Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8492)

AMG | 2009-09-20
Mercedes Benz E 50 AMG (W210)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
AMG - manau, daug tai pasako. 255kw ir maksimalus komfortas uz vidutiniskai 13l 100km. Dauguma detaliu paprasto keturakio. Iki siol esu labai patenkintas savuoju MB. 5.0l., V8, 32V, 255kw Vairo traukiu antgaliai, zvakes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Marea
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
ramas78 | 2009-09-20
Fiat Marea SX TD100
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras auto, talpus, gerai traukia, stabilus. Jokių netiketų gedimų, nei tepalai prasimusa, nei elektra genda. Tvarkiau sau vazineti, tai detalem negailejau, bet remontas nebrangus, detalių nera problemu. tikrai nebrangus, geras auto 1,9 td 74kW pagrindinis diržas (600 lt viso), tepalai, filtrai, užšalo pavarų perjungimo trosai (remontas 200lt), "durniavo" sankaba (keičiau "Sachs" visa kompl. 800lt), vienos šakės salenblokus (50lt)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus IS
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mikas | 2009-09-19
Lexus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki isvaizda geras variklis
nemazos kuro sanaudos mazoka vietos gale
Si masina - tikrai labai geras toyotos gaminys. vaziuojant toks jausmas, jog is visu konkurentu paimta tai, kas geriausia, ir sudeta i viena: is BMW3 - galiniai varomieji ratai, puikus valdymas o is Mercedes - komfortas, prabanga. nepamirskime prideti ir puikios isvaizdos, 17coliu gamykliniu ratlankiu ir gausime ganetai nebloga recepta. kuo si masina geresne uz "treciuka"? Uz panasius pinigus galima nusipirkti tiek BMW tiek Lexusa. Ir taip, BMW bus pranasesnis 0-100, taip pat vaziuojant didziausiu greiciu, taciau kur tai isnaudosi? Visa tai neturi reiksmes, nes didesne laiko dali praleisi mieste, kamsciuose, arba vaziuodamas 100kmh greiciu. Stai cia issiverzia Lexusas. atsisedes i lexusa iskart pajunti komforta, masina vaziuoja itin sklandziai ir tyliai, valdosi puikiai, "neplaukioja" ir panasiai. Pakaba nera per daug kieta, todel nevargins duobes ir kelio nelygumai. Kuo si masina geresne uz Mersa? visu pirma ji maziau kainuoja. Nors MB yra komfortiskesnis ir minkstesnis uz is'a, taciau ko per daug, tas nesveika, plius dar ir isvaizda. IS atrodo daug sportiskiau, moderniau nei MB ir nera taip nuvalkiota kaip pastarasis modelis. Mano nuomone sis automobilis yra tobulai subansuota masina. Kurejai kazkaip sugebejo rasti aukso viduriuka tarp komforto ir sportiskumo. 2.0 litru variklis nera stebuklas, bet vaziuojant mieste pilnai to uztenka. taciau kuro sanaudos yra didesnes nei tiketasi (drasiai vaziuojant mieste kuro sunaudojama ~13ltr/100km). Nepaisant to, variklio, veikiancio ant laisvu apsuku praktikai negirdeti, o ir pasapudus, jis nepleso ausu. dar vienas dalykas kuo si masina pranasesne yra pavaru deze - ji turi 6 begius, persijungineja labai svelniai ir tiksliai. rekomenduociau pirkti masina su mechanine pavaru deze, taip pat butina atkreipti demesi i CD keitikli - tai sio modelio liga. jei jis sugedes, butina musti kaina
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Antoshke | 2009-09-19
2008 Avensis 1.8 mechanika,sedanas "TRAGEDIJA''
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono ir bagazines dydis
Kuro sanaudos,pavaru deze,valdymas
Teko vazinetis su siuo ''agregatu" ir tikrai ispudzio nepaliko,nors dauguma zmoniu giria Japonu auto,bet tikrai nera jie verti tiek.Man asmeniskai nepatiko.Aisku nezinau kaip su ju D4D.Viduje pigus plastikas,na japashkes taupo tokiu budu,sedynes nera itin patogios ilgoms kelionems.Prietaisu skydelis kaip kokio 10-15 metu auto:)).Na erdves pakamkamai daug,bagazine taip pat nemenka.Na galima sakyti sis auto yra gan naujas,bet rankinio stabdzio svirtis likus nuo senu laiku.Labiausiai nepatiko pavaru deze,labai nesmagiai junginejasi pavaros.Manevravimas gan nemazo dydzio auto ivertinciau tik is 5-3.Uztenka krustelt vaira ir iskart juntamas nestabilumas.Manau tai nera gerai.Dizainas is isores - modernus(aisku skonio reikalas).Vaziuokle dirba tikrai neblogai,nepajutau kazkokiu trukumu. 1.8 benzinas,o tiksliau 1794,tai tikrai per silpnas tokios mases auto.Net menkiausia kalniuka kylant jam galios nebeuztenka ir tenka zeminti pavaras,Ziurint i kompa nemaciau maziau nei 9.5l/100km,cia vaziuojant uz miesto.Tai miesto ribose 12-13lt.Stai ka gauni pirgdamas silpnesniu varikliu tokio modelio auto. Na sunku pasakyti kokie remonto kastai,juk auto vis dar apinaujas.Reik stebet kas bus po keleriu metu.Siaip Toyota pirmauja patikimume.Na keisti tepalus,filtrus ir dirzus,tai turetu kainuoti panasiai kaip ir kitoms markems. Man asmeniskai tokio nepirksciau vien del kuro sanaudu(as kalbu apie 1.8)Bet valdiska pati geriausia:)) Tik ne 1.8 varikliu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Galant
1992 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gediminas J | 2009-09-19
Mitsubishi Galant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Asmeniskai man ji buvo grazi, grazi ir nieko daugiau... Siaip taisiau ir taisiau, pakliuvo sugyventa, nu variklis dar guode, vedesi is puses pasukimo. Kaip turbo dyzelis (su interculeriu) trauke tikrai smagiai, tik vat silpna mitsubishiu vieta tarpines, visiskai nelaiko tenka keist, nes pradeda zliaugt tepalas upeliais... Automobilis pakankamai erdvus keliai ausu nespaudzia, tik del tos erdves masinos mase kiek didoka tad ir kuro sanaudos ner super mazos. Niekad nevazinejau dieduko rezimu, tad gal tik man taip, kad uzmiestyje apie 6-7 mieste (Vilnius) 7-9l dyzelio. Vaziuokle minksta, bet ir investiciju nemazu reikalaujanti... Ir pavaru dezes, tragedija kazkokia... Pirkdami butinai, butinai pasiziurekite po kapotu i kelmus, dazniausiai buna supuve, ir net kiaurai galima ranka ikisti, maniskis sitos problemos neturejo bet jau buvo nedideli rudeliu zidiniai, slenksciai ir arkos neturi didelio noro rudyti. Taip kad devynis kart pamastykit preis pirkdami ir tik desimta pirkt ;D . 2.0 TiD Dirzelius, priekyje sarnyrus(150vnt.), tarpine po variklio dangteliu, variklio dangteli, nes buvo perverztas ir trukes, dar keiciau alkuninio veleno rieboksli (salnika), zinoma tepalus, filtrus, paskui nusibaige krovimo rele tada ir prasidejo "pasaka"... generatoriu sutaisiau pats, tereikejo perlituot nauja krovimo chip'a, bet kazkas nutiko visa elektronika pradejo puliuoti, nebeveike langai ir t.t. teko vezt pas elektrika taip kad dar ten ne viena lita palikau...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus | 2009-09-18
Dyzelis yra super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Beveik viskas puiku: variklis super, pakaba puiki, kokybe puiki, prabanga, patogumas, erdve viduje, isskirtinis stilius ir aisku aukstosios technologijos. Prie viso to automobilis dar ir ekonomiskas.
Visgi yra keletas stiliaus prakolu, keletas smulkmenu galetu atrodyti kokybiskesnes, taciau tai tikrai nekrenta i akis.
Teko vazineti su BMW 2003 metu E60 kebulas su 3 litru turbodyzeliniu varikliu. Naujas automobilis - naujas poziuris i stiliu. Automobilis stipriai skiriasi nuo pirmtako. Isore man patinka, nors senesnis 5 irgi buvo nieko. Naujasis dizainas svarbiausia yra idomus, man beje galas yra kur kas grazesnis uz prieki. Siaip automobilis vizualiai atrodo labai didelis, todel jam labiau tinka tamsios spalvos ir aisku butina apmauti bent 18 soliu ratlankiais. Zodziu - juodas sedanas su rimtais ratlankiais atrodo super. Viduje - garsusi naujas BMW stilius. Prietaisu skydelis su dviem bangom, minimum valdymo prietaisu, idomus dureliu dizainas - viskas atrodo kiek neiprastai ir tai velgi yra puiku (saunu, kad neakcentuojama centrine konsole). Intarpai - juodo medzio, butent, juodo - kas atrodo tikrai ne taip ikyriai kaip paprastas medis. Tiesa man nepatinka prietaisu rodmenys - taip kaip atrodo greitis ir tachometras. Taciau toks stilius yra BMW tradicija ir panasu jos neketina atsisakyti (tiesa naujojoje 7 serijoje nieko panasaus i tai nera). Nepatiko taip pat prietaisu skydelio plastikas - jis pigokas tokios klases automobiliui, vairas patogus taciau truputi iskrenta is bendro konteksto. Taciau bendrai automobilyje nera taupoma kokybes saskaita - net ir apatines paneles yra kokybiskos, minkstos (na isskyrus ne odini poranki). Sedynes labai patogios, oda kieta taciau kokybiska. Sedynes, vairas - viskas visomis reguliuojama elektra su atmintimi - puiku. iDrive sistema normaliai neteko naudotis, nors ji valdoma patogiai. Gale sedintiems vietos daugiau nei buvusioje 5 klaseje, cia keleiviai ras visokiu lempuciu, AC valdyma. Navorotai - aisku borto kompas apie viska, atbulini ijungus automatiskai pasilenkia galinio vaizdo veidrodeliai, telefono valdymas balsu ir t.t. :) Svarbiausia, kad automobilis puikiai stovi ant kelio, tuo jis neabejotinai geresnis uz MB E, Audi A6 ar Lexus GS. Tai buvo stipriausia BMW sritis, tokia ir liko. Bagazine - milziniska, o galines sedynes nulenkiamos ko nebuvo senesniajame. Saugumo dalykai - kruva oro pagalviu, atjungiamos stabilumo ir kitos kontroles. Bendrai automobilis sudaro tikrai prabangaus ir kokybisko automobilio ispudi ir tas labai jauciama persedus nuo senesniojo 5uko. Automobilis turi 235 AG ir nesamininga 500 Nm sukimo momenta. Patikekit automobilis vaziuoja uz visus 500 Nm - paspaudi iskarto sauna i prieki ir bando atsiplesti nuo zemes :) Istiesu jausmas toks lyg vaziuotum su lengvusiu automobiliu, o ne su beveik 2 tonas sverianciu sedanu. Net keista - jokio neva dyzelinio variklio jausmo ir isvis pradedi galvoti kam benzinas reikalingas :) Vidutines kuro sanaudos - 8-9 litrai dyzelio. Puiki kaina uz puikia trauka. Kitas puikus dalykas - nuostabi pakaba. Komforto visiems sociai uzteks, taciau kartu automobilis neuzliuliuos, o posukiuose nesijausi lyg vaziuotum su autobusu - posvyriai minimalus. Zodziu pats geriausias sportiskumo ir komforto derinys. Tiesa, tikro automobilisto pojuciams pajusti visgi 3 serijos BMW tiks kur kas geriau, nes 5ojo mase yra labai didele. Islaikymas neabejoju, kad bus ne pigus. Nusipirkti gerai uzlaikyta, nes remontas bus nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Accord
1993 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
911 | 2009-09-17
Honda Accord
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Triukšmas viduje labai didelis, nes nėra garso izoliacijos, dažnai genda guoliai, ir su stabdžiais nekas, su turbina kažkas negerai, tad neišnaudojamos visos variklio galimybės. Bet pats auto geras, visko pakanka kuro reikalauja nedaug, ir ura gan patikimas 2.0 TDi Keista visa stabdžių sistema, galiniai guoliai, priekiniai guoliai, valytuvai,
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen ZX
1990 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
minde | 2009-09-17
Citroen 1.6i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina minksta patogi vaziuoti bet nepatvari priekine vaziuokle reikia remontuoti kas 15000km praktiskai visa galiniu tiltu problema aktuali pakeiciau du galinis tiltas, galiniai amorztizatoriai, priekinė vaziuoklė visa, spynelė, ir kitos detalės pagal kilometraza
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus ES
2002 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
rellatex | 2009-09-17
LEXUS ES300
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dabar važinėju ES300 ir jei keisiu, tai vėl į Lexus. Ten jau yra viskas ko reikia ir net daugiau. Tai-auto kuruo norisi važiuoti ir važiuoti. Tyla, malonumas ir pasitenkinimas. Detalės nuo TAYOTA CAMRY. 2995 Turėjau virš 30 įvairiausių markių auto. Iš jų keturis mersus ir C ir E kalsės, 2 metus važinėjau ir BMW740.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Probe
1992 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dovis | 2009-09-16
Ford Probe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazai gendantis, minksta patvari vaziuokle, didele bagazine, patogus salonas, isskirtinis dizainas
Gali buti geneatoriaus problemos
Tikrai geras sportinis automobilis ypac 2.5 l. Grazi kiek isore tiek ir vidumi. Ganetinai erdvus ir patogus salonas. Pripuciama vairuotoo sedyne, kondicionierius, vairo aukscio reguliatorius. Labai didele bagazine+pasididina kai nusilenkia galines sedynes. Pakaba ganetinai minksta. Variklio darbas irgi puikus. Jega pasijaucia nuo 2500 aps/m ir antras jegos padidejimas jauciamas nuo 4500aps/m. Masina stabili posukiuose. Detales nera brangios. Variklis 2.5 V6. 24v. Tikrai neblogas agregatas. Turi 120kw. Eksploatacija nera labai nrangi. Masina patikima, vaziuokle ilgaamziska. Detales mazdos todel lengva gaut. Kuro sanaudos mieste 12l uzmiestyje apie 9l. Taciau lietuvoje ne visi dar supranat jos verte. Todel rinkos kaina kaip jai siek tiek mazoka palyginus su kitais automobiliais pasitikrint generatoriaus krovima.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2004 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Naglis | 2009-09-16
A6 - dvejopas ispudis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai grazus automobilis, tikrai prabangus interjeras. Talpus, komfortiskas automobilis. Smagus variklis.
Bendrai pakaba paliko ne pati geriausia ispudi - cia Audi A6 nusileidzia 5 klases BMW.
Teko patestuoti naujaja A6. Sis A6 greiciau yra evoliucija senojo modelio, o ne revoliucija. Vizualiai automobilis zenkliai padidejo visomis kryptimis, priaugo svorio, taciau istiesu jis padidejo labai nezymiai. Pats dizaino stilius isliko toks pat. Gerai tai ar ne sunku pasakyti, taciau automobilis yra isties grazus ir mano subjektyvia nuomone universalas atrodo isvis puikiai. Tiesa automobiliui reikia minimum 18 coliu ratlankiu kitaip atrodys nesubalansuotai. Viduje A6 atrodo prabangiai ir netgi sakyciau reprezentatyviai - daug chromo, graziu dalykeliu ir pan. Na Audi jau 10 ar 15 metu yra interjeru kurimo pirmunas. Prietaisu skydelio stilius pasikeite - tapo labiau atkreiptas i vairuotoja (pereme BMW stiliu), kartu masyvesnis, visgi isliko Audi stilius akcentuoti centrine konsole (ko atsisake BMW ir atsisako daugelis naujai isleistu modeliu). Taciau bendrai A6 interjeras puikus - medziagos naudojamos itin kokybiskos, surinkimas puikus, viskas labai maloniai jungiasi, spaudziasi ir pan. Gal nepatinka, kad viskas pernelyg vietoje ir pernelyg aisku. Automobilis is vidaus neatrodo toks didelis kaip is isores. Sedynes labai patogios, taciau kai kam gali pasirodyti kietokos. Galines sedynes irgi patogios, vietos cia pilnai (geresnes nei E klases Merso). Bagazines turis - normalus, galines sedynes galima nulenkti. Paprastai man nepatinka kaip Audi elgiasi ant kelio - koks nors A4 visada posukiuose elgiasi lyg butu didesnis ir sinkesni nei istikruju ir megsta stipriai pasvirti. Taciau si A6 sudaro kur kas geresni ispudi. I vairo pasukimus reaguojama greitai, taciau visgi automobilis nelaiko posukiuose uzduotos trajektorijos ir megsta slysti i isores posukis. Cia reikia "dekoti" - priekiniams varomiems ratams ir dideliam svoriui, ypac sunkiai automobilio nosiai. Pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, taciau visgi tikejausi truputi komfortiskesnio vaziavimo. Visgi lygininat su sena A6 patobulejimas jauciamas. 3.2 V6 varikliukas sukurtas ne paciam ramiausiam vazinejimui. 255 AG - dideli automobili lengvai svysteli i prieki. Tokio pagreicio nesitikejau. Gal kiek variklis per garsiai dirba, be to jis megsta aukstas apsukas. Taigi jis kiek neatitinka ramaus A6 budo, nes masina varikli issukti iki ribos. 6 pavaru mechanika puikiai priderinta.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Doblo
2005 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kestas | 2009-09-14
Labai patogus ir praktiskas darbinis arkliukas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dideli pliusai varikliui, praktiskumui, erdvei, ekonomijai. Pagyrimai vairuotojo vietai. Automobilyje jautiesi saugiai.
Nepatiko pavaru deze, keletas kitu smulkmenu. Taciau esminiu minusu nera.
Fiat Doblo - vienas populiariausiu savo klaseje t.y. tarp didesniu "kabluku". Kodel imones siuos automobilius taip megsta. Pirmiausia jis yra tikrai labai talpus - gabaritais jis didesnis uz daugeliu konkurentu, o kaina jo yra labai gera. Kitas didelis privalumas Multijet variklis. Na, automobilis gali buti kaip furgonas, arba 5vietis keleivinis automobilis. Atsisedus i Doblo iskarto pastebi, kad sedi gana aukstai - tai neabejotinai pranasusmas, nes puikiai matomas kelias, jautiesi labai praktiskai, tai labai patogu mieste. Be to del auksto stogo - galvai vietos nepritruks net 2 metru vyrukui. Zodziu tokia sedesena labai patogi naudojant automobili darbo reikalams, daznai ilipant ir isliant is automobilio. Tiesa butinai norisi didesnio galinio vaizdo veidrodelio, o soniniai veidrodeliai yra nestandartiniai - auksti. Taciau veidrodeliai reguliuojami rabka. Prietaisu skydelis labai paprastas ir aiskus, cia ipatingu patogumu tiketis nereikia, mygtukai visi ekonomiski. Pavaru perjungimo svirtis yra patogiai po ranka, taciau pati svirties eiga yra keista - tokia pasvirusi atgal ir reikia truputi priprasti, o ir perjungimo tikslumas galetu buti geresnis. Posukiu perjungimo svirtis nemegsta "klausyti" vairuotojo posukiuose. Kas patinka - tai kad yra borto kompiuteris, kur galima matyti sanaudas, nuvaziuota ir likusi nuvaziuoti km skaiciu. Detuviu automobilis daug neturi, o jos praverstu. Pakaba - nebloga, automobilis nors air aukstas, taciau neblogai stovi ant kelio. Taciau per smulkius nelygumus, tokius kaip suliniai vaziuoja grubiai. Visgi svarbiausia, kad automobilis tikrai labai patogus ir labai praktiskas - tai puikus darbinis arkliukas. Taciau ar toks patiktu kaip asmeninis seimos automobilis - man ne, nes Doblo visgi yra kiek per "grubus". Didelis pliusas - labai geras 1.9 Multijet variklis. Galios tikrai pakanka, tokiam automobiliui kaip tik tokio ir reikia, o ekonomiskumas irgi labai geras - 6.5l/100km mieste. Zodziu automobiliu vaziuoti malonu. Jokiu problemu su juo nebuna. Kainos nesikandzioja. Jeigu ieskote darbo automobilio, tai bus puikus pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 207
2006 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tadas | 2009-09-13
Peugeot 207 RC 175
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Subalansuota važiuoklė, didžiausias sukimo momentas pabunda žemose apsukose, stilingas, geros charakteristikos
Nė toks sportiškas kokio galima tikėtis, nerimas dėl elektronikos,jog gali sugesti.
Automobilį pirkau naudotą ir ne Lietuvoje,nes įtakojo dvi priežastys. Nerasi tinkamai sukomplektuoto,o antra velnias žino kaip jis buvo eksplotuojamas. Pirkau automobilį Vokietijoje. 207 pagamintas 2008 ir kai įsigijau buvo nubėgęs apie 11 tūkst. km. Patiko,jog palyginus su 206, 207 viduje nesijaučia toks archajiškas. Salone malonus liesti plastikas, surinkimo kokybė taip pat negaliu skūstis. Truputį erzina elektrinis vairo stiprintuvas,bet palaipsniui prie jo pradedu įprasti. Kas liečia įranga automobiliuke yra beveik viskas ką galima išsirinkti iš papildomos įrangos sąrašo. Nėra tik stoglangio, laisvų rankų įrangos ir dar poros priedų. Turbūt geriausia automobilio dalis ir yra variklis,nes visgi kurtas kartu su BMW tai turėtų nekelti didelių bėdų,o ir sukimo momentas yra gan didelis ir junčiamas jau nuo mažų apsukų. Nors variklis ir turi 175 arklius kažkaip didelėmis sąnaudomis nepasižymi. Vilniuje per kamsčius vidutiniškai suvalgo 8-9l/100km, užmiestyje laikant 130-140 ~ 6-7 litrus/100km. Atvirai pasakius dabar automobilis nuriedėjęs ~26 tūkst.km ir iki šiol ( tfu tfu tfu) nieko nereikėjo keisti ir nekilo jokių problemų. Tik oficialių atstovų "žibintas" kaikurie meistrai kvaili kokių reta. Nes bando nupaišyti automobilio ligas iš oro. Jeigu norit galingo hečbeko ir nenorit nieko iš uber vokiečių ar japonų. Patarčiau išbandyti šį RC arba šiek tiek "hardcore" Clio Sport.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 6
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytautas | 2009-09-12
vertas demesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,valdymas,sportiskumas,surinkimo kokybe,ekonomija, smagus variklis,smagiai jungias pavaros,grazus r18 ratai
Automatine pavaru deze tik su 2.0 varikliu,sedano maza bagazine,CF-net nepatogus valdymas
Vazineju 2008m sedanu,sport versija su 2.5l benzininiu varikliu.Man patinka sio auto dizainas,smagus variklis,geras valdymas,tikrai geri stabdziai.Mieste ima 11l/100km, autostradoje vaziuojant 140km/h ima 8.3l, greitkelyje 100km/h ima beveik 7l.Mano auto salonas pusiau odinis,neatrodo kad oda butu kokybiska.Ji atrodo lyg juoda guma.Originalus vairuotojo kilimelis po akceleratorium prasidevejo jau po 30tukst.km.Pacios sedynes labai patogios,smagus vairo ratas.Vaire esanti funkciju valdymo sistema CF-net labai isgirta,bet visiskai nepatogi.Prietaiso skydas atrodo super,skaiciu nesimato,kol degimas neijungtas,skydo apsvietimas prisitaiko prie oro salygu,akiai malonu,lengvai skaitoma informacija.Puiki Bose garso sistema,groja kaip reikiant, 6cd grotuvas,galimybe prijunt Ipoda.Minusai- kondicionierius turetu saldyt geriau negu saldo.bet siaip pakanka.Matomumas pro langus liuks.Patinka Bi-ksenonai,tikrai gerai sviecia.Gale vietos keleiviam pakenciamai.Na daug buna tik 7bmw ir audia8:)MINUSAS- man per maza bagazine!du dideli lagaminai sunkiai telpa.trukdo ratu arkos issikisusios i bagazine.Todel geriau imt universala,kuris atrodo gal net geriau nei sedanas ar hatchbackas.Labai nekokia garso izoliacija is po priekiniu ratu arku.Geros gamyklines 225/45/r18 dunlop padangos ant slapio kelio.Geras daiktas padangu slegio kontroles davikliai.Gerai veikia aBS IR ESP 2.5l benzinas, keturiu cilindru,16 voztuvu.Man patinka.Geras sukimo momentas,galios pakanka.Noretus aisku dar daugiau.Variklio balsas, po Hondos turetos man nelabai.Uztat ekonomiskas.mieste 11l.Keista vaziuojant 6 pavara 140km/h laiko apie 3500 apsuku Turiu jau daugiau nei metus.pfiu pfiu jokiu problemu.O nuverteja manau smarkiai!!!Savo pirkau uz 94tukst o dabar jau naujas toks pats 75tukst!!!pikta Dabar imciau tik universala(Bagazine!!!),su 2.2td varikliu su 163ag prie 3500rpm ir 360nm prie 1600rpm.Tikrai super smagus ir super ekonomiskas:)Gailiuosi kad pasiemiau juoda.Tokia nesamone,is plovyklu neisvaziuoju.VElocity red- va cia spalva ypac sport versijai. 1.8 ir 2.0 benzinai yra mire varikliai netraukia ir neverti jusu sunkiai uzdirbtu pinigu.va taip va:)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Accord
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
1ALFA | 2009-09-12
Accord 2.4AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vazineju 7-ti metai - ir VIS DAR kaifuoju. 190 AJ is 2.4L variklio - puse bedos. Kai staigiai kali "gazas-dugnas" - meta kaip minimum 2-iem pavarom zemyn, apsukos arti 7000, ir rauna puse velnio. Bet sekanti mano auto vistiek manau bus ne maziau 250AJ. Net po 6 metu - dar pakankamai stilinga, ir nesutinkama gatveje kas 50m 2.4 tepalus, filtrus, stabdziu kaladeles, 1 xenon lempute
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Accord
1998 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Andrius | 2009-09-11
Honda accord
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis, priekiniu sedynių sėdimos dalies šonai greitai luzta del to gali pradeti plysti gobelenas, techniškai geras auto i servisa varau tik keisti tepalu ir pan.. 1850    100KW Dešine šake du kartus, tepalai, kondicionieriu pildziau, stabdziu kaladeles, galines stabilizatoriaus gumas, variklio dirzus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vitoldas | 2009-09-11
Tikro vairuotojo automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai suderinta pakaba, standus, tvirtas pojutis ant kelio. Situacijos valdymas, manevringumas ir t.t. Geras, galingas, tolygus variklis ir vieninga visuma visu techniniu dalyku. Idomus nauji sprendimai automobilio interjere. Kiek daugiau erdves viduje.
Tiek dizainas, tike interjeras yra per daug svelnus. Kai kurios medziagos interjere saukiasi buti solidesnem. Viduje pojutis mazesnio automobilio nei yra istikruju. Brangios originalios detales.
Naujasis 3 serijos bmw su pirmtaku neturi nieko bendra - tai visais atzvilgiais naujas automobilis, taciau filosofija liko ta pati - tai automobilis skirtas netgi ne vairuotojui, o tiesiog vairavimui. Sio automobilio pagrindiniai konkurentai panasios filosofijos automobiliai - Honda Accord, Lexus IS, galbut Audi A4. Taciau kas anksciau yra vazinejes su BMW, tas vargiai perses ant kitos markes. Pas mane trejetas su I6 2.5 litro varikliu - labai neblogas pasirinkimas. Automobilis turi prieinama kaina ir nemaza galia. Apie dizaina - Chris Bangle sukurtas kontroversiskas 7 ir 5 klases BMW dizainas buvo priimtas nevienareiksmiskai. Vieniems baisiai nepatiko automobiliu bagazines dalis, kiti gyre uz originaluma. Viena aisku - automobiliu pardavimai nuo to laiko tik augo, taigi sprendimai pasiteisino. 3 serijos BMW turi nuosaikesni dizaina - kebulas aptakus, be issisokimu. Kiek per blankiai atrodo galines automobilio faros. Automobilis pailgejo lyginant su pirmtaku - todel turi daugiau vietos gale sedintiems ir tai pastebima net ziurint is isores. Bendrai automobilis atrodo kompaktiskai, taciau sportiskai. Visgi dizainui kiek truksta charakterio, agresyvumo ar grubumo. Viduje - pazistamas prietaisu skydelio vaizdas, aiskus rodmenys. Skydelis daugiau nepasuktas i vairuotojo puse, kogero BMW stengiasi daugiau demesio atkreipti i keleivius :) pats dizainas tikrai naujoviskas, taciau yra pernelyg paprastas, o medziagos tikrai ne auksciausios kokybes, o isauge matmenys niekaip nesijaucia viduje. Gal man tik taip atrodo - taciau 3 serijos pirmtakas viduje atrodo didesnis. Sedynes ankstokos, sedima aukstai, taciau tai budinga BMW automobiliams. Gale sedintiems vietos kiek daugiau nei buvo. Taciau viduje viskas vistiek tviska nepriekaistingu surinkimu, preciziskumu, kokybe. Dabar rimtesni dalykai rupintys tikram vairuotojui - nors tai ne pats greiciausias automobilis, taciau vistiek tik BMW turi viska viename - rimta varikli, galia, sukimo momenta (max tik prie 2750), ausktus sukius, puku kelio laikimasi, manevringuma. Stabdziai taip pat puikus. Automobilis deka gero sukimo momento prie zemu reaguoja staigiai ir galingai. Be to neapleidzia pojutis, kad automobilis yra standus kaip vienas metalo gabalas. Sis jausmas dar stipresnis nei senesniuose treciuose. Kartu neapleidzia jausmas, kad automobilis ne toks artimas kaip senesnieji. Brangu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Marea
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
arnoldas | 2009-09-10
Fiat Marea
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
esmeje tikrai geras auto i viska ka isvardinau keistuose dalykuose sumokejau 350 lt tai tikrai ne daug. detales nera kosminem kainom tikrai ne audi ar bmw. 1.6 16 v aukstos ytampos laidas, atrestauruoti sarnyrai ir stabilizatoriai. keista kas ir priklauso visiems auto katik nusipirkus asmeniskai pas mane jau buvo viskas pakeista tik oro filtra keiciau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jeep Wrangler
1997 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
gintaras4x4 | 2009-09-10
wrangler 1999, 2,5L, automatas, 3cm bodylift, 31" ratai.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdomumas, nuspejamumas, pravazumas, isskirtinio dizaino, labai gerai laiko posukius, universalumas, 100% kabrio, smagus nuotykiu automobilis
kuro sanaudos, garso izoliacija, maza bagazine, kieta vaziuokle, bet visa tai yra menkniekis su malonumu ji vairuoti
Smagus, paprastas, stilingas, nuotaika keliantis auto... nu vat turi savo gera aura ir nors tu ka... smagu ir kai gatveje praeiviai ar vairuotuojai iskelia nyksty i virsu... 2,5 silpnokas, bet visai neblogai judinantis. offroad'e su paletintoju visiskai be priekaistu. beges 90000km, as per puse metu 4000km, parejo TPS. pirkau originala 250lt. daugiau niekas neluzo-negedo. agregatu detales palyginus pigios, bet va kebuliukui viskas yra brangiau. nieko nepadarysi - egzotika. jei yra galimybe pirk 4L, negu 2,5 - sanaudos tos pacios, o galia skiriasi. nereikia bijot automato - puikiausiai dirba ir bekeleje, netgi tam tikrose situacijose zymiai pranasesnis nei su mechanika. butina daryt kazkoki liftavima - del vaizdo ir pravazumo. smagus ir praktiskas zaislas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
zbignevas | 2009-09-09
lauzu lauzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis kuro bakas
visi
po pirmu 3 eksplotacojos metu nuvaziavus 55.000km nebepraeita TA po 70.000 bega pro purkstukus dyzelis. po 62.000 truku vairo stiprintuvo slanga(isbego skystis) valytuvau pradejo dirbt trukciodami karts nuo karto. duru fiksatoriai nebelaiko atidarytu duru. po 90.000 nuluzo sankabos pedalas.istisai perdega desine priekine lempa (niekas nesugeba pataisyt) didelis nuvertejimas pavazinejus 6 metus nepirkit audi ir wv kuriem virs 5 metu. neislysit is servizu.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...334335336337338339340...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt