Markės
1097 iš 1918
Mercedes-Benz C klasė (W205) 2014 - 2021
Mercedes-Benz C klasė, (W205) 2014 - 2021
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Aukštos klasės interjeras
  • Visais atžvilgiais komfortiškas
  • Puikios pavarų dėžės
TRŪKUMAI
  • Neitin praktiškas
  • Nepraktiškas bagažo skyrius
  • Nėra toks smagus vairuoti kaip konkurentai
"Šis Mercedes C-Class yra vienas geriausių prabangių vidutinės klasės automobilių. Jis atrodo puikiai, turi nuostabų saloną ir neblogai jaučiasi kelyje"
Naujos kartos C klasės Mercedes-Benz akivaizdu sukurtas ne pasivyti konkurentus, tačiau juos pranokti visais atžvilgiais. Kaip bebūtų, tai yra pats perkamiausias kompanijos modelis – kas penktas pagamintas Mercedes yra C klasės modelis. Naujoko dizainas puikiai perėmė naująjį Mercedes stilių jau matytą mažesniuose A klasės, CLA klasės ir flagmane S klasės modeliuose. Naudojamas gana aptakus, švelnių linijų stilius ypač pastebimas galinėje dalyje, šonuose akcentuojamos linijos besidriekiančios iki pat galinių ratų arkų. Rodos Mercedes dizaineriai nieko naujo neišrado, tačiau rezultatas labai patrauklus. Interjere matomi dideli pasikeitimai – čia puikuojasi ne tik visiškai naujas stilius, bet ir gerokai kokybiškesnės medžiagos. Būtent interjere jaučiama visa ta pažanga, kurią įtakojo gausi kritika senajai C klasei. Kitas privalumas – tylus salonas, kurio tylą kiek trikdo garsiai dirbantys dyzeliniai varikliai. Naujoji C klasė tapo 95 mm ilgesnė ir 40 mm platesnė, tačiau svoris sumažėjo visais 100 kg, kas taip pat įtakojo ir valdymo sąvybes. Dabar automobilis geriau klauso vairo ir patikimiau elgiasi posūkiuose. Didesni matmenys reiškia ir erdvesnį interjerą, ypač priekyje sėdintiems keleiviams. Gale sėdintys gali pasigesti erdvės pečiams ir galvai – stogo nuolydis yra ganėtinai stiprus. Taip pat talpesnė tapo ir bagažinė. Jos tūris padidėjo iki 481 litro. Gamybos pradžioje C klasės Mercedes-Benz gaminamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu, tačiau vėliau variklių gama buvo papildyta naujais agregatais, tame tarpe ir hibridiniu varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija Mercedes-AMG C 63 S turinti 503 AG (375 kW) ir 700 Nm:



Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:






2018-06-26

Įdomūs faktai apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių dar nežinojote

Įdomūs faktai apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių dar nežinojote
Šių metų liepą rinkose pasirodys naujieji „Mercedes-Benz“ C klasės automobiliai – inteligentiški, saugūs ir maksimaliai komfortiški. Nors apskritai šis automobilis itin populiarus ir mėgstamas vairuotojų, apie jį žinome tikrai ne viską. Pateikiame įdomių faktų apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių galbūt dar nežinojote.
Automatinė klimato kontrolė susieta su GPS
 
Remiantis žemėlapio informacija iš navigacijos sistemos ir GPS vietos nustatymo duomenimis, nustatoma, kada transporto priemonė įvažiuoja į tunelį. Tada sistema automatiškai uždaro oro recirkuliacijos sklendę, kad į transporto priemonę per orlaides nepatektų užterštas oras. Transporto priemonei išvažiavus iš tunelio, sklendės atsidaro ir grynas oras vėl gali tekėti į jos vidų.
 
Stabdžių sistemoje įrengtas prisitaikantis stabdis
 
Prisitaikantis stabdis turi tokias funkcijas kaip važiavimo į kalną pagalba („Hill-Start Assist“), kuri neleidžia transporto priemonei riedėti atgal, kai ji yra ant nuolydžio, sulaikymo funkciją („HOLD“), kuri išlaiko transporto priemonę pastatytą nelaikant nuspausto stabdžių pedalo, bei stabdžių džiovinimo funkciją, kuri reguliariai nuvalo drėgmę nuo stabdžių diskų, kai šlapia, kad iš karto būtų galima pasinaudoti visa stabdymo galia. 

 
Jutiklinis valdiklis 
 
Dėl jutiklinio valdiklio padidėja valdymo patikimumas ir padedama išvengti neteisingų įvesčių. Sistema analizuoja jutiklių signalus ir nustato, ar ranka yra tiesiog uždėta ant ranktūrio, ar įveda duomenis. Naudotojai gali patikimai įvesti komandas ranka, tvirtai atremta į ergonomišką ranktūrį, ir nereikia mosuoti pirštais.
 
Stogui atsidaryti / užsidaryti – vos 20 sek.
 
Minkštą C klasės kabrioleto stogą galima nuleisti ir pakelti mažiau negu per 20 sekundžių, važiuojant iki 50 km/h greičiu. Visiškai nuleidus automatinį minkštą stogą jis tyliai ir tiksliai susilanksto ir sulenda į stogo skyrių bagažinėje. Kalbant apie formą ir spalvą, minkšto stogo skyriaus danga yra neatskiriama interjero dalis ir yra iš tos pačios medžiagos kaip langų apvadai.

 
Priekinio keleivio oro pagalvė išjungiama automatiškai
 
Jei priekinė keleivio sėdynė neužimta arba nustatoma, kad pastatyta į galą atsukta vaiko kėdutė, priekinio keleivio oro pagalvė automatiškai išjungiama – tai padeda išvengti kūdikių sužalojimo, suveikus priekinio keleivio oro pagalvei. Patikima atpažinimo funkcija naudoja slėgio jutiklį.
 
C klasės modeliai pritaikyti alergiškiems žmonėms 
 
Šie automobiliai pažymėti Europos alergijos tyrimų fondo centro (ECARF) aukštos kokybės antspaudu, jų tinkamumas alergiškiems žmonėms patikrintas išsamiais moksliniais bandymais.  Reikalavimų, siekiant gauti šį antspaudą, nemažai: daug kiekvieno transporto priemonės įrangos varianto komponentų turi būti patikrinti, įvertinant įkvepiamų alergenų riziką, be kita ko, bandymų metu matuojamas jų dulkių ir žiedadulkių sulaikymo efektyvumas.

 
„Mercedes-Benz“  pirmasis siūlo pneumatinės pakabos sistemą C klasės segmente 
 
Pneumatinė pakaba „AIR BODY CONTROL“ pašalina atotrūkį tarp didelio važiavimo komforto ir dinamiško, judraus valdymo. Ji taip pat yra visapusiškai išsilygiuojanti, kad važiavimo komfortas būtų optimalus net kai transporto priemonė pakrauta. Tai itin svarbu universalams.
 
Dėl automatinės skersvėjo stabdymo sistemos – šiltas oras C klasės kabrioleto automobilio salone
 
„AIRCAP“ susideda iš dviejų komponentų: išskleidžiamo vėjo deflektoriaus su tinkleliu korpuse ant priekinio stiklo ir skersvėjo stabdiklio už galinių sėdynių. Vėjo deflektorius pakelia oro srautą, o tinklelis kontroliuojamai padidina slėgį automobilio salone, todėl sumažėja grįžtamasis srautas, kurį savo ruožtu sulėtina ir suvienodina skersvėjo stabdiklis. Tai reiškia, kad gerokai sumažėja oro judėjimas automobilio salone ir sudaromas „šilto oro telkinys“.
 
C klasės modelis  – 10 metų perkamiausias „Mercedes-Benz“ modelis
 
Nuo pirmo visos naujosios C klasės modelio serijos pardavimo 2015 m. kiekvienais metais parduodama daugiau negu 400 tūkst. vienetų sedanų ir universalų. 2017 m. klientams iš viso pristatyta daugiau negu 415 tūkst. vienetų sedanų ir universalų. Maždaug ketvirtadalis iš jų buvo C klasės sedano versijos su ilga važiuoklės baze, kurios gaminamos ir parduodamos tik Kinijoje.
 


Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt