Markės
924 iš 1795
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga

Praėjo nemažai laiko nuo pirmos kartos įspūdingo dizaino Lexus NX pristatymo ir dabar turime antros kartos populiariausio segmento atstovą iš Lexus kompanijos. Matome, kad automobilio dizaino kalba nepasikeitė – automobilis išlaikė aštrias, dinamiškas formas tik kiek švelnesnes nei turėjo pirmtakas. Akcentas išlieka didelės radiatoriaus grotelės priekyje, kurios vizualiai “nusveria” šiaip jau nedidelį NX kėbulą. Priminsime, kad Lexus NX modelis pozicionuojamas žemiau didesnio RX modelio Lexus gamoje ir konkuruoja su aukščiausios klasės visureigiais tokiais kaip BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 ir Range Rover Evoque. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys suteikia geresnį erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. Po akį traukiančia NX išore pagrindinė jėgainė yra hibridinė su 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu kokį turi ir Lexus IS 300h sedanas. Visi NX variantai komplektuojami tik su CVT automatine pavarų dėže kas tokios klasės automobiliui yra trūkumas. Taip pat skirtingai nei turi konkurentai, NX galima įsigyti tik su benzinine/elektrine hibridine pavara – nėra jokio dyzelinio varianto. Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 18 kWh. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir turi leisti pagreitėti iki 100 km/h per kiek daugiau nei 6 sekundes. Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterijos dydis ir talpa leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 65 km atstumą kas yra nemažai, tačiau tuo jau nebenustebinsi konkurentų. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą. Nors greitkelyje automobiliu važiuoti labai patogu, mieste pakaba jaučiasi kiek kietoka. Tuo pačiu Lexus NX nesuteikia tokio sukibimo su kelio danga kaip sportiškesni BMW X3 ir Range Rover Evoque konkurentai.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 3
KĖBULAS 350h (244 Hp) Hybrid AWD CVT
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 545/1436
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Baterijos talpa, kWh 2
Darbinis tūris, cm3 2487
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 190/142/6000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 239/4500
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 182/136
Pirmo el.variklio maks. Nm 270
Antro el.variklio galia, AG/KW 54/40
Antro el.variklio maks. Nm 121
Bendra galia, AG/KW 244/182
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 7.7
Maksimalus greitis, km/h 200
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4660
Plotis, mm 1865
Aukštis, mm 1660
Svoris/Max svoris, kg 1790/2380
Atstumas tarp ašių, mm 2690
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Vidutinės, l/100km 5.9
CO2 emisija, g/km 146
Degalų bako talpa, l 55
Autoterminų paaiškinimai...
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
  Krosoveriai    NXNX
  Visureigiai  RXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt