Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2012-10-16
Visų laikų taupiausios dyzelinės „Opel Corsa“ versijos degalų sąnaudos siekia vos 3,3 l/100 km

Visų laikų taupiausios dyzelinės „Opel Corsa“ versijos degalų sąnaudos siekia vos 3,3 l/100 km
Ir taip taupi „Corsa” dabar dar taupesnė ir draugiškesnė gamtai. 70 kW/95 AG, trijų durų, 1,3 l „ Corsa CDTI ecoFLEX” su „Start/Stop” įranga sunaudoja vos 3,3 l dyzelino 100 km. Anglies dvideginio tarša neviršija 88 g/km (penkerių durų: 3,4 l/100 km ir 89 g/km). Todėl 1,3 l „Corsa CDTI ecoFlex“ tapo pačiu taupiausiu „Opel“ sukurtu dyzeliniu modeliu. „Vos 88 g „Corsa“ anglies dvideginio tarša dar kartą pabrėžia „Opel“ pirmaujantį vaidmenį vystant tvaraus mobilumo sprendimus. Per penkerius metus, mums pavyko degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą sumažinti 26 proc. lyginant su pirmąja „Corsa ecoFlex“ versija, tačiau efektyvumas padidėjo daugiau nei 26 proc. Mūsų klientai vertina šiuos gamtai draugiškus pasiekimus,“ – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ inžinerijos viceprezidentas, apibendrindamas taupaus automobilio naudą.

„Opel” inžinerijos pasiekimas: degalų sąnaudos mažesnės net 7 proc.

Paskutinės kartos, 2011 metų  1,3 l, „CDTI ecoFLEX Corsa” degalų sąnaudos buvo labai kuklios – tik 3,5 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša vos 94 g/km.
Naujausios „Corsa” versijos šie rodikliai dar geresni – degalų sąnaudos 0,2 l mažesnės, o anglies dvideginio tarša mažesnė 6 gramais. Tai absoliutus taupumo čempionas „Opel” dyzelinių variantų pasiūlyme.

Norint pasiekti 7 proc. mažesnes degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą, buvo atlikta nemažai patobulinimų. Turbodyzelinis variantas buvo patobulintas nauju alyvos tiekimo siurbliu, kuris sukuria tik reikiamą alyvos slėgį. Siurblio tiekiamos alyvos kiekis būna skirtingas priklausomai nuo variklio apkrovos, taip sumažindamas degalų sąnaudas iki minimumo. Mažo klampumo transmisijos alyvos naudojimas taip pat lemia mažesnes degalų sąnaudas. Visi variklio valdymo modulyje esantys duomenys buvo suapvalinti.

Nuo 2012 m. lapkričio mėn. į „Corsa“ modelius bus montuojamos naujos kartos mechaninės pavarų dėžės, kurios užtikrina sklandų ir tikslų pavarų perjungimą. Inžinieriams pavyko sumažinti pavaros svirties perjungimo eigą bei pavarų laipsnių perjungimo trintį.

Pavarų dėžės buvo surinktos naudojant naujas detales, tokias kaip pavaros krumpliaračiai, o kitos detalės – pavarų perjungimo svirtis ir velenas – modernizuoti. Viso to rezultatas: komfortiškas pavarų perjungimas, nepaisant šiltų ar šaltų oro sąlygų. Naujas 85/65 R15 mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos taip pat prisideda prie „Corsa“ draugiškumo gamtai. Nepaisant ekonomiškumo rodiklių, efektyvumas – stebinantis. 190 Nm sukamasis momentas pasiekiamas jau tarp 1750 ir 3250 aps./min.  70 kW/95 AG turbodyzelinė „Corsa” iki 100 km/h įsibėgėja vos per 12,3 sekundes ir išvysto 177 km/h maksimalų greitį.

Optimizuota važiuoklė: dar daugiau komforto, o valdymas dar tikslesnis

„Opel” inžinieriai patobulino visų „Corsa“ variantų važiuokles (išskyrus „OPC Nürburgring Edition“ variantą). Pakabos ir amortizavimo sistema dar geriau sugeria kelio nelygumus, todėl važiavimas tampa komfortiškesnis. Tai ypač jaučiama važiuojant nelygiais keliais ar mažu greičiu riedant miesto gatvelėmis. Gamtą tausojantys „ecoFlex“  vairuotojai gali mėgautis patikima, puikiai valdoma važiuokle.   

Jau 30 metų, „Opel Corsa” buvo neatsiejama nuo mobilumo Europos keliuose. Šiuo metu „Corsa“ modelio pardavimai sudaro daugiau nei 28 proc. visų „Opel/Vauxhall“ modelių pardavimų. Iki šios dienos parduota 12 mln., jau keturių kartų „Corsa“ modelio versijų. „Corsa“ galima rinktis su dyzeliniu, benzininiu ir LPG varikliu, kurių galios yra nuo 51 kW/70 AG iki 155 kW/210 AG.

„ecoFLEX” modeliai ir elektra varoma „Ampera”: „Opel” madingas su gamtai draugiškais modeliais


„Opel” siūlomi „ecoFLEX” variantai yra ne tik taupūs, bet ir teikiantys vairavimo malonumą, pasižymi efektyvumu bei sauga. Šiuo metu galima rinktis beveik iš 70 skirtingų „ecoFlex“ variantų. Be itin taupaus „Corsa“ varianto, kurio anglies dvideginio tarša vos 88 g, „Opel“ siūlo ir 1,7 l dyzelines „Astra ecoFlex“ 81 kW/110 AG ir 96 kW/130 AG versijas, kurių sąnaudos yra tik 3,7 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 99 g/km. Taip pat galima rinktis: 70 kW/95 AG, 1,3 l „Meriva CDTI ecoFlex“ (4,1 l/100 km, 109 g/km CO2), 2,0 l, 81 kW/110 AG arba 96 kW/130 AG „Insignia CDTI ecoFlex” (4,3 l/100 km, 114 g/km CO2) bei 96 kW/130 AG, 2,0 l „Zafira Tourer CDTI ecoFlex” (4,5 l/100 km,119 g/km CO2) variantus.

Ekonomiškų modelių gretas užbaigia „Opel Ampera“. „Metų automobilis 2012“ apdovanojamą pelniusiame modelyje, „Opel“ kasdienio automobilio patogumą apjungė su revoliucine atsinaujinančios energijos koncepcija, todėl „Ampera“ yra pirmasis elektromobilis tinkamas važinėti kasdien, nekeičiantis jį vairuojančiųjų kasdienių įpročių.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Opel Corsa
Susiję straipsniai
Galingiausia visų laikų „Opel Corsa“: „OPC Nurburgring Edition“ Galingiausia visų laikų „Opel Corsa“: „OPC Nurburgring Edition“  
 Vokiečiai didina taupių „Opel Corsa“ gamybą Vokiečiai didina taupių „Opel Corsa“ gamybą 
Ekologiškas požiūris į automobilio remontą: tvarios praktikos ir alternatyvūs sprendimai Ekologiškas požiūris į automobilio remontą: tvarios praktikos ir alt 
Trys gamtai svarbios dienos: kaip galite prisidėti prie švarios Žemės, miškų ir vandens išsaugojimo Trys gamtai svarbios dienos: kaip galite prisidėti prie švarios Žemė 
Pirkdamas atsinaujinančius išteklius naudojančius autobusus Vilnius ignoruoja pigiausią alternatyvą Pirkdamas atsinaujinančius išteklius naudojančius autobusus Vilnius  
Snieguota žiema primena senas bėdas – ką daryti su vietą užimančiais nebevažiuojančiais automobiliai Snieguota žiema primena senas bėdas – ką daryti su vietą užimančiais 
Elektra – ne vienintelis pasirinkimas: į komercinio transporto rinką sparčiai skverbiasi vandenilis Elektra – ne vienintelis pasirinkimas: į komercinio transporto rinką 
Lietuvoje registruotų elektromobilių baterijos sveria kiek 18 Puntukų, kokios galimybės slypi čia? Lietuvoje registruotų elektromobilių baterijos sveria kiek 18 Puntuk 
Atsisakyti iškastinio kuro transporte per dešimtmetį? Misija įmanoma Atsisakyti iškastinio kuro transporte per dešimtmetį? Misija įmanoma 
Asmeninio transporto tvarumas: ar tikrai pakanka elektros pavaros? Asmeninio transporto tvarumas: ar tikrai pakanka elektros pavaros? 
Tvarumas – ne tik elektromobiliai: ar žinote, iš ko pagamintas jūsų automobilis? Tvarumas – ne tik elektromobiliai: ar žinote, iš ko pagamintas jūsų  
„Audi“ naudotų automobilių perdirbimui taikys žiedinės ekonomikos principus „Audi“ naudotų automobilių perdirbimui taikys žiedinės ekonomikos pr 
Dviguba biometano nauda Lietuvai: patrauklumas investicijoms ir kova su klimato kaita Dviguba biometano nauda Lietuvai: patrauklumas investicijoms ir kova 
Antrasis elektromobilių baterijų gyvenimas: nuo energijos namams iki koncertų Antrasis elektromobilių baterijų gyvenimas: nuo energijos namams iki 
Tvaraus transporto link: elektros nepakanka, bet sprendimas yra Tvaraus transporto link: elektros nepakanka, bet sprendimas yra 
Elektronikos atliekos šiemet svers daugiau nei Didžioji kinų siena – kaip tai sustabdyti? Elektronikos atliekos šiemet svers daugiau nei Didžioji kinų siena – 
Tvarios kelionės – nebūtinai pėsčiomis: atsakė, kokios transporto rūšys mažiausiai kenkia aplinkai Tvarios kelionės – nebūtinai pėsčiomis: atsakė, kokios transporto rū 
Savaitgalį Kačerginę drebins didžiausias žiedinių lenktynių šou „Nemuno žiede“ Savaitgalį Kačerginę drebins didžiausias žiedinių lenktynių šou „Nem 
Lietuviai atsakė, kada įsigytų elektromobilį: aplinkosauga ne pirmoje vietoje Lietuviai atsakė, kada įsigytų elektromobilį: aplinkosauga ne pirmoj 
Planetos išsaugojimui ekologiškų automobilių nepakanka – kūrėjams tenka keisti ir gamybos procesą Planetos išsaugojimui ekologiškų automobilių nepakanka – kūrėjams te 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt