Markės
1096 iš 1918
Mercedes-Benz C klasė, (W204) 2007 - 2014
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.69% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 15
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus salonas
  • Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Pasenęs panelės dizainas
  • Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.

Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.

Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:






Patalpino: Gytis | 2024-02-11
Patikimas, patrauklus ir ekonomiškas automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Maloniai limpa prie kelio, labai geras manevringumas, puiki garso aparatūra (Harman Kardon), šviesos pasisuka darant posūkį, kritulių jutiklis, variklio patikimumas.
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Gera įranga
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Nesklandus mech. pavarų dėžės darbas, posūkių ir šviesų elektronika "pagrybauja" esant didesniems šalčiams, sušilus vėl lyg niekur nieko.
  • Prasta pavarų dėžė
  • Maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 2,1
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Nusipirkau šį automobilį 2023.01 ir iki šiol jokių problemų apart eksplotacinių išlaidų (Tepalai, filtrai, stabdžiai). Mašiną pirkau už kiek didesnę nei rinkos kainą, nes buvo gerai išlaikytas, nenudrožtas, 200k ridos ir neblogos komplektacijos. Auto 2011 metų gimimo, facelift modelis, todėl išvaizda tikrai akį traukianti (+ AMG ratlankiai). Salonas taipogi žymiai gražesnis nei pirmtako. Komplektacijos highlightai - pripučiamas salonas, Harman Kardon aparatūra, juodos lubos, intelligent light system. Su važiuokle jokių problemų, trasoje automobilis puikiai prilimpa prie kelio, plaukia. Tik važiuojant per nelygumus gan kietokas nes uždėti R18 ratai. Variklis patikimas, dirba kaip bitutė, per metus dar nei karto nepavedė, iš pirmo sukimo užsivedė prie didžiausių šalčių. Mersas ir Afrikoj Mersas, tsakant. Kėbulo antikorozinės savybės itin geros. Yra keletas pramuštų taškelių ant kapoto, bet korozija neįsimeta. Malonumas vairuoti šį automobilį, pakankamai komfortiškas, gera garso izoliacija, erdvės salone pakankamai, ant galinių sėdynių žmonėms iki 2m ūgio sedėti be problemų. Vienintelis dalykus, kuris užkliuvo tai nesklandus mechaninės pavarų dėžės darbas. Atrodo, kad ji ne iki galo išdirbta. Kaip Mersui, tai nuvylė šis aspektas, nes atima dalį vairavimo malonumo, reikia papildomai pastangų įdėti, kad sklandžiai, be užsipurtymų įmestum pirmą ir antrą pavaras.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per metus laiko keičiau stabdžių diskus, kaladėles, tepalus, filtrus. Kainos per daug nesikandžioja, išskyrus kuro filtro, bet jį reikia keisti kas antrą tepalų keitimą. Su didesniais remontais dar neteko susidurti. Automobilio kainos nuvertėjimas nedidelis, ypač jei išlaikytas, nedidelė rida ir gera komplektacija.
Patarimai perkančiajam
Pirkti tik Facelift modelį, su automatine deže, ieškokit nenudrožto su nedidele rida, būtinai prieš perkant tikrinkite servise, negailėkite sumokėti daugiau nei rinkos kaina už gerą variantą, tikrai nenusivilsite. Patikimas, išvaizdus, daug išlaidų nereikalaujantis ir manervingas miesto automobilis, su kuriuo neprailgs ilgesnės kelionės ir užmiestyje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt