Markės
1490 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Kas džiugina išbandžiusius naująjį Porsche Macan yra automobilio svorio kontrolė. Ne, vairo mechanizmas neprilygsta senajam hidrauliniam savo informatyvumu, tačiau jis yra tikslus, nuoseklus ir nuspėjamas. Didžiausias kliuvinys minėtam Porsche prioritetui žinoma yra elektromobilio svoris, tačiau jis yra gerai suvaldytas dėl itin žemo svorio centro, kuris yra net 140 mm žemesnis palyginus su senuoju automobiliu"
Yra specialus ingredientų rinkinys, kuris reikalingas tam, kad Porsche būtų tikras Porsche automobilis. Tai nuolat smulkmeniškai tobulinamas receptas, tačiau pagrindinis ingridientas išlieka tas pats – bet kuris Štutgarte sukurtas automobilis įskaitant ir visureigius turi būti geriausiai klasėje valdomas automobilis. Šis reikalavimas buvo perkeltas ir į elektromobilių erą. Kaip jau teko patirti, Porsche labai gerai tai atliko su superelektromobiliu Taycan, kuris bendrai laikomas vienu geriausiai valdomų keturdurių automobilių pasaulyje. Todėl po neprisvilusio pirmojo blyno, kiek atsipalaidavusi Porsche kompanija atkreipia mūsų dėmesį į naujai kepamą modelį - elektrinį Porsche Macan. Šis savo platforma „Premium Platform Electric“dalijasi su Audi Q6 e-tron modeliu. Naujos kartos BMW iX3 ir Mercedes-Benz EQC varžovas pristatomas su dviejų elektros variklių jėgos agregatų pasirinkimu – abu sujungti su galinga 100 kWh baterija, leidžiančia nuvažiuoti iki 610 kilometrų. Abi versijos turi dviejų variklių išdėstymą, tačiau tikimasi, kad vėliau kartu su S ir GTS modeliais, asortimentą papildys ir vieno variklio versija. Kas džiugina išbandžiusius naująjį Porsche Macan yra automobilio svorio kontrolė. Ne, vairo mechanizmas neprilygsta senajam hidrauliniam savo informatyvumu, tačiau jis yra tikslus, nuoseklus ir nuspėjamas. Didžiausias kliuvinys minėtam Porsche prioritetui žinoma yra elektromobilio svoris, tačiau jis yra gerai suvaldytas dėl itin žemo svorio centro, kuris yra net 140 mm žemesnis palyginus su senuoju automobiliu. Tikslumas ir nuoseklumas pastebimas ir paspaudus akseleratoriaus pedalą – visureigio pagreitis yra stiprus, bet progresyviai didėjantis ir prognozuojamas, dėl ko automobilis lengvai kontroliuojamas posūkiuose. Jei Macan kažkur neišpildo lūkesčių, tai važiavimo komforto srityje, ypač prie mažesnių greičių mieste. Tam, kad itin žemos prošvaisos visureigis su didžiule mase galėtų tinkamai funkcionuoti, gamintojas privalėjo sumontuoti šiek tiek kietesnę pakabą nei norėtųsi. Dėl to Macan gali šokčioti per nelygius paviršius arba trinktelti per gilesnes duobes. Kalbant apie greitį tiesioje linijoje, manome, kad tik nedaugeliui reikės Turbo versijos – net bazinis automobilis turi 382 AG ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per 5,2 sekundės. Nors automobilis neatrodo toks žvalus kaip Tesla Model Y “Performance” versija, tačiau švelnesnė Macan natūra užtikrins patogesnį kasdienį vairavimą kas yra svarbiausia. Jei to nepakaks yra 630 AG Macan “Turbo“ versija su 3,3 sekundžių iki 100 km/h katapulta. Kita gera žinia ta, kad jei akumuliatorių išsikraunate greičiau nei norėtumėt, tai Audi-Porsche 800 voltų baterijos architektūra leidžia itin greitai ją papildyti – nuo 10 iki 80 procentų vos per 21 minutę. Nepaisant to, kad ratų bazė buvo padidinta 86 mm, tačiau Porsche Macan vistiek yra ankštas automobilis. Vietos gale vos vos užtenka aukštesnio ūgio suaugusiems, be to panoraminis stogas atima erdvės keleivių galvoms, o sportinės priekinės sėdynės su kietu atlošu Turbo modelyje papildomai apriboja erdvę kojoms. Nuožulnus stogas pagerina aerodinamiką, tačiau apriboja bagažinės turį, ypač jei lygintume su BMW iX3 automobiliu. Vis dėlto 540 litrų bagažinės erdvė (480 litrų Turbo versijoje) yra tinkamo dydžio, o sėdynės sulankstomos 40:20:40, kad padidintų bagažinės universalumą. Po variklio dangčiu taip pat yra papildoma 84 litrų vieta įkrovimo laidams. Taigi, žiūrint į automobilio matmenis, prošvaisą ir kitus matmenis naująjį Porsche Macan galima laikyti labiau dideliu hečbeku nei visaverčiu visureigiu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    MacanMacan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt