Markės
80 iš 1911
Audi A6, (C7) 2011 - 2018
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 16
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Technologijos
  • Ekonomiški 4 cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
  • Visi varomieji ratai komplektuojami ne su visais varikliais
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Gale vietos mažoka
"A6 interjeras ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz"
Kiekvienas automobilis turi savo ištikimą konkurentą – šįkart naujasis Audi A6 ketina apie tai priminti niekada populiarumo nenustojančiam 5 serijos BMW. Naujas dizainas, puiki interjero kokybė, dar geriau valdomas – tokie Audi kompanijos pabūklai kuriais atakuojami pirkėjai. Naujasis A6 dizainas yra nuosekli ankstesnio modelio evoliucija, todėl automobilio siluetas išliko panašus, visgi kėbulo detalės atkreipia į save dėmesį – dinamiškos linijos, naujos formos įmantrūs LED žibintai, dizaino vientisumas ir bendras balansas išties užburia. Automobilis panašus į kiek anksčiau pristatytus Audi A7 ir A8 modelius, tačiau tai greičiau yra privalumas nei trūkumas. Naujosios Audi A6 kėbulo ilgis yra 1,2 centimetro trumpesnis už pirmtako, tačiau atstumas tarp ratų net 7 centimetrais didesnis. Todėl vizualiai automobilis atrodo dinamiškiau, o viduje turime padidėjusią erdvę. Siekiant sumažinti automobilio svorį, net 20 procentų kėbulo detalių sudaro aliuminio lydiniai. Įvertinę mažesnį automobilio svorį, pagerėjusį oro pasipriešinimo koeficientą belieka tikėti, kad automobilis taps dar ekonomiškesnis. Viduje A6 pasitinka puikia kokybe ir šviežiu dizainu – šioje srityje Audi jau ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz. Prietaisų skydelis išties patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo ir prabangos. Už papildoma mokestį užsakoma naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus - žmones ar gyvūnus. Šie objektai ekrane apibrėžiami geltonos spalvos stačiakampiu ir išduodamas garsinis įspėjimas. Kaip minėjome, naujoji A6 suteikia daugiau erdvės visiems keleiviams (tiek kojoms, tiek galvai) palyginus su savo pirmtaku. Bagažo skyrius yra 530 litrų (su universalo kėbulu net 1680 litrų) talpos, kas yra viduriukas tarp 5 serijos BMW ir E klasės Mercedes-Benz. Tradiciškai Audi laikosi to paties viduriuko ir kalbant apie automobilio važiavimo savybes – A6 ne toks komfortabilus kaip E klasė ir ne toks sportiškas kaip 5 serijos BMW arba Jaguar XF. Automobilio vairas yra kiek per „lengvas“ ir vairuotojas staigiuose posūkiuose gali jaustis kiek atitrūkęs nuo kelio. Tačiau dėka to, kad automobilis yra lengvesnis ne tik už savo pirmtaką bet ir už savo konkurentus A6 valdomas lengvai. Dideli gabaritai nesijaučia ir suteikia įspūdį, jog vairuoji gerokai mažesnį automobilį. Atsižvelgiant į važiavimo stilių galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus. Išmani Audi A6 navigacijos sistema yra susieta su automobilio valdymu. Ji gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą. Mašinos elektroninės smegenys apskaičiuoja šiuos ir kitus faktorius ir nusprendžia kokią pavarą įjungti, kad ir greitis, ir degalų sąnaudos būtų optimalios. Jeigu posūkis aštrus, Audi automatiškai perjungia ilgųjų šviesų žibintus į trumpųjų, kad neapakintų iš priekio atvažiuojančio automobilio vairuotojo. Naujoji A6 debiutavo su penkiais varikliais – trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais. Pats ekonomiškiausias yra 2.0 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis. Jo vidutinės kuro sąnaudos anot gamintojo yra apie 5 litrus šimtui kilometrų. Kiti du dyzeliai yra 3.0 litrų tūrio dviejų skirtingų galingumų - vienas 204 AG, kitas 245 AG. Nereikia pamiršti ir benzininių variklių – 3.0 litro TFSI variklis su kompresoriumi turi 300 AG galią, o deklaruojamas vidutinis ekonomiškumas yra gan įspūdingi 8.5 litro 100 kilometrų. Kitas benzininis variklis – 204 AG 2.8 litro atmosferinis. Pasak gamintojo visi varikliai vidutiniškai yra net 19 proc. ekonomiškesni.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
Mantas R | 2024-02-06
Audi A6 su 3.0d varikliu ir Qattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, valdymas, priimtinas patikimumas
Priežiūros išlaidos nemažos kai tenka remontuoti, silpnoka pakaba
Taip atsitiko, kad įsigijau šį automobilį iš gero draugo ir kolegos. Auto 2012 metų, pirktas Lietuvoje naujas 2013 metų gegužę, grynaveislis vokietis. Pirkau 2017 metų vasarį su 70000 rida. Mano ankstesnis automobilis buvo Audi A6 C6 faceliftas su 2.8 benzininiu varikliu. Galiu palyginti šiuos du automobilius. A6 C7 išvaizda tikrai geresnė, tačiau garso izoliacija, salono surinkimo kokybė C6 modelyje atrodė geresni. 3 litrų dyzelinio variklio dinamika ir ekonomiškumas tikrai stebina, plius kartu su quattro sistema yra labai geras derinys. Užmiestyje jautiesi užtikrintai - tik paspaudi akceleratorių ir rodyklė spidometre rodo 150 km/h. Su kuro baku užmiestyje galima pravažiuoti 850 km. Pereikime prie minusu - prie 80 000 km teko pakeisti sankabą. Buvęs savininkas nedarė planinių apžiūrų, todėl man nepritaikė garantinio, teko nemažai pamokėti. Tačiau po remonto nuvažiavau jau 130000 ir viskas atrodo veikia gerai. Tepalą tikrai reikia keisti pagal reglamentą ir stengtis ant šaltos mašinos nespausti dugno. Automobilio pakaba skirta geriems keliams. Kasmet tvarkydavau pakabą, nepigu bet ką padarysi. Per visą eksploatacijos laikotarpį, išskyrus pavarų dėžę, kitų didesnių gedimų nebuvo. 2022 metų vasarą automobilį pardaviau, persėdau į Audi Q7. Pardavimo metu rida buvo 206000 km – tai laikas kai reikia keisti grandinę. Naujasis savininkas nupirko automobilį žinodamas visus jo trūkumus ir reikalingas investicijas. Tikiuosi tarnaus taip kaip man tarnavo. Rekomenduoju šį automobilį kaip patikimą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-05
A6 C7 2014 m. 3.0 TDI limousine 7 S tronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas garantuotas
Gedimai kainuoja labai brangiai
Greičio dėžės mechatroniko remontas apie 2.5 k eurų po kelių mėnesių eksploatavimo, variklio tarpinių komplekto keitimas apie 600 eur. Daugiau jokių problemų apie 2 metus,
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-08
2.0 TDI 130kw mechanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus auto
Kelios plastmasės pakrebžda
Jau 8 mėnesius eksploatuoju 2014 metų a6 c7 universalą su 2.0 tdi 130kw varikliu bei mechanine dėže. Automobiliu esu patenkintas, pavyko gauti gerą komplektaciją, nuvilia tik tai, kad ne automatas... traukos pilnai pakanka tiek važiuojant vienam tiek keliese. Vidutinės kuro sąnaudos ramiai važiuojant 6.2, stipriau spaudžiant iki 7, važiuojant be proto iki 8. Kasko iki 600€ (2021), važinėju ir džiaugiuosi puikia ir gražia auto. Kas nuvilia, tai viena plastmasė virš vairuotojo panelės per gulinčius policininkus pakrebžda...
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-07
3.0 Tfsi 228kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, manevringas,komfortiskas
Kuro sanaudos
Kas iesko automobilio vairuotojui 3.0tfsi pats smagiausias, teko lyginti ir su 3.0 biturbo dyzeliniu ( galingas, bet ne toks sportiskas kaip tfsi) vaziuoja puikiai, salono medziagos labai kokybiskos, odinis salonas panasu jog tikra oda, o ne imitacija. Kadangi superchargeris sukasi nuo dirzo ne taip kaip turbina delto nera jokio turbo lago, vaziuojant dynamic rezimu apsilenksit greiciau negu spesit pagalvot ir aplenktos auto nematysit net galinio vaizdo veidrodely...Beto bevargo paprogramavus variklio ir dezes kompa galima vien is to gauti +100 arkliu. Is minusu butu zinoma kuro sanaudos ramiai vazinejant dideliam mieste 10-12L ir i virsu Trasoj apie 8.8-9.5L. Paprasta ne sline vaziuokle kietoka su r20 ratais, sedyniu ventiliavimas netoks ispudingas kaip buvo galima tiketis. Vairas nelabai informatyvus comfort rezime.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-15
2 tfsi 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus grandinės keitimas grandinė stovi prieki
Tepalus reikia keist kas 9 tukt km
Traukos per akis . Grandinės keitimas telšiuose su detalėm ir darbu 310euru kadangi pas 2l tfsi stovi prieki grandinė nereikia traukt variklio palyginus 3l tfsi ir 3l dyzelius grandinės keitimo kaštai prasideda nuo 1200+ nes grandinė stovi gale variklio . Kuro sanaudos iki 12 l mieste netaupant . Esu patenkintas dėl pigaus eksplotavimo ir komforto santykio :)
Pilnas atsiliepimas...
2020-10-27
S tronic dėžės 7 begiu venkit
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus
7 bėgiu dėžė
Šita dėžė yra pasityčiojimas remontas neišvengiamas kainos 3-4 tūkts euru. 7bėgiu dėzės s tronic
Pilnas atsiliepimas...
2020-08-16
Audi 3l tdi qatro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštos kokybes salono detales
Stronikai 7begiu
3l tdi, 180 kw, 7 stronic greičių dėžė 2013 m, keičiau variklio škivo cilindriukus, kuro sistema, variklio tarpine, tvarkiau pečiuka, greičiu dėžės pagrindine plokšte prie to pačio meistrai pasakė jog šitos dežės kažkokios tai ale brokuotos 7begiu s-tronic ir greitu laiku pas juos sugryšiu. Per 3 metus mašinis eksplotacijos i remonta sukišau 6000-7000e, dyzelis gaila bet paklausus servise, manau prieš perkant paskambinkit i servisus i jum pasakys tapati. Siuličiau 2l tfsi ten ir deže 8 begiu kita ir variklis pripažintas pasauli, jei esat galios fanatikas siūličiau 3l tfsi bet kuro sanaudos taipogi fanatiškos.
Pilnas atsiliepimas...
2020-08-13
Audi 2l tfsi multitronic 8 begiu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ekonomijos ir galingumo santykis
Silpnas ambien apšvietimas
Ledas, jokių bėdų galios pakanka galima ir dujas idėti rekomenduoju. Servise apie tfsi 2l pries perkant tik geriausi atsiliepimai ir remonto kainos kaio vw jetos.
Pilnas atsiliepimas...
2020-08-09
Tdi 180 kw s tronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tfsi
Tdi
I &deže s tronic 7 bėgių sukišau mechatroniko tvarkymą butent 2000e. Pavažinėjus 4-5 mėn teko keisti greičiu dėže i nauja. Prasidėjo bėdos su variklio kuro sistema pardaviau.
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-14
A6 c7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukiantis akį
Brangus aptarnavimas
Sveiki, šeimoje turime 2 audi c7, viena 2.0l tfsi 2012 sedaną fwd ir 2011 3l tdi universalą 4wd. Tai pastebėjimai tokie, kad su benzinu (tfsi) jokiu problemu per 4 metus rimtų nebuvo tik servisas, ir pries 300 tukst km audi centre pasiūlė pakeisti viršutini grandinės įtempėja kaina su darbais ir detalėm gavos 290e. Bet su dyzeliniu (tdi 180kw) variantu visai kita patirtis. Deže remontas s tronic kaip sake audi centre cia norma jom visom atsiėjo apie 1900 e. Prie variklio remontas reguliariai kas pora men taipat nepigus. Masinos buvo pirktos nenaujos abi iš skelbimų portalų.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt