|
eimis | 2009-12-15 |
opel frontera
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Yra geresnis nei sklando atsiliepimai,kad opelis yra opelis.Gera,patikima mašina
Smulkūs,nelogiški gedimukai
|
Automobilis yra geras.tokį turėjau ir nesigailiu.Aprašymą rengė žmones nieko nenusimanantys apie automobilius,o dar labiau apie opel FRONTERA.Būtų labai malonu,kad tokių nemokšų nespausdintų. Turbodyzelinis variklis ir benzinas.Ar taip gali būti, Tepalai,pakaba ir tnkamos padangos.Priežiūra ir dar kartą priežiūra
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2009-12-14 |
Neblogas auto - turejau 95m, 2000cub, 16v, benz/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nebrangus islaikymas, grazus, ekonomiskas
Rudyja
|
Neblogas atomobilis, su elektra problemu nebuvo, jis grazus, vietos salone pakankamai, variklis ir vaziuokle neproblematisi, puikiai laikosi ant kelio, vaziuokle minksta, variklio galingumo uztenka, puikiai tinka duju iranga tiek paprastu tiek tiesioginiu ipurskimu. Labai rudyja arkos ir stabdziu ir benzino vamsdeliai. Geras Nebrangiai islaikomas Ziureti ar visai neispuvusios arkos, nepatingeti palysti po apacia paziureti ar viai nera ispuvusi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2009-12-14 |
Brangus malonumas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, saugumo jausmas, grazus, kokybiskas
Labai dideles kuro sanaudos, su automatine deze truksta galios.
|
Automobilis labai komfortiskas ir labai smagiai kelyje su juom, vaziuojant apima malonus saugumo jausmas, jis grazus tiek viduje tiek isoreje. Vietos salone tikrai uztenkamai keleiviams, tik siek tiek bagazui galetu buti daugiau - na bet cia jug ne autobusas. Variklis dirba graziai, tyliai, be vibracijos, neproblematiskas, malonus garsas, salone jis sunkiai girdimas. Turejau 3300 cub varikliu - galiu drasiai pasakyti kad jis labai neekonomiskas, vaziuojant mieste "pensininko rezimu" masina vistiek apie 22 ltr/100 km pasiima, o jei netaupant vaziuoti tei baisu net pagalvot... Automatine greiciu deze geras traukimas jauciasi tik 1 ir 2 pavara, veliau galios pasigendama. Kaip is tokio dydzio variklio atsizvelgiant i kuro sanaudas - variklis turetu buti daug galingesnis. Automobilis nera is tu masinu kuris byra vaziuojant, o vaziuokle nera sudetinga taisyti, detales vidutiniskai kainuoja. Susitaupyti daug pinigu nes kai sia masina nusipirksit ju kurui tikrai daug reikes. Su tokiom kuro sanaudom yra puikiu automobiliu 1,5 kartus galingesniu nei sis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
RYTIS | 2009-12-14 |
w passat 2,8 2002
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gers nebrangus ir kokybskas
genda vaziuokle
|
grazi,gerai surinkta, nebarska,grazus skydelio apsvetimas, alonas kokybiskas aisku jai oda :) gera traukia neperdaugiausia ryja :) 2,8 automatas sanaudos mieste 11iki 14 nzn dabar visos papige. nu as vazinju 4 metus kainavo 35000 aba gal 18000 geras auto jai tvarkingas. as rinkciausi tik 2,8. jai 4 litru lb dau ryja ir ne ka griau traukia. n vaiuokle genda bt uztai mielai vaziuoja. mao mnymu tai svarbausia kuro sanaudos ir trauka ir konfotas tur atitikt :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Juozas | 2009-12-13 |
Opel Omega 2.2i 2000m Universalas Mechanika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta/patvari pakaba,erdvus salonas,gera standartine komplektacija,nebrangi eksplotacija
Vietomis prastai surinktas salonas,nepatvarus automatai
|
Automobilis vienas geresniu pasirinkimu savo klaseje pagal kainakokybe,puikiai surinktas,nera budingu bedu ar ligu,noretusi nebent geresnes kokybes salono surinkimo,nes vaziuojant per dideles duobes siek tiek patraska plasmases ar duru uzdengimas.
Dazniausiai buna geros komplektacijos(elektroninis klimatronikas,kondicionierius,sildomos/elektrines sedynes,el. valdomi langai/veidrodziai.
Universalo bagazine viena didziausiu savo klaseje(550L),nulenkus galines sedynes pasidaro beveik dvigule lova (195x140),daug vietos keleiviams,bei vairuotojui.
Atnaujintame modelyje beveik neliko bedu su korozija,apart vandens nubegimo(drenazuose) vietose palei varikli,durys,sparnai,dugnas be korozijos pozymiu.
Kazkiek truksta automatine pavaru dezes,bet mano ziniom jos nera patvarios,todel pasirinkau automobili su mechanine deze.
Variklis keturiu cilindru 2.2 litro 144ag,neturi kaprizu ar trukuma,siam automobiliui gal kiek per silpnas jei norima palakstyt,bet normaliam vaziavimui pats tas.
Mieste suvartojimas apie 11 litru,uzmiestyje jei iki 110km\h 7-8 litrai,virs 130km\h 9-10 Nereikalaujanti dideliu islaidu eksplotacija,nebrangi ir patvari vaziuokle puikia tinkanti lietuvos keliams(per 3 metus pakeiciau stabilizatoriaus traukes 2x70lt ir vairo traukes antgalius 2x56lt) visa kita standartiniai keitimai(tepalai,filtrai,diskai,kaladeles,zvakes)
Pagal savo kaina/metus nezinau altrenatyvos geresnes pagal vaziavimo komforta ir patvaruma. Stengciausi ieskoti su mechanine pavaru deze,nes pasitaiko nemazai bedu su automatinemis dezemis,prasti 2.5td(129ag) varikliai,gerai pasitikrint ar nera korozijos saltiniu ant duru,slenksciu,sparnu,kapoto ir dugno
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Mr xxxx | 2009-12-11 |
Xsara su 1,8l benzinas-dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta grazi daili
Mazai vietos,nlb patogios sedynes
|
Tai va pabandysiu aprasyti xsara 98m su 1,8 varikliu su originaliom dujom.Pats tokio neturiu bet turi draugas tai vaziavau kaip keleivis.Siaip auto gan grazus patogus minkstas sidabrines spalvos ziurisi tikrai gerai.Bent man vienas is padoriausiai atrodanciu citroenu.Draugas pirko jau senokai,daugiau kaip metai,uz 9000lt is prancuzijos.Katik nusipirkes idejo i ja ~1000lt keite zvakes zvaklaidzius..kiek zinau..paskiau termostata 30lt liktai kainavo. Kaip sakiau ir variklis benzinas dujos 1,8l.Siaip varikliukas gan smagus,traukia pakankamai.Benzino valgo 7-10l duju 10-12l. Siaip labiau apsimoketu imt 2,0l visgi kw daugiau ir smagiau butu o sanaudos ir nlb skiriasi.Su varikliu problemu nebuvo. Kaip ir visi auto nuverteja-xsara ne isimtis.Del kainos tai dar dasiseda dujos originalios-3 stukos eur. Siaip be ju xsara kainuoja kapeikas palyginus kokiu jinai metu. Ziureti bendra bukle kaip ir visu auto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
|
Audi A4 | 2009-12-09 |
Audi A4 1.8 20V
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, nedidelis, grazus
Daug gendancios elektronikos ypac pirmu gaminimo metu
|
Geras automobilis tik nereikia nusipirkt lauzo. Vaziuokles dalys brangokos, bet jei nedraskysit tai ir amziui uzteks. Galetu but turbina, bet ant lenkimo uztenka ir taip per akis, sanaudos lyginant su trauka atitinka. Ziuret ka perki.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rimas | 2009-12-09 |
0utback
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tikrai puikus automobilis, darbstus ir labai kantrus arkliukas. 2,5 Kelias vaziuoles gumas, pr.rato guoli, keisdamas zvakes pakeiciau ir variklio dankteliu tarpines, viena duslintuvo jungti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
meo | 2009-12-09 |
wv passat 2.8
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybiska
daznokai genda vaziuokle
|
bisky genda bet dalys nebrangios. vaziuoja puikiai minkstai traukia kuro naudoja neperdaugiausiai.nebarska kas svarbiausia ne taip kaip ju pirmtakai. 2,8 tikrai geras gerai traukia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Sidla | 2009-12-08 |
Alternatyva BMW 325
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras ir tikrai dinamiskas variklis, gerai valdomas. Isskirtinis automobilis uz santykinai nedidele kaina i kuri malonu sestis kiekviena ryta.
Kuo gali nepatikti sis automobilis? Na nebent tuo, kad jis neturi tokio ivaizdzio kaip BMW arba tuo, kad jis neturi tokiu blizguciu kaip Audi A4. Visa kita panasu Saab turi.
|
Vazineju su SAAB 9-3 keleta metu. Noriu keleta zodziu apie si visdar reta automobili musu keliuose. Automobilis skirtas pirkejams ieskantiems alternatyvos BMW 3 serijai arba Honda Accord ar Subaru Legacy. Jeigu ieskai automobilio su geromis savybes ant kelio, su dinamisku varikliu ir tokio, kuris nesivaidentu ant kiekvienos sankryzos, tai sis automobilis vertas demesio. Automobilis dziugina neblogu interjeru, labai patogiomis ir sportiskomis priekinemis sedynemis, gera vairuotojo pozicija. Taciau galines sedynes yra tikrai mazos, tiksliau vietos cia tikrai maza. Skaiciau buktai kiti peikia automobili uz valdymo savybes. Visiskai nesutinku su tuo - automobilis ne sportinis, taciau valdomas labai gerai, istiesu mazai keturduriu sedanu, kurie taip gerai laikytu kelia. Vaziuoja beveik kaip per begius. Viduje Saab stilius - didelis prietaisu skydelis, daug gana smulkiu mygtuku. Ar tai patogu? Nelabai. Taciau nieko nera erzinancio. Kokybe neprilygsta Audi A4 (visgi panele girgzda vaziuojant nelygiu keliu), taciau automobilio kaina irgi. Automobilis turi klimato sistema, stabilumo kontrole, autopilota, odini interjera ir t.t. Variklis tikras aukso vidurys, jis turi net 210 AG galia. Vaziuoti juo malonu, ypac kai turbas lipdo prie sedynes. Tikrai nereikia 2.8 variklio, o mazesnis taip pat nebus labai smagus. Galios bet kokiam vaziavimui uztenka, o ekonomiskumas labai geras benzininiam motorui ir dar su turbina - tik 9-10 vaziuojant padioriu rezimu. Automobilis yra patikimas, todel skustis negaliu nei kazkokiais ikyriais smulkiais gedimais, nei rimtomis bedomis, kurios butu kainavusios didelius pinigus. Keiciau stabdziu diskus, tuo paciu ir kaladeles, kas skaitau yra normali automobilio prieziura. Remontavau valytuvu mechanizam. Galima sakyti - pilu benzina, keiciu tepalus ir dziaugiuosi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
J.B. | 2009-12-07 |
SAAB 900 coupe s
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus automobilis, taciau labai brangiai kainuoja islaikymas. PVZ sankabos komplektas vien 1400lt, turi dvi grandines variklio, tai pigiai irgi neatseina, jei reikia keist. VAziuoti labai malonu ir kuro sanaudos tikrai pakenciamos, mieste galima sutilpti i 11-12 litru. 2.0 DOCH ( turbo 136 Kw) Stabdziu kaladeles, tepalus, filtrus, sankabos komplekta, radijatoriu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
J.B. | 2009-12-07 |
Opel (Vauxhall) Omega
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaip automobilis nuostabus,vaziuoti labai malonu, uztenka pilnai galios (170 a.g.), kuro sanaudos labai nuo vaziavimo priklauso. Mieste galima vaziuot su 15-16, bet galima ir su 11-12. Problemos tik su islaikymu. Remontas gan brangus, bet nedaznai tenka, detales taip pat nepigios, bet galima rasti lauzynuose. 2.5 V6 benzinas distributoriu, stabdziu kaladeles, variklio dirzai, guoliukai, tepalai, purkstukai, zvakes, zvakiu laidai. Problemos su pavaru deze, bet man pasitaike kompo ar elektronikos defektas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
J.B. | 2009-12-07 |
Ford Sierra 2.0 DOCH
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilis paprastas,bet is esmes puikus,tvirtas,patikimas,svarbu tik ji priziureti ir viska tvarkyti,kai ateina laikas. Einamieji dalykai,plius galiniai amortizatoriai,salenblokai,galvos tarpine,pavaru dezes dalis,termostata,kelias smulkes dalis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Audrius | 2009-12-07 |
97m AUDI A4 AVANT 1.9 TDI (81 kw)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas
Priekine vaziuokle, jokio komforto
|
Grazus auto. Gera surinkimo kokybe. Valdosi gerai, taciau truksta komforto. Sedynes (jei ne odines) kietos, nepatogios. Automobilyje mazai vietos keleiviams. Ypac sedint gale trise (uzuojauta sedinciam viduryje). Priekine vaziuokle tragedija - brangi ir nepatvari. Ka sutaupai ant kuro, isleidi ant vaziuokles. Dyzelinis variklis - ledas. Ekonomiskas, patvarus. Reikia tik neapleisti ir vaziuosi ilgai. Eksploatacija brangoka del priekines vaziuokles nepatvarumo ir kainu. Kalbant apie kaina, tai manau, kad lietuvaiciai pervertina AUDI. Si masina neverta tokiu pinigu. Patarimas vienas - nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
kayra | 2009-12-06 |
vectra
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
jei butu kebulas aliumininis arba is nerudijancio plieno - butu ideali miesto ir nedideliu kelioniu (iki 2000 km) masina. Gerai, kad detales pigios, o tai buciau prasikeikes, nors vaziuokle kantri - tenka kratytis lietuviskais uzmiescio keliais. 1.6i 8v bugniniu galiniu stabdziu kaladeles, priekiniu taip pat, starterio sepetelius, generatoriaus sepetelius, stabdziu pagrindini cilindra, vandens pompa ir guoli kartu su dirzu, termostata, sankabos komplekta, duslintuva visa iki katalizatoriaus, priekinius sailenblokus, stabilizatoriaus laikiklius, paskirstymo veleno dangtelio tarpine kelis kartus, reiketu keisti ir galvos tarpine, bet jau nebekeisiu, laisvu apsuku varikliuka, droselio padeties potenciometra, zvaklaidzius su paskirstimo dangteliu ir zvakemis kelis kartus, na jau, turbur ir viskas ...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vairuotojas | 2009-12-05 |
Golf VR6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pats geriausias pagal metus ir galia V6 nesvarbu svarbu vazuoja gerai kiekviena automobili reikia priziureti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ričardas | 2009-12-05 |
Volvo S80 T6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Visapusiškas komfortas, kainos atitikimas kokybei
Nemažos kuro sąnaudos, nepakankamas manevringumas
|
Iki šiol turėjau Opel, Ford ir Volvo . Domėjausi Audi, Mercedes, tačiau atbaido nerealios kainos. Todėl vėl grįžau prie Volvo. Teko eksploatuoti 2000-2003 metų S40, ir S60, ir S80 modelius. S40 - viskas OK, tačiau tik kai esi ne daugiau nei vidutinio ūgio, arba važiuoji ne daugiau kaip dviese. S60 - optimalus vidurkis tarp S40 ir S80. Tačiau greičiausiai sustosiu ties S80 - tai sunkiai protu suvokiamas kokybės, komforto ir kainos derinys (kai kalbame apie 1999-2002 metų automobilius). Fantastiškai patogios sėdymės, garso izoliacija, paprastas ir patogus valdymas, puiki garso aparatūra, klimato kontrolė. Standartinėje komplektacijoje paprastai yra visi "navarotai". Labai erdvi tiek sėdintiems priekyje, tiek ir gale, didelė bagažinė. Važiavimo komfortas - puikus, automobilis nei per "minkštas", nei per "kietas". Minusas - napakankamas manevringumas (ypač jaučiasi parkuojantis mieste), tačiau su tokiais gabaritais tai visai natūralu. Ideali mašina nuolatos keliaujantiems dideliais atstumais Eksploatavau du vienodus S80 modelius su vienodais - 2,9 litro benzininiais varikliais su dviem kompresoriais (tai - pati galingiausia modifikacija Volvo gamoje). Vairuoti automobilį su tokiu varikliu - vienas malonumas, niekada netenka abejoti ar "ištrauks". Jei benzino kaina jums įkandama, tai vairavimo malonumas - garantuotas. Pavarų dėžės - automatinės, labai sklandžiai perjungiančios pavaras. Prieš tai važinėjau tik su mechaninėmis dėžėmis. Mano nuomonė - jei nori visiško važiavimo komforto, ar važiuojant tenka daug kalbėti telefonu - imk automatinę, jai nori pajausti automobilio valdymo malonumą - mechaninę. Didžiausias 2,9 l benzininio variklio trūkumas - benzino sąnaudos. Dalinai tai įmanoma kontroliuoti - visuomet važiuodamas ramiai, "paspausdamas" tik tada, kai tikrai reikia, sugebėdavau šiaip taip įtilpti į 10 l/100km (mano atveju ~70% sudaro važiavimas trasa). Bet jei tik paspaudi,.. Todėl jei norite taupiau - rinkitės dyzelį (asmeniškai man dujos nepriimtinos). Atsarginės dalys - nepigios, tačiau jei lyginsime su analogiškos klasės MB, ar BMV, tai kainos labai normalios. O žinant kad normalios eksploatacijos ir reguliarios priežiūros atveju Volvo - patikimas automobilis, eksploatacijos kaštai (kaip tokios klasės automobiliui) - labai realūs. Be abejo - jei "nuluš" elektronika - kainuos daug, bet tai visų šiuolaikinių automobilių bėda. Galutinis mano verdiktas toks - geresnio kainos, komforto ir patikimumo nei S80 - nerandu. Ir dar - pasidomėkite draudimo kompanijose kiek kainos Kasko draudimas S80 ir jo analogams - MB, BMW, ar Audi... Jei sugebėsite (ar pasiseks) nusipirkti nedaužtą ir "nenudrožtą", realiai įvertinsite savo finansines galimybes (kuro sąnaudoms ir reguliariai priežiūrai), o važiavimo komfortas jums aukščiau nei galimybė "įsisprausti" į parkavimo vietą daugiaaukščio kieme, tai geresnį pasirinkimą nei Volvo S80 vargu ar rasite
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
egidijus | 2009-12-05 |
apie Xsara VTS HDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug ivairiu privalumu,miksta.
Neatspari musu keliams,ypac galinis tiltas,stabilizatoriai,ir amortikai cia per tris metus
|
Automobilis gan minkštas stabilus kelyje variklis kas liečia trauka puikus,kuro sąnaudos galėtu būti mažesnes.
Kas liečia dvidure tai sunku įlipti ir išlipti is mašinos.
Ne labai patvarus stabilizatoriai,galine asis irgi.. Variklis labai geras ,gera trauka neblogos kuro sanaudos. Vidutiniskai 7 ltr. Kainos nuvertejimas kai ir visi citroen markes automopbiliai,bet yra pilnumas gan didelis. Pirkti tik nuo 2000m keturiu duriu is karto patikrinti galine vaziuokle.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Oliveris | 2009-12-05 |
Peugeot 406 break 2.0 HDi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Perėjus nuo golf 4 komfortas nesulyginamas, gerai laikosi ant kelio, variklis pajėgus. 2.0 Paskirstymo dirželį ir guolius, skyvą. Būtinai pakeiskit jį. kaina nuo 250lt., tepalai filtrai visi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...326327328329330331332...425 |