Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz E-klasė yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Ženklelis E kažkada reiškė “Einspritzung” (vokiškai – kuro įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę. Automobilis buvo labai populiarus - vienas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes, pasižymėjo nepriekaištinga kokybe ir patikimumu. Dėl to tai buvo pats populiariausias taksi automobilis Europoje. Mercedes-Benz siūlė gamykliškai pritaikytus automobilius taksi, policijos ar greitosios pagalbos poreikiams. Priekyje E-klasė turėjo pakoreguotą McPherson pakabą, gale – daugiasvirtę, kurią šiandien naudoja daugelis gamintojų. Šis modelis turėjo daug to meto naujovių automobilių industrijoje - jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus. Taip pat turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai kad pagerintų matomumą atgal, turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai veinas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes ir pats populiariausias taksi automobilis Europoje.
Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:
Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:
Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Patalpino: Kostas | 2012-05-04 |
W124 Mercedes benz 250D 1992m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, mažos kuro sąnaudos, pigi eksplotacija
Rudyja kėbulas jei neprižiūri
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis yra tikrai labai patikimas ir palyginus ekonomiškas. Mieste bent jau maniškis sunadoja 9-10L o trasoje telpa į 5,5L kuro sąnaudos tikrai stebina. Kėbulas tai sakyčiau problema, labai rudyja: Galinės ir priekinės arkos Slenkščiai priekiniai (Atidarius duris) vairuotojo ir keleivio. Sakyčiau gali pradeti rudyti ir bagažinėje po atsarginiu ratu esanti skarda, nes atidarius bagažinę per lietu visas vaduo nuo bagažinės subėga į vidu... Kas liečia konforta tai automobilis tiesiog plaukia, tiek per visas kelio dangas. Labai manevringas, nes jo ratai išsukus vairą išsiverčia tai tikrai sumažina jo apsisukimo spindulį, Jei lyginti manevringuma su Opel corsa tai MB corsa lenkia dvigubai gal trigubai. Pakaba labai sudėtinga ir turi begalę trauklyčiu, bet labai patvari! Automobilis tikrai patikimas, niekada menes nepavede nors jis jau pravažiavo 445000km. o tai tikrai labai nemažai. |
Variklis |
2,5D 68-66Kw be turbinos. Kas man patinka šiame variklyje tai, kad nėra turbinos ir užspaudus gaza pajauti tikra variklio galia, o ne turbo duobe... Variklis sakyčiau nepakartojamas nors ir pravažiaves tiek kilometrų dirba kaip laikrodis, tepalų nevalgo, labai ekonomiškas, visiškai neįnoringas jam neįdomu kokį kurą pili, svarbu, kad kuras :) karta per metus pakečiu tepalus ir filtrus. Daugiau nieko nedariau. Tiesa kelis kartus buvo nutrūkęs generatoriaus diržas, bet tai nebėda nes naujas diržas apie 60Lt. čia jau vienas iš geresnių, itempėjas su guoliais irgi apie 60Lt. Keičiant diržą siūlau nusipieštį brėžinį kaip buvo uždėtas diržas, nes labai jau išraizgytas ir dažniausiai neteisingai uždeda. Na tiesa dar keičiau pakaitinimo žvakes kaina taip pat nuo 15Lt. iki 80Lt. Vnt. Visa kita tikrai laiko labai gerai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksplotacija tikrai stebėtinai pigi, jei palyginti golfo dalių kainą su šiuo MB tai sakyčiau per puse pigesnės dalys. Dalių tirai yra, tiek naudotų tiek naujų. Kuro sąnaudos labai nedidelės. Lengvai remontuojamas. Nuvertėjimas priklauso nuo jūsų, jei atomobili prižiūrėti tai nepasakyčiau, kad labai nukris jo kainą. |
Patarimai perkančiajam |
Reiktų patikrinti kėbulą, nerekomenduoju su turbinom (nera turbinos nėra bėdos kurios vertė 800Lt.) Net nežinau ka pasiūlyti dar pažiūrėti, tiesiog puikus ilgaamžis auto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Mercedes-Benz E klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis