Markės
405 iš 1918
Citroen C8, 2002 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.414% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen C8 yra vienatūris pristatytas 2002 metais ir pakeitęs Evasion modelį. Kadangi automobilis yra sukurtas bendradarbiaujant kompanijoms PSA (Peugeot Citroen) ir Fiat, todėl yra gaminami analogiški Peugeot 807, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra modeliai. Glotnios vienatūrio linijos ir modernus stilius slepia automobilio tvirtumą, erdvumą ir universalumą. C8 gali sutalpinti net iki aštuonių keleivių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vitas | 2024-01-13
2.2 HDi Exclusive
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kėbulas cinkuotas, duslintuvas gerai laiko, erdvus salonas
  • Dinamiškas
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus nusipirkti
  • Manevringas
  • Saugus
Gal tai gedimas (bet jokie meistrai jo neaptiko), bet esant gerai apledėjusiam keliui, ABS trata, stabdymo efekto nėra – važiuoja ir tiek. Vasarą važiuojant nugreideriuotu žvyruotu keliu, ESP/ASR (apie 70 km/val) pradėjo dirbti ir nuvedė į griovį.
  • Prasta garso izoliacija
  • Brangus išlaikymas
  • Prastas matomumas iš vidaus
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Didelis salono tūris, erdvi, važiuojasi gerai, dinamiška, kompiuteris randa gedimus, puiki turistinėms kelionėms, truputį nekomfortiškos priekinės sėdynės, kurios plyšta šone durelių pusėje, ypač patinka, kad yra „ragai“ ir kablys (dviračiams prisikikabinti ar burlentei užsimesti).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontui raji. Trūkus paskirstymo dirželiui, vožtuvų nelanksto – nulūžta koromyslai, prasisuka paskirstymo velenėlių žvaigždutės (jos yra užmautos karštu presavimu) ir nulūžta paskirstymo dirželio skriemulio čponkė: keičiami koromyslai, paskirstymo velenėliai. Kad prie jų prieiti, reikia nuimti paskirstymo velenėlių dangtelį, o kad jį nuimti, reikia ištraukti purkštukus, priėjimas prie jų yra labai nepatogus, purkštukai yra po palange – tarpas yra labai mažas, išmušimo prietaisais ištraukti juos neina prieiti (galima bandyti su S-XIP). Jei purštukus gali pajudinti – valio, ištrauksi, bet jei bent vienas prikepęs, kad prieiti jį ištraukti, reikia ištraukti lauk variklį. Pakaitinimo žvakės yra kitoje variklio pusėje, kad jas pakeisti reikia variklį ištraukti irgi. Išsukant viena iš keturių lūžo. Visas aukščiau aprašytas remontas (variklio ištraukimas, koromyslų, paskirstymo velenėlių keitimas, lūžusios pakaitinimo žvakės ištraukimas ir keitimas naujomis) man atsiėjo 1500€. Pravažiavus apie 300 tūkst. km, „parėjo“ purkštukai: vienas naujas kainuoja 200€, nusipirkau 4 remontinius komplektėlius iš Kinijos (purkštukas 0445110036), sumokėjau 115€, dar neperrinkau, todėl negaliu pasakyti, kaip kapitaliai suremtuoti purkštukai dirbs. Tai čia – prikliausi gedimai, kuriuos patyriau nuo 240 tūkst. km iki 300 tūkst. km ridos. Tame ridos tarpe gedo ir starteris – prasiardžius, eina pakeisti per viršų pačiam (dantukų skaičius turi atitikti). Šarnyras neardomas, eina su visa šake.
Patarimai perkančiajam
Užsikūrus prasitestuoti su kompiuteriu, užkūrus pažiūrėti kokius meta dūmus šaltu ir karštu režimu, su apkrova ir be apkrovos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt