Markės
1083 iš 1911
Mercedes-Benz A klasė, (W176) 2012 - 2018
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.615% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Tylus ir komfortiškas
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Gan brangus
"A klasė dabar atrodo dinamiškiau nei pagrindiniai konkurentai – Audi A3 ar „pilkas“ 1 serijos BMW"
Koks „mersedesas“, kokios jo linijos – neatkreipti dėmesio į šį automobilį tiesiog neįmanoma. Mercedes kompanija padarė teisingas išvadas ir puikiai padirbėjo – nedidukas, moteriškas miesto automobilis turi sukelti geras emocijas. A klasės modelis buvo projektuotas nuo „tuščio lapo“ ir tapo gerokai žemesnis, ilgesnis ir platesnis nei pirmtakas, tokiu būdu nutolo nuo anksčiau formuoto mini vienatūrių įvaizdžio. Priekyje į pirmą planą patenka didžiulės radiatoriaus grotelės su nekuklia trikampe žvaigžde viduryje, šonuose įdomios formos žibintai, žemiau įstrižos oro paėmimo angos. Puikios šoninės linijos driekiasi per visą kėbulą ir kyla link galinių ratų. A klasė dabar atrodo dinamiškiau nei pagrindiniai konkurentai – Audi A3 ar „pilkas“ 1 serijos BMW. Kogero tik Volvo V40 gali sužadinti panašias emocijas kaip šis naujas Mercedes-Benz. Akivaizdu, kad kompanija taikosi atimti dalį rinkos iš sportiškojo 1 serijos BMW ir tai jiems gali pavykti. Atidžiau įsižiūrėjus A klasė yra itin panašus į didesnįjį, nuosaikesnio dizaino, bei labiau vienatūrį primenantį B klasės Mercedes-Benz. Net interjeras abiejų automobilių yra kone identiškas. Visgi A klasė kelyje elgiasi kaip tipiškas Mercedes-Benz - automobilis pakankamai sportiškas, gerai laikosi kelio, tačiau be didesnės ugnelės aštriuose posūkiuose, pakaba komfortiška, gerai sugeria didelius kelio nelygumus, tačiau vairo mechanizmas nepasižymi aštrumu. Taip pat tai itin tylus automobilis. Vienas iš trūkumų palyginus su pirmtaku yra tai, kad bagažo skyrius tapo 90 litrų mažesnis nei pirmtako, mažesnis nei Audi A3 ar 1 serijos BMW. Taip pat į automobilį atsisėsti nėra taip lengva ir nors viduje keleivių galvoms ir kojoms vietos užtenka, tačiau siauri langai, žema stogo linija priverčia jaustis lyg sėdėtum bunkeryje. Kogero tai bus tik nedideli nepatogumai tokio gražaus automobilio savininkui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujos kartos A klasės versija A180 CDI yra pirmasis Mercedes-Benz automobilis kurio CO2 emisija yra mažesnė nei 100g/km.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2023-01-01
Mercedes-Benz A180 2015m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, mažas ir visur telpantis
Nepatogus, kietas, maža vidaus talpa, nėra gale vietos, maža bagažinė
Atsisisėdau į šį automobilį po 2012m. passato. Įspūdis nekoks, pliusai tik automobilio gabaritai, telpa visose parkavimo vietose prie parduotuvių. Kalbant apie važiavimą, salono plastikai atrodo neblogai, tačiau kelia nemalonius garsus važiuojant, jau nekalbant apie traškėjimo garsą prie jų prisilietus. Važiuoklė kieta, kelio nelygumus tenka sugerti nugarai, elektronikos bėdos multimedijoje, rasojantys žibintai ir mirštantys blokeliai. Apibendrinant, automobilio pusę kainos sudaro vien tai, kad turi mercedes benz emblemas. Detalės nepigios, nuvertėjimo dėl išreiptos rinkos šiuo metu nėra
Pilnas atsiliepimas...
Vitoldas | 2021-07-09
Mercedes pradedantiesiems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Santykinis modelio patikimumas. Aukštosios technologijos, Įperkamas Mercedes
Kompiuteris ant ratų su visais to trūkumais. Pradinio lygio Mercedes
Nepaprastai mažai informacijos apie šį Mercedes modelį paskatino mane parašyti šią apžvalgą. Automobilis šiuo metu parduotas, rašau apžvalgą kaip buvęs savininkas. Tad būsiu objektyvus :) Šis automobilis buvo įsigytas parvarytas iš Vokietijos trijų metų senumo ir maždaug 100k rida. Į šį MB persėdau iš Toyota Rav 4. Sąžiningai pasakysiu - iš karto supratau, kad Toyota nei iš tolo netraukia Mercedes pagal komforto, įrangos ir rafinuotumo kriterijus. Atrodo kaip kito laikmečio automobilis, nors buvo 7 metų senumo. Mercedes žavesys slypi detalėse. Be to kelyje Mercedes buvo puikus. Žodžiu mano nuomonė tokia: 1. Nors A atrodo kaip Ford Focus, tačiau yra prikimštas elektronikos kaip ir didieji jo broliai. Mašina kaip tiesiog mechaninis dalykas buvo 90-aisiais, dabar tai yra kompiuteris ant ratų. Bet koks elektronikos sutrikimas pašalinamas iš naujo restartavus automobilį - kaip asmeninį kompiuterį. Automobilis gali tiesiog neįkelti navigacijos sistemos žemėlapio, neįjungti šildomų sėdynių ar užšaldyti sistemos meniu. Viskas sutvarkoma paprastai - išjunkite degimą, išimkite raktą ir vėl užveskite automobilį. 2. Privaloma automobilį pašildyt žiemą. Tai vargina, nes prie -5 laipsnių ją pašildau bent 10 minučių. Būtinai reikia pravažiuoti užmiestyje bent kartą per savaitę – prapūsti turbiną, tuo pačiu įkraunant akumuliatorių. Kai nesilaikiau šių taisyklių gavau pamoką – pradėjo neveikti lambda zondas, kurių šiame modelyje yra 3 vienetai. 3. Galinio vaizdo kamera bijo bekontakčio plovimo. 4. AMG kėbulo apdaila atrodo labai gražiai, jo vienintelis trūkumas - borteliai automobilių stovėjimo aikštelėje :) 5. Ksenoninių žibintų plovimo sistemos, ypač rudens-pavasario laikotarpiu. Būna nesuvažiuoja į uždarytą padėtį ir lieka atviroje padėtyje. Problemos sprendimas - 40WD. 6. Visi sutiks, kad tikrasis Mercedes yra bent E klasės ar didesnis. Perkant jau girdėjau girgždėjimus saugos diržo tvirtinimo srityje. Trečiaisiais metais atsirado garsų prietaisų skydelyje. Kietas plastikas barška važiuojant žvyrkeliu. Gerai tai, kad plastiko nėra tiek daug, kaip tame pačiame Toyota. 7. Drėgsta priekiniai žibintai. 8. AMG pakaba yra visai neblogai ant asfalto. Bet nelygumai, duobės ir gulintys policininkai – yra didelis šios pakabos priešas. Tai visos bėdos, kurias turėjau per 3 metus. Nesivarginsiu aprašydamas visus Mercedes A privalumus. Tam užteks paskaityti bet kokią šio automobilio apžvalgą. Apskritai automobilis paliko teigiamą įspūdį ir Mercedes prekės ženklo nepagadino. Šį automobilį koncernas pagamino siekdamas pritraukti naujų, jaunesnių klientų. Jį palyginti nebrangu nupirkt ir aptarnauti. Gera aparatūra – neitin galinga, tačiau gana kokybiškai skambanti. Variklis ir pavarų dėžė pasirodė esantys geri, dirbo puikiai prie bet kokių sąlygų - jokių nusiskundimų, tikslus, sklandus darbas. Pakaba yra patikima, pagrindinis dalykas yra išvengti duobių ir šiek tiek pasaugoti. Po 3 metų viskas yra nepriekaištingos būklės. Kiekvienam, kuris galvoja pirkti būtent šį Mercedes galiu pasakyti, kad jo remontas nėra toks brangus kaip senesnių modelių. Tad nereikia bijoti pirkti daužto varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-28
A-klasė 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
santykinai patikimas, aukštos technologijos. tai Mersas
Aptarnavo kaštaim, kompiuteris ant ratų - didžiausas trūkumas.
Kadangi randu labai mažai informacijos apie šį Mercedes modelį - nusprendžiau parašyti atsiliepimą. Iš karto prisipažįstu, kad šiuo metu automobilis yra parduotas ir rašau atsiliepimą, kaip buvęs savininkas. Šį automobilį įsigijau naują iš oficialaus salono. Persėdau į jį iš Toyota Rav 4. Sąžiningai prisipažįstu, kad Toyota aiškiai neprilygsta (galimybėmis, funkcijomis, smulkmenomis) ir atrodo palyginus su Mercedes'u ne kaip. Mercedes visas žavesys - smulkmenose ir kartu visame automobilyje. Tekstas baigėsi, dabar pereisiu prie prozos. 1. A klasė atrodo kaip Ford Focus, bet prikištas elektronikos kaip vyresnieji broliai. Automobilis, kuriame viskas yra mechanika baigėsi 90-aisiais metais, dabar jis yra kompiuteris ant ratų. Bet kuris elektronikos gedimas yra sutaisomas paprasčiausiai iš naujo užvedant automobilį (kas naudojasi namų kompiuteriu, supras). 2. Mercedes, reikalaujantis gerų kokybiškų degalų, tai pasakys bet kuris merso vairuotojas. A-klasė nėra išimtis. Likimo netampiau už ūsų ir pyliausi visada tik normaliose degalinėse. 3. Žiemą automobilį būtina gerai įšildyti. Prie -20 ir žemiau reikia šildyti iki 17 minučių. Būtinai kartą per savaitę pravažiuoti užmiestyje, tam. kad pasikrautų iki galo akumuliatorius. Nepaisiau šių taisyklių ir praėjusios žiemos kaina buvo lambda zondai, o jų yra net trys ir jie nemažai kainuoja. 4. Galinio vaizdo kamera bijo bekontakčio plovimo. 5. AMG kėbulo paketas atrodo labai gražiai, jo vienintelis trūkumas yra bordiurai stovėjimo aikštelėse. 6. Ksenoninių žibintų apiplovimo sistema dažnai užstringa ypač rudens-pavasario laikotarpiu, vienintelis vaistas - WD 40. 7. Labai lengvai braižosi dažų apsauginis lakas ypač pasimato įbrėžimai žiemos metu, nuo neatsargaus sniego valymo. 8. Vis dėlto sutinku, kad tikras Mercedes prasideda nuo E-klasės. Iš kart nusipirkus jau buvo kažkoks girgždesys prie vairuotojo saugos diržo. Trečiais metais dar atsirado kažkoks girgždėjimas kažkur prietaisų skydelyje. Visa laimė, kad ne tiek daug tų girgždesiu kaip Toyot'oje. 9. Šaltuoju metu, priekiniai žibintai labai aprasoja iš vidaus ir šviečia prasčiau. Ir čia, gerbiamieji, nėra garantinis atvejis, kaip parašyta naudojimosi instrukcijoje. 10. Labai brangus priekinis stiklas. 11. AMG pakabos ir valdymo paketas yra skirtas gražiems ir lygiems keliams. Žvyrkeliai, duobėti keliai ir gulintys policininkai yra ne A-klasei su AMG važiuoklės ir valdymo paketu. Tai yra visos techninės problemos, su kuriomis susidūriau per 4 metus. Apie gerus ir saldžius A-klasės dalykus aš nepasakosiu, nes tai parašys kituose atsiliepimuose. Apskritai A-klasė paliko teigiamus įspūdžius. Variklis ir pavarų dėžė buvo gana patikimi, net esant didelei kaitrai. Neturiu ko skųstis, ramiai ir gražiai dirba. Automobilis kontroliuoja turbinos darbą, išjungus degimą, ji toliau sukasi, tam kad prailgintų ilgaamžiškumą. Pakaba yra patikima. Tie, kurie galvoja pirkti tokį Mercedes'ą, aš rekomenduoju, net jei kažkas suges, tai nekainuos taip brangiai, kaip senesniuose modeliuose.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt