Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Pasenęs panelės dizainas
- Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Gytis | 2024-02-11 |
Patikimas, patrauklus ir ekonomiškas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Maloniai limpa prie kelio, labai geras manevringumas, puiki garso aparatūra (Harman Kardon), šviesos pasisuka darant posūkį, kritulių jutiklis, variklio patikimumas.
Nesklandus mech. pavarų dėžės darbas, posūkių ir šviesų elektronika "pagrybauja" esant didesniems šalčiams, sušilus vėl lyg niekur nieko.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,1
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nusipirkau šį automobilį 2023.01 ir iki šiol jokių problemų apart eksplotacinių išlaidų (Tepalai, filtrai, stabdžiai). Mašiną pirkau už kiek didesnę nei rinkos kainą, nes buvo gerai išlaikytas, nenudrožtas, 200k ridos ir neblogos komplektacijos. Auto 2011 metų gimimo, facelift modelis, todėl išvaizda tikrai akį traukianti (+ AMG ratlankiai). Salonas taipogi žymiai gražesnis nei pirmtako. Komplektacijos highlightai - pripučiamas salonas, Harman Kardon aparatūra, juodos lubos, intelligent light system. Su važiuokle jokių problemų, trasoje automobilis puikiai prilimpa prie kelio, plaukia. Tik važiuojant per nelygumus gan kietokas nes uždėti R18 ratai. Variklis patikimas, dirba kaip bitutė, per metus dar nei karto nepavedė, iš pirmo sukimo užsivedė prie didžiausių šalčių. Mersas ir Afrikoj Mersas, tsakant. Kėbulo antikorozinės savybės itin geros. Yra keletas pramuštų taškelių ant kapoto, bet korozija neįsimeta. Malonumas vairuoti šį automobilį, pakankamai komfortiškas, gera garso izoliacija, erdvės salone pakankamai, ant galinių sėdynių žmonėms iki 2m ūgio sedėti be problemų. Vienintelis dalykus, kuris užkliuvo tai nesklandus mechaninės pavarų dėžės darbas. Atrodo, kad ji ne iki galo išdirbta. Kaip Mersui, tai nuvylė šis aspektas, nes atima dalį vairavimo malonumo, reikia papildomai pastangų įdėti, kad sklandžiai, be užsipurtymų įmestum pirmą ir antrą pavaras. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per metus laiko keičiau stabdžių diskus, kaladėles, tepalus, filtrus. Kainos per daug nesikandžioja, išskyrus kuro filtro, bet jį reikia keisti kas antrą tepalų keitimą. Su didesniais remontais dar neteko susidurti. Automobilio kainos nuvertėjimas nedidelis, ypač jei išlaikytas, nedidelė rida ir gera komplektacija. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti tik Facelift modelį, su automatine deže, ieškokit nenudrožto su nedidele rida, būtinai prieš perkant tikrinkite servise, negailėkite sumokėti daugiau nei rinkos kaina už gerą variantą, tikrai nenusivilsite. Patikimas, išvaizdus, daug išlaidų nereikalaujantis ir manervingas miesto automobilis, su kuriuo neprailgs ilgesnės kelionės ir užmiestyje. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis