Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-07-16
Naujasis „Renault Austral“: kokybės garsas

Naujasis „Renault Austral“: kokybės garsas
Šių metų kovo mėnesį pristatyto naujojo „Renault Austral“ kokybė neapsiriboja vien medžiagų pasirinkimu ir moderniausiomis transporto priemonėje įdiegtomis technologijomis. Kiekviena detalė buvo kruopščiai apgalvota. Kokybės ekspertas Olivier paaiškina, kaip jis dirbo prie vieno iš simbolinių pirmojo „Renault“ filosofijos „Nouvelle Vague“ visureigio interjero dizaino elementų – stumdomo porankio – ir kodėl jį stumdyti taip smagu.  
 
Pirmas dalykas, kuris krinta į akis įlipus į naujojo „Austral“ aukštųjų technologijų saloną, yra harmonija. Kitas į akis krentantis dalykas – užburiantis „OpenR“ ekranas, kuris prabunda pasisveikindamas garsais. Trečioji stilinga ypatybė, kurios negalima praleisti, yra versijų su automatine pavarų dėže dizaino elementas – ergonomiškas stumdomas porankis. Jis nukreipia jūsų ranką į tinkamą padėtį, kad galėtumėte naudotis multimedijos ekranu ir po juo esančiais, į pianino klavišus panašiais, mygtukais. Tačiau jausmas, kai valdote šį judantį porankį, yra neapsakomas. Olivier papasakojo, kaip jam tai pavyko. 
 
„Kokybės ekspertui tenka užduotis sukurti vertę pagrindinėms funkcijoms ir sukelti teigiamas emocijas ten, kur jų mažiausiai tikitės“,- Olivier, „Renault“ kokybės ekspertas.
 
Sutelkime dėmesį į simbolišką dizainerio detalę 

Olivier darbas reikalauja daug subtilumo: jis užtikrina, kad kiekvienas naujas „Renault“ modelis būtų nuoseklus ir kad įvairios automobilio kėbulo ir salono dalys sudarytų nuostabią visumą. Jis tikrina medžiagų kokybę, prižiūri visą procesą, kurio metu braižymo lentoje esantis vaizdas virsta tinkamu naudoti automobiliu, tikrina, ar judesiai yra sklandūs, o paviršiai lygūs, užtikrina, kad judančiomis dalimis būtų lengva naudotis, ir randa būdų, kaip sudominti naudotojus. 

Ne išimtis ir naujasis „Renault Austral“ visureigis, kuris rinką pasieks kitų metų rudenį. Olivier ir jo kolegos kruopščiai išnagrinėjo automobilį iš visų pusių, kad jo kokybė būtų išskirtinė.


„Dirbome su visomis naujojo „Austral“ judančiomis dalimis. Bet jei turėčiau paminėti vieną, tai būtų slankiojantis porankis“, – prisipažįsta jis.

„Centriniame pulte turėjome fantastišką daugiafunkcinį įrenginį, tačiau jo stumdymas pirmyn ir atgal nebuvo itin jaudinantis. Su interjero dizaino skyriaus vadovu galvojome, kaip jį padaryti patrauklesniu.“
 
Svarbiausia buvo garsas

Netrukus tapo akivaizdu, kad grioveliai ir jų skleidžiami garsai, kai porankis judinamas pirmyn ir atgal, yra tinkamiausias kelias. 
 
„Iškart sugalvojome pridėti garsą, kuris derėtų su porankio judesiais: tinkamą, šiek tiek metalinį „griovelio“ garsą.“ 
 
Olivier tiksliai žinojo, kokio garso jis nori, tačiau turėjo rasti žodžius, kuriais apibūdintų pojūtį likusiems komandos nariams... Na, o tai nėra paprasta. Laimei, jis taip pat naudojasi kitais mechanizmais ir rado tą, kurio jam reikėjo, kad komanda „išgirstų“, ką jis norėjo pasakyti. 

Olivier yra laikrodžių entuziastas, būtent skaitmeninių, nes jie praktiški, ir automatinių, nes jį žavi jų tikslūs mechanizmai ir išskirtinė apdaila. Jis dėvėjo būtent tokį laikrodį, kuris skleidė norimą garsą.

„Laikrodis, kurį nešioju sportuodamas, turi ratukinį rėmelį. Atsitiktinai jį pasukau ir išgirdau būtent tokį garsą, kokį norėjau girdėti iš slankiojančio porankio sistemos modelyje „Austral“. Tai nuostabus garsas... girdisi kokybiškas ir preciziškas meistriškumas.“

 
Būtent vienas iš Olivier laikrodžių su ratukiniu rėmeliu padėjo jam rasti garsą, kurį jis norėjo girdėti naujojo „Renault Austral“ slankiojančio porankio sistemoje.
 
Projekto ir dizaino komandoms ši idėja iš karto patiko, todėl visi ėmėsi darbo, kad sukurtų patrauklų garsą, sklindantį pagal laikrodžio rėmelio principą. Kad būtų jaučiamas milimetrų tikslumas ir malonus garsas, į porankio slankiojamąjį mechanizmą buvo įmontuota 13 tolygiai išdėstytų įpjovų. 
 
Kūrėjų komandos greitai ir efektyviai dirbo prie slankiojančio mechanizmo išpjovų sistemos, kad naudotojams reguliuojant naujojo „Renault Austral“ porankį būtų skleidžiamas malonus garsas.
 
„Galiausiai jaučiate, kad tai nebėra tik dalis, kuri slenka pirmyn ir atgal: tai įrenginys, kurį galite tiksliai valdyti, kuris leidžia jums kažką pajusti ir visiškai atitinka transporto priemonės suvokiamos kokybės sąvoką.“ 
 
Olivier neabejoja, kad darbas su judančių dalių garsais naudotojams suteikia realios vertės. 
 
„Labai didžiuojamės rezultatu ir nekantriai laukiame, kol būsimieji „Austral“ savininkai pradės mėgautis slankiojančio porankio judėjimu.“ 
 
Jis stengiasi įtraukti tą patį garso principą į keletą būsimų „Renault“ asortimento automobilių, kurie bus atskleisti netrukus. 
 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Renault Austral
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt