Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Pasenęs panelės dizainas
- Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Mindaugas | 2021-07-05 |
Subjektyviai apie C’eškę |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, valdymas, komfortas, saugumas
Ribota salono ir bagažinės erdvė
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Važinėju automobiliu daugiau nei 3 metus, bendra rida yra 170k, pats įvažiavau apie 80k. Prieš tai turėjau Mercedes CLK 3,2, po jos trumpai turėjau keletą kitų automobilių, bet Mercedes yra Mercedes ir niekas jam neprilygsta. Taigi ką manau: 1. Išvaizda - subjektyvu, kažkam patinka, kažkam ne, man patinka :) 2. Interjeras malonus, plastikas minkštas, viskas informatyvu, apšvietimas baltas, garso kokybė puiki, vietos nėra daug, bet už manęs paprastai sėdi neaukšti keleiviai, aukšti nesutelpa. Salonas nedidelis. Vairas po 170k pasitrynęs, vairuotojo sėdynės oda jau raukšlėjasi, visa kita kaip ir ok. Minusas - išblukęs chromas galinių durelių apdailoje. 3. Variklis. Po 3,2 atrodo silpnokas, bet priprantama, iš principo pakanka normaliam važinėjimui. 1.8 L ir kompresorius atlieka savo darbą. ir dinamiką, žinoma, ne uraganas, bet ir ne daržovė. Iki 130 km per valandą lenkti nėra problemų, daugiau jau sunkoka. 4. Pav dėžė nebloga, veikia sklandžiai ir patikimai. Nelakstau, tad naudoju ekonominį režimą. 5. Pakaba nei minkšta, nei kieta – būtent tokia kokios ir reikia. Duobes pravažiuoja minkštai, bet asfalto sudūrimai jaučiami. Vairas puikus – gana “sunkus”, informatyvus, tiksliai reaguoja į pasukimus. 6. Stabdžiai puikūs. 7. Bagažinė gana talpi, tačiau galėjo būti didesnė – taip yra dėl pilno dydžio atsarginio rato. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dabar apie liūdnesnius dalykus – teko keisti grandinę, gavosi tvarkinga sumaPastoviai perdega lemoutės –tai gabaritai, tai numerio apšvietimas, ksenonai ir pan - jau įpratau juos keisti. Nors panašiai būdavo ir su kitais automobiliais. Galbūt turiu tokią tokią aurą :) Keičiau rato guolį - pastrigo kelyje, ratas nesisuko tai teko kviesti tech pagalbą. Nemaloni problema - vairo užraktas pastringa ir nereaguoja, neužsiveda ir pan. Remonto kaina gavosi solidi. Atrodo, kad tiek. |
Patarimai perkančiajam |
Dabar apie liūdnesnius dalykus – teko keisti grandinę, gavosi tvarkinga sumaPastoviai perdega lemoutės –tai gabaritai, tai numerio apšvietimas, ksenonai ir pan - jau įpratau juos keisti. Nors panašiai būdavo ir su kitais automobiliais. Galbūt turiu tokią tokią aurą :) Keičiau rato guolį - pastrigo kelyje, ratas nesisuko tai teko kviesti tech pagalbą. Nemaloni problema - vairo užraktas pastringa ir nereaguoja, neužsiveda ir pan. Remonto kaina gavosi solidi. Atrodo, kad tiek. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis