Markės
156 iš 1467
BMW 5 klasė 2003 - 2010
BMW 5 klasė, 2003 - 2010
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 27
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino sedanas arba universalas. Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino – priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano, tačiau neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. 5 serija vėl gaminama su visa eile variklių, puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą Xdrive (kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais), kitos sistemos iDrive pagalba gali būti valdoma visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą Xdrive, nuostabus valdomumas, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.

Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.

Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.

Tokį BMW vairuoja dainininkė Pink:

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 27
2018-05-22
Grazus, komfortiskas, bet reikalaujantis prieziuros
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, galia, malonus akiai dizainas
nepatvari vaziuokle, traskancios interjero plastmases vaziuojant per kelio nelygumus
Per 4 metus nuvaziuota apie 60 tukst. km. Daznai remontuota vaziuokle, teko keisti viena pradegusi stumokli. Niekada nebuvo pavedes - is tasko A i taska B nuvezdavo VISADA. Net kai pradege stumoklis vaziavo graziai ir tolygiai, tik girdejosi caksejimas kaip kompresija iseina per ta viena stumokli. https://bind.lt/specs/bmw/5-series/e60-e61/sedan/530d-at-218-hp - konkreciai turetas sis modelis Brangios dalys (tie kas remontuoja pigiomis dalimis gal ir apsisuks pigiau)
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-18
gal ir nieko
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklio dinamika kuro sanaudu atzvilgu
Ankštas. sunkus mieste. kietas. Komforto nekazka.
Gal ir nieko. Turiu 3 m. Butu gera masina,bet pradėjo kaimo snargliai igyvendinti savo vaflines svajones ir masiškaijais vazinet,tad visiškai prarades soliduma modelis.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-10
bmw 535d,e-61
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,greitas,super variklis,geras surinkimas,superinis valdomumas.
Mazoka vietos sedintiems gale,brangi eksplotacija
Automobilis 2008m.535d.210kw.pirktas pries 4metus tiesiai is vokecio su180000tukst.rida.Siuo metu prasukta iki 305000tukst.Dpf filtras vietoje,sklendes neisluptos,egr neisprogramuotas.Automobilis beveik su visais imanomais privalumais,sport deze,nera m packo.Per 4metus pakeistos grandines,pilnas greiciu dezes tepalo keitimas,stabdziu diskai,stabdziu trinkeles,keistas antifrizas,stabdziu skystis,desines puses galine pagalve,zvakiu pakaitinimo rele,galinio lango valytuvo mechanizmas,tarpiniu komplektas po turbinomis.Nepatikesite,taciau tai viskas.Patikimas,greitas,geras auto.Tiesa eksplotacinis islaikymas nepigus. Nenusipirkti lavono,geriau moketi 20proc.daugiau nei rinkos kaina,negu isitaisyti galvos skausma,kuri remontuoti is pagrindu tikrai atsieis ne viena tukstantuka euriuku.
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
2018-04-28
BMW 530d 160kw 2004m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, stabilumas, komfotas, gera garso izoliacija, galia.
Perkant ne orginalias bet gero kokybes dalis kaina gal didelė.
Šį automobilį turiu 3metus. Ieškojau per visa lietuva 3mėn normalaus stovio automobilio (bet dėja tokių mūsų žemėje beveik nėra). Tad po 3 mėn. draugas nusprende parduoti savo E60. o aš nepraleidau progos ir nusipirkau iš jo. Už automobili mokėjau 6600eur. Nuo nupirkimo automobilis vis dar kelia geras emocijas. Paspaudi ir pati traukia prie sedynes, apie keleivius net nesneku (jie jauciasi kaip kartuselese :D ). Automobilio tikra rida 600 000km. Bet to tikrai neimanoma pasakyti pagal automobilio bukle. Per šiuos tris metus +/- 70 000km. BC išmetė klaidą "increased emission" - išrogramavau EGR. VITOMA padare chip tuning - 192kw ir 620nm. Buvo atsiradusi diržo sągčio klaida - išrogramavom. Pirkau ir sudejau pilna m-tech apdaila. (800eur). Per šį laika taip pat keičiau stabilizatoriaus trauke (15eur) , visus 4 amortizatorius (400eur), visus stabdžių diskus (ATE power disc + ceramic brake pads 560eur). Priekinius guolius (su stebule 280eur). Generatoriaus remontas (Dage) 100eur. Aptarnavimus darau kas 15 000km - 1 pilno aptarnavimo kaina apie 200eur. (darbus atliekant pačiam). Automobilis jau beveik 15 metų o jo dabartinė kaina 5000-6000eur. tai nuvertėjimas manau tikrai nedidelis. Neskubekit pirkti, išsirinkit pradžiai geresnės buklės auto, nes lavonu tikrai pilna, svarbu ne automobilio komplektacija, o jo bukle.. Jai nusprendėt pirkti šį automobilį ir nuoširdžiai prižiurėti tai galit skaičiuoti kad per metus į automobilio išlaikyma reikės paaukoti apie 1000eur.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-14
BMW E60 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas automobilis,kol nėra prabrėgęs virš 300k
Nežinau prieš ką lygint tokių metų ir klasės...
Dabar kaimiečiam atkirsiu dėl melo,tiem kurie nupistus perka ir tikisi naujos mašinos. Aš turiu 520d 130kw nuo 79000km ,kaip ir diržą keistum gradinę pakeičiau greitai gan prie 140000,čia vienintelis minusas variklio,šnekos sklinda labiau kvailos,po 300k ridos pas visų,dabar 180000km ir po grandinės keitimo ten nieko nebėra ka daryt,nu išorės dirželius dar keičiau generatoriaus kartą. Važiuoklė ideali,pas mane sportinė originali,skiriasi mašinos aukštis ir stabdžiu suportai,ne m-paketas. Saliaros 7.1 vidurkis numušus mieste susidaro. Pečiukas žiemą pazirzia nuo pirkimo,naxui nekeiciu,vasara viskas ok. Turiu 6 metus,audi ir mersas rūko,atsakau už bazarą,prieš tai išbandęs viską,dar neparduodu vis,nes nusprendžiau laikyti iki mirties to auto ir pirkti naujesni gal f01
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-04
važinėju 8 metai e61 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras variklis, super garso izoliacija, geras valdymas
detalės mėgstamos vagių
Matosi, kad komentatoriu prieš tai mažai ką nutuokia apie auto, rašydamas kad pila 9l tepalo, kai sueina 7,5. Matyt servise tokiems veikėjams išstato sąskaitas už ką nori :). Pravažiavau su šia auto daugiau kai 100000, tai galiu pasakyti, kad tai tikrai labai komfortiškas ir manevringas auto. Per 8m eksplotacijos teko keisti generatoriaus šepetėlius (pravažiavus 300000 km manau bet kuri mašina to pareikalaus, neišmanantiems pakeis visą generatoriu ;)), priekine spyruoklę ir oro sklendę. Toliau tepalai, kaladėlės, stabdžių diskai, filtrai ir kitos eksplotacinės detalės. Auto tikrai vertas dėmesio, tik reik žiūrėti, kad ne lavoną nusipirkti, nes Lietuvoj pardavinėja su dvigubai atsuktom ridom, o tvarkingai prižiūrint, ji be problemų nuvažiuoja 400000 ir daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-09
Bmw 525d (facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, galingas, ekonomiskas, nebaisi eksplotacija
Kietoka pakaba
Bmw 525d 2008 145kw 3.0 L Patikimas variklis, nebrangus islaikymas. Priklauso nuo stovio, pirkau pries pus antru metu uz 11000 per visus metus ikisau uz remontus 1700~ Kaip tokiai markiai yra labai ne daug. Kuro sanaudos 7-8.5 mieste. Automobilis nera labai minkstas, vaziuojant keliu, jauciasi kiekviena duobute, kazkiek gelbeja aktyvi pakaba, o kitas komfortas jau priklauso nuo pacios komplektacijos. Kaip komfortines sedynes, man asmeniskai labai patogus dalykas yra keyless sistema. Aktyvus vairas ir kita. Automobilis senas, taciau dar vertas demesio.
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-18
bmw 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas
labai kaprizingas/lepus modelis
Turiu jau du metai nuo 2015m, rida 318000 dabar. Sukisau jau 3000euru gedimams salinti. Kaip =Sklendziu ispjovimas - cia butina, skremulys su darbu 350eur kuris kaip liga, vandens pompa, ccc bloko remontas - 200eur, dpf isprogramavimas - 160eur. generatoriaus remontas, akumuliatorius, keisti termostatai, kardano guma kuri nelaiko, TCU bloko isprogramavimas, kondicionieriaus remontas, tada girgzduku remontas=kurie isvirte dar ir kartu sugrauze padangas galines, vairo koloneles mini remintas, nes sukliba vairas sukant. Ypac jautri sio modelio elekronika, TCU(telefono) blokas sugedo atjungiant/prijungiant akumuliatoriu. ccc blokas visuose yra liga, genda nuotat kiek teko dometis. Koloneles vairo nelaiko - ju remontas 400eur. Airbag - megsta metineti klaidas, keist tada reikia si bloka. Asmeniskai sis modelis mane nuvyle, nerekomenduoju pirkti, bet jusu reikalas. Norint tureti normalu si modeli, priziureta reikia nuolat investuoti. Jau vien variklio tepalai pilasi 9litrai 5w30 castrol=(kaip raso ant danktelio) kas periodiskai sudaro nemaza kaina. O nupirktas iskart praejo TA, bet pavazinejus remonto nuolat reikedavo. Dar liko nekeista variklio grandine, kurios keitimas brangus, bet kolkas vazinedamas rizikuoju.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-10
Bmw e60 525d 130 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai komfortiskas, grazus gatveje, malonus akiai salonas,
Per du metus i remonta suejo 3 tukst euru. Kainos detaliu - nesveikos. I serviso puse net baisu paziuret. Neekonomiskas. Nepatvarus - viskas gesta is eiles
Turejau 525 d. Po jo - kad ir kaip maloniai BMW vaziuoja, bijau ziureti i BMW puse.. Kazkas baisaus nuo pat pirmos nupirkimo dienos.. Gesta viskas is eiles, del betkokio gedimo benuveztum i servisa, atsakymas - “ai cia ju liga”. Visas automobilis - viena didele liga. Per du metus remontui apie 3k eur. Genda viskas is eiles tiek variklis tiek visi el.blokeliai pvz tv/ccc blokas, vairo koloneles ir ttt. Galu gale pats variklis uzkale. Eksplotacija brangi, pradedant didelem kuro sanaudom ~10 l, baigiant tuom kad tepalu ir filtru keitimas - 200 eur minimum. Girliandos skydelyje - kasdienybe. Vaziuoji ir bijai.. kad kas nors neisijungtu, nes abi rankos iskart nutirpsta. Masina eina senyn, kainos detaliu ir darbu - kosmosas.
Pilnas atsiliepimas...
Vaigaras | 2017-07-24
Betmenas facelift 520d 130kw (m sport) automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai daug
Daznai stabdo policija :D galetuti buti siek tiek ekonomiskesnis mieste, audio aparatura
Turiu si auto jau metus, nieko neteko remontuoti, tiesiog keiciau tepalus, filtrus ir generiaus dirzeli (brangiau lyginant su kitais) 2.0 litru dyzeliukas turi pakankamai galios ir yra galingesnis uz kitus 2.0 dyzelius, tik galetu buti siek tiek ekonomiskesnis. Auto grazus ( m sport apdaila) Interjero kokybe nepriekaistinta, sportines sedynes puikios, tik garso aparatura siek tiek nuvilia. Taciau komfortas puikus, gal ne toks kaip e-klases MB, taciau valdymui neprilygsta joks kitas sios klases auto. Nuvertejimas mazas, neteki remontuoti Nepirkit pigiu lavonu, jai nori vazineti su bmw nepagailek 1-2 tukstanciu daugiau ir nusipirk gerai islaikyta auto su nedidele rida, ir vaziuosi be problemu. Keikia kad pastoviai byra tie, kurie prisiperka lavonu prabegusiu 300 000+ ir viska reikia keisti is eiles, taip juk su visom masinom kurios jau atgyveno savo.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai