Markės
768 iš 1540
Lexus IS 2013 - dabar
Lexus IS, 2013 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)Viso įvertinimų: 1
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Tylus ir rafinuotas interjeras
  • Puikus patikimumas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin dinamiški varikliai
"Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - „Mark Levinson" garso sistema"
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžulia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome GS versijoje matytas masyvias priekines groteles – šitai jau matyta. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam nepatinka temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 l benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kągi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-10-28
Lexus IS 250 F-sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybė ir patikimumas
Komplektacijų pasirinkimas
Prieš Lexus turėjau ankstesnį IS modelį. Todėl lyginsiu III kartos su II kartos IS modeliu. Truputį priešistorės. Gana netikėtai, atsirado galimybė pakeisti seną Lexus is250 į kažką naujo. Kriterijai buvo tokie: 1. patikimumas, nes aš ketinu vairuoti automobilį ne mažiau nei ankstesnį ir tai yra bent jau 4 metus. 2. Gražus išorės dizainas . 3. Važiuotų ne prasčiau nei senasis. 4. Panašus galingumas, ty. iki 249 ag. 5. Sedanas su galiniais varomais ratais. 6. Ekonomiškas ir nepretenzingas. Iš svarstomų variantų: Lexus GX470" 2013 metų su labai maža rida. Puikus automobilis, bet man per didelis laivas. Sekantis, trečiosios kartos Lexus GS300. Viskas lyg ir būtų buvę gerai, bet išėjo nauju kėbulu. Paskutinių metų modelių - kainos buvo užkeltos. Mažas pasirinkimas tarp naudotų. Lexus GS250. Naujam nepakako pinigų, o naudotų automobilių rinkoje buvo galima ant pirštų suskaičiuoti. Patiko Mazda 6 Žinoma, ne visi kriterijai tiko, bet vis tiek užsukau į saloną pasižiūrėti. Pravažiavau su 2.5 ltr. Važiuoja neblogai, paspaudus gazą iki galo, priekiniai ratai kasasi. Net ir pačios pilniausios komplektacijos salonas nepadarė jokio įspūdžio. Vienu žodžiu Mazda... Tik neužpykit Mazdų savininkai. BMW troikė su 2 metų garantija visai ne kažką. Išvaizda nepatiko. Dviejų litrų tūrio, kaip sulčių paketas su dulkių siurblio garsu. Ir šiaip jų pilna, kiekvienam kieme stovi minimum po dvi. Naujoji MB C klasė. Iš principo tas pats kaip BMW. Be AMG paketo - labai prastas, o su paketu žiauriai brangu. Volvo S60. Salonas ne kažką. Nepatiko odos kokybė. Grubi, kaip būtų iš begemoto subinės odos, panašiai kaip antrame Santa Fe. Gerai, grįžkime iš šio lyrinio nukrypimo. Tai nusprendžiau likti prie tos pačios automobilio markės ir išsirinkau naująjį IS250. Šis automobilis atitinka visus kriterijus. Iš siūlomų komplektacijų pasirinkau F sport Executive paketą, bet reikėjo išsirinkti spalvą. Po tamsaus automobilio aš norėjau šviesaus, nes buvo jau atsibodę iš vien plauti mašiną, kadangi ant juodos spalvos kiekviena dėmė matosi. Man visada patiko baltas perlas. Tačiau pasirodė, kad tokios spalvos modelius nėra F Sport paketo, bet buvo kitokia balta. Bet jei atvirai, ji man primena klozetą ar šaldytuvą. Bet tokie automobiliai buvo salone. Buvo ir juodas. Šiek tiek vėliau aš pamačiau internete, kad yra nauja spalva - šviesiai pilka. Dar kartą nuvykau į saloną, sužinoti, ar yra pas juos ir pažiūrėti kaip atrodo realybėje. Taigi pradėkite lyginamąją dalį. Paskutinis IS250 pirkau su 23,800 kilometrų rida ir turėjau 4,5 metus jis buvo 2006 m., su maksimaliu, iki tam tikro laiko, Premium paketu. Per visą tą laiką jis manęs nepavedė, tarnavo puikiai. Dabartinis Lexus'as, kaip jūs jau supratote, prastesnės komplektacijos - "F Sport Executive" Pagrindinis skirtumas, nėra odos ir priekinių sėdynių ventiliacijos - labai geras dalykas. Kai karšta, to labai trūksta, nors dabar sėdynės neodinės. Dabar nėra vairuotojo ir keleivio sėdynių atminties. Nors elektrinis reguliavimas išliko, atmintis reikalinga tais atvejai, kai valau saloną. Vairo kolonėlės reguliavimas - mechaninis. Gale nėra nuo saulės užuolaidėlių, žinoma tai smulkmena, bet man jos labai patiko. Keyless užrakto irgi jau nėra. Man tai yra svarbu. Nėra priekinių žibintų apiplovimo. Nors, man atrodo, kad dabar nėra ir Luxury konfigūracijoje. Iš trūkumų lyg ir viskas. Dabar, apie tai ko nebuvo ankstesniame IS'e. Multimedija tapo geresnė, žinoma, yra Bluetooth ir galimybė prijungti įvairius dalykus. Taip pat dabar yra priekinio ir galinio vaizdo kameros. Viskas veikia normaliai. Šviesos diodai. Tikrai geriau nei ankstesni ksenonai. Kalbant apie patobulinimus. Labai maloniai nustebino lietaus jutikliai, dirba kur kas tiksliau, nei prieš tai. Daugelis žmonių pastebi, kad salonas tapo didesnis. Taip, bet su vienu BET. Gale keleivių kojoms vietos atsirado kur kas daugiau, bet susiaurėjo pati sėdynė. Aš nebūčiau pastebėjęs. Mano žmona atkreipė į tai dėmesį. Jei anksčiau buvo galima padėti lopšį nuo vežimėlio ir atsisėsti šalia, tai dabar jau liko kur kas mažiau vietos atsisėsti šalia. Kalbant apie variklį ir dėžę, viskas lieko nepakitę. Nors man atrodo, kad automobilio apetitas sumažėjo. Valdymas, automobilis tapo labiau susikoncentravęs. Geriau stovi ant kelio, tarsi būtų prilipęs. Garso izoliacija, palyginti su ankstesniu IS'u, yra geresnė.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS 
  Dideli   GSGSGS
   ESESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Mini krosoveriai     UX
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai