Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Aukštos klasės interjeras
- Visais atžvilgiais komfortiškas
- Puikios pavarų dėžės
TRŪKUMAI
- Neitin praktiškas
- Nepraktiškas bagažo skyrius
- Nėra toks smagus vairuoti kaip konkurentai
"Šis Mercedes C-Class yra vienas geriausių prabangių vidutinės klasės automobilių. Jis atrodo puikiai, turi nuostabų saloną ir neblogai jaučiasi kelyje"
Naujos kartos C klasės Mercedes-Benz akivaizdu sukurtas ne pasivyti konkurentus, tačiau juos pranokti visais atžvilgiais. Kaip bebūtų, tai yra pats perkamiausias kompanijos modelis – kas penktas pagamintas Mercedes yra C klasės modelis. Naujoko dizainas puikiai perėmė naująjį Mercedes stilių jau matytą mažesniuose A klasės, CLA klasės ir flagmane S klasės modeliuose. Naudojamas gana aptakus, švelnių linijų stilius ypač pastebimas galinėje dalyje, šonuose akcentuojamos linijos besidriekiančios iki pat galinių ratų arkų. Rodos Mercedes dizaineriai nieko naujo neišrado, tačiau rezultatas labai patrauklus. Interjere matomi dideli pasikeitimai – čia puikuojasi ne tik visiškai naujas stilius, bet ir gerokai kokybiškesnės medžiagos. Būtent interjere jaučiama visa ta pažanga, kurią įtakojo gausi kritika senajai C klasei. Kitas privalumas – tylus salonas, kurio tylą kiek trikdo garsiai dirbantys dyzeliniai varikliai. Naujoji C klasė tapo 95 mm ilgesnė ir 40 mm platesnė, tačiau svoris sumažėjo visais 100 kg, kas taip pat įtakojo ir valdymo sąvybes. Dabar automobilis geriau klauso vairo ir patikimiau elgiasi posūkiuose. Didesni matmenys reiškia ir erdvesnį interjerą, ypač priekyje sėdintiems keleiviams. Gale sėdintys gali pasigesti erdvės pečiams ir galvai – stogo nuolydis yra ganėtinai stiprus. Taip pat talpesnė tapo ir bagažinė. Jos tūris padidėjo iki 481 litro. Gamybos pradžioje C klasės Mercedes-Benz gaminamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu, tačiau vėliau variklių gama buvo papildyta naujais agregatais, tame tarpe ir hibridiniu varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija Mercedes-AMG C 63 S turinti 503 AG (375 kW) ir 700 Nm:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2014-09-29
„Mercedes-Benz C63 AMG” su „Edition 1” paketu Automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pristatęs galia alsuojantį, standartinį „C 63 AMG” ir „C 63 AMG S” modelius, netrukus pademonstravo ir versiją „Edition 1“, kuri pasak gamintojo, bus parduodama tik pirmaisiais „C 63” modelio produkcijos metais. „Edition 1” paketas skirtas tiek sedano, tiek universalo kėbulo modeliams. Ši versija užtikrina išskirtinį dizainą ir įrangą. Automobilio išorė gali būti nudažyta viena iš šešių specialių spalvų. Taip pat karštasis „C“ klasės „Mersas“ gauna ir naujus 19 colių ratlankius, kurių plotis priekyje – 8,5 colio, o gale – 9,5 colio. Padangos atitinkamai yra 245/35 ir 265/35. Į paketą taip pat įeina blizgantys juodos spalvos veidrodėlių dangteliai, priekinis spoileris, slenksčių intarpai. Sidabriniu chromu dar yra padailintos radiatoriaus grotelės ir tamsinti galiniai stiklai. Po variklio dangčiu jokių pokyčių.
Šaltinis:
Taip pat skaitykite:
|
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis