Markės
1118 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis E klasės Mercedes-Benz mus pasitinka su neįtikėtinomis komforto savybėmis ir įrangos gausa siekiančia S klasės Mercedes-Benz lygį bei evoliuciniu dizainu, kuris nieko nenustebins. Išties naujoji E klasė yra evoliucinis žingsnis lyginant su pirmtaku. Žinant Mercedes-Benz taktiką nuosekliai vystyti pasisekusį stilių, to ir galima buvo tikėtis. Kažką iš esmės naujo kogero pamatysime kitos kartos E klasėje. Taigi, nors ir evoliucinis W214 serijos Mercedes atrodo itin išbaigtai ir patraukliai. Jame matome daug S klasės ir EQE modelių stiliaus elementų – tai naujos išvaizdos grotelės susiliejančios su priekiniais žibintais. Radiatoriaus grotelės gali užsidaryti, kad sumažintų oro pasipriešinimą, kuris gali siekti vos 0,23 Cd, grotelės taip pat gali būti apšviestos, kad padidintų savininko pasitenkinimą automobiliu. Naujausioje E klasėje taip pat montuojamos įleidžiamos durų rankenėlės, kurios taip pat šiek tiek gelbėja mažinant oro pasipriešinimą. Kiek daugiau dizaino naujovių yra automobilio galinėje dalyje – čia matome galinius žibintus ištęstus per visą automobilio plotį. Šiai galinių žibintų madai neatsispyrė ir Mercedes kompanija. Tai pirmasis kompanijos ne elektromobilis turintis tokius žibintus, nors itin panašius gavo neseniai pristatytas S klasės Mercedes – tik šiame žibintai sujungti chromo juostele. Dviejų sekcijų galiniai LED žibintai šviečia itin gražiai – suformuodami trikampės žvaigždės formą kas elegantiškai pabrėžia automobilio markę. Ne toks elegantiškas sprendimas buvo iš daugybės mažų žvaigždučių suformuoti priekines groteles, gerai kad šios žvaigždutės tokios mažos. Žodžiu, populiarusis Mercedes vidutinės klasės atstovas išlaikė klasikines sedano proporcijas ir akiai malonias linijas - ilgas variklio dangtis, atitraukta salono kabina ir proporcingas, suapvalintas automobilio galas bei jokių revoliucijų. Didžioji naujiena yra pasirenkama „Superscreen“ priekinė panelė automobilio salone. Tai labai panaši ekrano versija, kurią matome EQS ir S klasėje – didelis centrinis ekranas ir du skydeliai iš abiejų pusių kiekvienam priekiniam keleiviui. Tiesa, standartiškai montuojami ne trys, o du ekranai. Palyginti su ankstesnės kartos E klase, šiame vairuotojui virš galvos palikta 5 mm daugiau vietos, gale sėdinčių keliams ir kojoms surasta atitinkamai 10 ir 17 mm erdvės daugiau, alkūnėms skirta 25 mm daugiau – pagal šį rodiklį E klasė beveik nenusileidžia flagmanui S klasės Mercedes. Bagažinės talpa – 540 litrų. Įdomu tai, kad važiavimo režimo pasirinkimas perkeltas nuo centrinės konsolės į vairo sritį, kur yra lengviau pasiekimas. Kadangi automobilis nebus komplektuojamas su mechanine pavarų dėže, todėl centrinę konsolę galima išnaudoti daiktų skyriams. Automobilis komplektuojamas su 2 litrų darbinio tūrio benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių galia varijuoja nuo 197 iki 252 AG galios. Priklausomai nuo hibridinės sistemos tipo, nuo 23 AG iki 129 AG papildomai pridės ir elektros variklis. Beje vien elektrine galia bus galima nuvažiuoti iki 100 km. Na, ir žinoma reiktų paminėti neįtikėtiną komforto ir saugos įrangą, kuri gali būti montuojama į šį automobilį. „Technology“ pakete rasite “Airmatic” pneumatinę pakabą su automatine prošvaisos palaikymo, adaptyvia amortizavimo bei vairuojamų galinių ratų sistema, kuri galinius ratus gali pasisukti 4,5 laipsnio kampu ir 90 centimetrų sumažinti apsisukimo spindulį. Salone įtaisyta vaizdo kamera specialiai pritaikyta asmenukėms. Dirbtinio intelekto valdoma sistema analizuoja automobilio vartotojų pasirenkamas funkcijas ir stengiasi jas pasiūlyti automatiškai. Jei automobilyje sumontuota „Burmester 4D“ sistema tuomet jūs ne tik klausysite muzikos per 21 garsiakalbį, bet muziką galėsite pajusti vibruojant sėdynėms, bei mirksint interjero LED apšvietimui. Šis Mercedes siūlo visą kompleksą atpalaidavimo programų, taip pat programą streso mažinimui, pagalbą keleiviams kurie važiuojant patiria pykinimo simptomus. Saugumo įranga pasipildė oro pagalvėmis vairuotojo ir keleivio kelių apsaugos pagalve, apsaugančia nuo galimo vairo kolonėlės smūgio, gali būti įtaisytos papildomos oro pagalvės keleivių krūtinės ląstai apsaugoti. Avarijos metu gavus smūgį į šoną, dabar šoninė oro pagalvė uždengia visą smūgio pusės langų plotą nuo priekinio iki galinio statramsčio, o jei automobilis versis šoninės pagalvės išsiskleis abejose pusėse.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS E 300e (313 Hp) Plug-in Hybrid 4MATIC 9G-TRONIC
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 370
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas / Elektra
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 25
Rida su vienu įkrovimu, km 109 (TOP elektromobiliai)
Darbinis tūris, cm3 1999
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 204/152/6100
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 320/4000
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 129/96
Pirmo el.variklio maks. Nm 440
Bendra galia, AG/KW 313/233
Bendras maks. suk. mom, Nm 550
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.5
Maksimalus greitis, km/h 234
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 9 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4949
Plotis, mm 1880
Aukštis, mm 1480
Svoris/Max svoris, kg 2265
Atstumas tarp ašių, mm 2961
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/40 R19
Galinės padangos 275/35 R19
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 50
Autoterminų paaiškinimai...
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt