Markės
1139 iš 1920
Mercedes-Benz GLE klasė (W167) 2019 - dabar
Mercedes-Benz GLE klasė, (W167) 2019 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Salono erdvė
  • Kokybiškas interjeras
  • Įspūdingi varikliai
TRŪKUMAI
  • Standartinė pakaba neitin komfortiška
  • Erdvė ant trečios sėdynių eilės
  • Brangus
"Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand"
Mercedes kompanija visada buvo daugiau ar mažiau konservatyvi, o visureigiai kogero patys konservatyviausi. Ne išimtis ir šis naujas Mercedes-Benz GLE klasės visureigis. Automobilio forma išliko tokia pati kaip pirmtako, nors ir pirmtakas nebuvo pats patraukliausias visureigis savo segmente. Visgi naujasis GLE atrodo šviežiai ir simpatiškai – priekyje didelės radiatoriaus grotelės suteikia solidumo taip reikalingo visureigiams, naujos formos galiniai žibintai suteikia žaismingumo, o didžiuliai ratai ir siluetas - sportiškumo. Gal ir neatrodo, tačiau Mercedes-Benz GLE turi puikų oro pasipriešinimo koeficientą, kurį leidžia pasiekti ir uždaromos radiatoriaus grotelės. Paskutinė modelio pavadinimo raidė sufleruoja, kad šis visureigis yra giminingas E klasės sedanui. Todėl interjere sutinkame labai panašaus dizaino ir analogiško kokybės lygio priekinę panele su dideliu ekranu centre. Žemiau jo akcentuojamos keturios oro apipūtimo angos, kurios visureigyje tapo stačiakampio formos. Mercedes leidžia mėgautis kokybe, kurią paryškina gausiai naudojami medžio intarpai ir žinoma oda. Apskritai Mercedes interjerai pastaruoju metu yra itin giriami ir tai didelis šio visureigio privalumas. Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand („TonD“), kuri priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. „TonD“ kartu su papildomu bekelės paketu, lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis suteikia GLE iki šiol neregėtas galimybes bekelėje. Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC yra pirmasis benzininis šešių cilindrų varikliu varomas modelis, kuris naudoja 48 voltų elektros technologiją. Šio variklio techniniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos panaudojant „EQ Boost“ galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija, taip pat leidžia taupyti degalus bei bus naudojamas dar tik kuriamose hibridinėse technologijose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia AMG GLE 63 S 4MATIC+ versija turi 4 L V8 Biturbo variklį su 450 kW (612 AG) galia ir 850 Nm:




2018-09-18

Šiuolaikiška „Mercedes-Benz GLE“ prabanga: 5 naujovės

Šiuolaikiška „Mercedes-Benz GLE“ prabanga: 5 naujovės
Naujasis „Mercedes-Benz GLE“, kuris visuomenei bus pristatytas Paryžiuje vyksiančioje parodoje „Mondial de l’Automobile“ (2018 m. spalio 4–14 d.), nustebino net 5 naujovėmis. Be to, automobilio pagalbos vairavimui sistemos žengė dar vieną žingsnį pirmyn. Šio modelio automobilio salonas tapo dar erdvesnis ir patogesnis, o išorės dizainas išsiskiria išvaizda ir trykšta galia, taip pat jis nustato naujus aerodinamikos standartus SUV segmente. Prekybos salonuose jis atsiras 2019 m. pradžioje (JAV ir Europoje) ir 2019 m. pavasarį (Kinijoje).

5 svarbiausios naujovės
 
„E-active body control“: visiškai per tinklą valdoma hidropneumatika, 48 V pagrindu veikianti aktyvi pakaba, ir tai pirmą kartą veikia kartu su taip pat naujai sukurta pneumatine pakaba. Tai vienintelė rinkoje esanti sistema, kurioje galima atskirai valdyti kiekvieno rato spyruoklių ir amortizatorių jėgas. Tai reiškia, kad saugoma ne tik nuo kėbulo pasvirimo, bet ir nuo išilginio svyravimo bei automobilio galinės dalies „tūptelėjimo“ stipriai greitėjant.
 
Aktyvi pagalba transporto spūstyje: ši pagalbinė vairavimo sistema leidžia GLE iš anksto atpažinti transporto spūstis, judant maždaug iki 60 km/val. greičiu, aktyviai padeda vairuotojui sustoti, pajudėti iš vietos ir net pagelbėja formuojant avarinę eismo juostą, kai reikia pasitraukti į šalį, paliekant vietos pagalbos tarnyboms pravažiuoti.
 
Aktyvaus stabdymo pagalbininko šalutinio kelio funkcija: jeigu išsukant iš važiuojamosios kelio dalies kyla pavojus susidurti su atvažiuojančiomis iš priekio transporto priemonėmis, GLE gali būti sustabdytas esant tokiems manevrams būdingam greičiui.

 
4MATIC: pirmą kartą naudojama modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje, visiškai reguliuojama visų ratų pavara (Torque on Demand („TonD“), priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. Su papildomu bekelės paketu ir pirmą kartą pasaulyje su visiškai reguliuojama visų ratų pavara („TonD“) galima pasinaudoti lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis. Todėl GLE galimybės bekelėje padidėja kaip niekada iki šiol.
 
Sėdėjimo patogumas: naujasis GLE turi daug ilgesnę važiuoklės bazę (plius 80 mm) ir dėl to atitinkamai daugiau erdvės salone. Patogumą labai padidina papildomai užsakomas visiškai elektrinis antrosios eilės sėdynių reguliavimas. Taip pat galima papildomai užsisakyti trečią sėdynių eilę.

Išorės ir salono dizainas – akivaizdi galia
 
Šiuolaikiška prabanga kelyje ir bekelėje – tai naujojo GLE dizaino perduodama žinia. Automobilio su ilga važiuoklės baze, trumpomis iškyšomis ir su kėbulu susiliejančiais ratais proporcijos nepalieka abejonės, kad jis bet kokioje vietovėje jausis kaip namuose. Dizaino srityje GLE laikosi jausmų grynumo strategijos ir gausiai išformuotų paviršių naudai atsisako atskirų briaunų bei ornamentų. Paviršiai sąveikauja su tiksliais grafiniais elementais.

 
GLE salono žavesys kyla iš kontrasto tarp prabangos, t. y. „Mercedes-Benz“ prabangaus salono elegantiškos atmosferos ir rimtų progresyvių SUV savybių. Prietaisų skydo dizaino centrinis elementas yra įspūdingame prietaisų skyde įmontuotas sportiškas stilingas kabinos elementas. Prietaisų skydas sklandžiai pereina į durų skydus ir integruoti apdailos elementai tiesiog apgaubia vairuotoją bei priekinį keleivį.
 
„Mercedes-Benz“ GLE 450 4MATIC yra pirmasis benzininis šešių cilindrų variklio varomas modelis, kuris naudoja 48 voltų elektros technologiją (degalų sąnaudos, važiuojant mišriu režimu: 9,6–8,3 l/100 km; CO2 emisija, važiuojant mišriu režimu: 220–190 g/km) ir kuris išleidžiamas į rinką. Jo eksploataciniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos trumpam, panaudojant „EQ Boost“, galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija ir taip pat leidžia taupyti degalus bei yra rezervuotas aukštosios įtampos hibridinei technologijai.
 
Pagalbinės važiavimo sistemos: geresnė pagalba automobilių spūstyse
 
Naujasis GLE debiutuoja su naujausios kartos „Mercedes-Benz“ pagalbinėmis važiavimo sistemomis, kurios sąveikauja su vairuotoju. Palyginus su ankstesniuoju modeliu ne tik pagerėjo aktyvios saugos lygis, bet ir tam tikros „Intelligent Drive“ funkcijos, kurios neturi sau lygių ne tik SUV segmente.

 
Su tokia keblia situacija, kai už posūkio netikėtai pamatai transporto spūsties galą, susiduria ne tik tolimųjų reisų vairuotojai. Taigi vairuotojui padeda ir naujasis GLE, nes transporto spūsčių valdymas greitkeliuose prasideda dar prieš spūstį, gelbsti stabdant, pajudant ir spūsčiai išsiskirsčius.


Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt