|
Vladas | 2010-07-28 |
Grand Vitara
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vaziavimo komfortas =0, isibegejimas =0, kratymas per duobes =10. Vaziuojant geru keliu visiskai nesijaucia, kad kelias geras. Vaziuoti didesniu greiciu nei 70 kmh nesinori, nes kiekvienas kelio nelygumas simteriopai krato. Paprastai su savo Opel Astra neasfaltuotu keliu iki namu vaziuoju 30-40 kmh, su siuo vezimu (S GV 3 duru) greiciau 20 kmh neimanoma judeti. 2.0 sarnyra, tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Justinas | 2010-07-27 |
A4 1.9 81Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas variklis vasara+kondicionierius ijungtas 5.2l/100km, gera surinkimo kokybe netraska jokios plastmases(jei neardytas vidus)
Brangi pakaba
|
Automobilis labai geras, visi keikia ta pakaba bet as ne, nes labai mazai zmoniu perka nauja o didzioji dalis atnaujina ( 1 traukes atnaujinimas garaziukuose nuo 30LT ir iki 80LT, o naujos traukes kaina 200-350LT ). Automobilis yra 1997 metu ir pirma karta kai keiciau traukes ant senuju buvo parasyta 1997m (taip isseina kad ji orginali) automobili buvau pirkes 2004m. tai traukes atlaike 7metus. Dar viena problema buvo kondicionieriaus kompresoriaus didysis guolis kuri labai sunku pasikeisti. Variklis 1.9TDI 81Kw 109Ag. Varikli priziurint (keiciant laiku tepalus, filtrus, dirzelius itempejus, ...) ilgai ir laimingai vaziuosite. Trauka labai gera kaip 1.9tdi Voketijoje autobane spidometras rode 200+km/h, beto maniskis jau yra prasykes netoli 600tukst km, bet as vistiek vazineju ir dar ilgai vaziuosiu. Mazas nuvertijimas. As uz sava 1997metu audi 2005metai mokejau 7500euru, o dabar su tokia pacia komplektacija kainuoja apie 5500euru. Nepirkite pacio pigiausio varianto, nes bus visa pakaba restauruota paciu pigiausiu budu ir variklis gali buti paestas (nugainiotas).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Joker | 2010-07-27 |
Audi a6 2.4 benzinas 5V = 30 voštuvų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai grazus isores ir vidaus dizainas
minusai vaziuokle biranti aliuminiai šarnyrai visiskai nelaiko.
|
" JOKER " Audi a6 2.4 benzinas tiesa sakant mano viena iš visų keturiu audinių buvo geriausia nes nebuvo tokiu problemu kaip su dyzeliais tepala leidzia ir kazkas pansaus auto labai skiriasi nuo dizelio tuo kad mažiau reikia purtyti savo pinigine ivairioms bedoms , bet kazkaip su sia audi nebuvo problemu isvis trauka tikrai ispudinga pas mane pilna elektra buvo ,gedimu su elektra nepasitaike , bet kuro sanaudos yra 2.4 benzino 13,4 ltr mieste trasoj ima 7.2 tai yra tikrai daug jei isidejus dujas tada viskas keičiasi. Mano a6 buvo gan tvarkinga kai pirkau, bet jau 5 metai lietuvoje, tad po 2 menesiu vazinejimo pradejo priekiniu ratu virsutiniai šarnyrai klebatuot , pakaba aliumine restauruoja 2 kartus poto reikia pirkt naujus , restauravimas 75+nuemimas +uždejimas vienam ratui maždaug plius minus gaunasi 120, pagrindas vaziuokle nes su varikliu mažiau bėdų , prieš perkant butinai apžiurėkit abs , ir vairo kalonke nes nemazus pinigus paliksit jei bus netvarkinga . Variklio remontas nesudetingas , eilinis generatoriaus dirzas pasikeist ,pasikeist tepalus . žodžiu daug investicijų nereikalauja , ir daužtą a6 priekiu lengviau ir greičiau susitvarkysi negu dyzeli nes dyzelines a6 ir benzinines skiriasi , priekinis televizorius ir kitos detales.ir šrotuose anglu pilna benzinu kuriuos ardo dyzeline a6 ar a4 detaliu lauksi eileje Ta pati audi a6 kaip ir visos tik čia mažiau problemų su variklio problemom ir tas kad sunku rasti su tavo norima komplektacija Jei turi pinigu iš ko pilt benzina ar dėt dujas taškines naujos kartos kaina duju 3000lt tada gali pirkt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Joker | 2010-07-27 |
Audi a6 2.5 tdi eilinis nusivylimas motoru
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai tokie tik kad automobilio išorės ir vidaus dizainas visus traukia
Nevyke motorai 2.5tdi kuriu pardavimo tinklapiuose ir turguose didžiausia rinka atkreipkit demesi
|
sveiki as " Joker" kagi jau ketvirta audi a6 2.5tdi ir paskutini kart norejau nusipirkes panaikinti gandus apie 2.5 tdi motora kuris buktai nelaiko ir panasios bedos , ieskojau tikrai nemazai laiko gal 3 menesius audines na ir galu gale radau uz vidutine kaina a6 pirkau is statybu dyrektoriaus kuris turi savo firma tikejausi kad automobilis bus nors motoras panasiai geraja puse turejes kelias a6 zinau problemas kurias iskart ziurejau oro srauto matuokle prijungiau prie kompo mete tik abs kontroles klaida tokias klaidas gali mesti del to kad akumuliatorius buvo atjungtas .sias klaidas pratrinus reikia paspausti akseleracijos pedalą ir paziureti ar daugiau meta klaidu ar ne nes paslaudus pedalą viskas is eiles suveikia turbina, srauto matuokle, abs ir t,t ,. Nusipirkau a6 pavazinejau gal 3 savaites viskas buvo gerai trauka liux niekas nebarška idealu , ir kazkaip net neketinau parduot jos pakeiciau tepalus sumokejau 400lt 5w 40 tubo diesel sintetiniai, ir netiketai atsirado klientas iš draugų rato kuris nupirko mano a6 kažkaip buvau garantuotas už automobili ir paemiau daugiau negu mokejau kitaip sakant dar uždirbau , kuris nusipirko susitikau po menesio sako šita masina visiškai uždrožta absoliučiai ratu suvedimas nebepasidaro nes buvo per avarija didelis smugis , nuo to smugio yra pažeistas variklio blokas kuris jau leidzia tepala , per turbina varo tepalus . Galbut daug kas priklauso nuo kainos nes mokejau apie 10 siai audi bet kad visos panasia kaina stovi ir kazkaip is dyrektoriaus pirkau darbovietei stovejo kai pasiemiau. gal jei sumoketum audi a6 2.5tdi 17000 tada gal ir laikytu nes pirkdamas uz 10 tai nieko gero dar ikist reiks mazdaug tiek pat kad panasi i masina butu . Ištikrūjų nusivyliau ir nebenoriu pažirėt i tas a6 kurių motoras tas 2.5 tai kaip rakštis gero vietoi , nu paziurekit ko netikrinau tai ratu suvedimo kuris nebepasidare ir nezinojau prie kompo jungta buvo elektronika testuota vaziuokle ziureta Na ka galėčiau patart , galiu patart jei labai nori tu a6 ir būtent dyzelio ir turi apie 8 ar 9 gabalus ir matai kad tau gali iseiti a6 2.5tdi tai pasiskolink dar 5 tukstancius ir nusipirk a6 1.9 tdi kuris tau šimtą kartų atsipiks negu skaudančia galva turėsi 2.5 tdi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
POVILAS | 2010-07-26 |
PUIKUS , SPORTISKAS MODELIS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
PATIKIMAS , PUIKAUS SIOLAIKISKO DIZAINO, VALDOMAS KAIP LENGVASIS AUTO , LABAI GERAS BEKELEJE
SURINKIMO KOKYBE - VIDAUS APDAILOS DETALES BARSKA. KURO SANAUDOS DIDOKOS
|
ISVAIZDUS, VYRISKAS , TVIRTAS IR GREITAS ! VAZIUOJANT RAMIAI , VARIKLIS DIRBA TYLIAI IR UZTIKRINTAI. BET IJUNGUS SPORTINI REZIMA , GREICIU DEZE (AUTOMATINE) NELAIKU T.Y. PAVELUOTAI . KEICIA PAVARAS IR SUSIDARO ISPUDIS . KAD VARIKLIS PER SILPNAS. NUVAZIAVUS 12000 KM. DAR NIEKO NEREIKEJO KEISTI AR REMONTUOTI JEI TURITE GALIMYBE , PIRKITE TIK NAUJA ,- TARNAUS ILGAI IR BE NETIKETUMU
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Subaru Forester | 2010-07-25 |
Subaru Forester
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
4x4, patikimas, talpus, patogus vairuoti.
Salono medžiagų kokybė.
|
Automobilis yra padidinto pravažumo, daugelis jį lygina su visureigiu, tačiau Forester yra tik padidinto pravažumo automobilis, su kuriuo gali drąsiai važiuoti per pusnis, balas ir kitus klampius kelius, kurie paprastam automobiliui yra tikrai neįveikiami. Netiki ? pasižiūrėk, kaip Forester važiuoja Lietuvos keliais ir keliukais www.foresterclub.lt
Forester tikrai labai patogus, sėdisi palyginus aukštai, geras matomumas aplink, važiuoklė tyli ir palyginus tikrai minkšta, nesijaučia mažesnių kelio nelygumų, o posūkiuose lieka pakankamai stabilus.
Automobilis nėra prabangios klasės, todėl plastikai ir visa salono apdaila tikrai nedvelkia prabanga, tačiau yra labai praktiškas, yra porankiai, daug daiktadėžių, lengvai valomas. Bazinėje komplektacijoje turi visus varančius 4 ratus (4wd), el. langus, el. veidrodėlius, papildytose komplektacijose gali būti kondicionierius, stabilumo kontrolė, el. panoraminis stoglangis, priekiniai priešrūkiniai žibintai.
Mechaninė ir automatinė greičių dėžės yra patikimos tiek ant asfalto, tiek ir nuvažiavus į lengvą bekelę. Automatinės dėžės darbas yra šiek tiek juntamas, dažniausiai turi sport ir winter režimus. Daugelis mechaninių greičių dėžių turi palėtintoją (rankenelė šaliai rankinio stabdžio rankenos), tai automobiliui suteikia daugiau galios, pvz. važiuojant bekele ar į statų kalną, tempiant kitą automobilį ar sunkią priekabą.
Varikliai yra : 2.0, 2.0 turbo, 2.5, 2.5 turbo. Patikimiausiais yra laikomi 2.0 varikliai, jie yra pakankamai galingi ir reikalaujantys mažiausiai priežiūros. Turbo motorai turi žymiai daugiau jėgos ir yra patikimi, tačiau reikalauja daugiau ir intensyvesnės priežiūros.
2.5 varikliai dažniausiai buvo komplektuojami USA rinkai skirtuose automobiliuose ir yra laikomi pakankamai lepiais.
Jei kažkur netikliai pasakiau, atsiprašau, o daugiau informacijos apie Subaru Forester -> www.foresterclub.lt Varikliai yra : 2.0, 2.0 turbo, 2.5, 2.5 turbo. Patikimiausiais yra laikomi 2.0 varikliai, jie yra pakankamai galingi ir reikalaujantys mažiausiai priežiūros. Turbo motorai turi žymiai daugiau jėgos ir yra patikimi, tačiau reikalauja daugiau ir intensyvesnės priežiūros.
2.5 varikliai dažniausiai buvo komplektuojami USA rinkai skirtuose automobiliuose ir yra laikomi pakankamai lepiais. Automobilis yra tikrai patikimas ir patvarus, detalių kainos yra normalios, o jos ir keičiamos yra retai. Kažkuriais metais vokiečių ekspertai buvo pripažinę Subaru Forester, kaip automobilį turėjusį mažiausiai defektų atliekant techninę apžiūrą. Kainos nuvertėjimas nėra didelis ir tikrai mažesnis už VW Golf. Kaip ir kiekvieną automobilį atidžiai apžiūrėti, varikliai, važiuoklė, el. sistema didelių ligų neturi. Sėkmės renkantis patikimą draugą Forester !
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
juozas | 2010-07-23 |
Megane scenic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vienintelis rimtesnis remontas buvo variklio tarpinės keitimas, kuris kainavo 400Lt. (čia 1.6 variklių bėda). Visa kita einama eksploatacija. 1,6i Paskirstymo diržą, priekinių stabdžių diskus ir kaladėles, stabilizatoriaus gumas, variklio pagalvę, variklio galvutės tarpinę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Benas | 2010-07-21 |
Neergonomiskas japonas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras valdymas ir dinamika, grazi isvaizda
Byra vaziuokle, sankaba ir greiciu deze, mazai vietos
|
Ale sportine masinele, nors su 150 AG daug neisspausi. Bagazines beveik nera, gale vietos normaliam zmogui taip pat mazai. Visa tai siek tiek atsveria geras valdymas ir dinamika, grazi isvaizda ir malonumas vairuoti. Keistas svorio balansas - vos ne visas masinos svoris ant priekio, tai ir stabdziai ir padangos dyla keliskart greiciau prieki nei gale. Man pakliuvo gan geras variklis, ima 8-10 l benzino, siek tiek ryja tepalus, o per 6 metus keiciau tik zvakes. Gan sunku rasti neuzpjauta varikli, bet mano atveju tai viena stipriausiu eclipso vietu. Sankaba ir greiciu deze byres, jei bus pjaunama - silpna vieta. Vaziuokle Lietuvos keliuose taip pat tures but tvarkoma, stabdziai neypatingi. Kitkas gan pasizymi japoniska kokybe, na rudys pradeda lysti, bet masinai jau 17 metu. Papuola keistu gedimu - neatsidaro lempos, dingsta ABS, bet tai daug nekainuoja. Perkant atkreipti demesi i varikli, greiciu deze ir sankaba, vaziuokle. Pirkti verta tik padrozimui, jei mazines max 2 zmones ir nenaudosi bagazines, be to nera labai ekonomiska ar patogi normalioms kelionems. Kaina nedidele, bet gal geriau koks probe ar prelude.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Yaz | 2010-07-20 |
Audi A4 Avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Privalumai.
Variklis lb geras. Tas pats kur montuojamas i passat. Traukos per akis. Kaip tokiam ir 66 kW pilnai uztektu (jei virs 160 km/h nesiruosi vazinet). Vaziuokle pilnai sutvarkyta yra patvari ilga laika. Salonas padarytas tikrai is kokybisku medziagu. Tiek plastmases tiek visa kita. Per laika nepradeda barsket. Lb gera variklio garso izoliacija. Klimatronikas didelis pliusas sitam modeliui. Vairuojant regejimo laukas visai neblogas. Jei tvarkingas variklis ir smarkiai nespaudziama, tai sunaudojama lb nedaug dyzelino. Cinkuotas kebulas. Kaip minejau buvau perdazytas nusipirkus, tai iki dabar nelenda rudys. Kuriasi ziema labai gerai. Manevringa. Tinkama vaziuoti i darba, parduotuve, i kina ir panasiai.
Trukumai.
Gal pasitaike toks variklis, bet vaziuojant virs 160 km/h baisiai smarkiai degina tepalus. Pilu taip kaip dyzelina vos ne. Apgedus oro srautu, masina traukos netenka beveik visiskai. Atrodo kad vaziuociau su 59 kW. O oro srautas nemazai atsejo. Taip pat nemazai ir stabdziu kalades. Viska keiciau pats. O ir sutvarkius stabdymo kokybe nera tokia nuostabi kaip variklis. Jau nekalbu apie kitu vaziuokliu detaliu kainas kur reikes ateity keist. Kebulas tikrai neatitinka savo pavadinimo. Patogu tik priekyje vaziuojanciam. Gal vietos nera visiskai, o bagazine net kraupu kaip vietos nera. Ir dar sviesus salonas tai tragedija visai. Gale jei ka vezti tai tik vaikus vaikiskose kedutes. Vaziuojant jauciasi kad pakaba tikrai kieta. Zodziu komfortu nespinduliuoja. Erdvumu tikrai nusileidzia audi 80 ir b4. Ilgose kelionese nepatogi tampa.
Aplamai.
Modelis greicio prasme lb geras, surinkimo kokybe taip taip gera. Bet komfortas prastas ir tikrai universalo nepavadinciau "Avant". Bei vaziuokles detales kainos tikrai nemazos. Jei tik i darba ir gerai uzdirbate - masina kaip tik. 1.9 tdi 81 kW Visur stabdziu kalades, oro srautas, priekinis stiklas, iki puses perdazyta. Keista mazokai daliu, nes pirkta uz nemaza kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Julius | 2010-07-19 |
Nissan Almera 2.2 dizelis, 2000m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus,verzlus,patikimas,ekonomiskas.
Brangokos detales, kietoka pakaba.
|
Vairuoju 3dure almera. 2.2 variklio galios uztenka tiek mieste, tiek uzmiestyje. O sunaudojamu degalu santykis irgi tenkinantis t.y 5-6l/100km. Mechanine pavaru deze veikia be jokiu trukdziu. Nors tai yra trumpa ratu baze turintis hecbekas, taciau ant kelio stovi ganetinai stabiliai ir uztikrintai. Trumpa ratu baze neigiamai pasireiskia kitu aspektu, t.y vaziuojant nelygiu keliu, neblogai krato. Kalbant apie vidaus ergonomija, tai manau, kad siuo klausimu esu visai patenkintas, nes tiek vairuotojo pozicijoje, tiek keleiviu vietos uztektinai (yra vaziuota 6iese be didesniu problemu :>). Ir bagazines dydis nemazas, o nulenkus galines sedynes galima ir toliau kur nors pakeliaut. Siaip yspudis vienareiksmiskai teigiamas, nes tai yra taupus,verzlus,patikimas,erdvus (savo klaseje) automobilis. 2.2 variklis vaziuoja puikiai. 110ag tokio dydzio masinai yra uztektinai, nes islosi ekonomijos saskaita. Kadangi turiu 2000metu automobili, tai ir apie kainos issilaikyma sneketi yra bergzdzias reikalas. Na, o eksploatacija yvertinciau vidutiniskai, nes tai yra vistiek japoniskas automobilis ir detales kartais pasirodo brangokos kaip tokiu metu auto. O ir siaip srotuose detaliu nelabai rasi, nes pagrinde visur VW,Audi, BMW. Tiesiog patikrinti servise visus einamuosius dalykus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Nikita | 2010-07-16 |
Atsiliepimo pavadinimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, patogumas, pakaba
galetu but biski maziau rudyjantis, bet visos jos rudyja! :D
|
Automobilis superinis! Varyklis? kas tai??? :D net pamirsau kad toks yra siame modelyje :) per 2 metus i pakaba 300lt :) skaitau super!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gedas | 2010-07-15 |
Mažas ir patogus miesto automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, praktiškumas bei geras manevringumas
Prastoka garso izoliacija, netikslus pavarų perjungimas
|
Jau greitai bus metai kai turiu Citroen C2 ir kol kas esu juo visiškai patenkintas. Automobilis buvo pirktas su tikslu kuo pigiau važinėti į darbą ir jis tai puikiai daro...Maniškis yra 2006 metų laidos 1.4 HDI (dyzeliukas), taupus, pakankamai erdvus viduje (nors žiurint iš išorės to nepasakytum), funkcionalus miesto automobiliukas. Apie automobilio išvaizda daug neišsiplėsiu - tai kiekvieno žmogaus skonio reikalas, tačiau mano nuomone jis pakankamai dailus ir turi savo stiliu. Vidus kaip ir įprasta tokios klasės automobiliui didele prabanga nedvelkia, plastmasės kietos, tačiau važiuojant kažkokių ypatingų girgždesių nesigirdi. Labai norėčiau pagirti galines šio automobilio sėdynes - jos yra dvi (nes trims žmonėms sėdėti gale jau būtų iššukis), todel sėdėti jose yra beveik taip pat patogu kaip ir priekinėse sėdynėse. Jas atlenkus gaunamas visai "padoraus dydžio" bagažo skyrius ir keliaujant dviese jau galima susidėti nemažai daiktų. Labiausiai erzinantis dalykas tai netiksli pavarų perjungimo svirtis - nors mašina ganėtinai nauja, tačiau pavaros jungiasi labai netiksliai, ypač reikia įprasti prie atbulinės pavaros įjungimo. Gal dar galėčiau paminėti girdimą padangų ir variklio triukšmą, tačiau vargu ar rastume šios klasės auto su gera ir kokybiška salono garso izoliacija. Daugiau įpatingų bėdų kaip ir nėra, na išskyrus CD grotuvą, kuris po šios žiemos šalčiu "nusprendė" nebegroti CD... Variklis 1.4 HDI, 50 kW. Kuro sanaudos - mieste vasara 3,5-4 l/100km, žiema - 4.5 l/100km. Užmiestyje vasara - 4-4.5l/100km, žiema ~5 l / 100km. Iš tiesų klaidos čia nėra, važiuojant autostradoje apie 100-110km/h sanaudos didesnės nes variklis dirba apie 3000 aps. ir tampa nebetaupus. Ši mašinytė geriausiai jaučiasi važiuodama miesto gatvėmis - juk tam ji ir sukurta. Per ne pilnus metus pravažiuota apie 30k km, keisti filtrai, tepalai, stabdžių kaladėles. Brangokas kuro filtras ~ 160 Lt (su nuolaida), kaladėles galinės apie 55 Lt (būgniniai stabdžiai, nurodyta turgaus kaina), priekinės apie 100 Lt (ne made in China). Daugiau kol kas jokių bėdų. Dėl nuvertėjimo tai manau, kad jis yra didžiausias perkant naują iš salono, maniškis 2006 metų galo pernai rudenį kainavo 12k Lt. Manyčiau tai labai geras variantas renkantis nebrangų, neseną bei taupų miesto automobiliuką. Nepirk naujo iš salono, nes dviejų - trijų metų senumo toks pats auto jau per pus pigesnis.Geriau ilgiau paieškojus įsigyti tokį poros metų senumo. Na ir kaip bet kurį kitą naudotą auto renkantis - būtinai tikrinti, nes lietuvaičiai dažnai pakiša "kiaulę"...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2010-07-14 |
SAAB 900S
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis, minkštas, patogus, nebrangus eksplotuot, gal kiek mažoka traukos 2.0i DOHC, 96kW Restauruoti abu šarnyrai, keistas silentblokas, duslintuvo galinis bakelis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
saras | 2010-07-14 |
Audi 80 2.0 16v
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ispudinga trauka, stabili, greita
kuro sanaudos dideles, daliu kainos dideles
|
Automobilis sportiskas, pakaba tvirtesne nei paprastu .1.8-2.0. automobilis nera tikrai standartinis. vien variklis del galios tikrai nieko blogo nematau. jei reikia pigaus ir galingo auto. tai sis bebejo tiks. tokio pat kubaturio bmw ar honda, bus gerokai silpnesne. bet masina kaprizinga, variklis praso dideles prieziuros ir gan genda. o daliu kainos dideles. zimei didesnes nei standartiniu varikliu. variklis galingas. nemegsta duju. daznai genda variklio elektra. pries perkant automobili varikli gerai apzekite ar nesokineja apsukos. ar toligiai begisi automobilis yra visiskai pigus. gerai issilaikiusi galima nusipirki uz 3000-4000Lt automobilio vaziuokle ganetinai kantri, nepaliginsi su kitu audi 80. taciau sugedus kainos tikrai draskis kisenes. tad perkant reikia rasti tikrai priziureta automobili
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Haikas | 2010-07-12 |
Sebring 2.4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kai pirkau iškart sumontavau dujinę (taškinio įpurškimo) sistemą (2300Lt - atsipirko per pirmą pusmetį). Šiaip auto geras, tik pakaba kiek kietoka. 2.4 Priekinių ratų diskus (130Lt/kompl.) ir kaladėles (~80Lt/kompl.). Keičiau, nes kai pirkau diskai buvo perkaitinti ankstesnio savininko. Kitų ekspluatacinių išlaidų (tepalų, paskirtymo dirželio, aušinimo skysčio)neskaičiuoju.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Gintas | 2010-07-11 |
Primera P11 universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Šiaip visai ir nieko būtų automobilis, tik, kad va vis bėdos - pirkau su variklio defektu, įdėjau kitą variklį, subyrėjo sankaba, paskui pradėjo mest 5 pavarą, keičiau dėžę, dabar vėl meta , bet 1 pavarą, važiuoklė nepatvari - Salenblokai reikia keist kas 15-20 t.km. Nors iš kitos pusės, nemažai važinėju žvyrkeliais, dažnai ir nemažai pakrautas. Variklis ryškiai persilpnas tokiai mašinai, turbina veikia nuo 2500 apsukų.
Su elekttra - jokių problemų, kondicionierius veikia puikiai, galinė važiuoklė - gera, bet labai "susėda" daugiau pakrovus.
Daugiau tokį pirksiu, nebent išėjęs į pensiją... 2.0 TD 66kw Greičių dėžė, sankaba jau gal 3 kartus, Salenblokai, šarnyrai - maždaug kas 15-20 t.km, keleivio pusės pusašis- 2 kart. (nupūna, o paskui ir nusisuka ties balansyru). Galinio dangčio amortizatoriai, nuplyšo vairuotojo sėdynė, remontuotas kuro siurblys, išklerę valytuvų įvorės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gesha | 2010-07-10 |
Carisma GDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus, komfortiškas, kaip tokiam nedideliam automobiliui, klima veikia puikiai, ekonomiškas užm. - 5,5-6L. Mieste - 8-9L. Labai patogus važiuojant didelius atstumus 1,8 GDI Tepalus, filtrus, padangas, granata, stabdžių kaladėles, kadangi ilgai yra stovejusi - galinius stabdžių cilindrus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Regimantas | 2010-07-09 |
Honda Accord 2.0l 96kW 95m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, važiuoklė, išvaizda, surinkimas.
Garso izoliacija, stabdžių vamzdukų apsauga dėl kurios jie rūdyja, stabdžių suportai, kėbulo neatsparumas korozijai
|
Puikus, išvaizdus ir patikimas automobilis su patvaria važiuokle. Variklis puikus, kaip ir visų Hondų. Minimaliai prižiūrint, nekyla jokių problemų. Turėjau bėdą tik su kuro uždegimo sistema, tiksliau, aukštos įtampos rite, kuri buvo 'nusprogus' 2 kartus. Pakankamai nedidelės kuro sąnaudos, tokiam varikliui, nuo 7 iki 11l/100km (kvailu važiavimu). Eksploatacija nėra labai brangi. Nuvertėjimas didžiulis per 3.5 metus eksploatacijos. Jei variklis ir kėbulas tvarkingi - liuks mašina. Važiuok ir leisk varikliui suktis (bent iki 6000rpm) :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
LEXUS | 2010-07-08 |
Lexus yra Lexus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Adaptyvi važiuoklė ir žibintai , užsilenkiantys veidrodėliai , Navigacija, Pneumatinė pakaba,Elektra valdoma bagažinė,ir t.t
Jei kažko trūktu tada tam žmogui reiktu gydytis...
|
Tik atsisėdus į šį automobilį pasijunti kaip tikram limuzine , tik tai kad sėdėsena aukštesnė. Vardinti nieko apie jį ir nereikia tai yra prabangus SUV'as su gausia bazine yranga. Automobilio išorė gali buti ir keistoka taciau i ja demesio nekrepsit pravaziavę pirma kilometra.... Europiniam modelyje yra naudojamas 3.0 VVT-I variklis , dirba LABAI sklandžiai ir tyliai. Greičių dėžė jungiasi labai švelniai ir maloniai.Nebijoti didelės ridos, nes lexus juk yra japoniskas Mercedes-benz. Žinoma jei viska tvarkysit autorizuotam servise "mototoja" arba "autotoja" kainos bus nemažos , tačiau tam kas perka šį auto tai neturėtų rūpėti. Kaina nuvertėja labai neženkliai. Jei pajėgi išlaikyti , pilti po 15l/100 km mieste benzino, nori komforto ir daug "navarotų" pirmyn
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gintaras | 2010-07-06 |
BMW 528iA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinaminės sąvybės,komfortiška pakaba,labai malonus valdymas,garso izoliacija.
Didelės degalų sąnaudos
|
Puikus automobilis.Gera medžiagų ir surinkimo kokybė.Važiavimo komfortas ir dinaminės savybės.Labai gera garso izoliacija.Deja, gan prastoka standartinė garso aparatūra.Švelniai veikianti automatinė pavarų dėžė. 2.8 variklis užtikrina geras dinamines sąvybes.Labai patvarus,nepasitaikė ir tikrai labai retai pasitaiko techninių gedimų. Automobilio remontas vidutinio brangumo,didžiulis naujų bei naudotų detalių pasirinkimas. Vengti autombilių iš Italijos (dažnai būna "nuvaikyti").Nebijoti ridos perkopusios 250000km,kadangi varikliai tikrai ilgaamžiai ir ištvermingi.Patikrinti automobilio elektroniką,padaryti diagnostiką (nėra būtina).Pirkti automobilį pagamintą po 1996 metų.Jei labai nutrintas vairas,sėdynės,pedalai-tai gali būti didelės automobilio ridos ženklas.Vengti "tuningo" variantų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...307308309310311312313...425 |