Markės
819 iš 1434
Mercedes-Benz E klasė 1995 - 2002
Mercedes-Benz E klasė, 1995 - 2002
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 25
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Mercedes-Benz W210 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. W210 E-klasė pristatė visiškai naują Mercedes dizaino filosofiją – automobilio priekis buvo papuoštas 4 lempomis vietoje anksčiau ilgą laiką naudotų stačiakampių. Šis stilius tęsėsi labai ilgai iki pat C209 CLK modelio ir buvo naudojamas SL, C-klasės, CLK, CL ir S-klasės automobiliuose. Tik pasirodęs naujas W210 iškarto tapo labiausiai perkamu Mercedes. W210 automobilis pasižymi patogumu, geru saugumu palyginti su daugeliu konkurentų, tačiau šis automobilis daugiau nėra toks patikimas kaip jo pirmtakas, kuris užtarnavo tokį įvaizdį visai Mercedes kompanijai. Palyginti su ankstesniais modeliais šis yra linkęs į kai kuriuos gedimus – problemos su priekinės pakabos spyruoklių tvirtinimu, kuris prarūdija, rūdija galinis dangtis šalia užrakto, problemos su oro srauto matuokliais ir kitos. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu MB gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš vokiečių gamintojų – kokybiškas, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su novatoriškais ir į prabangą orientuotais sprendimais.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Dar prieš šios kartos E klasės pristatymą Šiaurės Amerikoje, automobilis nusifilmavo filme Men in Black II.

Galingiausia E55 AMG versija turi 5.4 L V8 variklį su 476 AG (350 kW) galia, bei 700 Nm sukimo momentu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 25
2017-03-12
MB W290 TURBO DEASEL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
neuzmusama masina
korozija korozija korozija
Turiu si auto jau keturis metus , lietuvos keliu nemates buvo , tad per visa ta laikotarpi keturiu metu as ji supazindinau su lietuvos keliais , zvirkeliu , misko keliukai , bei legendinis betonkelis , nepramuse pakabos , kaip tikejausi ,pakeiciau stabilizatorius tik 2 ir vairo traukes angalius per visa ta laikotarpi tad ji tikrai patvari , varikli kas liece ziema prie minus 28 c , usikure be problemu , trauka gal ir mazoka , bet ekonomika bent paguodzia kadangi misriu vaziavimu i 7 l kuro sutelpu , vienu zodziu kas liece pakaba varikli , problemu nematyti , bet kebulo korozija , tai eda masina tiesiog akyse , dugne keturias skylias uzlopiau , didumo sulyk ranka , , iskarto pries nusipirkdami darykit antikorozini , jai as buciau padenges antikorozine danga nebutu buve antiek supuves dugnas , padengus antikoroziniu praktiskai ideali masina
Pilnas atsiliepimas...
Kęstutis | 2015-03-21
Mercedes-Benz w210 e220 CDI Avangarde
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška, patikima, erdvi, stabili posūkiuose, minkštą važiuojant per duobes,
Vienas vienintelis minusas - korozija, daugiau jų tiesiog nėra.
Taigi, vairuoju ši automobilį jau daugiau nei metai ir labai esu patenkintas juo. Minkštas, komfortiškas (ypač ilgose kelionėse tai pajunti). Kiek sunkoka parkuotis galu, nes galas siaurėjantis (nėra parktroniku, jie labai praverstu). Mėgsta rūdyti, bet tinkamai prižiūrint manau tai nebėda. Labai džiugina surinkimo kokybė, važiuojant per duobes niekas netarška nebarška, jokios "chaltūros" garso izoliacija taip pat nebloga. Automatas pavaras jungia be jokių trukdžių, švelniai ir maloniai. Avangardas - gal kiek ir per žemas, greičiau važiuojant per statesnius gulinčius policininkus liečia priekinio buferio apačia. Išvaizda - nestandartine, skonio reikalas, manau ji ir labiausiai atbaido lietuvius nuo šio automobilio. 2,2 ltr dyzeliukas 92kw/125ag užmiestyje galios trūksta lenkiant kita automobilį, bet mieste užtenka. Keičiau tepalus, ir dangtelio tarpine (17€). Kaip tokio galingumo variklis galėtų imti kuro litru mažiau, tačiau tai įtakoja ir didelė automobilio masė. Na mersas nuvertės kur kas mažiau negu koks nors Ford'as ar Renault'as. Manau ateityje gal keliais šimtais eurų dar nukris kaina, tačiau daugiau jau nebeturėtu kaina krist. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai jie nėra tokie jau dideli. Važiuoklės detalės nėra brangios, tačiau jų labai daug. Keičiau priekinio stabilizatoriaus traukes tai sumokėjau po 5€ už kiekvieną, gale stabdžiu žarneles, mokėjau po 6€ už kiekvieną. Taip pat teko keisti pečiuko "ežį", nusipirkau kitą, veikiantį, naudotą už 15€ (iš internetinių skelbimų, šrotuose norėjo 50€ :) ). Atkreipti dėmėsi į kėbulą (arkos durelių kampai) mėgsta rūdyti. Patarčiau žiūrėti automobilį parvaryta iš šiltų kraštų ( mažiau bus parūdyjęs, o gal būt ir išviso nebus rūdžių. Ir aišku žiūrėkit rida, nes dažniausiai būna atsuktos, privalumas servizo knygutės.
Pilnas atsiliepimas...
Arunas | 2015-01-17
Neivertintas Lietuviu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, didelis stabilumas kelyje ant posukio net ziema su gero padangom (kalbu apie avantgarde), galingi varikliai ir ekonomiski (kalbu apie 3.2 cdi)
avantgarde gan zemas (bet puikiai prilimpa prie kelio) ir zinoma, megsta parudyt, daugiau nematau minusu
Vairuoju 2000 Avantgarde 3.2 CDI jau kokius tris metus. Megsta pagesti, bet praktiskai smulkmenos, bet juos uzima laiko tvarkantis paciam, o apibendrinus, tai labai minkstas, erdvus, tylus ir gan prabangiai surinktas automobilis, pries isigijant ji tikrai nesitikejau, ka gausiu. Plius uzmiesti labai ekonimiskas (5.4l/100km ant 3.2l dyzelinio variklio(145kw + pas mane chipas, tai ~165kw) ) Isvaizda, tai skonio reikalas, kas daugiausiai atbaido lietuvius :) Neveltui lietuvos mafija vazinejo su siuo modeliu :) Jokiu bedu per 3 metus neturejau ir iki siol graziai dirba ir ekonimskas pagal galia Kiek pastebejas, tai kainu skirtumas labai didelis, bet nepamirskim, kad tai megstamas taksistu modelis (ogi neveltui), kurie ji atidroze ir parduoda, o gerai priziuretas nuverteja gan letai Pasitikrinti realu pravaziuota kilometraza (mersui tarkim 500.000km tikrai ne pabaiga, o pradzia, juolab kad iki tiek duodavo km garantini laikotarpi!). Tiesiog nenusipirkit taksistu nurasyta
Pilnas atsiliepimas...
Ričardas | 2015-01-06
MB 270 CDI automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, galia, labai minkštai važiuoja, gaug vietos sėdintiems.
Korozija. Pakaba nebrangi, bet joje daug visko :)
Sveiki, šį automobilį vairavau neilgai, bet paliko, labai didelį įspūdį. Pardaviau, nes per nepatyrimą nupirkau kiek pavargusi, pačiam investuoti neteko, bet reikalavo 3K investicijų. Dabar ieškausi kitos mašinos ir kiek išbandžiau nei viena neprilygsta konfortu išskyrus Lexus GS, nors jau ir senukas jis. Variklio galios per akis. Ekonomija priklauso kur gyveni. Aš gyvenu prie akropolio, dirbu centre, tai praktiškai amžinas kamštis. Jo sąnaudos mieste man siekė apie 9-10 l. Trasoje sąnaudos juokingos, ir jos tikros, jei važiuojant apie 130 km/h, tai tilpsit drasiai į 6 litrus, jei virš 150 km/h tai 6,5 litrai. Esu turėjęs C klasę su tokiu pačiu varikliu, tai mieste man rydavo litru mažiau. Rekomenduoju nepatingėti ir nuvaryti į servisą, nes pas mane jautiesi tik vibracija kai šalta, bet kai nuvariau patikrinti, pasirodė, kad reikia keisti 4 šarnyrus, visas variklio pagalves ir dar begalės gumų. Nors kelyje mašina tiesiog bangavo, labai maloniai važiavo. 2,7 CDI turi kažkokia bėda - leidžią tepalą šiek tiek, taisymas nuo 2000 Lt iki 3000 Lt. Tai... Dabar ieškausi arba Lexuso GS arba tokio pačio merso tik neapsisprendžiu ar 2,7 CDI ar 320 CDI :) Beja rūdys amžinas priešas :) Būtinai tikrinkite, pakaba, purkštukus ir žinoma koroziją. Pirkite nepavargusi, be korozijos ir tepkite antikorozine, busite laimingi 4-5 metus :) Beja, jei šio merso rida yra apie 300 000 km salonas turi atrodyti kaip naujas :)
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-10-17
Mercedes Benz E320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mercedes Benz E320 W210. Labai erdvus salonas, didžiulė bagažinė nesulyginama su kitų automobilių gamintojų tos pačios klasės salonais ir bagažine. Kėbulo linijos - skonio reikalas. Kėbulas linkęs rūdyti, bet jei įsigyjamas nesurūdijęs, tai tinkamai paruošus kėbulą, tarnaus ilgai. Greičių dėžė - tobulas MB gaminys. Jokių pašalinių garsų, nuvažiavus 350 000 km. nesijaučia jokių dėžės defektų. 3.2 CDI chipuotas turi 170 KW, 222 AG, 520 sukimo momentą. Labai malonu vairuoti tiek mieste tiek užmiestyje. Tik mieste spustelėjus akseleratoriaus pedalą, matai, kad jau iš galo koks BMW "priima iššūkį". Sąnaudos gan didelės, bet vertos važiavimo malonumo. Niekas nekainuoja. Kėbulo dalių kainos nuo 50 Lt. iki 150 Lt., įvairių daviklių kainos iki 150 Lt. Brangiausiai atsieina važiuoklės remontas, bet važiuoklė "gerai laiko" tai remontas ne toks ir brangus, kai retai užsuki į servisą. Tobulas automobilis. Rekomenduočiau ieškoti korozijos nepažeisto, avantgard komplektacijos, 3.2 CDI varikliu, nes šio variklio remontas pigesnis nei 2.2 CDI ar 2.7 CDI. 3.2 CDI variklio galios ir kuro sąnaudų santykis pats geriausias (man).
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-09-30
E300 Turbodiesel ne faceliftas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai minkstas , ner ka lygint su savo konkurentais kaip bmw ir audi
avantgardas labai žemas , todel gali kliuti , o taip minusu nera
Auto nusipirkau pries kazkur puse metu parvaryta is italijos , tai nors tai labai keista seniems mersam , beti visiskai be rudeliu . Su pilna avantgarde komplektacija iskyrus nera sildomu sedyniu . Pakolkas tai pakeiciau pavaru dezes tepala , ir ,,pakėliau " masina , kitaip tariant idejau naujas aukstesnes spiruokles nes avantgarde modelis yra zemesnis uz clasic ir elegance modelius ir visur kliudavo , to pasekoje bavau sulankstes radijatorius , kuris labai durnai yra padarytas , radijatorius yra zemaiu uz priekini buferi , todel jai braukdavau su apačia kur nors visad kabindavau radijatoriu .O taip tai yra mano pirma masina irtai yra mersas kaip mano vienas pazystamas atvazynejas apie 20 metu su įvairiausios markes mašinomis paskė : į mersa isėdes iš merso nebenoresi išlipti . 3 litru dyzelius 130kw , skaitomi milijoniniai merso varikliai , pakolkas dar problemu neturejau ir kiek konsultavausi su meistrais tai sake ilgam dar problemu ir neturesiu . Jai vazineju , kaip pencinikas ir mažai kurinėju tada mieste valgo apie 7,5-8 bet jai daug kurineju ir paspaudziu kartais buna kad surija iki 9,5 ar net 10 . Nors kaip 3 litru varikis pakankamai ekonomiskas . Jai auto nesurudyjes (nes mersu viena is ligų rudys) ir gerai islaikytas netaip baisiai ir nuverteja . Jai perkat is uzsienio pirkit is siltu krastu tik nepirkit is saltu krastu nes bus surudyjes
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-09-29
2.9 td
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras variklis, minkstai vaziuoja.
RUDYJA, salone variklio triuksmas, silpnoka pakaba.
Automobilis ispudzio nepaliko... kai naktimis tylu, girdisi kaip rudyja :) Variklis labai geras, lengvai kuriasi prie didelio speigo, trauka neispudinga, bet pakenciama. Kuro sanaudos labai padorios. Si mersa turejau 2 metus ir dideliu investiciju nereikejo, remontavau pakaba du kartus ir rodos viskas. Nuvertejo stipriai, nes supuvo. Nusipirkti daug rudziu surisejo.
Pilnas atsiliepimas...
AMG | 2014-06-25
MB E55 AMG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Zveriska galia, malonus jaukus vaziavimas
Rudys, sanaudos.
Minkstas komfortiskas patogus automobilis. Nespausti gazo neimanoma :) Trauka ispudinga, po keletas teisingu modu 100km/h ima per 5sec. Variklio garsas maloniai nuteikia, taip ir norisi paspausti kad isgirsti jo riaumojima :) kainos nuvertejimo dabar jau nera, kaina tik kils. tokiu automobiliu yra vienetai. Kas dar dvejojat, galiu pasakyti drasiai nedvejokit, nenuvils tikrai :)
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2013-02-21
šaunus auto !
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkstas, ekonomiskas, patikimas, automatine deze dirba puikiai, nesijaucia net kada persijungia, ilgaamzis
rudija, bet susitvarkius viskas buna be problemu
puikus automobilis 270 cdi traukos daugiau negu užtenka, sanaudos nedideles
Pilnas atsiliepimas...
E320 | 2012-06-02
Mercedes-Benz E320 CDI Elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus patikimumas, komfortas, solidumas.
Korozija, šlykštus medžiaginis salonas, senovinis kondicionieriaus valdymo dizainas.
Katafalkas? Pensininkų mašina numeris vienas? Turbūt daugelis šį kampuotą banginį būtent taip ir vadina. Mano nuomone tai - iš dalies kvaila nuomonė. Mercedes-Benz visada buvo skirti aukštuomeniai, itin svarbiems žmonėms (pvz. Hitleris irgi šią markę naudojo: http://www.autosavant.com/wp-content/uploads/2009/02/hitler_mercedes.jpg), taigi Mercedes-Benz yra ne kas kita kaip limuzinas, kurio savininkams saugumas, komfortas, solidumas yra svarbiausia. Visokiems pigiems, akį traukiantiems blizgučiams čia paprasčiausiai nėra vietos. Pavyzdžiui, Rolls-Royce dizainas yra labai panašių linijų: iš dalies senovinis, kampuotas. Būtent toks ir yra tikrasis Mercedes-Benz deja, solidumą šiek tiek praradęs dėl aršios konkurencijos su kitais gamintojais. Kas būtų padarius Rolls Royce Phantom universalą? Turbūt, kad irgi ne kažkas. Deja, Mercedes-Benz norėdamas išlikti konkurencingu turėjo žengti šitą žingsnį ir iš limuzino pagaminti universalą, tai - neabejotinai nevykęs gaminys dizaino atžvilgiu, tačiau sedanas yra tikrai vertas dėmesio daiktas. Manasis Mercedes-Benz yra juodas, maksimalaus išpildymo 2001 metų galo E320 Elegance sedanas su kreminiu, odiniu salonu. Už jį buvo mokėta prieš kiek laiko dabar šiam modeliui nebesuvokiama 50-ies tūkstančių suma, dabar - gauti 20 tūkstančių jau ko gero būtų sudėtinga... Jeigu po kiek laiko ir keisiu automobilį, tai tik į naujesnį mersą, nes išbandęs jį vieną, tampi "priklausomas" nuo šios markės. Jokia kita markė neturi tokio komforto, patikimumo kaip Mercedes-Benz (aišku su tokiais milijardierių automobiliais kaip Rolls-Royce Phantom važiuoti neteko). Šios markės automobiliai neskirti deginti padangas, lenktyniauti, kaip BMW ar pan., todėl ta kvaila etiketė "pensininko auto" jam ir yra priklijuota. Tai kaip ir sakiau ankščiau automobilis skirtas maloniai plaukioti gatvėmis. Viskas būtų idealu, jei ne ta parazitė korozija... Mersai labai mėgsta "susidraugauti" su rūdimis, todėl apleidus automobilį paskui galima jos ir nebesustabdyti... Taip nutiko su mano bagažinės dangčių, kurį privalėjau pakeisti kitu, nes jis paprasčiausiai supuvo... Rūdžių yra ir kitur, todėl su jomis reikia kovoti nuolatos. Kas prie dar man nepatinkančių dalykų, tai labai neskoningai atrodo senovinis sukinėjamas kondicioneriaus valdymas, medžiaginis salonas šiame modelyje yra tiesiog negalimas... Sių dalykų perkant reikėtų vengti, jei norite, kad automobilio salonas atrodytų solidžiai. Geriausias motoras yra E320 CDI (kalbant apie facelift'inius), o silpnesni - daugiau sutaupyti norintiems sukurti agregatai. Dar pusėtinas E270 CDI, bet pirkti su dar silpnesniais motorais yra paprasčiausias šio automobilio suteikiamų malonumų švaistymas. Čia ne koks golf'as, todėl ir važinėti su golf'iniais motorais juo yra paprasčiausiai kvaila. Dešimties litrų dyzelino sąnaudos limuzinui yra tikrai protinga riba. Eksploatacijos kaštai yra labai panašūs į Audi, BMW ir dalių kainų skirtumas yra tikrai menkas. Kas dėl kainos nuvertėjimo, tai kaina be abejo krenta kaip ir visų automobilių. Pas mus, Lietuvoje bmw'istų, audi krašte mersai galbūt nėra tokie populiarūs, bet Vokietijoje netgi solidžios būklės W124 (senesnis modelis) iki šiol kainuoja nemažai ir yra vertinamas. Realiai, tai - patikimas automobilis, jei nekalbame apie koroziją. Geriausia šį automobilį pirkti tiesiogiai iš vokiečių ar italų (nusipirkus iš italų, ko gero būtų mažiau bėdų dėl korozijos, bent jau kurį laiką). Kas perka Mercedes-Benz dažniausiai jų nepjauna, todėl nusipirkti solidaus stovio tiesiogiai iš pardavėjo užsienyje yra tikrai nemaži šansai. Perkant jau iš perekupo rankų Lietuvoje tinkamai patikrinkite servise...
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasė
    CLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasėGLC klasė
    GLE klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasė
  Dideli visureigiai  G klasė
   GL klasėGL klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai