Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Aukštos klasės interjeras
- Visais atžvilgiais komfortiškas
- Puikios pavarų dėžės
TRŪKUMAI
- Neitin praktiškas
- Nepraktiškas bagažo skyrius
- Nėra toks smagus vairuoti kaip konkurentai
"Šis Mercedes C-Class yra vienas geriausių prabangių vidutinės klasės automobilių. Jis atrodo puikiai, turi nuostabų saloną ir neblogai jaučiasi kelyje"
Naujos kartos C klasės Mercedes-Benz akivaizdu sukurtas ne pasivyti konkurentus, tačiau juos pranokti visais atžvilgiais. Kaip bebūtų, tai yra pats perkamiausias kompanijos modelis – kas penktas pagamintas Mercedes yra C klasės modelis. Naujoko dizainas puikiai perėmė naująjį Mercedes stilių jau matytą mažesniuose A klasės, CLA klasės ir flagmane S klasės modeliuose. Naudojamas gana aptakus, švelnių linijų stilius ypač pastebimas galinėje dalyje, šonuose akcentuojamos linijos besidriekiančios iki pat galinių ratų arkų. Rodos Mercedes dizaineriai nieko naujo neišrado, tačiau rezultatas labai patrauklus. Interjere matomi dideli pasikeitimai – čia puikuojasi ne tik visiškai naujas stilius, bet ir gerokai kokybiškesnės medžiagos. Būtent interjere jaučiama visa ta pažanga, kurią įtakojo gausi kritika senajai C klasei. Kitas privalumas – tylus salonas, kurio tylą kiek trikdo garsiai dirbantys dyzeliniai varikliai. Naujoji C klasė tapo 95 mm ilgesnė ir 40 mm platesnė, tačiau svoris sumažėjo visais 100 kg, kas taip pat įtakojo ir valdymo sąvybes. Dabar automobilis geriau klauso vairo ir patikimiau elgiasi posūkiuose. Didesni matmenys reiškia ir erdvesnį interjerą, ypač priekyje sėdintiems keleiviams. Gale sėdintys gali pasigesti erdvės pečiams ir galvai – stogo nuolydis yra ganėtinai stiprus. Taip pat talpesnė tapo ir bagažinė. Jos tūris padidėjo iki 481 litro. Gamybos pradžioje C klasės Mercedes-Benz gaminamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu, tačiau vėliau variklių gama buvo papildyta naujais agregatais, tame tarpe ir hibridiniu varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija Mercedes-AMG C 63 S turinti 503 AG (375 kW) ir 700 Nm:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2018-06-26
Įdomūs faktai apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių dar nežinojote Šių metų liepą rinkose pasirodys naujieji „Mercedes-Benz“ C klasės automobiliai – inteligentiški, saugūs ir maksimaliai komfortiški. Nors apskritai šis automobilis itin populiarus ir mėgstamas vairuotojų, apie jį žinome tikrai ne viską. Pateikiame įdomių faktų apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių galbūt dar nežinojote.
Automatinė klimato kontrolė susieta su GPS
Remiantis žemėlapio informacija iš navigacijos sistemos ir GPS vietos nustatymo duomenimis, nustatoma, kada transporto priemonė įvažiuoja į tunelį. Tada sistema automatiškai uždaro oro recirkuliacijos sklendę, kad į transporto priemonę per orlaides nepatektų užterštas oras. Transporto priemonei išvažiavus iš tunelio, sklendės atsidaro ir grynas oras vėl gali tekėti į jos vidų.
Stabdžių sistemoje įrengtas prisitaikantis stabdis
Prisitaikantis stabdis turi tokias funkcijas kaip važiavimo į kalną pagalba („Hill-Start Assist“), kuri neleidžia transporto priemonei riedėti atgal, kai ji yra ant nuolydžio, sulaikymo funkciją („HOLD“), kuri išlaiko transporto priemonę pastatytą nelaikant nuspausto stabdžių pedalo, bei stabdžių džiovinimo funkciją, kuri reguliariai nuvalo drėgmę nuo stabdžių diskų, kai šlapia, kad iš karto būtų galima pasinaudoti visa stabdymo galia.
Jutiklinis valdiklis
Dėl jutiklinio valdiklio padidėja valdymo patikimumas ir padedama išvengti neteisingų įvesčių. Sistema analizuoja jutiklių signalus ir nustato, ar ranka yra tiesiog uždėta ant ranktūrio, ar įveda duomenis. Naudotojai gali patikimai įvesti komandas ranka, tvirtai atremta į ergonomišką ranktūrį, ir nereikia mosuoti pirštais.
Stogui atsidaryti / užsidaryti – vos 20 sek.
Minkštą C klasės kabrioleto stogą galima nuleisti ir pakelti mažiau negu per 20 sekundžių, važiuojant iki 50 km/h greičiu. Visiškai nuleidus automatinį minkštą stogą jis tyliai ir tiksliai susilanksto ir sulenda į stogo skyrių bagažinėje. Kalbant apie formą ir spalvą, minkšto stogo skyriaus danga yra neatskiriama interjero dalis ir yra iš tos pačios medžiagos kaip langų apvadai.
Priekinio keleivio oro pagalvė išjungiama automatiškai
Jei priekinė keleivio sėdynė neužimta arba nustatoma, kad pastatyta į galą atsukta vaiko kėdutė, priekinio keleivio oro pagalvė automatiškai išjungiama – tai padeda išvengti kūdikių sužalojimo, suveikus priekinio keleivio oro pagalvei. Patikima atpažinimo funkcija naudoja slėgio jutiklį.
C klasės modeliai pritaikyti alergiškiems žmonėms
Šie automobiliai pažymėti Europos alergijos tyrimų fondo centro (ECARF) aukštos kokybės antspaudu, jų tinkamumas alergiškiems žmonėms patikrintas išsamiais moksliniais bandymais. Reikalavimų, siekiant gauti šį antspaudą, nemažai: daug kiekvieno transporto priemonės įrangos varianto komponentų turi būti patikrinti, įvertinant įkvepiamų alergenų riziką, be kita ko, bandymų metu matuojamas jų dulkių ir žiedadulkių sulaikymo efektyvumas.
„Mercedes-Benz“ pirmasis siūlo pneumatinės pakabos sistemą C klasės segmente
Pneumatinė pakaba „AIR BODY CONTROL“ pašalina atotrūkį tarp didelio važiavimo komforto ir dinamiško, judraus valdymo. Ji taip pat yra visapusiškai išsilygiuojanti, kad važiavimo komfortas būtų optimalus net kai transporto priemonė pakrauta. Tai itin svarbu universalams.
Dėl automatinės skersvėjo stabdymo sistemos – šiltas oras C klasės kabrioleto automobilio salone
„AIRCAP“ susideda iš dviejų komponentų: išskleidžiamo vėjo deflektoriaus su tinkleliu korpuse ant priekinio stiklo ir skersvėjo stabdiklio už galinių sėdynių. Vėjo deflektorius pakelia oro srautą, o tinklelis kontroliuojamai padidina slėgį automobilio salone, todėl sumažėja grįžtamasis srautas, kurį savo ruožtu sulėtina ir suvienodina skersvėjo stabdiklis. Tai reiškia, kad gerokai sumažėja oro judėjimas automobilio salone ir sudaromas „šilto oro telkinys“.
C klasės modelis – 10 metų perkamiausias „Mercedes-Benz“ modelis
Nuo pirmo visos naujosios C klasės modelio serijos pardavimo 2015 m. kiekvienais metais parduodama daugiau negu 400 tūkst. vienetų sedanų ir universalų. 2017 m. klientams iš viso pristatyta daugiau negu 415 tūkst. vienetų sedanų ir universalų. Maždaug ketvirtadalis iš jų buvo C klasės sedano versijos su ilga važiuoklės baze, kurios gaminamos ir parduodamos tik Kinijoje.
|
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis