Markės
399 iš 1917
Citroen C4 Picasso, 2013 - 2022
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Neitin sklandi mechaninė pavarų dėžė
"C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque"
Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque. C4 Picasso priekiniai žibintai gražiai dera su kompanijos logotipu/radiatoriaus grotelėmis. Galinė dalis yra keistas Volkswagen Golf ir DS serijos Citroen hibridas, kuris atrodo originaliai ir įdomiai. C4 Picasso yra gaminamas ant visiškai naujos EMP2 platformos, kurią naudoja ir Peugeot 308. Naujojo vienatūrio svoris yra maždaug 140 kg mažesnis nei jo pirmtako (jis svers panašiai kaip mažesnis C3 Picasso) ir tai stipriai įtakoja tiek degalų sąnaudas, tiek vairavimo ypatumus. Nors automobilis tapo 40 mm trumpesnis nei pirmtakas, tačiau 57 mm ilgesnė ratų bazė užtikrina didesnę interjero ervdę. Didesnė tapo ir bagažo erdvė – ji padidėjo nuo 500 iki 537 litrų. Nustūmus galines sėdynes ši erdvė padidėja iki 630 litrų, o maksimalus bagažo tūris siekia 1709 litrus. Citroen C4 Picasso interjeras yra nė kiek ne mažiau stilingas nei išorė. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Tai pabrėžia ir horizontalus prietaisų skydelis su dideliu 12 colių ekranu centre. Kiti automobilio privalumai atsiskleidžia kelyje – vienatūris puikiai sugeria kelio nelygumus, padangų ir vėjo keliamas triukšmas sumažintas iki įspūdingo lygio. Automobilis taip pat tapo gerokai geriau valdomas, vairo mechanizmas informatyvesnis ir tikslesnis, nors Ford C-MAX automobiliui prilygti vis dar negali. Vienatūryje yra montuojami trys skirtingi dyzeliniai varikliai - taupiausi e-HDI modeliai turi 1,4 litro variklius su 89 AG. Jų ekonomiškumas įspūdingas – 100 km šie motorai pareikalaus vos 3,8 l degalų. Galingesnės versijos turi 1,6 litro variklius, generuojančius 114 arba 148 AG galią.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Algirdas | 2023-07-01
Patikimas auto.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai visi. Gaila, kad neskraido.
Nėra.
Rinkomės iš Ford S-Max, Pežo 3008, Volkswagen Touran ir Opel Zafira. Pirkom 2019 metais 02 mėn. Citroen C4 Picasso 1,6 88 kw. 120 AG. 2016 m. 06 mėn. su 210000 km. rida. Prancūzų dizaineriai padarė tai dar kartą – sugebėjo Citroen C4 Picasso paversti stilingu ir net sportišku vienatūriu. Pristatytas 2016 metų Ženevos automobilių parodoje, visiškai naujas Citroen C4 Picasso atrodo šviežiai ir gerokai nutolsta nuo kitų tradicinių kompaktiškų vienatūrių dėka idealių proporcijų, agresyvių puikiai suderintų linijų, siaurų statramsčių puikiai integruotų į stogą. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Interjero stilius sukurtas pagal tą patį receptą – neperkrautas smulkiomis detalėmis, aptakių linijų, kurios vientisai tęsiasi nuo durelių link durelių per priekinę panelę, o centre it paveikslas dominuoja didelis 12 col. LCD ekranas. Salonui erdvės suteikia dideli langai. Naudojamos medžiagos kokybiškesnės nei galima buvo tikėtis. Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Bučiau, gal to atsiliepimo ir nerašęs, bet suglumino, kad vienas pasisakantysis nerado START-STOP mygtuko kuris matosi visuose nuotraukose iš skelbimu ir randasi šalia vairo prie užvedimo pultelio nišos. Nusipirkus iškart pakeičiau diržus, filtrus. Po metų keičiau stabdžių kaladėles. Prieš perkant,- patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-12
Puikus šeimyninis automobilis_2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, labai ekonomiškas, tylus variklis, galybė vietos bagažinėje ir keleiviams, garso izoliacija puiki.
Toliau kvailiojanti multimedia, todėl reikia palaukti kol užsikrėtus.
Na ką gi. Manau atėjo laikas pratęsti savo ankstesnę apžvalgą apie šį automobiliuką. Ir štai: 1,6l dyzelis, 83kW, mechanika. Nuo pirkimo jau praėjo 1 metai ir 5 mėnesiai. Pravažiuota: 30000 km. Tiek mieste, tiek užmiestyje. Sakyčiau tai visgi labiau auto ilgesnėms kelionėms (vairuotojui), kadangi už miesto net praleidžiant 3val už vairo be sustojimo nuovargis tikrai nesijaučia. Visai kas kita sėdintiems gale. Ilgainiui pradedi gale nerimastingai laukti kelionės pabaigos. Kuro sąnaudos užmiestyje stebina ir toliau, nes važiuojant 120 km/val ~5,2-5,4l. Mieste 6,2l (bent taip teigia borto kompiuteris) Eksploatacinės išlaidos: pakeistas smagratis ir sankaba. Jau pirkdamas mačiau šią bėdą, bet susitvarkiau (~900€) ir toliau jokių bėdų. Toliau tik tepalai, filtrai. Posūkyje stebina, nes į posūkį eina kaip prikalta. Garso izoliacija taip pat puiki, nes triukšmo iš lauko mažai girdisi. Žiemą salonas greitai šyla, langus aprasojusius greitai nupučia, todėl netenka sustirusiomis rankomis rytais važiuoti. Todėl finale manau auto puikiai atitinka savo kainą. Ir po šio automobilio stipriai pakeičiau nuomonę apie prancūzų automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-22
Puikus šeimyninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta komfortiška sėdėsena, labai nedidelės kuro sąnaudos, puiki garso izoliacija, didelis priekinis stiklas bei maži priekiniai statramsčiai, todė automobilio salono priekyje daug šviesos.
Ne įtin sklandi mechaninė greičių dėžė, keistai veikianti Start&Stop sistema. mažas apsisukimo spindulys, lėtai veikianti automatinė greičių dėžė
Automobilį turiu vos 2 mėnesiai pirktas su 218 000km (reali rida), tačiau jau spėjau prasukti 4t km. Bendras įspūdis mane labai nustebino (geraja prasme). Automobilis 2014m 1,6 hdi 85kW labai ekonomiškas (prisipažinsiu to nesitikėjau) . 5,6 ltr - trasoje (važiuojant 120 km/val), 6,8 ltr - mieste, manau tikrai neprasti duomenys kaip tokio dydžio automobiliukui (realios sąnaudos). Žinoma tai ne sportinis kupė, bet važiavimui ar esant reikalui lenkti galios pakanka. Mieste manevruoti gal kiek apsunkina didelis apsisukimo spindulys, tačiau už miesto pamiršti jog sėdi už automobilio vairo - įspūdis lyg sėdėtum fotelyje. Garso izoliacija tiesiog puiki. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Taip pat didelis priekinis stiklas, kuris įleidžia daug šviesos į salono vidų. Kalbant apie trūkumus turbūt labiausiai erzina kvailai sumontuota Start&Stop sistema. Kad paleisti/išjungti Start&Stop nėra atskiro mygtuko, reikia eiti per LCD ekraną (kitose auto tėra 1 paspaudimo mygtukas o C4 Picasso net 2 mygtukus reikia spausti). Kitas dalykas lėtai veikianti LCD monitorius. Paspaudus ant LCD ar ant prietaisų skydelio jutiminio mygtuko, sureaguoja dažnai ne iš pirmo mygtuko paspaudimo. Mechaninė greičių dėžė galėtų būti ir sklandesnė, tačiau turi ilgas pavaras. Kol kas investicijų jokių neturėjau, tik nusipirkęs atlikau standartinius darbus - tepalai, filtrai (beje greičių dėžei kažkodėl pats gamintojas nenumato tepalo keitimo) , diržai, antifrizo keitimas. Kaip riedės ateityje dar bus matyti. Dalys nėra brangios ir jų paprasta gauti. Minusas: jei tektų keisti priekinį stiklą jo kaina apie 1200€ + keitimo darbai. Didelis nuvertįjimas automobilio Nebijoti kalbų apie prancūziškus automobilius. C4 Picasso tikrai atitinka pinigus, kurių yra prašoma už juos. Vengti automoatinės greičių dėžės nes ten "robotas", kuris lėtai veikia, geriau rinktis su mechanine greičių dėže.
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt