Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Aukštos klasės interjeras
- Visais atžvilgiais komfortiškas
- Puikios pavarų dėžės
TRŪKUMAI
- Neitin praktiškas
- Nepraktiškas bagažo skyrius
- Nėra toks smagus vairuoti kaip konkurentai
"Šis Mercedes C-Class yra vienas geriausių prabangių vidutinės klasės automobilių. Jis atrodo puikiai, turi nuostabų saloną ir neblogai jaučiasi kelyje"
Naujos kartos C klasės Mercedes-Benz akivaizdu sukurtas ne pasivyti konkurentus, tačiau juos pranokti visais atžvilgiais. Kaip bebūtų, tai yra pats perkamiausias kompanijos modelis – kas penktas pagamintas Mercedes yra C klasės modelis. Naujoko dizainas puikiai perėmė naująjį Mercedes stilių jau matytą mažesniuose A klasės, CLA klasės ir flagmane S klasės modeliuose. Naudojamas gana aptakus, švelnių linijų stilius ypač pastebimas galinėje dalyje, šonuose akcentuojamos linijos besidriekiančios iki pat galinių ratų arkų. Rodos Mercedes dizaineriai nieko naujo neišrado, tačiau rezultatas labai patrauklus. Interjere matomi dideli pasikeitimai – čia puikuojasi ne tik visiškai naujas stilius, bet ir gerokai kokybiškesnės medžiagos. Būtent interjere jaučiama visa ta pažanga, kurią įtakojo gausi kritika senajai C klasei. Kitas privalumas – tylus salonas, kurio tylą kiek trikdo garsiai dirbantys dyzeliniai varikliai. Naujoji C klasė tapo 95 mm ilgesnė ir 40 mm platesnė, tačiau svoris sumažėjo visais 100 kg, kas taip pat įtakojo ir valdymo sąvybes. Dabar automobilis geriau klauso vairo ir patikimiau elgiasi posūkiuose. Didesni matmenys reiškia ir erdvesnį interjerą, ypač priekyje sėdintiems keleiviams. Gale sėdintys gali pasigesti erdvės pečiams ir galvai – stogo nuolydis yra ganėtinai stiprus. Taip pat talpesnė tapo ir bagažinė. Jos tūris padidėjo iki 481 litro. Gamybos pradžioje C klasės Mercedes-Benz gaminamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu, tačiau vėliau variklių gama buvo papildyta naujais agregatais, tame tarpe ir hibridiniu varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija Mercedes-AMG C 63 S turinti 503 AG (375 kW) ir 700 Nm:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2019-10-16 |
Puikus automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ILS žibintai, kai kurie apdailos ir funkcionalumo elementai
Blogi Mercedes Benz sprendimai
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
MB C220 dyzelinis variklis triukšmingas ir garsus, "bliauna" garsiai, trūksta garso izoliacijos nuo variklio skyriaus, greičių dėžė vėluojančiai perjunginėja pavaras pilnai nuspaudus pedalą lenkimo metu (savotiškas lagas), nepadeda nei perjungimai į Sport ar Sport+ režimą (sukelia apsukas ir sustiprina vairą tačiau greičiau į žemesnes pavaras nepermeta), nors važiuojant normaliu režimu ir neminant iki dugno kaip ir viskas ok su ja ir greitėja tolygiai. Važiuoklė plaukiojanti ir linguojanti, ypač užknisanti mieste, į duobes kala aštriai, o lygiame kelyje kaip ir bando vaidinti patogų automobilį, posūkiuose neatrodo stabilus. Važiuojant didesniu nei 100 km/h greičiu su viengubais stiklais gana stipriai ūžia nuo šoninių veidrodėlių. Burmester garso kolonėlės duryse rezonuoja su aliuminio apdaila ir tam tikruose dažniuose įkyriai vibruoja, masinė problema paieškojus forumuose, ir bendrai dėl sprendimo žemus montuoti į "footwell" žemi dažniai per skysti ir normaliu garsu net nesigirdi, su lietuviškom radijo stotim groja per tyliai ir... labai blogai (praktiškai be žemų, kurie išsisklaido kažkur kojų skyriuje ir nedaeina iki ausų), Audi A4 bazinė garso aparatūra skamba geriau nei Premium iš Mercedes. Multimedia primityvi, nėra jokių normalių nustatymų, kokių tikėčiaus tokių metu automobilyje (pvz BMW), spidometro ekranas ribotas ir nieko neparodantis, neturi nei Carplay, nei Android Auto. (Aliexpress integracinis blokas ~300 eur) Apie gerus dalykus galima paskaityti kitur :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis