir atlikdamas posūkį tiesiog apvirto. Nors ši problema išspręsta elektroninio stabilumo sistemomis, tačiau kelyje jis tikrai nesijaučia stabiliai. Automobilis lengvas, svorio centras aukštas, pakaba kieta ir silpna, tad važiuoti autostrada ar įveikti staigesnį posūkį juo labai nemalonu. Tai kompaktiškiausia MB klasė, atrodytų, jog tai manevringas automobilis, bet turiu nuvilti, jog dėl priekinių varomų ratų, didelio atstumo tarp ašių ir dėl to didelio dinaminio gabarito jis nėra jau toks paslankus. Su didesne C klase tikrai lengviau apsisukti. Priekis labai trumpas, iškart prasmenga po priekiniu stiklu, jo visai nesimato, priekinis bamperis neaukštas, o turint omeny nemanevringumą iškart siūlyčiau moterims mokytis parkuotis atbulai, galinis bamperis aukštenis, o ten kur baigias galinis stiklas, baigiasi ir automobilis. Dėl minėto suspausto priekio, po kapotu viskas sumalta, sukišta, tad automobilio remontas yra tikras peilis, o detalės irgi nepigios. Avarijų testų metu A klasė įvertinta 4 žvaigždutėmis, kas yra neblogai, nes nepaisant trumpo kapoto, kėbulas pararytas taip, kad avarijos atveju variklis lystu po salonu, tokia technologija taikoma ir „Smart“ automobiliuose. Bet vis tiek, kai tavo veidas yra per pusantro metro nuo priekinio bamperio, nesijauti labai saugiai. Sėdėsena aukšta, sėdynės nepatogios, interjere daug pigių plastmasių, garso izoliacija prasta, tad vežinėjant nekokiais Lietuvos keliais girdisi daug pašalinių garsų. Pakaba kieta, silpna, nepatvari, tad iš čia irgi laikas nuo laiko prisidės bildesių, ją teks dažnai tvarkyti. Vienintelis privalumas būtų labai didelė erdvė gale. Priekis varomas, tad per vidurį nėra išsigaubimo tiltui, ir tai buvo L („long“) prailginta versija, tai realiai kojoms vietoms gal kaip to meto S klasėje, na bet bagažinė užtat nedidelė. Dar dėl patogumų gale, kas galbūt aktualiau turintiems vaikų, sėdynėse išsitraukia pakylėjimai atžalų pasodinimui, taip pat po galinėmis sėdynėmis yra papildomos daiktadėžės. Variklis 1,7l turbo dyzelis, 70kw. Turint omenyje, kad automobilis sveria tik toną, gal atrodytų neblogai, bet vis tiek, variklis bukas, įsibėgėjimas lėtas, nieko smagaus nesitikėkite. Variklis nėra toks patikimas, kaip aukštesnių klasių MB, bet tepalu neryja, didesnių problemų neturėtų sukelti. Mieste sąnaudos apie 6l, žiemą kiek daugiau, greitkelyje ekonomijos nesitikėkit, nes važiuosit ant nemažų apsukų, automobiliui praverstų 6 pavara. Važinėju MB 2,2l dyzeliniu varikliu, mieste ima litru daugiau, greitkely netgi mažiau, o važiavimas su 110kw visai kitas, tad ta A klasės ekonomija tik sąlyginė, nebent važinėsit tik per kamščius piko metu. Du kartus šaudė forsunkių tarpinės, buvo bėdų su paskirstymo dirželiu, sugedo turbina, reikėjo keisti smagratį, gedo generatorius, nuolat čirpdavo skriemulių guoliai (kad ir keičiant, greitai vėl pradėdavo), reikėjo keisti keleivio sėdynės oro pagalvių daviklį, silpna pakaba. Automobilio priekio praktiškai nėra, tad po kapotu viskas labai kompaktiškai sukišta, sunkus priėjimas, detalės nepigios, dar viskas atsieis ir didele remonto kaina, nes servise mechanikai keiksis, jei taisysi pats – irgi keiksies. 2013 m. kainavo 6500Lt, po beveik 3 metų pardaviau už 1100e, tad nuvertėjimas gavosi 780e. Šiaip kainą kelia vien ženklelis, bet kai auto buvo nekoks, tai ir nuvertėjimas toks. Išvis A klasės w168 ir w169 yra gryna nesąmonė, nesiūlau įsigyti, štai naujesnius w176 ir w177 išbandyti jau būtų įdomiau, bent primena hačbeką, na bet kur čia lygint su naujais modeliais. Tad patarimas būtų dairytis alternatyvos: Honda Civic, Škoda Fabia, Toyota Yaris, Corolla, VW Polo, Golf, Opel Astra, Corsa ir visa kt... Jei neperkalbėsiu ir esate įsitikinę, kad tai tikrai jūsų auto, tuomet rekomendacija būtų nepagailėti pasitikrinti servise, žiūrėti, kad veiktų elektronikos sistemos, oro pagalvės (mėgsta gesti), nepasitikėti kosmetine išvaizda, kaip žinia, mūsų pardavėjai mėgsta atsukti ridas, tad žiūrėti, kad automobilis nebūtų „pavargęs“, siūlyčiau dairytis automobilio iš užsienio.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-12-02

Probleminis A class

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surašyti.
Surašyti.
+ Ekonomiškas variklis, ne daugiau 6l/100km mišrios sąnaudos. Palyginus daug vietos viduje, kas neatrodo iš išorės. Bagažinės durys plačios ir nors mažas automobilis, 2 dviračiai tilpdavo be problemų (nenuimant ratų bei sedynių). Kokybiškas, elegantiškas salonas, ergonomiškas. - Nulis komforto, automobilio važiuoklė labai kieta, greitai byra. Brangus remontas. Norint pakeist generatorių reikia nuimt bamperį, kartais variklį, kas nemažai kainuoja, kai kurie servisai net nesutinka remontuoti. Variklis geras, turėjau 1.7, ekonomiškas tikrai, jokių problemų nepasitaikė, veikė nepriekaištingai. Šis modelis labai nemėgsta nelygumų, duobėtų kelių. Vokietijoje šis modeliukas tokių problemų neturi, tačiau Lietuvoje tokį turėti tikrai nepatarčiau. Nesibaigiantys važiuoklės remontai pradedant amortizatoriais baigiant guoliais, įtempėjais, generatoriaus problemomis, diržais. Lietuvoje labai greitai nuvertėja. Tikrinti važiuoklę, pavarų dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2015-02-12

Miesto automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, manevringas, puikūs gabaritai miestui.
Degalų sąnaudos, kieta pakaba, nepatogios sėdynės.
Šita klasė pakankamai gerai pažįstama, nes teko vairuoti Toyota Yaris, Opel Corsa, Renault Clio, Fiat 500, Volkswagen Polo, taigi nesunku daryti išvadas. Net jei ir mano turimas Mercedes bent keliais metais senesnis už prieš tai vairuotus kompaktus. Iš pirmo požiūrio, automobilis nesusipratimas, o ne Mercedes, na bet to ir reikėtų tikėtis iš kompaktinės klasės. Pas mane skydelis šiuo metu rodo apie 260000km ir panašu, kd tai daug maž tiesa. Nu gal atsukta kokie 50000km. Didesnių problemų jokių. Nors ir medžiagos atrodo pigios, bet surinkta tikrai gerai. Salone niekas netraška, niekas nebarška, nei vasarą, nei žiemą. Labai puikiai tinka miestui, dėl manevringumo, gabaritų ir sėdėjimo aukštai. Vienintelis trūkumas kuro sąnaudos mieste apie 10l. Na bet tokio amžiaus automobiliui pakankamai normalu. Užmiestyje važiuojant linguoja prie didesnio vėjo, dėl ko darosi nejauku. Be to sėdynės (Avantgarde pusiau oda) labai nepatogios ir įveikus 100km norisi sustoti pramankštinti kojas. Ypač nepatogu sėdėti gale. Pakaba pakankamai kieta, bet automobilis vistiek siūbuoja. Kietumo prideda ir standartiniai ratai R15 195/50. Bet vairuojasi pakankamai smagiai. Pakankamai talpus, galinės sėdynės nesunkiai išsiima visai. Variklis 1,6 benzininis 75kW. Traukia pakankmai smagiai, dėl automobilio svorio. Kaip tokiam automobiliui galios per akis. Greičių dėžė mechaninė, bet su automatine sankaba, kuri lėtoka, bet čia moteriškas automobilis, o ne sportinis. Remontas pakankamai pigus. Detalių kainos, net ir gerų gamintojų tikrai gerokai žemiau įsivaizduojamo Mercedes detalių lygio. Iš principo tas pats kas ir kitų automobilių. Tiesa remontuoti teko tik einamąsias dalis - važiuoklė, stabdžiai. Jie gana elementarūs, todėl ir remontas kainuoja pigiai. Na aišku teko girdėti verkiančių meistrų, kurie net nenori pažiūrėti į automobilį, nes moka remontuoti tik VW Golf 3. O kas užsiima remontu rimtai tai tik patvirtina, kad čia išpūstas burbulas. Vienintelis rimtesnis gedimas su kuriuo teko susidurti tai pradėjo nebetraukti automobilį ir diagnozė buvo įprasta - oro srauto matuoklė, kuri keičiasi brangiai. Bet vėlgi kas dirba galva, išsprenžia tą problemą už 20lt. Problema paprasta - oro filtrai keičiami rečiau nei tai turėtų būti arba naudojami nekokybiški, dėl ko oro srauto matuoklė apsinša ir nebefunkcionuoja. Taigi patarimas, nusipirkus tokį automobilį profilaktiškai prasiplauti matuoklę, kol nevėlu. Iš principo, jei prižiūrėsi tinkamai, tai problemų ir nebus, kaip ir su betkuriuo kitu automobiliu. Kiek bandžiau klasės alternatyvų, šis bene geriausias. Net būdamas senesnis. Kalbant apie benzininius kompaktus, turbūt duočiau pirmą vietą.
Pilnas atsiliepimas...
SSS | 2014-12-05

Mersiukas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiskas, grazus, aukstai sedi
Brangi eksplotacija
Prasikankinau su mersiuku metus . Teko keisti viska. Vaziuokle,varikli,generatoriu,dirzelius,sarnyra ir t.t.Kol galiausiai subyrejo pavaru deze. Brangi eksplotacija ,greitai rudyja (ypac desinysis sparnas) , jei reikia tasyt - reikia isimt varikli. Vaziuojasi kietai bet po kiek laiko pripranti ir supranti ka vairuoji :) Ypac ant posukiu toks jausmas kad tuoj apsivers. Is isvaizdos visai simpatiska. Net nepasakysi kad masinai 15 metu, vidus nelabai suzavejo nors ir turejau geriausia komplektacija. Nepatarciau.
Pilnas atsiliepimas...
Mersiukas | 2014-12-03

A170 2003 dyzelis automatas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, atrodo mažas, bet viduje erdvu
Maža trauka, brangios detalės
Daug bėdų buvo su mersiuku. Per metus teko kapitaliniam remontui įdėti apie 7 000 Lt nenaujom detalėm: teko keisti pavarų dėžę, prasidėjus šalčiams, sugedo net variklis, pakeičiau ir jį, tada turbiną, kompresorių, kai jau pradėjo salone išmetamosiomis dujomis smirdėti, nebeištvėriau, pardaviau. Nedidelis nuvertėjimas vien dėl vardo. Ekonomiškas. Nepirkti, jeigu nori sutaupyti.
Pilnas atsiliepimas...
mb a170 | 2013-08-30

MB A 170 dyzeliukas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas
beproto brangios detalės,taisai kaip nauja, sunku surasti kas taisytu, elektronika, plasmasine
Automobiliukas sukurtas tobuliems miesto keliams, tačiau nėra labai smagus. salonas darytas tik kad padaryti, nors turėjau geriausia kompliaktacija tikrai nėra kuo žavėtis. Bus DAUG VARGO!!!! siūlyčiau geriau investuoti į naujasnį automobilį nei pirkti A klasės, nes skambinant i servisa visada išgirsite atsakymą atsiprašom tačiau tokių netvarkome, detalės net ir pačios menkiausios kainuoja šimtais, elektronika pjauna grybą neaišku kur stovi rielės, žodžiu viena didelė bėda. Tačiau jei jau nusprendėte kad tai yra jūsų svajonių automobilis patarčiau tikrinti servise prieš įsigyjant, būtinai pasitikrinti vairo stiprintuva nes už jo gedima sumokėsit nei daug nei mažai 1000lt žiūrėtis važiuokle butinai ratus nes tvarkymas irgi nepigus, na žinoma jeigu dėsit kitaiskas detalės ir toi nevažiuosit tada nebutina. Man papuolė tikrai puikiu varikliu automobilis poto kai susitvarkaiu purkštukus(1700lt) dėl to buvo lengva parduoti, tačiau suskaičiavus kiek reikėjo su ja atvargti pasitaupius butų išėjas geras tvarkingas auto. Tikrai NEREKOMENDUOJU, kuro sanaudos neatperka nestabilumo ir prastos auto kokybės.
Pilnas atsiliepimas...
rimantas | 2013-04-29

A170 cdi mersiukas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,manevringas,gera toki tureti
minusas kad nedidele bagazine,tik jos uztenka
automobilis geras,zinoma yra daug nuomoniu kurie yra ju netureja arba nusipirko su defektais ant to mersiuko varo.seip geri automobilei as turiu 1999 metu o mano zmona 2000 metu,su jeis mazai problemu buvo.prie abieju automobiliu lindau kai reikejo tepalus filtrus pakeisti,dar zmonos buvo su generatoriu problema sumokejau autoservise 140 litu.o vaziokles paprastos kai reikia taisyti neapsimoka varyti i autoservisa pats gali lengva,as pats nesu meistras tik vaziokle paprasta,nu kiekviena meta tenka pasikeisti vienos arba kitos puses stabilizatoriu nes pradeda bildeti ratas,stabilizatorius kainoja 35 lt o pakeitimui reikia 5 minuciu pasikeli nuimi rata ir du varstus atsuki ir uzdedi kita.smagi maza masinele kur viduje yra vietos.planoju dar viena nupirkti seimoje nes dukra nesenei islaike teises.neklausykit blogu kalbu apie ta masinike,ekonomiska ir gera su ja vazinetis nu manes dar nepavede variklis tai reiskia geri.su savo masina nuvaziavau 65 tukstancius kilometru bedu su varykliu neturejau,zmona 39 tukstancius ir neturejo.nu merso varyklei visalaik patvarus svarbiausia neziureti i tos kur maza kaina jie automatiskai yra jas nuvare taip kad ajaijai,man juokas paima kai paziuriu mersiukas a170 cdi 1999 matu kaina 3900 lt nesamone kad geram stovyje uz tokia kaina nupirksi.reikia ziureti maziausei nuo 7000 lt nes automobilis tikrai geras
Pilnas atsiliepimas...
A. | 2013-03-30

MB A(W168) 170 CDI 2003-10

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, kompaktiškumas, kuro suvartojimas, aukštis, "skardos".
Eksploatacijos kaštai, pakabos kietumas.
Nepaisant kietos važiuoklės (neturėtų būti stebuklas tokio dydžio automobiliui), automobilis yra puikus miestui (manevringas, kompaktiškas, judrus). Sėdisi aukštai, patogu viską matyti aplinkui, kartais vaizdą pridengia "stoikė". Gale sėdintiems šiek tiek trūksta vietos, ypač aukštesniems (įvertinant tai, jog vairuotojas atsisakė pasislinkti į priekį :) ). "Long" komplektacijoje turėtų būti dar patogiau. Galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo įvairių "žiogų", t.y. plastmasių girgždėjimo, braškėjimo. Laiku keičiant tinkamus tepalus ir visus filtrus, pašildant, be jokių priedų žiemą (0 - -20) kūrėsi be problemų. Žiemą piktino pravažumas (kitiems auto įveikiant sniegą daugiabučių kiemuose A klasė atsisakė tai daryti). Pliusas žiemai - visą laiką veikianti ESP (Elektroninė Stabilumo Programa, pajutus slydimą blokuojanti kiekvieną ratą atskirai), kuri ne kartą išgelbėjo nuo apsigėdinimo, bortelių, atitvarų, ir kitų eismo dalyvių :) Pats variklis veikė, veikia ir tikiuosi veiks be problemų. Buvo sugedęs generatorius, purkštukų žiedai, centrinis užraktas. Viskas po ~500+ Lt, be darbo. Eksploatacija kainuoja, tačiau, tai buvo pirmieji gedimai originalioms dalims (8-9 metų senumo automobiliui). Kad ir kaip norėtųsi pykti, bet viską įvertinus - normalu. Automobilis per 3 metus nuvertėjo ~5000 Lt (pagal autogidą). PIRKTI NUO 2001m. Užkurti šaltą, klausytis šalutinių garsų varikliui esant šaltam. Ar nepradėjo tepaluotis turbina. Su kokia komplektacija (kilpa tempimui, raktas, domkratas, galinė palangė, porankis, peleninė ir t.t. ir pan.) siūlo. Bandomajame važiavime patikrinti kaip veikia ESP ir ASR. Būtinai pervažiuoti per kelias duobes :)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt