Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Pasenęs panelės dizainas
- Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2021-06-25 |
MB C200 2,2 automatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, Stabilus kelyje, Nebrangus išlaikymas
Galinės ašys, sėdynių oda
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Pagal klasę viskas OK. Iš trūkumų tai pusiau odinio salono vairuotojo sėdynė paplyšus. Ir jos plyšta ne nuo daug trynimo (kas asocijuojasi su daug nuvažiuotų km), o tiesiog oda prastoka. Pirkau pravažiuota buvo 177000. Dar ir radijos stočių permetimas man keistas. Lyg nėra (labai ir nesiaiškinau) perjungimo į kitą dažnį, sugaudo stotis ir tarp jų perjunginėja. Dėl to interjero kokybei tik 3 žvaigždės. Kitas didelis trūkumas, jau rimtas (dėl metų tik tiksliai nežinau, mano 2010 papuolė) - surūdija galinės ašys. Kiaurai prarūdija, būtina keisti. Keitimas brangus, bet Mercedes atstovybėje pakeitė nemokamai, nors mašina ir negarantinė. Čia vienintelis rimtas trūkumas. Dar trūkumas - žiemą su daug sniego. Galas varomas, automatas, teko pastumdyti iš kiemo išvažiuojant :) Žiemą reikia smėlio maištą į bagažinę įmesti :D Ekonomiškumas. Iš esmės man tai nelabai svarbu, nes pats važinėju visiškai neekonomiškai, t.y. bėgėjimasis ne vėžlio pagreičiu, Vokietijos greitkeliuose greitis kartais ir virš 200 km/h. Sąnaudos 7,4 l/100km. Esu eksperimentavęs ir kitų tokių mersų statistiką žiūrėjas, važiuojant ramiau galima tilpti į 6 ltr/100km. Garso izoliacija gera. Prie didelių greičių jau triukšminga, pagrindine girdisi padangų garsas iš galo, bet ūžesys nėra nepakenčiamo lygio. Važiuojant lėčiau, normaliai. Asmeniškai prie didelių greičių trūksta jau galios greitesniam bėgėjimuisi, bet tai aktualu tik Vokietijos greitkeliuose. Vietos salone normaliai, ir gale. Bagažinė talpi. Ilgose kelionėse nepervargsti. Nėra kaip aukštos klasės mašinose, bet neišvargina pati mašina - valdosi gerai, triukšmas ne per didelis, kad išūžtų galvą. Nors ir C klasė, bet po visokių ne mecedes, nors ir naujasnių darbinių mašinų, labai miela vairuoti šitą "cėškią". Kaina per pusantrų metų išliko panaši (skelbimai ne LT, lietuviškų kainų nesuprasti). Automatinė dėžė. Resursai ne amžini, reiktų "pūslę" atnaujinti ar kažką ten (nesu mechanikas, galite rasti forumuose šios info). Pasireiškia, kad šiek tiek "pulsuoja" apsukos (matoma tik ant tachometro, praktiškai nesijaučia). Atnaujinimas lyg ir nėra labai brangus, ir vienkartinis - tada niekad nereiks dėžės kapitalinio. Bent taip sako šio merso turėtojai forumuose. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirktas tvarkingas, tai nelabai ką reikėjo daryti per 13000 km. Pakeista tik išmetimo sistemos slėgio daviklis, keliasdešimt € su viskuo. |
Patarimai perkančiajam |
Būtinai apžiūrėti galines ašis - lyg iki 2010 metų buvo prastos, ir surudydavo visiškai. Net jei jau reikia keisti, pasidomėkite, galbūt merso atstovybė pakeis nemokamai. Bent jau Vokietijoje pakeitė 11 metų negarantinei mašinai nemokamai. Daugiau esminių trūkumų nėra. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis