Markės
1109 iš 1912
Mercedes-Benz CLS klasė, (C257) 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Diskutuotinas dizainas
  • Neitin praktiškas
  • V8 nebeskamba taip įspūdingai
"CLS turi savo gerbėjų ratą – tai žmonės ieškantys išskirtinumo, norintys važinėti kiek kitokiu automobiliu nei visi"
Mercedes-Benz CLS paskirtis yra tam tikras kompanijos reprezentavimas. Tai automobilis, kurio niekada nebus parduodama daug. Jis yra per daug specifinis – jei nori tikrai prabangaus Mercedes, perki S klasę. Jei nori praktiško, perki E klasę, jei nori kompaktiško – C klasę, jei sportiško – tai jūsų pasirinkimui yra CL, SL ir dar SLK. Ir visgi CLS turi savo gerbėjų ratą – tai žmonės ieškantys išskirtinumo, norintys važinėti kiek kitokiu automobiliu nei visi. Žodžiu daugeliui mūsų artimas personažas. Trečios kartos Mercedes-Benz CLS atsikratė savo pirmtako raumeningų linijų puošusių automobilio šonus ir tapo panašus į patį pirmąjį CLS, kuris Lietuvoje buvo labai taikliai pakrikštytas „banano“ pavadinimu. Automobilis turi visus šiam Mercedes klasei būdingus bruožus - žemas stogas, mažyčiai langai ir platus kėbulas. Tai tikrai iškirtinis Mercedes. Ir visgi jam kažko trūktsta. Rodos, kad šio automobilio dizainas nebeturi aiškios idėjos – priekis blankokas ir pernelyg panašus į mažajį A klasės modelį, o galinė dalis atrodo lyg būtų sukurta dizainerio, kuris galvojo ne apie darbą, o veikiau apie artėjantį savaitgalį. Tiesa, automobilio interjeras yra išties puikus – tai įspūdingas kokybės, polėkio ir išskirtinumo derinys. Čia yra du 12,3 colio ekranai, kurie eina virš prietaisų skydelio ir yra sujungti į vieną dalį. Kairėje yra skaitmeninės vairuotojo priemonės, kurias papildo projekcijos ant priekinio stiklo, o dešinėje - informacinės pramogos. 360 laipsnių kameros, 64 LED interjero apšvietimo variantai, kvapų paskirstymo sistema, masažuojančios sėdynės ir t.t. Būtų galima paploti Mercedes kompanija, tačiau lygiai toks pat interjeras ir su panašiomis komforto galimybėmis naudojamas E klasės Mercedes. Tad tai dar viena priežastis pamąstyti apie šio nepigaus automobilio pirkimą. CLS komplektuojamas su visiškai nauja variklių šeima. CLS 450 turi 3,0 litrų šešių cilindrų linijoje benzininį variklį su 270 kW galia ir 500 Nm sukimo momentu. Taip pat yra generatorius, kurį Mercedes-Benz vadina "EQ Boost", kuris trumpai suteikia papildomą 16 kW galią ir 250 Nm sukimo momentą. Yra 5 pavarų perjungimo režimai - "Eco", "Comfort", "Sport", "Sport +" ir visiškai rankinis būdas naudojant svirteles už vairo. CLS taip pat gali turėti visų varančiųjų ratų sistemą 4MATIC, kuri atiduoda 69 proc. galios galinei ašiai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija Mercedes-AMG AMG CLS 53:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Romualdas | 2023-04-23
Po dviejų metų kasdieninio važinėjimo šiuo iškirtiniu MB
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, saugumas, patikimumas, salono talpa, interjero dizainas ir komfortas, triukšmo izoliacija puiki
Pakaba ne ideali, pravažumas prastas, dinamika ne pati įspūdingiausia
Automobilio išvaizda neabejotinai patraukli, vairuodami šį automobilį sulauksite daug akį traukiančių žvilgsnių, ypač iš moteriškos giminės :) 200+ greičiu važiuoja labai užtikrintai, jaučiasi lyg važiuotum 120 km/val. Salonas įspūdingas su puikiu apšvietimu – džiugins kas kartą įsėdus į automobilį. Talpi bagažinė, nors ir mažo aukščio. Ant kelio stovi labai tvirtai, todėl galite drąsiai įsipaišyti į aštrius posūkius. Kartkartėmis prisėsdavau prie BMW 530d vairo. Tiesą pasakius, BMW geriau valdomas, pakaba irgi geresnė. MB pakaba nors ir minkšta, bet mano nuomone nesubalansuota teisingai, skirtingai nei BMW kurio pakaba nors ir kietesnė, bet malonesnė. Bendrai važinėjant su šiuo Mercedes nėra didelio noro spausti akseleratorių, atrodo kad automobilis to nenori. Šiaip ramios natūros automobilis. Degalų sąnaudos mieste 10-11, užmiestyje 6-7. Yra ir trūkumų, nors ir nėra reikšmingi. Elektra valdomų langų mygtukai yra labai trapūs, su laiku spaudžiami stipriau lūžta - pakeisti 2 mygtukai. Yra kitokių smulkmenų kas man nepatiko, bet nieko itin brangaus. Kitas savininkas, kuris nelabai gilinasi į smulkmenas ir subtilybes, tiesiog nepastebės tokių trūkumų. Žodžiu, bendrai rekomenduoju tokį pirkti - iš 10 balų dedu 8+.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt