Markės
1129 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingi gebėjimai bekelėje
  • Galingi V8 varikliai
  • Rafinuotas interjeras
  • Klasikinis, išsiskiriantis ir kartu modernus išorės stilius
TRŪKUMAI
  • Prastokai valdomas
  • Sunku įlipti ir išlipti
  • Senesnės kartos Mercedes informacinė ir pramogų sistema
"Kampuotos linijos ir ratų arkos, statūs kampai, dvi didelės apvalios lempos priekyje ir gale pakabintas atsarginis ratas yra šio automobilio vizitinė kortelė. Kam keisti dizainą, kurį visi taip mėgsta?"
Kogero nėra nežinančių kiek metų šis automobilis buvo gaminamas. Tiems kas nežino pasakysime, kad beveik nepakitęs šis puikiai atpažįstamas automobilis gaminamas nuo pat 1979 metų. Ir šis naujas modelis yra vos trečios kartos modelis. Kogero tik keli automobiliai yra tokie nepavaldūs laikui – tai G klasės Mercedes, Jeep Wrangler ir Land-Rover Defender. Per šiuos ilgus tarnavimo metus G klasės Mercedes įgavo beveik kultinio automobilio statusą, kurį mėgsta tiek šeichai, tiek Holivudo žvaigždės. Tad visiškai nenuostabu, kad nepaisant to, kad tai visiškai naujas modelis, kėbulo dizainas išliko beveik nepakitęs. Kampuotos linijos ir ratų arkos, statūs kampai, dvi didelės apvalios lempos priekyje ir gale pakabintas atsarginis ratas yra šio automobilio vizitinė kortelė. Kam keisti dizainą, kurį visi taip mėgsta? Juk dizainas nepriklausomai nuo formų gali būti modernus. O štai senas interjeras negali būti modernus, todėl naujos kartos visureigis turi visiškai naują interjerą su didžiuliu ekranu pasiskolintu iš E ir S klasės Mercedes. Neabejotinai šis pokytis bus priimtas su dideliu džiaugsmu, kadangi toks brangus automobilis privalo “atidirbti” jam skirtus pinigus. Dabar interjero medžiagos atitinka Mercedes lygį. Tačiau net ir pakeitus interjerą iš esmės, automobilio kūrėjai paliko keleivio rankeną ant panelės kaip ir senajame modelyje – duoklė istorijai. Naujas visureigis palyginti su pirmtaku tapo 53 mm ilgesnis ir 121 mm platesnis, tad jį dar labiau pamėgs šeichai ir Holivudo žvaigždės. Naudojant lengvesnes medžiagas sutaupyta maždaug 170 kilogramų svorio, o standumas padidintas net 55 proc. Tai patiks tiek ekologiją, tiek saugumą vertinantiems. Dėl padidintų matmenų G Mercedes turi dar didesnę interjero erdvę - priekiniai keleiviai turės 38 mm daugiau vietos kojoms ir pečiams, o štai galiniai keleiviai galės mėgautis net 150 mm didesne erdve kojoms. Smagu žinoti, kad nepaisant to, kad ir šiam automobiliui atėjo didelių permainų metas, G klasė išlaikė rėminę konstrukciją, o tai reiškia, kad ir toliau šis automobilis bus puikus bekelėje. Išskirtinis pravažumas – vienas žymiausių G klasės Mercedes-Benz visureigio bruožų. Nauja pakaba ir kiti techniniai sprendimai padėjo pagerinti automobilio valdymą tiek įprastame kelyje, tiek bekelėje. Visureigis be problemų gali įveikti iki 70 cm gylio vandens ar purvo sankaupas, o tai – 10 cm daugiau nei jo pirmtakas. Taip pat 1-7 laipsniais (iki 31 priekyje ir iki 30 gale) padidinti galimi posvyrio kampai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?



Galingiausia AMG versija:




2024-04-26

„Mercedes-Benz“ G serija – stipresnis už laiką, o dabar – dar ir elektrinis

„Mercedes-Benz“ G serija – stipresnis už laiką, o dabar – dar ir elektrinis
Legendinė „Mercedes-Benz“ G automobilių serija, gaminama nuo 1979 m., tampa ir elektrine. Nors automobiliui jau keturiasdešimt penkeri, tačiau per naujausias EQ technologijas legendinis dizainas susijungia su modernia jėga ir „Gelandewagen‘as“ yra pasiruošęs įrodyti, jog neprarado savo išskirtinio pravažumo, milžiniškos galios rezervo ir patikimo vairavimo bet kokiomis aplinkybėmis. 588 AG, 1164 Nm, keturi elektros varikliai ir nulinis CO2 bei 470 km vienu krovimu nuvažiuojamas atstumas. Ar šie skaičiai leidžia suabejoti, jog šis automobilis yra savo aukso amžiuje? 

Neprilygstamą pravažumą „Mercedes Benz G 580 EQ“ užtikrina keturi,(kiekvienam ratui po vieną), elektros varikliai. Kiekvienas, tiek priekinės, tiek ir galinės ašių konstrukcijose sumontuotas variklis sukuria po 108 kW (147 AG) galios, o didžiausias sukimo momentas siekia 1164 Nm ir visada nukreipiamas į tą ratą, kuriam tuo metu reikia didžiausios traukos.

 
Be keturių varančiųjų ratų ir keturių elektros variklių, važiavimą pačiu sudėtingiausiu reljefu palengvina „Low Range“ pavarų dėžė, tinkanti tiek tempti krovinius, tiek „minkyti“ bekelę. Įvairūs elektroniniai asistentai padeda vesti mašiną per įvairius sunkiai pravažiuojamus paviršius, mažina posūkio spindulį ir saugo nuo pavojingo siūbavimo. Važiavimą nenuspėjama bekele palengvins ir „skaidraus kapoto“ funkcija,  vairuotojui virtualiame medijos ekrane parodomas  automobilio priekyje esantis vaizdas. Tačiau tikro visureigio pravažumą labiausiai užtikrins mechaniškai užrakinamą diferencialą pakeitusi ir daug greitesnį suveikimą užtikrinanti elektrinė sukimo momento vektorių sistema, leidžianti individualiai ir automatiškai paskirstyti sukimo momentą kiekvienam ratui atskirai.
 
G klasės automobilis ir toliau lieka ekstremalaus pravažumo čempionu ir dėl apgalvotų mechaninės saugos sprendimų. Saugant nuo nusidėvėjimo ir korozijos, akumuliatoriai yra apsaugoti nuo purvo ir vandens poveikio. Dugną ir variklio skyrių saugo 50-čia plieninių varžtų pritvirtinta tik 57,6 kilogramų svorio 26 mm storio anglies pluošto apsauginė plokštė.  Atitinkama plieninė apsauga svertų tris kartus daugiau.
 
Taip pat G serijos EQ versija gali pakilti ir nusileisti 45 laipsnių (100 proc.) nuokalne ir pasinerti į 850 milimetrų gylio vandenį. Nėrimo gylis yra net 150 milimetrų didesnis nei praeitos kartos G serijos automobilių su vidaus degimo varikliais. Įspūdingi ir pravažumo geometriniai duomenys. Prošvaisa siekia mažiausiai 250 milimetrus, didžiausias leistinas posvyris - 35 laipsniai, priartėjimo kampas - 32, nuvažiavimo kampas - 30,7 ir pervažos kampas (rampa) – 20,3 laipsnio.

 
G serijos ličio jonų baterijos talpa – 116 kWh, o įkrautas visureigis nuvažiuoja net 473 kilometrus (pagal WLTP). Didžiausia greito įkrovimo galia yra 200 kW ir kraunant šiuo būdu, baterija nuo 10 iki 80 procentų pakraunama per 32 minutes. Naujausi EQ sistemos akumuliatoriai turi tris įkrovimo programas („Standard“, „Work“ ir „Home“) ir net penkis energijos regeneracijos lygius ( DAuto, D+, D, D– ir D– –). Šitaip „Mercedes-Benz“ siekia optimalaus pakrovimo greičio ir kuo ilgesnio akumuliatoriaus tarnavimo laiko balanso.
 
Elektroninės G serijos standartinės įrangos sąrašas taip pat įspūdingas. MBUX informacijos ir pramogų sistema su 12,3 colio ekranu, „Multibeam“ LED priekiniai žibintai, „Distronic“ atstumo kontrolė, aktyvaus vairavimo, avarinio stabdymo ir eismo juostų kontrolės, įspėjimo apie akląją zoną, budrumo kontrolės ir kiti elektroniniai asistentai. Parkuotis padės 360 laipsnių vaizdo kameros, o vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinsis firminė „Mercedes-Benz“ „Pre-Safe“ pavojus „nuspėjanti“ saugos sistema. Taupiai važiuoti padės  ECO „Assist“ sistema, kuri analizuoja maršruto navigacijos duomenis, apskaičiuoja idealų važiavimo greitį, sumažina sąnaudas ir maksimaliai padidina energijos rekuperaciją.
 
Jau 45 metus kariškos kilmės „Mercedes-Benz“ G klasės modelis yra komfortiškos bekelės sinonimas. Subtili elektrifikacija leidžia ir toliau mėgautis išskirtinėmis automobilio pravažumo savybėmis neprarandant ir kasdieninio vairavimo komforto. Aristokratas guminiais batais prisitaikė prie naujo pasaulio ir pasiruošęs dar ilgus metus tarnauti tiems, kurie neprarasdami stiliaus ir elegancijos nori pravažiuoti ten, kur pravažiuoti labai sunku. Lietuvoje elektrifikuotą legendą jau galima užsisakyti nuo 152 tūkst. eurų.


Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt